Customer Support - Norsktalande

Är du en serviceinriktad person med tidigare erfarenhet av kundsupport? Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare till vår kund inom fordonsbranschen, Sveriges största arbetsgivare, med placering i Torslanda. Om du brinner för att hjälpa kunder och trivs i en snabb och varierande arbetsmiljö, kan detta vara rätt jobb för dig. Dina arbetsuppgifter: Som kundtjänstmedarbetare kommer du att interagera med kunder via telefon, e-post och chatt. Dina huvudsakliga uppgifter kommer att vara att lösa kundfrågor, ge teknisk support och ge allmän information om våra produkter och tjänster. Du kommer att vara en viktig del av vårt kundtjänstteam och spela en avgörande roll i att säkerställa en positiv kundupplevelse. Krav: - Minst 1 års erfarenhet av att arbeta med kundsupport. - Flytande kunskaper i Norska och engelska, både i tal och skrift. - God kommunikationsförmåga och förmåga att lösa problem effektivt. - Positiv attityd och förmåga att arbeta i ett team. Vi erbjuder: - En dynamisk arbetsmiljö med möjlighet att utvecklas och växa inom företaget. - Träning och stöd för att hjälpa dig att bli framgångsrik i din roll. - Konkurrenskraftig lön och förmåner. Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och vara en del av ett team som strävar efter att sätta kunden i fokus, så ser vi fram emot din ansökan.

29 december 2023
Sista ansökan:
16 juni 2024
Service Delivery Specialist

Our job in the Service Integration team is to make sure all services performs according to our business needs and step in and take action when they don’t. By having control of the cohesive overview, operational/tactical awareness and control of our support processes we are able to help Product Teams and H&M as a whole with providing our customers a good online experience. Daily tasks: Change approval Incident backlog review Product team / Vendor coordination Required skills ITIL certification Substantial experience of providing a service with ITIL principles Handle difficult situations, in uncertain circumstances Strong interpersonal, collaborative and communication skills Backgrund in Retail / e-commerce Preferred skills for the role: 5+ years experience of working with ITIL principles Direct experience managing critical business service in a large, retail / enterprise-grade organization Direct experience managing and responding to Major incidents, Problems Required cloud certification: AZ-900

13 december 2023
Sista ansökan:
31 maj 2024
Support - Service desk

För vår kund Västra Götalandsregionen söker vi en Supportspecialist Service Desk. Uppdrag Ta emot, registrera och lösa supportärenden via telefon. Bakgrund Kunden har många mantidsuppdrag som de får in pengar för resten av året. De tar i dagsläget av sin linjeverksamhet, men de måste få in extra resurser för att kunna leverera både sitt linjeuppdrag samt projekttid. Profil VGR söker en konsult som är strukturerad och har ett självgående driv. Är flexibel, engagerad med en analytisk förmåga. I tjänsten kan det förekomma resor med regionens färdmedel. Skallkrav - Minst 1 års erfarenhet av första linjens IT-support. - Vara systematisk, noggrann och van att arbeta efter rutiner och processer.

4 december 2023
Sista ansökan:
22 maj 2024