ArbetsuppgifterTill vår kund söker vi nu en HR Administratör! Vi söker en person som vill vara med och stärka vår kunds team under deras spännande IFS-projekt, där de rullar ut ett helt nytt HR-system! Din huvuduppgift blir att sätta fart på rekryterings- och onboardingprocesserna, samtidigt som du håller koll på offboarding och crossboarding, med allt vad det innebär. Du kommer att vara den som ser till att allt löper smidigt genom administrationen, och dessutom vara en hjälpsam hand inom övrig personaladministration. Kvalifikationer Du har en utbildning inom HR alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet. Du trivs med att arbeta administrativt och har erfarenhet av att arbeta i liknande roll. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Personliga egenskaper För att lyckas i rollen som HR Administratör är du serviceminded och har förmågan att arbeta självständigt. Du är kommunikativ och är noggrann i ditt arbete. FöretagspresentationVår kund är ett lokalt energibolag som arbetar med hållbara lösningar inom energi- och infrastruktursektorn. Med fokus på att skapa samhällsnytta och en grönare framtid erbjuder de innovativa tjänster och produkter som bidrar till en hållbar utveckling. Här får du möjligheten att arbeta i en organisation som värdesätter samarbete, miljöansvar och att göra skillnad i människors vardag. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Omfattning är 75-100%. Vår kund önskar start omkring 2025-03-10 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-12-31 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
ArbetsuppgifterVi söker en Website Manager till vår kund. Tillsammans med andra webbredaktörer och Website Managers kommer du att ansvara för att producera, optimera och underhålla innehåll, struktur och funktionalitet på ett företags webbplatser. Målet är att bidra till att öka försäljning, öka användandet av självservicetjänster, stärka varumärket och kundnöjdhet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att i samarbete med Website Managers ansvara för att: • Kvalitetssäkra texter, innehåll, layout och funktionalitet på webbplatserna. • Säkerställa att texter och layout är optimerade för användarupplevelsen, SEO och internsök. • Uppdatera och säkerställa funktioner på webbplatserna. Målet är att skapa en användarvänlig kundupplevelse. Kvalifikationer Du har relevant eftergymnasial utbildning och erfarenhet inom webpublicering. Du har minst två års erfarenhet av att arbeta som webbredaktör. Du har teknisk erfarenhet och förmåga att samarbeta med utvecklare, kravställa utveckling av sidmallar och snabbt lära dig nya CMS. Du har mycket goda språkkunskaper i svenska, i tal och skrift. Personliga egenskaper För att trivas i uppdraget som Website Manager så ser vi gärna att du är kommunikativ, driven, flexibel och resultatorienterad. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-08-31 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt.
Arbetsuppgifter Vill du vara en del av en omfattande satsning där vår bankkund moderniserar deras försäkringssystem? Vi söker nu en engagerad redovisningsekonom till vår bankkund inom Pension & Försäkring! Detta är en långsiktig möjlighet där du får arbeta med kvalificerad redovisning i en stor och komplex organisation. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter och du kommer att ta över ansvarsområden från flera teammedlemmar för att säkerställa en smidig övergång och fortsatt hög kvalitet i arbetet. Här får du arbeta i en dynamisk miljö där noggrannhet och kvalitet är en självklarhet. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Månads- och kvartalsbokslut för finansiella instrument Övriga bokslutsrelaterade redovisningsuppgifter Kontoavstämningsprojekt Bidra till utveckling av systemstöd och processer Kvalifikationer Du har +5 års erfarenhet från roller som redovisningsekonom och/eller finansiell controller. Du har ett genuint intresse för redovisning. Du har erfarenhet av redovisning av finansiella instrument enligt IFRS 9. Du har erfarenhet av redovisning och rapportering i stora organisationer med komplexa rapporteringskrav. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Meriterande: Kunskap om Oracle ERP och EPM molnbaserade lösningar (kundens ekonomisystem finns i ERP och ARCS är en del av EPM-lösningen) Personliga egenskaper Vi söker dig som är ansvarsfull och hjälpsam och har ett strukturerat arbetssätt. Vidare krävs en analytisk förmåga och en stark känsla för detaljer – samtidigt som du har möjlighet att se helheten. Företagspresentation Vår kund hittar ni inom bank- och finanssektorn där de har verkat i över 100 år. Här drivs och vägleds en av ett entreprenöriellt tänkande och innovatia idéer. De beskriver sig själva som ett IT-bolag med banklicens. Huvudkontoret finns i Stockholm. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Tillträde och ansökan Heltid, 40h/v. Vår kund önskar start i mars och uppdraget förväntas löpa i t.o.m. 2025-09-15 med goda möjligheter till förlängning. Därför bör du vara öppen för ett långsiktigt uppdrag. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Stockholm. De har en hybridpolicy med 3 dagar onsite och 2 dagar remote. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vänligen notera att en bakgrundskontroll och ett utdrag från Polisens belastningsregister kommer att genomföras innan du kan påbörja ditt uppdrag.
ArbetsuppgifterI uppdraget som Ekonomiassistent kommer du att stötta ekonomer för Underhållsekonomi. Arbetet innebär i huvudsak hantering av olika typer av fakturor (konteringar), främst leverantörsfakturor. Du kommer även att skapa kundfakturaunderlag, medverka vid månads-, kvartals- och årsbokslut. Du kommer även att vara behjälplig i andra löpande ekonomiska arbetsuppgifter samt i viss mån olika ekonomiska utredningar. Ingen dag är den andra lik och för rätt person finns utvecklingsmöjligheter samt olika spännande arbetsuppgifter att ta sig an. Kvalifikationer Du har en gymnasial utbildning inom ekonomi eller minst 2 års arbetslivserfarenhet på ekonomiavdelning med fakturahantering. Du har minst 2 års arbetslivserfarenhet av fakturahantering inom de senaste 4 åren från UBW/UNIT4/Agresso. Du har minst 1 års arbetslivserfarenhet av att vara delaktig i månadsbokslut som Ekonomiassistent/Ekonomiadministratör inom de senaste 4 åren. Du har minst 1 års arbetslivserfarenhet att arbeta som Ekonomiassistent/Ekonomiadministratör/Ekonomihandläggare inom offentlig sektor inom de senaste 4 åren. Meriterande om du har 2 års arbetslivserfarenhet inom energibranschen. Meriterande om du har 2 års arbetslivserfarenhet av huvudboksmodul i UBW/UNIT4/Agresso. Du har mycket goda kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift. Personliga egenskaper För att lyckas i uppdraget som Ekonomiassistent så ser vi att du besitter en god samarbetsförmåga, är lösningsorienterad samt tydlig i din kommunikation. Vi ser även att du är nyfiken och vill utvecklas i din roll samt att du kan ta ett ägandeskap över dina arbetsuppgifter och sköta de självständigt. Företagspresentation Vår kund är ett statligt affärsverk som förvaltar stamnätet för elkraften i Sverige. De bedriver även forskning- och utvecklingsprojekt på många områden för att främja ny teknik. Huvudkontoret finns i Stockholm och här behöver man som konsult säkerhetsprövas för de flesta uppdrag. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider med möjlighet till att arbeta ca 50% på distans. Vår kund önskar start 2025-05-05 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2026-05-04 med möjlighet till förlängning i ytterligare 12 månader. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Stockholm eller Göteborg. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format). Sista ansökningsdag är 2025-03-06. Säkerhetsprövning av konsult krävs. Processen för säkerhetsprövning och genomförande av registerkontroll beräknas ta ca 8 till 10 veckor från tilldelning av uppdrag, men kan både ta längre och kortare tid. Konsultens uppdrag kan inte påbörjas innan denna process har genomförts och klartecken har givits.
ArbetsuppgifterVi söker nu en Arbetsmiljö- och Säkerhetschef för att leda ett team av HSE-specialister inom vår lokala division, affärsenhet eller projekt. Du kommer att spela en central roll i att förbättra vår Hälsa, Säkerhet och Miljö (HSE)-prestanda och bidra till en föredömlig säkerhetskultur samt ett starkt miljöfokus. Du stödjer verksamheten genom att tillhandahålla djupgående HSE-kunskap, erbjuda lösningar och rådgivning samt säkerställa effektiv riskhantering genom HSE-excellens längs hela värdekedjan. I rollen rapporterar du HSE-incidenter, förmedlar erfarenheter och best practice både inom din enhet och till ledning och medarbetare. Ansvarsområden: - Fungera som HSE-expert inom fastighetsprojekt. - Samarbeta nära med HSE-specialister, chefer, skyddsombud, leverantörer, entreprenörer och andra intressenter för att säkerställa efterlevnad och skydda både människor och miljö. - Hålla dig uppdaterad om trender, lagändringar och standarder inom HSE och aktivt följa upp så att organisationen uppfyller gällande föreskrifter. - Rapportera HSE-prestanda och implementering av hållbarhetsmål samt nyckeltal (KPI:er) till koncernen. Kvalifikationer Du har flera års erfarenhet av HSE-roller, gärna inom industriföretag eller liknande. Du har erfarenhet av projektledning. Det är högt meriterande om du har erfarenhet inom byggprojekt, Seveso-lagstiftning, avfallshantering, entreprenörshantering och/eller elsäkerhet Du är flytande i svenska och engelska, i tal och skrift. Personliga egenskaper Vi söker en strukturerad och självgående person med stark problemlösningsförmåga och hög grad av professionalism. Du har en utmärkt kommunikativ förmåga och kan bygga förtroende på alla nivåer i organisationen. Dessutom är du engagerad i hållbarhet och drivs av att skapa en säker och hälsosam arbetsmiljö. Företagspresentation Vår kund utvecklar världens energisystem till att bli mer hållbart och flexibelt. De hjälper i sin tur kunder inom energi- och industrisektorn med innovativa lösningar och tjänster över hela världen. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-12-31 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbeta som konsult hos vår spännande kund i Ludvika. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
ArbetsuppgifterVi söker en Marknadskoordinator till vår kund för att stötta marknadsteamet samt ha en roll som kontorskoordinator. I denna roll kommer du att bidra med expertis och stöd i både globala och lokala kampanjer och event som engagerar, inspirerar och attraherar kunder till varumärket. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Stödja genomförandet av den årliga marknadsplanen, inklusive produktlanseringar, kampanjer, event, mässor, samarbeten, testkörningar och andra aktiveringar. Driva mindre projekt och aktiveringar som projektledare. Säkerställa att varumärkesriktlinjer följs i kampanjer, event och aktiveringar. Skapa och publicera innehåll på sociala medier (Facebook, Instagram) samt anpassa globalt innehåll för den lokala marknaden. Samarbeta med globala och lokala resurser, byråer och samarbetspartners. Hantera kontorsrelaterade uppgifter och vara en kontaktperson för interna intressenter. Planera logistik för eventfordon. Du kommer att arbeta närmast med företagets Event Manager, men även ha kontakt med Kommunikationschefen, Marknadschefen och en Content Specialist. Kvalifikationer Du har minst 1–2 års erfarenhet i rollen som Marketing Coordinator. Du har erfarenhet av digital marknadsföring. Du har relevant utbildning inom marknadsföring. Du är flytande svenska och engelska, både i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med digitala plattformar. Det är meriterande om du har junskap om Meta och liknande plattformar. Personliga egenskaper Vi söker dig som är strukturerad, driven och initiativrik. Du har en god förmåga att arbeta självständigt, samtidigt som du trivs i samarbeten och är en lagspelare. Du är lösningsorienterad, har ett öga för detaljer och trivs med att arbeta i en snabbföränderlig miljö där du får hantera flera projekt parallellt. Din kommunikativa förmåga och kreativitet gör att du kan anpassa budskap och innehåll för olika målgrupper och kanaler. Företagspresentation Vår kund är ett välkänt varumärke inom fordonsbranschen och utvecklar elektrisk prestanda som ligger i framkant av en ny era av mobilitet. Huvudkontoret finns i Göteborg. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa t.o.m. under sex månader med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Göteborg. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
ArbetsuppgifterVi söker flera inköpare till vår kund i Ludvika! I din roll som inköpare kommer du arbeta med massa spännande arbetsuppgifter tillsammans med dina kollegor. Exempelvis: Anskaffa material enligt specificerade tekniska krav, pris, leveranstider och villkor. Säkerställa att inköpsaktiviteter följer företagets inköpspolicy och rutiner. Följa upp leveranser och vidta nödvändiga åtgärder för att förhindra produktionsförseningar. Arbeta i ett nära samarbete med strategiskt inköp, arbetsberedning, produktion, lager och planeringsteam. Stötta i utvecklingen av nya standarder och arbetsrutiner för det nya affärssystemet (SAP S4/HANA). Andra arbetsuppgifter inkluderar även att skapa inköpsorder, organisera transporter enligt avtalade Incoterms med leverantörer samt hantera avvikelser vid fakturaverifiering i förhållande till godsmottagning och inköpsorder. Kvalifikationer Du har en fullständig gymnasieutbildning. Du har erfarenhet av inköp, upphandling eller Supply chain management. Du har erfarenhet av ERP-system för inköpsprocesser. Du har erfarenhet av att hantera varuleveranser. Du har goda kommunikationsfärdigheter i både svenska och engelska. Du har goda kunskaper i Microsoft Office, särskilt Excel. Meriterande: Erfarenhet från tillverkningsindustrin. Personliga egenskaper För att trivas i rollen som inköpare hos vår kund krävs en förmåga att arbeta effektivt i team och bygga goda relationer. Vidare är du en ansvarsfull och drivande person med fokus på kvalitet, leverans och kostnadseffektivitet. Företagspresentation Vår kund utvecklar världens energisystem till att bli mer hållbart och flexibelt. De hjälper i sin tur kunder inom energi- och industrisektorn med innovativa lösningar och tjänster över hela världen. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Tillträde och ansökan Heltid, 40h/v. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa i t.o.m. 2025-08-29 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Ludvika. Distansarbete 1 dag/v är möjligt efter introduktion. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
ArbetsuppgifterVår kund söker en engagerad och noggrann senior Business Controller för ett brett controlleruppdrag som täcker hela deras verksamhet. Huvudsakliga ansvarsområden: Månadsrapportering: Utarbeta verksamhetens månadsrapporter till styrelsen. Kvartalsrapportering: Ansvara för kvartalsvis rapportering till koncernen och bolagets nyckeltalsrapport. Måluppföljning: Följa upp och analysera verksamhetens affärsplan för att säkerställa att vi når våra strategiska mål. Prognosarbete: Koordinera och sammanställa månadsvisa prognoser för driftskostnader. Förvaltningsberättelse: Skriva förvaltningsberättelsen för den externa halvårsrapporten. Konkurrentanalys: Delta i den årliga konkurrentjämförelsen. ERSA-rapportering: Ansvarig för att samordna ERSA (Egen risk och solvens analys)-rapporteringen för 2025. Löpande uppföljning: Hantera och följa upp verksamhetens fasta prisavtal med koncernbolag. Bokslutsarbete: Delta i bokslutsarbete och hantera reserveringar. Fakturagranskning: Granska väsentliga fakturor med fokus på ekonomi och finans. ABC-kalkylering: Utarbeta och rapportera ABC-kalkylering. Kvalifikationer Du har relevant högskoleutbildning inom ekonomi, finans eller motsvarande. Du har 5-10 års erfarenhet av att arbeta som Business Controller. Du har stor erfarenhet och kunskap inom försäkringsbranschen. Du har dokumenterad erfarenhet av ERSA-rapportering. Du kommunicerar obehindrat på svenska, i såväl tal som skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet och kunskap om Solvens II-direktivet. Personliga egenskaper Vi söker dig som har en stark analytisk förmåga, är detaljorienterad och har erfarenhet av ekonomisk rapportering och analys inom försäkring. Du bör vara självgående, strukturerad och ha en god kommunikativ förmåga. Företagspresentation Vår kund är både ett svenskt försäkringsbolag och bank. De finns runt om i Sverige och har sitt huvudkontor i Stockholm. Om en öppen arbetskultur där mångfald, jämställdhet och miljö är viktiga frågor för dig så kommer du att trivas hos denna uppdragsgivaren. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-12-31 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Stockholm. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
ArbetsuppgifterTill vår kund söker vi nu en Marketing Manager! I rollen kommer du att genomföra en omfattande kommunikationsplan som säkerställer en konsekvent och effektiv kontakt med målgruppen. Du kommer att vara ansvarig för att hantera alla aspekter av kommunikationen, säkerställa att den är i linje med företagets strategiska mål och främja igenkänning och lojalitet. Du bör ha en bred förståelse för marknadsföringsdiscipliner och arbeta nära det interna teamet för att leverera de förväntade resultaten. Denna roll kräver en kombination av strategiskt tänkande och praktisk genomförande, och omfattar ett brett spektrum av marknadsföringsaktiviteter. Nedan följer de viktigaste leveranserna och förväntningarna för rollen: Utveckla och genomföra en sammanhållen kommunikationsstrategi som är i linje med bolagets övergripande affärsmål och syften. Samordna med interna intressenter för att säkerställa konsekvent budskap över alla marknadsföringskanaler och kontaktpunkter. Implementera och övervaka marknadsföringskampanjer över flera kanaler, inklusive digitala kanaler, sociala medier, e-post och traditionella marknadsföringskanaler. Analysera marknadstrender, kundinsikter och konkurrenslandskap för att kontinuerligt förfina och justera kommunikationsstrategierna. Förbereda periodiska rapporter som ger insikter i kampanjernas resultat, med handlingsbara rekommendationer för optimering och förbättring. Kvalifikationer Du har erfarenhet av marknadsföring inom B2B. Du har erfarenhet av Account Based Marketing och Media Mix Modeling. Du har erfarenhet av att anordna webinarier. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Personliga egenskaper För att lyckas i rollen som Marketing Manager har du ett strategiskt tänkande och en god analytisk förmåga. Du är också kommunikativ och har god förmåga att samarbeta med andra. Företagspresentation Vår kund hjälper varje dag miljontals kunder att kommunicera på ett enkelt sätt genom att erbjuda nätanslutnings- och kommunikationstjänster. Huvudkontoret finns i Stockholm och de erbjuder sina tjänster i Norden, delar av Europa och har en tillväxtmarknad i Asien. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omkring 2025-03-03 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-12-31 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
ArbetsuppgifterVi söker Kundservicemedarbetare för vår kund under sommarperioden! Du kommer att vara en del av ett team som hanterar inkommande ärenden via kanaler såsom telefon, e-post, chatt och ärendehanteringssystem. Rollen innebär att erbjuda hög nivå av kundservice samt ge stöd och information kring leveranskvalitet, klagomål och beställningar för att öka leveranssäkerhet. Du kommer också att bidra till att skapa och upprätthålla ett gott samarbete med andra logistiska funktioner och interna gränssnitt och följa riktlinjer i logistikhanteringssystem. Kvalifikationer Du har 3 års gymnasieutbildning eller motsvarande genom arbetslivserfarenhet. Du har goda kunskaper i Office-paketet, särskilt Excel. Du har arbetslivserfarenhet av kundservice och administration. Du har goda kunskaper inom dagligvaruhandeln. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Erfarenhet inom logistik och butik är meriterande. Personliga egenskaper För att lyckas i rollen som Kundservicemedarbetare drivs du av innovativt tänkande, gillar förändring, är öppen för nya saker och delar gärna med dig av din kunskap. Du är också serviceinriktad, kommunikativ och analytisk. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omkring 2025-06-02 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-08-15 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
Välj ett jobb för att visa detaljer