Ekonomiassistenter sökes till kommande uppdrag i Stockholm!

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs mer på www.clockworkpersonal.se Dina arbetsuppgifter Som Ekonomiassistent arbetar du med datorn som ditt främsta redskap och du hanterar i regel flera olika system. Beroende på uppdrag varierar dina arbetsuppgifter, men i huvudsak kommer dina arbetsuppgifter bestå av exempelvis att arbeta med löpande redovisning och bokföring, arbete med huvudbokföring, arbete i ekonomisystem (exempelvis U4 Agresso, Raindance, m.fl.) även kontering samt kontroll av fakturor, förberedande av underlag för databehandling och avstämning av kontosaldon. Det kan även förekomma arbetsuppgifter så som arbete med leverantör- och kundreskontra, delta i bokslutsarbete, besvara förfrågningar om in- och utbetalningar samt arbete med kassa- och bankavstämningar. Arbetstider och omfattning på anställningen varierar såklart beroende på uppdrag, så vi tar gärna emot din ansökan oavsett om du vill arbeta heltid eller deltid. Det är alltid en fördel om du är tillgänglig med kort varsel. För kommande uppdrag hos våra kunder i Stockholm söker vi nu dig som är ute efter nya utmaningar som ekonomiassistent. Du kanske har ett jobb som det idag eller så längtar du efter att få testa dina vingar inom ett nytt område – för oss är dina personliga egenskaper viktigast. Din profil Vi ser gärna att du som söker tjänsten har tidigare erfarenhet som ekonomiassistent. Antingen har du några års arbetslivserfarenhet, alternativt har dina tidigare arbeten eller andra åtaganden innefattat liknande uppgifter. Du har god datorvana och kan utan problem navigera mellan olika system. Din kommunikativa förmåga är god och du uttrycker dig väl på svenska och engelska i tal som skrift. Vi ser även att du som söker har: • högskoleutbildning inom ekonomi eller likvärdig utbildning och minst 1 års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Alternativt, gymnasium eller likvärdig utbildning samt 3 års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent • goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt • goda kunskaper i ekonomisystem (exempelvis U4 Agresso, Raindance m.fl.) • kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift. Vi tror att du passar i en sådan här roll om du är driven och strukturerad. Du arbetar på ett metodiskt och förtroendeskapande sätt samt ser lösningar med ett helhetsperspektiv. Tack vare din positiva inställning och servicekänsla bidrar du med god stämning till såväl medarbetare som kunder. Då urvalsprocessen sträcker sig över en längre tid kan responsen på din ansökan eventuellt dröja, men alla sökande kommer få återkoppling. Ansökan Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet. Är du nyfiken på om vi kan matcha dig med en ny och spännande tjänst? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan! För mer information är du varmt välkommen att kontakta [email protected] eller 070 821 53 12 Vi ser fram emot din ansökan!

6 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Receptionister sökes till kommande uppdrag i Stockholm!

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs mer på www.clockworkpersonal.se Dina arbetsuppgifter För kommande uppdrag hos våra kunder i Stockholm söker vi nu dig som är ute efter nya utmaningar inom reception och serviceyrken. Du kanske har ett jobb som receptionist idag eller så längtar du efter att få testa dina vingar inom ett nytt område – för oss är dina personliga egenskaper viktigast. Arbetsuppgifter, arbetstider och omfattning kan variera beroende på uppdrag. Men vanligt förekommande arbetsuppgifter är att bemanna receptionen under kontorstider och få kunder att känna sig omhändertagna, välkomna kunder och visa dem rätt i lokalerna, ta emot samtal och besvara mejl samt att ansvara för att kontoret är helt och rent. Även att ansvara för posthantering, mötesbokningar, samt beställning och inköp av kontorsmaterial, fika med mera. Det finns möjlighet att arbeta både heltid och deltid i vår Receptionistpool vilket innebär både att du kan bli inringd med kort varsel, eller schemalagd i förväg. Rollen kan ställa högra krav på tillgänglighet och flexibilitet. Som Receptionist hos oss finns möjligheter till att arbeta hos flera olika kunder inom servicesektorn, främst inom kontorsservice. Våra kunder erbjuder en trevlig och professionell miljö i fina lokaler. Söker du extraarbete ser vi att uppdraget är ett långsiktigt extrajobb, där du arbetar vid behov såsom vid sjuk- och planerad frånvaro. Din profil Rollen som Receptionist innebär en hög känsla av service och kundbemötande. Du är lösningsorienterad och tycker om att ha flera arbetsuppgifter samtidigt. Som person tycker du om att göra det lilla extra, samtidigt som du vet hur du skall planera och koordinera dina dagar. Service är A & O för dig, samtidigt om du alltid vill utvecklas tillsammans med andra. Ansökan I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar sedan på uppdrag hos våra kunder. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt goda chanser att påverka såväl din arbetssituation som personlig utveckling. Är du den receptionisten vi söker? skicka in din ansökan redan idag via www.clockworkpersonal.se Vi ser fram emot din ansökan!

6 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Senior Green Technology Lead

About the company PostNord connects companies, public authorities, and private individuals. Via our unique network, we make business, trade, and communication possible to, from and within the Nordics. As a major logistics player in the Nordic region, we are manifesting climate leadership by being at the forefront of the industry’s climate transition. Our ambition is to be fossil-free in 2030. We are transforming by working with efficiencies, electrification, and renewable fuels. The climate transformation is led by our transformation program, Green by PostNord. The program secures a structured way of working for reaching our targets – by working more standardized and coordinated. As a Senior Green Technology Lead you will become a member of the Program Management Office (PMO) for our green transformation. The PMO function is responsible for coordination of internal and external stakeholders, and oversees pilots and projects related to the green transformation. Do you want to learn more about our offices? Click here: Arken EN (youtube.com) Your responsibilities • Lead and facilitate projects, analyses, and assessments to identify cost-efficient solutions for our green transformation. • Be one of the groups experts in green technologies and develop business cases and analyses for internal decision making. • Develop and implement our group wide green tech roadmap to transition PostNord's logistics operations from fossil fuels to renewable energy sources. • Monitor the development of market trends around green technologies and relevant policies in the Nordic countries. • Project manage and/ or coordinate green pilots, projects, and investments, in accordance with our internally developed green technology roadmap for 2030. • Facilitate and monitor the programs progress towards our climate targets. Your profile • Relevant higher education e.g., Master of Science in Engineering or Business Administration. • Minimum 5 years of experience of similar qualified work in the logistics or manufacturing industry, or a solid track record from management consulting with experience from different industries. • Documented competence within decarbonization efforts and green technology is meritorious. • Excellent analytical skills and a solid understanding of economics. • As a person you are structured and communicative, driven by challenges and complex deliveries. You are motivated by working with strategic as well as tactical issues on the boundaries between technology and business. • You are not afraid of taking the lead, but at the same time you are a very good team player. • Applicants need to have very good skills in English, and it is an advantage to be fluent in a Nordic language both in speech and in writing. We offer you a flexible hybrid workplace with a prestige-free environment where we as a team help each other to reach our goals. We encourage self-sufficient leadership for development and career opportunities. In addition to the benefits mentioned above, we offer: • work in a Nordic and flexible environment. • good insurance and occupational pension conditions • employee benefits through PostNord's own employee foundation PostNord Plus • employment according to a collective agreement. Your application Apply We look forward to receiving your application! In this recruitment we cooperate with Clockwork Bemanning & Rekrytering. For more information you are warmly welcome to contact Tobias Nilsson on: 070-821 53 21. Apply at the 26 th of May at the latest, at www.clockworkpeople.se. For union representatives, visit: www.postnord.com/fackliga.

6 maj 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
Receptionist till kommande uppdrag i Eskilstuna!

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Om företaget Vi på Clockwork Bemanning & Rekrytering arbetar aktivt med att matcha talanger med intressanta karriärmöjligheter. För närvarande stödjer vi en framstående aktör inom fastighetsbranschen genom att tillhandahålla kvalificerad personal. I rollen som uthyrare har du även möjligheten att delta i receptionsuppgifter, inklusive att vara den första kontaktpunkten för besökare och hantera inkommande samtal och förfrågningar. Dina arbetsuppgifter Som uthyrare har du en mångsidig roll, från att hantera den inledande kontakten till att slutföra kontraktsprocessen. Du ansvarar för planering och genomförande av visningar för att attrahera potentiella hyresgäster. Samtidigt som du tar hand om nycklar och kommunicerar med befintliga hyresgäster och leverantörer, inkluderar din roll även receptionsuppgifter. Det innebär att du tar emot inkommande samtal och e-post, besvarar frågor och hanterar förfrågningar om visningar. Dessutom spelar du en aktiv roll i att utveckla bostadsområdet genom samarbete med kollegor och andra intressenter. Det kan inkludera att delta i möten, ge feedback och bidra till att forma strategier för framtida utveckling och förvaltning av fastigheten. Din profil För att lyckas i denna roll ser vi att du har relevant utbildning och erfarenhet inom försäljning eller motsvarande område, samt goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Excel. Kommunikation är nyckeln, så utmärkta språkkunskaper på både svenska och engelska är avgörande. Det är också ett krav att inneha B-körkort och ha tillgång till egen bil för att kunna utföra dina arbetsuppgifter effektivt. Startdatum är enligt överenskommelse och tjänsten är baserad i Eskilstuna med en pågående period på 6 månader, med möjlighet till förlängning vid överenskommelse mellan båda parter. Ansökan Du blir anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos någon av våra kunder. En fördel med att arbeta som konsult på Clockwork är att du har möjlighet att utvidga ditt nätverk och få bra arbetslivserfarenheter för din fortsatta karriär. För oss är gemenskap och uppskattning viktigt därför får du en nära och personlig kontakt med din konsultchef som stödjer och utvecklar ditt arbete under uppdraget. Är du redo för denna spännande utmaning? Skicka in din ansökan idag och låt oss tillsammans skapa framgångsrika resultat!

5 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Plastsvetsare till +GF+

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen, men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Om företaget Georg Fischer AB grundades 1971 och är ett helägt dotterbolag till den schweiziska koncernen Georg Fischer AG, som grundades 1802. Vi ingår i affärsområdet GF Piping Systems och ansvarar för försäljningen av rörsystem för industri, VA och VVS i Sverige och Finland. Vi finns representerade med kontor i Stockholm och servicecentrum/verkstad i Avesta för sammansättning av kundanpassade plaströrsystem samt service/uthyrning av plastsvetsmaskiner. Nordiskt centrallager ligger sedan 2007 i Jönköping. Vår rikstäckande säljkår utgår från: Avesta, Ängelholm, Göteborg, Gävle, Norrköping och Umeå samt filial i Finland. Dina arbetsuppgifter Georg Fischer expanderar och är nu i behov av fler medarbetare. Nu har du chansen att söka dig till ett branschledande företag. I rollen som Plastsvetsare kommer du främst att arbeta med tillverkningen av högkvalitativa produkter i plastmaterial. Du kommer ansvara för sammansättningen av kundanpassade plaströrsystem och genomför svetsningen av plastprodukterna enlig ritning. Arbetet genomförs självständigt och du arbetar mot tydliga deadlines. Arbetstiderna är förlagda på dagtid, men vid eventuella arbetstoppar så vill vi att du är flexibel för olika arbetstider. Tjänsten är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående och pågår under 6 månader. För rätt person kan det finnas möjlighet till förlängning. Din profil Vi söker dig som är intresserad av att arbeta i en tillverkande miljö och har ett tekniskt intresse. Du behöver inte ha någon erfarenhet av plastsvetsning sedan tidigare, men det är en fördel om du tidigare arbetat inom industrin. Besitter du även kunskaper inom ritningsläsning och innehar truckkort anses det som meriterande. Som person är du lättlärd och trivs med arbetsuppgifter som är repetitiva. Du är en noggrann och ansvarstagande person som gärna vill bidra till gruppen genom din goda samarbetsförmåga. Vidare ser vi gärna att du är kvalitetsmedveten eftersom det värdesätts högt på arbetsplatsen. För att klara av uppdraget krävs det att dina språkkunskaper inom svenska vara väldigt bra, då du måste kunna läsa och förstå instruktioner som du får till dig. Ansökan Georg Fischer har valt att samarbeta med Clockwork Bemanning & Rekrytering AB. För mer information är du varmt välkommen att kontakta Julia Lindström via mail [email protected] eller telefon 073-351 27 66 Urval sker löpande så ansök gärna snarast möjligt, dock senast den 17 maj 2024

3 maj 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Inside Sales Manager

Om företaget Mora, i mitten av Sverige, har hela tiden varit en navet i vår verksamhet. Det var här vi grundades 1929 och det är här vårt huvudkontor ligger. Men idag jobbar vi över hela världen och har filialer i både Nederländerna och Storbritannien. Under vår snart 100-åriga historia har vi ägts av stora multinationella företag. Men vi har hela tiden haft vår särställning och kunnat bevara och utveckla vår egen kultur. Vi-känslan är stark och de flesta som börjar arbeta här stannar länge. Det ger en djupt rotad kultur som präglas av prestigelöshet och öppenhet för nya idéer och tankar. Det finns mycket som förenar oss som jobbar på Wibe idag. Företaget har ett tydligt arv av uppfinningsrikedom, ingenjörskonst och kvalitetsmedvetenhet. Men längs med vägen har ansvarstagandet och glädjen över att kunna hjälpa kunderna blivit en minst lika viktig del av vårt DNA. Att arbeta på Wibe innebär därför att vara lika engagerad i produkterna som i människorna Nu söker vi Inside Sales Manager till Wibe Group. Här erbjuds du en spännande möjlighet i ett bolag med ständig utveckling och tillväxt! Dina arbetsuppgifter I rollen har du ett övergripande ansvar för teamet som inkluderar Inside Sales Sweden och International. Din främsta uppgift är att leda, coacha och utveckla teamet med fokus på samarbete för att tillsammans överträffa våra mål och resultat. Du har personal-, budget- och arbetsmiljöansvar och har medarbetare i Mora. Wibe är på en tillväxtresa med etableringar i nya länder vilket också gör dig till en del av utvecklingen av övergripande strategier och processer inom Inside Sales för att optimera och skapa goda förutsättningar för teamet att leverera god service till våra kunder. Du har flera kontaktytor internt och har framför allt ett nära samarbete med våra internationella säljkontor. Du rapporterar till Sales & Marketing Director som sitter i Dannmark. Din profil Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning gärna med kommersiell inriktning och med erfarenhet från ledande roll sedan tidigare. Vi ser gärna att du drivit utvecklingsarbete och har verkat i internationell miljö. Du har goda IT-kunskaper. Vi värderar dina ledaregenskaper högt och tror att du är en trygg ledare med förmåga att inspirera, motivera och inge förtroende. Miljön hos oss är föränderlig och en förutsättning är att du har en uthållighet och vilja att utveckla verksamheten framåt tillsammans med ditt team. Du är en lagspelare och har lätt för att samarbeta med kollegor på plats i Mora men också globalt. Utöver detta är du affärsmässig i ditt sätt att vara och har förmåga att se till helhet och bidra på ett övergripande perspektiv i mer strategiska frågor. Du uttrycker dig på engelska och svenska i likväl tal som skrift. Resor förekommer i tjänsten. Ansökan Vi samarbetar med Clockwork Rekrytering. För mer information är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Erica Sundin. Välkommen med din ansökan via www.clockworkpersonal.se/lediga-jobb senast den 26 maj 2024. För ytterligare information om Wibe Group, gå in på https://wibe-group.com/se/

3 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Produktionsmedarbetare för kommande uppdrag

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Dina arbetsuppgifter Är du en driven och tekniskt intresserad lagspelare som söker nya utmaningar inom industrin, då är det kanske dig vi letar efter! Vi söker nu montörer och operatörer för kommande uppdrag hos kunder i Gävleområdet. Som montör arbetar du med att montera ihop komponenter av olika material och storlekar samt göra kvalitetskontroller av slutprodukten. Arbetsuppgifterna som operatör varierar beroende på uppdrag men några exempel på vad arbetet kan innefatta är att styra och övervaka driften, kvalitetskontroller och enklare underhåll. Problemlösning och optimering av driftsparametrar är en naturlig del av arbetet. Gemensamt för dessa tjänster är att du har många härliga kollegor runt dig men arbetet utförs i regel självständigt. Ofta arbetar du mot en uppsatt deadline vilket ställer krav på effektivitet och struktur. Beroende på tjänst kan arbetstiderna variera då såväl dagtid som skift förekommer. Uppdraget startar enligt överenskommelse. Din profil Vi söker dig som är lösningsorienterad, praktiskt lagd och nyfiken på att lära dig nya saker! Du är en riktig lagspelare som inte drar dig för att hjälpa dina kollegor och sprida positiv energi i gruppen. Som person är du även uppmärksam, kvalitetsmedveten och lämnar inga detaljer åt slumpen. Tidigare erfarenhet av arbete som maskinoperatör, montör eller annat praktiskt arbete kan vara bra för att snabbare komma in i rollen, men det viktiga är att du har rätt inställning och en vilja att arbeta inom industrin. Ansökan Är det dig vi söker? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan! Vi arbetar löpande med intervjuer och tillsättningar så skicka gärna in din ansökan redan idag via www.clockworkpersonal.se, dock senast 2024-05-19. För mer information är du varmt välkommen att kontakta Tove Skärberg på 073-351 27 18 eller [email protected]. Välkommen med din ansökan

3 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Vår internationella kund söker fler till produktionen!

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Piteå i norr. Läs mer på www.clockworkpersonal.se Om företaget Som processoperatör blir du en del av Europas modernaste dryckesanläggningar i Jordbro. Du kommer att vara involverad i blandning, tappning och packning av populära drycker. Tillsammans med teamet kommer du att ha en central roll där du övervakar och felsöker processer, optimerar materialanvändningen, planerar och utför kvalitetstestning av drycker. Arbetet är utvecklande och sker i en teknisk och snabb miljö där din förmåga att lösa problem, förstå processer, ha datorvana och analytiskt tänkande kommer väl till pass. Förutom att hantera den dagliga driften kommer du att delta i arbetet med kontinuerliga förbättringar för att uppnå produktionsmål och driva verksamheten framåt. Praktisk information: • Plats: Jordbro • Arbetstider: 2 - skift. 06:00 - 14:10 och 14.00 - 22:30 • Omfattning: Heltid • Start: Omgående Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter inkluderar att: • Justera produktionsutrustningen för att upprätthålla höga kvalitetsstandarder och effektiv hantering av produktionskostnader. • Proaktivt söka och identifiera potentiella problem under produktionen. • Förbereda material för kommande produktion i SAP-systemet. • Utföra manuell rengöring enligt hygienstandarder. • Övervaka viktiga processparametrar och utföra förebyggande underhåll. Din profil Vi söker dig som trivs i en aktiv miljö och vill bidra till hög kvalitet och effektivitet kundens processer. Du kommer erbjudas en gedigen upplärning och därför krävs det inga tidigare erfarenheter av produktionsarbete. Däremot är det meriterande om du har erfarenhet från liknande roller inom automatiserad produktion, förståelse för automationskoncept, språkkunskaper, truckkort och kunskap om SAP-systemet. Vi välkomnar alla sökande men ser gärna kvinnliga sökande då arbetsplatsen idag är överrepresenterad av män. Ansökan I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet. Hur går ansökningsprocessen till? Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag!

3 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Jobbmöjligheter inom industri!

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Dina arbetsuppgifter Nu söker vi Produktionspersonal till våra industrikunder i framför allt mellersta och södra Dalarna då vi märker att efterfrågan på fler resurser är stor. Du kommer att arbeta i team samt självständigt och arbetsuppgifterna kan variera beroende på företag och avdelning. Din roll kan till exempel vara operatör eller truckförare. Dina arbetsuppgifter kan vara allt från övervakning av processen, kvalitetssäkring, paketering av slutprodukten till lättare underhåll. Alternativt kan du också använda truckar för att förflytta material och produkter inom produktionsanläggningen, vilket kräver noggrannhet och följsamhet med säkerhetsföreskrifter. Eftersom arbetet stundtals kan vara tungt, är det en fördel om du har god fysik. Arbetstiderna kan innebära skift eller dagtidsarbete. Det är önskvärt om du som söker har arbetat inom industrin sedan tidigare, men det är inget krav. Det som krävs är att du har motivationen och viljan att lära dig samt har körkort och tillgång till bil. Din profil Du är en person som drivs av uppsatta mål och är van vid att hålla ett högt tempo när du arbetar. Du upplevs som glad, social och positivt inställd till arbete. Kundföretagen värderar kvalité mycket högt vilket innebär att du som söker självklart är en mycket noggrann person som förstår värdet av att lämna ifrån dig ett gott utfört arbete. Ansökan Du kommer bli anställd av Clockwork och arbeta på uppdrag hos kunden. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet. Då detta är en annons där vi brett söker nya stjärnor inom industrin är det viktigt att du informerar om på vilken ort du vill jobba. Hur går ansökningsprocessen till? Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryterande konsultchefer Malin eller Jasmin.

3 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Jobbmöjligheter inom industri!

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Dina arbetsuppgifter Nu söker vi Produktionspersonal till våra industrikunder i framför allt mellersta och södra Dalarna då vi märker att efterfrågan på fler resurser är stor. Du kommer att arbeta i team samt självständigt och arbetsuppgifterna kan variera beroende på företag och avdelning. Din roll kan till exempel vara operatör eller truckförare. Dina arbetsuppgifter kan vara allt från övervakning av processen, kvalitetssäkring, paketering av slutprodukten till lättare underhåll. Alternativt kan du också använda truckar för att förflytta material och produkter inom produktionsanläggningen, vilket kräver noggrannhet och följsamhet med säkerhetsföreskrifter. Eftersom arbetet stundtals kan vara tungt, är det en fördel om du har god fysik. Arbetstiderna kan innebära skift eller dagtidsarbete. Det är önskvärt om du som söker har arbetat inom industrin sedan tidigare, men det är inget krav. Det som krävs är att du har motivationen och viljan att lära dig samt har körkort och tillgång till bil. Din profil Du är en person som drivs av uppsatta mål och är van vid att hålla ett högt tempo när du arbetar. Du upplevs som glad, social och positivt inställd till arbete. Kundföretagen värderar kvalité mycket högt vilket innebär att du som söker självklart är en mycket noggrann person som förstår värdet av att lämna ifrån dig ett gott utfört arbete. Ansökan Du kommer bli anställd av Clockwork och arbeta på uppdrag hos kunden. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet. Då detta är en annons där vi brett söker nya stjärnor inom industrin är det viktigt att du informerar om på vilken ort du vill jobba. Hur går ansökningsprocessen till? Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryterande konsultchefer Malin eller Jasmin.

3 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024