ArbetsuppgifterTill vår kund söker vi nu en Talent Acquisition Coordinator! I rollen som Talent Acquisition Coordinator kommer du att ansvara för att bistå med koordinering och administrativa uppgifter i rekryteringsprocessen vid flera rekryteringar tillsammans med Talent Acquisition Specialist. Arbetet innebär ett nära samarbete med Talent Acquisition Specialist för att säkerställa en kvalitativ och smidig rekryteringsprocess för både kandidater och rekryterande chef. En stor del av arbetet innebär att du självständigt ansvarar för validerings- (där en slutkandidat väljs ut baserat på kompetens, men fortfarande behöver genomgå bakgrunds- och regelefterlevnadskontroller) och anställningsstegen i rekryteringsprocessen. Detta inkluderar att säkerställa en smidig överlämning från Talent Acquisition Specialist till dig. I rollen kommer du exempelvis att ha följande arbetsuppgifter: Beställa bakgrundskontroller, följa upp resultat och informera alla berörda parter Beställa säkerhetsintervjuer och informera alla berörda parter om resultatet Säkerställa regelefterlevnad i rekryteringsprocessen genom att dokumentera checklistan för extern rekrytering samt slutföra godkännandeprocessen för erbjudandet Initiera processen för att ta fram anställningskontrakt tillsammans med HR-administrationen Koordinera arbete kopplat till relocation, immigration och boende för kandidaten Säkerställa en god kandidatupplevelse samt en bra upplevelse för rekryterande chef genom hela processen Initiera registerunderlag före kontraktsskrivning samt påbörja onboarding i rekryteringssystemet Arbeta med förbättringsarbete Kvalifikationer Du har en relevant utbildning inom HR. Du har arbetslivserfarenhet inom Talent Acquisition och administration. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Erfarenhet av att arbeta i SAP är meriterande. Personliga egenskaper För att lyckas i uppdraget som Talent Acquisition Specialist har du förmågan att hantera flera ärenden samtidigt och har en naturlig struktur i ditt arbetssätt. Du behöver också vara duktig på att koordinera, ta initiativ och kommunicera tydlig. FöretagspresentationVår kund är ledande inom fordonsindustrin och finns i 100 länder. I Sverige är huvudkontoret strax utanför Stockholm och här arbetar man med omställningen för ett hållbart transportsystem och skapar en värld av mobilitet som är bättre för både företagen, samhället och miljön. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omkring 2025-04-01 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-10-31 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
ArbetsuppgifterNu söker vår kund en Customer Support Engineer till deras kvalitetsteam i Göteborg. Här får du chansen att arbeta nära både kunder och interna team för att säkerställa att deras produkter håller högsta kvalitet. Rollen är perfekt för dig som har en teknisk bakgrund och vill utvecklas inom kvalitet och support i fordonsindustrin. Vad kommer du att göra? Vara den första kontaktpunkten för kvalitetsrelaterade frågor från kunder. Analysera och lösa kvalitetsproblem i samarbete med interna och externa intressenter. Kommunicera kundernas behov till rätt avdelning inom företaget. Stötta vid produktionsuppstart, fältproblem och garantiärenden. Hantera kvalitetsrapporter och följa upp åtgärder (8D, FMEA, problemhantering). Delta i förbättringsarbete och förebyggande kvalitetsåtgärder. Kvalifikationer Du har en teknisk utbildning (ex. ingenjör, fordonsteknik, kvalitet) eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har arbetat med teknisk support, eftermarknad, fältservice eller kvalitetskoordinering i 2-3 år. Du talar och skriver flytande engelska och svenska. Du har goda kunskaper i MS Office. Erfarenhet av kvalitetsverktyg (8D, FMEA) eller system (QSYS, GPS, VSIM) är en fördel men inget krav. Personliga egenskaper För att lyckas och trivas i uppdraget så gillar du att felsöka, analysera och förbättra processer. Du är kommunikativ och samarbetsinriktad och trivs i en roll där du har kontakt med både kunder och interna team. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa på enligt överenskommelse. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Göteborg. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
ArbetsuppgifterÄr du en erfaren rekryterare med ett starkt driv och förmågan att hantera flera rekryteringsprocesser samtidigt? Vi söker nu en Talent Acquisition Specialist för ett konsultuppdrag hos vår internationella kund i Södertälje, där du kommer att spela en nyckelroll i att säkerställa en smidig och kvalitativ rekryteringsprocess för både kandidater och rekryterande chefer. Exempel på arbetsuppgifter: - Förstå rekryteringsbehovet och ta fram relevanta jobbeskrivningar. - Boka och genomföra uppstartsmöten med rekryterande chef. - Skapa screeningfrågor och publicera jobbannonser. - Sökning av kandidater i HR-system och LinkedIn Recruiter. - Granska och göra första urvalet av kandidater. - Genomföra kompetensbaserade intervjuer. - Säkerställa en positiv upplevelse för både kandidater och rekryterande chefer genom hela processen. Kvalifikationer Du har minst 2-3 års erfarenhet som rekryterare. Du har en högskoleexamen inom personalvetenskap eller motsvarande. Du har förmåga att hantera flera rekryteringsprocesser samtidigt och arbeta strukturerat. Du har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, både i tal och skrift. Det är högt meriterande om du har erfarenhet av att rekrytera inom IT/Tech. Personliga egenskaper För att trivas i uppdraget som Rekryterare hos vår kund behöver du vara flexibel, kommunikativ och proaktiv i ditt arbetssätt. Vår kund genomgår en stor omorganisation vilket innebär att du som konsult kommer vara en del av en spännande förändringsresa. Företagspresentation Vår kund är ledande inom fordonsindustrin och finns i 100 länder. I Sverige är huvudkontoret strax utanför Stockholm och här arbetar man med omställningen för ett hållbart transportsystem och skapar en värld av mobilitet som är bättre för både företagen, samhället och miljön. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 2025-04-01 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-12-31 med goda möjligheter till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbeta som konsult hos vår spännande kund i Södertälje/Stockholm. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
ArbetsuppgifterVill du bidra till Stockholms klimatomställning och en hållbar framtid? För vår kunds räkning söker vi en erfaren Inköpare för att driva strategiska inköpsprocesser i investeringsprojekt, särskilt inom el och automation. Du ansvarar för leverantörsval, kvalitet och kostnadseffektivitet, säkerställer att upphandlingar genomförs i tid och utvecklar inköpsstrategier, avtal och utvärderingsmodeller. Rollen innefattar att hantera avtal och dokumentation, genomföra marknadsdialoger, identifiera affärsmöjligheter, bygga starka leverantörsrelationer samt leda förhandlingar och uppföljning av avvikelser för att optimera resultat och kostnader. Kvalifikationer Du har minst fem års erfarenhet av projektinköp inom entreprenader. Du har relevant universitetsutbildning inom teknik, juridik eller ekonomi. Du har erfarenhet av investeringsprojekt och entreprenadupphandlingar inom mekanik, process, el och automation. Du har goda kunskaper inom entreprenadjuridik och erfarenhet av avtalsformer som AB, ABT och ABA. Du har erfarenhet av att upphandla i privat regi. Du behärskar svenska och engelska flytande, i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av upphandling enligt LUF. Det är meriterande om du har erfarenhet av inköp inom energibranschen. Personliga egenskaper För att trivas i uppdraget som Strategisk Inköpare behöver du ha ett starkt affärssinne med god förståelse för ekonomi, juridik och långsiktiga strategier. Du är drivande, initiativrik och brinner för att skapa lönsamhet genom framgångsrika förhandlingar och kostnadsbesparingar. Med en strukturerad och helhetstänkande approach trivs du i team och samarbetar effektivt för att hantera komplexa upphandlingar. Företagspresentation Vår kund är ett energibolag som tryggar invånarna med tillgång till värme, el, kyla och avfallstjänster. Här strävar man alltid för att utveckla verksamheten i takt med kunders, medarbetare och samhällets förväntningar. Huvudkontoren finns utplacerade i Stockholmsområdet. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 01-apr-2025 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 20-mar-2026 (med god möjlighet till förlängning). Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbeta som konsult hos vår spännande kund i Stockholm. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format). Ansökningar mottagna innan 11-mar-2025) kommer hanteras i ett första urval.
Job DescriptionAre you passionate about international mobility and looking to make an impact in a global organization? As an Immigration Specialist, you will be part of the Global Mobility EMEA team, within the People Experience (HR) department. As an Immigration Specialist, you will play a key role in managing and supporting immigration processes. You will work closely with internal teams to ensure a smooth and compliant experience for international employees. Key Responsibilities: Provide expert guidance on Swedish immigration policies and procedures. Manage immigration cases and ensure compliance with local regulations. Collaborate with stakeholders to facilitate a seamless relocation process. Work within the client’s systems and established immigration workflows. Qualifications You have extensive knowledge and hands-on experience in Swedish immigration practices and laws. You have experience in a fast-paced, global environment. You are fluent in English, both oral and written. Swedish proficiency is a plus. Personal Qualities You thrive in a fast-paced, international environment and have a proactive, problem-solving mindset. Providing great service is second nature to you, and you’re skilled at handling complex cases with structure and precision. You value diversity, inclusivity, and collaboration, building strong relationships with stakeholders across the business. Company DescriptionOur client is a well-known brand in the automotive industry and has been around for almost 100 years. This is a brand for people who care about other people and the world we live in. Here, they work proactively for a sustainable workplace and environment. Culture and diversity are also words that the client values. The headquarters is in Gothenburg. When you join JobBustersAs a consultant at JobBusters, you can feel secure with a collective agreement, available consultant managers and committed recruiters. As a consultant, you also get access to our network of exciting companies and clients! For us, it is important that you as a consultant feel comfortable, feel a sense of security and community with us as an employer. We offer an occupational pension, salary change and the option of flexpension. You also get access to our benefits portal, where in addition to wellness allowance you have access to lots of discounts and offers in wellnes, home and leisure, transport, healthcare and much more! Your well-being is of the highest priority for us, and we therefore offer you as an employee Corporate Health Care to deal with all the challenges of everyday life, both at work and in private life. Admission and ApplicationPart-time position, 20h/week. The position will start immediately, and the assignment is expected to run until 2025-09-05 with possibility of extension. For this assignment you will be employed by JobBusters and work as a consultant for our client in Gothenburg. Submit your application in English today, as interviews are ongoing.
ArbetsuppgifterTill vår kund i Stockholm söker vi en konsult för att täcka under en föräldraledighet. Som Ledningsassistent hos vår kund får du en central och viktig roll där du ansvarar för administration och agendahantering för avdelningens ledningsmöten och styrelse. Du kommer att arbeta nära ledningen och stötta i möteskoordinering, dokumenthantering och andra administrativa uppgifter. Rollen ger en unik inblick i bolagets strategiska arbete under en spännande förändringsfas. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Hantering av agendor och administration av lednings- och styrelsemöten. Insamling och distribution av presentationsmaterial inför möten. Anteckning och protokollföring vid ledningsmöten. Bokning av mötesrum och hantering av kalenderinbjudningar. Övrigt administrativt stöd till ledningen. Kvalifikationer Du har 4-8 års erfarenhet av administration och möteskoordinering på ledningsnivå. Du har erfarenhet av att arbeta med att hantera agendor, boka möten och ta mötesanteckningar. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Personliga egenskaper För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet av att arbeta som Ledningsassistent eller i en liknande administrativ roll på ledningsnivå. Du är noggrann, serviceinriktad och har en god förmåga att arbeta självständigt och strukturerat. Företagspresentation Vår kund hittar ni inom bank- och finanssektorn där de har verkat i över 100 år. Här drivs och vägleds en av ett entreprenöriellt tänkande och innovatia idéer. De beskriver sig själva som ett IT-bolag med banklicens. Huvudkontoret finns i Stockholm. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 2025-04-01 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-12-31 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Stockholm. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format). Detta är ett föräldravikariat!
Arbetsuppgifter Vill du arbeta med säkerhet på högsta nivå? Vi söker en Säkerhetshandläggare / Informationssäkerhetsadministratör till en spännande roll hos vår kund inom försvarsindustrin. Här får du möjligheten att göra verklig skillnad genom att säkerställa att rätt personer har rätt access – och att säkerheten alltid är på topp! I denna roll blir du en nyckelspelare inom säkerhetsprövningar och utredningar. Ditt arbete kommer att bidra till att skydda känslig information och säkerställa att verksamheten alltid har rätt säkerhetsförutsättningar. Du kommer bland annat att: Genomföra grundutredningar inklusive bakgrundskontroller och säkerhetsprövningsintervjuer. Vara en del av en supportfunktion kopplad till säkerhetsfrågor och vara en expertresurs inom området. Arbeta med struktur och noggrannhet för att hantera känslig information med hög integritet. Kvalifikationer Du har erfarenhet av system- eller säkerhetsrelaterat arbete. Du är erfaren i säkerhetsprövningssamtal och av att genomföra säkerhetsprövningar. Du har en stark integritet och förmåga att hantera känslig information på ett professionellt sätt. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Personliga egenskaper Vi söker dig som har en passion för säkerhet och en skarp analytisk förmåga. Företagspresentation Vår kund är ett av de starkaste varumärkena inom svensk industri och har kunder i över 100 länder. Här kommer du vara en del i att skapa förutsättningar för ett tryggt samhälle. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Tillträde och ansökan Heltid, 40h/v. Vår kund önskar start enligt överenskommelse och uppdraget förväntas löpa i ca 6 månader med goda chanser till överrekrytering. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Linköping. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där vår kund har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap.
ArbetsuppgifterVi söker nu en Administratör till vår kund i Ludvika. Detta är en Junior roll där vi främst letar efter kandidater med begränsad arbetslivserfarenhet. Som Administratör ansvarar du för att administrera och granska dokumentation i projekt, främst kopplat till tekniska frågor, inom företagets dokumenthanteringssystem. Du säkerställer att dokument uppfyller gällande krav och samarbetar med ingenjörsteamet som skapat dem. I rollen ingår att stödja anbuds-, ingenjörs- eller driftsteamet med kontroll, distribution och lagring av dokument i mindre och medelstora anbud och projekt med låg komplexitet. Du säkerställer att dokumenthantering sker enligt företagets rutiner gällande format, mottagande, registrering, numrering, arkivering och distribution. Kvalifikationer Du har relevant utbildning. Du har 1-3 års erfarenhet av administrativt arbete. Du har goda datorkunskaper och erfarenhet av dokumenthanteringssystem. Du är flytande i svenska och engelska, i tal och skrift. Personliga egenskaper För rollen som Administratör söker vi en noggrann och strukturerad person med god förmåga att organisera information och hantera detaljer med precision. Du är ansvarstagande och självgående, men samtidigt en lagspelare som kan kommunicera tydligt och samarbeta väl med andra funktioner. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse och en vilja att lära dig nya system och utvecklas i din roll. Flexibilitet och problemlösningsförmåga är också viktiga egenskaper för att hantera varierande arbetsuppgifter och förändringar i projekt. Företagspresentation Vår kund utvecklar världens energisystem till att bli mer hållbart och flexibelt. De hjälper i sin tur kunder inom energi- och industrisektorn med innovativa lösningar och tjänster över hela världen. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 2025-04-01 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2026-03-31 med goda chanser till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbeta som konsult hos vår spännande kund i Ludvika. För det här uppdraget behöver du arbeta on-site. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
Arbetsuppgifter Vill du vara med och driva industrialiseringsprojekt i en högteknologisk och samhällsviktig bransch? Här får du en nyckelroll i att optimera och utveckla produktionsprocesser, med möjlighet att påverka och göra verklig skillnad. Som projektledare inom industrialisering och produktion kommer du att leda och koordinera projekt som säkerställer en effektiv och optimerad produktion. Du arbetar nära flera funktioner, såsom produktionsteknik, planering, inköp, kvalitet och tillverkning, samt har breda kontaktytor inom både utveckling och programverksamhet. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Planera, koordinera och genomföra utvecklings- och produktionsprojekt Driva industrialisering och effektivisering av produktionsprocesser Säkerställa att projektmål och mätetal uppnås och följs upp Identifiera och hantera risker inom projekten Skapa och upprätthålla goda relationer med interna och externa intressenter Rapportera projektstatus till styrgrupp och ledning Kvalifikationer Du har en relevant högskoleutbildning inom teknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har minst 3 års erfarenhet av projektledning inom tillverkande industri Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Du har erfarenhet av produktionsledning, produktionsteknik eller industrialisering Personliga egenskaper För att trivas i rollen som projektledare är du målmedveten och trivs med att driva projekt från start till mål. Du är en engagerad och driven ledare som tar initiativ och får saker att hända. Du har en förmåga att arbeta både strategiskt och operativt i en dynamisk miljö. Företagspresentation Vår kund är ett av de starkaste varumärkena inom svensk industri och har kunder i över 100 länder. Här kommer du vara en del i att skapa förutsättningar för ett tryggt samhälle. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, 40h/v. Vår kund önskar start enligt överenskommelse och uppdraget förväntas löpa i ca 6 månader med goda chanser till överrekrytering. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Linköping. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där vår kund har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap.
Job Description We’re looking for a Senior Art Director with strong graphic design expertise to lead creative execution across brand, campaigns, and digital experiences. You will be responsible for shaping visually compelling concepts, ensuring brand consistency, and delivering high-quality design solutions across multiple platforms. Collaborating closely with internal teams, you’ll bring ideas to life with exceptional design craftsmanship and strategic thinking. Tasks: Develop and execute creative concepts for campaigns, branding, retail and digital assets. Ensure visual consistency across all touchpoints, maintaining high design standards. Work hands-on with graphic design, typography, layout, and art direction. Engage and collaborate with external agencies to produce outstanding work. Engage and collaborate with internal cross-functional teams and stakeholders to bring creative ideas to life. Stay ahead of design trends, tools, and best practices to continuously innovate. Oversee the creation of presentations to communicate ideas, products and campaigns effectively. Qualifications You have 7+ years of experience in art direction and graphic design, ideally within an agency or in-house brand environment. You have a strong portfolio showcasing brand identity, campaign visuals, and digital design. You have expertise in the latest industry standard for design tools and programs. You have deep understanding of typography, color, layout, and composition. You must be competent in Figma, PowerPoint, Adobe Creative Cloud. You are fluent in English, both oral and written. Personal Qualities We are looking for a creative and conceptual thinker who can contribute fresh, original ideas and transform them into visually engaging material. You have a keen eye for aesthetics, storytelling, and brand identity, ensuring that every design makes the right impact. As a leader and mentor, you inspire other designers by providing constructive feedback and fostering professional development. You lead by example, balancing your creative vision with effective teamwork. With your attention to detail and strong sense of quality, you ensure that every design element aligns with brand guidelines and messaging, always striving for perfection and consistency. You are a strong communicator who confidently presents creative ideas to stakeholders and motivates your design choices. Working collaboratively with cross-functional teams, you translate strategies into visual expressions that make a difference. You thrive in a dynamic environment, managing multiple projects simultaneously while embracing feedback constructively to continuously refine and enhance your work. With a strategic and business-driven mindset, you balance creativity with commercial objectives, ensuring that design contributes to business value. You understand the target audience and leverage these insights to create compelling visual narratives. Additionally, you have a strong passion for innovation and the latest design trends, always ready to push creative boundaries and elevate the brand to the next level. Company DescriptionOur client is not a typical car company. They manufacture cars but their business idea is to make it easier for everyone to own and use a car. They therefore offer a subscription service that makes your life easier! When you join JobBustersAs a consultant at JobBusters, you can feel secure with a collective agreement, available consultant managers and committed recruiters. As a consultant, you also get access to our network of exciting companies and clients! For us, it is important that you as a consultant feel comfortable, feel a sense of security and community with us as an employer. We offer an occupational pension, salary change and the option of flexpension. You also get access to our benefits portal, where in addition to wellness allowance you have access to lots of discounts and offers in wellnes, home and leisure, transport, healthcare and much more! Your well-being is of the highest priority for us, and we therefore offer you as an employee Corporate Health Care to deal with all the challenges of everyday life, both at work and in private life. Admission and Application Full time position, 40h/week. The position will start as soon as possible, and the assignment is expected to run until 2025-08-31 with possibility of extension. For this assignment you will be employed by JobBusters and work as a consultant for our client in Gothenburg. Submit your application in English today, as interviews are ongoing.
Välj ett jobb för att visa detaljer