Om tjänsten Vi söker dig som är en erfaren CE-chaufför och som vill arbeta med fasta livsmedelstransporter med utgångspunkt från Skara. Du kommer att arbeta efter ett rullande 5-veckorsschema där kvälls- och nattkörningar ingår. Du kör lastbil med släp och transporterar livsmedel till olika terminaler i ett väletablerat distributionsnät. Tjänsten är långsiktig och passar dig som värdesätter struktur, säkerhet och stabilitet Kvalifikationer Du har CE-behörighet och giltigt YKB Erfarenhet av liknande uppdrag är meriterande Du är flexibel och klarar av att arbeta självständigt Du har god kommunikationsförmåga och hög ansvarskänsla Du behärskar svenska i tal och skrift Vi erbjuder Långsiktigt uppdrag med goda villkor Tydlig introduktion och stöd i uppstart Stabila arbetstider i ett rullande schema Möjlighet till tillsvidareanställning via oss eller direkt hos kund Kollektivavtal och försäkringar enligt branschstandard Övrigt Vi erbjuder möjligheten till personlig utveckling hos vår kund. Dessutom får du chansen att jobba med fantastiska och skarpa kollegor. Vår verksamhet växer och är i en förändringsfas vilket innebär att det finns möjlighet till egna initiativ och utvecklingsmöjligheter. Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vid frågor är du varmt välkommen att maila ansvarig rekryterare Amir Sten på [email protected] Välkommen med din ansökan!
Om arbetsgivaren Götene Kyltransporter AB och dess ägare Frigoscandia AB driver ett temperaturkontrollerat logistiskt nätverk där vi lagrar och distribuerar livsmedel på ett hållbart och kvalitetssäkert sätt. Genom våra fordon, lager och terminaler hanterar vi livsmedel från -23 grader till +18 beroende på vilket behov och krav som ställs. Att vara expert på temperaturer är en naturlig del av vårt företags dna. Vår tydliga ambition framåt är att erbjuda våra kunder smarta logistiktjänster, enkla att hantera, allt i takt med den teknikutveckling som nu möjliggörs i vår bransch. Förutom lager och distribution i Norden och Europa, erbjuder vi olika typer av tjänster som infrysning, upptining eller förberedande butiksexponering. Arbetsbeskrivning Götene Kyltransporter AB söker lastbilschaufförer med utgångs ort Götene. Är du redo för ett omväxlande arbete med både distribution, fjärrtransport och terminalarbete? Tjänsterna är schemalagda och vissa innefattar natt samt helgarbete. Vi söker dig som är stresstålig, självgående, social och serviceinriktad. Vi utgår från att du är ordningsam med arbetsredskap och frakthandlingar och diverse saker som ingår i tjänsten. Det är meriterande om du har vana att köra med släp. Götene Kyltransporter AB har en modern och välskött fordonspark. Stora delar av trafiken är linjetrafik, dvs. lastas och lossas på omlastningscentraler och som sedan distribueras lokalt av oss själva samt andra företag. Vi trafikerar områden som Skåne, Mälardalen, Västergötland, Småland, Östergötland. Kvalifikationer · CE-körkort. · Digitalt förarkort. · Giltigt YKB. · Truckkort. · Backa med släp Meriterande · Kört kyl- och frystransporter Vem söker vi? Vi söker dig som värnar om våra kunder och tar väl hand om både fordon och livsmedlet. Vi förväntar oss att du med hög service levererar med noggrannhet och kvalité. I jobben hos oss förekommer det en del aktiva moment. Vi ser gärna att du trivs med att få vara igång, träffa kunder och se olika områden av Stockholm. Ansökan Är du rätt person för tjänsten? Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Tillträdesdag för tjänsterna sker enligt överenskommelse. Företaget erbjuder till sin personal flera olika personalförmåner. Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig!
Är du tekniskt kunnig och har några års erfarenhet inom mekanik? Har du arbetat med motorrenovering? Är du redo att specialisera dig inom motorer, övervakningssystem – eller kanske bådadera? Då kan det här vara möjligheten du har väntat på! Om företaget Bospower är generalagent för Rolls-Royce power systems och arbetar exklusivt med deras produktutbud. Deras huvudfokus i Sverige är motormärket MTU, som är en del av Rolls-Royce. De erbjuder service och renovering av motorer, försäljning av reservdelar och leverans av nya motorer. De är en del av norska Bertel O. Steen-koncernen, vilket innebär att de kombinerar flexibiliteten och de korta beslutsvägarna hos ett mindre företag med tryggheten av att tillhöra en stabil och växande koncern. Hos kunden får du en spännande och utvecklande roll i en verksamhet som satsar på tillväxt. De erbjuder en modern arbetsmiljö, engagerade och kompetenta kollegor samt en av Sveriges mest välutrustade verkstäder, belägen i Jordbro industriområde. Här arbetar de med allt från motorrenoveringar till avancerad komponentbearbetning. Om tjänsten Som verkstadsmekaniker kommer du att arbeta med allt från felsökning och reparationer till underhåll av motorer, som främst används i reservkraftsanläggningar och marina installationer. Verkstaden är belägen i Jordbro och övernattningar förekommer. Vi söker dig som • Har erfarenhet som mekaniker och goda kunskaper om motorer, exempelvis från båtar, lastbilar eller anläggningsmaskiner. • Talar flytande svenska och har grundläggande kunskaper i engelska. • Har grundläggande datorkunskaper. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper – det är din vilja att lära och utvecklas som avgör hur framgångsrik du blir hos oss. Du behöver inte kunna allt från början, vi ser till att du får stöd från våra kompetenta kollegor och löser problem tillsammans! Övrigt Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Patricia Contreras på [email protected] . I denna rekrytering samarbetar Bospower SE med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Externa rekryteringsbolag och säljare undanbedes vänligen men bestämt. Välkommen med din ansökan!
Servicetekniker till spännande uppdrag i Östergötland Vill du ha ett fritt och varierande jobb med mycket eget ansvar? Trivs du med att arbeta praktiskt, tekniskt – och gärna på vägarna? Då kan det här vara rätt roll för dig! Om företaget Etablerat teknikföretag med stark närvaro i Sverige söker nu att stärka sitt serviceteam i regionen. Företaget arbetar med avancerade tekniska lösningar inom vertikal transport och logistik, och erbjuder sina kunder både standardiserade och kundanpassade system. Organisationen är känd för sin kvalitet, långsiktighet och starka servicekultur. I Sverige täcker serviceteamet ett stort geografiskt område – och nu finns möjligheten att bli en del av det. Om tjänsten Vi söker en servicetekniker med inriktning på hissmontage och service, med bas i Linköping med omnejd. Du kommer att arbeta med installation, underhåll och teknisk support ute hos kund, vilket innebär att resor inom Sverige är en naturlig del av tjänsten. Arbetet sker både självständigt och i samarbete med kollegor över landet. Underhåll, felsökning och reparationer av hissystem Nyinstallationer och ombyggnationer Teknisk support och kundkontakt Arbete på höjd och med verktyg Du utgår hemifrån och bör bo i eller runt Linköping Du kommer vara på resande fot cirka 1 vecka per månad Vi söker dig som Du är tekniskt nyfiken, självgående och trivs med att ta ansvar. Det är meriterande om du har erfarenhet från hiss- eller industribranschen. Du har ett naturligt servicetänk och uppskattar en roll där kundkontakt är en central del. Arbetet är delvis fysiskt och kräver god fysisk form. Erfarenhet inom serviceteknik, hissteknik eller hissmontage B-körkort God fysik (tunga lyft förekommer) God datavana och grundläggande förståelse för nätverkskommunikation Svenska och engelska i tal och skrift Meriterande Truckkort eller saxliftkort Erfarenhet av arbete på höjd Kunskap om PLC-styrningar Bakgrund inom industriservice Erfarenhet från kundnära tekniska roller Intresse för logistik och automation Övrigt Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vid frågor är du varmt välkommen att maila ansvarig rekryterare Amir Stein på [email protected]
Vi söker elektriker till spännande uppdrag i Örebro! Om företaget Vi söker nu, på uppdrag av vår kund, en erfaren elektriker till ett uppdrag i Örebro. Du kommer att ingå i ett sammansvetsat team där ansvarstagande, noggrannhet och gott samarbete är viktiga ledord. Trivs du med fysiskt arbete, har erfarenhet av starkström och söker en arbetsplats med tydlig struktur och höga kvalitetskrav? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! Om tjänsten Som elektriker kommer du att arbeta med elinstallationer i större anläggningsmiljöer. Arbetet omfattar bland annat: Dragning av grova kablar Installation av starkströmsanläggningar Arbete på hög höjd Uppgifter i miljöer med strikta säkerhetsrutiner Du arbetar tillsammans med ett engagerat team där struktur och tydlig kommunikation är avgörande för ett lyckat resultat. Omfattning och arbetstider Heltid Arbetstider: Måndag–torsdag kl. 06:45–20:00 (ledig fredag) Start: Omgående Uppdraget sträcker sig till vecka 33, med möjlighet till förlängning Vi söker dig som har: Certifikat eller yrkesbevis som elektriker Erfarenhet av starkström och fysiskt krävande installationer B-körkort Registrering i ID06 Vana vid arbete på hög höjd och med fallskydd Erfarenhet av arbete i miljöer med särskilda säkerhetskrav Egen uppsättning handverktyg och full skyddsutrustning (inkl. skyddskläder och stålhätteskor) En ansvarstagande inställning, självständigt arbetssätt och god samarbetsförmåga Övrigt Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vid frågor är du varmt välkommen att maila ansvarig rekryterare Amir Sten på [email protected]
Vill du ha en arbetsplats med goda karriärmöjligheter och trivs med att ha mycket kundkontakt? Då är denna tjänst något för dig, så ta nu möjligheten och ansök redan idag! Om företaget Fortum är ett ledande energibolag som den tredje största producenten av koldioxidfri el i Europa och erbjuder deras kunder lösningar inom el, värme, kyla, återvinning och avfallshantering. Fortum är en arbetsplats som erbjuder utmaningar och ansvarstagande, baserat på stor tillit. Som medarbetare blir du coachad och uppmuntrad att hitta dina egna lösningar och att utmana etablerade arbetssätt samt att det finns goda karriärmöjligheter internt. Arbetsuppgifter: I rollen som mötesbokare hos Fortum är dina huvudsakliga arbetsuppgift att kontakta och boka in möten med företagskunder. Under din tid på Fortum kommer du att erbjudas en unika säljutbildning där du har möjlighet att bli certifierad säljare. Tillsammans med ditt team arbetar ni för att göra Fortum till Sveriges ledande energibolag och erbjuda bästa möjliga kundupplevelse. Du kommer att bli coachad i dina samtal för att lyckas på bästa sätt, samt har goda möjligheter att utvecklas inom företaget och ta nästa steg, Erbjuda Fortums produktportfölj och boka in möten med nya företagskunder över telefon (B2B) Administrera och ansvara för ditt eget arbete Ansvara för att resultat- och budgetmål hålls Arbetstiderna är måndag till fredag 8-17. Du erbjuds en fast grundlön samt en generös provisionsmodell vilket innebär att du har stor möjlighet att påverka din lön. Kontoret ligger i Solna med nära anslutning till Solna Station. Kvalifikationer: Vidare ser vi att du är en kommunikativ, ambitiös och driven person. Du motiveras av utmaningar och uppsatta mål samt är en lagspelare och trivs i en miljö där man uppmuntrar och peppar varandra. Vi erbjuder Möjlighet att utvecklas inom miljöinriktad och snabbväxande organisation. Möjlighet att utvecklas på bolaget Intern säljutbildning Övrigt: Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vid frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Amir Stein på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker nu en kundservicestjärna som ska ge service i världsklass mot norska marknaden! Om Företaget Frontdesk är en kommunikationsleverantör som erbjuder tjänster inom telefoni, växlar och CRM. Företaget tillhandahåller ett brett utbud av produkter och tjänster som hjälper andra företag att effektivisera sitt arbete och förenkla vardagen. För att lyckas med detta har FRONTDESK AB rekryterat engagerade och kompetenta medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och specialområden till kontoren i Göteborg, Stockholm och Oslo. Huvudkontoret är beläget i ljusa och moderna lokaler i Citygate-byggnaden i stadsdelen Gårda, ett stenkast från Ullevi. Här finns bland annat lunchrestaurang, gym och yoga, stor altan samt gratis frukost. Efter avslutad provanställning erbjuds även möjlighet till distansarbete en till två dagar i veckan. Kundserviceavdelningen består idag av åtta personer som tillsammans skapar en god sammanhållning och en trivsam arbetsmiljö. Domerbjuder en flexibel och kreativ arbetsmiljö med korta beslutsvägar och goda utvecklingsmöjligheter. Företagskulturen är informell, inkluderande och präglas av en tydlig entreprenörsanda. Frontdesk kännetecknas av nytänkande och ständig utveckling, med en ambition att alltid bli ännu lite bättre. Om tjänsten Som kundservicemedarbetare och administratör hos Frontdesk ansvarar personen i rollen för att ge förstklassig service till norska och svenska kunder via telefon och e-post. Arbetsuppgifterna innefattar hantering av kundärenden i CRM-systemet, problemlösning och att säkerställa en god kundupplevelse. En viktig del av arbetet är att hjälpa kunder med växellösningar, produkter och tjänster samt att guida dem i systemen. Det dagliga arbetet sker i nära samarbete med kollegor från andra avdelningar för att säkerställa att ärenden löses i tid. Utöver kundkontakt ingår även administrativa uppgifter, såsom utskick av SIM-kort, skapande av rapporter och protokollskrivning. Rollen innebär också ett aktivt bidrag till förbättring av arbetsverktyg och processer genom insamling och analys av kundfeedback. Löpande registrering av avtal i affärssystemen Hantering av kundärenden via e-post och telefon Guidning av kunder i växellösningar, produkter och tjänster samt att ge support och hitta kundspecifika lösningar Vi söker dig som Är serviceinriktad, tycker om kundkontakt och har lätt för att bygga relationer. Personen bör kommunicera tydligt och pedagogiskt, vara självgående och kunna hantera stressiga perioder. Erfarenhet av CRM-system och Microsoft Office är ett krav, och det är meriterande med tidigare erfarenhet från telekomsupport. Erfarenhet från kundservice och administration Norska som modersmål eller andraspråk Erfarenhet av Microsoft Office Erfarenhet av CRM-system Erfarenhet från telekomsupport (meriterande) Gymnasiekompetens Övrigt Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vid frågor är du varmt välkommen att maila ansvarig rekryterare Amir Stein på [email protected] I denna rekrytering samarbetar Frontdesk med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Externa rekryteringsbolag och säljare undanbedes vänligen men bestämt.
Account Manager – För dig som vill ta nästa steg i din mediekarriär! Om Human Performance: Är du redo att ta din resa inom medieförsäljning till nästa nivå? På Human Performance AB får du chansen att arbeta i en dynamisk och affärsfokuserad miljö där du kan växa och utvecklas till din fulla potential. Vi söker nu fler drivna och engagerade medarbetare som vill göra karriär inom mediebranschen och vara en del av vårt framgångsrika team. Vi på Human Performance arbetar tillsammans med Sveriges största mediehus, vilket ger dig en plattform att skapa effektiva och kraftfulla kampanjer för kunder inom en rad olika branscher. Vårt kontor är centralt beläget i Stockholm med en inspirerande utsikt över vattnet – en perfekt plats för att låta kreativiteten flöda. Arbetsuppgifter: Som Acoount Manager hos oss får du en central roll i att bygga upp och vidareutveckla kundrelationer. Du får möjlighet att självständigt arbeta med att identifiera nya affärsmöjligheter, skapa kreativa kampanjlösningar och ta ansvar för hela processen från idé till avslut. Här har du friheten att välja vilka kunder du vill arbeta med och att sätta din egen prägel på både arbetet och din karriär. Kvalifikationer: Ä r en driven och målinriktad person med en passion för försäljning och en stark vilja att lyckas. Även om du är i början av din karriär ser vi gärna att du har viss erfarenhet av försäljning eller ett naturligt affärstänk. Du är strukturerad och organiserad i ditt arbete, har en kreativ ådra och en förmåga att hitta lösningar som skapar värde för kunderna. För att trivas hos oss behöver du vara en social och prestigelös person som brinner för att bygga relationer och nå högt uppsatta mål. Vi erbjuder: En plats i ett framgångsrikt och positivt team. Goda möjligheter att utvecklas och göra karriär inom företaget. Konkurrenskraftig lön med fast grund och generös provisionsmodell. Roliga aktiviteter och en arbetsmiljö med högt i tak. Övrigt: Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vid frågor är du varmt välkommen att maila ansvarig rekryterare Amir Sten på [email protected]
Är du mekaniskt lagd och vill jobba för ett etablerat företag? Nu har chansen till att bli Källhage Truck's nya servicetekniker! Om företaget Källhage Truck är en helhetsleverantör inom truck och materialhantering som grundades 1998 i Göteborg och arbetar rikstäckande. Deras affärsidé är försäljning och uthyrning av ett komplett produktsortiment med nya och begagnade truckar och sop/skurmaskiner samt service, reparationer, reservdelar och tillbehör till de här. Källhage Truck innehar följande agenturer för truckar: Källhage Truck är STILL Partner, BAOLI Partner samt Generalagent för CLARK. Källhage Truck innehar följande agenturer för sop/skurmaskiner: Källhage Truck är Återförsäljare för DULEVO. Källhage truck är ett företag som värnar om sina anställda och erbjuder en positiv och trivsam arbetsplats med högt i tak i ett etablerat företag. De erbjuder en tillsvidareanställning med fast lön enl. Ö.K beroende på kompetensnivå, egen servicebil, utbildningar, gemensamma personalaktiviteter samt ett stort utrymme för rätt person att utvecklas och förbättras. För att skapa de bästa förutsättningarna inleds anställningen med introduktion och samåkning. Om tjänsten Som verkstadsmekaniker på Källhage Truck är personen stationerad i företagets nya verkstad. I rollen har mekanikern daglig kontakt med servicechefen för att säkerställa att verkstaden hålls i gott skick och att kunderna får bästa möjliga service. Servicechefen fungerar som närmaste kollega och är den som mekanikern rapporterar direkt till. Arbetsuppgifterna består huvudsakligen av reparationer, service och iordningställande av sålda eller uthyrda truckar. Mekanikern bistår även kunder med teknisk support gällande truckarna samt ansvarar för att beställa reservdelar till sina egna uppdrag. Arbetstiden rapporteras dagligen via en mobilapp efter avslutat arbete. Utföra reparationer, service och iordningställande av sålda och uthyrda truckar. Ge teknisk support till kunder gällande truckar. Beställa reservdelar till egna arbetsuppdrag. Daglig rapportering av arbetstid via mobilapp. Kommunicera och återkoppla till kunder för att säkerställa god service. Hantera större reparationer som inte kan utföras ute på fält. Informera servicechefen om inkommande truckar från chaufförer (inköpta eller återlämnade). Lasta och lossa truckar som säljs eller hyrs ut. Utföra tvätt, sanering, slipning, målning och lackering av truckar. Dokumentera kundskador och rapportera till servicechefen. Använda elkunskaper vid arbete med elektrifierade truckar. Vi söker dig som För att vara aktuell för tjänsten krävs erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt god kunskap inom el, felsökning, hydraulik och mekanik. Du behöver ha arbetat med truckar eller entreprenad- eller lantbruksmaskiner. Det är också nödvändigt att kunna slipa samt måla eller lackera. Du bör ha ett öga för ordning och reda och kunna uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift. Datorvana är ett krav eftersom felsökning sker via datorer. B-körkort krävs då servicebil kan komma att användas i tjänsten. Det är meriterande om du kan tala och skriva på engelska, har kunskap inom svetsning, innehar truckkörkort samt har utbildning för gaffeltest och brandskydd. Det är ett krav att kunna slipa, måla/lackera. Det är ett krav att du har ett öga för ordning och reda. Det är ett krav att du behärskar svenska i tal och skrift. Datorvana är ett krav då vi felsöker via datorer. B-körkort är ett krav då servicebil kan komma att användas i tjänsten Dom erbjuder en positiv och trivsam arbetsplats med högt i tak i ett etablerat företag. De sitter i helt nybyggda lokaler på Aröds Industriväg 36A i Göteborg.. Man får enn tillsvidare anställning med fast lön enl. Ö.K som baseras utifrån kompetensnivå, ingen servicebil då du är stationerad deras verkstad, friskvård, hobbykväll varje torsdag, däckförvaring av privata däck på företaget, utbildningar, dag före röd dag så slutar vi alltid kl. 14.00 och på fredagar kl. 15.00. Dom erbjuder också ett stort utrymme för rätt person att utveckla och förbättra samt att vi gör trevliga aktiviteter ihop för att bygga en god samanhållning på företaget. Övrigt Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vid frågor är du varmt välkommen att maila ansvarig rekryterare Amir Stein på [email protected] I denna rekrytering samarbetar Källhage Truck med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Externa rekryteringsbolag och säljare undanbedes vänligen men bestämt.
Varmkundssäljare till marknadsledande företag inom smarta middagslösningar! Om företaget Vill du bli en del av ett företag som gör vardagen enklare för tusentals familjer? Företaget är Skandinaviens ledande aktör inom middagslösningar och hjälper människor att laga god, varierad och hälsosam mat utan stress. Sedan starten 2008 har de vuxit kraftigt – och nu söker de fler engagerade personer som vill vara med på resan framåt. Om tjänsten Som varmkundssäljare arbetar du med merförsäljning till redan befintliga kunder – personer som redan uppskattar produkten. Du kontaktar kunder via telefon, lyssnar in deras behov och erbjuder lösningar som förenklar deras vardag ytterligare. Det här är en roll för dig som vill utvecklas inom försäljning, bli del av ett drivet team och ha roligt på jobbet. Du blir en viktig del av ett energiskt och sammansvetsat gäng, där glädje, laganda och resultat är i fokus. Vi söker dig som Är intresserad av försäljning och kundservice (tidigare erfarenhet är meriterande, men inget krav) Är målinriktad, driven och gillar att jobba mot tydliga mål Har en lösningsorienterad inställning Trivs i team och bidrar till en god gruppdynamik Vi erbjuder dig Ett positivt och coachande säljteam med högt i tak Trygg grundlön plus provision – dina resultat lönar sig Tydlig introduktion och rätt verktyg för att lyckas Möjligheter att växa inom företaget En produkt som gör skillnad för kunderna Övrigt Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vid frågor är du varmt välkommen att maila ansvarig rekryterare Amir Sten på [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer