HR-specialist till Vårdförbundet
Bravura Sverige AB
Personal- och HR-specialister

Drömmer du om en arbetsplats där ditt engagemang för HR-frågor möts av stort utrymme för påverkan och utveckling? Som HR-specialist hos Vårdförbundet får du arbeta både operativt och strategiskt i en organisation med fokus på arbetsmiljö, inkludering och hållbara arbetsliv! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Vårdförbundet. Om företaget Vårdförbundet är ett yrkesförbund som tillvaratar medlemmarnas fackliga intressen och utvecklingen av professionerna. De organiserar 114 000 legitimerade barnmorskor, biomedicinska analytiker, röntgensjuksköterskor och sjuksköterskor samt studenter inom respektive utbildning. Vårdförbundet arbetar tillsammans för att utveckla vården, skapa ett hållbart yrkesliv och förbättra villkoren för deras medlemmar. Med en stark värdegrund är Vårdförbundets uppdrag att stärka och utveckla professioner, förbättra arbetsvillkoren och påverka hälso- och sjukvårdens utveckling – både lokalt och globalt. Hos Vårdförbundet har du förmånen att både utvecklas och utmanas. Vårdförbundet arbetar aktivt för att vara en inkluderande arbetsplats där alla är välkomna. Utifrån ledorden tillit, professionalitet, balans och arbetsglädje arbetar medarbetarna tillsammans för att skapa en trivsam arbetsplats. Arbetsuppgifter HR-enhetens uppdrag är att skapa goda förutsättningar för chefer och medarbetare att uppnå Vårdförbundets mål. Som HR-specialist på Vårdförbundet arbetar du med ett brett spektrum av HR-frågor i en central, coachande och stödjande roll för chefer och medarbetare inom organisationen. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar rekrytering, arbetsmiljö, lön samt lag- och avtalsfrågor. Rollen innebär en kombination av operativt och strategiskt arbete där du både hanterar dagliga personalfrågor och driver långsiktiga initiativ för att utveckla HR-arbetet. Du får stora möjligheter att påverka ditt ansvarsområde och att ta egna initiativ. I rollen ingår du i HR-enheten som består av två kollegor. Du rapporterar till HR-chefen och har ett nära samarbete med chefer, medarbetare och fackliga klubbar, med fokus på att skapa ett förtroendefullt samverkansklimat. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat att: • Ge råd och stöd till förbundets chefer i arbetsgivar- och dagliga HR-frågor • Driva rekryteringsprocesser från start till mål • Stötta och genomföra lönerevision, lönekartläggning och arbetsmiljökartläggning • Driva förbättringar och utveckling inom alla delar av HR Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Krav: • Akademisk examen eller likvärdig utbildning inom HR/personal • Minst fem års erfarenhet av arbete i en bred HR-roll • Erfarenhet av att ha arbetat med hela årshjulet för HR • Goda systemkunskaper och kunskap i Officepaketet • Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift Meriterande: • Fördjupad kunskap inom lön/lönebildning och/eller arbetsmiljö/rehabilitering • Erfarenhet och/eller intresse av utveckling inom AI • Arbetslivserfarenhet från en idéburen organisation/offentlig sektor Som person har du ett positivt och professionellt förhållningssätt som speglas i ditt engagemang för arbetet. Du är självgående, tar egna initiativ och har en god förmåga att samarbeta med andra. Din kommunikativa styrka gör att du känner dig bekväm med att tala inför grupper och uttrycker dig tydligt både i tal och skrift. Vidare hanterar du information och frågeställningar inom HR med integritet och gott omdöme. Din trygghet i att möta människor i olika situationer och din tydlighet i rollen gör dig till en viktig resurs i både operativa och strategiska sammanhang. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Centrala Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Fackliga företrädare på Vårdförbundet är: Torbjörn Severin, Akademikerföreningen [email protected] Tobias Sved, Unionenklubben, [email protected] Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

96 dagar sedan
Sista ansökan:
11 september 2025
Servicetekniker till Culligan Storkök AB
Bravura Sverige AB
Installations- och serviceelektriker

Har du något års erfarenhet inom installation och service? Trivs du i en servicenära roll och vill arbeta med teknisk problemlösning i en varierad miljö? Vi söker dig som trivs i en självständig roll samtidigt som du har kunniga kollegor nära till hands. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Culligan Storkök AB en del av Culligan Nordic Group och Culligan International. Om företaget Culligan Storkök AB är en rikstäckande sälj- och servicepartner för storköksutrustning. De hjälper sina kunder från allt med planering och projektering till försäljning, installation och reparation. Deras kunder är allt ifrån privata företag till offentlig sektor och förvaltning. Culligan Storkök AB är en del av Culligan Nordic Group vilket är en internationell koncern med huvudkontor i Chicago, USA. Koncernen har 14 000 anställda med verksamhet i stora delar av världen och består av 35+ varumärken. Den nordiska marknaden består av Culligan-bolagen samt de svenska bolagen Escowa AB och Culligan Storkök AB. De nordiska företagen sysselsätter totalt cirka 370 personer och levererar olika dricksvattenlösningar samt kaffe- och storkökskoncept. I denna roll utgår du från Linköping. Arbetsuppgifter Som servicetekniker arbetar du i huvudsak med felavhjälpning, installationer av produkter samt förebyggande underhåll ute hos kunder. I rollen ansvarar du för att planera, samordna och genomföra dina egna serviceuppdrag. Tjänsten är omväxlande och ger goda möjligheter att jobba självständigt. Du styr till stor del din egen vardag tillsammans med teamledare, kundtjänst, kunder och kollegor. Du tilldelas en servicebil och har möjlighet att utgå från din hemadress. Regionen har kontor samt reservdelslager i Norrköping, du utgår från Linköping denna roll. Felavhjälpning, installationer av produkter samt förebyggande underhåll ute hos kunder Planera, samordna och genomföra dina egna serviceuppdrag Egen servicebil och styr ditt egna arbete Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Något års erfarenhet inom tekniskt eller mekaniskt arbete Meriterande om du arbetat med någon form av felsökningsmetodik från lite större maskiner, bilmekaniker, tåg eller truckar Du behöver ha lättare el i grunden och vana av att laga saker som är tekniska B-körkort Svenska och engelska i tal & skrift Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och ser gärna att du har ett stort intresse av teknik samt har en god problemlösningsförmåga och snabbt kan se lösningar på tekniska problem. Du bör vara självgående men även en lagspelare då alla i teamet är ansvarstagande och jobbar tillsammans. Då kundkontakt är en stor del av jobbet så ser vi att du har en god kommunikativ förmåga samt har lätt för att lyssna och ta in andras behov och information. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Norrköping eller Linköping med omnejd Lön: Fast lön enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Navid Parsa på [email protected] eller 070 - 434 17 71. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

96 dagar sedan
Sista ansökan:
11 september 2025
Sommarjobba som orderadministratör!
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Nu finns möjligheten att starta din karriär inom administration och kundservice hos Telia i Sundsvall! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar över sommaren. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som orderadministratör arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar till privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att berörda parter är informerade. I rollen ingår kontakt med både dina kollegor och kunder. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll, tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder. Första veckorna på din anställning erbjuds du en introduktion och utbildning. Därefter har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Telia och Bravura. Du får stöttning i ditt dagliga arbete för att ta nästa steg i din utveckling och få kunskap inom ytterligare kompetensområden. Telia erbjuder en modern och flexibel arbetsplats med möjligheter att arbeta hemifrån när du blivit självgående i din roll. • Administrera order, felregistreringar och avvikelser • Supportera ärenden via telefon och chatt • Samarbeta med kollegor för att lösa kundens behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Erfarenhet inom administration/kundservice är meriterande I rollen som orderadministratör är det viktigt att du visar ett stort engagemang till att bidra med en god service och nöjda kunder. Du har en god förmåga att kommunicera i tal och skrift då du hanterar många olika kontaktytor. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Du ingår i ett team där det är viktigt att man värnar om varandra, därav ser vi att du är en lagspelare som trivs i samarbete med andra. Övrig information Start: Slutet av maj Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-21. #Nextgen

96 dagar sedan
Sista ansökan:
11 september 2025
Account Manager till Invoier
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Är du redo att ta nästa steg i din säljkarriär? Invoier söker en målinriktad Account Manager som vill ta sig an en spännande och utvecklande roll i ett snabbväxande fintechbolag. Här får du möjlighet att bygga din egen kundportfölj, driva hela säljprocessen och skapa långsiktiga affärsrelationer. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Invoier. Om företaget Invoier är ett svenskt fintechbolag, finansierat av EU, som utvecklar en digital marknadsplats för handel med fakturor – en modern och transparent form av factoring. De kopplar samman företag som behöver kapital med finansiärer som kan tillhandahålla det, vilket skapar en effektiv och tillgänglig finansieringslösning. Tänk en aktiebörs, men istället för aktier handlas fakturor och krediter. Med hjälp av avancerad teknik och datadrivna modeller möjliggör de snabb och trygg handel, där företag kan förbättra sin likviditet och investerare får nya affärsmöjligheter. På Invoier drivs de av innovation, tillväxt och viljan att förändra finansbranschen – och nu söker de en engagerad Account Manager som vill vara en del av resan. Invoier sitter i moderna lokaler vid vattnet i Gamla stan, där de tillsammans utvecklar framtidens finansiella lösningar. Arbetsuppgifter Som Account Manager på Invoier ansvarar du för att driva hela säljprocessen och bygga långsiktiga kundrelationer. Du arbetar nära en SDR men förväntas även själv identifiera och prospektera potentiella kunder genom nätverk, event och digitala kanaler. Genom att bearbeta beslutsfattare såsom ekonomichefer och CFO:er leder du affären från första kontakt till signerat avtal, inklusive kreditbedömning och riskanalys i samarbete med interna team. En viktig del av rollen är att säkerställa en smidig onboarding av nya kunder och följa upp för att maximera deras användning av tjänsten. Du förväntas även delta i olika marknadsaktiviteter för att stärka Invoiers närvaro och skapa nya affärsmöjligheter. För att lyckas i rollen arbetar du målinriktat mot tydliga försäljningsmål och bygger successivt upp din egen kundportfölj. • Identifiera målgrupper och bearbeta dem • Driva hela säljprocessen - från första kontakt till signerat avtal • Samarbeta med interna team för kreditbedömning och riskanalys • Säkerställa en smidig onboarding och fortsatt kundutveckling • Delta i nätverksträffar och andra marknadsaktiviteter Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad eftergymnasial utbildning inom ekonomi, eller motsvarande arbetslivserfarenhet • Några års erfarenhet av B2B-försäljning. Försäljningserfarenhet av finansiella tjänster är starkt meriterande • God dator och systemvana. Erfarenhet av CRM-systemet Upsales är meriterande • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift För att lyckas i rollen som Account Manager är du en driven person som trivs i en resultatfokuserad miljö. Du motiveras av att stänga affärer och tar ett stort eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Eftersom rollen innebär både nykundsbearbetning och långsiktig kundutveckling är det viktigt att du är en självledare som arbetar proaktivt och strukturerat. Du är mottaglig för feedback och ser det som en möjlighet att utvecklas och bli ännu bättre. Samtidigt är du självgående och har förmågan att identifiera affärsmöjligheter på egen hand. Med ett starkt affärssinne och en lösningsorienterad inställning skapar du framgångsrika kundrelationer och bidrar till både din egen och Invoiers tillväxt. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Gamla Stan, Stockholm Lön: Fast grundlön + provision Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

96 dagar sedan
Sista ansökan:
11 september 2025
Sommarjobba som orderadministratör!
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Nu finns möjligheten att starta din karriär inom administration och kundservice hos Telia i Luleå! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar över sommaren. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som orderadministratör arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar till privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att berörda parter är informerade. I rollen ingår kontakt med både dina kollegor och kunder. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll, tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder. Första veckorna på din anställning erbjuds du en introduktion och utbildning. Därefter har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Telia och Bravura. Du får stöttning i ditt dagliga arbete för att ta nästa steg i din utveckling och få kunskap inom ytterligare kompetensområden. Telia erbjuder en modern och flexibel arbetsplats med möjligheter att arbeta hemifrån när du blivit självgående i din roll. • Administrera order, felregistreringar och avvikelser • Supportera ärenden via telefon och chatt • Samarbeta med kollegor för att lösa kundens behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Erfarenhet inom administration/kundservice är meriterande I rollen som orderadministratör är det viktigt att du visar ett stort engagemang till att bidra med en god service och nöjda kunder. Du har en god förmåga att kommunicera i tal och skrift då du hanterar många olika kontaktytor. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Du ingår i ett team där det är viktigt att man värnar om varandra, därav ser vi att du är en lagspelare som trivs i samarbete med andra. Övrig information Start: Slutet av maj Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-21. #Nextgen

96 dagar sedan
Sista ansökan:
11 september 2025
Kundservicemedarbetare till DHL Freight med startdatum 7/4
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Lockas du av att arbeta i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik? Är du dessutom tillgänglig omgående och drivs av att ha en roll med breda kontaktytor? Då ska du ta chansen och söka tjänsten som kundservicemedarbetare hos DHL Freight. Här får du möjligheten att utvecklas i en dynamisk miljö tillsammans med härliga kollegor. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med startdatum 7/4 och som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos DHL Freight. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget eller anställning. Om företaget DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är ”logistikbolaget för hela världen”. DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. Med ett globalt nätverk som består av mer än 220 länder och territorier och med 520 000 medarbetare över hela världen erbjuds kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom. DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. DHL Freights kundservice i Växjö ansvarar för all kundservice gällande inrikestransporter. Totalt är de ca 140 medarbetare och avdelningen Frontline består av 90 medarbetare som värdesätter god gemenskap. Företaget strävar efter att ha roligt tillsammans, nå målen, få kunderna att växa och fira framgångar. Arbetsuppgifter I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Ärendena avser frågor både före, under och efter transporten från kunder belägna i hela Sverige. Du har kontakt med både företagskunder och privatpersoner där det viktiga blir att hitta rätt lösning och ge en god service. Vidare har du ett nära samarbete med övriga funktioner inom kundservice samt DHL Freight. Detta för att stärka banden och samarbetet inom DHL Freight i syfte för att arbeta med ständiga förbättringar. I rollen erbjuds du initialt en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Här får du möjligheten att utvecklas tillsammans med din avdelning och hela kundservice. DHL Freight har delat in kundens frågor i olika kunskapsområden, vilket innebär att du börjar med att lära dig ett kunskapsområde för att sedan bygga vidare med fler. Tillsammans med kollegorna hjälps ni åt och stöttar varandra. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning eller likvärdig God dator- och systemvana Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Erfarenhet inom kundservice är meriterande Vi söker dig som har en god kommunikationsförmåga och trivs bäst när du får samarbeta med andra. Då tillgänglighet och kundbemötande är viktigt för att kunna leverera positiv kundupplevelse, ser vi att du motiveras av att leverera en god service och är inlyssnande. Då arbetet kräver hög struktur och ordning är du även noggrann som person, van att arbeta i data- och systemmiljö och har förmågan att prioritera i ditt arbete och vara lösningsfokuserad. Det är också av vikt att du kan hantera ett varierat arbetstempo och är flexibel då arbetsbelastningen kan variera. Övrig information Start: 7/4 Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

96 dagar sedan
Sista ansökan:
11 september 2025
Key Account Manager till BioSalma
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

BioSalma söker en engagerad och resultatinriktad Key Account Manager för att leda och utveckla apoteksaffären, med fokus på både e-handel och fysisk handel. Hos BioSalma får du arbeta i ett växande företag med korta beslutsvägar och entreprenöriell kultur. Rollen innebär fullt kommersiellt ansvar och en nyckelroll i att expandera BioSalmas innovativa produkter inom kosttillskott och hälsa. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos BioSalma. Om företaget BioSalma är idag ett av de snabbast växande företagen inom kategorin kosttillskott på den svenska marknaden. Företagets vision är att göra hälsa tillgänglig för alla – därför erbjuds prisvärda produkter av hög kvalitet, där noggrant utvalda råvaror och genomtänkta produktsammansättningar står i fokus. BioSalma arbetar ansvarsfullt och transparent, så att kunder alltid kan känna sig trygga med vad de konsumerar. Produkterna finns där människor handlar i vardagen – i dagligvaruhandeln, på apotek, e-apotek och genom e-handel. E-apotek utgör idag en stor del av försäljningen, men det finns en spännande tillväxtpotential även inom fysisk handel och apotek. Som en del av BioSalma blir medarbetare en del av ett snabbväxande, entreprenörsdrivet och effektivt företag med stora möjligheter att påverka både sin egen och företagets utveckling. Kontoret är idag centralt beläget i Stockholm på Luntmakargatan, men företaget är alltid öppet för förändring och tillväxt. Fokus ligger inte på att vara först – ambitionen är att erbjuda produkter som företaget kan stå för, och som gör verklig skillnad för kunderna. Arbetsuppgifter Som Key Account Manager kommer du att ta ett helhetsansvar för BioSalmas apoteksaffär och vara involverad i hela processen – från produktutveckling och sourcing till lansering av nya produkter och kampanjer. Du spelar en central roll i att säkerställa att produkterna är synliga och tillgängliga på marknaden, både via e-apotek och fysiska apotek. I rollen kommer du att samarbeta internt för att driva affärsutveckling och bygga långsiktiga samt starka kundrelationer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: • Ta fullt kommersiellt ägandeskap för apoteksaffären och utveckla och driva försäljningen av BioSalmas produkter till apotek och apotekskedjor. • Driva kampanjer i samarbete med kunder. • Aktivt delta i produktutveckling och lansering av nya produkter i nära samarbete med kvalitet- och marknad. • Identifiera nya affärsmöjligheter och säkerställa att alla apotek får korrekt produktinformation och att vi följer etablerade riktlinjer och policyer. • Skapa och genomföra handlingsplaner för att öka försäljningen och stärka BioSalmas position på marknaden. • Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer för att säkerställa fortsatt affärsutveckling. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Flera års erfarenhet av försäljning i en liknande roll inom FMCG • Dokumenterad erfarenhet av att utveckla och genomföra framgångsrika affärsplaner och strategier för att öka försäljning • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift • Erfarenhet av att sälja produkter inom kosttillskott och hälsa är starkt meriterande • Erfarenhet av att sälja mot e-apotek/apotek eller e-handel är starkt meriterande Vi söker dig med stark kommersiell drivkraft som trivs i en självständig roll med ansvar för affärsutveckling. Du har en entreprenöriell inställning, helhetssyn och trivs i en dynamisk och högtempomiljö där ditt arbete gör skillnad. Du är skicklig på att bygga långsiktiga relationer med både kunder och leverantörer och har ett gott sifferminne. Du arbetar strukturerat och metodiskt men är också flexibel och lösningsorienterad. Din nyfikenhet och vilja att utvecklas driver dig att optimera arbetsprocesser. Med ditt engagemang och driv sätter du tydliga mål, definierar strategier och skapar handlingsplaner som leder till framgång. Du spelar en avgörande roll i att stärka BioSalmas position på marknaden och bidra till deras mål för lönsamhet och tillväxt. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Vasastan, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

96 dagar sedan
Sista ansökan:
11 september 2025
First line support till Telia
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Övrig information Start: 5 maj Plats: Sundsvall Lön: Grundlön + möjlighet till bonus I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-30. #Nextgen

96 dagar sedan
Sista ansökan:
11 september 2025
First line support till Telia
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Övrig information Start: 5 maj Plats: Sundsvall Lön: Grundlön + möjlighet till bonus I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-30. #Nextgen

96 dagar sedan
Sista ansökan:
4 september 2025
Kundtjänstmedarbetare
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Strävar du efter utveckling inom kundbemötande, försäljning och tekniska lösningar? Vill du få möjlighet att bygga upp ett konkurrenskraftigt cv och starta din karriär i väletablerade organisationer som erbjuder goda utvecklingsmöjligheter? Kontakt med Bravura kan hjälpa dig in på arbetsmarknaden! Om tjänsten Det här är konsultuppdrag på heltid, med möjlighet att arbeta enbart under sommaren eller långsiktigt. Du får initialt en anställning hos Bravura, där det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Just nu har vi stor efterfrågan på kundtjänstmedarbetare och vi vill proaktivt kunna presentera kandidater till våra kunder med kort varsel. Efter intervju tillsammans med Bravura kommer vi snabbt kunna matcha dig mot ett passande uppdrag. Arbetsuppgifter Som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för den första kundkontakten via inkommande samtal och hjälper kunder med frågor av både praktisk och teknisk karaktär. Under samtalen utför du en behovsanalys och informerar din kund om företagets tjänsteutbud för att leverera den bästa möjliga lösning. Du arbetar med service och merförsäljning med syfte att förse kunden med rätt information för att säkerhetsställa hög kundnöjdhet. Du erbjuds alltid en gedigen introduktion och utbildning samt fortsatt kontinuerlig dialog med din närmsta chef på både företaget och Bravura för att säkerställa din trivsel och utveckling! Huvudsakliga arbetsuppgifter: • Inkommande samtal från kunder • Presentera lösningar på kunders frågor och problem • Samarbeta med kollegor och utvecklas tillsammans Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Gymnasieutbildning • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande I rollen som kundtjänstmedarbetare är din känsla för service viktig tillsammans med vilja och förmåga att leverera lösningar efter kunders behov. Du har en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande med kunderna. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Arbetet innebär ett varierat arbetstempo mot uppsatta mål där du har ambition att utvecklas. Övrig information Start: April/maj/juni Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Övrigt: I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-28 #Nextgen

96 dagar sedan
Sista ansökan:
11 september 2025