Hemstädare i Eskilstuna

Vi letar efter nya hemstädare till våran kund. Är du deras nästa stjärna? 🌟 Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. I den här tjänsten är det krav på körkort och egen bil Om rollen Som hemstädare hos våran kund ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du har ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: Samma fasta lön varje månad En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. 🙌 Om våran kund Våran kund är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Dem hjälper sina kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan.

8 dagar sedan
Sista ansökan:
1 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare till bank!
Recruitive AB
Kundtjänstpersonal

Om tjänsten Vi på Recruitive söker alltid nya talanger med rätt kompetens till uppdrag hos våra kunder. Just nu letar vi efter en ansvarsfull person till rollen som kundtjänstmedarbetare till en nytänkande bank. Är du initiativtagande och serviceinriktad och känner att tiden är inne för nästa steg i karriären? Sök tjänsten som kundtjänstmedarbetare redan idag! I den här rollen kommer du att arbeta hos ett internationellt, framgångsrikt och expansivt företag som är verksamt inom i bank och finans och har sitt huvudkontor i centrala Stockholm. Anställningen inleds med en grundlig introduktionsutbildning där du får lära dig allt du behöver veta för att komma igång med jobbet på bästa sätt – här läggs stor vikt vid att alla konsulter blir en del av företaget från dag ett. Du kommer även få arbeta i en expansiv miljö. Dina arbetsuppgifter I dina arbetsuppgifter ingår att vägleda och bemöta kunder på ett serviceinriktat och professionellt sätt via telefon. Dessutom kommer du att administrera och hantera ärenden. I jobbet ingår till exempel att * Svara på inkommande samtal och mejl * Godkänna lån * Lära sig och arbeta med kredithandläggning Din profil Är du den vi söker? Det här jobbet passar dig som är öppen och alltid strävar framåt. I rollen krävs det att du kan ha många bollar i luften och tycker om när det händer saker. Du har goda kunskaper inom administration, kundsamtal och service, vilka du erhållit antingen från studier eller arbetslivet. Om du har arbetat med kundservice tidigare klättrar du ytterligare på listan över intressanta kandidater. I övrigt söker vi dig som * är flytande i svenska i tal och skrift * är lojal och vill utvecklas * har erfarenhet av servicearbete Det är meriterande om du * har erfarenhet av bank eller kundtjänst från tidigare arbeten Om företaget Här erbjuder vi samtliga anställda goda möjligheter till kompetensutveckling – och därigenom en chans att växa såväl privat som professionellt. Erbjudande * Lön: 25 000 kr * Utbildning på plats * Arbete hos ett globalt och framgångsrikt företag Hur du ansöker Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Recruitive men arbeta uppdragsbaserat hos vår kund. Vi arbetar med löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt kandidat, ansök därför så snart som möjligt! Vi ser fram emot att höra från dig! Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

10 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juni 2025
Account Manager
Recruitive AB
Företagssäljare

Om tjänsten Brinner du för att bygga relationer och förstå kunders behov samt anpassa och ta fram unika kundlösningar? Då är du rätt person för den här tjänsten! Vi söker just nu ett antal Account Managers en av våra kunder där man kommer arbeta mot både ”small/mid” och storföretagsförsäljningen. Du kommer jobba i ett litet och tight team där alla kollegor stöttar varandra för att nå sina mål. Vi ser gärna att du komme med tidigare erfarenhet från t.ex: - Copy/print, dokumenthantering, scanningstjänster - Telekom, mobil som tjänst, växelförsäljning - IT – It som tjänst, licenshantering, fleet management, life cycle-business Vi skapar tillsammans med våra kunder professionella relationer som leder till långsiktiga samarbeten och är unika i våra erbjudanden. Vi erbjuder nya koncept inom ett flertal affärsområden som garanterat gör att du har möjlighet att erbjuda dina kunder unika tjänster & produkter. Vi är också intresserade av konsulter som jobbar under eget bolag. Dina arbetsuppgifter I rollen som account manager på Team8 blir din huvudsakliga uppgift att hjälpa våra kunder i sin fortsatta digitaliseringsresa. Du har ett helhetsansvar för den kundplattform du arbetar med. Tjänsten handlar till stor del om att skapa nya kundrelationer, upprätthålla och utveckla befintliga kundkonton samt vara lyhörd för kundens behov och utmaningar. Din profil För att lyckas i rollen som account manager på Team8 ser vi att du tidigare har arbetslivserfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom liknande bransch. Du har tidigare dokumenterad erfarenhet av framgångsrik måluppfyllnad och lyckade försäljningsresultat. Tjänsten kräver god vana och erfarenhet av besöksbokning och kundbesök. För att du ska trivas som account manager på Team8 och nå de uppsatta målen ser vi att du är resultatorienterad, positiv och tävlingsinriktad. Du skapar och upprätthåller goda kundrelationer med hjälp av ditt förtroendeingivande sätt, genuina intresse för försäljning, din problemlösningsförmåga och ditt engagerade kundfokus. Du behöver ha mycket goda kunskaper i svenska såväl som engelska samt inneha B-körkort. I den här rekryteringen läggs stor vikt vid de personliga egenskaperna. Om företaget Vi erbjuder dig en fantastisk möjlighet till personlig utveckling och chansen att få arbeta med andra framgångsrika säljare i ett marknadsledande bolag där vi också prioriterar att ha kul på jobbet. Medarbetarna är grunden till vår framgång och utveckling, därför är ett av våra viktigaste mål entusiastiska medarbetare. Arbetstid är vardagar kl 08-17, lön enl. överenskommelse. Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

11 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juni 2025
Operations Manager
Recruitive AB
Verkställande direktörer m.fl.

Om tjänsten Operations Manager – led och utveckla en hel region i tillväxt Är du en erfaren ledare som vill kombinera strategi, resultat och människors utveckling? Då kan detta vara nästa kapitel i din ledarskapsresa. Vi söker nu en Operations Manager till vår kund där du kommer ansvara för regionen Syd-Öst – en nyckelroll för dig som vill kombinera strategiskt arbete med operativt ledarskap. Här får du stor möjlighet att påverka, utveckla och driva förändring i en hel region. Du blir en viktig del av vår kunds fortsatta framgång och får samtidigt chansen att göra verklig skillnad i den verksamhet du leder. Dina arbetsuppgifter Som Operations Manager har du det övergripande ansvaret för en geografiskt spridd region med hög potential och stort strategiskt värde. Du leder och utvecklar verksamheten med fokus på tillväxt, effektivitet, kvalitet och starkt medarbetarengagemang. Rollen innebär regelbundet resande till regionens olika kontor, cirka tre dagar i veckan beroende på behov. Du kommer i rollen ha fullt resultat- och budgetansvar för regionen, inklusive uppföljning av nyckeltal kopplade till tillväxt, lönsamhet och personal. Du driver både daglig styrning och långsiktig utveckling, leder förbättringsarbete och implementerar nya arbetssätt och initiativ. Du har personalansvar för mellanchefer och fungerar som ett nära stöd i både operativa och strategiska frågor. Du skapar struktur, riktning och förutsättningar för att hela teamet ska kunna prestera och utvecklas – tillsammans. Din profil Vi söker dig med dokumenterad erfarenhet av att leda större team med fullt personal- och resultatansvar, gärna i komplexa och föränderliga miljöer. Du har en stark strategisk förmåga men också tillräcklig operativ erfarenhet för att förstå och stötta teamets vardag. Du är en tydlig, trygg och kommunikativ ledare som bygger engagemang genom riktning, struktur och närvaro. Du trivs med att leda i förändring och har förmåga att omsätta mål till konkreta resultat. Vi tror att du har: - Minst 5–7 års erfarenhet av att leda större team med fullt personal- och budgetansvar - Stark förmåga att leda genom andra chefer och bygga välfungerande organisationer - Erfarenhet av att driva förändrings- och förbättringsarbete med tydliga resultat - Förmåga att växla mellan strategiskt ledarskap och operativ närvaro - En inkluderande och utvecklingsorienterad ledarstil - B-körkort - Meriterande: akademisk utbildning inom exempelvis ekonomi, management eller organisationsutveckling Om företaget Vad vi erbjuder: - Start enligt överenskommelse, gärna i augusti. - Lön: 48 tkr - Kollektivavtal och bra anställningsvillkor - Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring - Friskvårdsbidrag - Goda möjligheter att utvecklas och växa inom bolaget - Härliga kollegor från hela världen! Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

12 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juni 2025
Husmor sökes!
Recruitive AB
Storhushållsföreståndare

Om tjänsten Vi söker nu en Husmor till en av Sveriges ledande företag inom hushållsnära tjänster. Vår kund erbjuder våra kunder en förstklassig helhetslösning med tjänster såsom städning, tvätt, organisering, matlagning och barnpassning. Nu söker vi dig som vill arbeta som Husmor Premium – en prestigefylld och ansvarsfull roll där du tar hand om hela kundens hem och vardag. Dina arbetsuppgifter Premium arbetar du med ett helhetsansvar i exklusiva hem där du skapar ordning, trivsel och en harmonisk miljö. Dina arbetsuppgifter inkluderar: - Professionell hemstädning och organisering - Tvätt, strykning och garderobsplanering - Matlagning och förberedelse av måltider - Barnpassning och familjestöd - Planering och genomförande av evenemang i hemmet - Inköp, ärenden och koordinering av hushållets behov Din profil För att trivas i denna roll ser vi att du är en erfaren och självgående person med ett öga för detaljer och service i toppklass. Du har en naturlig känsla för struktur, är diskret och kan hantera flera uppgifter samtidigt. Vidare ser vi att du: - Har flera års erfarenhet inom hemstädning, husmor, hushållsnära tjänster eller som Housekeeper, Au-pair eller liknande - Har erfarenhet av matlagning och gärna ett intresse för gastronomi - Är organiserad och självgående med förmåga att planera och strukturera hemmet - Talar och förstår grundläggande svenska eller engelska - Är flexibel och kan arbeta måndag - fredag mellan 8-17 - Har körkort (B) och gärna tillgång till egen bil (meriterande) Om företaget Vår kund vill vara branschens bästa arbetsgivare. Därför erbjuder dom: - Tillsvidareanställning - Kollektivavtal och trygga anställningsvillkor - Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring - Friskvårdsbidrag - Utbildning och vidareutveckling inom hushållsnära tjänster - Möjlighet att växa och utvecklas inom företaget - Gratis mobilabonnemang - Ett inspirerande och internationellt arbetsklimat Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

12 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juni 2025
Operations Manager
Recruitive AB
Verkställande direktörer m.fl.

Om tjänsten Operations Manager – led och utveckla en hel region i tillväxt Är du en erfaren ledare som vill kombinera strategi, resultat och människors utveckling? Då kan detta vara nästa kapitel i din ledarskapsresa. Vi söker nu en Operations Manager till vår kund där du kommer ansvara för regionen Syd-Öst – en nyckelroll för dig som vill kombinera strategiskt arbete med operativt ledarskap. Här får du stor möjlighet att påverka, utveckla och driva förändring i en hel region. Du blir en viktig del av vår kunds fortsatta framgång och får samtidigt chansen att göra verklig skillnad i den verksamhet du leder. Dina arbetsuppgifter Som Operations Manager har du det övergripande ansvaret för en geografiskt spridd region med hög potential och stort strategiskt värde. Du leder och utvecklar verksamheten med fokus på tillväxt, effektivitet, kvalitet och starkt medarbetarengagemang. Rollen innebär regelbundet resande till regionens olika kontor, cirka tre dagar i veckan beroende på behov. Du kommer i rollen ha fullt resultat- och budgetansvar för regionen, inklusive uppföljning av nyckeltal kopplade till tillväxt, lönsamhet och personal. Du driver både daglig styrning och långsiktig utveckling, leder förbättringsarbete och implementerar nya arbetssätt och initiativ. Du har personalansvar för mellanchefer och fungerar som ett nära stöd i både operativa och strategiska frågor. Du skapar struktur, riktning och förutsättningar för att hela teamet ska kunna prestera och utvecklas – tillsammans. Din profil Vi söker dig med dokumenterad erfarenhet av att leda större team med fullt personal- och resultatansvar, gärna i komplexa och föränderliga miljöer. Du har en stark strategisk förmåga men också tillräcklig operativ erfarenhet för att förstå och stötta teamets vardag. Du är en tydlig, trygg och kommunikativ ledare som bygger engagemang genom riktning, struktur och närvaro. Du trivs med att leda i förändring och har förmåga att omsätta mål till konkreta resultat. Vi tror att du har: - Minst 5–7 års erfarenhet av att leda större team med fullt personal- och budgetansvar - Stark förmåga att leda genom andra chefer och bygga välfungerande organisationer - Erfarenhet av att driva förändrings- och förbättringsarbete med tydliga resultat - Förmåga att växla mellan strategiskt ledarskap och operativ närvaro - En inkluderande och utvecklingsorienterad ledarstil - B-körkort - Meriterande: akademisk utbildning inom exempelvis ekonomi, management eller organisationsutveckling Om företaget Vad vi erbjuder: - Start enligt överenskommelse, gärna i augusti. - Lön: 48 000 kr - Kollektivavtal och bra anställningsvillkor - Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring - Friskvårdsbidrag - Goda möjligheter att utvecklas och växa inom bolaget - Härliga kollegor från hela världen! Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

12 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juni 2025
Operations Manager
Recruitive AB
Verkställande direktörer m.fl.

Om tjänsten Operations Manager – led och utveckla en hel region i tillväxt Är du en erfaren ledare som vill kombinera strategi, resultat och människors utveckling? Då kan detta vara nästa kapitel i din ledarskapsresa. Vi söker nu en Operations Manager till vår kund där du kommer ansvara för regionen Syd-Öst – en nyckelroll för dig som vill kombinera strategiskt arbete med operativt ledarskap. Här får du stor möjlighet att påverka, utveckla och driva förändring i en hel region. Du blir en viktig del av vår kunds fortsatta framgång och får samtidigt chansen att göra verklig skillnad i den verksamhet du leder. Dina arbetsuppgifter Som Operations Manager har du det övergripande ansvaret för en geografiskt spridd region med hög potential och stort strategiskt värde. Du leder och utvecklar verksamheten med fokus på tillväxt, effektivitet, kvalitet och starkt medarbetarengagemang. Rollen innebär regelbundet resande till regionens olika kontor, cirka tre dagar i veckan beroende på behov. Du kommer i rollen ha fullt resultat- och budgetansvar för regionen, inklusive uppföljning av nyckeltal kopplade till tillväxt, lönsamhet och personal. Du driver både daglig styrning och långsiktig utveckling, leder förbättringsarbete och implementerar nya arbetssätt och initiativ. Du har personalansvar för mellanchefer och fungerar som ett nära stöd i både operativa och strategiska frågor. Du skapar struktur, riktning och förutsättningar för att hela teamet ska kunna prestera och utvecklas – tillsammans. Din profil Vi söker dig med dokumenterad erfarenhet av att leda större team med fullt personal- och resultatansvar, gärna i komplexa och föränderliga miljöer. Du har en stark strategisk förmåga men också tillräcklig operativ erfarenhet för att förstå och stötta teamets vardag. Du är en tydlig, trygg och kommunikativ ledare som bygger engagemang genom riktning, struktur och närvaro. Du trivs med att leda i förändring och har förmåga att omsätta mål till konkreta resultat. Vi tror att du har: - Minst 5–7 års erfarenhet av att leda större team med fullt personal- och budgetansvar - Stark förmåga att leda genom andra chefer och bygga välfungerande organisationer - Erfarenhet av att driva förändrings- och förbättringsarbete med tydliga resultat - Förmåga att växla mellan strategiskt ledarskap och operativ närvaro - En inkluderande och utvecklingsorienterad ledarstil - B-körkort - Meriterande: akademisk utbildning inom exempelvis ekonomi, management eller organisationsutveckling Om företaget Vad vi erbjuder: - Start enligt överenskommelse, gärna i augusti. - Lön: 48 tkr - Kollektivavtal och bra anställningsvillkor - Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring - Friskvårdsbidrag - Goda möjligheter att utvecklas och växa inom bolaget - Härliga kollegor från hela världen! Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

12 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juni 2025
Operations Manager
Recruitive AB
Verkställande direktörer m.fl.

Om tjänsten Operations Manager – led och utveckla en hel region i tillväxt Är du en erfaren ledare som vill kombinera strategi, resultat och människors utveckling? Då kan detta vara nästa kapitel i din ledarskapsresa. Vi söker nu en Operations Manager till vår kund där du kommer ansvara för regionen Syd-Öst – en nyckelroll för dig som vill kombinera strategiskt arbete med operativt ledarskap. Här får du stor möjlighet att påverka, utveckla och driva förändring i en hel region. Du blir en viktig del av vår kunds fortsatta framgång och får samtidigt chansen att göra verklig skillnad i den verksamhet du leder. Dina arbetsuppgifter Som Operations Manager har du det övergripande ansvaret för en geografiskt spridd region med hög potential och stort strategiskt värde. Du leder och utvecklar verksamheten med fokus på tillväxt, effektivitet, kvalitet och starkt medarbetarengagemang. Rollen innebär regelbundet resande till regionens olika kontor, cirka tre dagar i veckan beroende på behov. Du kommer i rollen ha fullt resultat- och budgetansvar för regionen, inklusive uppföljning av nyckeltal kopplade till tillväxt, lönsamhet och personal. Du driver både daglig styrning och långsiktig utveckling, leder förbättringsarbete och implementerar nya arbetssätt och initiativ. Du har personalansvar för mellanchefer och fungerar som ett nära stöd i både operativa och strategiska frågor. Du skapar struktur, riktning och förutsättningar för att hela teamet ska kunna prestera och utvecklas – tillsammans. Din profil Vi söker dig med dokumenterad erfarenhet av att leda större team med fullt personal- och resultatansvar, gärna i komplexa och föränderliga miljöer. Du har en stark strategisk förmåga men också tillräcklig operativ erfarenhet för att förstå och stötta teamets vardag. Du är en tydlig, trygg och kommunikativ ledare som bygger engagemang genom riktning, struktur och närvaro. Du trivs med att leda i förändring och har förmåga att omsätta mål till konkreta resultat. Vi tror att du har: - Minst 5–7 års erfarenhet av att leda större team med fullt personal- och budgetansvar - Stark förmåga att leda genom andra chefer och bygga välfungerande organisationer - Erfarenhet av att driva förändrings- och förbättringsarbete med tydliga resultat - Förmåga att växla mellan strategiskt ledarskap och operativ närvaro - En inkluderande och utvecklingsorienterad ledarstil - B-körkort - Meriterande: akademisk utbildning inom exempelvis ekonomi, management eller organisationsutveckling Om företaget Vad vi erbjuder: - Start enligt överenskommelse, gärna i augusti. - Lön: 48 tkr - Kollektivavtal och bra anställningsvillkor - Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring - Friskvårdsbidrag - Goda möjligheter att utvecklas och växa inom bolaget - Härliga kollegor från hela världen! Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

12 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juni 2025
Innesäljare inom elbranschen!
Recruitive AB
Företagssäljare

Om tjänsten Mölndal Energi söker nya medarbetare till sin säljavdelning i Mölndal. Är du personen som uppskattar kontakten med nya människor? Drivs du av att sälja en produkt som genererar värde för dig, kunden och planeten? Då kan tjänsten som säljare hos Mölndal Energi vara ditt nästa jobb! Arbetstiden är förlagd till dagtid och endast vardagar. Månadslön: 25 050 kr + attraktiv provisionsmodell. Tjänsten är placerad på deras huvudkontor i Mölndal. Säljteamet leds av en erfaren och senior ledare där fokus ligger på kvalitativ försäljning och personlig utveckling. Dagarna är fyllda med goda skratt och härlig stämning. Vi lever i en värld där el är ett väldigt aktuellt ämne. Nu får du chansen att bli expert inom ämnet samt att rådgöra och rekommendera kunder som är i stort behov av guidning. Anställningen innebär en provanställning på 6 månader som sedan övergår till tillsvidareanställning hos oss på Recruitive. Du jobbar på uppdrag hos Mölndal Energi. Dina arbetsuppgifter • Över telefon kontakta potentiella kunder och presentera möjligheterna som finns hos Mölndals energi • Bibehålla relationen med tidigare kunder genom att ringa och kartlägga nuvarande elkostnader och skapa en förbrukningsprofil • Analysera kundernas behov och informera om aktuella erbjudanden som passar dem Din profil • Du har ett sprakande intresse för försäljning • Din positivitet smittar av sig på kollegor och kunder • Du vill utvecklas och uppskattar coachning som tar din försäljning till nästa nivå • Du har goda kunskaper i Svenska och Engelska • Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning Om företaget Mölndal Energi erbjuder 100% förnybar el, fjärrvärme och energitjänster till både privatpersoner och företag. Med vårt driv och engagemang gör vi det enkelt för kunderna att anlita oss och vi strävar alltid efter att ha Sveriges nöjdaste kunder och bidra till ett hållbart samhälle. Hos oss kommer du arbeta i ett team som hjälper varandra att lyckas på ett roligt och effektivt sätt. Välkommen med din ansökan, hälsar Mölndal Energi. Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

12 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juni 2025
Operations Manager
Recruitive AB
Verkställande direktörer m.fl.

Om tjänsten Operations Manager – led och utveckla en hel region i tillväxt Är du en erfaren ledare som vill kombinera strategi, resultat och människors utveckling? Då kan detta vara nästa kapitel i din ledarskapsresa. Vi söker nu en Operations Manager till vår kund där du kommer ansvara för regionen Syd-Öst – en nyckelroll för dig som vill kombinera strategiskt arbete med operativt ledarskap. Här får du stor möjlighet att påverka, utveckla och driva förändring i en hel region. Du blir en viktig del av vår kunds fortsatta framgång och får samtidigt chansen att göra verklig skillnad i den verksamhet du leder. Dina arbetsuppgifter Som Operations Manager har du det övergripande ansvaret för en geografiskt spridd region med hög potential och stort strategiskt värde. Du leder och utvecklar verksamheten med fokus på tillväxt, effektivitet, kvalitet och starkt medarbetarengagemang. Rollen innebär regelbundet resande till regionens olika kontor, cirka tre dagar i veckan beroende på behov. Du kommer i rollen ha fullt resultat- och budgetansvar för regionen, inklusive uppföljning av nyckeltal kopplade till tillväxt, lönsamhet och personal. Du driver både daglig styrning och långsiktig utveckling, leder förbättringsarbete och implementerar nya arbetssätt och initiativ. Du har personalansvar för mellanchefer och fungerar som ett nära stöd i både operativa och strategiska frågor. Du skapar struktur, riktning och förutsättningar för att hela teamet ska kunna prestera och utvecklas – tillsammans. Din profil Vi söker dig med dokumenterad erfarenhet av att leda större team med fullt personal- och resultatansvar, gärna i komplexa och föränderliga miljöer. Du har en stark strategisk förmåga men också tillräcklig operativ erfarenhet för att förstå och stötta teamets vardag. Du är en tydlig, trygg och kommunikativ ledare som bygger engagemang genom riktning, struktur och närvaro. Du trivs med att leda i förändring och har förmåga att omsätta mål till konkreta resultat. Vi tror att du har: - Minst 5–7 års erfarenhet av att leda större team med fullt personal- och budgetansvar - Stark förmåga att leda genom andra chefer och bygga välfungerande organisationer - Erfarenhet av att driva förändrings- och förbättringsarbete med tydliga resultat - Förmåga att växla mellan strategiskt ledarskap och operativ närvaro - En inkluderande och utvecklingsorienterad ledarstil - B-körkort - Meriterande: akademisk utbildning inom exempelvis ekonomi, management eller organisationsutveckling Om företaget Vad vi erbjuder: - Start enligt överenskommelse, gärna i augusti. - 48 000 kr - Kollektivavtal och bra anställningsvillkor - Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring - Friskvårdsbidrag - Goda möjligheter att utvecklas och växa inom bolaget - Härliga kollegor från hela världen! Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

12 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juni 2025