Har du erfarenhet inom administration eller service och vill utvecklas vidare i karriären? Vi erbjuder dig ett spännande vikariat på ett stort bolag inom IT-branschen. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och som varar fram till mitten av mars 2026. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget är ett en stor aktör inom IT-branschen. Tjänsten är placerad i fina lokaler i Växjö, där du arbetar i ett engagerat team som gemensamt brinner för att ge en god service. Kulturen präglas utav företagets värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt. Vi berättar mer om företaget vid en intervju. Arbetsuppgifter Som administratör har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de administrativa uppgifter som är mest prioriterade för stunden. I huvudsak kommer dina arbetsuppgifter bestå av att hantera inkommande ärenden internt från kollegor. I rollen kommer du att arbeta nära övriga administratörer och bli en del av ett härligt team. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Erfarenhet av administrativa uppgifter och/eller inom service • God systemvana • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Som person tycker du om att ha många bollar i luften samtidigt och har förmågan att strukturera ditt arbete utefter vad som bör prioriteras. Du trivs i en roll där du får ta mycket ansvar och bidrar gärna med idéer om förbättringar. Som person är du uppmärksam, tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Övrig information Start: Omgående Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Om företaget Norteam är ett av Sveriges snabbast växande IT-bolag med fokus på molnbaserade lösningar. Med expertis inom Microsofts ekosystem – inklusive Azure, Microsoft 365 och Dynamics 365 – erbjuder Norteam lösningar anpassade efter varje kunds unika behov. Lösningar som bygger på Microsofts ledande säkerhetstjänster som tillsammans med IT-supporten garanterar närvaro och kvalitet i alla våra samarbeten. Norteam erbjuder en rad olika IT-tjänster, från first-line support och IT-projektledning till egenutvecklade SaaS-plattformar. Norteams vision är att IT inte bara ska vara ett stöd utan också en drivkraft för att stärka kundernas konkurrenskraft genom ökad effektivitet och hållbarhet. I rollen som informationssäkerhetsspecialist blir du en nyckelspelare i att utveckla långsiktig och hållbar säkerhetskultur, både internt och externt. Arbetsuppgifter Som informationssäkerhetsspecialist kommer du att spela en central roll i att säkerställa och stärka företagets informationssäkerhet både internt och mot kunder. Din tid kommer att fördelas mellan interna och externa ansvarsområden. Internt kommer du att leda arbetet med att implementera säkerhetsstrategier, säkerställa efterlevnad av ISO 27001 och andra relevanta standarder samt utveckla och underhålla säkerhetspolicyer och riktlinjer. Externt kommer du att agera som rådgivare och expertstöd för Norteams kunder, genomföra säkerhetsgranskningar och hjälpa dem att utveckla egna säkerhetsstrategier, riskbedömningar och incidenthanteringsplaner. • Leda och implementera informationssäkerhetsstrategier inom företaget samt säkerställa att de följer gällande regler och krav. • Ansvara för efterlevnaden av ISO 27001 och andra säkerhetsstandarder. • Genomföra riskbedömningar och säkerhetsutvärderingar för att identifiera och hantera potentiella hot och sårbarheter. • Agera rådgivare till kunder gällande informationssäkerhet och efterlevnad av säkerhetsstandarder, inklusive ISO 27001. • Genomföra säkerhetsgranskningar och säkerställa att kundernas informationshantering uppfyller bästa praxis och relevanta lagkrav. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Erfarenhet av att arbeta med säkerhet i en rådgivande roll, gärna mot kunder. • Djup kunskap och erfarenhet av ISO 27001 och andra säkerhetsstandarder. • Erfarenhet av att genomföra riskbedömningar, säkerhetsgranskningar och säkerställa efterlevnad. • Har förmåga att kommunicera och utbilda på alla nivåer inom organisationer och för externa aktörer. • Obehindrad i svenska och engelska, både i tal och skrift. Som person är du självgående, med en hög grad av integritet och ansvarstagande. Du har förmågan att förklara komplexa säkerhetsfrågor på ett begripligt och pedagogiskt sätt, vilket gör dig till en uppskattad samarbetspartner såväl internt som externt. För att trivas i rollen ser vi också att du har förmågan att arbeta både strategiskt och operativt samt att du är flexibel och snabbt kan anpassa dig till nya krav och förändringar. Du är lösningsorienterad och van vid att arbeta proaktivt, med målet att kontinuerligt förbättra säkerhetsrutiner. Du har en god administrativ förmåga och struktur i ditt arbete, vilket gör att du snabbt kan sätta dig in i både interna och externa utmaningar. På ett effektivt sätt hittar du långsiktiga och hållbara lösningar, samtidigt som du säkerställer att alla administrativa uppgifter hanteras noggrant och med hög kvalitet. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Ranhammarsvägen 20, Bromma, Stockholm Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Brillante och du anställs direkt hos Norteam. Vi gör ett löpande urval, så skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Marcus Eriksson [email protected] +46 73 567 04 89. #Brillante
Är du den som gärna hjälper till när det uppstår ett problem? Är du dessutom serviceinriktad och drivs av att arbeta efter mål? Då har vi uppdraget för dig! Hos FDT System får du möjligheten att utvecklas inom kundbemötande och support! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att FDT System har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och FDT System en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Om företaget FDT är en helhetsleverantör av affärs- och butiksdatasystem till företag, butikskedjor och fristående butiker. De utvecklar programvaran själv och har idag ca 1500 kunder i Sverige, Norge och Finland. Sedan april 2019 är FDT en oberoende affärsenhet inom TSS, Total Specific Solutions, med huvudkontor i Nederländerna. De finns i Luleå och Kalmar och har idag 33 anställda. Deras kunder är allt från enskilda butiker till större kedjor med hundratals anslutna butiker. Arbetsuppgifter I rollen som supportagent arbetar du huvudsakligen med att ge support kring företagets produkter samt felsöka programvaror och dess tillbehör. Du tar emot inkommande samtal från företagskunder och hjälper dem med frågor kring produkterna. Du lyssnar till kundens behov och informerar om FDTs tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Målet är alltid att uppnå en god service och en hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och för en kontinuerlig dialog med din chef för att få den stöttning och utmaning du behöver. Anställningen inleds med en gedigen introduktion som innefattar både praktisk och teoretisk utbildning som låter dig successivt växa in i rollen. Beredskapsarbete och helgarbete förekommer. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår: • Hjälpa kunder och uppnå hög kundnöjdhet • Lösa tekniska problem kopplat till FDT systems produkter Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom IT eller teknik • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet av first line support är meriterande • Erfarenhet av butiksarbete och användning av kassasystem är meriterande För att trivas i den här rollen bör du ha en fallenhet för service och uppskatta att få hjälpa människor. Vidare tror vi att du har en positiv inställning och kan bemöta kunderna empatiskt och lösningsorienterad. Du är lugn och pedagogisk för att systematiskt kunna lösa ett problem och uppnå god kundnöjdhet. Vidare trivs du i en roll där du får ta ansvar och arbeta självständigt. Du gillar utmaningen i att arbeta i en föränderlig miljö och uppskattar att samarbeta med dina kollegor. Övrig information Start: Omgående Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-31. #Nextgen
Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Cellectricon. Om företaget Cellectricon är ett bioteknikföretag baserat i Mölndal, Sverige, som specialiserar sig på innovativa tjänster inom neurovetenskaplig läkemedelsutveckling. Genom att skapa avancerade laboratoriemiljöer för studier av nervceller bidrar de till forskning inom neuroinflammation, perifer neuropati, neurodegeneration och neuroplasticitet. Företaget grundades 2003 som en avknoppning från Chalmers Tekniska Högskola och har sedan dess utvecklat sig till en ledande aktör inom sitt område. Cellectricon hjälper läkemedelsföretag att förstå hur sjukdomar i nervsystemet fungerar och hur de kan behandlas. Arbetsuppgifter I rollen som laboratorieingenjör kommer du att arbeta med industriell stamcellsproduktion (hIPSC), där du ansvarar för odling och kvalitetskontroll av stamcellslinjer samt produktion av iPSC-baserade nervceller. Du kommer också att utveckla nya protokoll för att förbättra och optimera tillverkningsprocessen. Arbetet innebär även laboratoriearbete enligt GLP/GMP med fokus på kvalitet och dokumentation. Rollen kräver ett nära samarbete med kollegor och att du bidrar till kontinuerliga förbättringar för att säkerställa hög kvalitet och effektivitet. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Efter gymnasialutbildning inom biologi, biotekniker eller liknande • Erfarenhet av industriellt arbete med stamcellsproduktion (hIPSC) • Erfarenhet av GLP/GMP i tillverkande miljö • Meriterande med erfarenhet av neurobiologi • Goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift För att lyckas i rollen krävs det att du är självständig och initiativtagande, då du kommer att ha ett stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter. Även noggrannhet och kvalitetsmedvetenhet är avgörande, eftersom du kommer att arbeta i en miljö där precision och korrekt dokumentation är av största vikt. Flexibilitet och anpassningsförmåga är också viktiga egenskaper, eftersom arbetet sker i en dynamisk miljö där projekt och prioriteringar kan förändras. Du behöver ha ett pragmatiskt och problemlösande förhållningssätt för att hantera de utmaningar som kan uppstå i laboratoriearbetet. Slutligen är kommunikation och samarbetsförmåga avgörande, då du kommer att arbeta nära både kollegor och projektledare. Att kunna diskutera resultat, dela kunskap och arbeta mot gemensamma mål är en central del av rollen. Övrig information Start: Omgående Plats: Neongatan 4B, 431 53 Mölndal Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Navid Parsa på [email protected]. eller 070 - 434 17 71. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Vill du bli en del av vårt team på 2nd Line Sales Support 1? Vi söker dig som brinner för service, trivs med att ta eget ansvar och motiveras av att arbeta med ständiga förbättringar. Om det låter som du, kan det här vara jobbet för dig! Om tjänsten Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som sträcker sig mellan 28 april – 31 augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I denna roll kommer du att stötta Telias butiker, återförsäljare och kundtjänst genom att erbjuda vägledning och rådgivning för att skapa bästa möjliga kundupplevelse. Arbetet omfattar både fasta och mobila tjänster inom B2C och B2B, vilket kräver bred kunskap och förmågan att anpassa sig till olika situationer. Som en del av vårt team representerar du Telia gentemot interna användare och externa samarbetspartners, där stort fokus ligger på eget ansvar, samverkan och att identifiera avvikelser för att hitta lösningar på olika utmaningar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att kommunicera med våra partners, främst via telefon men även skriftligt, samt att erbjuda kvalificerad säljsupport. Du förväntas också upprätthålla nära samarbeten, bidra till kontinuerligt förbättringsarbete och hantera kreditbedömningar inom Credit Support. Rollen erbjuder en spännande möjlighet att utvecklas i en ansvarsfull position, med fokus på att skapa värde genom engagerad service och effektiva lösningar. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du har erfarenhet av kundservice. Tidigare arbete hos Telia eller inom deras system är starkt meriterande. • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska För att trivas i denna roll är det viktigt att du vågar utmana dig själv och ser möjligheter att hitta nya lösningar. Du sätter kundens behov i fokus och värdesätter att bygga starka relationer. Dessutom bidrar du till ett smidigt samarbete genom att dela med dig av idéer, kunskap och perspektiv. Vi söker en initiativrik och serviceinriktad person med förståelse för en säljares vardag och en passion för att leverera förstklassig service till våra partners – och i förlängningen, till kunden. Du trivs med att arbeta i ett positivt team men har också förmågan att ta eget ansvar och arbeta självständigt. Övrig information Start: 28 april Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-31. #Nextgen
Är du en flexibel och lösningsorienterad person med god känsla för service? Har du tidigare erfarenhet av ett serviceorienterat arbete och är tillgänglig för ett tidsbegränsat uppdrag under perioden 15 april till 25 april? Då kan detta vara tjänsten för dig. Välkommen med din ansökan redan idag! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid under perioden från 15 april till 25 april. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Vid intresse finns det även möjlighet till arbete under ca 4 veckor i sommar. Om du är tillgänglig för arbete nu i april så är du välkommen med din ansökan oavsett om du har möjlighet att arbeta under sommaren eller inte. Om företaget Mer information om företaget ges vid intervjutillfälle. Arbetsuppgifter Tjänsten som Receptionist innefattar varierande arbetsuppgifter med ansvar för receptionen. Du har en viktig roll med syfte att få det dagliga på kontoret att fungera. En stor del av arbetet innebär att du tar emot företagets besökare i receptionen på ett vänligt, engagerat och professionellt sätt. I rollen som receptionist är du därtill ansvarig för att svara på mejl och telefonsamtal, posthantering samt vara dina kollegor behjälplig. Detta är en roll som passar dig som trivs i att jobba självständigt med många kontaktytor, där din serviceförmåga får lysa! Placeringen för denna tjänst är centralt i Malmö. • Ta emot besökare i reception • Besvara inkommande mejl och telefonsamtal Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Arbetslivserfarenhet från en roll med liknande arbetsuppgifter • Avslutad gymnasieexamen • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska För att trivas i rollen tror vi att du som söker är en person som brinner för att ge god service och är mån om att ge ett gott bemötande till andra runt omkring dig. Du har ett prestigelöst förhållningssätt, är strukturerad och har en positiv inställning. Du har också en förmåga att se saker som behöver göras, hittar självständigt lösningar på problem samt tar egna initiativ och beslut. Övrig information Start: 15 april Plats: centralt i Malmö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-11. #Nextgen
Är du i början av din karriär och vill växa inom lönehantering och administration? Tycker du om att arbeta med siffror och söker en roll med stort eget ansvar? Vi samarbetar med större företag i Jönköping, där du nu har möjlighet att utvecklas och arbeta som löneadministratör i ett spännande bolag under sommaren. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar mellan vecka 24-34. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget Företaget grundades år 2000 och är en koncern beståendes av en familj av varumärken och är unik i sitt slag på den svenska marknaden. Företagets Shared Service Center skall verka utifrån gemensamma processer och system och administrera tjänster för hela koncernens helägda bolag. Företaget har ett 100-tal medarbetare och finns i moderna, fina lokaler i Jönköping. Verksamheten präglas av ett högt tempo och en varm och inbjudande arbetsmiljö. Vi berättar mer om företaget vid en intervju! Arbetsuppgifter Som löneadministratör arbetar du med traditionella löneuppgifter, där du bland annat hanterar intyg, årsinkomster, reseräkningar och utlägg. Du blir en del av löneadministrationsteamet och får arbeta i en koncern där du möter stora volymer och varierande frågor. Exempel på arbetsuppgifter: Hantera löneadministration Utföra rapportering till myndigheter, rättningar och kontroll av reseräkningar Administrera uppdateringar i lönesystemet Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Du studerar inom lön eller HR/ekonomi, eller nyligen avslutat din utbildning Du är tillgänglig mellan veckorna 24-34 God datorvana Du talar och skriver obehindrat på svenska Tidigare erfarenhet av administrativt arbete eller lönehantering ses som meriterande Vi tror att du som söker tjänsten har god vana av administration. Du har förmågan och intresset för att samarbeta med andra människor i ditt arbete och du värdesätter ett öppet klimat. Vidare är du driven och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är lyhörd och du trivs av att arbeta i ett högt tempo. Övrig information Start: Heltid från vecka 24-34 Plats: Jönköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Är du en strukturerad och analytisk person med ett starkt tekniskt intresse? Trivs du med att planera och optimera underhållsprocesser för att säkerställa en effektiv produktion? Som Underhållsplanerare på Aryzta Bakeries Nordic AB får du en nyckelroll i att hantera underhållsarbete, analysera KPI:er, samt arbeta i en dynamisk och internationell miljö där ditt strategiska tänkande och problemlösningsförmåga gör skillnad! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Aryzta Bakeries Nordic AB. Om företaget Aryzta Bakeries Nordic AB grundades som ett litet familjeföretag 1915. År 2010 förvärvades verksamheten av Aryzta AG som är en global koncern inom bageribranschen med tillverkning främst i Europa och Asien. Aryzta Bakeries Nordic AB har två produktionsanläggningar i Sverige (Stockholm och Malmö) som bland annat producerar hamburgerbröd till den svenska, norska och danska marknaden. Arbetsuppgifter I rollen som Underhållsplanerare på Aryzta Bakeries Nordic AB är du ansvarig för att planera, följa upp och optimera underhållsprocesser för att säkerställa en effektiv drift av anläggningen. Du ansvarar även för reservdelshantering och inköp. Du använder CMMS-systemet för att hantera resurser, tillgångar och reservdelar. Du ser till att underhållsarbete genomförs i enlighet med interna standarder och revisionskrav, samtidigt som du säkerställer att alla säkerhets- och hygienkrav följs för att skapa en säker arbetsmiljö. Du är också ansvarig för att analysera viktiga KPI:er och reservdelslagervärde för att kontinuerligt optimera underhållsstrategier och processer. Vidare har du ansvar för att hantera budgetar och kostnader för underhåll, inköp och serviceavtal samt koordinera arbetsförfrågningar från andra avdelningar för att säkerställa ett effektivt genomförande av underhållsaktiviteter. Arbetsuppgifter Planera och följa upp underhållsarbete för att säkerställa en effektiv drift och tillgångsskydd Hantera CMMS-systemet för att optimera användningen av resurser och reservdelar Skapa och analysera rapporter baserade på KPI:er och reservdelslagervärde Främja en säker arbetsmiljö genom att följa säkerhets- och hygienkrav samt säkerställa revisionsberedskap Hantera budget och kostnader för underhåll, inköp och serviceavtal Koordinera arbetsförfrågningar och samarbeta med andra avdelningar för att optimera genomförandet av underhållsaktiviteter Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erkänd ingenjörsexamen Erfarenhet från automatiserad industri, projektledning och processförbättring Erfarenhet av att arbeta med serviceavtal, leverantörshantering och förhandlingar Erfarenhet av lagerhantering, inköp och samarbeten med entreprenörer inom teknik Mycket god dator- och systemvana, inklusive erfarenhet av att arbeta med programvarusystem Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift För att trivas och lyckas i rollen är du en noggrann och strukturerad person med ett starkt tekniskt intresse. Du har förmågan att arbeta självständigt, ta initiativ och planera effektivt för att säkerställa en välfungerande anläggning. Din analytiska förmåga och strategiska tänkande gör att du kan fatta välgrundade beslut och optimera resursanvändningen. Du är en problemlösare som ser utmaningar som möjligheter till förbättring och innovation. Du har lätt för att samarbeta med både interna och externa parter och trivs i en miljö där säkerhet och kvalitet alltid är i fokus. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-16. #Nextgen
Har du ett starkt tekniskt intresse och trivs i en dynamisk produktionsmiljö? Vill du arbeta med avancerad felsökning och underhåll i ett globalt företag inom bageribranschen? Som Skifttekniker på Aryzta Bakeries Nordic AB får du en nyckelroll i att säkerställa en stabil och effektiv drift i en internationell och framåtblickande organisation! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Aryzta Bakeries Nordic AB. Om företaget Aryzta Bakeries Nordic AB grundades som ett litet familjeföretag 1915. År 2010 förvärvades verksamheten av Aryzta AG som är en global koncern inom bageribranschen med tillverkning främst i Europa och Asien. Aryzta Bakeries Nordic AB har två produktionsanläggningar i Sverige (Stockholm och Malmö) som bland annat producerar hamburgerbröd till den svenska, norska och danska marknaden. Arbetsuppgifter I rollen som skifttekniker på Aryzta Bakeries Nordic AB har du ett övergripande ansvar för att underhålla en komplex produktionsanläggning. Du säkerställer att produktionen rullar på utan onödiga avbrott genom både akuta insatser vid driftstopp och förebyggande underhåll för att optimera maskinernas prestanda och livslängd. Arbetet innefattar felsökning och service av både mekaniska och elektriska produktionsmaskiner och robotar. Du ansvarar även för planering och genomförande av underhållsåtgärder för att optimera anläggningens drift. Du har en nära dialog med andra avdelningar för att lösa tekniska utmaningar och identifiera förbättringsområden som bidrar till ökad effektivitet och kvalitet i produktionen. I rollen ingår även att följa upp och dokumentera utfört arbete i företagets underhållssystem samt säkerställa att all verksamhet bedrivs enligt gällande säkerhetsföreskrifter och hygienkrav. Felsöka och reparera produktions- och förpackningsutrustning Utföra planerat underhåll för att förebygga driftstopp Identifiera och driva förbättringsåtgärder inom maskinprestanda, hygien och kvalitet Säkerställa att arbete bedrivs enligt företagets säkerhets- och hygienföreskrifter Samarbeta med andra avdelningar för att lösa tekniska problem Dokumentera arbete i underhållssystem och medverka i skiftöverlämningar Bistå med tekniskt stöd vid behov och täcka upp vid frånvaro Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Ingenjörs- eller teknikexamen inom elektronik eller maskinteknik är ett krav Erfarenhet av lagar, förordningar och praxis inom teknikområdet Erfarenhet av att leda och hantera tekniska situationer God dator- och systemvana samt erfarenhet av automatiseringssystem Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Vi söker dig som är en lösningsorienterad och analytisk problemlösare med ett stort ansvarstagande. Du arbetar strukturerat och har ett starkt säkerhetstänk samtidigt som du har lätt för att anpassa dig i en dynamisk produktionsmiljö. Eftersom detta är en skiftroll ser vi att du har en flexibel inställning och trivs med varierande arbetstider. Du motiveras av tekniska utmaningar och har en naturlig förmåga att hitta lösningar när problem uppstår. Din samarbetsförmåga och kommunikativa styrka gör dig till en nyckelspelare i teamet, där du tillsammans med kollegor bidrar till en smidig och effektiv produktion. Om du trivs i en fartfylld och varierad miljö där ingen dag är den andra lik, är detta rollen för dig. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi avpublicerar annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-16. #Nextgen
Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Har du dessutom ett tekniskt intresse är du rätt för den här rollen! Övrig information Start: 5 maj Plats: Luleå Lön: Grundlön + möjlighet till bonus I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-30. #Nextgen
Välj ett jobb för att visa detaljer