Har du erfarenhet av arbete inom diagnostik, mekanik och hydraulik? Är du intresserad av att ständigt utvecklas inom olika tekniska områden där ditt arbete är precist? Tamtron söker nu en diagnos- och servicetekniker till teamet som trivs med att resa och som värdesätter frihet under ansvar. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Tamtron. Om företaget Tamtron är en ledande tillverkare av avancerade vägningssystem för industribranscher som bygg, skog, gruvdrift och logistik. Företaget har sina rötter i Finland och är internationellt erkänt för sina innovativa lösningar som kombinerar precision med användarvänlighet. Tamtron strävar efter att hjälpa företag effektivisera sina processer genom att erbjuda modern teknologi och smarta vägningslösningar, anpassade efter kundernas specifika behov. Som en del av Tamtron får du arbeta med högteknologiska produkter i en dynamisk miljö med fokus på kvalitet och utveckling. Arbetsuppgifter Som resande diagnostekniker/servicetekniker erbjuds du en varierad roll där du arbetar med att diagnostisera, montera samt utföra service och underhåll av fordonsmonterade vågar på avfallsinsamlingsfordon, lastväxlarfordon och liknande. Du felsöker och analyserar vågarna, kontrollerar registreringssystemen och ser till att de fungerar korrekt. Som en del av det arbetet har du kontakt med Tamtrons leverantörer för support, dialoger som sker på engelska. Arbetet innefattar även montering av hydrauliska och lastcellsbaserade vågar samt kringutrustning direkt på fordonen. Ditt arbete är noggrant och tekniskt och du kommer att utvecklas till att bli ackrediterad för att kalibrera vågar. Du ingår i ett team av resande servicetekniker som samarbetar nära supportavdelningen, säljare, produktspecialister och eftermarknadschef för att säkerställa att allt fungerar som det ska. Du arbetar i huvudsak i distriktet Västra Götaland men resor till andra delar i Sverige förekommer vid behov. Uppskattningsvis är det 50-60 övernattningar per år och ibland är du borta en vecka i sträck. Du erbjuds servicebil med hemgaragering, traktamente och reseersättning samt en flexbank där du väljer om du önskar utbetalning eller lediga dagar. Diagnostisering, service och montage av stationära och fordonsmonterade vågar med kringutrustning samt montering av hydrauliska och lastcellsbaserade vågar på sopbilar Precist arbete, på sikt blir ackrediterad i att kalibrera vågar Ingår i team med andra servicetekniker i nära samarbete med supportavdelningen, säljare, produktspecialister och eftermarknadschef Arbetet sker i huvudsak i ett distrikt men arbete i andra områden förekommer vid behov Uppskattningsvis 50-60 övernattningar per år, ibland en vecka i sträck Servicebil med hemgaragering, traktamente, reseersättning och flexbank Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning inom relevant område, såsom mekanik eller fordon Erfarenhet av arbete med diagnostikverktyg och relevant programvara Erfarenhet av arbete inom mekanik och hydraulik bestående av installation, service och/eller underhåll B-körkort, det är meriterande med CE-körkort Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift Du som söker är en person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Du ser värdet av att planera och driva ditt arbete framåt och ber om hjälp när det krävs. Då du förstår vikten av struktur och ordning i ditt arbete är du metodisk, systematisk och planerar uppgifterna innan du sätter igång. I rollen som resande servicetekniker pratar du med många kunder dagligen och du tar gärna första steget till ett samtal. Du har god kommunikativ förmåga, är bekväm med andra människor och känner dig avslappnad i sociala situationer. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Alingsås, Borås, Trollhättan och Göteborg är önskvärt men närliggande orter fungerar också eftersom tjänsten är resande och det är hemgaragering Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist
Har du erfarenhet av beräkningar för betong och av stabilitetsberäkningar av större byggnader? Lockas du av möjligheten att arbeta i en självständig roll i nära samarbete med andra? Då ska du läsa vidare! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Heidelberg Materials har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Heidelberg Materials en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt CV. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget Heidelberg Materials Precast Contiga AB ingår i en koncern som är en av världens största byggmaterialproducenter och marknadsledande inom produktområdena ballast, cement och betong. Koncernen har cirka 55 000 medarbetare på över 3 000 platser i fler än 50 länder. Med verksamhet i Norrtälje, Uddevalla och Göteborg är de den största svenska producenten av prefabricerade stommar med egen tillverkning av både stålstommar och betongelement. Att ha både stålverkstad och betongelementfabrik bidrar till kostnadseffektiva helhetslösningar, stor flexibilitet, snabba leveranser och smidig produktionssamordning. Hos Heidelberg Materials Precast Contiga AB får du vara med och bidra till ett funktionellt samhälle med ett starkt fokus på hållbarhet och långsiktighet. Heidelberg Materials Precast Contiga AB lägger stort fokus på att produkter och arbetsmetoder ska vara säkra, hållbara och ansvarsfulla i alla led. Deras enhet i Uddevalla är Sveriges största tillverkningsanläggning för prefabricerade betongelement. Arbetsuppgifter I rollen som statiker/beräkningsingenjör erbjuds du ett varierande arbete från komplexa stabilitetsberäkningar för större byggnader, där du bygger modeller, applicerar laster och analyserar hur strukturen reagerar, till mindre beräkningar för exempelvis håldäckselement. Du stöttar också konstruktörerna i deras val och agerar bollplank när frågor uppstår, även i projekt du själv inte dimensionerat. Din insats blir avgörande för att konstruktörerna ska kunna lösa andra delar av projektet smidigt. Rollen innebär många kontaktytor och varierande arbetsdagar. I större projekt är du involverad i ett team där du samarbetar med handläggare och projektörer, i mindre projekt kan du få ansvara för hela processen. Genomför större beräkningar där du bygger statiska modeller, applicerar laster och analyserar strukturens reaktion, liksom mindre beräkningar för exempelvis håldäckselement Stötta konstruktörer i deras val och i olika projekt Breda kontaktytor och varierade arbetsdagar Involverad i ett team med handläggare och projektörer i större projekt och ansvar för hela processen i mindre projekt Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Flera års erfarenhet av beräkningar av betong och stabilitetsberäkningar av större byggnader Kunskaper i StruSofts beräkningsprogram, såsom WIN-statik och FEM-Design Det är meriterande med erfarenhet av dimensionering av betongelement och prefab-industrin B-körkort Som person är du hjälpsam och du ställer upp för att stötta andra, oavsett om det ingår i dina arbetsuppgifter eller inte. Du är mån om organisationen och kan sätta din egen agenda åt sidan för att bidra till organisationens framgång, samtidigt som du trivs med att driva din egen utveckling framåt genom ditt intresse för arbetet och viljan att agera problemlösande. I rollen blir kvalitén en viktig aspekt, därför är du grundlig och du tycker om att göra saker ordentligt med god framförhållning mot angivna tidsramar. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Göteborg eller Uddevalla Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist
Vill du ha en roll där din planering och samarbetsförmåga gör verklig skillnad? Som junior koordinator blir du en nyckelspelare i att styra och optimera teknikers arbete, där varje dag bjuder på nya utmaningar och möjligheter att påverka. Tillsammans med kollegor ser du till att rätt resurser är på rätt plats, i rätt tid! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt CV. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget Företaget är en ledande aktör inom projektering, byggnation och underhåll av nätinfrastruktur i Sverige. De arbetar med att bygga och underhålla tekniskt avancerade kommunikationsnät och är en del av en större koncern med affärsområden som sträcker sig över fibernät, nätverksanslutning och tekniktjänster. Arbetsuppgifter Som junior koordinator får du en central roll i att hålla projekt i rullning. Tillsammans med fem andra kollegor planerar, koordinerar och följer du upp arbetet för tekniker i ett specifikt geografiskt område. Ni ser till att rätt tekniker med rätt kompetens är på rätt plats vid rätt tid och att dokumentationen är korrekt för att teknikerna ska kunna göra sitt jobb smidigt och effektivt. Du blir spindeln i nätet mellan tekniker, områdeschefer och kollegor. Din vardag handlar om att balansera resurser, lösa utmaningar i realtid och optimera scheman så att teknikerna har full beläggning under hela arbetsdagen. Utöver daglig planering och uppföljning av start- och sluttider, har du koll på KPI:er och analyserar varför saker inte alltid går som planerat, och ser till att vi blir ännu bättre. Tillsammans med de andra koordinatorerna arbetar du också för att förbättra interna processer och stärka hela organisationens sätt att arbeta. Tillsammans med andra koordinatorer planerar, koordinerar och följer du upp teknikers arbete i en specifik geografi Säkerställer rätt tekniker med rätt kompetens är på plats vid rätt tid och att dokumentation är korrekt Länkar samman tekniker, områdeschefer och kollegor Balansera resurser, lösa utmaningar i realtid och optimera scheman Daglig planering och uppföljning av start- och sluttider, KPI:er och analyser Förbättra interna processer och stärka sättet att arbeta Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning Erfarenhet av att koordinera, planera eller schemalägga arbete God dator- och systemvana Obehindrade kunskaper i svenska i både tal och skrift Vi tror att du som söker tjänsten har lätt för att samarbeta med olika typer av människor. Du är skicklig på att hantera en varierad arbetsbelastning och vet hur du driver dina egna processer framåt. Du har förmågan att agera snabbt, är bekväm med att fatta beslut och ser till att genomföra dem. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Övrig information Start: Omgående Plats: Mölndal Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Vill du arbeta deltid och är du en serviceinriktad person som trivs i en roll med många kontaktytor? Kan du börja omgående och vill arbeta på ett samhällsviktigt företag? Då kan denna tjänst vara helt rätt för dig! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på deltid som vara i inledningsvis 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Primär. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget samt möjlighet att på sikt arbeta heltid. Om företaget Primär har ett komplett tjänsteerbjudande inom Facility Management. Oavsett bransch levererar Primär fastighets- och arbetsplatsservice. Primär erbjuder och utvecklar administrativa och tekniska tjänster och metoder inom fastighet, lokalvård, arbetsplatsservice, infra- och IT-området. Primär är stolta över att leverera service till alla olika typer av fastighetsägare och hyresgäster såsom bostadsrättsföreningar, kontor och tillverkande industri. De ser till att infrastrukturen kring kollektivtrafik fungerar, levererar fastighetsservice och lokalvård till skolor, äldreomsorg och myndigheter. Arbetsuppgifter I rollen som receptionist kommer du att arbeta hos ett av Primärs kundföretag. Som receptionist kommer du vara den centrala kontaktpunkten mellan organisationen och dess besökare. Du tar emot företagets besökare i receptionen på ett vänligt och professionellt sätt och ansvarar för att kontorets allmänna ytor hålls rena och snygga. I rollen som receptionist är du därtill ansvarig för att svara på mejl och telefonsamtal i växeln, ta emot leveranser, köpa och beställa material till kontoret och köket, samt vara dina kollegor behjälplig. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Placeringen för denna tjänst är centralt i Stockholm. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Arbetslivserfarenhet av service • Tidigare arbete som receptionist är mycket meriterande • Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska För att trivas i tjänsten är du serviceminded och tycker om att hjälpa andra. Du är strukturerad i ditt arbetssätt och gillar att ha ordning och reda omkring dig. I ditt bemötande till andra är du alltid trevlig och professionell. Det är även viktigt att du är flexibel och kan hantera oförutsedda situationer. Övrig information Start: Maj Plats: Central i Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Är du en driven och social student som trivs med att skapa nya relationer? Motiveras du av att arbeta målinriktat och bidra till nya affärsmöjligheter för företaget? Då kan du vara den vi söker till rollen som SDR hos First Camp! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i cirka tre månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos First Camp. Arbetstiderna är flexibla och det finns möjlighet att arbeta både hel- och halvdagar. Om företaget First Camp är Skandinaviens ledande campingkedja, med över 70 destinationer spridda över Sverige, Norge och Danmark. Företaget erbjuder ett brett utbud av boendealternativ för såväl semesterfirare som företagsgäster och grupper. Hos First Camp står service, kvalitet och gästupplevelse alltid i fokus. Med en stark tillväxt och fokus på gästupplevelsen strävar First Camp efter att skapa minnesvärda vistelser och har upplevt en imponerande tillväxt de senaste åren, genom både förvärv och expansion till nya marknader. Under högsäsong fokuserar destinationerna på att locka privata semesterfirare. Under övriga delar av året är affärsmodellen inriktad på företagsboende, konferenser och föreningsresor, vilket bidrar till ökad beläggning och affärsverksamhet. -Och söker nu dig som vill vara med och bidra till den fortsatta framgången! Arbetsuppgifter Som SDR på First Camp ansvarar du för att skapa nya affärsmöjligheter genom aktiv kundbearbetning och mötesbokning. Genom uppsökande kontakt med företag och organisationer identifierar du potentiella kunder och matchar dem med relevanta erbjudanden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Mötesbokning via telefon och mejl till Key Account Manager Prospektering och identifiering av nya affärsmöjligheter. Hantering och uppföljning av leads i CRM-systemet. Rollen passar dig som trivs i en dynamisk miljö, gillar att skapa relationer och drivs av att nå resultat. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Pågående eftergymnasial utbildning • Meriterande med tidigare erfarenhet inom mötesbokning eller sälj där du kan uppvisa goda resultat • God dator- och systemvana, meriterande med erfarenhet av Salesforce • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Vi tror på människors potential att utvecklas. Med rätt inställning och engagemang kan du uppnå vad som helst. I rollen som mötesbokare pratar du med många kunder dagligen och du räds inte för att ta första steget till ett samtal. Därtill lyssnar du in andra och har lätt för att anpassa dig och din kommunikation efter person och situation, du styr samtalet med professionalitet och leder kunden med en tydlig strategi. Du är noggrann och arbetar på ett strukturerat sätt för att hela tiden föra ditt arbete framåt och du motiveras av att nå uppsatta mål. Vidare jobbar du ständigt för att varje dag utvecklas och bli bättre i din roll. I denna rekrytering kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper. Övrig information Start: Omgående Plats: Centralt i Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Vill du bli en del av vårt team på 2nd Line Sales Support 1? Vi söker dig som brinner för service, trivs med att ta eget ansvar och motiveras av att arbeta med ständiga förbättringar. Om det låter som du, kan det här vara jobbet för dig! Om tjänsten Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som sträcker sig mellan 28 april – 31 augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I denna roll kommer du att stötta Telias butiker, återförsäljare och kundtjänst genom att erbjuda vägledning och rådgivning för att skapa bästa möjliga kundupplevelse. Arbetet omfattar både fasta och mobila tjänster inom B2C och B2B, vilket kräver bred kunskap och förmågan att anpassa sig till olika situationer. Som en del av vårt team representerar du Telia gentemot interna användare och externa samarbetspartners, där stort fokus ligger på eget ansvar, samverkan och att identifiera avvikelser för att hitta lösningar på olika utmaningar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att kommunicera med våra partners, främst via telefon men även skriftligt, samt att erbjuda kvalificerad säljsupport. Du förväntas också upprätthålla nära samarbeten, bidra till kontinuerligt förbättringsarbete och hantera kreditbedömningar inom Credit Support. Rollen erbjuder en spännande möjlighet att utvecklas i en ansvarsfull position, med fokus på att skapa värde genom engagerad service och effektiva lösningar. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i denna roll är det viktigt att du vågar utmana dig själv och ser möjligheter att hitta nya lösningar. Du sätter kundens behov i fokus och värdesätter att bygga starka relationer. Dessutom bidrar du till ett smidigt samarbete genom att dela med dig av idéer, kunskap och perspektiv. Vi söker en initiativrik och serviceinriktad person med förståelse för en säljares vardag och en passion för att leverera förstklassig service till våra partners – och i förlängningen, till kunden. Du trivs med att arbeta i ett positivt team men har också förmågan att ta eget ansvar och arbeta självständigt. Övrig information Start: 28 april Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-31. #Nextgen
Om företaget Nethouse är specialister på robust moln- och IT-infrastruktur och hanterar system samt applikationer med höga krav på tillgänglighet även i högt säkerhetsklassade miljöer. Nethouse förvärvade Why IT Solutions under 2024, ett företag grundat 2013 med fokus på att hjälpa kunderna att nå sina mål genom att erbjuda spetskompetens inom IT. Why IT har alltid präglats av gemenskap, hjälpsamhet och prestigelöshet. De har alltid värnat om sina medarbetare och erbjuder allt ifrån dagligt morgonfika, veckovisa yogapass, padelmatcher, utlandsresor och andra aktiviteter som medarbetarna varit med och format. Deras kultur, kompetensutvecklingsfokus och specialistkompetens går hand i hand med Nethouse värderingar. Även idag, som en del av Nethouse, lever den familjära känslan och det starka medarbetarfokuset kvar. De erbjuder specialistkunskap och kunddedikerade team som förstår kundens verksamhet och IT-miljö vilket gör att de kan leverera verksamhetsanpassade lösningar. Nethouse grundades 1998 och har idag cirka 130 medarbetare på kontor i Örebro, Karlstad, Karlskoga, Göteborg och Sundsvall. Företaget är en del av den börsnoterade digitaliseringskoncernen CombinedX. Hos Nethouse blir du en del av en organisation som erbjuder kompetensutveckling, närvarande ledarskap och en kultur där trivsel står i fokus. Arbetsuppgifter I rollen arbetar du som IT projektledare och lösningsarkitekt inom infrastruktur, främst Windows. Du kommer leda införande av nya lösningar eller migrering av kunders IT-miljöer. Uppdragen innefattar: • Designa tekniska lösningar utifrån kundens specifika behov och förutsättningar • Planera och strukturera implementation av lösning • Leda tekniker/specialister i projekt • Själv genomföra aktiviteter för att implementera de designade lösningarna • Ha dialog med kundens beställare och tjänste-/produktägare De tekniska områden du främst arbetar med är: • Datacentertjänster och sourcing • IGA/IAM och behörighetslösningar • Säkerhetslösningar • Arbetsplatstjänster För att lyckas i rollen behöver du både lång erfarenhet inom IT-infrastruktur och vana vid att identifiera behov och omvandla dem till tekniska krav, samt att ta ledande roller. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Gedigen erfarenhet som teknisk projektledare inom Windows infrastruktur • Kunskap om IT-utveckling och digitalisering • Erfarenhet av processledning/workshopledning • Obehindrad svenska i tal och skrift För att trivas i rollen ser vi att du trivs med att ta ansvar för ditt och projektets framgång. Med en förmåga att hålla fokus och prioritera rätt under press lyckas du navigera komplexa situationer. Du har en stark problemlösningsförmåga och arbetar proaktivt för att identifiera och hantera utmaningar innan de uppstår. Du är kommunikativ och relationsbyggande, vilket gör att du enkelt skapar förtroende hos både kunder och kollegor. Med ett professionellt bemötande och din starka samarbetsförmåga bidrar till att skapa ett arbetsklimat präglat av öppenhet och förtroende. Du är lyhörd för andras perspektiv, vilket hjälper till att bygga relationer och främjar en positiv dynamik inom teamet. Genom att bemöta både kollegor och kunder med respekt och tydlig kommunikation, skapar du en miljö där alla känner sig hörda och motiverade att nå gemensamma mål! Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Stuvarvägen 3, Sundsvall Övrigt: I denna roll genomförs en bakgrundskontroll före eventuell anställning. Du behöver ha ett svenskt medborgarskap för denna roll. Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Nethouse. Vi gör ett löpande urval, så skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Elice Öhman via [email protected] eller 076-721 49 82. #Brillante
Brinner du för kundservice och har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundkontakt? Här erbjuds du att vara en del av ett framåtlutat team med kunden i fokus! Om tjänsten Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som varar från början av maj fram till sista augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm. Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall. Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska • Tekniskt intresse • Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet. Övrig information Start: Början av maj 2025 Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-31. #Nextgen
Vill du vara med och utveckla framtidens sjukvård? Som applikationsspecialist spelar du en avgörande roll i att utbilda vårdpersonal och säkerställa en trygg och effektiv användning av avancerade infusionssystem. Här får du kombinera din medicinska expertis med teknik och pedagogik för att göra verklig skillnad i vården! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos B. Braun Medical AB. Om företaget B. Braun Medical är en av världens ledande leverantör och tillverkare av hälso- och sjukvårdslösningar. Företaget grundades 1839 och har sedan dess haft en ständigt växande portfölj av effektiva sjukvårdslösningar. B. Braun förser den globala hälsovårdsmarkanden med produkter och system för anestesi, intensivvård, kardiologi, extrakorporeal blodbehandling, kirurgi samt tjänster för läkare, kliniker, privat kliniker och hemsjukvård. B. Braun Medical AB är ett helägt dotterbolag till B. Braun Melsungen AG, ett tyskt familjeägt företag med mer än 185 års erfarenhet inom det medicinska området. B. Braun-koncernen har över 62 000 anställda världen över och i Sverige representeras företaget av cirka 65 medarbetare. B. Braun Medical AB, som klassas som ett AAA-företag, är i en expansiv fas och kommer i år omsätta över 700 miljoner. B. Braun Medical arbetar gemensamt med värdegrunderna Trust, Accoutability och Diversity. Arbetsuppgifter I rollen som applikationsspecialist ansvarar du för att utbilda kunder inom slutenvården i användningen av B. Brauns egna infusionssystem runt om i Sverige. Du säkerställer att utbildningsmaterial och utbildningsprogram, både digitala och fysiska, är uppdaterade och tar fram nytt material i takt med att nya funktioner introduceras för pumparna. Utbildningen riktar sig till sjuksköterskor och apotekare som använder OnlineSuite Plus-applikationen Drug Library Manager. I samråd med medicinskt ledningsansvariga läkare hos varje kund/sjukhus ansvarar du även för att skapa läkemedelslistor åt de kunder som efterfrågar detta i samband med implementeringar. Du arbetar i rollen självständigt och resultatinriktat men har stöd av ett framgångsrikt applikationsteam och arbetar med en bred och spännande produktportfölj. Du tillhör AIS-teamet som består av åtta kollegor. Resor inom Sverige förkommer i tjänsten. I rollen blir du erbjuden en gedigen utbildning i systemet och får kontinuerlig utbildning och coachning inom området. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Utbildad sjuksköterska/farmaceut alternativ erfarenhet som medicinteknisk säljare eller applikationsspecialist inom medicinteknik • Tekniskt intresse • Flytande svenska och engelska i tal och skrift • Kunskap i Officepaketet, främst Excel • B-körkort • Arbetslivserfarenhet som intensivvårdssjuksköterska är starkt meriterande För att trivas i rollen är du initiativtagande och har förmåga att prioritera vart du ska lägga ditt fokus, då du i rollen främst arbetar självständigt. Vidare är du kommunikativ och relationsskapande, med en förmåga att anpassa dig till olika människor och bygga förtroende. Du trivs i en roll med många kontaktytor och har en pedagogisk ådra som gör att du kan förklara komplexa system på ett enkelt och engagerande sätt. Din ödmjukhet och vilja att hjälpa kunder, tillsammans med ditt driv att hitta lösningar på deras utmaningar, är avgörande. Slutligen har du en affärsmässig inställning och en stark vilja att driva affärer framåt. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm med omnejd Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Har du erfarenhet av kredithandläggning och brinner för service? Vill du arbeta på ett marknadsledande företag där din noggrannhet och kundfokus gör skillnad? Då är detta möjligheten för dig! Skicka in din ansökan redan idag då urval görs löpande! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar till slutet av augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Lantmännen. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Lantmännen är ett lantbrukskooperativ och norra Europas ledande aktör inom lantbruk, maskin, bioenergi och livsmedel. De ägs av 18 000 svenska lantbrukare, har 10 000 anställda, verksamhet i ett 20-tal länder och omsätter 45 miljarder kronor. Med basen i spannmål förädlar de åkermarkens resurser för ett livskraftigt lantbruk. Några av deras mest kända varumärken inom livsmedel är AXA, Kungsörnen, Korvbrödsbagarn, GoGreen, Finn Crisp och Bonjour. Företaget är grundat på kunskap och värderingar som har funnits i generationer hos deras ägare. Genom att de har forskning, utveckling och verksamhet i hela värdekedjan, kan de tillsammans ta ansvar från jord till bord. Arbetsuppgifter I rollen som kredithandläggare till Lantmännen ansvarar du för kreditbedömningar, uppföljning av kundbetalningar, kravprocessen samt hantering av kundreskontra. Ditt arbete fokuserar på att säkerställa en stabil ekonomisk situation genom noggranna åtgärder och kontinuerlig övervakning. Du har även löpande kundkontakt, både internt och externt, via mejl och telefon. • Kreditbedömning och kravhantering • Löpande uppföljning och kontroll av kundbetalningar • Initiera och verkställa krav- och inkassoåtgärder • Hantera kundreskontra • Kundkontakt både internt och externt, via mejl och telefon Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Eftergymnasial utbildning inom ekonomi • Tidigare erfarenhet av bokslut, årsredovisningar och kreditupplysningar • Goda kunskaper i Office-paketet • Obehindrad svenska och engelska, både tal och skrift Vi ser gärna att du har en ekonomisk eller annan relevant eftergymnasial utbildning samt god erfarenhet av kundreskontra/kredithandläggning. Till din fördel har du dessutom kunskap i hur man tolkar årsredovisningar, bokslut och kreditupplysningar. Du har även goda kunskaper i Office-paketet. Som person är du kommunikativ, driven och har en positiv inställning, vilket gör att du trivs i en roll med många kontaktytor och varierande arbetsuppgifter. Övrig information Start: Omgående Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi avpublicerar annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-15. #Nextgen
Välj ett jobb för att visa detaljer