Montör till Munters i Tobo

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Om företaget Munters är en världsledande leverantör av energieffektiva lösningar för luftbehandling. Genom innovativ teknik skapar våra experter ett perfekt klimat för kunder i de flesta branscher. Våra största kunder finns bland livsmedelsföretag, läkemedelsbolag, jordbruk och datacenter. Munters har varit banbrytande inom området luftmiljö och klimatkontroll sedan företaget grundades 1955. Idag sker tillverkning, försäljning och service i fler än 30 länder av våra omkring 5000 medarbetare. För mer information om Munters, besök gärna www.munters.com. Dina arbetsuppgifter Är du en praktiskt lagd lagspelare som söker nya utmaningar inom industrin? Då är det kanske dig vi söker! Till Munters i Tobo söker vi nu montörer till uppdrag med start så snart som möjligt. Som montör monterar du ihop komponenter av olika storlekar och varianter enligt instruktion. På denna monteringsavdelning tillverkas kundanpassade produkter vilket innebär att arbetet är varierat och passar dig som gillar problemlösning. Arbetet utförs mestadels självständigt vid din station, men du kommer vara en del av ett arbetslag som stöttar varandra i det dagliga arbetet. Din profil Vi söker dig som är lösningsorienterad och positivt inställd till att ta dig an nya utmaningar. Vi ser att du har erfarenhet av montering i någon form och du är duktig på att hitta de mest effektiva lösningarna på problem. Att hålla hög kvalitet är alltid din första prioritet samtidigt som du utför ditt arbete på ett effektivt sätt. Du är en riktig lagspelare som inte drar dig för att hjälpa dina kollegor och du sprider positiv energi i gruppen. Arbetet är förlagt till dagtid och uppdragen startar omgående. Ansökan Är det kanske dig vi söker? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan! Sök tjänsten via vår hemsida www.clockworkpersonal.se så snart som möjligt då vi kallar in kandidater löpande på intervju under ansökningsperioden, dock senast 2024-05-24. För vidare frågor kontakta Ida Broman på 073-351 27 78 eller på [email protected] eller Tove Skärberg på 073-351 27 18 eller [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

8 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Privatrådgivare till Länsförsäkringar i Hudiksvall

Om företaget På Länsförsäkringar i Gävleborg jobbar vi medvetet med att finnas nära dig som kund - både i plats och tanke. Vi har 6 lokala kontor vilket betyder att när du ringer eller besöker oss möts du av människor som känner till dina trakter och som arbetar och lever nära dig. Hos oss hittar du inte bara försäkringar för livets alla lägen, vi är också en uppskattad bank och en heltäckande fastighetsförmedling. Vårt samhällsengagemang är viktigt för oss och vi tror på att fortsätta investera för barn och ungas bästa runtom i Gävleborg. Just därför jobbar vi aktivt med vårt samhällsengagemang, inte minst genom vår Samhällsfond. Vill du arbeta på ett företag där kundupplevelsen ligger i fokus? Är du serviceinriktad som person och gillar det personliga mötet med kunden? Då kan den här rollen passa dig! Vi söker nu privatrådgivare till vårt kontor i Hudiksvall. Dina arbetsuppgifter Som privatrådgivare hos oss kommer du att på ett affärsmässigt och personligt sätt ge rådgivning till nya och befintliga kunder inom bank, pension och försäkring. Du kommer att planera dina arbetsdagar självständigt och genomföra möten med dina kunder för att förstå deras behov och ge den bästa servicen. Utöver det kommer du tillsammans med dina kollegor ta emot spontana besök i kundhallen och hjälpa till med olika frågor inom våra tjänsteområden. Du ingår i ett mindre team på privatsidan som består av kompetenta och serviceinriktade kollegor som hjälper och stöttar varandra för att ni tillsammans ska utvecklas och bli ett framgångsrikt kontor. För att trivas i rollen ser vi att du har förmåga att leda dig själv och coacha dina kollegor. Vi på Länsförsäkringar tror på medarbetarna och det lokala kontoret då vi har ett gemensamt ansvar för vår arbetsplats, och du ser utveckling och förändring som en naturlig del i vardagen. Du ser, bekräftar och stöttar dina kollegor. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig ett självständigt arbete med snabba beslutsvägar och stor frihet att själv kunna planera dina egna arbetsdagar. Vi jobbar enligt våga, prova, lär… Hos oss får du frihet att utmana dig själv för din, dina kollegors och för bolagets skull. Vi brukar säga att uppdraget är större än rollen- att tillsammans hjälps vi åt- oavsett var i organisationen vi befinner oss. Din profil För att passa i rollen tror vi att du har en bakgrund inom kundservice eller tidigare arbetat i en rådgivande roll inom bank och försäkring eller kundtjänst. Du har avslutad gymnasieutbildning och det är meriterande om du har eftergymnasiala studier inom ekonomi eller har Swedsec Licens. Hos oss på Länsförsäkringar är det viktigt att du är serviceinriktad och professionell i ditt bemötande och trivs med att skapa goda och långsiktiga relationer med våra kunder. Du är kommunikativ och har lätt för att förstå kundens behov samt är lyhörd inför kunder såväl som dina kollegor. Som person är du strukturerad och analytisk i ditt arbetssätt. Du har goda systemkunskaper och kan snabbt sätta dig in i nya system. Ansökan Sök gärna denna tjänst så snart som möjligt, sista ansökningsdag är den 23 april 2023. Skicka in din ansökan via www.clockworkpeople.se. I denna rekrytering samarbetar vi med Clockwork Bemanning & Rekrytering. För mer information är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Linnéa Hedenberg på telefonnummer: 073 351 27 84 eller maila [email protected]

7 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Plastsvetsare till +GF+ i Avesta

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen, men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Om företaget Georg Fischer AB grundades 1971 och är ett helägt dotterbolag till den schweiziska koncernen Georg Fischer AG, som grundades 1802. Vi ingår i affärsområdet GF Piping Systems och ansvarar för försäljningen av rörsystem för industri, VA och VVS i Sverige och Finland. Vi finns representerade med kontor i Stockholm och servicecentrum/verkstad i Avesta för sammansättning av kundanpassade plaströrsystem samt service/uthyrning av plastsvetsmaskiner. Nordiskt centrallager ligger sedan 2007 i Jönköping. Vår rikstäckande säljkår utgår från: Avesta, Ängelholm, Göteborg, Gävle, Norrköping och Umeå samt filial i Finland. Dina arbetsuppgifter Georg Fischer expanderar och är nu i behov av fler medarbetare. Nu har du chansen att söka dig till ett branschledande företag. I rollen som Plastsvetsare kommer du främst att arbeta med tillverkningen av högkvalitativa produkter i plastmaterial. Du kommer ansvara för sammansättningen av kundanpassade plaströrsystem och genomför svetsningen av plastprodukterna enlig ritning. Arbetet genomförs självständigt och du arbetar mot tydliga deadlines. Arbetstiderna är förlagda på dagtid, men vid eventuella arbetstoppar så vill vi att du är flexibel för olika arbetstider. Tjänsten är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående och pågår under 6 månader. För rätt person kan det finnas möjlighet till förlängning. Din profil Vi söker dig som är intresserad av att arbeta i en tillverkande miljö och har ett tekniskt intresse. Du behöver inte ha någon erfarenhet av plastsvetsning sedan tidigare, men det är en fördel om du tidigare arbetat inom industrin. Besitter du även kunskaper inom ritningsläsning och innehar truckkort anses det som meriterande. Som person är du lättlärd och trivs med arbetsuppgifter som är repetitiva. Du är en noggrann och ansvarstagande person som gärna vill bidra till gruppen genom din goda samarbetsförmåga. Vidare ser vi gärna att du är kvalitetsmedveten eftersom det värdesätts högt på arbetsplatsen. För att klara av uppdraget krävs det att dina språkkunskaper inom svenska vara väldigt bra, då du måste kunna läsa och förstå instruktioner som du får till dig. Ansökan Georg Fischer har valt att samarbeta med Clockwork Bemanning & Rekrytering AB. För mer information är du varmt välkommen att kontakta Julia Lindström via mail [email protected] eller telefon 073-351 27 66 Urval sker löpande så ansök gärna snarast möjligt, dock senast den 17 maj 2024

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Plastsvetsare till +GF+ i Avesta

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen, men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Om företaget Georg Fischer AB grundades 1971 och är ett helägt dotterbolag till den schweiziska koncernen Georg Fischer AG, som grundades 1802. Vi ingår i affärsområdet GF Piping Systems och ansvarar för försäljningen av rörsystem för industri, VA och VVS i Sverige och Finland. Vi finns representerade med kontor i Stockholm och servicecentrum/verkstad i Avesta för sammansättning av kundanpassade plaströrsystem samt service/uthyrning av plastsvetsmaskiner. Nordiskt centrallager ligger sedan 2007 i Jönköping. Vår rikstäckande säljkår utgår från: Avesta, Ängelholm, Göteborg, Gävle, Norrköping och Umeå samt filial i Finland. Dina arbetsuppgifter Georg Fischer expanderar och är nu i behov av fler medarbetare. Nu har du chansen att söka dig till ett branschledande företag. I rollen som Plastsvetsare kommer du främst att arbeta med tillverkningen av högkvalitativa produkter i plastmaterial. Du kommer ansvara för sammansättningen av kundanpassade plaströrsystem och genomför svetsningen av plastprodukterna enlig ritning. Arbetet genomförs självständigt och du arbetar mot tydliga deadlines. Arbetstiderna är förlagda på dagtid, men vid eventuella arbetstoppar så vill vi att du är flexibel för olika arbetstider. Tjänsten är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående och pågår under 6 månader. För rätt person kan det finnas möjlighet till förlängning. Din profil Vi söker dig som är intresserad av att arbeta i en tillverkande miljö och har ett tekniskt intresse. Du behöver inte ha någon erfarenhet av plastsvetsning sedan tidigare, men det är en fördel om du tidigare arbetat inom industrin. Besitter du även kunskaper inom ritningsläsning och innehar truckkort anses det som meriterande. Som person är du lättlärd och trivs med arbetsuppgifter som är repetitiva. Du är en noggrann och ansvarstagande person som gärna vill bidra till gruppen genom din goda samarbetsförmåga. Vidare ser vi gärna att du är kvalitetsmedveten eftersom det värdesätts högt på arbetsplatsen. För att klara av uppdraget krävs det att dina språkkunskaper inom svenska vara väldigt bra, då du måste kunna läsa och förstå instruktioner som du får till dig. Ansökan Georg Fischer har valt att samarbeta med Clockwork Bemanning & Rekrytering AB. För mer information är du varmt välkommen att kontakta Julia Lindström via mail [email protected] eller telefon 073-351 27 66 Urval sker löpande så ansök gärna snarast möjligt, dock senast den 17 maj 2024

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Privatrådgivare till Länsförsäkringar i Hudiksvall

Om företaget På Länsförsäkringar i Gävleborg jobbar vi medvetet med att finnas nära dig som kund - både i plats och tanke. Vi har 6 lokala kontor vilket betyder att när du ringer eller besöker oss möts du av människor som känner till dina trakter och som arbetar och lever nära dig. Hos oss hittar du inte bara försäkringar för livets alla lägen, vi är också en uppskattad bank och en heltäckande fastighetsförmedling. Vårt samhällsengagemang är viktigt för oss och vi tror på att fortsätta investera för barn och ungas bästa runtom i Gävleborg. Just därför jobbar vi aktivt med vårt samhällsengagemang, inte minst genom vår Samhällsfond. Vill du arbeta på ett företag där kundupplevelsen ligger i fokus? Är du serviceinriktad som person och gillar det personliga mötet med kunden? Då kan den här rollen passa dig! Vi söker nu privatrådgivare till vårt kontor i Hudiksvall. Dina arbetsuppgifter Som privatrådgivare hos oss kommer du att på ett affärsmässigt och personligt sätt ge rådgivning till nya och befintliga kunder inom bank, pension och försäkring. Du kommer att planera dina arbetsdagar självständigt och genomföra möten med dina kunder för att förstå deras behov och ge den bästa servicen. Utöver det kommer du tillsammans med dina kollegor ta emot spontana besök i kundhallen och hjälpa till med olika frågor inom våra tjänsteområden. Du ingår i ett mindre team på privatsidan som består av kompetenta och serviceinriktade kollegor som hjälper och stöttar varandra för att ni tillsammans ska utvecklas och bli ett framgångsrikt kontor. För att trivas i rollen ser vi att du har förmåga att leda dig själv och coacha dina kollegor. Vi på Länsförsäkringar tror på medarbetarna och det lokala kontoret då vi har ett gemensamt ansvar för vår arbetsplats, och du ser utveckling och förändring som en naturlig del i vardagen. Du ser, bekräftar och stöttar dina kollegor. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig ett självständigt arbete med snabba beslutsvägar och stor frihet att själv kunna planera dina egna arbetsdagar. Vi jobbar enligt våga, prova, lär… Hos oss får du frihet att utmana dig själv för din, dina kollegors och för bolagets skull. Vi brukar säga att uppdraget är större än rollen- att tillsammans hjälps vi åt- oavsett var i organisationen vi befinner oss. Din profil För att passa i rollen tror vi att du har en bakgrund inom kundservice eller tidigare arbetat i en rådgivande roll inom bank och försäkring eller kundtjänst. Du har avslutad gymnasieutbildning och det är meriterande om du har eftergymnasiala studier inom ekonomi eller har Swedsec Licens. Hos oss på Länsförsäkringar är det viktigt att du är serviceinriktad och professionell i ditt bemötande och trivs med att skapa goda och långsiktiga relationer med våra kunder. Du är kommunikativ och har lätt för att förstå kundens behov samt är lyhörd inför kunder såväl som dina kollegor. Som person är du strukturerad och analytisk i ditt arbetssätt. Du har goda systemkunskaper och kan snabbt sätta dig in i nya system. Ansökan Sök gärna denna tjänst så snart som möjligt, sista ansökningsdag är den 26 maj 2024. Skicka in din ansökan via www.clockworkpeople.se. I denna rekrytering samarbetar vi med Clockwork Bemanning & Rekrytering. För mer information är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Jennie Helmersson på telefonnummer: 073 351 27 05 eller maila [email protected]

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Ekonom med möjlighet att växa till Ekonomichef till Bergvik Sweden

Om företaget Bergvik Sweden är ett företag i Bergvik strax utanför Söderhamn i Hälsingland. Här ligger vårt huvudkontor och fabriken för tillverkning av våra produkter. Vi har även ett lokalt försäljningskontor i Alingsås. Vi har specialiserat oss på kompletta lösningar av installationsgolv till främst el- och kraftindustrin samt datorhallar, men även inom områden som exempelvis övervakningscentraler och laboratorier. Sedan starten 1970 har vi investerat stort i FoU vilket har resulterat i de smarta och hållbara produkter som vi erbjuder idag. Utvecklingen har bl.a. resulterat i ett installationstak med samma användningsområden som våra golv, vilket ger våra kunder en ännu mer komplett lösning. Bergvik Sweden AB är en del av Bergvik Group-koncernen och har systerbolag i Sydafrika, USA, Norge och Australien. Då vår ekonomichef ska trappa ner och så småningom gå i pension så söker vi en ersättare. Vill du ta nästa steg i din karriär och arbeta i ett globalt bolag där du får möjlighet och tid att växa in i din nya roll? Då är detta tjänsten för dig! Dina arbetsuppgifter I denna roll kommer du på sikt att ha ett övergripande ansvar för hela ekonomiprocessen. Du hanterar då allt från bokföring, redovisning, löneadministration, bokslut, rapportering samt arbete med våra verksamhetssystem. Internt kommer du att assistera olika avdelningar som behöver ekonomiskt stöd och externt handlar det om många kontaktytor såsom leverantörer, kunder, revisorer och myndigheter. Inledningsvis arbetar du sida vid sida med vår nuvarande ekonomichef, för att gradvis överta ansvaret för de olika ekonomiska områdena. Denna position erbjuder dig möjlighet att växa, utvecklas och samtidigt spela en avgörande roll i effektiviteten och framgången för företaget. VI ERBJUDER DIG Vår arbetsplats kännetecknas av en öppen företagskultur med en stark gemenskap. Vi har bra förmånspaket till våra anställda som bla innehåller ett generöst friskvårdbidrag och flexibla arbetstider. Dina arbetsuppgifter är varierande och du kommer ha stora möjligheter till utveckling Din profil Vi ser att du har en högskoleutbildning inom ekonomi alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet. Du besitter en förståelse och kunskap inom redovisning och lön samt en vana att jobba i ekonomisystem. Att ha erfarenhet från en liknande roll är meriterande likaså att ha jobbat i Monitor och Hogia. Du hanterar svenska och engelska i tal och skrift obehindrat. Som person är du strukturerad, du har lätt att prioritera och organisera och se till att arbetet blir utfört inom utsatt tid. Att samarbeta är enkelt för dig, du ser lösningar som passar bra för alla parter och kan genomföra saker på ett prestigelöst sätt. Du löser problem utan att missa de långsiktiga strategierna och har lätt att analysera och se samband i komplex information. Ansökan Sök gärna denna tjänst så snart som möjligt, sista ansökningsdag är den 26 maj 2024. Skicka in din ansökan via www.clockworkpeople.se. I denna rekrytering samarbetar vi med Clockwork Bemanning & Rekrytering. För mer information är du varmt välkommen att kontakta chefsrekryterare Jennie Helmersson på telefonnummer: 073 351 27 05, [email protected]

7 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Ekonom med möjlighet att växa till Ekonomichef till Bergvik Sweden

Om företaget Bergvik Sweden är ett företag i Bergvik strax utanför Söderhamn i Hälsingland. Här ligger vårt huvudkontor och fabriken för tillverkning av våra produkter. Vi har även ett lokalt försäljningskontor i Alingsås. Vi har specialiserat oss på kompletta lösningar av installationsgolv till främst el- och kraftindustrin samt datorhallar, men även inom områden som exempelvis övervakningscentraler och laboratorier. Sedan starten 1970 har vi investerat stort i FoU vilket har resulterat i de smarta och hållbara produkter som vi erbjuder idag. Utvecklingen har bl.a. resulterat i ett installationstak med samma användningsområden som våra golv, vilket ger våra kunder en ännu mer komplett lösning. Bergvik Sweden AB är en del av Bergvik Group-koncernen och har systerbolag i Sydafrika, USA, Norge och Australien. Då vår ekonomichef ska trappa ner och så småningom gå i pension så söker vi en ersättare. Vill du ta nästa steg i din karriär och arbeta i ett globalt bolag där du får möjlighet och tid att växa in i din nya roll? Då är detta tjänsten för dig! Dina arbetsuppgifter I denna roll kommer du på sikt att ha ett övergripande ansvar för hela ekonomiprocessen. Du hanterar då allt från bokföring, redovisning, löneadministration, bokslut, rapportering samt arbete med våra verksamhetssystem. Internt kommer du att assistera olika avdelningar som behöver ekonomiskt stöd och externt handlar det om många kontaktytor såsom leverantörer, kunder, revisorer och myndigheter. Inledningsvis arbetar du sida vid sida med vår nuvarande ekonomichef, för att gradvis överta ansvaret för de olika ekonomiska områdena. Denna position erbjuder dig möjlighet att växa, utvecklas och samtidigt spela en avgörande roll i effektiviteten och framgången för företaget. VI ERBJUDER DIG Vår arbetsplats kännetecknas av en öppen företagskultur med en stark gemenskap. Vi har bra förmånspaket till våra anställda som bla innehåller ett generöst friskvårdbidrag och flexibla arbetstider. Dina arbetsuppgifter är varierande och du kommer ha stora möjligheter till utveckling Din profil Vi ser att du har en högskoleutbildning inom ekonomi alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet. Du besitter en förståelse och kunskap inom redovisning och lön samt en vana att jobba i ekonomisystem. Att ha erfarenhet från en liknande roll är meriterande likaså att ha jobbat i Monitor och Hogia. Du hanterar svenska och engelska i tal och skrift obehindrat. Som person är du strukturerad, du har lätt att prioritera och organisera och se till att arbetet blir utfört inom utsatt tid. Att samarbeta är enkelt för dig, du ser lösningar som passar bra för alla parter och kan genomföra saker på ett prestigelöst sätt. Du löser problem utan att missa de långsiktiga strategierna och har lätt att analysera och se samband i komplex information. Ansökan Sök gärna denna tjänst så snart som möjligt, sista ansökningsdag är den 26 maj 2024. Skicka in din ansökan via www.clockworkpeople.se. I denna rekrytering samarbetar vi med Clockwork Bemanning & Rekrytering. För mer information är du varmt välkommen att kontakta chefsrekryterare Jennie Helmersson på telefonnummer: 073 351 27 05, [email protected]

7 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Registratorer och Arkivarier sökes till kommande uppdrag i Stockholm!

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Dina arbetsuppgifter Som registrator/ arkivarie arbetar du med datorn som ditt främsta redskap och du hanterar i regel flera olika system. Beroende på uppdrag varierar dina arbetsuppgifter, men du utför uppgifter som exempelvis daglig postöppning, registrering, diarieföring och expediering. Även aktläggning, arkivering av diarieförda handlingar och ärenden. Utöver detta kommer du ha kontakter med anställda och allmänhet vid offentliggörande av handlingar i enlighet med offentlighetsprincipen. Ofta ingår även framtagande av information om pågående och avslutade ärenden samt att ta fram statistik över pågående och avslutade ärende. Arbetstider och omfattning på anställningen varierar såklart beroende på uppdrag, så vi tar gärna emot din ansökan oavsett om du vill arbeta heltid eller deltid. Det är alltid en fördel om du är tillgänglig med kort varsel. För kommande uppdrag hos våra kunder i Stockholm söker vi nu dig som är ute efter nya utmaningar inom registrator roller. Din profil Vi söker dig som har: • registratorsutbildning på högskolenivå eller likvärdig utbildning. Alternativt, gymnasium eller likvärdig utbildning samt ett (1) års arbetslivserfarenhet som registrator / arkivarie • goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt • kunskaper om dokument- och ärendehanteringssystem (exempelvis Public360, W3D3 eller Visual Arkiv m.fl.) • kännedom om lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet och registratorsfunktion och ansvar • kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift. Vi tror att du passar i en sådan här roll om du är lösningsorienterad, driven och strukturerad. Du arbetar på ett metodiskt och förtroendeskapande sätt samt ser lösningar med ett helhetsperspektiv. Tack vare din positiva inställning och servicekänsla bidrar du med god stämning till såväl medarbetare som kunder. Då urvalsprocessen sträcker sig över en längre tid kan responsen på din ansökan eventuellt dröja, men alla sökande kommer få återkoppling. Ansökan Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet. Är du nyfiken på om vi kan matcha dig med en ny och spännande tjänst? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan! För mer information är du varmt välkommen att kontakta [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

7 maj 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024
Teknisk säljare till Veidekke Prefab i Sala

Om oss Veidekke Prefab i Sala är inne i en spännande expansionsfas med helt nya produkter och projekt spridda över landet. Vi söker nu en passionerad och driven medarbetare för att förstärka vårt team och fortsätta vår framgångsrika resa. Som en av Sveriges främsta tillverkare av fiberbetong är vi stolta över vår expertis och vårt bidrag till byggbranschen. Med cirka 30 dedikerade anställda och en årlig omsättning på cirka 50 miljoner kronor är vår fabrik i Sala navet för tillverkning av betongelement och andra högkvalitativa betongprodukter som stödmurar, kabelrännor, teknikhus och kompletta badrumsmoduler. Hos oss erbjuds du en dynamisk och stimulerande arbetsmiljö där engagemanget sträcker sig genom hela processen, från förfrågan till färdigt projekt – inklusive konstruktion, tillverkning och montage. Om du är redo att ta dig an utmaningen och vara en del av ett framgångsrikt team som ständigt strävar efter att leverera kvalitet och innovation, välkommen att ansöka till Veidekke Prefab i Sala. Tillsammans bygger vi framtidens samhälle. Dina arbetsuppgifter Vill du vara en del av en dynamisk organisation och driva försäljningen av våra innovativa produkter och tjänster? Då är rollen som teknisk säljare hos Veidekke Prefab perfekt för dig! Som teknisk säljare är du nyckeln till att marknadsföra och sälja våra ledande produkter och tjänster inom stödmurar till en bred kundbas. Din roll innebär att inte bara upprätta offerter och förhandla avtal med våra kunder, utan också att säkerställa att deras krav och förväntningar blir tillgodosedda. Du kommer att vara en central del av våra kundmöten, där du inte bara bygger starka relationer utan också säkerställer att kundernas behov tas om hand genom hela projektets livscykel. Att följa upp kundnöjdhet är en del av dina uppgifter och du kommer aktivt att bearbeta nya kunder för att utöka vår marknadsandel. Samarbete är nyckeln till vår framgång. Du kommer att ha ett nära samarbete med våra projektledare för att säkerställa att leveranser och kundkrav koordineras på ett effektivt sätt. Att bevaka marknadstrender och konkurrensen på marknaden är avgörande för att vi ska fortsätta växa inom vår bransch. Din profil Vi ser att du har erfarenhet från bygg och anläggning vilket utgör en bra grund för ett framgångsrikt arbete. Vi ser att du är strukturerad och trygg i dig själv för att kunna argumentera när du lämnar över offerter och förhandlar avtal som säkerställer bästa möjliga lösningar för våra kunder. I rollen som teknisk säljare är du ansvarig för att säkerställa att kundavtal upprättas enligt ABM 07-villkoren och att kundkrav och förväntningar kommuniceras tydligt till projektledningen för ett smidigt och effektivt projektgenomförande. Om du har en förståelse för ABM-avtalet anses det som meriterande. Att identifiera nya affärsmöjligheter och ha en god förståelse för projekt är en del av din vardag, där du kontinuerligt arbetar för att utveckla och utöka vår kundbas och bidra till företagets tillväxt. Om du dessutom besitter systemkunskaper, särskilt inom Excel, Monitor och CAD, är det ett stort plus som kommer att underlätta ditt arbete och stärka vårt team ytterligare. Ansökan Känner du igen dig i profilen? Tveka då inte att kontakta mig, Fredrik Öhman på 070-821 53 30 eller via mail [email protected]. Veidekke Prefab samarbetar med Clockwork Bemanning & Rekrytering och du ansöker till tjänsten via vår hemsida www.clockworkpersonal.se. Sista ansökningsdag är 2024-05-24.

6 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Nätverkstekniker

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi har lång erfarenhet från rekrytering – och bemanningsbranschen och vi vet hur viktigt det är med lokal närvaro. Vårt varumärke kännetecknas av ett högt personligt engagemang på alla nivåer – i relationen med våra kunder, kandidater och i relationen med våra konsulter. Vi vill med hög kompetens, ett genuint engagemang och prestigelöst arbetssätt smitta vår omgivning med positiv energi och inspiration och upplevas som en mötesplats dit företag och människor vänder sig när de vill ta nästa steg i utvecklingen. Clockwork finns i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Om företaget Falu Energi & Vatten är ett kommunägt företag som omsätter cirka 950 miljoner kronor per år och har cirka 230 anställda. Med våra verksamheter inom el, kraftproduktion, värme & kyla, stadsnät, återvinning samt vatten är vi en viktig del av infrastrukturen i Falu kommun. Vi är ett företag som satsar fullt ut på produktion av förnybar el från biobränsle, solenergi, vind- och vattenkraft. Vi ser oss som en engagerad samhällsbyggare som med hållbarhet och kundens bästa i fokus utvecklar samhället. Det gör vi genom en kultur där vi vågar utmana och utvecklas, där vi alla känner ansvar och möter varje människa med öppenhet. Dina arbetsuppgifter I din roll som nätverkstekniker kommer du att primärt jobba operativt, i nära samarbete med vår nätverksarkitekt. Du ansvarar för den fysiska hanteringen av hela företages nätverk. I din roll kommer du också att fungera som andra linje till vår IT-support vid mer avancerade behov. Ett stort fokus är samverka med verksamheten kring IT-arkitekrelaterade frågor, och även att utveckla en stabil drift av våra IT-system och infrastruktur. Några fler exempel på dina arbetsuppgifter är: • Konfigurera och underhålla nätverksutrustning såsom brandväggar, switchar och accesspunkter, både på huvudkontoret och ute i fält. • Felsökning av nätverksproblem i företages hela nätverk. • Utföra nätverksövervakning för att upptäcka och åtgärda eventuella driftstörningar eller säkerhetsincidenter. • Genomföra regelbundna nätverksuppdateringar och säkerhetspatchar. • Dokumentera nätverkskonfigurationer och ändringar samt utveckla och upprätthålla nätverksdokumentation, inklusive diagram. • Tillhandahålla teknisk support och lösa nätverksrelaterade problem för användare och andra IT-teammedlemmar Du kommer att ingå i en erfaren grupp med IT-experter. Tillsammans stöttar vi varandra i det dagliga arbetet och vi drivs av att utveckla företagets IT-miljö. Du kommer att bli en del av ett serviceinriktat och lösningsorienterat team! Din profil Som person är du engagerad, självgående och initiativrik. Du lockas av att få arbeta i en organisation där du kan vara med och påverka arbetssätt. I din roll krävs det också att du trivs med att möta människor såväl som att genomföra tekniska arbetsuppgifter. Du som söker har: • Relevant utbildning inom IT eller nätverksteknik, exempelvis högskoleexamen eller motsvarande erfarenhet som vi bedömer likvärdig • Minst tre års dokumenterad erfarenhet av nätverksadministration och -support (switching, routing, wifi mm). • Kunskap om nätverksprotokoll. • Erfarenhet av konfiguration och underhåll av nätverksutrustning, helst från Fortinet, annars från andra ledande tillverkare, som Cisco, Juniper, eller liknande. • Förmåga att felsöka och lösa nätverksrelaterade problem effektivt. • Kunskap om nätverkssäkerhetsprinciper och förmåga att implementera säkerhetsåtgärder för att skydda företagets/organisationens nätverk mot externa hot. • Goda kunskaper i svenska och engelska, tal som skrift • B-körkort Det är meriterande om du har kunskaper i eller kring: • Erfarenhet av säkerhetssidan, tex brandväggsregler, IPS och/eller antivirus • Erfarenhet av OT-miljöer och -nätverk (Operational Technology, tex industriella styrsystem) • Fortinet säkerhetsprodukter Uppdraget är på 6 månader med god chans till förlängning. Ansökan Vi arbetar löpande med intervjuer och tillsättningar, ansök därför redan idag via www.clockworkpersonal.se, dock senast 2024-05-24. För mer information är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Emil Nilsen på 073-351 27 43 eller [email protected].

6 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024