Lediga jobb hos Ludvig & Co AB
Ludvig & Co erbjuder spetskompetens inom ekonomi, juridik, och fastigheter till landets företagare. Med över 1000 medarbetare på närmare 100 orter över hela landet har vi en oslagbar kompetensbredd. Vill du hänga med på vår resa? Vi ger dig kraft att växa! Det här är Ludvig & Co på Gotland Ludvig & Co på Gotland består av tre team av ekonomer, ett team med jurister och en enhet för fastighetsförmedling. Vi är ett härligt glatt gäng med drygt 30 medarbetare fördelade över två kontor i Visby och Hemse, som leds av marknadsområdeschef Erik Fröding. Denna gång söker vi en rådgivare eller senior rådgivare till ett av våra ekonomteam i Visby under affärschef Jessica Löfgrens ledning. Vi är övertygade om att alla framgångar startar med en medarbetare som trivs på sin arbetsplats. Vi är mycket glada och stolta över att våra medarbetare på Gotland givit högst omdöme gällande arbetsmiljö, av alla våra drygt 100 kontor i Sverige. Den goda arbetsmiljön har i sin tur skapat nöjda kunder och tillväxt. När många andra byråer drar ned så rekryterar Ludvig & Co. Det tycker vi är roligt! Om rollen Som Rådgivare har du ett nära samarbete med våra kunder och bidrar med proaktiv rådgivning som gör skillnad. Din roll hos oss innebär: Bokslut och deklarationer, ekonomistyrning och skatterådgivning Löpande redovisning Kund- & uppdragsansvar Handledare för nya kollegor En viktig roll i utvecklingen av ett lönsamt och framgångsrikt team med digitala tjänster i framkant. Vi erbjuder Vi ger dig verktyg och stöd för att växa i din roll och hos oss finns det inga gränser för vad du kan utvecklas inom. Vi har ett stort utbud av lärande och tror att det mesta du lär dig sker i vardagen. Därför har du en chef som kan ditt kompetensområde och massor av kollegor med spetskompetens att dela kunskaper med. Du har flexibla arbetsvillkor och bra förmåner så att hela livet kan gå ihop, exempelvis: Flextid & möjlighet till distansarbete. Förkortad arbetstid del av sommarhalvåret. Friskvårdsbidrag 5 000 kr. Utfyllnad av föräldralön. Nyfiken på att veta mer om våra förmåner? Läs här Vi söker dig För att passa i rollen hos oss har du: Erfarenhet inom ekonomi & redovisning, antingen som konsult eller från ekonomiavdelning. Akademisk utbildning inom ekonomi från exempelvis YH, högskola eller universitet. Meriterande är auktorisering som redovisningskonsult eller revisor, eller erfarenhet inom ekonomistyrning, affärsutveckling eller skatterådgivning. Gotlandskontoren har ett omfattande samarbete med en av de största aktörerna inom nordisk kapitalmarknad där vi bistår med kompetens gällande bokslut och deklarationer åt deras kunder. Meriterande är därför också om du har kunskap och intresse för redovisning av värdepapperstransaktioner som t.ex. optioner, obligationer och aktier i depå eller kapitalförsäkring. Vill du bli vår nästa kollega? Då ser vi fram emot din ansökan!
Ludvig & Co erbjuder spetskompetens inom ekonomi, juridik, och fastigheter till landets företagare. Med 1300 medarbetare på närmare 100 orter över hela landet har vi en oslagbar kompetensbredd. Vill du hänga med på vår resa? Vi ger dig kraft att växa! Om rollen I nära samarbete med våra kunder inom den gröna näringen, lantbrukare och skogsägare, kommer du att arbeta med proaktiv rådgivning för att utveckla deras verksamheter. Du kommer att jobba med: Deklaration, bokslut, bokföring Upprätta kapitalvinstberäkningar, företagsekonomiska analyser och kalkyler EU-ersättningar och SAM-ansökningar Du, liksom övriga medarbetare, kommer också att ha en viktig roll i utvecklingen av ett lönsamt och framgångsrikt kontor med framtidens digitala tjänster. På Örebrokontoret blir du en del av ett gäng ekonomer, jurister, fastighetsmäklare och skogliga rådgivare. Vi värdesätter att hjälpas åt, utmana varandra och ha roligt på jobbet. Som lantbruksrådgivare finns det även möjlighet att ingå i vårt nationella lantbruksnätverk. Martina Dahlström blir din närmsta chef som leder med mottot att medarbetarna ska få växa med eget ansvar samtidigt som vi tar stöttning av varandra. Vi erbjuder Vi ger dig verktyg och stöd för att växa i din roll och hos oss finns det inga gränser för vad du kan utvecklas inom. Vi har ett stort utbud av lärande och tror att det mesta du lär dig sker i vardagen. Därför har du en chef som kan ditt kompetensområde och massor av kollegor med spetskompetens att dela kunskaper med. Du har flexibla arbetsvillkor och bra förmåner så att hela livet kan gå ihop, exempelvis: Flextid & möjlighet till distansarbete. Förkortad arbetstid del av sommarhalvåret. Friskvårdsbidrag 5000 kr. Utfyllnad av föräldralön. Nyfiken på att veta mer om våra förmåner? Läs här För att lyckas behöver du Utbildning som lantmästare, agronom eller motsvarande arbetslivserfarenhet enligt nedan. Erfarenhet av ekonomisk rådgivning till företagare med enskild firma som är verksamma inom den gröna näringen. Om du är en person med god samarbetsförmåga, vilja att bidra till utveckling och som vill göra skillnad för våra kunder kan du passa i vårt team. Vill du bli vår nästa kollega? Då ser vi fram emot din ansökan!
Ludvig & Co erbjuder spetskompetens inom ekonomi, juridik, och fastigheter till landets företagare. Med 1300 medarbetare på närmare 100 orter över hela landet har vi en oslagbar kompetensbredd. Vill du hänga med på vår resa? Vi ger dig kraft att växa! Om rollen Som Rådgivare har du ett nära samarbete med våra kunder och bidrar med proaktiv rådgivning som gör skillnad. Din roll hos oss innebär: Bokslut och deklarationer, ekonomistyrning och skatterådgivning. Löpande redovisning, där fördelningen kommer anpassas efter kundernas och teamets behov. Kund- & uppdragsansvar där du leder och kvalitetssäkrar gemensam leverans tillsammans med dina kollegor. Handledare för nya kollegor. Du, liksom övriga medarbetare, har en viktig roll i utvecklingen av ett lönsamt och framgångsrikt team med digitala tjänster i framkant. På Örebrokontoret blir du en del av ett gäng ekonomer, jurister, fastighetsmäklare och skogliga rådgivare. Vi värdesätter att hjälpas åt, utmana varandra och ha roligt på jobbet. Martina Dahlström blir din närmsta chef som leder med mottot att medarbetarna ska få växa med eget ansvar samtidigt som vi tar stöttning av varandra. Vi erbjuder Vi ger dig verktyg och stöd för att växa i din roll och hos oss finns det inga gränser för vad du kan utvecklas inom. Vi har ett stort utbud av lärande och tror att det mesta du lär dig sker i vardagen. Därför har du en chef som kan ditt kompetensområde och massor av kollegor med spetskompetens att dela kunskaper med. Du har flexibla arbetsvillkor och bra förmåner så att hela livet kan gå ihop, exempelvis: Flextid & möjlighet till distansarbete. Förkortad arbetstid del av sommarhalvåret. Friskvårdsbidrag 5000 kr. Utfyllnad av föräldralön. Nyfiken på att veta mer om våra förmåner? Läs här Vi söker dig För att passa i rollen hos oss har du: Erfarenhet inom ekonomi & redovisning, antingen som konsult eller från ekonomiavdelning. Akademisk utbildning inom ekonomi från exempelvis YH, högskola eller universitet. Meriterande är auktorisering som redovisningskonsult eller erfarenhet inom ekonomistyrning, affärsutveckling eller skatterådgivning. Om du har god samarbetsförmåga, vilja att bidra till utveckling och vill göra skillnad för Sveriges företagare kan du passa i vårt team. Vill du bli vår nästa kollega? Då ser vi fram emot din ansökan!
Ludvig & Co erbjuder spetskompetens inom ekonomi, juridik, och fastigheter till landets företagare. Med 1300 medarbetare på närmare 100 orter över hela landet har vi en oslagbar kompetensbredd. Vill du hänga med på vår resa? Vi ger dig kraft att växa! Om rollen I nära samarbete med våra kunder kommer du arbeta med proaktiv och kvalificerad rådgivning, inom ekonomi och redovisning, för att hjälpa våra kunder utveckla deras verksamheter. Dina uppgifter består bl.a. av: Uppdragsansvar och kundansvar för större kunder. Bokslut och deklarationer för kvalificerade uppdrag. Att aktivt ta initiativ till merförsäljning av Ludvigs ekonomitjänster till befintliga kunder och vara en ambassadör för hela Ludvigs tjänsteutbud. Handledare för nya kollegor och att bidra till rekrytering till teamet. Tillsammans med Affärschef ansvara för att effektivisera arbetsfördelningen. På Växjökontoret blir du en del av ett team med ekonomer, jurister och fastighetsmäklare som strävar efter att vara småföretagarnas förstahandsval. Vår ambition är att göra våra kunder mer framgångsrika än sina konkurrenter. Med din erfarenhet kommer du vara avgörande i kontorets fortsatta framgång och utveckling. Möjlighet att utvecklas inom ledarskap kan också finnas för dig med ambitionen att bli en duktig ledare, men ledarambitioner är inget krav för att söka rollen. Vi erbjuder Vi ger dig verktyg och stöd för att växa i din roll och hos oss finns det inga gränser för vad du kan utvecklas inom. Vi har ett stort utbud av lärande och tror att det mesta du lär dig sker i vardagen. Därför har du en chef som kan ditt kompetensområde och massor av kollegor med spetskompetens att dela kunskaper med. Du har flexibla arbetsvillkor och bra förmåner så att hela livet kan gå ihop, exempelvis: Flextid & möjlighet till distansarbete. Förkortad arbetstid del av sommarhalvåret. Friskvårdsbidrag 5000 kr. Utfyllnad av föräldralön. Nyfiken på att veta mer om våra förmåner? Läs här Vi söker dig För att passa i rollen hos oss: Erfarenhet som redovisningskonsult med flera år i branschen och ett stort yrkesmässigt engagemang för ekonomi, digitalisering, rådgivning och kund. Du trivs med ett helhetsansvar för dina kunder och att arbeta med ledarskap i uppdrag samt mentorskap för kollegor. Är du auktoriserad redovisningskonsult så är det särskilt meriterande. Om du har god samarbetsförmåga med vilja att bidra till utveckling och vill göra skillnad för Sveriges företagare kan du passa i vårt team. Vill du bli vår nästa kollega? Då ser vi fram emot din ansökan!
Ludvig & Co erbjuder spetskompetens inom ekonomi, juridik, och fastigheter till landets företagare. Med 1300 medarbetare på närmare 100 orter över hela landet har vi en oslagbar kompetensbredd. Vill du hänga med på vår resa? Vi ger dig kraft att växa som ledare! Rollen som Affärschef Du leder en grupp om 8 medarbetare inom ekonomi med målet att vara småföretagarens självklara partner. Som Affärschef: Har du det övergripande ansvaret för kundleverans, kvalitét, försäljning, tillväxt, kompetensutveckling, samarbete och rekrytering. Du leder medarbetare inom din egen yrkeskompetens och du kombinerar ledarrollen med eget kundarbete, där fördelningen kommer anpassas efter kundernas och teamets behov. Proaktivt implementera moderna arbetssätt och arbeta med förändringsledning. Du ingår i ledningsgruppen för Marknadsområde Värmland tillsammans med andra Affärschefer och din närmaste chef Marknadsområdeschef Helen Hildeberg. Utvecklas som ledare på Ludvig & Co Du är med och skapar den bästa arbetsplatsen för våra medarbetare med ett ledarskap som utgår från våra ledarbeteenden: Vilja & Våga, Inspirera & Engagera, Lära & Utveckla. Genom återkommande ledarträffar och ledarutbildningar, i en organisation med fokus på ständigt lärande, fortsätter du växa i din roll. Vi söker dig För att lyckas som ledare hos oss: Du kan bidra med dina egna expertkunskaper inom ekonomi våra kunder. Du har erfarenhet av eget kundansvar och försäljning. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av ledaruppdrag, personalansvar och budgetarbete. Du passar för rollen om du, precis som vi, tror att samarbete, affärsmässighet och utveckling är tre viktiga hörnstenar för att bygga starka team. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av ledaruppdrag, personalansvar och budgetarbete. Men det viktigaste är inte exakt vad du gjort, utan att du har viljan och potentialen att bli en riktigt bra ledare. Vill du bli vår nästa Affärschef? Då ser vi fram emot din ansökan!
Ludvig & Co erbjuder spetskompetens inom ekonomi, juridik, och fastigheter till landets företagare. Med 1300 medarbetare på närmare 100 orter över hela landet har vi en oslagbar kompetensbredd. Vill du hänga med på vår resa? Vi ger dig kraft att växa! Om rollen I din nya roll kommer du att arbeta med: Förmedling av skogs- och lantbruksfastigheter. Rådgivning till spekulanter samt ta dig an värderingsuppdrag. Arbeta utåt på marknaden för att etablera nätverk i syfte att skapa förmedlingsuppdrag. Hos oss blir du en del av en lättsam, hjälpsam och prestigelös grupp där vi stöttar varandra, lyfter fram varandras styrkor och har kul tillsammans. Vill du arbeta i en miljö där både utveckling och arbetsglädje står i centrum så ska du söka till oss. Vi erbjuder Vi ger dig verktyg och stöd för att växa i din roll och hos oss finns det inga gränser för vad du kan utvecklas inom. Vi har ett stort utbud av lärande och tror att det mesta du lär dig sker i vardagen. Därför har du en chef som kan ditt kompetensområde och massor av kollegor med spetskompetens att dela kunskaper med. Du har flexibla arbetsvillkor och bra förmåner så att hela livet kan gå ihop, exempelvis: Flextid & möjlighet till distansarbete. Friskvårdsbidrag 5000 kr. Utfyllnad av föräldralön. Nyfiken på att veta mer om våra förmåner? Läs här Vi söker dig För att passa i rollen hos oss: Du är registrerad fastighetsmäklare. Du har arbetat minst några år som fastighetsmäklare. Vi söker dig som har ett genuint intresse för skogs- och lantbruksfastigheter men kanske även är nyfiken på kommersiella fastigheter. Det är meriterande om du är skogsmästare, lantmästare, agronom eller jägmästare, alternativt utbildar dig till detsamma. Om du har god samarbetsförmåga med vilja att bidra till utveckling och vill göra skillnad för Sveriges företagare kan du passa i vårt team. Vill du bli vår nästa kollega? Då ser vi fram emot din ansökan!
Ludvig & Co erbjuder spetskompetens inom ekonomi, juridik, och fastigheter till landets företagare. Med 1300 medarbetare på närmare 100 orter över hela landet har vi en oslagbar kompetensbredd. Vill du hänga med på vår resa? Vi ger dig kraft att växa! Om rollen I din nya roll kommer du att arbeta med: Förmedling av skogs- och lantbruksfastigheter. Rådgivning till spekulanter samt ta dig an värderingsuppdrag. Arbeta utåt på marknaden för att etablera nätverk i syfte att skapa förmedlingsuppdrag. Hos oss blir du en del av en lättsam, hjälpsam och prestigelös grupp där vi stöttar varandra, lyfter fram varandras styrkor och har kul tillsammans. Vill du arbeta i en miljö där både utveckling och arbetsglädje står i centrum så ska du söka till oss. Vi erbjuder Vi ger dig verktyg och stöd för att växa i din roll och hos oss finns det inga gränser för vad du kan utvecklas inom. Vi har ett stort utbud av lärande och tror att det mesta du lär dig sker i vardagen. Därför har du en chef som kan ditt kompetensområde och massor av kollegor med spetskompetens att dela kunskaper med. Du har flexibla arbetsvillkor och bra förmåner så att hela livet kan gå ihop, exempelvis: Flextid & möjlighet till distansarbete. Friskvårdsbidrag 5000 kr. Utfyllnad av föräldralön. Nyfiken på att veta mer om våra förmåner? Läs här Vi söker dig För att passa i rollen hos oss: Du är registrerad fastighetsmäklare. Du har arbetat minst några år som fastighetsmäklare. Vi söker dig som har ett genuint intresse för skogs- och lantbruksfastigheter men kanske även är nyfiken på kommersiella fastigheter. Det är meriterande om du är skogsmästare, lantmästare, agronom eller jägmästare, alternativt utbildar dig till detsamma. Om du har god samarbetsförmåga med vilja att bidra till utveckling och vill göra skillnad för Sveriges företagare kan du passa i vårt team. Vill du bli vår nästa kollega? Då ser vi fram emot din ansökan!
Vill du göra skillnad för företagare, jobba med moderna digitala verktyg inom ekonomi och få möjlighet till utveckling? På Ludvig & Co, Sveriges största konsultbyrå för småföretagare, får du 900 nya kollegor med spetskompetens inom exempelvis redovisning, bokslut och deklarationshjälp. Just nu söker vi dig en skicklig och erfaren rådgivare/redovisningskonsult till vårt Hässleholmskontor! Vi på Ludvig & Co kan erbjuda dig: En hållbar arbetsvardag: vi jobbar tillsammans för att kunna stötta varandra. Vi tror på samarbete och du får kollegor som är i alla skeden av sin karriär. Med flexibla arbetsvillkor kan du få hela livet att gå ihop. Digitalisering: vi utvecklar ständigt våra arbetssätt och verktyg för att du ska kunna fokusera på att vara den bästa rådgivaren. Ledarskap och kompetensutveckling: din närmaste chef stöttar dig i din utveckling och kan ditt kompetensområde. Våra rådgivarutbildningar och fokus på lärande får dig att växa. Kunder: Med en relation nära kundens verksamhet och vardag gör du värdefull skillnad varje dag! I marknadsområde Sydöst är vi fler än 80 kollegor med spetskompetens inom ekonomi & redovisning på orterna Oskarshamn, Västervik, Vimmerby, Kalmar, Kristianstad, Höör, Eslöv och Hässleholm. Hos oss i Hässleholm blir du en del i ett kontor med 6 kollegor där vi värdesätter att hjälpas åt, utmana varandra och ha roligt på jobbet. Vi tror på att växa med eget ansvar samtidigt som vi tar stöttning i varandra. Du har Nadia San Martin Martinez som din närmaste chef. Din framtida roll & utveckling I nära samarbete med våra kunder i alla branscher kommer du arbeta med proaktiv och kvalificerad rådgivning för att hjälpa våra kunder utveckla deras verksamheter. Våra kundföretag finns exempelvis inom byggsektorn, de gröna näringarna och servicebranschen. Dina uppgifter består bl.a. av: Uppdragsansvar och kundansvar Löpande konsultation, upprättande och genomgång av bokslut, deklaration och årsredovisning. Mentorskap till mer juniora kollegor Du, liksom övriga medarbetare, kommer också att ha en viktig roll i utvecklingen av ett lönsamt och framgångsrikt kontor med framtidens digitala tjänster. Att aktivt ta initiativ till merförsäljning av Ludvigs ekonomitjänster till såväl nya som befintliga kunder och vara en ambassadör för hela Ludvigs tjänsteutbud. För att lyckas behöver du Vi söker dig med flerårig erfarenhet som redovisningskonsult eller som jobbat i en motsvarande roll i en närliggande bransch. Du har har akademisk utbildning inom ekonomi från exempelvis YH, högskola eller universitet. Det är meriterande om du är auktoriserad redovisningskonsult. Om du blir ditt bästa jobb-jag i team där din samarbetsförmåga, affärsmässighet och vilja att bidra till utveckling är avgörande, kan rollen passa dig. Du är förtroendeingivande och tycker om att skapa långsiktiga relationer. Låter det intressant? Då ser vi fram emot din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande och vi vill därför be dig söka så snart som möjligt.
För dig som läser en YH utbildning till redovisningskonsult/ redovisningsekonom har vi en spännande nyhet att berätta om! Till hösten startar Ludvig & Co’s praktikprogram och vi söker dig som är nyfiken på en karriär som redovisningskonsult och ska ut på din första praktikperiod i höst! Vi söker nu en praktikant till vårt kontor i Oskarshamn. Ludvig & Co är Sveriges största konsultbyrå för företagare. Inom redovisning och ekonomi är vi cirka 900 medarbetare över hela Sverige med expertkompetens inom allt från rådgivning, bokslut, deklarationer och löpande redovisning. Vi tar årligen in ett stort antal praktikanter och många börjar sedan sin utvecklingsresa hos oss som anställda. Nu söker vi cirka 40 praktikanter över hela landet till vårt praktikprogram! Läs mer om vår medarbetare Saras utvecklingsresa som började i en praktikplats hos oss: https://blogg.ludvig.se/sara-redovisningskonsult-ludvigco Vad innebär praktikprogrammet? Praktikprogrammet är en bra möjlighet att lära dig grunderna i yrket som redovisningskonsult och ta rygg på våra kompetenta medarbetare, lära känna Ludvig & Co som arbetsgivare och, om både du och vi tycker att det känns som en matchning, möjlighet att bli anställd hos oss efter genomförda praktikperioder. Mer konkret innebär detta bland annat: Flexibelt startdatum under hösten 2025, utifrån din utbildningens bestämda praktikveckor. Kom sedan tillbaka till våren 2026 och genomför din andra praktikperiod! Praktisk träning i exempelvis: löpande redovisning, grunderna i vårt redovisningssystem Fortnox, avstämningar och rapportering. Utsedd handledare på det kontor du praktiserar på som blir din mentor under tiden hos oss. Digital introduktion till Ludvig & Co som i stora delar motsvarar den som vi ger våra anställda. Uppsamlingstillfällen tillsammans med andra praktikanter med fokus på affärsmannaskap, konsult- och rådgivarrollen samt våra utvecklingsmöjligheter. Vi är en SRF auktoriserad redovisningsbyrå, så förutom att du hos oss har massa kompetenta kollegor att ta rygg på så finns för dig som sedan blir anställd ett mycket brett utbildningsutbud, en tydlig utvecklingsmodell för din resa framåt och möjlighet att auktorisera dig. Vad behöver jag uppfylla för att kunna gå Ludvig & Co’s praktikprogram? Grundkriterier för att kunna bli antagen till praktikprogrammet är att du läser ett YH- utbildningsprogram (vanligtvis 2 årig) till Redovisningsekonom/Redovisningskonsult där praktikplats ingår. Du behöver kunna närvara fysiskt på orten där praktikplatsen sker. Har du erfarenhet jobb inom ekonomi, kundservice eller försäljning är det särskilt meriterande. Självklart måste du ha en nyfikenhet för rollen som redovisningskonsult, ha en vilja att lära dig så mycket som möjligt och sista men inte minst vara en fena på att samarbeta! Låter det intressant? Då ser vi fram emot din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande och vi vill därför be dig söka så snart som möjligt. Sista ansökningsdag är den 30:e maj, men vänta inte med att ansöka. Det går fort att ansöka, bifoga ditt CV och svara på våra urvalsfrågor där du bland annat berättar varför du vill praktisera just hos oss.
Ludvig & Co erbjuder spetskompetens inom ekonomi, juridik, och fastigheter till landets företagare. Med 1300 medarbetare på närmare 100 orter över hela landet har vi en oslagbar kompetensbredd. Vill du hänga med på vår resa? Vi ger dig kraft att växa! Om rollen Som Rådgivare har du ett nära samarbete med våra kunder och bidrar med proaktiv rådgivning som gör skillnad. Din roll hos oss innebär: Bokslut och deklarationer, ekonomistyrning och skatterådgivning. Löpande redovisning, där fördelningen kommer anpassas efter kundernas och teamets behov. Kund- & uppdragsansvar där du leder och kvalitetssäkrar gemensam leverans tillsammans med dina kollegor. Handledare för nya kollegor. Du, liksom övriga medarbetare, har en viktig roll i utvecklingen av ett lönsamt och framgångsrikt team med digitala tjänster i framkant. På vårt kontor i Norrköping blir du en del av ett team med totalt 20 kollegor inom ekonomi, juridik, mäkleri, skog och lön. Vi värdesätter att hjälpas åt, utmana varandra och ha roligt på jobbet. Vi tror på att växa med eget ansvar samtidigt som vi tar stöttning i varandra. Vi har ett nytt fint kontor mitt i stan. Vi erbjuder Vi ger dig verktyg och stöd för att växa i din roll och hos oss finns det inga gränser för vad du kan utvecklas inom. Vi har ett stort utbud av lärande och tror att det mesta du lär dig sker i vardagen. Därför har du en chef som kan ditt kompetensområde och massor av kollegor med spetskompetens att dela kunskaper med. Du har flexibla arbetsvillkor och bra förmåner så att hela livet kan gå ihop, exempelvis: Flextid & möjlighet till distansarbete. Förkortad arbetstid del av sommarhalvåret. Friskvårdsbidrag 5000 kr. Utfyllnad av föräldralön. Nyfiken på att veta mer om våra förmåner? Läs här Vi söker dig För att passa i rollen hos oss har du: Mins tre års erfarenhet inom ekonomi & redovisning, antingen som konsult eller från ekonomiavdelning. Akademisk utbildning inom ekonomi från exempelvis YH, högskola, SLU eller universitet. Meriterande är auktorisering som redovisningskonsult eller erfarenhet inom ekonomistyrning, affärsutveckling eller skatterådgivning. Om du har god samarbetsförmåga, vilja att bidra till utveckling och vill göra skillnad för Sveriges företagare kan du passa i vårt team. Vill du bli vår nästa kollega? Då ser vi fram emot din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag den 20.e april, så vi vill be dig skicka din ansökan så snart som möjligt.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 15 jobb