Redovisningsassistent till ledande företag
Bravura Sverige AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Har du erfarenhet av brett ekonomiarbete och trivs i en miljö där ingen dag är den andra lik? Har du ett skarpt sinne för siffror och gillar att arbeta självständigt? Då kan detta vara nästa spännande uppdrag för dig! Vi söker dig som uppskattar ansvar och som drivs av att skapa struktur och ordning i ekonomiflödet. Om tjänsten Det här är ett heltidsuppdrag som pågår i 8 veckor med start vecka 26. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos verksamheten. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Mer information om företaget ges under intervjun.  Arbetsuppgifter Som redovisningsassistent kommer du att ha en nyckelroll i det dagliga ekonomiarbetet. Du arbetar med att registrera, matcha och kontera leverantörsfakturor mot inköpsorder, hanterar in- och utbetalningar samt kundreskontra och kravrutiner. Du stöttar även vid bokslutsarbete. Du har både ett sinne för detaljer och en förmåga att arbeta effektivt och självständigt i ett högt tempo. Du blir en del av ett engagerat och hjälpsamt team om fem kollegor. Registrera, matcha och kontera leverantörsfakturor mot inköpsorder Hantera in- och utbetalningar samt kundreskontra och kravrutiner Stötta vid månadsbokslut och övrigt löpande redovisningsarbete Bidra till ett positivt teamklimat och ett effektivt ekonomiflöde Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Eftergymnasial utbildning inom redovisning Tidigare erfarenhet av redovisningsarbete Erfarenhet av affärssystem, gärna Navision (meriterande) Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift För att trivas i den här rollen ser vi att du är strukturerad, noggrann och analytisk – du har lätt för att förstå siffror och ett öga för detaljer som andra kan missa. Du är självgående, serviceinriktad och handlingskraftig med en positiv inställning. Samtidigt är du en lagspelare som bidrar till en god stämning och gärna hjälper till där det behövs. Din ödmjuka och sociala personlighet gör att du passar in i teamet och bygger goda relationer på arbetsplatsen. Övrig information Start: Omgående Plats: Helsingborg  Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi avpublicerar annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-05-16. #Nextgen

68 dagar sedan
Sista ansökan:
11 oktober 2025
Driftchef till Prezero Recycling
Bravura Sverige AB
Driftchefer inom bygg, anläggning och gruva

Vill du ha en nyckelroll i en framtidsbransch och samtidigt göra konkret skillnad för miljön? PreZero söker nu en driftchef till sin anläggning i Åstorp. Här får du leda ett operativt team, driva engagemang och förändring och vara med och forma framtidens återvinning. Låter det som något för dig? Då kan det här vara nästa steg i din karriär. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos PreZero Recycling AB. Om företaget PreZero Recycling är en ledande aktör inom återvinning och avfallshantering. De arbetar för att skapa hållbara lösningar genom innovativa och effektiva återvinningsprocesser. Med verksamhet i flera länder och en stark position på marknaden, är deras mål att minska avfall och maximera resurser genom den cirkulära ekonomin; Zero Waste. Bli en del av PreZero och gör skillnad – varje dag!  De erbjuder dig: En ledarroll där du får möjlighet att sätta prägel och påverka verksamheten Gedigen introduktion och möjligheter till utveckling En arbetsplats där säkerhet, gemenskap och trivsel är i fokus En meningsfull roll där du bidrar till en mer hållbar framtid Arbetsuppgifter I rollen som driftchef arbetar du med att utveckla, planera och följa upp avdelningens dagliga driftverksamhet. Du arbetar med att förbättra och utveckla arbetsprocesser kopplade till det material och avfall som förs in och ut på anläggningen. Du supporterar anläggningspersonal i deras arbete med att uppnå en effektiv och korrekt sortering samt stöttar dem och en administratör i arbetet att nå uppsatta mål. Du säkerställer att ni på anläggningen håller er inom ramen för lagar och regler samt hanterar avvikelserapporteringar. Därtill är du delaktig i arbetet med kostnadskalkyler och agerar som stöd för säljavdelningen. Kvalitets- och säkerhetstänk är a och o för dig och du agerar ett föredöme för övrig personal. Leder och planerar det dagliga arbetet med ansvar för personal, utrustning och resultat Säkerställer att verksamheten följer lagar, tillstånd och arbetsmiljökrav Samarbetar med interna funktioner som sälj och råvaruansvariga Driver utvecklingsprojekt och utforskar nya sätt att återvinna material Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Minst några års erfarenhet av operativt ledarskap med personal- och resultatansvar, gärna från drift- och produktionsmiljö (t ex. logistik, industri, bygg, anläggning) Meriterande om erfarenhet från återvinning- och avfallsbranschen God förståelse för arbetsmiljö- och säkerhetsfrågor God datavana och erfarenhet av att arbeta i Officepaketet, särskilt Excel God svenska i tal och skrift För att trivas och lyckas i rollen som driftchef hos oss behöver du vara en trygg och stabil ledare som skapar förtroende genom tydlig kommunikation och närvaro i vardagen. Du har en god förmåga att motivera och engagera dina medarbetare, och du leder med både struktur och lyhördhet. Vi tror att du är självgående och ansvarstagande, och att du trivs med att ta egna initiativ och driva saker framåt – även när allt inte är färdigpaketterat. Rollen kräver att du kan fatta beslut i vardagen och göra kloka prioriteringar när tempot är högt eller förutsättningarna förändras. Ett genuint intresse för miljöfrågor och för att bidra till en säker och hållbar arbetsmiljö ser vi som en självklarhet. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Åstorp Lön: Enligt överenskommelse På PreZero ser de på mångfald som en av deras största styrkor och de strävar efter att skapa en arbetsplats där alla medarbetare känner sig inkluderade och uppmuntrade att bidra. De välkomnar alla sökande oavsett bakgrund och livssituation. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Om du blir erbjuden tjänsten ska du uppvisa ett giltigt utdrag (max en månad gammalt) från Polisens belastningsregister. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-05-18 #Specialist

68 dagar sedan
Sista ansökan:
11 oktober 2025
Junior koordinator inom kvalitet och miljö till MMK Automotive
Bravura Sverige AB
Planerare och utredare m.fl.

Har du erfarenhet av att arbeta med ISO 9001 och ISO 14001? Lockas du av möjligheten att arbeta med dessa frågor nära produktionen och övrig verksamhet? Trivs du dessutom i mindre organisationer? Då ska du läsa vidare! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos MMK Automotive. Om företaget MMK Automotive AB är ett privatägt företag med bas i Rydboholm utanför Borås. De arbetar med formsprutning och termoformning av polymerprodukter – ungefär hälften till fordonsindustrin enligt IATF-krav och resten som legotillverkning enligt ISO 9001. Bland kunderna finns välkända namn som Volvo. Företaget kombinerar tekniskt kunnande med stabila, pålitliga processer och har en tydlig ambition om att vara vassa på polymerer och leverera med kvalitet varje gång. Nu söker de efter en person som vill ta ansvar för att samordna och utveckla arbetet med ISO 9001, ISO 14001 samt IATF 16969 och på sikt även andra standarder inom livsmedel. Här finns en struktur på plats med utrymme att forma arbetssätt, skapa rutiner och följa upp det som verkligen spelar roll. Rollen passar dig som gillar ordning, drivs av förbättringar och vill bidra till att göra processerna ännu säkrare och effektivare. Arbetsuppgifter Som koordinator inom kvalitet och miljö har du en central roll i att hålla ihop och utveckla företagets processer inom dessa områden. Du ansvarar för att lagkrav, kundkrav, reklamationer och revisioner hanteras på ett strukturerat sätt – att kvalitets- och miljöarbetet inte bara rullar på utan rör sig framåt. Du samarbetar tätt med produktion och andra funktioner för att säkerställa att kvalitets- och miljötänket finns med i alla delar av verksamheten. När nya produkter ska in är du med i testkörningar, gör mätningar, dokumenterar, genomför riskanalyser och ser till att både interna och externa parter får rätt information. Rollen innefattar också att hantera inköp, bedöma nya leverantörer och ta emot kundinlämningar. Du säkerställer också att interna avvikelser hanteras och ser till att det som går snett blir till något som förbättrar verksamheten. Det här är en roll för dig som gillar att få saker att hända, som ser helheten men inte missar detaljerna och som vill vara med och bygga långsiktiga strukturer. Arbetar brett med ansvar för kvalitets- och miljöprocesserna Hanterar lagkrav, kundkrav, reklamationer och revisioner och säkerställer att årshjulet för kvalitet och miljö följs och utvecklas Samarbetar med olika funktioner för att säkerställa att kvalitets- och miljötänket genomsyrar verksamheten Deltar i testkörning, mäter och dokumenterar när nya produkter tas in, liksom genomför riskanalyser och har dialog med produktion Säkerställer att interna avvikelser hanteras och ser till att lärdomar omsätts till förbättringar Stöttar andra processer i det dagliga arbetet Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet av att arbeta med ISO 14001 och ISO 9001 Det är meriterande med erfarenhet av IATF 16969 samt standarder inom livsmedel Flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift Vi tror att du som söker tjänsten är en person som är noggrann och väl medveten om vad som krävs från dig i dina uppgifter. Du har förmågan att skapa och hålla struktur i ditt arbete och kan prioritera rätt saker, vilket möjliggör för dig att ändra planeringen för din dag utifrån ärenden som inkommer eller vilka frågor som dyker upp. Vidare tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och kan driva dina uppgifter framåt, samtidigt som du ber om hjälp när det krävs. Då du arbetar nära flera funktioner tror vi också du har en väl utvecklad förmåga och ett intresse för att samarbeta med andra. Övrig information Start: Enligt överenskommelse  Plats: Borås  Lön: Enligt överenskommelse  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

69 dagar sedan
Sista ansökan:
10 oktober 2025
Kundservicemedarbetare / kundserviceagent till Nordens ledande IT-företag
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Har du erfarenhet inom service och vill utvecklas vidare inom området på ett av nordens ledande IT-företag? Motiveras du även utav att ha breda kontaktytor och att ge förstklassig service? Vi erbjuder dig ett spännande uppdrag med goda möjligheter till internutveckling. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid fram till hösten 2025. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget är ett en del av en större koncern som är marknadsledande i Norden och Baltikum inom IT-infrastruktur. Denna tjänst är placerad i fina lokaler i Växjö, där du arbetar i ett engagerat team som gemensamt brinner för att ge en god service. Kulturen präglas utav företagets värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt. Arbetsuppgifter I rollen som kundserviceagent ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och mail. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kunden och att ge en förstklassig service. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen. Initialt erbjuds du en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett team där ni tillsammans arbetar för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasieutbildning Tidigare arbetslivserfarenhet inom service och kundkontakt Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar. Med detta sagt har du även en utvecklad problemlösningsförmåga i kombination med en lösningsfokuserad inställning. Vidare trivs du med högt tempo i arbetet och du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Övrig information Start: Omgående Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

69 dagar sedan
Sista ansökan:
9 oktober 2025
Reservdelsansvarig till TM Recycling
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Är du en noggrann och serviceinriktad person med ett stort tekniskt intresse? Som reservdelsansvarig på TM Recycling får du en varierad och ansvarsfull tjänst där det finns goda utvecklingsmöjligheter. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos TM Recycling. Om företaget TM Recycling är ett företag med lång erfarenhet inom maskinreparation och service. Företaget är specialiserat på maskinunderhåll och samarbetar nära sina kunder för att leverera hållbara lösningar inom områden som återvinning, biobränsle, flistransport och skogsåkeri. Som auktoriserad återförsäljare av ledande varumärken som HAAS Recycling och JENZ, strävar TM Recycling efter att bygga långsiktiga partnerskap som både tillgodoser kundernas specifika behov och överträffar deras förväntningar.  Arbetsuppgifter I rollen som reservdelsansvarig på TM Recycling har du en viktig roll i verksamheten. Du arbetar i en bred och varierande roll, där dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar daglig kundkontakt samt hantering av beställningar, leveranser och lagerhantering. Arbetet sker i nära samarbete med interna kollegor, där en hjälpsam atmosfär och en stark teamkänsla präglar arbetsmiljön. Några av dina arbetsuppgifter är: Sköta kommunikation med kunder och leverantörer via telefon och mejl. Registrera och hantera kundorder samt följa upp och säkerställa leveranser.  Sköta in- och utleveranser. Plocka, packa och skicka reservdelar. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Du har ett starkt tekniskt intresse Du pratar och skriver obehindrat på svenska och engelska, och kunskaper i tyska är meriterande.  Du har god datavana och erfarenhet av att arbeta i olika system Du är en serviceinriktad och social person som trivs med att ha mycket kundkontakt, både via telefon och mejl. Med ett noggrant och strukturerat arbetssätt tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och arbetar självständigt. Du har en flexibel inställning och en god förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt i en dynamisk miljö. Din lösningsorienterade approach gör att du ser möjligheter till merförsäljning genom att identifiera kundens behov, samtidigt som du har lätt för att bygga och underhålla relationer med både kunder och kollegor. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Tingsryd Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

69 dagar sedan
Sista ansökan:
9 oktober 2025
Servicetekniker / Fälttekniker till B. Braun Medical
Bravura Sverige AB
Tekniker, bilddiagnostik och medicinteknisk utrustning

Vill du arbeta med teknik som gör skillnad – varje dag? B. Braun Medical är ett globalt medicintekniskt företag med lång historia, starka värderingar och höga ambitioner. Nu söker de en servicetekniker som vill ha en varierad och ansvarsfull roll i en samhällsviktig bransch, där man arbetar med avancerad utrustning för dialys och infusionsbehandling. Rollen innebär ett nära samarbete med ett engagerat team där utveckling, service och kvalitet står i centrum! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos B. Braun Medical. Om företaget B. Braun Medical är en av världens ledande leverantör och tillverkare av hälso- och sjukvårdslösningar. Företaget grundades 1839 och har sedan dess haft en ständigt växande portfölj av effektiva sjukvårdslösningar. B. Braun förser den globala hälsovårdsmarkanden med produkter och system för anestesi, intensivvård, kardiologi, extrakorporeal blodbehandling, kirurgi samt tjänster för läkare, kliniker, privat kliniker och hemsjukvård. B. Braun Medical AB är ett helägt dotterbolag till B. Braun Melsungen AG, ett tyskt familjeägt företag med mer än 185 års erfarenhet inom det medicinska området. B. Braun-koncernen har över 62 000 anställda världen över och i Sverige representeras företaget av cirka 65 medarbetare. B. Braun Medical AB, som klassas som ett AAA-företag, är i en expansiv fas och kommer i år omsätta över 700 miljoner. B. Braun Medical arbetar gemensamt med värdegrunderna Trust, Accoutability och Diversity. Arbetsuppgifter Som servicetekniker får du en varierad och utvecklande roll i en bransch där varje insats bidrar till att förbättra människors liv. Du arbetar med kunder inom slutenvården och dina arbetsuppgifter innefattar reparation och service samt förebyggande underhåll av medicinteknisk utrustning som dialysmaskiner, infusionspumpar och vattenreningssystem, både ute på sjukhus och i verkstaden. Du ansvarar för installationer, löpande underhåll, felsökning och reparationer samtidigt som du håller system som ServiceMax och CRM uppdaterade med dokumentation. Även mjukvaruuppdateringar på plats ingår som en naturlig del av ditt arbete. Arbetet sker i nära samarbete med två andra servicetekniker, och du har även mycket kontakt med andra funktioner inom företaget, särskilt säljteamet och applikationsspecialisterna. I rollen har du flera kundkontakter och agerar konsulterande i tekniska frågor, beställer reservdelar, dokumenterar och rapporterar genomfört arbete. Rollen möjliggör att bygga starka kundrelationer och tillgodose behov genom försäljning av nya produkter och underhållsavtal samt merförsäljning. Rollen passar dig som trivs med frihet under ansvar och har en teknisk nyfikenhet. Arbetet är varierat och du utgår från Stockholmsområdet men arbetar även med uppdrag runt om i Sverige där resor och övernattningar ingår. Hos B. Braun Medical får du inte bara en gedigen introduktion och utbildning, här finns också stora möjligheter att växa inom teknikområden över tid. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Krav: • Minst gymnasieutbildning inom tekniskt eller medicinteknisk inriktning • Arbetslivserfarenhet från en liknande roll som servicetekniker inom felsökning och service av elektronik, hydraulik och mekanik • IT kunskaper inom nätverk, servrar, PDMS • Goda kunskaper inom Office-programmen • Körkort B • Erfarenhet inom installationsarbete och projektledning • Goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt och skriftligt Meriterande: • Erfarenhet av medicintekniskt servicearbete inom sjukvården • Erfarenhet av försäljning • Erfarenhet av styrskåp, 400V pumpar • Påbyggnadsutbildning/certifikat inom relevanta områden, tex elsäkerhetsutbildning För att trivas i rollen ser vi att du har ett gediget kundfokus och tycker om att ge god service. Du är en social person som är duktig på att bygga långsiktiga relationer och har lätt för att skaffa nya kontakter. Du tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att de blir slutförda i tid. Du är duktig på att strukturera upp ditt arbete och sätta upp och hålla tidsramar. Vidare har du god samarbetsförmåga, kommer väl överens med nya människor, har en lösningsfokuserad inställning och motiveras av att skapa nöjda kunder. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! I denna rekryteringsprocess samarbetar B. Braun Medical AB exklusivt med Bravura och undanber sig därför kontakt från andra aktörer inom rekrytering och bemanning. #Specialist

69 dagar sedan
Sista ansökan:
9 oktober 2025
Sommarjobba som miljöarbetare / C-chaufför
Bravura Sverige AB
Lastbilsförare m.fl.

Tycker du om att arbeta praktiskt och trivs med att ta stort eget ansvar? PreZero söker nu en C-chaufför under sommaren till deras avdelning i Jönköping, välkommen med din ansökan! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar från vecka 25-33. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos PreZero Recycling AB. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget PreZero erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från sina kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I PreZeros vardag är kundnytta lika med miljönytta. De är en del av det internationella miljöföretaget PreZero med huvudkontor i Tyskland och har verksamhet i åtta länder. I Sverige finns de på ca 60 platser, har drygt 1 100 medarbetare och över 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar. För detta företag är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Arbetsuppgifter Du kommer i huvudsak att arbeta med insamling av FNI-material. Ditt arbete utgår dagligen från driftområdet i Jönköping, där du även avslutar din arbetsdag. Du kör efter ett fast arbetsschema och följer en rutt med flera stopp under dagen. Rollen kräver att du trivs med att köra tunga fordon och att du är beredd att arbeta i varierande väderförhållanden och på olika underlag, alltid med ett glatt och positivt sinne. Du har stor frihet under ansvar och ser till att fordonet hålls i gott skick genom regelbunden tvätt och tillsyn. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper C-körkort Yrkesförarkompetensbevis (YKB) Flytande språkkunskaper i svenska, både tal och skrift Tidigare erfarenhet och god lokalkännedom är meriterande För att passa i denna roll är det avgörande att du är en person som är mycket noggrann och lägger stor vikt vid att upprätthålla hög säkerhet och kvalitet i ditt arbete. Genom att vara noga med detaljer och sträva efter att uppnå högsta möjliga standarder kommer du att kunna bidra till att skapa en miljö där säkerhet och kvalitet prioriteras och upprätthålls på ett tillfredsställande sätt. Utöver detta är du en driven och självgående person som tycker om att driva ditt arbete självständigt framåt. Övrig information Start: vecka 25-33 Plats: Jönköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

69 dagar sedan
Sista ansökan:
9 oktober 2025
Senior fullstackutvecklare till Gazella
Bravura Sverige AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om företaget Gazella revolutionerar rekryteringsbranschen genom att använda toppmodern teknologi för att effektivisera matchningen mellan kandidat och företag. Track 2.0 är deras egenutvecklade AI-drivna plattform som är framtagen för att optimera rekryteringsprocessen med målsättningen att automatisera interna processer för att stötta deras skalbara tillväxt. Gazella är ett marknadsledande rekryteringsföretag specialiserat på interim- och rekrytering inom ekonomi och finans. Gazella har sedan starten 2014 vuxit kraftigt. Det senaste året har de gått från 35 till 70 interna kollegor och de har blivit utnämnda som Gasellföretag av Dagens Industri och som Superföretag av Veckans Affärer. De arbetar efter en tydlig tillväxtstruktur och du kommer arbeta med de bästa inom sina respektive områden.  Här möts du av engagerade och kunniga och varma kollegor som tillsammans delar en stark passion för utveckling. Kulturen präglas av samarbete och lagkänsla, nyfikenhet och konstant utveckling – här får du frihet att växa i en dynamisk och stöttande miljö där idéer uppmuntras och nya lösningar välkomnas! Arbetsuppgifter I rollen som senior fullstackutvecklare hos Gazella har du en nyckelroll i utvecklingen av Track 2.0, deras AI-drivna rekryteringsplattform. Du arbetar med en modern teknikstack för att skapa skalbara system och bidra till deras ambitiösa tillväxtstrategi. Rollen innebär även ett nära samarbete med olika avdelningar för att hitta och implementera tekniska lösningar som automatiserar och effektiviserar interna processer. Du arbetar nära Johan, erfaren CTO och din närmsta chef, som leder teamet med stort fokus på samarbete, innovation och teknisk spets. Tillsammans skapar ni en dynamisk miljö där ni delar erfarenheter, utbyter idéer och kontinuerligt driver utvecklingen framåt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: • Bygga och förbättra Track 2.0: Utveckla och underhålla rekryteringsplattformen. • Utveckla funktionalitet i hela stacken: Hantera allt från databasanrop och API-integrationer i backend till design och funktioner i användargränssnittet. • Implementera AI-drivna funktioner: Designa och implementera funktioner som använder AI-teknologi för att förbättra plattformens prestanda och automatisering, vilket ger mervärde till användaren. • Teknisk vision: Delta i strategiska arkitekturbeslut för att säkerställa att plattformen kan skalas upp och möter höga krav på prestanda och säkerhet. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Gedigen erfarenhet av en fullstackroll i liknande teknikstack som nedan. • Dokumenterad erfarenhet av att utveckla komplexa, skalbara system med TypeScript och React i större projekt. • Bevisad erfarenhet av att bygga och implementera AI-drivna lösningar i produktionsmiljö, inklusive optimering för prestanda och säkerhet i större SaaS-produkter eller motsvarande tjänster. • Passion för att skriva enkel, läsbar och hållbar kod. • Intresse för AI och dess tillämpningar inom mjukvaruutveckling. • Förmåga att tänka multidisciplinärt med intresse för både programmering och produktutveckling, alltid med fokus på affärskritiska mål och resultat. För att trivas i rollen ser vi att du är analytisk, lösningsorienterad och har en stark känsla för att identifiera och driva förbättringar. Du värdesätter samarbete och ser teamets framgång som din egen. Du motiveras av möjligheten att jobba med den senaste tekniken och har en vilja att utforska och utveckla nya tekniska lösningar. Flexibilitet och ett innovativt tankesätt är viktiga egenskaper då vi rör oss i en snabbt föränderlig miljö. Vi tror att du uppskattar friheten i din arbetsroll där du får möjligheten att komma in i en stark tillväxtfas där din expertis är avgörande för produktens utveckling! Teknikstack: • App: React, TypeScript, Tailwind CSS, Node.js, tRPC, Kysely • Databas: PostgreSQL • Infrastruktur: Hetzner, Cloudflare, Docker, Ansible Varför Gazella? • Möjlighet att påverka och forma en produkt från grunden. • Arbeta med den senaste tekniken och innovativa AI-lösningar. • Bli en del av ett högpresterande team som värderar excellens. • Flexibel arbetsmiljö med fokus på resultat framför process. • En unik chans att göra skillnad och bidra till innovation inom rekryteringsbranschen. Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Plats: Västra Järnvägsgatan 23, centrala Stockholm. Hybridmöjligheter med generell standard på tre dagar på plats och två hemma. På kontoret arbetar du i toppmoderna lokaler högst upp i det ikoniska Schibstedhuset, mitt i centrala Stockholm, bara två minuters promenad från T-Centralen och Cityterminalen. Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Gazella. Vi gör ett löpande urval, så skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Elice Öhman via [email protected] eller 076-721 49 82.

70 dagar sedan
Sista ansökan:
9 oktober 2025
Reparatör till ledande företag inom uthyrningsbranschen
Bravura Sverige AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Har du ett genuint intresse för maskiner och gillar att arbeta med reparation och underhåll? Trivs du i en omväxlande roll där ingen dag är den andra lik? Då har vi rätt tjänst för dig! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid under 6 månader, där du initialt blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos vår kund. Efter den inledande perioden på 6 månader är det uttalat att tjänsten övergår till en tillsvidareanställning hos kundföretaget, förutsatt att samarbetet fungerar väl för båda parter. Om företaget Mer information om företaget ges under intervjun. Arbetsuppgifter I rollen som reparatör har du en växlande vardag där du ansvarar för att funktionstesta, reparera och serva företagets maskiner och liftar. Maskinerna kan variera från att vara mindre saxliftar till stora bomliftar, teleskoplastare och hjullastare med mera. Du ansvarar för att kvalitetssäkra ditt utförda arbete genom egenkontroll och dokumentation. Utöver det tekniska arbetet är du en viktig del av verkstaden och tar ansvar för att det dagliga arbetet flyter på. Du är delaktig i att leda, planera och fördela arbetsuppgifter i teamet, vilket gör att du bidrar både praktiskt och strukturellt i det dagliga arbetet. Funktionstesta, reparera och serva företagets maskiner och liftar Arbeta med varierande maskiner, från mindre saxliftar till större bomliftar, teleskoplastare och hjullastare Kvalitetssäkra utfört arbete genom egenkontroll och dokumentation  Ansvara för att det dagliga arbetet i verkstaden flyter på och delta aktivt i planering, fördelning samt ledning av arbetsuppgifter inom teamet Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom teknik eller fordon Arbetslivserfarenhet av motsvarande roll, exempelvis last- och/eller bilmekaniker Tjänsten ställer krav på B-körkort Goda kunskaper i svenska och engelska, såväl tal som i skrift El, motor eller hydraulikkunskap är meriterande Utöver ovan nämnda krav så lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser gärna att du är positiv, flexibel, driftig och lösningsorienterad. I rollen förväntas du ta ansvar och visa ett stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter. Vi tror också att du har ett tekniskt intresse och en nyfikenhet kring maskiner och teknik, något som gör att du trivs i rollen och utvecklas i arbetet. Som person är du hjälpsam och du ställer alltid upp för att stötta andra, oavsett om det ingår i dina arbetsuppgifter eller inte. I ditt arbete är du grundlig och tycker om att göra saker ordentligt, samt har förmågan att hålla och skapa struktur. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid  Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi avpublicerar annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-28 #Nextgen

70 dagar sedan
Sista ansökan:
25 september 2025
Senior Full Stack Engineer at Proposales
Bravura Sverige AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

About the company Proposales was founded in 2018 by Joakim Green, now the CEO. With nearly 20 years of experience building digital products, Joakim and his team have developed a leading proposal tool tailored for the global hotel industry. Proposales is the market leader in the Nordic region, trusted by hundreds of independent hotels and renowned hotel chains to streamline their proposal processes. The company operates in 30 countries and is gearing up for further expansion across Europe and eventually worldwide. Proposales has revolutionized the proposal standard, replacing static PDFs with interactive, mobile-friendly proposals. These can seamlessly integrate with CRM and booking systems, enabling users to respond to requests faster than ever. With an integrated e-signature, proposals become legally binding contracts in just a few clicks. Now is your chance to shape the future of Proposales – as well as the architecture behind! Alongside an exciting and impactful role, you’ll enjoy a competitive package, including salary, stock options, health benefits, and more. Plus, you’ll collaborate with a highly skilled, passionate team that shares your enthusiasm for innovative technologies. Discover their mission here - (actually, this website was created from scratch by Peter, Design Engineer at Proposales). Responsibilities As Senior Full Stack Engineer in the “Engineering – Core” team, you’ll be pivotal in driving the technical development of Proposales' platform. You’ll take ownership of building and implementing key features while tackling complex technical challenges. Working closely with your team and Joachim, Tech Lead (and your direct manager), you’ll combine a deep technical understanding with a strategic approach to product development. Together, you’ll plan and prioritize tasks to ensure high-quality deliverables that meet both current and future needs.  Enhancing and improving the architecture of the platform, with a strong emphasis on quality. Responsible of internal and external APIs to facilitate a great developer experience. Collaborating with Tech Lead to balance customer needs with managing technical debt. What Proposales Values Serverless, continuous delivery infrastructure hosted on Vercel, built using Next.js, and written in TypeScript. Continuously exploring new technologies for sub-projects, focusing on long-term benefits and maintainability. Test-driven development and pair programming, favoring high code quality over faster development times. Adopting a functional programming style over object-oriented approaches, avoiding abstractions like middlewares or ORMs. Monorepos with multiple smaller projects, instead of a monolithic application. A bit about you  Strong expertise in advanced JavaScript, with up-to-date knowledge of the latest developments (currently working with TypeScript, Next.js, Node.js, and React). Proficiency with Vercel and AWS infrastructure (RDS). Hands-on experience with SQL databases (using Postgres), GraphQL, database optimization, and managing transactions. Fluent in English, both written and spoken; Swedish is a plus. Experience with machine learning (ML) and artificial intelligence (AI) is an advantage since you get to build the technical foundation of the upcoming AI-related features in the platform. To excel in this role, you should be a curious and proactive individual who stays ahead of emerging technologies and enjoys exploring innovative techniques and approaches. You thrive in fostering a collaborative team environment where ideas flow freely, and openness is valued. Your natural problem-solving mindset helps you focus on solutions rather than challenges. You are detail-oriented, with a knack for planning and prioritizing tasks to ensure exceptional quality in execution. If you thrive in an autonomous role and are excited about contributing to a dynamic growth journey where your expertise will directly influence the future of product development, this is the perfect opportunity for you! Additional information Start date: Upon agreement. Location: Torsgatan 26, Stockholm. Proposales follows an office-first policy (3-4 days per week), emphasizing the energy and collaboration that comes from working together in the office! Additional info: A background check will be conducted prior to employment. The recruitment process is managed by Bravura, and you will be employed directly by Proposales. We review applications on an ongoing basis, so do not wait – submit your application today! If you have any questions, feel free to reach out to our recruitment consultant, Elice, at [email protected]. #Brillante

74 dagar sedan
Sista ansökan:
4 oktober 2025