Lediga jobb hos Prowork Bemanning AB
Är du redo för nästa steg i din karriär och vill vara en del av ett framgångsrikt team med stark laganda? Vi rekryterar nu en en engagerad och erfaren Platschef till vår kund med verksamhet i Mälardalen! Din roll som Platschef Som Platschef hos oss kommer du att ta helhetsansvaret för projektens framgång – från initiering till avslut. Du kommer att spela en central roll i att organisera, planera och säkerställa att allt löper smidigt enligt tidsplan, budget och kvalitetskrav. Du kommer att vara den sammanhållande länken som arbetar nära arbetsledare och yrkesarbetare, medan du samtidigt upprätthåller starka kundrelationer. Denna roll innebär att du till stor del kommer att vara ute på fältet och leda det dagliga arbetet samtidigt som du hanterar administrativa uppgifter från kontoret i Södertälje. Din förmåga att motivera ditt team och skapa en positiv arbetsmiljö kommer att vara avgörande för att uppnå gemensamma mål. Dessutom kommer du att ha ansvaret för att alla säkerhets- och kvalitetsstandarder efterlevs. Det här är en roll för dig som vill arbeta med innovativa projekt och vill göra skillnad. Du får chansen att leda spännande och betydelsefulla projekt, med möjlighet att växa både professionellt och inom företaget. Som Platschef rapporterar du direkt till regionchefen och utgår från kontor i Södertälje. Huvudsakliga arbetsuppgifter Styrning och planering av egna och externa resurser tillsammans med övrig projektledning Projektinköp efter attestnivå Kvalitet-, miljö-, och arbetsmiljöarbete på arbetsplatsen Kundkontakt – planering, samordning, information Administrativa uppgifter som dagbok, ÄTA-rapportering, egenkontroller mm. Deltar i relinings- och VA-arbeten efter behov Vad du erbjuds En stabil och attraktiv arbetsgivare med låg personalomsättning och stöttande arbetsmiljö. Anställda får mycket frihet under ansvar och det finns en stark känsla av tillhörighet och stöd inom teamet, där alla hjälper varandra. De arbetar med moderna och miljövänliga schaktfria tekniker, vilket gör arbetet både innovativt och miljömedvetet. Projekten sträcker sig över hela landet och ger möjlighet till varierande arbetsuppgifter och erfarenheter. Du erbjuds en konkurrenskraftig lön och bra förmåner. Utvecklingsmöjligheter är också en viktig del och anställda har chans att växa både professionellt och inom företaget. Vem vi söker För att lyckas i rollen är det viktigt att du drivs av att skapa en positiv kundupplevelse och att du har en förmåga att se detaljer. Du är en lagspelare med förmågan att få andra att arbeta bra i grupp och dra åt samma håll. Som person är du strukturerad med en hög ambition om att efterlämna ett arbete som du är stolt över. Vi söker dig som har minst två års erfarenhet av rollen som arbetsledare, platschef eller annan ledande befattning. Du bör ha arbetat minst fem år inom anläggning, erfarenhet av att arbeta med rör och rördelar är avgörande. Du skall ha vara av att hantera större projekt, runt 20 msek eller mer samt kunskap i entreprenadjuridik och AMA. Det är viktigt att du har förståelse och kännedom kring systematiskt arbetsmiljöarbete samt goda datakunskaper. Ett B-körkort är nödvändigt och du bör vara flytande i svenska, både i tal och skrift. Vi ser det som meriterande om du har kunskaper inom schaktfritt ledningsbyggande samt om du har utbildning inom BAS-U, ledarskap eller annan utbildning som anses relevant för rollen. Rekryteringsprocess Ansvarig för rekryteringen är Prowork kompentens ,Talent Manager Sanna Vestin. Kontakta Sanna vid frågor eller om du önskar presentera dig i samband med dig ansökan på 073-506 68 39. Ansök till tjänsten via länken och inte via mail. Vi ser fram emot att höra från dig!
Vi söker nu efter en erfaren Arbetsledare inom drift och underhåll av kommunal utemiljö till Sollentuna. Vår kund är ett modernt och nytänkande bolag som lägger sin fokus på att vara bäst i branschen. Du kommer vara med och driva produktionen framåt och ser till att projektet går enligt tidplan och kalkyl. Du kommer planera och arbeta tätt ihop med produktionschefen och ha en daglig dialog med beställare, personal och underentreprenörer. Krav Minst 3 års arbetsledarerfarenhet i liknande entreprenad, dvs Gatudrift och underhåll i kommunalt uppdrag. Alt 5 års erfarenhet av praktiskt arbete i liknande entreprenad. APV. God datorvana och vana av Office-paketet. B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du har Erfarenhet av utförande/arbetsledning av jourhavande beredskapstjänstgöring. Kunskap om entreprenadjuridik. Förmåga att arbeta med prognos och budget. Logistik och tidplan. BAS-U & BAS-P. Kunskaper i AB, ABFF samt AB04/ABT06. Personliga egenskaper: Som person är du serviceinriktad, ansvarstagande, flexibel och kan arbeta både självständigt och i team. Du har en positiv attityd och ett driv att ta projekten i mål. Du vet vad god service innebär och strävar alltid efter att vara steget före. Du förväntas ha förmågan att ta egna initiativ och att du kan planera, utföra, driva och prioritera arbetsuppgifter självständigt. Att vara ordningsam och strukturerad är en självklarhet för dig. Vår kund Vår kund är ett profilerat bolag inom vård och skötsel av utemiljön. De skapar och underhåller välskötta utemiljöer som bidrar till trivsel, trygghet och hälsa för de som bor och verkar i dem. De utför alla typer av tjänster inom vård och skötsel av utemiljön, från planering och utformning till skötsel och förvaltning. De utvecklar branschen genom att vara innovativa, kvalitetsmedvetna och hållbara i sitt arbete. Följer de senaste trenderna och forskningarna inom utemiljöområdet, de använder moderna verktyg och metoder för att optimera processer och resultat, och de tar ansvar för miljöpåverkan genom att välja miljövänliga material och metoder. Medarbetarna ses som den viktigaste resursen. De har höga krav och söker de bästa kandidaterna som har kompetens, erfarenhet och engagemang för att kunna leverera hög servicenivå till kunder och samarbetspartners. Ansök nu! Ansvarig rekryterare är Talent Manager Sanna Vestin. Kontakta Sanna vid frågor eller om du önskar presentera dig i samband med din ansökan på 073-506 68 39. Ansök till tjänsten via länken och inte via mail. Vi ser fram emot att höra från dig!
Join TePe as a Product Innovation Specialist – Focused on Packaging At TePe, we’re on a mission to bring healthy smiles to people worldwide — and now, we’re inviting a talented Product Innovation Specialist to join us in revolutionizing our packaging solutions. Our Product Innovation team is stepping into a new era of creativity, consumer focus, and commercial impact. Together with Prowork, we are searching for a passionate, forward-thinking professional who will play a pivotal role in shaping the future of TePe’s packaging. Your Role: Be the Driving Force Behind Packaging Innovation This newly created role offers a unique chance to lead packaging projects that not only protect and showcase our products but also elevate the user experience and champion sustainability. You’ll be at the forefront of innovation, driving initiatives that align with TePe’s strategic vision while keeping consumer needs, market trends, and business goals top of mind. What You’ll Do · Lead and support packaging development projects within TePe’s innovation pipeline · Collaborate seamlessly with Portfolio teams, Category Managers, Marketing, and Technology Development · Deliver packaging solutions that are innovative, sustainable, and commercially viable · Monitor competitor activity and market trends to keep TePe ahead of the curve · Contribute to a modern, competitive product portfolio that reflects TePe’s brand values What You Bring · Master of Science degree or equivalent technical background · Minimum 5 years’ experience in product innovation with a strong packaging focus · Proficiency in CAD software (preferably SolidWorks) · In-depth knowledge of packaging processes, machinery, and standards (EU directives, FSC certification) · Excellent communication skills in English, both written and spoken · Commercial mindset with the ability to translate technical insights into impactful actions Who You Are A true team player passionate about innovation and sustainability. You take ownership, thrive in cross-functional collaboration, and bring a sharp business perspective to every project you lead. Location This role is based at TePe’s headquarters in Malmö, Sweden, reporting to the Manager of Product Innovation & Scientific Affairs within the Marketing department. About TePe Founded in 1965 and headquartered in Malmö, Sweden, TePe Oral Hygiene Products is a global leader with a strong commitment to sustainable innovation. With 500 employees and a turnover of MSEK 1259 (2023), TePe offers high-quality oral care solutions developed in close partnership with dental professionals. Our products reach customers in 80 countries through dental practices, pharmacies, e-tail, and retail. Learn more at www.tepe.com. Prowork is proud to partner with TePe in finding the next visionary Product Innovation Specialist. Ready to make an impact? Submit your application today!
CNC lathe Wanted for Family Business in Brunna, Kungsängen We are looking for an experienced CNC Operator for direct employment with our client – a stable and family-oriented company with a modern and clean work environment. About the Position With us, you will work broadly with the entire process: ✔ Set up, program, measure, and operate CNC lathes ✔ Work with Siemens and Fanuc control systems ✔ Responsible for tool purchases / inventory and optimization of production Who Are You? ✔ At least 5 years of experience in CNC turning ✔ Knowledge in Siemens and Fanuc is a plus ✔ Thorough, independent, and likes to take responsibility We Offer ✅ Direct employment with the client ✅ Nice and clean work environment ✅ A family business with a strong team spirit ✅ Location in Brunna, Kungsängen (with production also on the southern side) Working Hours 7-16 with one hour of flex. Does this sound like something for you? Apply today! For a smooth and fair recruitment process, we use AI in the first selection. Our digital AI assistant 'Sara' may therefore contact you via chat or phone. This provides faster handling, increased flexibility, and an objective assessment. If you proceed, you may be contacted by a recruiter.
Vår kund har sedan starten år 2000 vuxit till det självklara valet av verkstad för maskinägare runt om i mellansverige. Företaget har idag över 25 anställda och växer för varje dag som går. Helt märkesoberoende och arbetar med samtliga maskinfabrikat och tillbehör. Med andra ord, oavsett om du har en Volvo med motorhaveri eller en Doosan med trasig dieselvärmare är dem verkstaden för dig! Vi söker två mekaniker med hydraulikkunskap som har erfarenhet eller vill utvecklas inom entreprenadmaskiner. Fältmekaniker – vi söker dig med erfarenhet av entreprenadmaskiner, har du inte maskinkunskapen får du börja på verkstaden för att sedan jobba på fält efter några månader, när du är redo. Verkstadsmekaniker – du jobbar på verkstaden i Bro. Jobbet innebär Olje / filterbyten, felsökning, reparation samt visst underhåll. Du blir direkt anställd av vår kund och intervjuer sker löpande med kandidater med rätt kompetens inom området. Välkommen med din ansökan.
Är du en erfaren och engagerad arbetsledare som söker nästa spännande utmaning inom anläggning? Vi söker en Arbetsledare till vår kund där du får möjlighet att leda intressanta projekt i en dynamisk miljö med fart och fläkt med fokus på projekt i Norrort. Om rollen I rollen som Arbetsledare ansvarar du för att planera och leda det dagliga arbetet på arbetsplatsen. Du samarbetar nära med Platschefen och övriga teammedlemmar för att driva projektet framåt och säkerställa att det levereras med högsta kvalitet. Du kommer att: Planera resurser och säkerställa att rätt material finns på plats i rätt tid. Leda och motivera medarbetare i den dagliga produktionen. Utföra dagliga säkerhetskontroller och följa upp att arbetsplatsen uppfyller alla säkerhets- och arbetsmiljökrav. Ta ansvar för dokumentation, administration och tekniska samt ekonomiska delar av projektet. Deltaga i skyddsronder, arbetsmiljömöten och byggmöten. Vi söker någon som vill bidra till en säker och effektiv arbetsplats där samarbete och problemlösning står i fokus. Vad du erbjuds Hos vår kund möts du av en prestigelös och dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att växa och utvecklas. Vi arbetar med projekt som gör skillnad och ser till att du har rätt stöd och verktyg för att lyckas i din roll. Krav och kvalifikationer För att trivas och prestera i rollen ser vi att du: Har minst tre års erfarenhet som Arbetsledare eller liknande roll inom bygg och anläggning, helst med projekt mot offentlig sektor. Har relevant teknisk utbildning, exempelvis en YH-utbildning inom bygg/anläggning. Är väl insatt i AMA, MER samt entreprenadjuridik (AB04/ABT06). Har kunskap om arbetsmiljöföreskrifter och byggprocesser. Kan hantera digitala verktyg och kalkyler (Excel). Innehar B-körkort samt certifikat inom BAS-U, heta arbeten och arbete på väg. Du är en självgående, lösningsorienterad individ med starka ledaregenskaper. Du motiverar ditt team, skapar förtroende och trivs med att ta ansvar. Rekryteringsprocess Urval och intervjuer sker löpande. Ansvarig för rekryteringen är Talent Manager Sanna Vestin hos Prowork Kompetens. Kontakta Sanna vid frågor eller om du önskar presentera dig själv i samband med ansökan. Ansökningar tas endast emot via länken. Detta är en rekrytering och du blir direkt anställd av vår kund. Genom att skicka in dina handlingar till oss på Prowork – så godkänner du vår Integritetspolicy som finns att läsa på www.prowork.se
Vår kund har sedan starten år 2000 vuxit till det självklara valet av verkstad för maskinägare runt om i mellansverige. Företaget har idag över 25 anställda och växer för varje dag som går. Helt märkesoberoende och arbetar med samtliga maskinfabrikat och tillbehör. Med andra ord, oavsett om du har en Volvo med motorhaveri eller en Doosan med trasig dieselvärmare är dem verkstaden för dig! Vi söker två mekaniker med hydraulikkunskap som har erfarenhet eller vill utvecklas inom entreprenadmaskiner. Fältmekaniker – vi söker dig med erfarenhet av entreprenadmaskiner, har du inte maskinkunskapen får du börja på verkstaden för att sedan jobba på fält efter några månader, när du är redo. Verkstadsmekaniker – du jobbar på verkstaden i Bro. Jobbet innebär Olje / filterbyten, felsökning, reparation samt visst underhåll. Du blir direkt anställd av vår kund och intervjuer sker löpande med kandidater med rätt kompetens inom området. Välkommen med din ansökan.
Vi växer och söker ytterligare medarbetare till vår supportavdelning i Malmö Vill du vara en nyckelspelare i en växande nordisk koncern? Vi söker en medarbetare till vår avdelning Teknisk support. Wennstrom Solutions och Service AB är en del av den nordiska koncernen Wennstrom Group. Vi erbjuder marknadens bredaste utbud av lösningar för lagring, distribution och påfyllning av el och andra bränslen. Med en egen driftorganisation följer vi våra kunder genom hela lösningens livscykel och säkrar långsiktiga och framgångsrika relationer. Nu söker vi Supporttekniker till vår avdelning Teknisk Support. Teknisk support hanterar felanmälningar och ärenden, tekniska frågeställningar, supporterar våra kunder samt stöttar interna avdelningar såsom verkstad, fältservice, projekt och försäljning. Du kommunicerar direkt med kunden och är vårt ansikte utåt. Administration, ärendehantering och dokumentation är en betydande del av rollen. På sikt kommer du att kunna genomföra produktspecifik vidareutbildning av vår personal. Du kommer att: arbeta med ärendehantering inklusive ”ticket” behandling och återrapportering. Hantera felanmälningar samt återkoppla. ge teknisk support till den interna serviceorganisationen, externt inhyrd personal vid uppdrag på kunds anläggningar liksom kund och leverantör. planera tekniskt utförande av kundbeställningar. arbeta med ständig teknisk kompetensutveckling både för egen del liksom för att utbilda kollegor leverera IT hårdvara och supportera mjukvara till servicetekniker och underentreprenörer. samordna av bransch anpassat verktygssortiment, hjälpmedel, mätinstrument, registerunderhåll med hänsyn till kalibreringsintervall. vara en del av företagets erbjudande till kund med krav på en beredskapskontakt under hela dygnet. Vem är du:Vi tror att du är en kommunikativ person som bidrar till vårt team med hjälpsamhet, nyfikenhet, handlingskraft och hög servicekänsla. Du är strukturerad, bra på att planera och en god administratör. Vidare är du ansvarstagande och resultatinriktad. Vi ser gärna att du: har erfarenhet av teknisk support. trivs med att stödja och samtala med kunder, kollegor och leverantörer. är pedagogisk vill bidra till att ditt team lyckas är en van användare av affärssystem. kan svenska och engelska i tal och skrift har B-körkort har en tekniskt orienterad utbildning Varför Wennstrom? Du blir en del av en stabil och växande nordisk koncern där vi erbjuder dig en innovativ och spännande framtidsbransch. Du kommer till en avdelning som är central för vår verksamhet och en naturlig kontaktyta både för kollegor, kunder och leverantörer- Du kommer att få tillgång till löpande produktutbildning och personlig utveckling. Med trevliga kollegor och trygg arbetsmiljö skapar vi tillsammans ett bra arbetsklimat. Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Välkommen med din ansökan! Vi går löpande igenom ansökningar, tjänsten ska komma att tillsättas omgående. Kontakta Cecilia Grönlund, rekryteringskonsult: 0709838465.
CNC-svarvare sökes till familjeföretag i Brunna, Kungsängen Vi söker en erfaren CNC-svarvare för direktanställning hos vår kund – ett stabilt och familjärt företag med en modern och ren arbetsmiljö. Om tjänsten Hos oss får du arbeta brett med hela processen: ✔ Rigga, programmera, mäta och köra CNC-Svarvar ✔ Arbeta med Siemens- och Fanuc-styrsystem ✔ Ansvara för verktygsinköp / innehav och optimering av produktionen Vem är du? ✔ Minst 5 års erfarenhet av CNC-svarvning ✔ Kunskap i Siemens och Fanuc är ett plus ✔ Noggrann, självständig och gillar att ta ansvar Vi erbjuder ✅ Direktanställning hos kund ✅ Fin och ren arbetsmiljö ✅ Ett familjeföretag med stark teamkänsla ✅ Placering i Brunna, Kungsängen (med tillverkning även på södra sidan) Arbetstider 7-16 med en timmes flex. Låter det som något för dig? Ansök idag! För en smidig och rättvis rekryteringsprocess använder vi AI i det första urvalet. Vår digitala AI-assistent 'Sara' kan därför kontakta dig via chatt eller telefon. Detta ger snabbare hantering, ökad flexibilitet och en objektiv bedömning. Går du vidare, kan du bli kontaktad av en rekryterare.
Vår kund har sedan starten år 2000 vuxit till det självklara valet av verkstad för maskinägare runt om i mellansverige. Företaget har idag över 25 anställda och växer för varje dag som går. Helt märkesoberoende och arbetar med samtliga maskinfabrikat och tillbehör. Med andra ord, oavsett om du har en Volvo med motorhaveri eller en Doosan med trasig dieselvärmare är dem verkstaden för dig! Vi söker två mekaniker med hydraulikkunskap som har erfarenhet eller vill utvecklas inom entreprenadmaskiner. Fältmekaniker – vi söker dig med erfarenhet av entreprenadmaskiner, har du inte maskinkunskapen får du börja på verkstaden för att sedan jobba på fält efter några månader, när du är redo. Verkstadsmekaniker – du jobbar på verkstaden i Bro. Jobbet innebär Olje / filterbyten, felsökning, reparation samt visst underhåll. Du blir direkt anställd av vår kund och intervjuer sker löpande med kandidater med rätt kompetens inom området. Välkommen med din ansökan.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 29 jobb