Junior Product Manager till Melbye Skandinavia
Bravura Sverige AB
Övriga civilingenjörsyrken

Har du en teknisk bakgrund och en affärsmässig förmåga? Vill du bidra till att utveckla framtidens infrastruktur i en dynamisk roll på ett företag med ett starkt varumärke? Som Junior Product Manager hos Melbye Skandinavia får du en central roll i en varierad och utvecklande arbetsmiljö. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Melbye Skandinavia. Om företaget Melbye Skandinavia är ett familjeägt företag med en lång historia som sträcker sig från 1907. Sedan start har företaget varit en framåtlutad organisation med fokus på morgondagens lösningar. Melbye är idag ett av Skandinaviens ledande företag inom teknisk försäljning avseende innovativa produkter och smarta systemlösningar för infrastruktur inom elnät och fibernät. Koncernen har verksamhet såväl i Sverige som Norge med huvudkontor i Oslo. Genom lokal närvaro, omfattande expertis och starka samarbeten med marknadsledande tillverkare bidrar Melbye till att skapa smarta och hållbara lösningar för byggnation av framtidens infrastruktur. Arbetsuppgifter Som Junior Product Manager hos Melbye har du en nyckelroll i produktportföljens utveckling med både ett tekniskt och kommersiellt fokus. Du säkerställer att sortimentet attraktivt för marknaden och agerar teknisk expert internt och externt. Därtill ansvarar du för att förklara produkternas funktioner, utbilda medarbetare och kunder samt stöttar säljorganisationen vid kundbesök. Vidare har du ett tekniskt ansvar för produkternas kvalitet och deltar i kvalitetssäkring av leverantörer tillsammans med affärsområdeschefen och inköpsteamet. En viktig del av arbetet är att bygga och utveckla relationer med kunder, branschorganisationer och andra intressenter. Genom dessa kontakter fångar du upp marknadssignaler och identifierar framtida produkt- och systemlösningar, vilket bidrar till att Melbye kan ligga i framkant inom sitt erbjudande. Utveckling av produktportfölj Tekniskt ansvar för produkers kvalitet och kvalitetssäkring av leverantörer Stödja internt och externt med produktkunskap Bygga och utveckla relationer med kunder, branschorganisationer och andra viktiga intressenter. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Akademisk examen inom ekonomi, marknad eller teknik Något års arbetslivserfarenhet av att arbeta i en projektledande roll Obehindrade kunskaper i både svenska och engelska, muntligt och skriftligt Meriterande med erfarenhet av produktkännedom För att lyckas i rollen som Junior Product Manager har du ett stort tekniskt intresse och en god förmåga att planera, prioritera och driva ditt arbete självständigt. Vi söker dig som har ett starkt kundfokus, som alltid utvärderar beslut utifrån kundens bästa och har förmågan att identifiera både nuvarande och framtida behov. Du har en innovativ inställning och strävar efter att leverera lösningar, som inte bara möter, utan överträffar kundernas förväntningar. Därtill tror vi att du är analytisk och arbetar på ett lösningsorienterat sätt, där du snabbt kan identifiera utmaningar och ta fram genomtänkta samt praktiska lösningar. Då rollen innebär många kontaktytor är din kommunikativa förmåga avgörande, där du trivs med att samarbeta med både kollegor och externa parter. Du har en prestigelös inställning och värdesätter samarbete för att hitta hållbara lösningar som skapar värde för alla inblandade. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Göteborg, Stockholm eller Jönköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

116 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Säljande kundsjänstmedarbetare start 22 April
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Är du serviceinriktad och drivs av att arbeta mot uppsatta mål? Nu söker Telia juniora säljande kundtjänstmedarbetare till teamet i Norrköping. Hos Telia får du möjlighet att arbeta tillsammans med engagerade kollegor i en professionell miljö. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs gärna mer om hur det är att jobba som konsult på Telia: https://www.bravura.se/karriar/telia/ Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som säljande kundsjänstmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med företagets privatkunder. Du tar emot inkommande samtal och hjälper kunder över telefon inom områdena kundreskontra, fakturafrågor och betalningsalternativ. Frågorna varierar i omfattning och komplexitet och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Som en del av din service ansvarar du vidare för att göra behovsanalyser och arbetar aktivt med merförsäljning utifrån kundens behov i varje samtal. • Ta emot inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Utföra behovsanalys och merförsäljning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad och godkänd gymnasieutbildning • Arbetslivserfarenhet inom service, försäljning eller fakturahantering är meriterande • Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska För att trivas i rollen som säljande kundtjänstmedarbetare på Telia har du en god känsla för service samt motiveras av att arbeta mot uppsatta mål och leverera lösningar efter kundens behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo. Övrig information Start: 22 April Plats: Norrköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-23 #Nextgen

116 dagar sedan
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Supportagent
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Har du god erfarenhet av service och drivs av att arbeta efter mål? Är du dessutom tekniskt intresserad? Hos FDT System får du möjligheten! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering, vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos FDT System. Om företaget FDT är en helhetsleverantör av affärs- och butiksdatasystem till företag, butikskedjor och fristående butiker. De utvecklar programvaran själv och har idag ca 1500 kunder i Sverige, Norge och Finland. Sedan april 2019 är FDT en oberoende affärsenhet inom TSS, Total Specific Solutions, med huvudkontor i Nederländerna. De finns i Luleå och Kalmar och har idag 33 anställda. Deras kunder är allt från enskilda butiker till större kedjor med hundratals anslutna butiker. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare har du en central roll i att ge programsupport för företagets produkter samt att felsöka programvara och kringutrustning. Du hanterar inkommande samtal från företagskunder, besvarar deras frågor och guidar dem till rätt lösningar. Genom att lyssna på kundens behov och informera om företagets tjänster strävar du efter att erbjuda den bästa möjliga supporten. Utöver supportarbetet har du även vissa uppgifter inom företagsekonomi. Ditt fokus ligger alltid på att leverera hög service och uppnå god kundnöjdhet. Du arbetar målinriktat och har en kontinuerlig dialog med din chef för att få det stöd och de utmaningar som hjälper dig att utvecklas. För att du ska känna dig trygg i din roll inleds anställningen med en omfattande introduktionsutbildning, där både praktiska och teoretiska moment ger dig en stabil grund och möjligheten att successivt ta mer ansvar. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår: • Hjälpa kunder och uppnå hög kundnöjdhet • Lösa tekniska problem kopplat till FDT systems produkter Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom IT, teknik eller ekonomi • God erfarenhet av serviceyrket, gärna från butik och användning av kassasystem • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Goda ledaregenskaper • Erfarenhet av företagssupport är meriterande För att trivas i den här rollen bör du ha en fallenhet för service och uppskatta att få hjälpa människor. Vidare tror vi att du har en positiv inställning och kan bemöta kunderna empatiskt och lösningsorienterad. Du är lugn och pedagogisk för att systematiskt kunna lösa ett problem och uppnå god kundnöjdhet. Vidare trivs du i en roll där du får ta ansvar och arbeta självständigt. Du gillar utmaningen i att arbeta i en föränderlig miljö och uppskattar att samarbeta med dina kollegor. Övrig information Start: Omgående Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-21. #Nextgen

117 dagar sedan
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Administratör till Examec Maskinmontage AB
Bravura Sverige AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Trivs du i en administrativ roll där struktur och noggrannhet är avgörande? Som administratör hos Examec får du en viktig roll i att hantera kvalitetsdokumentation och administrativa uppgifter kopplade till produktionen. Vi söker dig som har ett tekniskt intresse, en god systemvana och en positiv inställning till att samarbeta med både kunder och leverantörer! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Examec har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Examec en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget Examec är experter på precisionsdetaljer och avancerat maskinbygge i mindre serier, där hög tillförlitlighet är avgörande. De bygger maskiner för kritiska miljöer, där driftsäkerhet är ett måste – från industriell produktion till vetenskapliga tillämpningar. Deras styrka ligger i komplex montering och tillverkning av högprecisionsdetaljer, särskilt större komponenter. Examec hanterar hela processen under ett tak, från konstruktion och projektledning till el, automation, mätning och slutprovning. Som systemleverantör till internationella företag levererar dem ofta nyckelfärdiga moduler direkt till kundens produktion. Genom Lean Manufacturing och ett avancerat ledningssystem säkerställer Examec hög kvalitet och leveransprecision. Deras mätlabb, med toppmodern utrustning, verifierar att dem lever upp till deras löften. Hållbarhet är en central del av deras verksamhet. Examec minimerar deras miljöpåverkan genom noggranna utsläppskalkyler och använder endast miljövänliga kemikalier. Allt restmaterial återvinns certifierat. Examecs personal är deras styrka – ett engagerat team med hög yrkeskompetens och serviceanda. Dem satsar på ständig utveckling genom utbildning och förbättringsarbete, alltid med målet att överträffa kundernas förväntningar. Arbetsuppgifter I rollen som Administratör på Examec innebär dina arbetsuppgifter ett visst tekniskt intresse och förståelse för maskiner och produktion. Du hanterar kvalitetsdokument och olika administrativa uppgifter kopplade till produktionen. När ett arbete är slutfört ansvarar du för att avsluta arbetskort, skanna dem och registrera dem löpande i systemen. Du arbetar också med att kartlägga olika lyftredskap och uppdatera säkerhetsdatablad som en del av arbetsmiljöarbetet. Avvikelsehantering sker enligt fastställda rutiner, och du har en viktig roll i kommunikationen med leverantörer och kunder för att registrera och anmäla relevanta uppgifter. I din roll har du nära kontakt med stabfunktionen och hanterar dagliga rutinuppgifter kopplade till både kunder och leverantörer. Du arbetar i olika affärssystem och ser till att dokumentation och registrering sker korrekt och effektivt. Hantera och registrera kvalitetsdokument, skanna och avsluta arbetskort efter avslutad produktion Kartlägga lyftredskap, uppdatera säkerhetsdatablad och följa rutiner för avvikelsehantering Kommunicera med leverantörer för registrering och anmälan av relevanta uppgifter Arbeta i olika affärssystem för att säkerställa korrekt registrering och dokumentation Ha nära kontakt med stabfunktionen samt hantera dagliga administrativa uppgifter kopplade till kunder och leverantörer Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Teknisk utbildning alternativt starkt tekniskt intresse är meriterande Erfarenhet av administration i tekniska sammanhang är meriterande God dator- och systemvana, meriterande om du arbetat i Monitor ERP system Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl tal som i skrift För att trivas och lyckas i rollen som administratör hos Examec ser vi gärna att du är en ansvarstagande och noggrann person. Du drivs av att leverera optimala lösningar och har ett starkt kvalitetsfokus i ditt arbete. Med en strukturerad arbetsmetodik och ett skarpt öga för detaljer säkerställer du noggrannhet i varje moment. Din fingertoppskänsla och precision gör att inget lämnas åt slumpen, och du ser alltid till att ditt arbete utförs korrekt och effektivt. Ditt tekniska intresse är till en stor fördel, där Examec värdesätter en positiv inställning samt en professionell och lyhörd kommunikation med både kunder och leverantörer. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Tomelilla Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-05. #Nextgen

120 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Lager- och logistikmedarbetare till AO Sverige i Kristianstad
Bravura Sverige AB
Lager- och terminalpersonal

Gillar du ordning och reda samtidigt som du trivs med frihet under ansvar? Har du ett intresse för byggbranschen och söker en dynamisk roll där du får arbeta flexibelt? AO Sverige letar efter en prestigelös och lösningsorienterad person med en serviceinriktad inställning för att skapa positiva kundupplevelser! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att AO Sverige har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och AO en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget AO Sverige är en av de ledande grossisterna inom byggbranschen, med över 100 års erfarenhet och omfattande verksamhet i både Sverige och Danmark. Företaget har 6 filialer i Sverige och 57 i Danmark, med totalt 630 anställda. Med ett centrallager i Danmark som rymmer cirka 60 000 artiklar kan AO Sverige erbjuda ett brett sortiment och djup expertis till sina kunder. Företagskulturen präglas av frihet under ansvar, där medarbetarna ges möjlighet att arbeta självständigt och ta eget ansvar. AO Sverige kännetecknas av ett resultatorienterat arbetssätt i en platt organisation, med fokus på att leverera kvalitet och långsiktiga lösningar. Arbetsuppgifter Som lager- och logistikmedarbetare till AO Sverige i Kristianstad har du en varierad roll där du kombinerar lagerhantering, kundservice och körning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att lossa leveranser, hantera ordrar, samt sköta in- och utleveranser. Ungefär 70 % av arbetet sker i lager och butik, medan resterande 30 % består av körning, beroende på schema. Du ansvarar även för att fylla på lagret och genomföra inventering. När kunder besöker butiken erbjuder du service, ser till att butiken är välordnad och hjälper till i kassan vid behov. Det är en dynamisk och ansvarsfull roll där du bidrar till smidig logistik och en positiv kundupplevelse. Lagerhantering, inklusive plockning, lossning och orderhantering Hantering av in- och utleveranser Körning av leveranser Inventering och ordning i både lager och butik Kundservice i butik, via telefon och i kassan vid behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasieutbildning B-körkort (krav) och meriterande om du innehar truckkort Meriterande med arbetserfarenhet inom byggbranschen, lager eller VA Trivs att arbeta med frihet under ansvar För att trivas i rollen som lager- och logistikmedarbetare till AO Sverige i Kristianstad tror vi att du gillar ordning och reda. Du har ett intresse för byggbranschen, är en prestigelös och lösningsorienterad person med en positiv inställning. Du trivs i en dynamisk miljö där du har mycket att göra och uppskattar frihet under ansvar. Du är självgående och har lätt för att ta egna initiativ, men uppskattar också att arbeta i team när det behövs. Då rollen innefattar kundkontakt ser vi gärna att du har en serviceinriktad attityd och tycker om att skapa positiva kundupplevelser. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Kristianstad Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi avpublicerar annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-23.

120 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Service Desk Analyst
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Har du en stark känsla för service? Nu har du chansen att växa i en professionell miljö tillsammans med engagerade kollegor! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som Service Desk Analyst är du den första kontakten för Telias största företagskunder inklusive stora internationella företag, kommuner, regioner och myndigheter. Du ansvarar för att lösa ärendet och återkoppla, så att kunden får ett tydligt omhändertagande och kan följa ärendets progression från start till slut. Dina arbetsuppgifter innebär att analysera, kategorisera och prioritera inkommande ärenden. Kunden tar kontakt via telefon, mail eller via kundportal. Utöver att registrera ärendena från kund ansvarar du för att svara på frågor och lösa ärendena i den mån som det är möjligt. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden bygger du på din kunskap med fler kompetenser. Du ingår i en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och för att säkerställa nöjda kunder. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet inom kundservice • Mycket god datorvana • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet från telekombranschen och/eller företagssupport är mycket meriterande I rollen som Service Desk Analyst tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar ditt dagliga arbete för att driva processerna framåt. Du har förmågan att fatta beslut, samtidigt som du söker hjälp när det behövs. Vidare är du noggrann och lägger stor vikt vid att följa kvalitetsstandard. För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du har både intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra, och du anstränger dig för att leverera lösningar. Då kommunikation huvudsakligen sker i skrift ser vi att du har förmågan att uttrycka dig tydligt och informativt både skriftligt och muntligt. Övrig information Start: Omgående Plats: Norrköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-10. #Nextgen

120 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Service Desk Analyst
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Har du en stark känsla för service? Nu har du chansen att växa i en professionell miljö tillsammans med engagerade kollegor! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som Service Desk Analyst är du den första kontakten för Telias största företagskunder inklusive stora internationella företag, kommuner, regioner och myndigheter. Du ansvarar för att lösa ärendet och återkoppla, så att kunden får ett tydligt omhändertagande och kan följa ärendets progression från start till slut. Dina arbetsuppgifter innebär att analysera, kategorisera och prioritera inkommande ärenden. Kunden tar kontakt via telefon, mail eller via kundportal. Utöver att registrera ärendena från kund ansvarar du för att svara på frågor och lösa ärendena i den mån som det är möjligt. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden bygger du på din kunskap med fler kompetenser. Du ingår i en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och för att säkerställa nöjda kunder. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet inom kundservice • Mycket god datorvana • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet från telekombranschen och/eller företagssupport är mycket meriterande I rollen som Service Desk Analyst tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar ditt dagliga arbete för att driva processerna framåt. Du har förmågan att fatta beslut, samtidigt som du söker hjälp när det behövs. Vidare är du noggrann och lägger stor vikt vid att följa kvalitetsstandard. För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du har både intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra, och du anstränger dig för att leverera lösningar. Då kommunikation huvudsakligen sker i skrift ser vi att du har förmågan att uttrycka dig tydligt och informativt både skriftligt och muntligt. Övrig information Start: Omgående Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-10. #Nextgen

120 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Billing Assistant to a Global Leader in Cloud Communications
Bravura Sverige AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Are you interested in joining a company recently recognized as one of the top 10 growth companies by the Financial Times? Would you like to be part of a dynamic environment within a large organization with thousands of employees? We are seeking a motivated and talented individual. This role offers you the chance to be part of an exciting growth journey with excellent development opportunities! About the Position This is a full-time consulting assignment that lasts for 9 months. You will be employed by Bravura and work as a consultant at the client company. There are good opportunities for extending the assignment. About the Company The company is a leading player in global business communications. They offer cloud-based communication services that enable customers to integrate messaging (SMS), voice application and mobile data services into their business. Communication services are used for handling critical information at, for example, banks, airlines, healthcare players and technology companies. The company was started in 2008 with headquarter in Stockholm. The company is listed as a top 10 growth company by the Financial Times and # 1 by Bloomberg. Job Responsibilities As a Billing Assistant, your primary responsibility will be to prepare billing submissions for various customers, along with managing financial reconciliations. You will handle the preparation and review of monthly invoices, ensuring they align with company guidelines and meet all necessary deadlines through the use of financial reports. Additionally, you will analyze, research, and resolve a range of billing inquiries from both internal and external customers. Effective communication with stakeholders will be key to addressing and resolving any billing discrepancies. Key responsibilities: • Responsible for communication of billing requests through Salesforce and email between customer, sales-team and other internal stakeholders • Maintain and improve financial documents • Collaborate with other departments to ensure billing precision • Address customer and sales team inquiries promptly and accurately • Support monthly and quarterly audits and clean-ups Education, Experience, and Personal Characteristics • Bachelor’s degree in accounting, or similar field ispreferred • Experience working as a Billing Assistant or Analyst, preferably within the telecom domain • International experience is highly valued • Proficiency in MS Office, you love Excel and have good Excel skills • Fluent in written and spoken English • Familiarity with databases and SQL is a plus To be successful in this role, you are customer focused and have excellent communication skills. You are organized and pay attention to details. The role requires you to have the ability to work independently and take ownership of your own work as well as be a team player. Being able to plan your work and work towards deadlines is also key. Other Information Start: 14/4-2025 Location: Stockholm Salary: Upon agreement We use a competency-based method in all recruitment processes to ensure unbiased selection. We also work with ongoing selection, which means that we’ll take down the job ad when enough candidates have reached the final steps of the process. If you are considered for the position, we will contact you for an initial interview. Regardless of whether you proceed in the process or not, you will receive feedback on your application. If you have questions about the service or about your application, you are welcome to contact our support by emailing [email protected] or calling 010-171 47 10 and we will help you. Please indicate which service it applies to. We recommend that you submit your application immediately as we make a continuous selection. Welcome with your application!

120 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Service Desk Analyst
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Har du en stark känsla för service? Nu har du chansen att växa i en professionell miljö tillsammans med engagerade kollegor! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som Service Desk Analyst är du den första kontakten för Telias största företagskunder inklusive stora internationella företag, kommuner, regioner och myndigheter. Du ansvarar för att lösa ärendet och återkoppla, så att kunden får ett tydligt omhändertagande och kan följa ärendets progression från start till slut. Dina arbetsuppgifter innebär att analysera, kategorisera och prioritera inkommande ärenden. Kunden tar kontakt via telefon, mail eller via kundportal. Utöver att registrera ärendena från kund ansvarar du för att svara på frågor och lösa ärendena i den mån som det är möjligt. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden bygger du på din kunskap med fler kompetenser. Du ingår i en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och för att säkerställa nöjda kunder. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet inom kundservice • Mycket god datorvana • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet från telekombranschen och/eller företagssupport är mycket meriterande I rollen som Service Desk Analyst tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar ditt dagliga arbete för att driva processerna framåt. Du har förmågan att fatta beslut, samtidigt som du söker hjälp när det behövs. Vidare är du noggrann och lägger stor vikt vid att följa kvalitetsstandard. För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du har både intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra, och du anstränger dig för att leverera lösningar. Då kommunikation huvudsakligen sker i skrift ser vi att du har förmågan att uttrycka dig tydligt och informativt både skriftligt och muntligt. Övrig information Start: Omgående Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-10. #Nextgen

121 dagar sedan
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Sales Representative / Sales Manager till MANN+HUMMEL
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Vill du ha en självständig och affärsdriven roll i ett världsledande företag? Som Sales Representative / Sales Manager på MANN+HUMMEL får du ansvaret för att utveckla försäljningen av reservdelar på eftermarknaden i Skandinavien. Här får du möjligheten att arbeta med flera varumärken, bygga starka kundrelationer och ta ägarskap över din marknad. Om du trivs med frihet, affärsutveckling och strategisk försäljning är detta rollen för dig! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos MANN+HUMMEL. Om företaget MANN+HUMMEL är en del av en global pionjär inom avancerad filtreringsteknik som utvecklar och tillverkar högpresterande filtreringslösningar för fordons- och industribranschen. Deras expertis sträcker sig över en bred produktportfölj som omfattar allt från luft- och oljefilter för personbilar till avancerade filtreringssystem för tunga fordon och industriella applikationer. Nu söker MANN+HUMMEL en Sales Representative / Sales Manager till sitt säljkontor i Göteborg där du erbjuds möjlighet att bygga långsiktiga kundrelationer, identifiera kunders behov och driva affärer framåt. Arbetsuppgifter Som Sales Representative / Manager på MANN+HUMMEL får du en nyckelroll i att utveckla och stärka deras position på eftermarknaden i Skandinavien. Du ansvarar för försäljningen av reservdelar och arbetar med flera varumärken inom olika prissegment, där din uppgift är att förstå kundernas behov och guida dem till rätt produkt – oavsett om det handlar om premiumlösningar eller mer kostnadseffektiva alternativ. Du arbetar självständigt med att prioritera kunder, planera resor och identifiera affärsmöjligheter. Eftersom en majoritet av kunderna redan handlar från MANN+HUMMEL handlar mycket av ditt arbete om att utveckla dessa relationer och säkerställa att de väljer rätt varumärke ur deras produktportfölj. Resterande del av kundkontakterna innebär att testa marknaden och identifiera nya affärsmöjligheter. Du har ett stort eget ansvar i att försvara och utveckla marknadsandelarna i Sverige, Norge, Danmark och Island, där du besöker kunderna på plats efter behov liksom deltar vid mässor. I din roll samarbetar du med marknad, produktledning och ekonomi för att optimera erbjudandet och driva försäljningen genom återkommande och nya order. Du har därtill dialog med linjechefer och det europeiska säljteamet, vilket ger möjlighet till erfarenhetsutbyte och samarbete. I rollen har du också möjlighet att ge input till marknadsstrategier för att driva försäljning, ta fram kampanjaktiviteter och arrangera kundevent. Eftersom du är ensam i din roll inom Skandinavien ges du ett stort ägandeskap och frihet att utveckla affären. Utveckla och stärka multibrand-försäljning genom MANN+HUMMELS kunder Ansvarar för försäljning av reservdelar guidar kunden genom olika varumärken i varierade prissegment Självständigt arbete med att prioritera kunder, planera resor och identifiera affärsmöjligheter Utveckla befintliga kundrelationer som utgör en majoritet av kunderna samt testar marknaden och identifierar nya affärsmöjligheter Möjlighet att ge input marknadsstrategier för att driva försäljning, ta fram kampanjaktiviteter och arrangera kundevent Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Akademisk examen, gärna examen i ekonomi eller en ingenjörsexamen Erfarenhet från automotivebranschen Några års erfarenhet av försäljning inom eftermarknad Flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift B-körkort För att trivas och lyckas i den här rollen behöver du ha en stark affärsförståelse och en nyfikenhet för att vägleda kunder i valet mellan olika varumärken och prissegment. Du gillar att bygga långsiktiga relationer och ser värdet i att erbjuda rådgivning som skapar både förtroende och återkommande affärer. Eftersom du är ensam i din roll i Skandinavien får du stort eget ansvar och frihet att styra ditt arbete, vilket passar dig som är självständig, initiativrik och trivs med att driva dina processer framåt. Har du dessutom ett strukturerat arbetssätt och motiveras av att utveckla en marknad med stor potential? Då kan detta vara din nästa utmaning! Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Göteborg med ansvarsområde för Sverige, Norge, Danmark och Island Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

121 dagar sedan
Sista ansökan:
16 augusti 2025