Operativ Inköpare
Jobbusters AB
Inköpare och upphandlare

ArbetsuppgifterSom Operativ Inköparehos vår kund ansvarar du för alla operativa inköpsaktiviteter och leverantörskontakter relaterade till en inköpsorder, såsom inköpsförfrågningar, offertförfrågan, leveransövervakning, returer, reklamationer, fakturor mm. En viktig del av din roll är att övervaka och förbättra leverantörens prestanda. Du är involverad i upphandlingsaktiviteter i både nya och befintliga projekt i nära samarbete med Sourcing Manager och tekniska team. Du förväntas även initiera och driva den kontinuerliga utvecklingen inom ditt ansvarsområde. Kvalifikationer Du har tidigare erfarenhet i rollen som Operativ Inköpare. Du har en högskole- eller yrkesutbildning inom inköp eller upphandling. Du har erfarenhet av att arbeta i ett ERP-system, gärna IFS. Du har mycket goda kunskaper i MS Office, framför allt i Excel. Du är flytande i svenska i såväl tal som skrift. Du behärskar engelska mycket väl i både tal och skrift. Personliga egenskaper För att lyckas i uppdraget som Operativ Inköpare så ser vi att du är engagerad och strukturerad i ditt arbetssätt.Du har förmågan att bygga varaktiga och långsiktiga relationer med leverantörer och interna kunder. Det är också viktigt att du tycker det är enkelt och roligt att samarbeta, både med medarbetare och med leverantörer. Företagspresentation Vår kund är ett av de starkaste varumärkena inom svensk industri och har kunder i över 100 länder. Här kommer du vara en del i att skapa förutsättningar för ett tryggt samhälle. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start enligt överenskommelseoch uppdraget förväntas löpa under minst nio månader med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Linköping. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format). För att bli tilldelad detta uppdrag krävs en godkänd säkerhetsintervju samt svenskt medborgarskap.

160 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Produktionstekniker
Jobbusters AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

ArbetsuppgifterVår kund är i en expansiv fas och ser ett stort kommande behov av Produktionstekniker framöver. Som konsult hos vår kund välkomnas du in i ett tätt samverkande team som står i centrum mellan konstruktion, logistik och produktion. Här får du möjlighet att arbeta med projekt där du arbeta med beredning av produktionsunderlag för verktyg. I denna rollfår du möjlighet att utveckla olika faktorer som påverkar vår kunds produktion. Det innebär att hantera konstruktionsunderlag, bedöma tillverkningsbarhet, minimera och optimera ledtid och materialåtgång. Du får även möjlighet att påverka och utveckla arbetssätt kontinuerligt i ditt arbete med att bereda produktionsunderlag för verktyg. Kvalifikationer Du har en eftergymnasial utbildning som ingenjör eller motsvarande utbildning somuppdragsgivaren bedömer som likvärdig. Du har tidigare erfarenhet inom produktionstekniskt arbete så som3D och CAD. Du behärskar svenska och engelska, både i tal och skrift. Tidigare erfarenhet av affärssystem såsom IFS ERP ses som meriterande. Personliga egenskaper Som person är du noggrann och arbetar systematiskt. Du har en vilja att utveckla och självständigt söka den information som anses nödvändig för att genomföra en uppgift på ett systematiskt sätt. Du behöver ha en god förmåga att kommunicera och samarbeta med andra. Företagspresentation Vår kund är ett av de starkaste varumärkena inom svensk industri och har kunder i över 100 länder. Här kommer du vara en del i att skapa förutsättningar för ett tryggt samhälle. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start enligt överenskommelse och uppdraget förväntas löpa minst nio månader med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Linköping. Vi går igenom ansökningarna löpande och kommer ta kontakt med dig inom två veckor om du blir aktuell för en första intervju. För att bli tilldelad detta uppdrag krävs en godkänd säkerhetsintervju samt svenskt medborgarskap.

160 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Administratör
Jobbusters AB
Ekonomiassistenter m.fl.

ArbetsuppgifterVi sökeren Administratör som kan stödja vår kunds platschef med administrativa och ekonomiska uppgifter.I denna roll kommer du att ha en central position i att säkerställa att det dagliga arbetet flyter på smidigt. Du förväntas hantera och strukturera inkommande e-post, ta hand om administrativa uppgifter och utföra enklare bokföringsarbete. Rollen kräver att du har en förmåga att identifiera vad som behöver göras och självständigt ta initiativ för att lösa det. Arbetsplatsen är belägen på en storgård, där miljön präglas av närheten till naturen och det dagliga livet på gården. Det innebär att du behöver känna dig bekväm med en arbetsplats där doften av djur, ljudet av traktorer och rörelse från gårdslivet är en naturlig del av vardagen. Dessutom finns det en vänlig kontorshund som gärna håller dig sällskap. Kvalifikationer Du harerfarenhet av administrativt arbete och enklare ekonomiuppgifter. Du behärskar svenska flytande, både i tal och skrift. Personliga egenskaper Vi söker en självgående och lösningsorienterad person som har ett öga för vad som behöver göras och tar initiativ därefter. Du är extremt organiserad, har hög servicekänsla och trivs med att skapa struktur i en varierande arbetsmiljö. Din flexibilitet och förmåga att arbeta i en lantlig miljö med ett dynamiskt arbetsflöde är avgörande. Företagspresentation Vår kund är ett industriföretag som tillverkar och utvecklar utrustning och kompletta system för att underlätta produktion i lantbruk. Huvudkontoret finns i Stockholmsområdet. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 31-jan-2025och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 31-jan-2026 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbetasom konsult hos vår spännande kund i Tumba. I det här uppdraget behöver du arbeta på plats på kontoret.Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

161 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Global Planning and Inventory Management
Jobbusters AB
Ordersamordnare m.fl.

ArbetsuppgifterTill vår kund söker vi nu en Global Planning and Inventory Management! Uppdraget inkluderar orderhantering, kundservice ochhantering av logistik och transportplanering i globalkontext. Arbetet innebär användning av olika IT-system, inklusive ERP och Excel. Dina arbetsuppgifter kommer exempelvis vara: Orderhantering Planering av transporter globalt Kundservice globalt Hantering och organisering av logistik Kontakt med lager Hantering av returer och reklamationer Besvara frågor från globala kunder gällande beställningar med mera Intern support och orderhantering Kvalifikationer Du har erfarenhet av att arbeta med logistik. Du har kunskap inom transportplanering. Du har god förståelse för ekonomi. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Kandidatexamen inom logistik och produktion eller liknandeär meriterande. Personliga egenskaperFör att lyckas i rollen som Global Planning and Inventory Management har du en god organisationsförmåga. Du är också kommunikativ och är duktig på att lösa problem. Företagspresentation Vår kund är ett svenskt multinationellt företag som tillverkar maskindrivna utomhusprodukter. De har en stark passion för innovation och miljöomsorg. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start så snart som möjligtoch uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-04-30 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

161 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
HR Business Partner – Team Leader / Gruppledare
Jobbusters AB
Personal- och HR-specialister

Arbetsuppgifter Till vår kund söker vi nu en gruppledare (team leader) inom HRBP-området! Här leder och koordinerar du arbetet i teamet där varje medarbetare får stort eget ansvar och mandat. Du samverkar och bygger relationer med alla delar av företaget. Du samarbetar med HR-funktionerna inom gruppen och söker ständigt möjligheter att sprida lösningar till andra delar av företaget samtidigt som du söker, anpassar och implementerar lösningar från andra delar av företaget. Du driver som en stor del av rollen även eget HRBP-arbete med några av regioner och avdelningar och leder genom det också med ditt eget exempel. Kvalifikationer Du har några års erfarenhet av ledarskap i en chefsroll inom HR-området. Du har erfarenhet av att arbeta med och driva HR-frågor i stor, komplex organisation. Du har ett helhetsperspektiv kring HR-områdets olika delar och kan agera proaktiv partner kring alla delar i HR-arbetet, såsom t ex rekrytering, arbetsmiljö, arbetsrätt, utveckling. Du har erfarenhet från retail-verksamhet, gärna i ledarroll. Meriterande: Erfarenhet från apoteksverksamhet. Personliga egenskaper Du är en god ledare – du sätter riktning med teamet, skapar engagemang och agerar så att resultat och mål uppnås. Du kan bygga starka relationer och nätverk inom företaget. Du har god kommunikationsförmåga och kan förklara enkelt för andra inom olika områden. Vidare är du strukturerad, tydlig och van att hålla samman projekt med många intressenter. Du är nyfiken och vill ständigt lära mer utveckla arbetssätt tillsammans med teamet. Du besitter strategisk och analytisk förmåga som gör att du kan vara med och skapa lösningar och stöd som skapar affärsnytta. Företagspresentation Vår kund erbjuder ett brett sortiment av läkemedel och hälsoprodukter samt apotekstjänster. Med fokus på expertis inom farmaci, modern teknik och personlig service strävar de efter att främja hälsa och välbefinnande för sina kunder. Genom att stödja olika hälsoprojekt och initiativ bidrar de till samhället. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Tillträde och ansökan Heltid, 40h/v. Vår kund önskar start enligt överenskommelse och uppdraget förväntas pågå till 2025-06-30 med chans till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Solna. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

161 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Health, Safety and Environment Specialist
Jobbusters AB
Arbetsmiljöingenjörer, yrkes- och miljöhygieniker

Job DescriptionWe are seeking an experienced Health, Safety, and Environment (HSE) Specialist for our popular clientlocated in Boden. The HSE Specialist will enhance HSE performance, fostering a strong safety culture and environmental focus. Responsibilities include providing expert HSE advice, managing risks, and ensuring compliance with BAS P/U Swedish legislation. This role also involves maintaining and updating the health and safety plan for the site, performing safety inspections, and coordinating work environment matters to prevent hazards and risks.Key Responsibilities:-Develop, update, and maintain the project’s health and safety plan.- Conduct safety inspections to ensure compliance with regulations.- Review and assess risks, coordinating activities to avoid hazards.- Report HSE incidents and share lessons learned and best practices.- Track and report progress on sustainability objectives and key performance indicators (KPIs). Qualifications You have previous experience of similar tasks. You have knowledge of BAS P/U Swedish legislation. You are fluent in English,written and spoken. A construction background is a plus. Personal Qualities We are looking for a proactive and detail-oriented individual with strong communication skills and a hands-on approach to managing HSE responsibilities. The ideal candidate is adaptable, solutions-focused, and able to collaborate effectively with diverse teams on-site. Leadership and resilience are key qualities to ensure a safe, compliant, and efficient work environment. Company DescriptionOur client is developing the world's energy system to become more sustainable and flexible. They help clients in the energy and industrial sectors with innovative solutions and services worldwide. When you join JobBustersAs a consultant at JobBusters, you can feel secure with a collective agreement, available consultant managers and committed recruiters. As a consultant, you also get access to our network of exciting companies and clients! For us, it is important that you as a consultant feel comfortable, feel a sense of security and community with us as an employer. We offer an occupational pension, salary change and the option of flexpension. You also get access to our benefits portal, where in addition to wellness allowance you have access to lots of discounts and offers in wellnes, home and leisure, transport, healthcare and much more! Your well-being is of the highest priority for us, and we therefore offer you as an employee Corporate Health Care to deal with all the challenges of everyday life, both at work and in private life. SalaryAs agreed. Admission and ApplicationFull-time, office hours. Our client intends to start the assignment on 2025-02-03, and it is expected to run until 2025-12-31, with the possibility of extension. You will be employed by JobBusters and work as a consultant for our exciting client. This assignment requires on-site work in Boden.Please submit your application in English (preferably in Word format) as soon as possible, as interviews will be conducted on an ongoing basis.

161 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Innesäljare B2C och B2B
Jobbusters AB
Telefonförsäljare m.fl.

ArbetsuppgifterVill du arbeta i en roll där du får kombinera din drivkraft för försäljning med hög social kompetens? Har du erfarenhet av proaktiv försäljning och gillar att skapa långsiktiga kundrelationer? Då kan det här vara tjänsten för dig! Om rollenSom Innesäljare hos vår kundkommer du att arbeta med både B2C- och B2B-kunder, där du proaktivt säljer via telefon till mindre företag och småhusägare. Ditt arbete kommer att inkludera: Försäljning och avtal: Bedriva nykundsbearbetning, följa upp befintliga kunder och teckna avtal. Offerter och kampanjer: Arbeta med att skapa och presentera offerter samt delta i försäljningskampanjer. Kundutveckling: Vidareutveckla relationer med befintliga kunder för att maximera kundnöjdhet och affärsmöjligheter. Event och säljaktiviteter: Delta i kundevent, mässor och andra utåtriktade aktiviteter för att stärka företagets närvaro på marknaden. Kvalifikationer Du hargod erfarenhet av proaktiv försäljning via telefon, gärna inom B2C och B2B. Du har goda kunskaper i Office 365 och CRM-system. Du är flytande i svenska, i såväl tal som skrift. Du innehar B-körkort. Personliga egenskaper För att lyckas i uppdraget som Innesäljare så ser vi att du är ansvarstagande, affärsmässig och har ett gott omdöme. Du trivs med att arbeta självständigt och har lätt för att bygga relationer. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 2025-04-01 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2026-04-30 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

162 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Handläggare - Kundservice
Jobbusters AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Arbetsuppgifter Vi söker en handläggare till vår kund inom pension i centrala Stockholm! Som handläggare på bolagets kundserviceavdelning har du som uppgift att hantera kundens befintliga samt nyinkomna brevreturer. Du ska noggrant sortera returerna för rätt vidarehantering samt säkerställa att de har rätt adress till deras kunder. Kvalifikationer Du har tidigare erfarenhet av att jobba med lättare administrativa uppgifter. Du gillar att jobba mot uppsatt mål. Du har en god datavana. Personliga egenskaper Du är en person som tycker om att jobba strukturerat och noggrant. Du har en positiv inställning och är en god lagspelare som är lyhörd och prestigelös. Du är målmedveten och har en stark drivkraft. Företagspresentation Vår kund är en av de största aktörerna på den svenska pensionsmarknaden och har därför ett stort samhällsansvar. Deras uppdrag är att ge deras kunder en så hög och trygg pension som möjligt. De jobbar också för ett tydligt ledarskap, jämlikhet och mångfald genom rätten att få vara sig själv. De vill att alla ska känna arbetsglädje och trivas hos dem. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Tillträde och ansökan Heltid, 40h/v. Vår kund önskar start enligt överenskommelse och uppdraget förväntas pågå till 2025-03-31 med goda chanser till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult och arbeta hos vår spännande kund i centrala Stockholm. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

162 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Orderadministratör och Avdelningsassistent
Jobbusters AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

ArbetsuppgifterTill vår kundsöker vi en Orderadministratör och Avdelningsassistent. Du kommer att stödja Order Project Leader-teamet som ansvarar för att leda ingenjörsbeställningar. Du kommer att arbeta nära tillsammans med Order Project Leaders och stötta på ett proaktivt sätt.Dina huvudsakliga ansvarsområden: Stöd med kostnadsuppföljning av projektordrar Utfärda och följa upp inköpsorder Ge support till Order Projektledare med förberedelse för budget och kostnadsuppföljning Definiera, planera och hantera kvalitetsaktiviteter för att möta projektkrav genom att använda nödvändiga processer, metoder och verktyg Fungerar som ett gränssnitt mellan affärsenheten och tankleverantörerna Koordinera de aseptiska tankarna med beställningsteamet Utfärda fraktinstruktioner Övriga administrativa uppgifter Kvalifikationer Du har tidigare erfarenhet från en roll som Orderadministratör. Du har goda kunskaper i kostnadsanalys och kostnadskontroll. Du är flytande i svenska, i såväl tal som skrift. Du är flytande i engelska, i såväl tal som skrift. Du är en van användare av MS Office och Outlook. Meriterande om du har erfarenhet av SAP. Meriterande om du har erfarenhet av inköp. Personliga egenskaper För att lyckas i uppdraget som Orderadministratör så ser vi gärna att du skakunna hantera många olika beställningar och uppgifter samtidigt men i olika skeden. Du har ett systematiskt förhållningssätt samt förmåga att ta initiativ, driva egna aktiviteter och är serviceminded. Företagspresentation Vår kund är ett mutlinationellt förpackningsindustribolag som från början är grundat i Sverige. Här arbetar man aktivt med att utveckla lösningar och tekniker för att hela tiden ligga i framkant i sin bransch. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omgående/enligt överenskommelse och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-12-31 med möjlighet till förlängning då kunden ser detta som ett långsiktigt behov. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Lund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

162 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Technical Assistant
Jobbusters AB
Civilingenjörsyrken inom kemi och kemiteknik

Job DescriptionWe are seeking a motivated and talented Junior Technical Assistant to support the Senior Manager of Manufacturing Process and Controls GBPO. This position offers an excellent opportunity for a recent graduate to gain valuable global experience in a dynamic and innovative environment. In this role, you will contribute to the development and maintenance of essential documentation for our Quality Management Systems transformation, including Global Standard Operating Procedures and User Requirements. You will also play a key role in establishing and managing business systems that support our network of process experts across manufacturing sites, ensuring smooth coordination of meetings, effective stakeholder management, and clear communication. Additionally, you will collaborate closely with the GBPO on test-and-learn initiatives and pilot programs, providing support throughout the development cycle of innovative production processes and technologies. If you are eager to learn, thrive in collaborative settings, and are excited about contributing to the advancement of manufacturing processes, we encourage you to apply. Qualifications You are arecent graduate with a bachelor’s degree in a process-related engineering field, such as Chemical, Food, Materials, or Industrial Engineering. You have excellent English skills, written and verbal. A second, third language is a plus. You have strong communication and coordination skills to work effectively with global teams. Personal Qualities We are looking for someone with a proactive mindset and a passion for innovation, who thrives in dynamic and collaborative environments. Strong organizational skills, attention to detail, and a genuine enthusiasm for learning and contributing to the advancement of manufacturing processes are essential. The ideal candidate is a natural problem-solver with excellent communication abilities and a drive to make an impact. Company DescriptionOur client isa new consumer health company, is on a mission to become a digital-first leaderin the industry. They're investing heavily in aligning our manufacturing technology strategy with theirglobal strategy, focusing on data, digital, and automation to elevate our supply chain capabilities. When you join JobBustersAs a consultant at JobBusters, you can feel secure with a collective agreement, available consultant managers and committed recruiters. As a consultant, you also get access to our network of exciting companies and clients! For us, it is important that you as a consultant feel comfortable, feel a sense of security and community with us as an employer. We offer an occupational pension, salary change and the option of flexpension. You also get access to our benefits portal, where in addition to wellness allowance you have access to lots of discounts and offers in wellnes, home and leisure, transport, healthcare and much more! Your well-being is of the highest priority for us, and we therefore offer you as an employee Corporate Health Care to deal with all the challenges of everyday life, both at work and in private life. SalaryAs agreed. Admission and ApplicationFull time, office hours. Our client wishesto start27-jan-2025 and the assignment is expected to run for at least 10 months, with the possibility of extension. You will be employed by JobBusters and workas a consultant for our exciting client in Helsingborg.Send in your application in English (preferably in Word format) as soon as possible, as interviews take place continuously.

162 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025