Ekonomiassistent till Sinch
Bravura Sverige AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Är du intresserad av att arbeta på ett företag som nyligen utnämndes som ett av de 10 främsta tillväxtföretagen av Financial Times? Vill du vara en del av en dynamisk miljö inom en stor organisation med tusentals anställda? Vi söker en motiverad och talangfull person till Sinch! Den här rollen ger dig möjligheten att vara en del av en spännande tillväxtresa med utmärkta utvecklingsmöjligheter! Om tjänsten Detta är ett heltidsuppdrag som konsult i 9 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Sinch. Om företaget Sinch är en ledande aktör inom global affärskommunikation. De erbjuder molnbaserade kommunikationstjänster som gör det möjligt för kunder att integrera meddelandetjänster (SMS), röstapplikationer och mobildatatjänster i sina verksamheter. Deras tjänster används för att hantera kritisk information inom bland annat banksektorn, flygindustrin, vården och teknikföretag. Sinch grundades 2008 och har sitt huvudkontor i Stockholm. Det har rankats som ett av de 10 främsta tillväxtföretagen av Financial Times och som nummer 1 av Bloomberg. Arbetsuppgifter Som Ekonomiassistent inom kundreskontra har du huvudansvar för att förbereda faktureringsunderlag för olika kunder och hantera ekonomiska avstämningar. Du kommer att arbeta med att sammanställa och granska månatliga fakturor, säkerställa att de följer företagets riktlinjer och att alla deadlines hålls med hjälp av finansiella rapporter. Utöver detta kommer du att analysera, undersöka och lösa olika faktureringsrelaterade frågor från både interna och externa kunder. En viktig del av arbetet är att kommunicera effektivt med intressenter för att hantera eventuella avvikelser i faktureringen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: • Ansvara för kommunikationen av faktureringsförfrågningar genom Salesforce och e-post mellan kund, säljteam och interna intressenter • Underhålla och förbättra finansiella dokument • Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa korrekt fakturering • Hantera kund- och säljförfrågningar snabbt och noggrant • Stödja månatliga och kvartalsvisa revisioner och avstämningar Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Kandidatexamen inom redovisning eller liknande område är meriterande • Erfarenhet av att arbeta som Billing Assistant eller analytiker, gärna inom telekombranschen • Internationell erfarenhet är en stor fördel • Goda kunskaper i MS Office, särskilt Excel • Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet av databaser och SQL är ett plus För att lyckas i rollen är du kundfokuserad och har utmärkta kommunikationsförmågor. Du är noggrann, organiserad och har ett öga för detaljer. Rollen kräver att du kan arbeta självständigt och ta ansvar för ditt eget arbete samtidigt som du trivs i team. Förmågan att planera och arbeta mot deadlines är också avgörande. Övrig information Start: April 2025 Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad rekryteringsmetod för att säkerställa en rättvis och objektiv urvalsprocess. Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att annonsen kan tas ner när tillräckligt många kandidater har gått vidare i processen. Om du blir aktuell för tjänsten kontaktar vi dig för en inledande intervju. Oavsett om du går vidare eller inte får du alltid återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller din ansökan? Kontakta oss på [email protected] eller ring 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange gärna vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då urvalet sker löpande. Välkommen med din ansökan!

87 dagar sedan
Sista ansökan:
13 september 2025
Bovärd till AF Bostäder
Bravura Sverige AB
Fastighetsskötare

Är du en utåtriktad och flexibel person som är genuint nyfiken på människor och vill arbeta i en roll som innebär många dagliga kontaktytor? Är du dessutom praktiskt lagd och brinner för att ge bästa möjliga service? Som Bovärd hos AF Bostäder blir du en del av ett härligt och prestigelöst gäng som ser stort värde i att samarbeta, leverera god service och ha kul på jobbet! Om tjänsten Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos AF Bostäder. Om företaget AF Bostäder är ett av Sveriges största studentbostadsföretag som äger och förvaltar cirka 6200 bostäder, alla i centrala Lund. AF Bostäder äger, förvaltar och utvecklar bra och prisvärda bostäder åt Lundastudenter. Deras hyresgäster är unga, vetgiriga, optimistiska och på väg ut i livet. Hos AF Bostäder är fokus att studenterna under sin tid hos AF Bostäder får god service i ett hem där de kan må bra, känna sig trygga och ha utrymme för umgänge med grannar och vänner i en miljö som främjar studieglädje. AF Bostäder är ett syftesdrivet företag i stiftelseform med vision att vara det bästa studentbostadsföretaget i Sverige. Med fokus på satsningar inom hållbarhet med hänsyn till trivsel, hälsa, miljö och ekonomi i kombination med studenternas behov och önskemål i centrum arbetar de aktivt för att uppnå denna vision. Hos AF Bostäder välkomnas du till en platt organisation med prestigelös och sammansvetsad företagskultur med fokus på delaktighet. Medarbetarna på AF Bostäder berättar! Arbetsuppgifter I rollen som Bovärd kommer du att arbeta i en bred roll där den ena dagen inte är den andra lik. Det som är centralt och som du alltid behöver ha med dig är att uppskatta kontakten med människor och trivas i en varierande vardag. Du kommer bland annat att hantera inkommande och utgående kundkontakter såsom frågor, felanmälan, klagomål och vara behjälplig med information. Du hanterar störningsärenden, planerar och genomför besiktningar och tillsyn i samband med in- och utflyttningar. Du ansvarar för budgetuppföljning för bostadsunderhåll inom ditt egna bovärdsområde samt granskar och konterar fakturor i samband med detta. Utöver detta innebär en stor del av arbetet att utföra enklare reparationer såsom täta fönster, rensa avlopp, byte av lampor, packningar, kranar etc. Du ansvarar även för yttre skötsel såsom renhållning av sten- och grusytor, avfallsstationer samt snöröjning. • Daglig kundkontakt och nära samarbete med hyresgäster • Hantering av felanmälningar, störningsärenden och besiktningar • Utföra enklare reparationer • Ansvar för budgetuppföljning för bostadsunderhåll Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasial utbildning • Några års arbetslivserfarenhet av en kundorienterad roll alternativt relevant hantverksyrke som innefattat nära kundkontakt • God datorvana • B-körkort • Svenska / Engelska i både tal och skrift (övriga språk är meriterande) Vi är övertygade om att det är dina personliga egenskaper som kommer vara avgörande för att lyckas i rollen som bovärd. Har du rätt inställning och vilja så lär AF Bostäder dig gärna resterande. Vi ser att du är utåtriktad, kommunikativ och har en stor social kompetens samt ett medmänskligt engagemang. Du brinner för att hjälpa andra människor och trivs med att vara del av ett team där du är en lagspelare. Därtill tar du stort ansvar för dina arbetsuppgifter och är inte rädd att hugga tag där det behövs. Du besitter förmågan att prioritera och strukturera upp ditt arbete men även agera flexibelt när vardagen ställs om. Slutligen har du lätt för att fatta beslut, även under svåra omständigheter. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och intresse för tjänsten som bovärd samt AF Bostäder. Övrig information Start: Omgående Plats: Lund Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

87 dagar sedan
Sista ansökan:
21 september 2025
Second Line Support / Sommarjobb
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du bli en del av vårt team på 2nd Line Sales Support 1? Vi söker dig som brinner för service, trivs med att ta eget ansvar och motiveras av att arbeta med ständiga förbättringar. Om det låter som du, kan det här vara jobbet för dig! Om tjänsten Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som sträcker sig mellan 28 april – 31 augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I denna roll kommer du att stötta Telias butiker, återförsäljare och kundtjänst genom att erbjuda vägledning och rådgivning för att skapa bästa möjliga kundupplevelse. Arbetet omfattar både fasta och mobila tjänster inom B2C och B2B, vilket kräver bred kunskap och förmågan att anpassa sig till olika situationer. Som en del av vårt team representerar du Telia gentemot interna användare och externa samarbetspartners, där stort fokus ligger på eget ansvar, samverkan och att identifiera avvikelser för att hitta lösningar på olika utmaningar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att kommunicera med våra partners, främst via telefon men även skriftligt, samt att erbjuda kvalificerad säljsupport. Du förväntas också upprätthålla nära samarbeten, bidra till kontinuerligt förbättringsarbete och hantera kreditbedömningar inom Credit Support. Rollen erbjuder en spännande möjlighet att utvecklas i en ansvarsfull position, med fokus på att skapa värde genom engagerad service och effektiva lösningar. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du har erfarenhet av kundservice. Tidigare arbete hos Telia eller inom deras system är starkt meriterande. • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska För att trivas i denna roll är det viktigt att du vågar utmana dig själv och ser möjligheter att hitta nya lösningar. Du sätter kundens behov i fokus och värdesätter att bygga starka relationer. Dessutom bidrar du till ett smidigt samarbete genom att dela med dig av idéer, kunskap och perspektiv. Vi söker en initiativrik och serviceinriktad person med förståelse för en säljares vardag och en passion för att leverera förstklassig service till våra partners – och i förlängningen, till kunden. Du trivs med att arbeta i ett positivt team men har också förmågan att ta eget ansvar och arbeta självständigt. Övrig information Start: 28 april Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-07. #Nextgen

87 dagar sedan
Sista ansökan:
19 september 2025
Sommarjobba inom Second Line Support hos Telia!
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Brinner du för kundservice och har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundkontakt? Här erbjuds du att vara en del av ett framåtlutat team med kunden i fokus! Om tjänsten Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som varar från början av maj fram till sista augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm. Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall. Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska • Tekniskt intresse • Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet. Övrig information Start: Början av maj 2025 Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-10. #Nextgen

87 dagar sedan
Sista ansökan:
19 september 2025
Sommarjobba som orderadministratör!
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Nu finns möjligheten att starta din karriär inom administration och kundservice hos Telia i Luleå! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar över sommaren. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som orderadministratör arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar till privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att berörda parter är informerade. I rollen ingår kontakt med både dina kollegor och kunder. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll, tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder. Första veckorna på din anställning erbjuds du en introduktion och utbildning. Därefter har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Telia och Bravura. Du får stöttning i ditt dagliga arbete för att ta nästa steg i din utveckling och få kunskap inom ytterligare kompetensområden. • Administrera order, felregistreringar och avvikelser • Supportera ärenden via telefon och chatt • Samarbeta med kollegor för att lösa kundens behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Erfarenhet inom administration/kundservice är meriterande I rollen som orderadministratör är det viktigt att du visar ett stort engagemang till att bidra med en god service och nöjda kunder. Du har en god förmåga att kommunicera i tal och skrift då du hanterar många olika kontaktytor. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Du ingår i ett team där det är viktigt att man värnar om varandra, därav ser vi att du är en lagspelare som trivs i samarbete med andra. Övrig information Start: Slutet av maj Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-21. #Nextgen

87 dagar sedan
Sista ansökan:
19 september 2025
Sommarjobba som orderadministratör!
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Nu finns möjligheten att starta din karriär inom administration och kundservice hos Telia i Sundsvall! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar över sommaren. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som orderadministratör arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar till privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att berörda parter är informerade. I rollen ingår kontakt med både dina kollegor och kunder. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll, tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder. Första veckorna på din anställning erbjuds du en introduktion och utbildning. Därefter har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Telia och Bravura. Du får stöttning i ditt dagliga arbete för att ta nästa steg i din utveckling och få kunskap inom ytterligare kompetensområden. • Administrera order, felregistreringar och avvikelser • Supportera ärenden via telefon och chatt • Samarbeta med kollegor för att lösa kundens behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Erfarenhet inom administration/kundservice är meriterande I rollen som orderadministratör är det viktigt att du visar ett stort engagemang till att bidra med en god service och nöjda kunder. Du har en god förmåga att kommunicera i tal och skrift då du hanterar många olika kontaktytor. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Du ingår i ett team där det är viktigt att man värnar om varandra, därav ser vi att du är en lagspelare som trivs i samarbete med andra. Övrig information Start: Slutet av maj Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-21. #Nextgen

87 dagar sedan
Sista ansökan:
18 september 2025
First line support till Telia
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Har du dessutom ett tekniskt intresse är du rätt för den här rollen! Övrig information Start: 5 maj Plats: Luleå Lön: Grundlön + möjlighet till bonus I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-07. #Nextgen

87 dagar sedan
Sista ansökan:
19 september 2025
Sommarjobb som administratör på PreZero Recycling AB
Bravura Sverige AB
Backofficepersonal m.fl.

Är du en noggrann person med öga för detaljer? Får du ofta höra att du är lätt att samarbeta med och upplevs som en nyfiken person? Vi söker dig som trivs med kombinationen av service, administration och fakturahantering samtidigt som du får vara med och bidra till en hållbar framtid. Om tjänsten Det här är en sommarbemanning på heltid med start i maj som pågår till och med augusti ut. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos PreZero Recycling AB. Om företaget PreZero Recycling AB är en hållbar samarbetspartner inom återvinning och avfallshantering, oavsett typ av restmaterial eller verksamhet. Tillsammans med deras kunder bidrar de till den cirkulära ekonomin och en mer hållbar framtid. De erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I deras vardag är kundnytta lika med miljönytta. I Sverige finns de på ca 60 platser, har drygt 1 100 medarbetare, fler än 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar och sköter avfallshanteringen i ett 40-tal svenska kommuner. Deras verksamhet skapar inte bara värde för de kunder som de levererar återvinningstjänster till, utan även för tillverkningsindustrin och energisektorn genom att förädla avfall till värdefull returråvara för nyproduktion. Arbetsuppgifter Som administratör får du en mångsidig roll där du bland annat ansvarar för fakturering till PreZero Recycling AB:s kunder och ser till att allt sker enligt avtal. Du stöttar även både kunder och organisationen genom att tillhandahålla statistik över anläggningarnas in- och utflöden. Vidare arbetar du i avdelningens kundtjänst och besvarar inkommande samtal samt övriga administrativa uppgifter i företagets olika system. Du arbetar både självständigt och i samarbete med företagets transportledare och andra interna avdelningar. • Besvara inkommande samtal samt övriga administrativa uppgifter i företagets olika system • Samarbete med transportledare och andra avdelningar • Fakturahantering Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Arbetslivserfarenhet av administration eller kundservice • Erfarenhet av fakturahantering/granskning är meriterande • God datorvana och förmåga att arbeta i olika system För att bli framgångsrik i tjänsten har du en god förmåga att strukturera och organisera ditt arbete. Du är ansvarstagande, noggrann och har känsla för detaljer. I Den här rollen förväntas du ta mycket eget ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt, och det är också i en sådan roll du trivs bäst. Vidare har du en hög servicekänsla, god social kompetens och har inga problem att jobba både enskilt och i grupp. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Övrig information Start: Maj Plats: Göteborg, Marieholmsgatan 60 Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-24. #Nextgen

88 dagar sedan
Sista ansökan:
20 september 2025
Commercial Planner / Kampanjplanerare till Rusta
Bravura Sverige AB
Inköps- och orderassistenter

Är du både nyfiken och analytiskt lagd? Är du därtill intresserad av detaljhandel och vill vara med och bidra till att maximera försäljningen med hjälp av ett välanpassat kampanjarbete? I rollen som Commercial Planner erbjuds du möjligheten att bli en värdefull del av Rustas team och göra skillnad i en spännande och dynamisk arbetsmiljö! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Rusta. Om företaget Rusta är ett entreprenörsdrivet och teamorienterat företag som, sedan starten 1986, har vågat gå sin egen väg. Rusta hjälper alla att skapa ett trivsamt hem som är roligt, spännande och nytt. Med ett brett utbud av säsongsprodukter, inredning, gör-det-själv-produkter, fritidsartiklar och förbrukningsvaror har Rusta allt du behöver för hemmet. Standardsortimentet innehåller produkter som alltid finns hos Rusta, och det uppdateras kontinuerligt med spännande nyheter för både inne- och utemiljö. Rusta omvandlar även sina varuhus flera gånger om året med attraktiva säsongsprodukter – alltid till förvånansvärt låga priser. Rusta har cirka 4 300 anställda på sina 200 varuhus, lager och kontor i Sverige, Norge, Finland, Tyskland, Kina, Vietnam och Indien. Både verksamheten och erbjudandena utvecklas ständigt, vilket innebär att arbetet är väldigt varierat oavsett var i organisationen du befinner dig. Genom att företaget är i ständig och snabb förändring erbjuds du här en spännande och utvecklande arbetsmiljö. Arbetsuppgifter I rollen som Commercial Planner hos Rusta blir du en del av ett engagerat team var syfte är att skapa och underhålla marknadsanpassade kampanjplaner för Rustas olika affärsområden. Teamet arbetar mot Sverige, Norge, Finland och Tyskland, vilket ställer krav på att kampanjerna ska anpassas utefter de lokala förutsättningarna. I rollen ansvarar du tillsammans med ditt team för att övervaka den övergripande kommersiella planeringen, inklusive ansvar för lokal prissättning och kampanjjusteringar, samt att analysera och följa upp på utfall. Du analyserar kampanjarbetet veckovis och följer upp med lokala funktioner för att säkerställa att deras underlag är fullständigt uppdaterat enligt leveransplan. Vidare arbetar du med att löpande sammanställa rapporter och analysunderlag. Du identifierar problem och möjligheter genom att jämföra data från olika källor och dra slutsatser. Du ansvarar även för att förbereda underlag inför kampanjmöten med bland annat marknad och inköp, så som PowerPoints eller rapporter. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Tidigare erfarenhet inom retail, inköp, kampanj, produkt eller annat närliggande område. Förståelse för kommersiell verksamhet, kampanj och process • God systemvana samt goda kunskaper inom Officepaketet • Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift För att trivas i rollen ser vi att du är nyfiken och snabblärd. Du trivs i en internationell och snabbrörlig miljö, och har enkelt att anpassa dig i ett föränderligt sammanhang. Du besitter en god förmåga att ta initiativ, vågar fatta egna beslut och uppskattar en roll med tidvis högt tempo. Som person är du självgående och tar ägandeskap i att driva ditt arbete framåt. Du har enkelt för struktur och noggrannhet, och planerar ditt arbete för att alltid leverera enligt deadline. I rollen arbetar du med flera olika kontaktytor och intressenter, det är därför viktigt att du är en kommunikativ lagspelare som trivs i sociala situationer. Slutligen är du analytiskt lagd och nyttjar den förmågan i ditt dagliga arbete. Övrig information Start: Omgående Plats: Rustas huvudkontor i Upplands Väsby Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

88 dagar sedan
Sista ansökan:
20 september 2025
Montör till Karossan
Bravura Sverige AB
Fordonsmontörer

Har du ett intresse för el och teknik? Har du dessutom tidigare erfarenhet av att arbeta som montör? Hos Karossan erbjuds du en utvecklande roll i ett team som präglas av gemenskap och energi. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Karossan. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Karossan Invest AB är idag en av landets ledande specialister på bilinredningar och byggnationer. De utför alla slags montage, svets-, plåt-, plast- och lackarbeten samt elinstallationer. Företaget startade 1944 som ett snickeri med Scania som största kund – man byggde helt enkelt lastbilshytter i trä. I takt med att bilindustrin gick framåt utvecklades också Karossan. Fler kunder har tillkommit och uppdragen har blivit bredare och mer komplicerade. På Karossan arbetar idag cirka 30 personer med verksamheten förlagd i Södertälje. De flesta uppdragen får dem genom återförsäljare eller generalagenter. Bland deras kunder finns Mercedes, Försvaret, Polisen, Relacom, Räddningstjänsten, svenska Volkswagen, Sveriges Television och Telia. Arbetsuppgifter Som montör hos Karossan arbetar du med ombyggnationen av fordon. Dina arbetsuppgifter är varierande och består bland annat av montering, dra kablar, samt enklare servicearbeten. Du ingår i ett team där du arbetar både självständigt och tillsammans med dina kollegor att extrautrusta nya fordon. Du läser elscheman, ritningar samt hänvisningar och monterar utifrån dem. Dina arbetstider är måndag till fredag, 06:30–15:45, och på fredagar 06:30–14:20. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasial utbildning, meriterande med inriktning mot el/teknik • Erfarenhet av likvärdigt arbete som montör, elektriker, snickare eller annat praktiskt arbete är meriterande • Förståelse för elscheman • Du talar och skriver obehindrat på svenska Till denna tjänst söker vi dig som är ansvarstagande och prestigelös. Vi ser att du är social, trivs med att arbeta i grupp och har en vilja att bidra till ett samarbetsinriktat och gott arbetsklimat. Vidare kräver arbetet både noggrannhet och en god struktur då beställningar måste bli utförda korrekt. Du är redo att utvecklas och är inte rädd för att sätta dig in i nya tekniska områden. Övrig information Start: Omgående eller enligt överenskommelse Plats: Södertälje Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

88 dagar sedan
Sista ansökan:
20 september 2025