Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Har du en stark känsla för service? Nu har du chansen att växa i en professionell miljö tillsammans med engagerade kollegor! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som Service Desk Analyst är du den första kontakten för Telias största företagskunder inklusive stora internationella företag, kommuner, regioner och myndigheter. Du ansvarar för att lösa ärendet och återkoppla, så att kunden får ett tydligt omhändertagande och kan följa ärendets progression från start till slut. Dina arbetsuppgifter innebär att analysera, kategorisera och prioritera inkommande ärenden. Kunden tar kontakt via telefon, mail eller via kundportal. Utöver att registrera ärendena från kund ansvarar du för att svara på frågor och lösa ärendena i den mån som det är möjligt. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden bygger du på din kunskap med fler kompetenser. Du ingår i en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och för att säkerställa nöjda kunder. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet inom kundservice • Mycket god datorvana • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet från telekombranschen och/eller företagssupport är mycket meriterande I rollen som Service Desk Analyst tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar ditt dagliga arbete för att driva processerna framåt. Du har förmågan att fatta beslut, samtidigt som du söker hjälp när det behövs. Vidare är du noggrann och lägger stor vikt vid att följa kvalitetsstandard. För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du har både intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra, och du anstränger dig för att leverera lösningar. Då kommunikation huvudsakligen sker i skrift ser vi att du har förmågan att uttrycka dig tydligt och informativt både skriftligt och muntligt. Övrig information Start: Omgående Plats: Norrköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-10. #Nextgen
Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Har du en stark känsla för service? Nu har du chansen att växa i en professionell miljö tillsammans med engagerade kollegor! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som Service Desk Analyst är du den första kontakten för Telias största företagskunder inklusive stora internationella företag, kommuner, regioner och myndigheter. Du ansvarar för att lösa ärendet och återkoppla, så att kunden får ett tydligt omhändertagande och kan följa ärendets progression från start till slut. Dina arbetsuppgifter innebär att analysera, kategorisera och prioritera inkommande ärenden. Kunden tar kontakt via telefon, mail eller via kundportal. Utöver att registrera ärendena från kund ansvarar du för att svara på frågor och lösa ärendena i den mån som det är möjligt. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden bygger du på din kunskap med fler kompetenser. Du ingår i en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och för att säkerställa nöjda kunder. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet inom kundservice • Mycket god datorvana • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet från telekombranschen och/eller företagssupport är mycket meriterande I rollen som Service Desk Analyst tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar ditt dagliga arbete för att driva processerna framåt. Du har förmågan att fatta beslut, samtidigt som du söker hjälp när det behövs. Vidare är du noggrann och lägger stor vikt vid att följa kvalitetsstandard. För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du har både intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra, och du anstränger dig för att leverera lösningar. Då kommunikation huvudsakligen sker i skrift ser vi att du har förmågan att uttrycka dig tydligt och informativt både skriftligt och muntligt. Övrig information Start: Omgående Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-10. #Nextgen
Vill du ha ett praktiskt jobb där du får arbeta med teknik, problemlösning och hållbarhet? I den här rollen får du vara en del av en viktig process där vatten renas och gaser tas om hand. PreZero söker dig som är både nyfiken och initiativrik! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos PreZero Recycling AB. Om företaget PreZero Recycling AB är en hållbar samarbetspartner inom återvinning och avfallshantering, oavsett typ av restmaterial eller verksamhet. Tillsammans med deras kunder bidrar de till den cirkulära ekonomin och en mer hållbar framtid. De erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I deras vardag är kundnytta lika med miljönytta. I Sverige finns de på cirka 60 platser, har drygt 1 100 medarbetare, fler än 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar och sköter avfallshanteringen i ett 40-tal svenska kommuner. Deras verksamhet skapar inte bara värde för de kunder som de levererar återvinningstjänster till, utan även för tillverkningsindustrin och energisektorn genom att förädla avfall till värdefull returråvara för nyproduktion. Du utgår från Koviks återvinningsanläggning som ligger i Gustavsberg. Allmänna kommunikationer saknas, varpå du behöver ha tillgång till bil. Du erbjuds ett spännande och varierande arbete tillsammans med goda kollegor. Arbetsuppgifter Som drifttekniker ser du till att reningsverket och deponigasanläggningen fungerar som de ska i det dagliga arbetet. På reningsverket renas vattnet genom en biologisk process innan det släpps ut. Din uppgift är att hålla koll på att allt fungerar som det ska genom att ta prover och skicka dem på analys samt se till att pumpar och fläktar är i gott skick. På deponigasanläggningen hanteras de gaser som bildas, här ser du till att maskiner och pumpar fungerar som de ska och att processen flyter på. Utöver detta ingår rundor på anläggningen för att kontrollera utrustningen och ta prover från mark och vatten. Du behöver varken certifikat eller tidigare erfarenhet av just detta – det viktigaste är att du är nyfiken, trivs med praktiskt arbete och har ett bra öga (och öra!) för när något inte verkar stämma. Se till att reningsverket och deponigasanläggningen fungerar som de ska i det dagliga arbetet Ta prover och skicka på analys för att kontrollera reningsprocessen samt för miljökontroll runt anläggningen Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Vi söker dig som antingen har tidigare erfarenhet av liknande arbete eller ett stort engagemang och vilja att lära dig Erfarenhet från processindustri, vattenrening, energi, trä- eller pappersindustri är meriterande, men inte ett krav Tekniskt intresse B-körkort, meriterande med C-körkort För att trivas i rollen är du en nyfiken och handlingskraftig person som tar initiativ och får saker att hända. Att förstå hur saker fungerar och lösa problem ser du som en utmaning snarare än ett hinder. Du har en stark vilja att lära dig och utvecklas, och du trivs i en miljö där du får ta ansvar och hitta lösningar på egen hand. PreZero ser på mångfald som en av deras största styrkor och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla medarbetare känner sig inkluderade och uppmuntrade att bidra. Vi välkomnar alla sökande oavsett bakgrund och livssituation. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Kovik, Gustavsberg i Stockholm Lön: Enligt Transport miljöarbetaravtal Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Är du en strukturerad och noggrann person som trivs med att ha ordning och bidra till andras framgång? Vi söker en administratör till ett utvecklingsorienterat företag där du snabbt blir en viktig del av teamet! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till förlängning. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, det finns möjlighet att få en anställning hos företaget på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Om företaget Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju. Arbetsuppgifter rollen som administratör har du en stödjande funktion där du hanterar uppgifter av varierande karaktär och komplexitet. Ditt arbete präglas av flexibilitet, och du prioriterar de administrativa uppgifter som är mest aktuella för stunden. Du bidrar till hög kvalitet genom hela processen och fungerar som en viktig intern länk. Du är också delaktig i kontinuerligt förbättringsarbete och uppmuntras att komma med förslag på hur arbetsuppgifter och processer kan utvecklas. Vid anställningens start får du en grundlig introduktion där du lär känna företagets system och arbetsflöden. Därefter arbetar du självständigt med dina ansvarsområden, med stöd av kollegor vid behov. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Gymnasial utbildning • Meriterande med erfarenhet av en liknande roll • Mycket bra kunskaper i svenska i tal och skrift • God dator- och systemvana För att trivas i denna roll är du en motiverad och vetgirig person som strävar efter att leverera bra resultat och utvecklas i ditt arbete. Du är inte rädd för att ställa frågor och har alltid ett öga för detaljer samtidigt som du säkerställer hög kvalitet i allt du gör. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och arbetar strukturerat med ett tydligt ägandeskap. Du har förmågan att kombinera noggrannhet med effektivitet, även när arbetsuppgifterna är av repetitiv karaktär. Dessutom är du kommunikativ och ser värdet i att samarbeta för att nå gemensamma mål Övrig information Start: Omgående Plats: Centralt i Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Studieförbundet Vuxenskolan. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%. Studieförbundet Vuxenskolas värdegrund Studieförbundet Vuxenskolan är en idéburen organisation med bred folkbildningsverksamhet över hela landet. Vår värdegrund hävdar principen om människors lika värde baserat på de grundläggande mänskliga rättigheterna. Vår syn på bildning bygger på människans förmåga att själv forma sitt liv tillsammans med andra människor. Den utgår från individens rättigheter och skyldigheter att som aktiv medborgare ta ansvar för en samhällsutveckling som stärker den liberala demokratin. Du erbjuds Du erbjuds en viktig roll där du får ett ansvar för att ta fram och driva deras IT-strategi, vara med och driva IT-projekt och vara en central del i deras digitala utveckling. Du kommer att arbeta både strategiskt och operativt med att förvalta, utveckla och säkerställa att deras IT-lösningar möter verksamhetens behov. Vi ser helst att du är stationerad i Stockholm, men det finns möjlighet att arbeta på distans med två fasta dagar varje månad på kontoret i Stockholm. Arbetsuppgifter I rollen som IT-ansvarig har du en nyckelroll i Studieförbundet Vuxenskolans digitala transformation. Du ansvarar för att leda och koordinera IT-projekt från start till mål, säkerställa att IT-system integreras och fungerar optimalt i nära samarbete med systemägare internt. En viktig del av arbetet är att identifiera, implementera och driva utvecklingen av IT-säkerhetskrav samt efterlevnad av GDPR. Du arbetar också proaktivt med att utveckla IT-lösningar och ser till att administrationen av Microsoft 365 sker effektivt. Du fungerar som en länk mellan IT-enheten och övriga enheter som stödjer organisationen med lösningsorienterad kunskap. Tjänsten ingår i enheten Ekonomi, Lön och IT. • Ansvara för IT-strategi och utvecklingsplaner i linje med organisationens behov • Implementera, övervaka och följa upp IT-säkerhetsåtgärder samt säkerställa efterlevnad av GDPR • Leda och samordna IT-projekt från initiering till genomförande • Tekniskt och operativt ansvar för utveckling och förvaltning av webbplattformen • Hantera licenser och avtal med IT-leverantörer samt säkerställa kostnadseffektivitet • Ansvara för IT-support och genomföra användarutbildningar • Utveckla och optimera användningen av Microsoft 365 inom organisationen Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Relevant högskoleutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet • Erfarenhet av administration inom Microsoft 365 • Erfarenhet av systemadministration och IT-drift • Meriterande med kunskap inom säkerhetsfrågor och GDPR-efterlevnad • Meriterande med erfarenhet av kravställning och utvärdering av leverantörer vid systemupphandling • Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska Vi söker dig som drivs av att göra skillnad och vill bidra till en organisation med ett viktigt samhällsuppdrag. Du har ett genuint intresse för ideell sektor samt folkbildning och ser värdet i att arbeta i ett förbund där kunskap och samarbete står i centrum. För att lyckas i rollen är du en lösningsorienterad och serviceinriktad person som trivs i en varierad roll där du får arbeta både strategiskt och operativt. Du har en pedagogisk förmåga och kan förklara tekniska frågor på ett tydligt och lättförståeligt sätt. Vidare är du strukturerad och analytisk, med förmåga att driva IT-projekt och utvecklingsinitiativ framåt i en organisation där kommunikation och relationsskapande är nyckeln till framgång. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Navid Parsa på [email protected] eller 070 – 434 17 71. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Brillante
Brinner du för service och mötet med människor? Är du prestigelös och har en förmåga att vara proaktiv och strukturerad i ditt arbete? Då kan detta vara en tjänst för dig. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på 40% som varar under två perioder. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. För att rollen ska vara aktuell krävs det att du är tillgänglig under hela uppdragets två perioder. Start: 1 april 2025–27 juni 2025 Uppehåll/stängt: 28 juni 2025–10 augusti 2025 Start: 11 augusti- 30 september 2025 Arbetstider: mån-tors 12:00-15:00 Om företaget Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är under rekryteringsprocessen. Arbetsuppgifter Som receptionist har du en viktig roll i att skapa en välkomnande och serviceinriktad kontorsmiljö. Du arbetar nära kollegor på andra kontor och säkerställer att den dagliga driften fungerar smidigt. I rollen ansvarar du för att: • Välkomna och ta emot besökare • Hantera leveranser och koordinera med IT vid behov • Ansvara för ordning och reda i kök och allmänna utrymmen • Förbereda och städa undan fika och lunch i konferensrum • Vara tillgänglig för frågor från medarbetarna på kontoret • Utföra enklare administrativa uppgifter Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Vi ser med fördel att du har tidigare erfarenhet av arbete i reception eller med service. Du är en person som brinner för att göra lite extra och som tycker det är kul att befinna dig i en social miljö. Vi tror även att du är en självgående och proaktiv person med en positiv inställning. Du behöver även: • Vara flytande i svenska och engelska i tal och skrift • Ha goda kunskaper i Microsoft Office (Teams, Outlook, Excel) • Vara serviceinriktad, strukturerad och lösningsorienterad • Vara representabel och trygg i mötet med människor Övrig information Start: 1 april 2025 (1–2 dagars introduktion vecka 13) Plats: Wallingatan Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Vill du leda avancerade projekt inom elkraft och ställverk? OneCo söker en erfaren projektledare som vill ha en nyckelroll i deras satsning på om- och nybyggnation av ställverk upp till 420 kV. Här får du möjligheten att arbeta med flera spännande projekt parallellt, där du tar ansvar från anbud och projektering till leverans och driftsättning. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos OneCo. Om företaget OneCo är en ledande leverantör av servicetjänster inom teknisk infrastruktur. Deras ambition är att vara en god bidragsgivare i den utveckling och förändring som kommer till följd av det gröna skiftet och digitaliseringen. Det gäller användning av energi och produkter på ett klimatvänligt sätt men även teknik för att förnya, förenkla och förbättra värdeskapande och innovation på ett hållbart sätt. OneCo bygger fibernät, WiFi- och mobilnät och arbetar i nära samarbete med energibolag inom mätning, distribution och datainsamling. OneCo har idag 3 000 anställda internationellt och i Sverige cirka 500 medarbetare. De agerar ofta som länk mellan operatörer, energibolag, slutanvändare och leverantörer. Kunderna är internationella bolag, lokala företag, kommuner, elnätsbolag, fiberföreningar, nätägare och konsumenter. På OneCo blir du en del av ett härligt gäng som har ett flexibelt arbetssätt och möjlighet att arbeta på distans är självklart. På OneCo har de friskvårdsbidrag, föräldrapenningtillägg, möjlighet att löneväxla till pension, ersättning för läkarvård och sjukvårdande behandlingar samt ersättning för receptbelagd medicin upp till högkostnadsskyddet. De har även rabatterade gruppförsäkringar som du har möjlighet att teckna. Arbetsuppgifter Som projektledare driver du normalt 2-3 projekt samtidigt, där varje projekt befinner sig i olika faser. Du har en central roll i att säkerställa att budget, tidsplan och kalkyler hålls – med kvalitet och kundnöjdhet i fokus. En viktig del av uppdraget är att förstå projektens ekonomiska grund och se till att ni levererar enligt plan. I rollen arbetar du nära kunder, leverantörer och fälttekniker. Du projekterar, kalkylerar och samordnar projektresurser för att skapa effektiva flöden. Du granskar ritningsunderlag, beställer material, hanterar leveranser och ansvarar för projektdokumentation som arbetsmiljöplaner. Kundmöten och resor är en naturlig del av vardagen, där du bygger långsiktiga relationer och driver projekten framåt. Du har också möjlighet att agera mentor för juniora projektledare där du delar med dig av din erfarenhet och bidrar till deras utveckling. Driver 2-3 projekt parallellt Säkerställer att budget, tidsplan och kalkyler hålls Projekterar, kalkylerar och samordnar projektresurser Granskar ritningsunderlag, beställer material, hanterar leveranser och ansvarar för dokumentation Möjlighet att bli mentor för juniora projektledare Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet av liknande roll som projektledare inom ställverk Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift B-körkort För att trivas och lyckas i rollen behöver du vara noggrann, initiativrik och trygg i att fatta egna beslut. Du håller huvudet kallt i stressiga situationer och ser lösningar där andra ser problem. Du är prestigelös, samarbetar gärna och bygger förtroendefulla relationer med kollegor, kunder och samarbetspartners. Flexibilitet är en självklarhet för dig – oavsett om det handlar om att driva större projekt i mål eller snabbt hantera oförutsedda uppdrag. Du uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, och har en god kommunikativ förmåga. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Remote, där du erbjuds möjlighet att arbeta på ett av OneCos kontor, kontorshotell eller från hemmet baserat på var du bor Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist
Arbetar du som elektriker idag men känner att du vill ta nästa steg och lämna det praktiska arbetat för en konsultande roll? Eller jobbar du som elkonsult idag mot fastigheter men är redo för en ny utmaning? Tribus söker nu en elkonsult som vill arbeta i ett sammansvetsat team med stort frihet under ansvar! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Tribus har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Tribus en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget Tribus är ett oberoende konsultföretag med hög kompetens och stor flexibilitet som startade sin verksamhet 2017. De riktar in sig på rådgivning, projektering och samordning inom fyra områden. Dessa områden innefattar energieffektiva- och hållbara lösningar av elsystem, telesystem, transportsystem, besiktningar och CAD-projektering inom byggkonstruktion. Tribus kunder verkar främst inom landsting, kommun och stat men de har även privata aktörer som entreprenörsfirmor. Projekten som Tribus arbetar främst med är fastigheter inom sjukvård och skola. De är idag ett mindre bolag med 9 anställda, där företaget präglas av en öppen, personlig och flexibel kultur. Med tiden får du möjlighet att utvecklas långsiktigt och ta dig an större projekt och ansvarsområden. Arbetsuppgifter I rollen som Elkonsult arbetar du projektbaserat tillsammans med andra kollegor, där du spelar en central roll från initial ritning till färdig specifikation. Ditt främsta ansvarsområde är att konstruera elritningar och utföra beräkningar för olika typer av byggnader. Du skapar elritningar utifrån arkitektens grundritningar och ritar upp exempelvis vägguttag, belysning, brandlarm, kortläsare och andra elsystem samt genomför nödvändiga beräkningar för projekten. Projekten och arbetsuppgifterna tilldelas från uppdragsgivaren av varje projekt internt, där du och andra kollegor samarbetar tätt ihop i flera projekt. I rollen finns det goda möjligheter att utvecklas, där du kan gå från att skapa ritningar till att delta i projektrelaterade möten och ta mer ansvar för större och komplexa projekt. Om du redan har gjort denna resa kommer du givetvis att ta ett större ansvar för projekt redan från start. Konstruera elritningar och utföra beräkningar för byggprojekt Projektbaserat arbete tillsammans med ditt team Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Arbetslivserfarenhet som elektriker alternativt som elkonsult mot fastigheter/bygg Obehindrade kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt God dator- och systemvana I denna process läggs stor vikt vid den personliga matchningen. För att trivas i rollen som Elkonsult ser vi att du har en öppen inställning till andra människor och tycker om att samarbeta. Du trivs i en dynamisk arbetsmiljö och tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, ser till att utförandet blir bra och säkerställer att allt blir utfört i tid. Dessutom är du aktiv i ditt eget lärande och är nyfiken på att ständigt utvecklas. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Nordstadstorget, Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist
Har du kunskap inom mekanik, hydraulik eller fordonsel? Söker du en arbetsgivare som erbjuder en gedigen introduktion och goda utvecklingsmöjligheter? Då ska du läsa vidare om möjligheten som servicetekniker hos Cold Cut Systems! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Cold Cut Systems har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Cold Cut Systems en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Om företaget Cold Cut Systems har sedan 1997 varit ledare inom säkrare brandbekämpning. Genom deras innovativa skärsläckare, Cold Cut Cobra, kombinerar de säkerhet och effektivitet med en minskad miljöpåverkan. Cobra-metoden möjliggör släckning av bränder från en säkrare position utifrån och används idag globalt främst av räddningstjänster men även i industriella och marina sammanhang. Med huvudkontor i Kungsbacka, dotterbolag i Storbritannien och ett nätverk av distributörer främst i Europa arbetar de kontinuerligt för att uppnå sin vision om en värld där brandbekämpning är säkrare, renare och mer effektiv. Arbetsuppgifter Som servicetekniker arbetar du med service, underhåll och montering av ett skärsläckarverktyg som tituleras Cold Cut Cobra. Din vardag är variationsrikt där du utför ditt arbete både i verkstaden i Kungsbacka och ute hos kunderna runt om i Sverige. I verkstaden arbetar du med montering, testkörning och packning av produkter och hos kund är det underhåll, felsökning och reparation. Därtill hanterar du flera uppgifter av administrativ karaktär. Du erbjuds en gedigen introduktion till produkten och på sikt finns det goda möjligheter för dig att växa i din yrkesroll hos Cold Cut Systems. Majoriteten av tiden arbetar du i Kungsbacka där det även förekommer resor i Sverige. Uppskattningsvis är det ett resetillfälle i månaden med 4-5 övernattningar per tillfälle. Service, underhåll och montering Arbetet sker i verkstad och på plats hos kund I verkstaden arbetar du med montering, testkörning och packning av produkter Hos kund arbetar du med underhåll, felsökning och reparation Administrativa uppgifter Gedigen introduktion till produkten och på sikt möjlighet att växa tillsammans med Cold Cut Systems Uppskattningsvis ett resetillfälle per månad med 4-5 övernattningar per tillfälle Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Gymnasial utbildning inom tekniskt område Kunskaper inom mekanik, hydraulik eller fordonsel Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift B-körkort För att lyckas i den här rollen ser vi att du är ansvarstagande och engagerad i ditt arbete. Som person är du flexibel och trivs i ett varierat arbete där du i vissa projekt arbetar självständigt för att i andra projekt samarbeta med kolleger. Du har lätt för att ta initiativ och har även en god social förmåga och känner dig trygg med både interna och externa kontaktytor. Det är viktigt att du har ett intresse för att hjälpa andra och har viljan att leverera bra lösningar. Som person bör du vara uppmärksam, tillmötesgående och noggrann. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Kungsbacka Lön: Enligt överenskommelse Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Dental IT. Om företaget Dental IT är en specialiserad IT-partner inom tandvården med lång erfarenhet. Företaget hjälper tandvårdskliniker över hela landet att skapa smidiga, säkra och effektiva IT-lösningar. Med djup kunskap om branschens unika behov och de ledande journal- och röntgensystemen på marknaden, kan Dental IT optimera och integrera sina kunders IT-miljö. Oavsett vilka system som används, ser de till att allt fungerar stabilt och effektivt – så att tandvårdspersonalen kan fokusera på patienterna. Dental IT är ett mindre bolag med huvudkontor i Stockholm som tillhör en större koncern, därmed är organisationen platt med korta beslutsvägar, vilket innebär att du som individ får goda möjligheter att jobba flexibelt. På Dental IT arbetar du nära dina kollegor i ett sammansvetsat och socialt team. Du har stora utvecklingsmöjligheter och arbetar med den senaste tekniken. Arbetsuppgifter I rollen som resande Onsite Support arbetar du självständigt och har samtidigt alltid stöttning från ditt team. Du har möjlighet att antingen utgå hemifrån eller från moderbolagets kontor i Malmö. En majoritet av ditt arbete utförs ute hos Dental ITs kunder vilket innebär en hel del resande nationellt, främst i södra Sverige. Ute hos kunderna arbetar du brett med att sätta upp hårdvara, supportera med mjukvara, felsöka och sätta upp nätverk. I arbetet hemifrån eller på kontoret hjälper du kunder över tele- och fjärrstyrning där du har daglig kontakt med kunder och representerar företaget. Dina ärenden är varierande och av olika komplexitet. För att komma in i rollen har Dental IT en gedigen onboarding och du kommer få stöttning av seniora kollegor. Installation av servrar, klienter, skrivare, switchar och routrar Felsökning av hård- och mjukvara Felsökning och konfigurering inom Office 365 samt Microsoft Azure Hantera allt från enklare supportärenden till mer komplex drift- och nätverksproblematik Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning, avslutad eftergymnasial utbildning in IT är meriterande Tidigare erfarenhet inom liknande IT-roller och kan därmed hantera nätverk, konfigurera routrar samt switchar Arbetslivserfarenhet inom Active Directory och Office 365 Kunskaper inom Microsoft Azure, samt Powershell är meriterande B-körkort Svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska Vi tror att du som söker tjänsten som On-site Support hos Dental IT har ett stort tekniskt intresse och breda kunskaper inom området. Du är social, serviceinriktad och har förmågan att på ett pedagogiskt och professionellt sätt vägleda kunder med olika kunskapsnivåer. Du är självgående och tar initiativ för att lösa problem, samtidigt som du är driven och trivs i en roll där du får ta eget ansvar. Med en god prioriteringsförmåga hanterar du flera uppgifter parallellt, håller huvudet kallt i stressiga situationer och säkerställer hög kvalitet i ditt arbete. Övrig information Start: Omgående Plats: Arbete kan göras hemifrån eller från kontoret i Malmö. Resande ingår i södra Sverige. Lön: Enligt överenskommelse + tjänstebil, mobil, dator och förmåner enligt unionens kollektivavtal. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Navid Parsa genom [email protected] 070 - 434 17 71 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Brillante
Välj ett jobb för att visa detaljer