Accounts Receivable Specialist till ledande Hotelloperatör
Bravura Sverige AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Är du en strukturerad och kommunikativ ekonom med ett systemintresse? Vill du ta dig an en serviceinriktad och analytisk roll hos en av Sveriges största hotelloperatörer? Vi söker nu en Accounts Receivable Specialist som får chansen att arbeta med kreditkortsavstämningar, transaktionsflöden och ge support till både hotell och kunder. Ta nästa steg i din karriär – ansök idag! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget är en av Sveriges största hotelloperatörer med ett stort antal hotell i flera länder. Hotellen är belägna i både stora städer, vackra naturplatser och vid viktiga centrala knutpunkter. Företaget driver också ett av de största lojalitetsprogrammen i Norden, med många återkommande gäster. Företaget är i uppstarten av deras nordiska Shared Service Center (AP & AR) och behöver under 6 månader förstärkning till teamet som ansvarar för kontohantering. I rollen som Accounts Receivable Specialist kommer du vara en del av ett nordiskt team på 10 personer som är placerade i flera nordiska länder. Teamet ansvarar för avstämningar av kreditkort, E-voucher (resekonton), kontanter, dricks och presentkort. Arbetsuppgifter I rollen som Accounts Receivable Specialist ansvarar du tillsammans med ditt team för att säkerställa att alla transaktioner kopplade till kreditkort, E-voucher (resekonton), kontanter, dricks och presentkort stämmer och bokförs korrekt. Stort fokus ligger på kreditkortsavstämningar samt hantering av stora mängder transaktioner som du stämmer av, matchar och utreder. Du arbetar i ett flertal olika system och portaler, analyserar olika typer av avvikelser samt frågor kring debiteringar. Vidare ger du support till hotellpersonalen och kunder vid olika betalningsärenden. Du arbetar även med E-voucher-flöden, som främst gäller företagskunder med resekonton kopplade till kreditkort. Här är kontakten med både leverantörer och hotell viktig för att rätta till fel och säkerställa att allt är korrekt. Sammanfattningsvis är detta en roll för dig som trivs med siffror, system, problemlösning och har ett intresse för service. Du är en viktig del av kedjans ekonomiavdelning – en länk mellan gästens betalning och den ekonomiska rapporteringen. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Eftergymnasial utbildning inom ekonomi alternativt likvärdig erfarenhet • 2-5 års erfarenhet inom ekonomi, framförallt inom bokföring, utredning och avstämning. Meriterande med erfarenhet av kreditkortsflöden och omfattande transaktionsflöden • Mycket god systemvana med fördel erfarenhet inom ekonomi-, avstämning samt ärendehanteringssystem • Goda kunskaper inom Excel • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift För att passa i rollen som Accounts Receivable Specialist ser vi att du är en social och kommunikativ person som trivs med många kontaktytor och samarbeten. Vidare tar du ansvar för dina arbetsuppgifter, har en god struktur i ditt arbete och kan enkelt prioritera samtidigt som du är noggrann. Du är självgående, tycker om att lära dig nya arbetsuppgifter och system samt har förmågan att driva ditt eget arbete framåt. Övrig information Start: Omgående Plats: Stockholm, Norrtull Lön: Enligt överenskommelse

83 dagar sedan
Sista ansökan:
25 september 2025
Sommarjobb som logistikkoordinator/administratör
Bravura Sverige AB
Speditörer och transportmäklare

Vill du arbeta i en internationell miljö där du får utvecklas inom logistik? Trivs du med att vara spindeln i nätet och arbeta i en kundnära roll? Vi söker dig till ett sommarjobb som logistikkoordinator hos ett väletablerat logistikföretag! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar över sommaren i cirka 3 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Om företaget Bravura söker för kunds räkning en logistikkoordinator. Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Vi kan per idag inte gå ut med företagsnamnet för den här tjänsten. Du kommer självklart få veta vilket företag vi rekryterar till under processens gång, som senast när vi ses på en intervju hos oss. Arbetsuppgifter Som logistikkoordinator har du en bred roll inom administration och kundservice där du arbetar dedikerat mot ett fåtal företagskunder. Du ansvarar för att administrera, registrera och dokumentera inkommande samt utgående leveranser. Rollen innebär frekvent dialog över telefon och mail med återkommande interna och externa kontakter, där du besvarar frågor och informerar berörda parter om rådande situationer. Dessa verkar både i Sverige och utomlands och du använder därmed engelska frekvent. Du arbetar i nära samarbete med dina kollegor och erbjuds en gedigen introduktion. Din roll kan beskrivas som en administrativ och koordinerande funktion, med syftet att, tillsammans med dina kollegor, skapa ett effektivt logistiskt flöde. Ansvar för företagskunders bokningar och leveranser Kundkontakt och koordinering mellan olika parter Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasieutbildning Arbetslivserfarenhet inom kundservice och/eller administration God dator- och systemvana Obehindrade kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt Meriterande med utbildning och/eller erfarenhet inom transport/logistik Vi tror att du som söker är en person med sinne för struktur som trivs i en roll där du får ta egna initiativ. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete utefter de ärenden som uppkommer. Att leverera lösningar till andra ser du som motiverande och du trivs i en dynamisk roll som innebär förändrade direktiv. Övrig information Start: Mitten/slutet på maj Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

84 dagar sedan
Sista ansökan:
24 september 2025
Customer Service Agent till branschledande företag
Bravura Sverige AB
Övriga handläggare

Om rollen Vi söker nu en engagerad Customer Service Agent till kundserviceteamet Business Domestic för vår kunds räkning. I det här teamet ligger det fokus på företagets risk- och kredittjänster samt tryckta produkter. Företaget värdesätter ett starkt samarbete, högt ansvarstagande och en positiv atmosfär där de ofta skrattar tillsammans – allt medan de upprätthåller den höga standard som förväntas av dem. Rollen innebär att bidra till att skapa en så bra serviceupplevelse genom att hantera inkommande förfrågningar via telefon, mejl och chatt, och att arbeta proaktivt för att identifiera lösningar som förbättrar kundernas upplevelse och verksamhet. Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir initialt anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget, med möjlighet till överrekrytering. Arbetsuppgifter Som Business-to-Business (B2B) Customer Service Agent är ditt huvudsakliga ansvar att ge högkvalitativ service och support till företagskunder, med fokus på att arbeta mot höga kvalitetsmål som kundnöjdhet, kort hanteringstid och en djup förståelse för deras kunders behov. Samtidigt strävar företaget efter att automatisera sina processer och kontinuerligt förbättra deras arbetssätt. En viktig del av arbetet är att bygga långsiktiga relationer med kunder, förstå deras verksamhet och bidra till deras framgång. Du kommer också samarbeta med interna team för att säkerställa att kundernas behov hanteras på bästa sätt. Som en del av teamet Business Domestic blir du en del av ett sammansvetsat team på 10 personer. Tillsammans arbetar ni nära för att hantera de dagliga uppgifterna, som inkluderar: Hantering av ärenden relaterade till fakturafrågor, exempelvis att förklara vad kunden har blivit fakturerad för eller att tillhandahålla de en fakturakopia. Rollen kommer även innebära ett nära samarbete med ekonomiavdelningen för att lösa fakturafrågorna. Hantering av kunders orderbestridanden, såsom att bestrida en faktura eller att kunden anser sig ha blivit felaktigt debiterad för en vara och så vidare. Support för företagets tjänster och produkter. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Kundtjänsterfarenhet eller erfarenhet av ett serviceyrke med hantering av olika system. Telefonvana God dator- och systemkunskap. Bekväm med att navigera i en Microsoft-baserad miljö. Obehindrade kunskaper i svenska både tal och skrift Ett intresse för nya utmaningar och förmågan att tänka i nya banor En lösningsorienterad inställning och trivs i en vardag med högt tempo och variation Vi söker dig som är strukturerad och har ett öga för detaljer. Du arbetar metodiskt och noggrant, vilket säkerställer att inget lämnas åt slumpen. Din precision och förmåga att hålla hög kvalitet i ditt arbete är avgörande för att lyckas i rollen. Meriterande Tidigare arbete mot målsättning med goda resultat Tidigare arbete inom kundservice med inriktning mot finans Arbetat i Salesforce Övrig information Start: 19:e maj 2025 Plats: Solna (hybrid men minst två dagar på kontoret i veckan) Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer +46 72-143 91 82. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

84 dagar sedan
Sista ansökan:
24 september 2025
Fältsäljare till Sjömarkens Isolering
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Är du under uppfattningen av att man skapar bättre kundrelationer och affärer om man ses i person? Är du en person som hellre jobbar ute på fält och får möta nya platser och människor varje dag än att sitta på ett kontor? Om du drivs av dessa faktorer och vill skapa en bättre husupplevelse för villaägare ska du söka tjänsten som Fältsäljare hos Sjömarkens Isolering där du får jobba med frihet under ansvar tillsammans med ett nytt team! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sjömarkens Isolering. Om företaget Sjömarkens Isolering är en marknadsledande lösullsinstallatör på sina marknader sedan 40 år tillbaka. Bolaget arbetar med ständig kompetensutveckling och installatörerna har stort hantverkskunnande. Från de största projekten för byggföretag till garagetillbyggnader hos villaägare – Sjömarkens hanterar alla situationer. De erbjuder alltifrån tilläggsisolering för att sänka energiförbrukningen, isolering av nybyggnad eller tillbyggnad av villor, samt storskalig nyproduktion som sparar på både tid och miljö. En unik framgångsfaktor för Sjömarkens är att de tillverkar sin egen isolering i Borås och har egna installatörer, något som möjliggör en snabb leverans. Lösull, som isoleringen bygger på, är det effektivaste sättet att isolera alla husets konstruktioner - väggar, golv och tak. Det sparar tid och snickarna slipper dammig hantering. Samtidigt behövs ingen plats för förvaring av isolering på bygget. Dessutom blir det inget spill, för det tar Sjömarkens installatörer hand om. Sjömarkens är ett familjärt bolag och består idag av cirka 40 medarbetare på 15 orter i Sverige, varav 9 distriktsäljare. Nu gör bolaget en satsning för att utöka försäljningen mot privatpersoner som är en resa du får vara med och bygga upp med ett helt nytt team i södra Sverige! Arbetsuppgifter I rollen som Fältsäljare arbetar du tillsammans med ett team där ni bearbetar och informerar villaägare om Sjömarkens isoleringslösningar inom ett givet geografiskt område. Detta innebär att du fysiskt uppsöker villaägarna och presenterar hur de kan förbättra sin isolering och vilka möjligheter som finns. Som ett nästa steg bokar du in ett uppföljande möte där du genomför en besiktning som mynnar ut i en kundanpassad lösning och presenterar ett prisförslag, följt av en inbokning för installation. I rollen har du stor påverkan på din egen lön, där det endast är du själv som sätter gränserna för vad du kan uppnå. Arbetstiderna är flexibla med ett riktmärke runt 8:00-17:00 på vardagar. Kontoret ligger i Kävlinge och ditt försäljningsdistrikt kommer vara inom 3-4 mils radie från kontoret. Fysiskt uppsökande av villaägare för att informera om Sjömarkens isoleringslösningar Boka in uppföljningsmöten för besiktning och offertskrivning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper För denna tjänst är dina personliga egenskaper det viktigaste. Det vill säga att du anstränger dig för att inge ett gott första intryck som är förtroendeingivande mot villaägarna, samt att du ser detta som en spännande utmaning och motiveras av vilka resultat det kan ge dig. Vi tror att du trivs i sociala sammanhang och inte räds för att ta första steget till ett samtal, samt att du har ett inre driv och trivs med att jobba mot uppsatta mål. Vi ser även att du är intresserad av bygg och tycker att det är en spännande produkt att erbjuda som skapar värde för villaägare. Förutom dina personliga egenskaper tänker vi även att du: Har någon typ av erfarenhet från kundkontakt, alternativt försäljning Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Har B-körkort och tillgång till egen bil (på sikt finns möjlighet till tjänstebil) Meriterande med någon typ av bygg-/snickarerfarenhet Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Kävlinge, rimligtvis är du bosatt i Lund, Helsingborg eller Malmö Lön: Fast lön och rörlig modell Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

84 dagar sedan
Sista ansökan:
24 september 2025
Produktägare till Fackförbundet ST
Bravura Sverige AB
Systemförvaltare m.fl.

Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Fackförbundet ST. Om företaget Fackförbundet ST är det största fackförbundet inom statlig verksamhet med cirka 100 000 medlemmar som arbetar inom statliga myndigheter, affärsverk, bolag med statligt uppdrag, universitet, högskolor och statligt finansierade stiftelser. Fackförbundet ST arbetar för ett hållbart arbetsliv och ett demokratiskt samhälle. Genom avtal och opinions- och påverkansarbete driver Fackförbundet ST sina frågor för att skapa förändringar på arbetsplatsen, i lagstiftning och politiska beslut. Fackförbundet ST är medlem i TCO och är partipolitiskt obundet. Fackförbundet ST är ungefär 115 anställda nationellt fördelade på sju olika orter. På kansliet i Stockholm blir du en del av ett kompetent, utvecklande och öppet team. Du tillhör enheten för verksamhetsledning som består av totalt 31 kollegor och rapporterar tillsammans med 11 av dem direkt till enhetschefen Arbetsuppgifter Rollen som produktägare innebär att säkerställa att systemen möter verksamhetens behov och skapar värde för hela organisationen. Systemen du blir produktägare av förutom två webbapplikationer för våra medlemmar och förtroendevalda, är applikationerna från Microsofts Dynamics 365 onlinetjänster, Power BI, Customer Insights och ett antal CRM modouler. Fokus ligger på att översätta verksamhetens krav till leverantören, styra prioriteringar och samordna kontakten med systemägare och andra ansvariga. Arbetet innefattar att utveckla och förbättra arbetssätt samt successivt införa agila metoder där det är relevant. Produktägaren har en central roll i att säkerställa att systemen nyttjas till sin fulla potential, där mycket av arbetet kommer innebära att påverka interna arbetssätt och förbättra nuvarande metoder. Genom nära samarbete med både interna och externa aktörer skapas en tydlig produktvision där kravinsamling, prioritering och kontinuerliga förbättringar står i fokus. Utöver att fungera som en brygga mellan verksamheten och leverantören, innebär rollen även att styra och följa upp produktens utveckling tillsammans med verksamhetsägare. Budgetuppföljning, rapportering och samordning av utvecklingsinitiativ är en del av det löpande arbetet. Kontinuerlig dialog med systemägare och övriga intressenter säkerställer att systemens funktionalitet utvecklas i linje med organisationens behov och långsiktiga mål. • Samla in krav, definiera prioriteringar och säkerställa att leverantören utvecklar systemen i rätt riktning • Arbeta nära systemägare, verksamhetsansvariga och interna användare för att både utveckla och följa upp arbetsmetoder • Implementera agila metoder stegvis och bidra till en mer strukturerad systemförvaltning • Säkerställa att leverantören uppfyller sina åtaganden, följa upp kostnader och rapportera till relevanta intressenter Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Eftergymnasial utbildning inom exempelvis IT-styrning, projektledning, förändringsledarskap eller liknande arbetslivserfarenhet • Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter • Erfarenhet av leverantörsstyrning och arbete med avtal • Meriterande med erfarenhet av Microsoft Dynamics 365 och Power BI • Meriterande med erfarenhet av att arbete i facklig- eller ideell verksamhet • Obehindrad svenska och engelska i tal och skrift Vi söker dig som är prestigelös och innovativ som gärna arbetar i nära samarbete med andra för att nå gemensamma mål. I rollen som produktägare kommer du att interagera med många olika intressenter, vilket framhäver vikten av att du är lyhörd och har god kommunikationsförmåga. Du ska tydligt kunna förmedla krav och prioriteringar både internt och till leverantörer. Det krävs också att du kan anpassa dig efter verksamhetens behov, användarnas krav och förändrade omständigheter. Vi ser gärna att du är initiativrik, samarbetsvillig och tar ansvar för att driva arbetet framåt. Du ska samtidigt vara strukturerad i ditt sätt att planera och organisera för att säkerställa att alla mål samt deadlines uppfylls. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Navid Parsa på [email protected] eller 070 – 434 17 71. Facklig representant: Erica Lindh, [email protected] eller 070-383 63 32. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Brillante

84 dagar sedan
Sista ansökan:
24 september 2025
Servicetekniker till välkänt företag
Bravura Sverige AB
Installations- och serviceelektriker

Har du en bakgrund inom larm, el, brand eller CCTV? Söker du en arbetsplats med hög grad av självständigt arbete i nära samarbete med kollegor? Då ska du läsa vidare om denna möjlighet! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget. Om företaget Vi kan per idag inte berätta vilket företag som vi hjälper men det kommer vi givetvis berätta under processens gång, som senast vid en djupintervju med oss på Bravura. Arbetsuppgifter I rollen som servicetekniker bygger, underhåller och servar du samhällskritisk infrastruktur i varierade miljöer såsom företag, myndigheter och privatpersoner. Du blir tilldelad uppdrag som du sedan ansvarar för att utföra och slutrapporterar därefter samt dokumenterar. Arbetet sker ihop med en kollega och dina uppdrag varierar i tid och komplexitet. Du har tillgång till bil och utrustning i tjänsten. Då arbetet sker i säkerhetsklassade avtal kommer utdrag ur belastningsregistret göras under processen, liksom en säkerhetsprövning innan anställning. Arbete ute i fält som tekniker Bygger, driftsätter och underhåller samhällskritisk infrastruktur Arbete i olika miljöer och hos olika kunder Dokumentation och rapportering Utdrag ur belastningsregister och säkerhetsprövning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet från arbete med montering, installation och underhåll från branscher som larm, el, brand, CCTV eller liknande B-körkort Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift För att lyckas i den här rollen ser vi att du är ansvarstagande och engagerad i ditt arbete. Som person är du flexibel och trivs i ett varierat arbete där du i vissa projekt arbetar självständigt för att i andra projekt samarbeta med kolleger. Du har lätt för att ta initiativ och har även en god social förmåga och känner dig trygg med både interna och externa kontaktytor. Det är viktigt att du har ett intresse för att hjälpa andra och har viljan att leverera bra lösningar. Som person bör du vara uppmärksam, tillmötesgående och noggrann. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Skövde Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

84 dagar sedan
Sista ansökan:
24 september 2025
Kategoriansvarig till Axfood Snabbgross
Bravura Sverige AB
Inköps- och orderassistenter

Brinner du för kategoriarbete och försäljning? Är du serviceinriktad och tycker att det är roligt att arbeta med människor? Vill du bidra med stolthet till Sveriges restaurangkök? Då är det dig vi söker! På Axfood Snabbgross får du vara med på en viktig resa mot att bli Sveriges ledande restauranggrossist! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag/vikariat på heltid som varar från augusti till april 2026. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Axfood Snabbgross. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Under flera decennier har Axfood Snabbgross brunnit för delad glädje för bra mat, till bästa pris. De strävar efter att bidra till stolthet bland Sveriges många restaurangkök genom att vara tillgängliga med prisvärda råvaror, varje dag. Axfood Snabbgross är Sveriges ledande hämtgrossist för restaurang, café, fastfood och övrig företagsmarknad. Idag har de 31 butiker från Luleå i norr till Malmö i söder, med cirka 500 medarbetare och som även når ut till stora delar av landet med vår e-handel. Tillsammans med bland annat Willys, Hemköp, Tempo, Urban Deli och Dagab ingår de i Axfood – ett av de största företagen inom svensk dagligvaruhandel. Här finns det gott om möjlighet att växa och utvecklas! Arbetsuppgifter I rollen som Kategoriansvarig tillhör du försäljningsavdelningen på Axfood Snabbgross, där du arbetar i ett team om sex personer och rapporterar till Försäljningschefen. Försäljningsavdelningen är en del av supportkontoret i Stockholm, där du får vara med och utveckla erbjudandet till restaurangkök över hela landet. Som Kategoriansvarig har du en central roll i att säkerställa rätt sortimentsmix, skapa attraktiva kampanjer och sätta konkurrenskraftiga priser. Du arbetar nära Axfoods kategorichefer, leverantörer och butikerna för att optimera försäljningen och bruttovinsten inom dina ansvarsområden – Frukt & Grönt, Dryck samt SÖVS (starköl, vin och sprit). Genom noggrann marknadsanalys och trendspaning ser du till att vi alltid erbjuder ett relevant och efterfrågat sortiment. Du har en nyckelroll i att förhandla kampanjer tillsammans med leverantörer och säkerställa att våra kunder får de bästa erbjudandena. Ditt arbete inkluderar även att bevaka och driva kedjans frågor i Axfoods revideringsmöten samt att stötta deras nästan 31 butiker i hela landet med produktkunskap och merförsäljning. Utöver detta är du involverad i utvecklings- och förbättringsprojekt, antingen som deltagare eller drivande kraft. Huvudsakliga arbetsuppgifter: • Ansvara för sortimentsmix, kampanjer och prissättning • Förhandla kampanjer tillsammans med leverantörer • Bevaka och driva kedjans frågor i Axfoods revideringsmöten • Samarbeta med Axfoods kategorichefer för att utveckla erbjudandet • Analysera marknadstrender och kundbehov för att optimera sortimentet • Stötta butikerna med produktkunskap och strategier för merförsäljning • Delta i utvecklings- och förbättringsprojekt Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad eftergymnasial utbildning inom ekonomi, logistik, inköp eller motsvarande • Erfarenhet inom foodservice/horeca eller dagligvaruhandel, gärna i en liknande roll • Genuint intresse av restaurangbranschen och mat i stort • Flytande i tal och skrift i svenska och engelska • Goda kunskaper i Officepaket, specifikt i Excel • Butikserfarenhet är meriterande • Erfarenhet av dryckeskategori öl/vin/sprit är mycket meriterande För att lyckas och trivas i rollen som säljledare är du en strukturerad och prestigelös teamplayer med en hög analytisk förmåga. Du tycker om och drivs av försäljning och att ta stort ansvar för sortimentsarbetet. Du gillar att driva projekt och att ta egna initiativ. Du tycker om att ha kul med dina kollegor – och kommer därför att stortrivas i vårt härliga gäng. Du har lätt för att samarbeta, nätverka och kommunicera och trivs med att ha många kontaktytor. Övrig information Start: Slutet på augusti / början på september Plats: Torsplan, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

84 dagar sedan
Sista ansökan:
24 september 2025
Lagermedarbetare till växande företag i Lund
Bravura Sverige AB
Lager- och terminalpersonal

Är du en noggrann och engagerad person som gillar att arbeta praktiskt och strukturerat? Vi söker nu en lagermedarbetare som vill bidra till ett smidigt och kvalitetsfokuserat lagerflöde och samtidigt få möjlighet att utvecklas i en dynamisk och trivsam arbetsmiljö! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos vår kund. Det finns goda möjligheter för en tillsvidareanställning efter 6 månader. Om företaget Mer information om företaget ges under intervjun. Arbetsuppgifter I din roll som lagermedarbetare kommer du att ha en viktig funktion i att ta emot och hantera inkommande leveranser. Du ser till att rätt material och komponenter kommer in i produktionen på ett smidigt och effektivt sätt. Dina arbetsuppgifter kommer främst att handla om att ta emot, kontrollera och registrera varor i affärssystemet. Du säkerställer att allt material är korrekt märkt och placerat på rätt plats i lagret eller skickas vidare till produktionen. Genom att arbeta noggrant och strukturerat bidrar du till att hålla flödet effektivt och säkerställa hög kvalitet i hanteringen. Ta emot och kontrollera inkommande gods Registrera varor i affärssystemet Märka och placera material på rätt plats Säkerställa kvalitet och följa rutiner Skicka vidare material till produktionen Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad och godkänd gymnasieexamen Erfarenhet av lagerarbete eller logistik är meriterande Erfarenhet av att arbeta med ERP-system är meriterande Tjänsten ställer krav på Truckkort Förmåga att arbeta noggrant och följa rutiner Goda kunskaper i svenska och engelska För att trivas och lyckas i rollen som lagermedarbetare tror vi att du är en självständig och engagerad person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har en proaktiv inställning och ser vad som behöver göras. Vidare är du prestigelös och hjälper gärna till där det behövs. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team, och du har en god samarbetsförmåga. Eftersom rollen innebär att hantera inkommande gods och säkerställa ett smidigt lagerflöde, är det viktigt att du arbetar noggrant och strukturerat. Eftersom företaget erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med möjlighet att utvecklas, ser vi gärna att du har en vilja att lära och förbättra processer. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Lund Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi avpublicerar annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-16. #Nextgen

87 dagar sedan
Sista ansökan:
21 september 2025
First line support till Telia
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Övrig information Start: 5 maj Plats: Sundsvall Lön: Grundlön + möjlighet till bonus I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-09. #Nextgen

87 dagar sedan
Sista ansökan:
21 september 2025
Inventerare ledande sportmodebolag
Bravura Sverige AB
Backofficepersonal m.fl.

Är du tillgänglig för att jobba heltid mellan 14/5 - 23/5? Välkänt sportmodebolag söker just nu inventerare/merchandising assistent för ett kortare uppdrag. Arbetet sker på företagets huvudkontor i Solna. För rollen krävs att du har en positiv inställning samt en förmåga att vara strukturerad och organiserad! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 1,5 vecka. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos kundföretaget. Om företaget Företaget är ett världsledande sportmärke. Det är känt för sin innovativa design och högkvalitativa sportkläder, skor och accessoarer. Arbetsuppgifter I jobbet ingår att göra en inventering av produkterna som levereras till kontoret. Det är viktigt att noggrant packa upp lådorna och sedan organisera och sortera produkterna. Efter detta ansvar du för att hänga kläderna på galgar, ånga dem för att se fräscha ut och sedan placera dem i Showroom. Vidare kan det förekomma att hjälpa till med att hantera och ordna kring golfkollektionen. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Tillgänglig för heltidsjobb under v.20 • Har ett intresse för sport och hälsa • Meriterande med erfarenhet av liknande arbete Övrig information Start: 14/4 - 2025 Plats: Solna Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till ansvarig rekryterare [email protected] eller ringa till nummer 072-143 91 82. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

87 dagar sedan
Sista ansökan:
21 september 2025