Lediga jobb i Ekerö

Sök totalt 166 lediga jobb i Ekerö

Få Säljjobb Direkt

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att få säljjobb direkt! Pratar du flytande svenska & vill få säljjobb direkt? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få säljjobb direkt. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

18 juli 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024
Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

18 juli 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024
Linjeoperatör livsmedelsproduktion

Vi söker linjeoperatör till vår livsmedelsproduktion i Stenhamra Deleo är ett familjeägt företag som jobbar med tillverkning av dryck i Stenhamra - Ekerö kommun, och är idag en ledande leverantör till de största detaljvaruhandelskedjorna i Sverige. Vi har lång erfarenhet i branschen då produktionsanläggningen funnits i över 80 år. Idag arbetar produktionen 2 skift, förlagt 5 dagar/vecka. Under hösten växer Deleo med utökad produktion, därav söker vi fler kompetenta kollegor som kan hjälpa oss att fortsätta utvecklas. Om tjänsten Du kommer att arbeta i vår produktion med fyllning och förpackning av PET-flaskor/dunkar och ansvarar för processen kring maskinernas funktion. Tillsammans med dina kollegor skall du hjälpa till att hålla tillverkningen i fabriken optimal utifrån produktsäkerhet och kvalité. Vem är du? Vi ser gärna att du är en person med högt engagemang som brinner för att bidra och göra ett bra jobb. Du motiveras av att arbeta i team, är nyfiken och gillar att arbeta i ett högt tempo. Ordning och reda är viktigt liksom att du är ansvarstagande och ser din del i helheten, samt har ett positivt förhållningssätt till din arbetsplats och dina kollegor! För att lyckas i denna roll Du behöver vara 18 år gammal för att arbeta hos. Truckkort är meriterande, dock inte ett krav. Tjänsten Tjänsten är en deltidsanställning med möjlighet till heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Ansökan Välkommen att skicka din ansökan, senast 2024-08-17 Kontakt Om detta låter intressant eller om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Wendy Stenberg, produktionschef via mejl [email protected]

18 juli 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024
Stödassistent boendestöd

Vi har bestämt oss! Vi ska bli en kommun i framkant – och har allt som krävs för att lyckas. Korta beslutsvägar, samarbete över verksamhetsgränser och viljan att våga mer. Våra höga ambitioner ger dig med eget driv möjligheter att växa och skapa positiv förändring för medborgarna. Som medarbetare i Ekerö kommun får du en värdefull roll i vår unika övärld – och vi ser fram emot din ansökan.Jobba i Ekerö kommun Arbetsbeskrivning Vi tror på dig och din förmåga – därför ger vi dig stort utrymme i din roll. Arbetet i omsorgen är självständigt, roligt och utvecklande. Många som jobbar hos oss uppskattar förtroendet och ansvaret de får i vår kommun, eftersom det bidrar till mycket lärande och utveckling i vardagen. För att lyckas är du trygg i dig själv och i din yrkesroll. Tillsammans med dig vill vi driva arbetet framåt. Vi är i dagsläget fyra enheter som ligger centralt i Ekerö centrum, Boendestöd/Socialpsykiatri samt tre Servicebostäder. Vi söker nu en stödassistent till Boendestöd. Där det behövs hjälps vi åt över gränserna. Vi arbetar tillsammans för att ständigt utveckla verksamheten.  Vi strävar efter att de klienter/boende som har beviljats insats ska bli så självständiga som möjligt och vår uppgift är att ge individuellt utformat stöd för att alla ska ha samma möjligheter som andra att leva, bo och ta del av samhället. Du kommer att arbeta i nära samarbete med kollegor i en kompetent, trygg och trevlig arbetsgrupp. Du har god samarbetsförmåga och har inget problem med att hjälpa till på en annan enhet vid behov. Hos oss arbetar vi på schemalagda arbetstider morgon, eftermiddag/kväll och helg. Kvalifikationer För att du ska lyckas med uppdraget ska du ha: • pedagogisk utbildning eller utbildning inom psykiatri • erfarenhet av att arbeta med människor i utsatta och svåra situationer samt erfarenhet av missbruksproblematik • ett professionellt förhållningssätt och kunna arbeta med lågaffektivt bemötande och tydliggörande pedagogik • god erfarenhet av olika funktionsnedsättningar, autism, ADHD samt problemskapande beteenden. Du behöver också uppfylla följande kvalifikationer: • god datorvana då vi arbetar i olika digitala verksamhetssystem • kunskap och erfarenhet av social dokumentation. Det är meriterande om du har erfarenhet av IBIC • förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift • goda kunskaper i svenska språket. Du har en positiv grundsyn och ett starkt engagemang för människor, är ansvarskännande och har personlig mognad. Du trivs med att jobba i team och bidrar till ett gott arbetsklimat. Du har alltid våra brukares bästa som utgångspunkt i allt du gör. Vi arbetar med kollegialt lärande! Som person är du självständig och prestigelös. Då arbetet innebär mycket kontakt med anhöriga, handläggare, chef och kollegor, daglig verksamhet/sysselsättning och de personer den enskilde har i sitt liv m.fl. är din samarbetsförmåga viktig. Du är tydlig, pedagogisk och drivs av att få den enskilde att växa och utvecklas.  Körkort är ett krav. Vi kommer att påbörja urval och intervjuer under ansökningstiden så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Tillträde: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidare Så tar du dig till Ekerö kommun Om Ekerö kommun Vi är en mängd olika verksamheter som tillsammans skapar en unik kommun – där vi alla hjälps åt över enhets- och verksamhetsgränser. Vi lever vår värdegrund som innebär ett stort engagemang, god kommunikation med öppen dialog och ett professionellt förhållningssätt. Som en mindre kommun i stockholmsregionen kan vi både erbjuda närhet till varandra och en ambitiös utvecklingsresa. För att bli en kommun i framkant behöver vi fylla på med nya perspektiv, och vi hoppas att du vill vara med och bidra med dina. Ekerö kommun vill vara en attraktiv arbetsgivare och strävar efter ett tydligt fokus på hållbarhet. Under förutsättning att verksamhetens möjlighet att uppfylla sina mål kvarstår, har kommunen en positiv inställning till distansarbete när så är möjligt. Vi erbjuder t.ex. friskvårdsbidrag, löneväxling till pension, växling av semesterdagstillägg till lediga dagar och rökfri arbetstid. För att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess ber vi dig att skicka in ansökan digitalt, och inte via e-post eller post. Vi har redan tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring och vill inte ha kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter och liknande.

18 juli 2024
Sista ansökan:
16 augusti 2024
Säljare – ingen erfarenhet krävs

Tycker du också att försäljning verkar som ett intressant och spännande yrke? Brinner du för att utvecklas och är resultatinriktad? Då har du hittat det perfekta jobbet för dig att växa på! Vi letar just nu efter fler drivna säljare till våra projekt i centrala Stockholm. Vi erbjuder: Arbetstider förlagda kl. 09.00-18:00 mån-fre för telemarketing alternativt 12.00-21.00 för fieldmarketing. Provisionsbaserad lön, med garantilön. En familjär företagskultur med stark teamkänsla Spännande utvecklingsmöjligheter både på ett professionellt och personligt plan En inspirerande, varierad och tävlingsinriktad arbetsmiljö Omfattande utbildningsprogram med personlig coaching Vi söker dig som är: Duktig på att bygga relationer Utåtriktad med en stark tävlingsinstinkt Lösningsorienterad och samarbetsvillig Självständig och resultatinriktad Tidigare erfarenhet av försäljning eller arbete i butik är meriterande. Ansök nu för att påbörja din säljkarriär och uppnå din fulla potential tillsammans med oss. Med känsla och förnuft, det är vi. Devi!

18 juli 2024
Sista ansökan:
25 juli 2024
Ekerö Hemtjänst söker fler timvikarier

Vi har bestämt oss! Vi ska bli en kommun i framkant – och har allt som krävs för att lyckas. Korta beslutsvägar, samarbete över verksamhetsgränser och viljan att våga mer. Våra höga ambitioner ger dig med eget driv möjligheter att växa och skapa positiv förändring för medborgarna. Som medarbetare i Ekerö kommun får du en värdefull roll i vår unika övärld – och vi ser fram emot din ansökan. EKERÖ HEMTJÄNST är det kommunala alternativet i Ekerö kommun. Vårt upptagningsområde täcker hela kommunen. Ekerö hemtjänst erbjuder äldre och funktionshindrade vård, omsorg och service av hög kvalitet genom en personlig, kundanpassad samt professionell organisation. För att lyckas behöver vi motiverande, engagerade och nöjda medarbetare. Jobba i Ekerö kommun Arbetsbeskrivning Vi tror på dig och din förmåga – därför ger vi dig stort utrymme i din roll. Arbetet i omsorgen är självständigt, roligt och utvecklande. Många som jobbar hos oss uppskattar förtroendet och ansvaret de får i vår kommun, eftersom det bidrar till mycket lärande och utveckling i vardagen. För att lyckas är du trygg i dig själv och i din yrkesroll. Tillsammans med dig vill vi driva arbetet framåt. Inom hemtjänsten får du besöka våra kunder i deras hem och erbjuda dem den hjälp de behöver för att underlätta i deras vardag. Vi arbetar både i team men också ensamma beroende på uppgift och behov. Vi erbjuder dig ett självständigt arbete med stort ansvar. Du utför kvalificerat omvårdnads- och servicearbete hemma hos våra kunder utifrån behov och önskemål. Du tycker om att arbeta med människor, är lyhörd för andras behov och har ett gott bemötande och bra samarbetsförmåga. Eftersom vår verksamhet är igång dygnet runt, alla dagar i veckan, så finns det stor flexibilitet i arbetstider. Ett perfekt jobb för dig som vill kombinera med studier eller få tid över för annat! Kvalifikationer För att du ska lyckas med uppdraget: Det är toppen om du har erfarenhet från arbete inom äldreomsorg. Du kanske till och med är vårdbiträde, undersköterska eller går en utbildning till undersköterska. Men vi söker även dig med stort intresse av att lära dig mer om omvårdnadsarbete och av att jobba inom äldreomsorgen. Dina personliga egenskaper är viktiga för oss, därför söker vi dig som • har personlig mognad, lyhördhet, empati och servicekänsla • visar ett gott bemötande mot boende, kunder och kollegor • kan arbeta självständigt, tar egna initiativ och har lätt för att samarbete • är duktig på att kommunicera. Vi har även några krav • du har fyllt 18 år • du har körkort Har du dokumenterat och journalfört tidigare är det en merit. Tillträde: Snarast efter överenskommelse Omfattning: Timanställning Anställningsform: Visstid Så tar du dig till Ekerö kommun Om Ekerö kommun Vi är en mängd olika verksamheter som tillsammans skapar en unik kommun – där vi alla hjälps åt över enhets- och verksamhetsgränser. Vi lever vår värdegrund som innebär ett stort engagemang, god kommunikation med öppen dialog och ett professionellt förhållningssätt. Som en mindre kommun i stockholmsregionen kan vi både erbjuda närhet till varandra och en ambitiös utvecklingsresa. För att bli en kommun i framkant behöver vi fylla på med nya perspektiv, och vi hoppas att du vill vara med och bidra med dina. Ekerö kommun vill vara en attraktiv arbetsgivare och strävar efter ett tydligt fokus på hållbarhet. Under förutsättning att verksamhetens möjlighet att uppfylla sina mål kvarstår, har kommunen en positiv inställning till distansarbete när så är möjligt. Vi erbjuder t.ex. friskvårdsbidrag, löneväxling till pension, växling av semesterdagstillägg till lediga dagar och rökfri arbetstid. För att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess ber vi dig att skicka in ansökan digitalt, och inte via e-post eller post. Vi har redan tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring och vill inte ha kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter och liknande.

18 juli 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Administrativ assistent, schemaplanerare till Ekerö Hemtjänst

Vi har bestämt oss! Vi ska bli en kommun i framkant – och har allt som krävs för att lyckas. Korta beslutsvägar, samarbete över verksamhetsgränser och viljan att våga mer. Våra höga ambitioner ger dig med eget driv möjligheter att växa och skapa positiv förändring för medborgarna. Som medarbetare i Ekerö kommun får du en värdefull roll i vår unika övärld – och vi ser fram emot din ansökan. EKERÖ HEMTJÄNST är det kommunala alternativet i Ekerö kommun. Vårt upptagningsområde täcker hela kommunen. Ekerö hemtjänst erbjuder äldre och funktionshindrade vård, omsorg och service av hög kvalitet genom en personlig, kundanpassad samt professionell organisation. För att lyckas behöver vi motiverande, engagerade och nöjda medarbetare. Jobba i Ekerö kommun Arbetsbeskrivning Vi tror på dig och din förmåga – därför ger vi dig stort utrymme i din roll. Många som jobbar hos oss uppskattar förtroendet och ansvaret de får i vår kommun, eftersom det bidrar till mycket lärande och utveckling i vardagen. För att lyckas är du trygg i dig själv, ditt yrke och har förmågan att både ta för dig – och sätta gränser. Som administrativ assistent, schemaplanerare hos oss blir du en viktig funktion i det administrativa arbetet med enhetens kvalitativa arbete. Men också med personal och bemanning och du har ansvar för att kunden får sitt biståndsbeslut utfört på bästa möjliga sätt. Du kommer att ta emot beställning, lägga ut beställningen på schema samt följa upp beställningen med kund. Du har övergripande ansvar för bemanningsplanering samt att fungera som stöd till medarbetare i det dagliga verksamhetsarbetet. Du medverkar till att verksamheten planeras, följs upp och utvecklas enligt gällande lagstiftning, mål och uppdrag i Ekerö kommun. En stor den av arbetsuppgifterna innebär kontakt med kunder, närstående, medarbetare och beställarenheten. Även andra administrativa arbetsuppgifter förekommer i tjänsten. Du kommer ingå i en kontorsgrupp med enhetschef, biträdande enhetschef samt en administrativ assistent. Du är ansiktet utåt och första kontakten för våra kunder som tar kontakt med oss! Som administrativ assistent går du på rullande schema under dagtid som innebär helgarbete varannan vecka. Vi prioriterar alltid våra kunder och vid akuta händelser kan det innebära arbete hemma hos våra kunder. Vårt kontor ligger i centrala Ekerö. Kvalifikationer För att du ska lyckas med uppdraget: Du tycker om ordning och reda och kan hålla ett högt tempo vid arbetstoppar samt har en analytisk förmåga och ekonomisk medvetenhet som har fokus på kvalitet, resultat och mål. Du tar initiativ och agerar utifrån din roll och ansvarsområde. Körkort är ett krav. Vi ser gärna att du också uppfyller följande kvalifikationer: • Undersköterskeutbildning eller liknande som arbetsgivaren bedömer likvärdig • Erfarenhet av schemaplanering inom hemtjänst • Erfarenhet av social dokumentation och genomförandeplaner • Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med Intraphone, Pulsen Combine och/eller E-companion • • God digital kompetens Rollen innebär många kontaktytor varför det är viktigt att du kan samarbeta och kommunicera väl med andra och har förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet Tillträde: Snarast. Vi kommer att påbörja urval och intervjuer under ansökningstiden. Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidareanställning, vi tillämpar provanställning Så tar du dig till Ekerö kommun Om Ekerö kommun Vi är en mängd olika verksamheter som tillsammans skapar en unik kommun – där vi alla hjälps åt över enhets- och verksamhetsgränser. Vi lever vår värdegrund som innebär ett stort engagemang, god kommunikation med öppen dialog och ett professionellt förhållningssätt. Som en mindre kommun i stockholmsregionen kan vi både erbjuda närhet till varandra och en ambitiös utvecklingsresa. För att bli en kommun i framkant behöver vi fylla på med nya perspektiv, och vi hoppas att du vill vara med och bidra med dina. Ekerö kommun vill vara en attraktiv arbetsgivare och strävar efter ett tydligt fokus på hållbarhet. Under förutsättning att verksamhetens möjlighet att uppfylla sina mål kvarstår, har kommunen en positiv inställning till distansarbete när så är möjligt. Vi erbjuder t.ex. friskvårdsbidrag, löneväxling till pension, växling av semesterdagstillägg till lediga dagar och rökfri arbetstid. För att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess ber vi dig att skicka in ansökan digitalt, och inte via e-post eller post. Vi har redan tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring och vill inte ha kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter och liknande.

18 juli 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Expo Avenue - Teamledare

Har du en stark vilja, vill utveckla dina ledaregenskaper och ha möjligheten att ansvara över ditt eget team? Då har du hittat rätt! Expo Avenue arbetar med face2face försäljning, vilket innebär att du förmedlar våra uppdragsgivares välkända varumärken via fält- och eventförsäljning. Du ansvarar över att ditt eget försäljningsmål och coachar dina medarbetare till att nå framgång. Expo Avenue erbjuder: - En attraktiv lönemodell - Tävlingar i form av utlandsresor, det senaste inom tekniken m.m - Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag - Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling - En rolig arbetsplats med glädje och energi Expo Avenue söker dig som: - Är tävlings- och resultatinriktad - Har goda kommunikativa egenskaper - Trivs med struktur och ett organiserat arbetssätt - Har lätt för att uttrycka dig genom det svenska språket - Vill ta nästa steg i din karriär Vi erbjuder en gedigen försäljning- och ledarskapsutbildning som följs upp i flera steg. Våra coacher finns dagligen här för att hjälpa dig utvecklas och för att ditt team ska nå sina mål. Det är viktigt att du har lätt för att inleda en professionell men lättsam interaktion med nya människor. Om Expo Avenue: Expo Avenue är ett banbrytande företag med nya idéer och koncept. Vi finns i stora delar av landet och består idag av ca 70 duktiga medarbetare. Våra samarbetspartners är stora och välkända varumärken som alltid kan förvänta sig en hög kvalité och service från oss. Kreativitet, kvalité och passion för service och försäljning är grunderna till vår framgång. Expo Avenue är ett tillväxtföretag som är ett självklart val för dig som har höga ambitioner och vill ha möjligheten till karriär. Mer om oss hittar du här: www.expoavenue.se Den framgångsrika kandidaten kommer att arbeta på heltid i Stockholm, du utgår från vårt kontor i Stockholm. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Ansökan tas emot via e-post till: [email protected]

18 juli 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024
Expo söker drivna säljare!

Vill du bli en del av ett vinnande team som motiverar, utmanar och lyfter varandra? Då har du hittat rätt! Våra uppdragsgivare är stora och välkända varumärken som du förmedlar genom face2face försäljning. Du ansvarar över att ditt eget försäljningsmål uppnås där du också får kontinuerligt stöd av teamledare och kollegor för att nå framgång. Expo Avenue erbjuder: - En attraktiv lönemodell - Motiverande tävlingar i form av utlandsresor, det senaste inom tekniken m.m - Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag - Kontinuerlig utbildning inom kundbemötande, försäljningsteknik och personlig utveckling - Roliga event och en härlig företagskultur med glädje och energi Expo Avenue söker dig som: - Är tävlings- och resultatinriktad - Har goda kommunikativa egenskaper - Trivs med att arbeta med ett högt tempo - Har lätt för att uttrycka dig genom det svenska språket Vi erbjuder en gedigen utbildning inom försäljning som följs upp i flera steg. Våra coacher finns dagligen här för att hjälpa dig utvecklas och nå dina mål. Tidigare erfarenhet från försäljning är därför inget krav! Om Expo Avenue: Expo Avenue är ett banbrytande företag med nya idéer och koncept. Vi finns i stora delar av landet och består idag av ca 70 duktiga medarbetare. Våra samarbetspartners är stora och välkända varumärken som alltid kan förvänta sig en hög kvalité och service från oss. Kreativitet, kvalité och passion för service och försäljning är grunderna till vår framgång. Expo Avenue är ett tillväxtföretag som är ett självklart val för dig som har höga ambitioner och vill ha möjligheten till karriär. Mer om oss hittar du här: www.expoavenue.se Tjänsten är en heltidstjänst och arbetsorten är Stockholm med omnejd. Du utgår från vårt kontor i Stockholm. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Ansökan tas emot via e-post till: [email protected]

18 juli 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024
Vikarier till fritids på Ekerö

Brinner du för att arbeta med barn och söker ett extrajobb?Vi söker nu engagerade fritidsvikarier till vår vikariepool på Ekerö! Om uppdraget Som vikarie på fritids arbetar du ambulerande på olika grundskolor runt om på Ekerö. Du ersätter skolans ordinarie personal vid främst akuta behov och blir bokad med kort varsel. Vikariatens längd varierar från enstaka dagar till längre vikariat. Du väljer själv vilka dagar i veckan du vill arbeta och vi matchar dig med uppdrag som passar din tillgänglighet och kvalifikationer. Dina arbetsuppgifter Arbetet som vikarie på fritids är varierande och innebär arbetsuppgifter såsom; Stötta ordinarie personal i klassrummet Utföra aktiviteter med barnen enligt planering Arbeta tillsammans med andra fritidspedagoger i fritidsverksamheten Att vara rastvakt Dina kvalifikationer Fritidspedagogsexamenalternativt minst 6 månaders arbetslivserfarenhet inom skola samt gymnasieexamen Tillgänglig för arbete minst 2 vardagar per vecka Kunna bli bokad på uppdrag samma morgon Bekväm med en resväg upp emot en timme till arbetet God datorvana För att passa i rollen som fritidsvikarie är du en tydlig ledare men också en god lagspelare och en bra förebild. Du har även ett brinnande engagemang för arbete med barn och unga. Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia ser vi till att du blir matchad med rätt uppdrag. Som anställd hos oss genomgår du en introduktionsutbildning där du får verktyg för att leda och lära andra. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig [email protected] 08-122 00 450 under kontorstid. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

18 juli 2024
Sista ansökan:
1 augusti 2024