Logistikassistent
Jobbusters AB
Inköps- och orderassistenter

Din nya roll Som Logistikassistent blir du en viktig del av ett operativt inköpsteam med fokus på att förebygga och hantera sena leveranser. Marknadssituationen påverkar leveransprecisionen och din roll blir att agera länk mellan inköpare, leverantörer och produktionen för att säkerställa att kritiska material når fram i tid – både nationellt och internationellt. Exempel på arbetsuppgifter: - Följa upp och skynda på leveranser av kritiska material - Agera kontaktperson mellan inköpare och produktion för att säkerställa materialtillgång - Säkerställa efterlevnad av etablerade rutiner och processer inom Supply Chain - Delta i och stötta lokala sourcingaktiviteter - Bidra till regionala och globala sourcinginitiativ vid behov För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Ha erfarenhet av logistik, operativt inköp eller liknande roll. Ha en god känsla för prioriteringar och ett starkt driv att lösa problem. Behärska både svenska och engelska i tal och skrift Vem är du?Rollen kräver ett lösningsorienterat förhållningssätt och en god kommunikationsförmåga, både i tal och skrift. Vi ser även att du är strukturerad, samarbetsinriktad och har ett sinne för detaljer Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: 2025-06-02 Slut: 2025-12-31, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. FöretagspresentationVår kund är ett ledande globalt teknikbolag som skapar produkter, bland annat robotar, och lösningar inom bland annat automation och digitalisering. Koncernens bolag finns i cirka 100 länder och huvudkontoret i Sverige finns strax utanför Stockholm.

42 dagar sedan
Sista ansökan:
1 november 2025
E-handels- och Försäljningschef - 50%
Jobbusters AB
Försäljnings- och marknadschefer

Din nya roll  Vår kund söker nu en interim E-handels- och Försäljningschef på 50% som med både hjärta och hjärna vill leda deras digitala försäljning till nästa nivå. Du blir en del av deras tighta, kreativa team – och tillsammans bygger ni vidare på deras framgångsresa där skarp design möter stark konvertering! I den här rollen är du både strateg och doer. Du driver all försäljning – både digitalt och i deras butik – med fullt ansvar för e-handelsplattformen, tillhörande integrationer och CRM-aktiviteter. Du arbetar mot tydliga försäljningsmål och ser till att de når nya målgrupper, stärker deras konvertering och ökar deras tillväxt – både i Sverige och internationellt. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Driva den dagliga e-handeln: produktpublicering, SEO, kampanjplanering, CRO, visual merchandising och mycket mer. Äga och utveckla deras CRM-strategi med Custobar som verktyg – från segmentering till aktivering. Ansvara för deras digitala marknadsföring tillsammans med deras partners – Meta, Google, Pinterest m.fl. Sätta och följa upp försäljningsmål för både butik och e-handel – och se till att planen genomförs. Vara huvudkontakt gentemot webbutvecklare, annonsbyråer, betallösningar och externa plattformar. Hitta nya tillväxtområden och kanaler, driva nykundsanskaffning och maximera LTV. Här får du en möjlighet att vara med och forma framtiden för ett varumärke med stark identitet och hög ambition, och bli en del av ett design- och trenddrivet team med hjärta, tempo och humor. För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Har flerårig erfarenhet av e-handel och försäljning, gärna i ledande roll. Har arbetat med CRM och datadriven kundaktivering. Har vana vid verktyg som GA4, GTM, Meta Ads Manager, Google Ads och Pinterest. Meriterande: Har koll på e-handelsplattformar som Shopify och/eller WooCommerce. Vem är du? För denna roll är det viktigt att du är bekväm med att sätta struktur, prioritera och fatta snabba beslut. Vidare är du trendkänslig, prestigelös och gillar att ta ansvar. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: Deltid, 50% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning som konsult via JobBusters. Start: Vår kund önskar start i augusti. Slut: Minst april med goda chanser till förlängning.  Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer. Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan.

42 dagar sedan
Sista ansökan:
1 november 2025
Kundsupportspecialist
Jobbusters AB
Ordersamordnare m.fl.

Din nya roll Som Kundsupportspecialist kommer du att ha en viktig roll i att stötta företagskunder med tekniska frågor, orderhantering och betalningsrelaterade ärenden. Du samarbetar tätt med olika funktioner inom organisationen – såsom försäljning, supply chain och eftermarknad – för att säkerställa att ärenden hanteras från start till mål med hög kvalitet och kundnöjdhet. Du har ett helhetsansvar för kundärenden och arbetar lösningsorienterat för att identifiera och implementera nya lösningar i komplexa situationer. Din erfarenhet och expertis gör att du också fungerar som ett stöd för kollegor genom coaching och kunskapsdelning. För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Tidigare erfarenhet av kundsupport och orderhantering, idealiskt skulle vara 2-3 års erfarenhet. Ha förståelse för logistikflöden. Goda kunskaper i SAP. Mycket goda kunskaper i Microsoft 365, särskilt Excel, Word och Teams. Vara flytande i svenska i såväl tal som skrift. Ha mycket goda kunskaper i engelska, i såväl tal som skrift. Vem är du?Är du en självgående och erfaren supportperson med sinne för struktur och god service? Har du en stark kommunikativ förmåga och ett lösningsorienterat arbetssätt? Då kan detta vara uppdraget för dig! Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: 2025-06-02 Slut: 2026-08-31, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. Företagspresentation Vår kund är ett ledande globalt teknikbolag som skapar produkter, bland annat robotar, och lösningar inom bland annat automation och digitalisering. Koncernens bolag finns i cirka 100 länder och huvudkontoret i Sverige finns strax utanför Stockholm.

43 dagar sedan
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Teknisk support / 2nd Line
Jobbusters AB
Supporttekniker, IT

Din nya roll Vi söker nu en Teknisk supportmedarbetare till vår kund i Mölndal som kommer att arbeta i 2nd line support i ett internationellt team. Du kommer att ha en central roll i deras supportcenter, där du hanterar ärenden i Zendesk och ger lösningar till interna kunder globalt. Arbetsuppgifter: Arbeta med 2nd line support. Hantera både programvara och hårdvarurelaterade ärenden. Utföra firmware-uppgraderingar och övervaka enheter. Ge lösningar och svara på förfrågningar från interna kunder världen över. Koordinera och samarbeta med 3rd line support för att lösa mer komplexa problem. Är du en tekniskt kunnig person som trivs med att hjälpa andra och har erfarenhet av att arbeta med teknisk support, då kan detta vara en fantastisk möjlighet för dig! För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Du har erfarenhet av att arbeta i en 2nd line support tidigare. Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Förmåga att arbeta effektivt i en supportmiljö och ge snabb och korrekt support till interna kunder. Meriterande: Erfarenhet av att arbeta med medicintekniska produkter. Vem är du? För denna roll söker vi en person som är lösningsorienterad, kommunikativ och har ett starkt tekniskt intresse. Du trivs med att arbeta i en dynamisk miljö och har förmågan att snabbt förstå och analysera tekniska problem. Som en del av ett internationellt team är det viktigt att du är samarbetsvillig och kan koordinera effektivt med andra avdelningar för att säkerställa att varje ärende löses på bästa möjliga sätt. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning som konsult via JobBusters. Start: 2025-06-02 Slut: 2025-12-31 med chans till förlängning. Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. FöretagspresentationVår kund är ett globalt ledande företag inom hygien och hälsa. De är börsnoterade i Sverige och har försäljning i ca 150 länder under globalt ledande varumärken. Här värdesätter man mångfald, likvärdiga förutsättningar och inkluderande. Vår kund finns i Göteborg.

43 dagar sedan
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Projektkoordinator
Jobbusters AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Din nya roll Som Projektkoordinator ansvarar du för att samordna produktutveckling och tekniska förändringar mellan vår kunds olika varumärken. Du leder arbetet med prototypleveranser, förändringshantering och teknisk dokumentation, samt säkerställer att partnerbolag hålls uppdaterade om senaste utvecklingen. Du arbetar nära produktchef och ingenjörsteam för att driva produkterna framåt och har en central roll i att införa ett digitalt verktyg för kostnadsanalys av fordon – från kravinsamling till implementering och systemintegration. Du leder även implementeringen av ett digitalt verktyg för kostnadsanalys av fordon. Det innebär att du ansvarar för hela projektet – från planering och kravinsamling till genomförande och integration i befintliga arbetssätt – i nära samarbete med ledning och andra nyckelintressenter inom koncernen. För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Vara Civil- eller högskoleingenjör. Ha yrkeserfarenhet från vad vi anser liknande roll. Uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska. Ha goda kunskaper i Power BI och Excel. Meriterande om du har erfarenhet från fordonsindustrin. Vem är du? Vi söker dig som har förmåga att se helheten och förstå hur olika system och avdelningar samverkar inom en global koncern. Du är kundfokuserad, tar ansvar och strävar efter att leverera resultat av hög kvalitet – oavsett om det gäller interna intressenter eller externa varumärken. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: Omgående/Enligt överenskommelse Slut: 2026-07-10, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera Hybridarbete: Uppdraget inleds på plats för att säkerställa rätt introduktion och förståelse för rollen. Därefter övergår det till en hybridlösning med ca 60% arbete på plats och 40% på distans. I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. Företagspresentation Vår kund är ledande inom fordonsindustrin och finns i 100 länder. I Sverige är huvudkontoret strax utanför Stockholm och här arbetar man med omställningen för ett hållbart transportsystem och skapar en värld av mobilitet som är bättre för både företagen, samhället och miljön.

43 dagar sedan
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Administratör med grafisk kompetens
Jobbusters AB
Backofficepersonal m.fl.

Din nya roll Uppdraget innebär att säkerställa att myndighetens publikationer är enhetliga, följer interna mallar samt uppfyller krav enligt tillgänglighetsdirektivet. Du kommer att arbeta nära både kollegor inom kommunikation och medarbetare i andra delar av organisationen. Du blir en del av myndighetens produktionsledning där uppdrag fördelas dagligen inom teamet. Exempel på arbetsuppgifter: Säkerställa att dokument följer grafisk profil och formatmallar Tillgänglighetsanpassa filer i Microsoft Office och Adobe Acrobat Administrera och kvalitetssäkra publikationer i Word, PowerPoint och Excel Samordna dokumentflöden och ha kontakt med olika interna avdelningar Arbeta metodiskt i SharePoint och andra interna system Vid behov producera enklare material i InDesign eller Photoshop För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Mycket goda kunskaper i Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) Erfarenhet av att arbeta med och justera formatmallar Mycket goda kunskaper i tillgänglighetsanpassning av dokument i Office och Adobe Acrobat Kunskap om att följa grafiska riktlinjer Erfarenhet av dokumenthantering i SharePoint Kunskaper i Adobe InDesign och Photoshop Förståelse för varumärkesarbete och visuell kommunikation Mycket goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt Vem är du? Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer. Du trivs i en administrativ roll med många kontaktytor och har en hög servicenivå. Du är metodisk i ditt arbetssätt, klarar att hantera flera parallella uppgifter samtidigt och tycker om att arbeta i team. Din kommunikativa förmåga och förståelse för visuella riktlinjer gör att du snabbt sätter dig in i uppdraget och bidrar till en professionell helhet. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse/skriv ut lön Start: Omgående, runt 2025-05-26 Slut: 2025-12-31, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: Säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. FöretagspresentationVår kund är en myndighet i Stockholm som arbetar för att förbättra bland annat vård och omsorg för Sveriges invånare. Här erbjuds ett meningsfullt arbete och kollegor som vill bidra till samhällsutvecklingen.

44 dagar sedan
Sista ansökan:
30 oktober 2025
IT Chef (interim)
Jobbusters AB
IT-chefer

Din nya roll Vill du ta en nyckelroll i en av Sveriges mest samhällsviktiga organisationer under en intensiv utvecklings- och tillväxtfas? Nu söker vi 5 seniora interimchefer inom IT som vill bidra till en verksamhet som står inför omfattande förändringar och modernisering. Vår kund befinner sig i en historisk expansions- och förändringsresa. IT-organisationen växer och utvecklas — och vi söker nu fem erfarna interimchefer som kan ta ansvar för olika verksamhetsområden och leda både personal och verksamhet med hög kvalitet och tydlig riktning. Som interimchef arbetar du självständigt och med stor handlingskraft i en komplex organisation där IT och verksamhet samverkar tätt. Du kommer att spela en viktig roll i att stärka och utveckla både verksamheten och organisationen under en tid av förändring. Dina ansvarsområden: Ha personal- och budgetansvar för ett verksamhetsområde Leda och utveckla medarbetare och verksamheten i linje med organisationens strategiska mål Hålla regelbundna avstämningar och medarbetarsamtal Rekrytera och avropa konsulter vid behov Ingå i ledningsgrupper samt styrgrupper för projekt och/eller förvaltning Följa upp leveranser och driva förbättringsarbete inom linjeverksamhet, projekt och förvaltning Du rapporterar till avdelningschef och ingår i ledningsgrupp samt styrgrupper inom ramen för uppdraget. För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Högskole-/universitetsutbildning om 120p/180hp inom Elektroteknik, Datavetenskap eller Systemvetenskap. Eller motsvarande liknande roller/erfarenhet under minst 10 år. Minst 10 års arbetslivserfarenhet av chefsroller och ledarskap med personalansvar för minst 15 personer, samt med budgetansvar under de senaste 15 åren. Minst 5 års arbetslivserfarenhet i ledande roll som haft teknisk inriktning med fokus på IT-system/applikationer de senaste 10 åren. Arbetslivserfarenhet av att praktiskt ha arbetat med förändringsledning i en medelstor eller stor organisation minst 3 år. I ledande roll, vid minst 3 olika tillfällen/uppdrag, drivit och lett ett större förändringsarbete i form av organisatorisk, strukturell eller annan typ av förändring. Minst 1 års arbetslivserfarenhet av arbete i offentlig verksamhet. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Meriterande: Minst 3 års arbetslivserfarenhet som chef inom organisationer med höga tillgänglighetskrav och 24/7 verksamhet Meriterande: Minst 3 års arbetslivserfarenhet av tillämpning av agila arbetssätt Meriterande: Minst 1 års arbetslivserfarenhet av informations- och IT-säkerhetsarbete i komplexa miljöer Vem är du? Vi söker dig som är en trygg och prestigelös ledare med en mycket god samarbets- och initiativförmåga. Du har lätt för att skapa förtroende, är ödmjuk i ditt ledarskap och trivs i en roll där du både får arbeta självständigt och i nära samarbete med andra. Din kommunikativa förmåga är utåtriktad och tydlig, och du har en naturlig fallenhet för att skapa engagemang och gemenskap i dina team. Vidare är du flexibel och anpassningsbar inför förändringar och varierande arbetsbelastning, samtidigt som du har en god strukturell förmåga och arbetar målinriktat med hög leveranskvalitet. Du uppskattar administrativa inslag i ditt arbete och har en väl utvecklad förmåga att planera, följa upp och hålla ordning på flera parallella processer. Som person trivs du i en dynamisk miljö där samarbete, ansvarstagande och ett tydligt ledarskap är avgörande för att lyckas. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning som konsult via JobBusters. Start: Enligt överenskommelse. Slut: 2026-08-21 med option om förlängning på 1+1+1 år, dvs. längst t.o.m. 2029-08-20. Sista ansökningsdag: 2025-05-19 Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera Övrig information: Säkerhetsprövning med registerkontroll krävs för uppdraget. Processen för säkerhetsprövning beräknas ta ca 8 till 10 veckor, men kan både ta längre och kortare tid. I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer. Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. FöretagspresentationVår kund är ett statligt affärsverk som förvaltar stamnätet för elkraften i Sverige. De bedriver även forskning- och utvecklingsprojekt på många områden för att främja ny teknik. Huvudkontoret finns i Stockholm och här behöver man som konsult säkerhetsprövas för de flesta uppdrag.

44 dagar sedan
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Ledningsstöd
Jobbusters AB
Chefssekreterare och VD-assistenter m.fl.

Din nya roll Till vår kund söker vi nu tre personer för rollen som Ledningsstöd!  Vår kund är inne i en stor förändring och expansionsfas, och det finns därför behov av att tillsätta konsulter som kan agera stöd till avdelningens chefer och andra ledarroller i administrativa och koordinerande uppgifter. I rollen kommer du exempelvis ha nedan arbetsuppgifter:  Stöd i upphandling och introduktion av konsulter Stöd i rekrytering och introduktion av nya medarbetare Kommunikationsinsatser kopplade till avdelningens verksamhet - intranätsartiklar, internt månadsbrev med mera Planering och genomförande av möten och konferenser Koordinering av ekonomiskt prognos- och budgetarbete Koordinering av verksamhetsrapportering Koordinering och kommunikation relaterat till systemdivisionens projekt och IT-förvaltningar För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Du har en avslutad utbildning från ett högskoleförberedande gymnasieprogram. Du har minst 5 års dokumenterad arbetslivserfarenhet av att ha självständigt arbetat som administratör med innehåll av motsvarande omfattning och svårighetsgrad. Du har minst 5 års arbetslivserfarenhet av att arbeta med MS Office program som Excel, Word och Powerpoint. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Utbildning eller arbetslivserfarenhet inom intern eller extern kommunikation är meriterande.  Utbildning eller arbetslivserfarenhet inom ekonomisk redovisning är meriterande.  Vem är du?För att lyckas i rollen som Ledningsstöd har du god samarbets- och initiativförmåga. Du är flexibel och är tydlig i din kommunikation. Vidare är du ödmjuk, serviceinriktad och kan arbeta strukturerat.  Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: omkring 2025-06-10 Slut: 2026-08-31, med option på förlängning om 1+1+1 år. Sista ansökningsdag: (om det finns en) 2025-05-21 Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera Övrig information: Innan påbörjat behöver en säkerhetsprövning göras och godkännas. I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. FöretagspresentationVår kund är ett statligt affärsverk som förvaltar stamnätet för elkraften i Sverige. De bedriver även forskning- och utvecklingsprojekt på många områden för att främja ny teknik. Huvudkontoret finns i Stockholm och här behöver man som konsult säkerhetsprövas för de flesta uppdrag.

44 dagar sedan
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Datasamordnare
Jobbusters AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Din nya roll Som Datasamordnare kommer du tillhöra funktionen Datasamordning inom staben och stötta avdelningens byggande projekt. Uppdraget innebär en stor bredd med varierande arbetsuppgifter där du kommer att arbeta med datasamordning inom de olika projekten inom avdelningen. I rollen ingår att samverka både internt och med externa intressenter. På avdelningen finns idag flera datasamordnare som du kommer att arbeta i nära samverkan med. Du deltar i olika mötesserier, rapportering sker till din samordningsfunktion och stabschef. Arbetsuppgifter: • Administration av leveranser av modeller, ritningar, data och information inom projekten. • Säkerställa att avdelningen arbetar kvalitetssäkert och uppfyller uppställda krav för hantering och lagring av datamängder. • Hantera leveranser av handlingar genom projektplattformen Webforum. • Administrera projektplattform samt ajourhålla och bistå med stöd för de verktyg och applikationer som används inom verksamheten. • Granskning, kravställning, kvalitetssäkring, lagring och distribution av leveranser och informationsmängder. • Utveckla rutiner och anvisningar inom området datasamordning och digital projekthantering. • Kommunikation med övriga delar i förvaltningen samt med externa parter för utbyte och sammanställning av handlingar. För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Minst tio års erfarenhet av datasamordning i bygg/anläggningsprojekt. Minst fem års erfarenhet av att administrera projektplattform i projekt eller i linjeorganisation. Arbetat med leveranshantering i minst ett stort (över 1 000 Mkr) multidisciplinärt infrastrukturprojekt, så som anläggningsprojekt, bygg- och installationprojekt alternativt järnvägsteknik. Erfarenhet av relationsskede och samordning av slutdokumentation från minst ett  infrastrukturprojekt. Vara flytande i svenska, i såväl tal som skrift. Vem är du? Som Datasamordnare förväntas du arbeta självständigt och med god kvalitets- och servicemedvetenhet i utförandet av dina arbetsuppgifter. Det krävs att du är lyhörd, lösningsorienterad, noggrann och har en god kommunikativ förmåga. Du ska kunna uttrycka dig väl i tal och skrift. Vi söker en erfaren datasamordnare som utöver att stötta projekten kan vara stöd till verksamheten genom att se över och utveckla arbetssätt och rutiner inför kommande överlämning med relationshandlingar och slutdokumentation. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: 2025-08-04 Slut: 2027-08-30, med möjlighet till förlängning på 1+1+1+1 år. Sista ansökningsdag: 2025-05-25 Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera Övrig information: Innan uppdragsstart ska konsulten ta del av och signera sekretessavtalet I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. Företagspresentation Vår kund verkar inom Region Stockholm och har som uppdrag att förbättra framkomligheten för invånarna i Stockholm.

44 dagar sedan
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Sales System Specialist
Jobbusters AB
Systemförvaltare m.fl.

Your New Role We are looking for Sales System Specialist for our client in telecommunication. Join our clients dynamic Sales Flow Team, where they are passionate about optimizing customer journeys. They are committed to creating innovative solutions for e-commerce, self-service, external websites, mobile apps, and future digital services. You'll set up campaigns and solutions to support various digital platforms. This role requires a deep understanding of business, processes, and people. You'll collaborate with your team to create customer-centric solutions and act as an internal consultant for colleagues across the organization. To succeed in this role, you will need:  Experience as a system specialist Web experience  Programming knowledge  Domain knowledge of telecom  Fluent in Swedish and English Who You Are Our client are on a journey to become the next-generation telecom company. To succeed, you need to be detail-oriented, logical, and open to change. You should be customer-focused and understand that the solutions you create will connect people to what matters most. We look forward to receiving your application Scope of employment: 100% Type of contract: Fixed-term employment Salary: According to agreement  Start date: 2025-06-02 End date: 2025-12-31, with the possibility of extension Selected benefits: Collective agreement, wellness allowance, Benifex etc. In your application: Please make sure it is clear that you meet the qualifications required by the client.  Good to Know  We review applications on a rolling basis. Since recruitment processes in the consulting industry often move quickly, the position may be filled before the application deadline — so don’t wait to apply! You don't need to include a cover letter. Instead, please answer the screening questions as part of your application.

45 dagar sedan
Sista ansökan:
29 oktober 2025