2Complete AB jobb

Lediga jobb hos 2Complete AB

Sales Executive till IDkollen
2Complete AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du en affärsdriven person med erfarenhet av B2B-försäljning? Vill du arbeta med en efterfrågad techlösning som både skapar tryggare affärer och bättre kundupplevelser? Då kan du vara den vi söker till IDkollen där du får ta ansvar för hela säljprocessen och arbeta med välkända varumärken i ett växande bolag! ”IDkollen hjälper företag att leverera bästa möjliga kundupplevelse via telefon, live-chatt och andra digitala kanaler. Det löser vår nordiska tjänst genom snabb och trygg kund-verifiering med hjälp av eIDs såsom BankID, Freja eID och de övriga nordiska ländernas lokala motsvarigheter. Med hjälp av vår tjänst kan våra kunder:Snabbt säkerställa att man hjälper rätt kund  Vilket resulterar i att man kan hjälpa många fler kunder direkt vid första kontakttillfället  Något som gör att kundupplevelsen blir mycket bättre Samtidigt som man inte behöver tumma på kundsäkerheten, trygghet eller riskera bedrägerier Många svenskar är kunder hos någon av IDkollens kunder. Antingen genom försäkringsbolaget, banken, en vårdgivare eller hos någon av våra andra 250+ företagskunder som använder BankID för att verifiera att man hjäper rätt kund.” Vad erbjuder vi? På IDkollen blir du en del av ett bolag med starkt fäste på marknaden och ett tydligt driv framåt. Du blir en del av ett engagerat team som gillar att jobba smart, ha kul och fira framgångar tillsammans. Här får du vara med och driva utvecklingen framåt. Vi erbjuder: En modern arbetsplats mitt i centrala Stockholm, ett stenkast från Stureplan 5000 kr i friskvårdsbidrag – vi tror på balans, både i kropp och knopp En social kultur där vi lyfter varandra och bygger team på riktigt Stora möjligheter att påverka din roll och växa i takt med bolaget Du kommer att jobba med en relevant och efterfrågad tjänst i en bransch som växer snabbt – vilket ger dig riktigt bra förutsättningar att lyckas i din roll. Vad innebär rollen? Som Sales Executive på IDkollen äger du hela säljprocessen, från att identifiera nya affärsmöjligheter till att bygga långsiktiga kundrelationer. Du gillar att driva affärer från första kontakt till signerat avtal och ser kundansvaret som en självklar del i att skapa fortsatt värde.I rollen kommer du att bland annat: Prospektera och kvalificera nya leads Driva dialoger, identifiera behov och paketera rätt lösning Förhandla och stänga affärer Ansvara för avtal, onboarding och uppföljning Arbeta proaktivt med merförsäljning och utveckling av dina kundrelationer Du säljer främst digitalt till kunder i hela Sverige och har ett nära samarbete med både marknad, lead generation och övriga säljteamet. Hos IDkollen får du arbeta i en miljö där det går snabbt, där beslutsvägarna är korta och där ditt driv faktiskt gör skillnad.De håller till på Kungsgatan i Stockholm, och tror på kraften i att vara på plats där energin från stängda affärer och teamwork märks mest. Vem söker vi? Vi letar efter en vass B2B-säljare som älskar jakten på nästa affär. Du går igång på att hitta nya möjligheter, bygga upp något från grunden och sen stänga med kvalitet. Du har några års erfarenhet av B2B-försäljning i bagaget och vet vad som krävs för att skapa värde både för kunden och för affären.Hos vår kund får du ta plats i ett team där ambition, engagemang och god stämning går hand i hand. Vi tror att du: Har ett starkt driv och gillar att jobba mot tydliga mål Är trygg i att ta egna initiativ, men gillar också att vinna tillsammans Har ett lösningsfokus och håller tempot även när det tar emot Är social, nyfiken och tycker att jobbet blir roligare med bra energi runt omkring Du trivs i en nordisk kontext och gillar tanken på att få vara med och ta ut riktningen, både när det gäller att öppna nya marknader och utveckla försäljningen framåt. För dig är det självklart att bidra till mer än bara siffror du vill vara med och bygga team, kultur och långsiktiga relationer. Detta är en rekrytering med start enligt överenskommelse, gärna i slutet av augusti. Som en del av processen kommer du att genomföra ett säljcase. Det är ett sätt för oss att få en känsla för hur du jobbar i en säljsituation samt för dig att visa hur du tänker, prioriterar och lägger upp ditt arbete.  Vi utför även en bakgrundskontroll som innefattar en sammanställning av offentlig information, inklusive eventuellt brottsregister. Informationen hanteras konfidentiellt och syftar till att säkerställa att kandidaten uppfyller de grundläggande krav som ställs för rollen, där ekonomisk stabilitet är en viktig del. Intresserad? Skicka in din ansökan så snart som möjligt – urval sker löpande. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.2Complete Group är Gasellen-vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

Idag
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Servicetekniker Värnamo
2Complete AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vill du ha ett flexibelt arbete där ingen dag är den andra lik? Du arbetar på fältet och utgår hemifrån med servicebil. I tjänsten kommer du att arbeta med både problemlösning och service till företagets kunder. Vem söker vi? Vi söker dig som har ett stort tekniskt intresse och vill utvecklas. Troligtvis har du en teknisk gymnasieutbildning i bagaget. Du har tidigare erfarenhet av tekniskt arbete och/eller service i någon form. Kunskap inom el, mekanik och elektronik är starkt meriterande. Som person är du villig att lära dig nya saker, bra på att jobba både självständigt och i team. Du gillar tekniska utmaningar och är lite av en naturlig problemlösare. Du är bra på att ta olika typer av människor och du drivs av personlig utvecklig och att skapa win-win mellan dig och dina kunder. Du innehar B-körkort är flytande i svenska i tal och skrift samt behärskar engelska. Arbetstiderna är måndag till fredag 7-16, jour förekommer. Detta är en rekrytering och du blir anställd direkt av vår kund. Vad erbjuder vi? Nu erbjuder vi dig ett spännande arbete med mycket variation. Du kommer bli en del av ett arbetslag med bra samanhållning och mycket kunskaper. Dagligen kommer du att få träffa kunder och vara en del av att se till att deras vardag fungerar. Du erbjuds bland annat:• En anställning på ett företag världsledande i sin bransch• Utvecklingsmöjligheter• Flexibilitet och servicebil • Marknadsmässig lön och jourtillägg Vad innebär rollen? Arbetsuppgifterna består i huvudsak av service, förebyggande underhåll och reparation av automatiska entrélösningar. Arbetet bedrivs huvudsakligen på egen hand ute hos företagets kunder i Värnamo med omnejd. Du är kundens kontaktperson och deras ansikte utåt i serviceorganisationen. Dina arbetsuppgifter som servicetekniker kommer bland annat att innebära:• Planera och prioritera serviceuppdrag • Självständigt utföra service, underhåll och reparationer • Rapportera utförda uppdrag till kund och den egna verksamheten • Föreslå förbättrings- och/eller uppgraderingsåtgärder till kund Är du intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.

Igår
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Teamledare Kommunikation till Cyclife
2Complete AB
Informations-, kommunikations- och PR-chefer

Vill du vara med och forma framtidens kommunikationsstrategi i ett växande företag med höga ambitioner? Cyclife söker nu en strategisk och operativ Teamchef inom Kommunikation som vill ta ett helhetsansvar för Cyclifes interna och externa kommunikation. Vad erbjuder vi? Stort miljöperspektiv Förskottssemester 48 arbetsfria timmar per år utöver de röda dagarna Arbetstidsförkortning 24 timmar per år Maximerat friskvårdsbidrag på 5000 kr Fri tillgång till lokalt gym Subventionerat pris på lunchkuponger på lokal restaurang Laddstolpar för laddning av elbil eller laddhybrid Flexibla arbetstider/ Hybrid. Cyclife Sweden AB är ett bolag inom EDF-koncernen (Électricité de France), en av världens största arbetsgivare och en tung aktör inom energisektorn. Cyclife är i en stor tillväxtfas och bedriver kärnteknisk verksamhet vid Studsviksområdet utanför Nyköping och är dag ett bolag med drygt 220 anställda. Företaget har världsunik specialistkompetens rörande avveckling av radiologiska anläggningar och hjälper sina kunder att minimera miljöpåverkan från deras radiologiska verksamhet. Den svenska anläggningen är belägen i skärgården utanför Nyköping. Cyclifes ambition är säkerhet kombinerat med långsiktigt ansvar för människor och miljö samt att skona våra naturresurser genom en hög grad av återvinning. Mer information ges vid personlig kontakt.   Vem söker vi?  Relevant akademisk utbildning inom kommunikation, PR, marknadsföring eller liknande Flera års erfarenhet av kvalificerat kommunikationsarbete Erfarenhet av att arbeta med både intern och extern kommunikation God förståelse för digitala kanaler och sociala medier Förmåga att bygga relationer och samarbeta med olika delar av organisationen Mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift, på svenska och engelska Förmåga att arbeta proaktivt och självständigt samt driva flera processer parallellt God datorvana och kunskap i MS Office och Adobe Creative Cloud (CC) B-körkort. Det är meriterande om du: Har erfarenhet av ledande roll på en kommunikationsavdelning Har erfarenhet av fotografering och filmning samt foto- och videoredigering Har erfarenhet av att planera och samordna mässor/event God franska i tal och skrift. Vi söker dig som är en trygg och självgående ledare med erfarenhet av strategiskt kommunikationsarbete. Du har ett starkt intresse för både intern och extern kommunikation och trivs i en roll där du får kombinera operativt arbete med långsiktig utveckling. Som person är du relationsskapande, strukturerad och flexibel. Du har ett positivt mindset och motiveras av att göra skillnad, både i det dagliga arbetet och i organisationens övergripande utveckling. Du hanterar ett högt tempo och många kontaktytor med trygghet och engagemang. Du är van att ta initiativ, arbeta proaktivt och driva frågor framåt.   Vad innebär rollen?  Strategiskt ansvar för företagets kommunikation, både internt, externt och mot kund. Utveckla och implementera PR- och kommunikationsstrategier. Säkerställa tydlig, konsekvent och målgruppsanpassad kommunikation. Leda och utveckla internkommunikationen för att stärka kultur och informationsflöde. Ansvara för medierelationer, varumärkesbyggande, marknadsföring och kriskommunikation. Driva digital kommunikation och närvaro i sociala medier. Företräda företaget i externa sammanhang och driva initiativ framåt. Som Teamchef Kommunikation leder du och har personalansvar för kommunikationsteamet som består av en kommunikatör. Du arbetar nära affärsområdeschefen och ledningen för att säkerställa att kommunikationsinsatserna stödjer företagets övergripande strategi och mål. I rollen rapporterar du till affärsområdeschef för HR & kommunikation och ansvarar för att bygga upp en proaktiv, samordnad och målgruppsanpassad kommunikationsstruktur. Detta är en rekrytering med start omgående eller enligt överenskommelse. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister. Bakgrundskontrollen består av offentlig information som hanteras konfidentiellt samt en säkerhetsintervju där ekonomisk stabilitet är ett krav. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser hos Cyclife Sweden AB. Intresserad? Skicka in ansökan snarast då urval sker löpande.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Office Marketing Coordinator
2Complete AB
Marknads- och försäljningsassistenter

Vi söker en Office & Marketing Coordinator till ett bolag inom VVS.  Du har känsla för struktur, ett öga för det visuella samt ett intresse för digital marknadsföring. Här blir du en viktig del av teamet, någon som håller ihop både det dagliga kontorsarbetet och företagets digitala närvaro. Vad erbjuder vi? Hos vår kund får du en varierad roll med både ansvar och frihet. Vi tror att du trivs bäst om du gillar att kombinera administration med marknadsföring och vill jobba i ett bolag där dina insatser märks. Du får arbeta nära ledningen och vara med och forma både innehåll och struktur i vardagen. Vidare erbjuds du: En bred och självständig roll med både kontorsansvar och marknadsföring En roll med utrymme att växa, både i ansvar och kompetens Möjlighet att arbeta i ett mindre bolag med korta beslutsvägar    Vem söker vi?  Vi letar efter dig som är organiserad, självgående och har lätt att växla mellan olika arbetsuppgifter. Du har ett öga för detaljer, gillar att skriva och tycker det är roligt att hålla ordning på saker, både digitalt och praktiskt. Du har erfarenhet av att arbeta med innehåll i CMS-verktyg (t.ex. WordPress) Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat Du är strukturerad, pålitlig och lösningsorienterad Du har ett öga för färg, form och innehåll Du är social, prestigelös och har lätt att samarbeta med andra För att trivas i rollen tror vi att du har arbetat i en liknande samordnande roll tidigare, eller har erfarenhet från kontors- eller marknadsföringsarbete där du haft många bollar i luften. Har du dessutom erfarenhet av SEO, SEM, Google Ads eller sociala medier är det meriterande. Vad innebär rollen? Som Office & marketing Coordinator kombinerar du marknadsföring, kommunikation och administration och blir en viktig kontaktpunkt både internt och externt. Rollen innebär alltifrån att hantera inkommande samtal och mejl till att uppdatera hemsidan och följa upp leads. Du kommer att fungera som en viktig länk mellan kund och företag. Det mesta gör du självständigt, men vid mer avancerade delar kopplas extern hjälp in.   Uppdatera och underhålla innehåll på hemsidan (WordPress/CMS) Skapa nytt innehåll för webb och sociala medier Löpande arbeta med SEO och SEM (Google Ads) Sköta kontorsadministration Samverka med interna resurser och stödja servicechefen Korrekturläsa offerter och underlag Intresserad? Skicka in din ansökan snarast, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.2Complete Group är Gasellen-vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Operativ Inköpare till Habia Teknofluor i Knivsta
2Complete AB
Inköpare och upphandlare

Om Habia Teknofluor Habia Teknofluor AB är en av Europas ledande tillverkare av fluorplastslang, högtrycksslang och bearbetade detaljer i PTFE. Våra kunder är internationella industrijättar som Hitachi, Tetra Pak, Parker och ContiTech, och merparten av våra produkter exporteras. Vi är cirka 60 medarbetare i Knivsta, en expansiv ort mellan Arlanda och Uppsala. Sedan 2019 ingår vi i Smiths Group – en global teknikgrupp med över 15 000 anställda i mer än 50 länder. Trots vår internationella tillhörighet är vi fortsatt självständiga i hur vi driver verksamheten lokalt. Mycket av besluten fattas här, nära produktionen och nära marknaden. Vad vi erbjuder Hos oss får du arbeta i ett stabilt och familjärt företag där varje medarbetare gör skillnad. Vi är stolta över vår goda arbetsmiljö, långa anställningar och den fina gemenskapen i teamet. Vi erbjuder: Ett omväxlande och ansvarsfullt jobb i en naturnära miljö En platt organisation där din röst räknas Generöst friskvårdsbidrag och regelbundna hälsoundersökningar Kollektivavtal (Teknikföretagen - Unionen/Sveriges Ingenjörer/Ledarna) Stort ansvar samt möjlighet att påverka och utvecklas – både inom inköp och andra delar av verksamheten Nära samarbete med både produktion, teknik, kvalitet och försäljning Vi tror på ärlighet, långsiktiga relationer och ett starkt engagemang – både internt och externt. Vad tjänsten innebär Vi söker nu en Operativ Inköpare som vill vara med och bygga lönsamma affärer i ett teknikorienterat bolag. Du kommer att ta över en nyckelroll med mycket ansvar och inflytande. Dina arbetsuppgifter: Förhandla priser, villkor och avtal med både nya och befintliga leverantörer Säkra bästa möjliga inköpsvillkor gällande pris, kvalitet och leverans Lägga och följa upp inköpsorder, hantera leveransbevakning Identifiera kostnadsbesparingar och driva effektiviseringar Delta i arbetet med lager, inventering och logistik Samarbeta tätt med kollegor inom produktion, teknik och kvalitet   Vem vi söker Du har flera års erfarenhet av operativt inköp, gärna inom industri. Du är prestigelös, initiativtagande och trivs i ett mindre team där alla hjälps åt. Du har ett analytiskt tänk, ett intresse för teknik och en god förståelse för hur din roll påverkar hela verksamheten. Du är en skicklig relationsbyggare – särskilt med våra nyckelleverantörer. Att skapa ömsesidig respekt, förtroende och stabila samarbeten är avgörande för vår framgång. Vi ser gärna att du: Har arbetat med inköp inom producerande industri Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska (tyska är meriterande) Har erfarenhet av att jobba nära produktion och logistik Har vana vid att hantera både dagligt inköpsarbete och strategiska dialoger   Du rapporterar direkt till VD men arbetar mycket nära flera av våra nyckelfunktioner. Det är en självständig roll men med stor möjlighet att påverka och växa – exempelvis inom lager/logistik eller andra framtida ansvarsområden. Tjänsten är placerad i Knivsta norr om Stockholm och arbetet sker på kontoret. Tjänsten startar enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt – urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson.

5 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Teamchef Kommunikation till Cyclife Sweden AB
2Complete AB
Informations-, kommunikations- och PR-chefer

Vill du vara med och forma framtidens kommunikationsstrategi i ett växande företag med höga ambitioner? Cyclife söker nu en strategisk och operativ Teamchef inom Kommunikation som vill ta ett helhetsansvar för Cyclifes interna och externa kommunikation. Vad erbjuder vi? Stort miljöperspektiv Förskottssemester 48 arbetsfria timmar per år utöver de röda dagarna Arbetstidsförkortning 24 timmar per år Maximerat friskvårdsbidrag på 5000 kr Fri tillgång till lokalt gym Subventionerat pris på lunchkuponger på lokal restaurang Laddstolpar för laddning av elbil eller laddhybrid Flexibla arbetstider/ Hybrid. Cyclife Sweden AB är ett bolag inom EDF-koncernen (Électricité de France), en av världens största arbetsgivare och en tung aktör inom energisektorn. Cyclife är i en stor tillväxtfas och bedriver kärnteknisk verksamhet vid Studsviksområdet utanför Nyköping och är dag ett bolag med drygt 220 anställda. Företaget har världsunik specialistkompetens rörande avveckling av radiologiska anläggningar och hjälper sina kunder att minimera miljöpåverkan från deras radiologiska verksamhet. Den svenska anläggningen är belägen i skärgården utanför Nyköping. Cyclifes ambition är säkerhet kombinerat med långsiktigt ansvar för människor och miljö samt att skona våra naturresurser genom en hög grad av återvinning. Mer information ges vid personlig kontakt.   Vem söker vi?  Relevant akademisk utbildning inom kommunikation, PR, marknadsföring eller liknande Flera års erfarenhet av kvalificerat kommunikationsarbete Erfarenhet av att arbeta med både intern och extern kommunikation God förståelse för digitala kanaler och sociala medier Förmåga att bygga relationer och samarbeta med olika delar av organisationen Mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift, på svenska och engelska Förmåga att arbeta proaktivt och självständigt samt driva flera processer parallellt God datorvana och kunskap i MS Office och Adobe Creative Cloud (CC) B-körkort. Det är meriterande om du: Har erfarenhet av ledande roll på en kommunikationsavdelning Har erfarenhet av fotografering och filmning samt foto- och videoredigering Har erfarenhet av att planera och samordna mässor/event God franska i tal och skrift. Vi söker dig som är en trygg och självgående ledare med erfarenhet av strategiskt kommunikationsarbete. Du har ett starkt intresse för både intern och extern kommunikation och trivs i en roll där du får kombinera operativt arbete med långsiktig utveckling. Som person är du relationsskapande, strukturerad och flexibel. Du har ett positivt mindset och motiveras av att göra skillnad, både i det dagliga arbetet och i organisationens övergripande utveckling. Du hanterar ett högt tempo och många kontaktytor med trygghet och engagemang. Du är van att ta initiativ, arbeta proaktivt och driva frågor framåt.   Vad innebär rollen?  Strategiskt ansvar för företagets kommunikation, både internt, externt och mot kund. Utveckla och implementera PR- och kommunikationsstrategier. Säkerställa tydlig, konsekvent och målgruppsanpassad kommunikation. Leda och utveckla internkommunikationen för att stärka kultur och informationsflöde. Ansvara för medierelationer, varumärkesbyggande, marknadsföring och kriskommunikation. Driva digital kommunikation och närvaro i sociala medier. Företräda företaget i externa sammanhang och driva initiativ framåt. Som Teamchef Kommunikation leder du och har personalansvar för kommunikationsteamet som består av en kommunikatör. Du arbetar nära affärsområdeschefen och ledningen för att säkerställa att kommunikationsinsatserna stödjer företagets övergripande strategi och mål. I rollen rapporterar du till affärsområdeschef för HR & kommunikation och ansvarar för att bygga upp en proaktiv, samordnad och målgruppsanpassad kommunikationsstruktur. Detta är en rekrytering med start omgående eller enligt överenskommelse. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister. Bakgrundskontrollen består av offentlig information som hanteras konfidentiellt samt en säkerhetsintervju där ekonomisk stabilitet är ett krav. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser hos Cyclife Sweden AB. Intresserad? Skicka in ansökan snarast då urval sker löpande.

7 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Underhållsingenjör till Downing
2Complete AB
Övriga civilingenjörsyrken

Vill du kombinera tekniskt ansvar med ett starkt fokus på miljö, innovation och förbättringsarbete? Nu har du möjlighet att bli en del av ett entreprenöriellt bolag inom förnybar energi som befinner sig i en spännande tillväxtfas. Du kommer att få stort eget ansvar, möjlighet att bidra till bolagets tekniska utveckling och vara en nyckelperson i förvaltningen av kraftverk med stort miljö- och samhällsansvar. Vad erbjuder vi?  Frihet under ansvar i en entreprenöriell miljö Stort fokus på teknik, innovation och förbättringsarbete Internationell arbetsmiljö Familjär stämning och hög trivsel på kontoret Hybridarbete med kontorsplacering i Stockholm. ”Downing är engagerade i att leverera investeringar som gör skillnad – för vår ekonomi, vår hälsa, vårt samhälle, våra lokala gemenskaper och vår miljö. I över 35 år har Downings mycket erfarna team och entreprenöriella anda drivit organisationen att söka långsiktiga och unika möjligheter som löser utmaningar för investerare, företag och samhället i stort.Från huvudkontoret i London, samt från kontor i Cardiff, Glasgow, Helsingfors och Stockholm, strukturerar och förvaltar Downing innovativa investeringar som möter specifika investerarbehov och som blickar mot framtiden med övertygelse. De över 200 medarbetarna driver Downings vision om långsiktigt värdeskapande, vilket uppnås genom att vara modiga, tydliga och ambitiösa. Downing erbjuder ett brett utbud av investeringsmöjligheter. Inom den privata marknaden omfattar infrastruktur för förnybar energi, private equity och private credit. På de publika marknaderna finns ett specialiserat team av fondförvaltare som erbjuder en unik portfölj av investeringsmandat. Som ett certifierat B Corp-företag tar Downing sitt ansvar gentemot investerare, intressenter och samhället på största allvar. Investeringar görs med målet att ge avkastning, men alltid med hänsyn till vilken påverkan de har på världen. Mångfald är viktigt för Downing, och företaget ser tydligt vilka fördelar det ger att ha ett team med olika bakgrunder och perspektiv.” Mer information om Downing ges vid personlig kontakt. Vem söker vi? Vi söker dig som har en bakgrund inom teknisk tillgångsförvaltning eller drift och underhåll av tekniska anläggningar. Du är tekniskt kunnig, strukturerad och van att arbeta självständigt med stort ansvar. Krav och kvalifikationer: Civilingenjörsexamen eller motsvarande teknisk utbildning (eller likvärdig arbetslivserfarenhet) 2–5 års erfarenhet inom exempelvis vattenkraft, tillgångsförvaltning eller projektledning God förmåga att identifiera och säkerställa efterlevnad av hälsa, säkerhet och miljökrav Goda kunskaper i MS Excel och god IT-förståelse Mycket god förmåga att kommunicera i tal och skrift på svenska och engelska Stark organisatorisk förmåga och god tidshantering Tidigare erfarenhet inom förnybar energi är starkt meriterande. Du har ett nyfiket och positivt förhållningssätt, trivs med att ta egna initiativ och tycker om att bidra till förbättring och utveckling. Du är prestigelös, engagerad och gillar att arbeta i ett mindre team med hög energi och god stämning. Vad innebär rollen? Som underhållsingenjör får du en central roll i förvaltningen av bolagets kraftverk. Du arbetar tätt med tekniker och entreprenörer för att säkerställa att drift och underhåll fungerar optimalt, att lagkrav följs och att tekniska incidenter hanteras effektivt. Du ansvarar för projekt inom förbättring, optimering och dokumentation, samt stöttar organisationen i rapportering och analys.Med arbetsuppgifter som exempelvis inkluderar: Projektleda OPEX- och mindre CAPEX-projekt Hantera servicebegäran och tekniska incidenter Säkerställa att förebyggande underhåll och besiktningar utförs Genomföra platsbesök, skapa rapporter och föreslå åtgärder Arbeta med förbättringsarbete, effektivisering och optimering Dokumentera åtgärder, följa upp drift och bidra till rapportering till styrelse/investerare Integrera nya kraftverk i interna system Kontera och godkänna fakturor i Dynamics, dokumentera i Word och Sharepoint Resor inom Sverige och Europa förekommer. Detta är en direktrekrytering med start omgående eller enligt överenskommelse med inledande provanställning. Tjänsten är en heltidstjänst om 40 timmar per vecka. Företaget har sitt huvudkontor centralt i Stockholm. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister och ekonomisk skuldupplysning. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast – tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

7 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Beredare inom eldistribution
2Complete AB
Distributionselektriker

Är du en strukturerad och kommunikativ person som trivs med att arbeta självständigt? Vi söker en Beredare till vår kunds verksamhet söder om Stockholm. Vad erbjuder vi?  Kontoret kännetecknas av en positiv atmosfär Variationsrik vardag inom en platt organisation Du får möjligheten att utvecklas och vara med och påverka Goda arbetsvillkor och förmåner. Vår kund arbetar i en framtidsbransch och bedriver en samhällsviktig verksamhet där de hjälper kunder med service och underhåll av deras energiinfrastruktur. Mer information om kunden ges vid personlig kontakt. Vem söker vi?  Relevant 3-årig gymnasieutbildning med elteknisk inriktning eller annan likvärdig utbildning Minst 2 års erfarenhet av arbete med eldistribution/distributionsberedning Tidigare erfarenhet av EBR och utbildning inom beredning God datorvana Flytande svenska i både tal och skrift B-körkort. Vi söker dig som är strukturerad och trivs med att arbeta självständigt. Du är en person som ser helheten i ett projekt utan att tappa detaljerna. Som person har du förmågan att kommunicera rakt och tydligt samt har en väl utvecklad social förmåga då kontaktytorna är många. Du behöver vara noggrann, inte minst när det gäller att hålla tidsramar. Då detta är en nyinrättad tjänst är det viktigt att du har tidigare erfarenhet av dessa arbetsuppgifter och är självgående. Vad innebär rollen? Som beredare ansvarar du i huvudsak för beredning av anslutningsärenden och projekt inom lokalnät 0,4–24 kV mot företagets kunder med elnät. I tjänsten ingår arbetsuppgifter såsom: Utföra elutredningar, fältmätningar och markundersökningar Ansvara för att sammanställa materiallistor, arbetskartor och ta fram övriga beredningshandlingar/tekniska beskrivningar som uppdraget kräver Göra kostnadskalkyler inklusive framtagning av underlag för dessa Att utifrån beställarens önskemål ta fram materialåtgång, räkna på arbetstimmar och sammanställa byggunderlag med dokumentation Uppdatera uppdragets dokumentation under uppdragets gång. Arbetet innebär mycket kontakter med beställare, leverantörer, myndigheter, markägare och självklart med företagets projektledare och montörer. Arbetstider är måndag till fredag 08-17 och kontoret är beläget i Huddinge. Intresserad? Välkommen in med din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryterare Elida Rhodin. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

7 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
Bygginstallationssamordnare
2Complete AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Vill du vara med och samordna tekniska installationer i projekt som gör skillnad? Söker du en roll där du får arbeta nära engagerade kollegor i ett företag som verkligen ser och satsar på sina medarbetare? Då kan detta vara din nästa utmaning. Vad erbjuder vi?  Möjlighet att vara med på en tillväxtresa i ett företag i framkant inom byggbranschen Starka utvecklingsmöjligheter tillsammans med engagerade och närvarande ledare En nyckelroll i spännande och utmanande projekt i södra Stockholm En inkluderande och lösningsorienterad arbetsmiljö där varje medarbetare ses och värderas Delaktighet i ett öppet klimat där allas idéer tas till vara – du är med och påverkar! Du blir en del av ett växande företag där kulturen präglas av hög ambitionsnivå, tydliga förväntningar och frihet under ansvar. Här får du möjlighet att växa med bolaget, bidra till framgångsrika projekt och bli en viktig kugge i ett sammansvetsat team. Företaget har sitt kontor i Rönninge, men arbetet sker främst ute på projekt i södra Stockholm.Mer information om företaget ges vid personlig kontakt. Vem söker vi? Vi söker dig med gedigen erfarenhet av installationssamordning i byggprojekt, som har lätt för att se helheten och drivs av att säkerställa kvalitet i varje steg. Du är van att arbeta i multidisciplinära miljöer och ser vikten av tydlig kommunikation och noggrann planering. Krav och kvalifikationer: Eftergymnasial utbildning inom bygg, teknik eller motsvarande Minst 5 års erfarenhet av bygginstallation och samordning Tidigare arbete i multidisciplinära projekt God vana av teknisk dokumentation och granskning God teknisk kunskap om byggstödsystem Flytande svenska och engelska i tal och skrift B-körkort. Vi tror att du är kommunikativ, strukturerad och detaljfokuserad, du tummar inte på kvalitet och är mån om att följa upp och säkerställa att allt går enligt plan. Du har ett positivt synsätt och uppskattar vikten av samarbete, där alla yrkesgruppers insatser värdesätts. Dessutom värnar du om kollegors arbetsmiljö och bidrar till en god stämning i teamet. Vad innebär rollen?  Planering av installationer och resurser Samordning mellan olika tekniska discipliner (el, VVS, ventilation, styrsystem) Deltagande i projektmöten och uppföljning av status Granskning av ritningar och tekniska lösningar Inspektion och testning av installationer Dokumentation av avvikelser, lösningar och åtgärder Löpande kommunikation med entreprenörer och underleverantörer. Som bygginstallationssamordnare får du en central roll i att driva och samordna tekniska installationer i byggprojekt, med ansvar för att säkerställa att installationer genomförs korrekt, effektivt och i enlighet med gällande standarder. Du fungerar som länken mellan olika discipliner, entreprenörer och projektledare – alltid med målet att hitta de bästa lösningarna. Detta är en rekrytering med start omgående. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister och ekonomisk skuldupplysning. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast – tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

7 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Senior Produktägare till Netnod
2Complete AB
IT-säkerhetsspecialister

Vill du arbeta i hjärtat av internet, i en roll där din erfarenhet inom produktledning gör konkret skillnad för samhällets robusthet och säkerhet? På Netnod får du kombinera teknik, samhällsnytta och affärsutveckling – tillsammans med engagerade kollegor med djup expertis inom nätverk, säkerhet och digital infrastruktur. Vad erbjuder vi? En central roll där du utvecklar och förbättrar Netnods produkter och tjänster – med stöd från en erfaren och välrenommerad organisation. Möjlighet att arbeta med samhällskritisk infrastruktur och teknik som gör skillnad för samhället. Ett strategiskt och ansvarstagande arbete med stor möjlighet att påverka och forma din egen roll. En inkluderande och engagerande arbetsmiljö där samarbete och utveckling är i fokus. Frihet under ansvar med flexibla arbetstider och möjligheter till kompetensutveckling – 10 % av arbetstiden avsätts till detta. Generösa förmåner: trygg sjukförsäkring inklusive slopad karensdag, gemensamma aktiviteter och friskvård. Netnod tillhandahåller samhällskritisk infrastruktur som gör internet stabilt och säkert, i Norden och bortom. Netnod är en neutral och oberoende aktör, grundad 1996 och ägs av den ideella stiftelsen TU-stiftelsen. Netnods tjänster omfattar internetväxling, DNS, tidssynkronisering och rootserver-drift, och är ledande inom sitt område i Norden. Bland kunderna finns några av världens största teknikaktörer, myndigheter och samhällsviktiga verksamheter – men uppdraget är alltid detsamma: att förbättra samhället genom teknik. Netnods VD, Karin Ahl, beskriver det så här: "För oss på Netnod handlar internet om människor. Människor utvecklar och underhåller den teknik som samhället är beroende av – och målet med tekniken bör vara att förbättra vardagen. Även om personen på gatan inte känner till Netnod, gynnas de av vårt arbete. Vi finns nästan alltid där i kärnan av människors favorit- och viktigaste dagliga digitala aktiviteter. När det gäller experter, myndigheter och teknikbaserade företag är vi inte bara välkända utan också mycket respekterade. Anledningen till detta är enkel: i mer än 25 år har vi fokuserat på att bygga och underhålla den kärninfrastruktur som får internet att fungera. Vi gör inte detta för att göra vinst eller för aktieägare – vi gör detta för internets och samhällets bästa. På Netnod drivs vi alla av det uppdraget.”  Netnod värdesätter mångfald och tror att en jämn könsfördelning bidrar till en starkare arbetsmiljö. Därför välkomnar vi särskilt kvinnor att söka tjänsten. Vem söker vi? Vi söker dig med erfarenhet av produktledning i tekniska miljöer, gärna inom IT eller telekom. Du är van att projektleda, driva förändring, lyssna in behov och se till att affär, teknik och kundperspektiv samverkar. Krav och kvalifikationer:Universitets- eller högskoleutbildning inom IT/Datakom eller motsvarande erfarenhet. Flera års erfarenhet som produktchef eller produktägare, gärna inom IT, telekom eller närliggande bransch. Vana att driva projekt från ax till limpa, med god struktur och helhetstänk. God förståelse för marknads- och kundbehov. Erfarenhet av att arbeta med stödsystem och förbättringsprocesser. Grundläggande teknisk förståelse för DNS, nätverk/routing/switching. Grundläggande tekniska kunskaper inom tid och frekvens. Du är flexibel och beredd att vid behov stötta säljteamet även utanför din huvudsakliga roll. Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, såväl muntligt som skriftligt. Vi tror att du är nyfiken, lösningsorienterad och bra på att skapa struktur i komplexa sammanhang. Du gillar att se till att idéer blir verklighet – i nära dialog med kollegor och kunder. Du är kommunikativ, analytisk och har lätt för att ta ansvar och prioritera. Samarbetsförmåga, ett öppet förhållningssätt och ett starkt engagemang för samhällsnytta är viktiga egenskaper i vår kultur. Vad innebär rollen? Som Produktägare på Netnod blir du en nyckelperson i utvecklingen av våra framtida produkter, med särskilt fokus på robusta och säkra tjänster. Du kompletterar nuvarande produktchef och tar ansvar för att säkerställa att våra produkter möter marknadens krav – både idag och imorgon. Med arbetsuppgifter som exempelvis inkluderar:Äga de kundrelaterade delarna i Netnods produktportfölj och säkerställa lönsamhet genom produktkalkyler och uppföljning. Driva produktutveckling tillsammans med tekniska produktledare samt prioritera och paketera nya och befintliga produkter. Samla in, utvärdera och omsätta interna och externa idéer till utveckling av Netnods produkter. Stötta försäljnings- och marknadsteam samt bidra till förbättring av CRM-system och avtalsstruktur. Representera Netnod vid event och konferenser. Bibehålla teknisk kunskap inom relevanta områden och bidra till utveckling av kundnära automatiseringar. Möjlighet att resa inom tjänsten. Rollen innebär ett nära samarbete med sälj, utveckling, marknad och externa partners. Du har en ledande roll i att identifiera, driva och vidareutveckla produkter och du representerar Netnod i externa sammanhang, till exempel vid event och konferenser.Detta är en direktrekrytering med start omgående eller enligt överenskommelse med inledande provanställning. Tjänsten är en heltidstjänst om 40 timmar per vecka. Företaget har sitt huvudkontor i Råsunda, Solna. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister och ekonomisk skuldupplysning. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast – tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

7 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025