Sommarjobb - kundservicemedarbetare till Cylinda!

Vill du bli en del av en arbetsplats där vi värdesätter olikheter och lägger ett stort fokus på utveckling? Inom Cylinda arbetar ett gäng individer med olika styrkor och kvaliteter. Vi drivs av mottot att det är tillsammans vi blir bättre på det vi gör. Håller du med oss? Välkommen in med din ansökan redan idag! OM FÖRETAGET Cylinda är ett ledande företag inom försäljning och service av vitvaror. Företaget erbjuder både privat- och företagskunder vitvaror till kök och tvättstugor. Deras kundservice sitter idag i öppna lokaler i Rotebro, Sollentuna. På plats i lokalerna finns support, tekniker, säljare och ledning vilket är fördelaktigt för samtliga avdelningar, då kompetensen alltid finns nära till hands. Lokalen ligger nästintill Rotebro pendelstation och det finns därför goda kommunikationsmöjligheter. Anställda har även tillgång till gratis parkering och laddstolpar för el-bilar. OM TJÄNSTEN Cylinda har ett kundserviceteam som hanterar inkommande ärenden ifrån både privat- och företagskunder. Kundservicen hanterar mestadels felanmälningsärenden, och vid behov kopplas servicetekniker in. Kunderna som kontaktar kundservice består mestadels av privatpersoner men också personer på bygg- och fastighetsbolag. Rollen som kundserviceagent är viktig eftersom Cylindas kund- och serviceavdelning finns där för kunderna om de behöver support eller vill boka service. Målet är att kunderna ska kunna känna sig trygga - både före och efter sitt köp. I denna roll kommer du att agera support huvudsakligen via telefon och e-post vid inkommande ärenden från kunder. Det kan exempelvis röra sig om registrering av serviceärenden, hantera reservdelsbeställningar eller besvara frågeställningar om leveranser och fakturor. VEM ÄR DU? Som person är du social och har en positiv inställning. Du är lyhörd för kunden eller kollegans eventuella behov, och arbetar för att hitta bästa möjliga lösningen. Du motiveras av att arbeta i grupp och arbetar engagerat mot de gemensamma målen. Du arbetar strukturerat och ser till att varje uppgift slutförs korrekt. Du har intresse, förmåga och vilja att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera effektiva lösningar. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. VI SÖKER DIG SOM - Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska - Har en god system- och datorvana PRAKTISK INFORMATION Uppdragsgivare: Cylinda Start: Enligt överenskommelse Placering: Stockholm, Rotebro (vid pendelstationen) Omfattning: Heltid, sommarjobb Arbetstider: Måndag - fredag 07.20-16.00 Lön:  Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected] VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss. ANSÖKAN Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
SEB Kort söker kundservicemedarbetare - Vill du arbeta med norska kunder?

Brinner du för att nå resultat, är duktig på att hantera press och samtidigt värderar stabilitet? Då kanske du är vår nästa servicestjärna eftersom vi nu letar efter fler härliga kollegor till kundserviceteamet på SEB Kort! Här jobbar medarbetare som brinner för att ge service i världsklass och som älskar att hjälpa SEB:s kunder runt om Skandinavien! Du välkomnas till SEB:s huvudkontor i Arenastaden Solna, där du möts av känd konst hängandes längst väggarna och en alldeles egen barista som står redo med morgonkaffet! OM SEB Since our start 160 years ago, SEB has been guided by a strong belief that entrepreneurial thinkers combined with innovative companies are needed to create a better world. We are here to enable them to achieve their ambitions and succeed in both good and difficult times. We are the business engine of the bank, providing the financial expertise our organizational and private customers rely on. We do so with focus on our customers' needs, commitment to quality and trust, and an entrepreneurial mindset to continually improve our services. Read more: https://sebgroup.com/ OM TJÄNSTEN SEB Kort finns representerade i alla nordiska länder. De arbetar med en mängd olika varumärken såsom deras egna; SEB, Eurocard och Diners club samt en mängd olika co-brand partners. Deras kortkunder finns i båda segmenten privat och företag. Via SEBs olika kanaler; telefon, mail, och Facebook, har de över en miljon kundinteraktioner varje år. I vart och ett av dessa kundmöten är det möjligt att göra skillnad. Av den anledningen är SEBs allra viktigaste mål att leverera service i världsklass. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du bli en del av ett fantastiskt team som hanterar SEB Korts produkter och tjänster. Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara kundsupport via mail och telefon som främst inkommer från vårt grannland Norge. Mer specifikt kommer du hjälpa kunderna med frågor som rör bland annat fakturor, transaktioner, reklamationer, krediter, räntor samt guida dem i SEBs olika digitala kanaler med målet att alltid ge bästa tänkbara service till kunden. VEM ÄR DU? För att lyckas i den här rollen krävs ett stort serviceengagemang med en drivkraft av att nå mål och resultat. Du brinner för att ge service på en hög nivå och har ett professionellt bemötande gentemot kund. Vi ser även att du tycker om att samarbeta med andra eftersom arbetet innebär mycket personlig kontakt med såväl kunder som kollegor. SEB arbetar med en stor bredd av produkter inom en föränderlig bransch och vi ser därför gärna att du trivs med att ständigt lära dig nya saker och att driva din egen kompetensutveckling. Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara kundsupport via mail och telefon som främst inkommer från vårt grannland Norge. Mer specifikt kommer du hjälpa kunderna med frågor som rör bland annat fakturor, transaktioner, reklamationer, krediter, räntor samt guida dem i SEBs olika digitala kanaler med målet att alltid ge bästa tänkbara service till kunden. Vidare ser vi gärna att du har: - En gymnasial utbildning - Några års arbetslivserfarenhet - Erfarenhet av kundservice eller annan service/säljroll - Talar och skriva obehindrat på svenska och engelska. - Har erfarenhet att jobba mot norska kunder och/eller är öppen för att jobba mot den norska marknaden PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: Workz Uppdragsgivare: SEB Kort Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Stjärntorget 4, Solna Arbetstider: Kontorstider VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sida fullt ut i din utveckling. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad operativ chef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz! ANSÖKAN Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mejl direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Securitas söker en kundserviceadministratör

Nu har du chansen att söka tjänsten som kundtjänstadministratör till Securitas! Är du en glädjespridare som brinner för att ge service utöver det vanliga och som besitter administrativa skills? Är du även riskmedveten som person och en lagspelare? Då kan det här vara en tjänst för dig! OM SECURITAS I över 85 år har vi på Securitas sett till att människor känner sig trygga i sin vardag. Åren ger oss erfarenhet och kompetens som vi behöver när vi nu blickar framåt. För vi är övertygade om att den trygghet och säkerhet som vi står för kommer att vara viktigare än någonsin i framtiden. Numera har vi kollegor över hela världen. Det betyder att vi har samlat ännu mer kompetens och kunskap inom Securitas. Och som Sveriges största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Du tar hand om människors säkerhet Securitas tar hand om dig.” OM TJÄNSTEN I rollen som kundtjänstadministratör innebär det ett tätt samarbete med kunder och säljare. Du kommer även samarbeta nära med dina kollegor i samma team, som arbetar både på plats och på andra kontor runt om i landet. Mer specifikt kommer du hantera registreringar/ ändringar av avtal och fakturor där du arbetar för att kvalitetssäkra/upptäcka eventuella fel och åtgärda dessa. Det tillkommer även kundkontakt/kundservice samt övriga kundtjänstadministrativa arbetsuppgifter. Securitas vill vara i framkant när det kommer till branschen och i denna roll som kundtjänstadministratör kommer du ha en stor påverkan på detta genom den dagliga kontakten med kunder, säljare och kollegor. För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas. VEM ÄR DU? För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person och har erfarenhet eller ett intresse för administration. Du har ett öga för detaljer och en bra helhetssyn och trivs bra att arbeta både självständigt och i grupp. Vi ser även att du har ett ekonomiintresse och är strukturerad samt ansvarstagande i det dagliga arbetet där du tilltalas av en föränderlig miljö. Slutligen ser vi att du har en positiv inställning med skinn på näsan. Kunskaper kring användandet av Lime och Dynamics 365 och tidigare erfarenhet inom kundservice är meriterande. VI SÖKER DIG SOM: - Har en gymnasial utbildning - Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift - Har en god dator- och systemvana - Har en hög säkerhetsmedvetenhet PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: Workz Uppdragsgivare: Securitas Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltidsanställning med sex månaders vikariat Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Malmö Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30 VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss. Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen. Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Handläggare till välkänt bolag!

Brinner du för kundservice och söker ett arbete där du har daglig kontakt med kunder och återförsäljare i kombination med administrativt arbete i ett högt tempo? Vi söker nu handläggare till vår del av kundservice, som hanterar våra serviceavtal på Service Operation-avdelningen. Varmt välkommen med din ansökan! OM FÖRETAGET Här får du jobba på ett av Sveriges största företag inom bilindustrin. Tillsammans jobbar de för att ge människor frihet att röra sig på ett personligt, hållbart och säkert sätt. Företaget är ett ledande märke inom elbilar och står för en hållbar värld som måste förändras. De arbetar ständigt mot utveckling och här finns det goda chanser för just dig att utvecklas inom din karriär. Företagets finns i Södertälje där dem ansvarar för allt från produktplanering, marknadsföring och kommunikation, till service och andra frågor. Vi berättar mer djupgående om företaget vid intervju. 

 OM TJÄNSTEN Service Operations ansvarar dels för kundservice och support, både via mail, telefon och chatt, samt det administrativa flödet gällande serviceavtal och tillhörande tjänster. De är idag ett team på omkring 12 personer som arbetar med avtal från början till avslut. Kunder är privatpersoner, företag, återförsäljare, övriga avdelningar inom företaget samt märkesgruppers försäljnings- och servicefunktioner. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara frågor från våra kunder och återförsäljare gällande serviceavtal. Utöver detta består arbetet också av support till övriga avdelningar inom företaget. Övriga arbetsuppgifter är, handläggning av förlängningar, överlåtelser, kontraktsändringar, fellistor, back-loghantering m.m. VEM ÄR DU? För att lyckas i rollen har du förmåga att anpassa dig vid snabba förändringar och sätter stort värde i att bemöta kunden på ett professionellt sätt i alla lägen. Som person är du lösningsfokuserad och har lätt att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ, är ansvarstagande, noggrann och har förmågan att kunna prioritera samt arbeta självgående på ett organiserat och effektivt sätt. Du har tidigare erfarenhet inom kundservice och administration eller har tidigare arbetat som servicerådgivare eller inom servicemarknad. För att trivas i rollen ser vi även att du har ett brinnande intresse och/eller erfarenhet av bilbranschen. Vidare ser vi gärna att du har: - En gymnasial utbildning (meriterande om du har en eftergymnasial utbildning) - Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. - Goda dator och systemkunskaper 
 PRAKTISK INFORMATION 

 Arbetsgivare: Workz
 Uppdragsgivare: Mer information vid intervju 
 Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning 
 Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas 
 Placering: Södertälje, Hovsjö (möjlighet till hybrid) 
 Arbetstider: Kontorstider (08.00 - 17.00)
 VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad konsultchef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!
 ANSÖKAN
 Vi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen (https://www.workz.se/f%C3%B6r-jobbs%C3%B6kare) om vår rekryteringsprocess. 
 Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Vi söker försäljare till Presto!

Längtar du efter en meningsfull karriär där du kan göra verklig skillnad och rädda liv? Hos oss får du möjlighet att vara en del av ett företag som prioriterar att skydda människor mot brandrisker och andra faror samtidigt som du kan utveckla dina försäljningsfärdigheter. Utforska en spännande position som kommer att tända en gnista av passion inom dig! Om företaget: Presto stöttar företag och organisationer i att skydda sina verksamheter mot brand och olyckor. Genom nära samarbete med våra kunder utformar vi skräddarsydda lösningar som effektivt minimerar riskerna för brand och olyckor. Detta uppnår vi genom att erbjuda expertrådgivning, marknadens bredaste utbud av utbildningar, hållbara säkerhetsprodukter och en service i världsklass. Att vara en del av Presto innebär att du aktivt bidrar till att göra skillnad. Tillsammans med våra kunder är vi engagerade i att rädda liv. Trots olika bakgrund och erfarenhet delar vi på Presto en gemensam drivkraft att växa och att arbeta som ett samspelt lag. Vår kollektiva insats fokuserar på att inte bara skydda företag, utan också att skapa säkrare miljöer där människors liv kan räddas. Vi söker dig: Som är entusiastiska och energiska individer med en stark drivkraft för utveckling. Vi värdesätter lagandan och letar efter personer som trivs med att arbeta tillsammans mot individuella och gemensamma mål. Om du är redo att vara en del av vårt engagerade team där energi och samarbete är nyckeln, då är du precis den vi letar efter. Kom och forma framtiden med oss, där din entusiasm och strävan efter framgång kommer att vara både välkomnad och uppmuntrad! Om tjänsten: I din nya roll kommer du att vara en viktig del för att se till att våra kunder har bästa möjliga brandskydd. Det börjar med att teknikerna gör noggranna undersökningar av kundernas brandskyddssystem för att se om det behövs förbättringar. Ditt jobb inkluderar att ta hand om avvikelser - att hantera och fixa problem som teknikerna hittar. Ibland kan det även innebära att erbjuda kunderna utbildning för att de ska förstå brandskyddsåtgärderna bättre. Utöver detta kommer du även att ansvara för kampanjer. Det handlar om att marknadsföra och främja våra produkter eller tjänster. Målet är att få fler människor att köpa och bli intresserade av det vi erbjuder. Genom att ha det här dubbla ansvaret för avvikelser och kampanjer kommer du att vara en nyckelperson för att se till att vi ger högkvalitativt brandskydd samtidigt som vi marknadsför oss på ett framgångsrikt sätt. Ditt fokus på att göra kunderna nöjda och öka försäljningen kommer att vara väldigt viktigt för att vi ska fortsätta vara en pålitlig partner inom brandskyddsbranschen. Praktisk information: Start: Omgående Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning Arbetstider: Måndag-fredag 8-17 Adress: Östergatan 20, Malmö 211 25 Tack för att du överväger att bli en del av Presto. Om du vill lära dig mer om oss på Workz och hur vi skapar meningsfulla arbetsmöjligheter, besök vår webbplats här. (https://www.workz.se/)För frågor om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig och möjligheten att välkomna dig till Presto-teamet!

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Monitoring officer till SEB kort!

Vi är en stor organisation med många områden där medarbetare kan driva eller stödja vår kärnverksamhet. Om du är drivs av ett ständigt lärande, trivs med att samarbeta och strävar efter att göra en positiv inverkan i samhället, då kan du hitta möjligheter till en lång och stimulerande karriär hos oss. Är du redo att bli en del av SEB och bidra till vår gemensamma framgång? Om rollen Är du analytisk, brinner för service och gillar att den ena dagen inte är den andra lik? Då har du hittat rätt! I rollen ingår det att noggrant övervaka och analysera transaktioner och beteendemönster för att identifiera och förebygga bedrägerier samt kortmissbruk. Det innebär även att vara beredd att hantera inkommande spärrsamtal utanför ordinarie arbetstid. Vidare ingår det att utföra övervakning och analys i system för att upptäcka avvikande mönster i kunders korttransaktioner och vid behov vidta åtgärder direkt eller eskalera ärenden till andra avdelningar för ytterligare hantering. Teamet du kommer jobba i består idag av ca 20 personer, vi arbetar med ett rullande schema och arbetsuppgifterna varierar från pass till pass. Vi är på plats dygnet runt för att hjälpa och kontakta våra nordiska kunder som misstänks ha blivit utsatta för bedrägerier. Vi söker därför dig som vill ha ett fartfyllt och varierat jobb och gärna kan jobba både dagtid, helger och kvällar. Jobbet kräver att du har möjlighet och trivs i att jobba både dag, kväll och helg (nattpass kan förekomma). Vem är du Vi söker dig som är nyfiken, analytisk och har en flexibel inställning. Vi tror att du naturligt har både en förmåga för djupgående analys och för att tillhandahålla en utmärkt service. Som en skicklig lagspelare trivs du i en miljö där kundbemötande är i fokus. Dessutom ser du förändringar som spännande möjligheter och är entusiastisk över att vara en del av SEB:s pågående digitala omställning. Vi ser gärna att du: - Har en eftergymnasial utbildning/akademisk examen och/eller relevant arbetslivserfarenhet - Har en bakgrund inom betalning och -kreditkort och/eller har arbetat preventivt med bedrägerier tidigare. - Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska (meriterande om du har kunskaper i övriga nordiska språk) Praktisk information: Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, med inledande provanställning Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Stjärntorget 4, Solna 169 79 Arbetstider: Varierande arbetstider Tack för att du överväger att bli en del av SEB kort. Om du vill lära dig mer om oss på Workz och hur vi skapar meningsfulla arbetsmöjligheter, besök vår webbplats här. För frågor om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected].

19 mars 2024
Sista ansökan:
5 september 2024
Securitas söker en kundserviceadministratör

Nu har du chansen att söka tjänsten som kundtjänstadministratör till Securitas! Är du en glädjespridare som brinner för att ge service utöver det vanliga och som besitter administrativa skills? Är du även riskmedveten som person och en lagspelare? Då kan det här vara en tjänst för dig! OM SECURITAS I över 85 år har vi på Securitas sett till att människor känner sig trygga i sin vardag. Åren ger oss erfarenhet och kompetens som vi behöver när vi nu blickar framåt. För vi är övertygade om att den trygghet och säkerhet som vi står för kommer att vara viktigare än någonsin i framtiden. Numera har vi kollegor över hela världen. Det betyder att vi har samlat ännu mer kompetens och kunskap inom Securitas. Och som Sveriges största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Du tar hand om människors säkerhet Securitas tar hand om dig.” OM TJÄNSTEN I rollen som kundtjänstadministratör innebär det ett tätt samarbete med kunder och säljare. Du kommer även samarbeta nära med dina kollegor i samma team, som arbetar både på plats och på andra kontor runt om i landet. Mer specifikt kommer du hantera registreringar/ ändringar av avtal och fakturor där du arbetar för att kvalitetssäkra/upptäcka eventuella fel och åtgärda dessa. Det tillkommer även kundkontakt/kundservice samt övriga kundtjänstadministrativa arbetsuppgifter. Securitas vill vara i framkant när det kommer till branschen och i denna roll som kundtjänstadministratör kommer du ha en stor påverkan på detta genom den dagliga kontakten med kunder, säljare och kollegor. För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas. VEM ÄR DU? För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person och har erfarenhet eller ett intresse för administration. Du har ett öga för detaljer och en bra helhetssyn och trivs bra att arbeta både självständigt och i grupp. Vi ser även att du har ett ekonomiintresse och är strukturerad samt ansvarstagande i det dagliga arbetet där du tilltalas av en föränderlig miljö. Slutligen ser vi att du har en positiv inställning med skinn på näsan. Kunskaper kring användandet av Lime och Dynamics 365 och tidigare erfarenhet inom kundservice är meriterande. VI SÖKER DIG SOM: - Har en gymnasial utbildning - Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift - Har en god dator- och systemvana - Har en hög säkerhetsmedvetenhet PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: Workz Uppdragsgivare: Securitas Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltidsanställning med sex månaders vikariat Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Malmö Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30 VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss. Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen. Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen (https://www.workz.se/f%C3%B6r-jobbs%C3%B6kare) om vår rekryteringsprocess. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]

19 mars 2024
Sista ansökan:
5 september 2024
Vi söker försäljare till Presto!

Längtar du efter en meningsfull karriär där du kan göra verklig skillnad och rädda liv? Hos oss får du möjlighet att vara en del av ett företag som prioriterar att skydda människor mot brandrisker och andra faror samtidigt som du kan utveckla dina försäljningsfärdigheter. Utforska en spännande position som kommer att tända en gnista av passion inom dig! Om företaget: Presto stöttar företag och organisationer i att skydda sina verksamheter mot brand och olyckor. Genom nära samarbete med våra kunder utformar vi skräddarsydda lösningar som effektivt minimerar riskerna för brand och olyckor. Detta uppnår vi genom att erbjuda expertrådgivning, marknadens bredaste utbud av utbildningar, hållbara säkerhetsprodukter och en service i världsklass. Att vara en del av Presto innebär att du aktivt bidrar till att göra skillnad. Tillsammans med våra kunder är vi engagerade i att rädda liv. Trots olika bakgrund och erfarenhet delar vi på Presto en gemensam drivkraft att växa och att arbeta som ett samspelt lag. Vår kollektiva insats fokuserar på att inte bara skydda företag, utan också att skapa säkrare miljöer där människors liv kan räddas. Vi söker dig: Som är entusiastiska och energiska individer med en stark drivkraft för utveckling. Vi värdesätter lagandan och letar efter personer som trivs med att arbeta tillsammans mot individuella och gemensamma mål. Om du är redo att vara en del av vårt engagerade team där energi och samarbete är nyckeln, då är du precis den vi letar efter. Kom och forma framtiden med oss, där din entusiasm och strävan efter framgång kommer att vara både välkomnad och uppmuntrad! Om tjänsten: I din nya roll kommer du att vara en viktig del för att se till att våra kunder har bästa möjliga brandskydd. Det börjar med att teknikerna gör noggranna undersökningar av kundernas brandskyddssystem för att se om det behövs förbättringar. Ditt jobb inkluderar att ta hand om avvikelser - att hantera och fixa problem som teknikerna hittar. Ibland kan det även innebära att erbjuda kunderna utbildning för att de ska förstå brandskyddsåtgärderna bättre. Utöver detta kommer du även att ansvara för kampanjer. Det handlar om att marknadsföra och främja våra produkter eller tjänster. Målet är att få fler människor att köpa och bli intresserade av det vi erbjuder. Genom att ha det här dubbla ansvaret för avvikelser och kampanjer kommer du att vara en nyckelperson för att se till att vi ger högkvalitativt brandskydd samtidigt som vi marknadsför oss på ett framgångsrikt sätt. Ditt fokus på att göra kunderna nöjda och öka försäljningen kommer att vara väldigt viktigt för att vi ska fortsätta vara en pålitlig partner inom brandskyddsbranschen. Praktisk information: Start: Omgående Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning Arbetstider: Måndag-fredag 8-17 Adress: Östergatan 20, Malmö 211 25 Tack för att du överväger att bli en del av Presto. Om du vill lära dig mer om oss på Workz och hur vi skapar meningsfulla arbetsmöjligheter, besök vår webbplats här. (https://www.workz.se/)För frågor om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig och möjligheten att välkomna dig till Presto-teamet!

19 mars 2024
Sista ansökan:
5 september 2024
Sommarjobb - finsktalande kundservice

Som Customer Care Specialist är du nyckeln till att sammanföra företagets varumärken, kunder och återförsäljare. Denna tjänst erbjuder inte bara möjligheten att överträffa kundernas förväntningar genom din serviceexpertis, utan ger även dig chansen att vara en del av den pågående digitala transformationen. Ansök nu och vara med och forma framtiden! OM FÖRETAGET Här kan du jobba på ett av Sveriges största företag med cirka 23 000 anställda. Tillsammans strävar vi efter att skapa frihet för människor att röra sig personligt, hållbart och säkert. Företagskulturen präglas av nyfikenhet, samhörighet och samarbete med en stark vilja att påverka och göra skillnad. Arbetsmiljön är modern och bekväm i nyrenoverade lokaler. Du får förmåner som SATS-gym, lunchrestauranger i närheten och enkla kollektiva förbindelser. Gratis parkering finns också. Vid intervjun delar vi mer om företaget och dess unika karaktär. Välkommen till en plats där du inte bara jobbar, utan även påverkar och gör skillnad! OM TJÄNSTEN Du kommer, tillsammans med dina fantastiska kollegor, spela en nyckelroll i att upprätthålla en kvalitativ och professionell kundsupport, där ni fungerar som länken mellan koncernens olika varumärken, kunder och återförsäljare. I den pågående digitala resan är du en viktig del av skapandet av en ny kundresa för ett stort välkänt bolag. Genom att assistera både befintliga och nya kunder via chatt, telefon och mejl, blir du en central del av den digitala omvandlingen. I dina kundärenden inkluderas även administrativt arbete. Med ett varierande arbete i kundservice är det essentiellt att du analyserar kundens behov och proaktivt arbetar för att hitta unika lösningar för varje situation. Din roll är också central när det gäller att notera och eskalera avvikelser, samt att hänvisa kunder vidare till andra avdelningar vid behov. VEM ÄR DU? Du drivs av att skapa nya relationer och är en skicklig kommunikatör. Med intresse och förmåga att samarbeta gör dig till en viktig stöttepelare för dina kollegor. Din positiva inställning gör att du ser möjligheter där andra ser problem. För oss är det även viktigt att du har god dator- och systemvana samt att du är öppen för att lära dig nya saker. Din förmåga att vara problemlösande och din nyfikenhet gör dig till en resurs som ständigt söker nya vägar framåt. Vi värdesätter en hög ambitionsnivå och en stark vilja att utvecklas, då rollen erbjuder betydande möjligheter till både personlig och professionell tillväxt. VI SÖKER DIG SOM - Har en fullständig gymnasieutbildning - Talar och skriver obehindrat på svenska, engelska och finska Språkkunskaper i nordiska språk är mycket meriterande för tjänsten. PRAKTISK INFORMATION Start: 28 maj - 31 aug Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Torslanda, Göteborg Arbetstider: Varierade tider, måndag till fredag VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad operativ chef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz! ANSÖKAN Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. I denna process ser vi även att du bifogar dina ansökningshandlingar på engelska, samt har en bild i dina ansökningshandlingar för att effektivisera rekryteringsprocessen. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]

18 mars 2024
Sista ansökan:
4 september 2024
Norsktalende personer til SEB Kort!

Brenner du for å oppnå resultater, er flink til å håndtere press og samtidig verdsetter stabilitet? Da kan du være vår neste servicestjerne, da vi nå søker etter flere fantastiske kollegaer til kundeserviceteamet på SEB Kort! Her jobber ansatte som brenner for å levere førsteklasses service og elsker å hjelpe SEBs kunder rundt om i Skandinavia! Du vil bli ønsket velkommen til SEBs hovedkontor i Arenastaden, Solna, hvor du blir møtt av kjent kunst på veggene og din egen barista som står klar med morgenkaffen! OM SEB Siden vår oppstart for 160 år siden har SEB blitt ledet av en sterk tro på at entreprenørielle tenkere kombinert med innovative selskaper er nødvendig for å skape en bedre verden. Vi er her for å hjelpe dem med å oppnå sine ambisjoner og lykkes både i gode og vanskelige tider. Vi er bankens drivkraft, og gir den økonomiske ekspertisen våre organisasjons- og privatkunder stoler på. Vi gjør dette med fokus på kundenes behov, forpliktelse til kvalitet og tillit, og en entreprenøriell tankegang for å kontinuerlig forbedre våre tjenester. Les mer: https://sebgroup.com/ OM STILLINGEN SEB Kort er til stede i alle de nordiske landene. De jobber med en rekke ulike merker, inkludert deres egne - SEB, Eurocard og Diners Club - samt ulike samarbeidspartnere. Kortkundene deres er både privatpersoner og bedrifter. Gjennom SEBs ulike kanaler - telefon, e-post og Facebook - har de over en million kundekontakter hvert år. I hvert eneste av disse kundemøtene er det muligheter for å gjøre en forskjell. Av den grunn er SEBs aller viktigste mål å levere førsteklasses service. I rollen som kundeservicemedarbeider blir du en del av et fantastisk team som håndterer SEB Korts produkter og tjenester. Ditt hovedansvarsområde vil være kundestøtte via e-post og telefon, primært fra vårt naboland Norge. Mer spesifikt vil du hjelpe kundene med spørsmål om blant annet fakturering, transaksjoner, reklamasjoner, kreditter, renter og veilede dem i SEBs ulike digitale kanaler, med mål om å alltid gi best mulig service til kunden. HVEM ER DU? For å lykkes i denne rollen kreves det stor serviceengasjement og en drivkraft for å nå mål og resultater. Du brenner for å gi service på høyeste nivå og har en profesjonell tilnærming til kundene. Vi ser også etter at du liker å samarbeide med andre, da arbeidet innebærer mye personlig kontakt med både kunder og kolleger. SEB arbeider med et bredt spekter av produkter i en stadig skiftende bransje, og vi setter derfor pris på at du trives med å stadig lære nye ting og drive din egen kompetanseutvikling. Du vil tilhøre et stort kundeserviceteam som håndterer norske kunder. Vi ser gjerne at du har: - Videregående skoleutdanning - Noen års arbeidserfaring - Erfaring innen kundeservice eller annen service-/salgsrolle - Flytende muntlig og skriftlig kompetanse i norsk og engelsk, og forståelse for svensk PRAKTISK INFORMASJON Arbeidsgiver: Workz Oppdragsgiver: SEB Kort Stillingsomfang: Heltid, fast ansettelse med prøvetid Lønn: Individuell lønnsfastsettelse, tariffavtale gjelder Arbeidssted: Stjärntorget 4, Solna Arbeidstider: Kontortid VI TILBYR DEG Workz er spesialister på kundeservice. Hos Workz gir vi deg grundig opplæring og trening innen service og kundehåndtering. Når du er ferdig, blir du en sertifisert kundeservicemedarbeider. Hvordan du utvikler karrieren din hos oss, avhenger kun av dine egne ambisjoner. Vi støtter deg fullt ut og er med deg på din vei til utvikling. Vårt tilbud til deg som ansatt hos Workz inkluderer tariffavtalevilkår og en dedikert konsulentleder som gir opplæring og alltid er tilgjengelig for å hjelpe deg. Velkommen til Workz! SØKNAD Vi gjennomfører tester som første trinn i rekrutteringsprosessen. Testen sendes til din e-post umiddelbart etter at du har søkt, og den må fullføres for å bli en aktuell kandidat. Ta gjerne en titt på filmen om vår rekrutteringsprosess. Kontakt: Hvis du har spørsmål, kan du kontakte vårt rekrutteringsteam på [email protected]

18 mars 2024
Sista ansökan:
4 september 2024