With the purpose of advancing a sustainable energy future for all, our client brings power to homes, schools, hospitals, and factories. Now they are looking for you, who wants to join their team and collaborate with exceptional individuals and make a real impact on our communities and society. Our client Our client, a global and world-leading actor within their domain, is committed to long-term sustainability in energy solutions. They specialize in advanced technology that facilitates energy transfer with direct current at high voltages, enabling efficient transmission over long distances and supporting stable and reliable electricity networks. Their expertise contributes to global energy sustainability and innovation in power solutions. As a Commissioning Engineer with our client, your responsibilities will include Ensuring the completion of all commissioning activities efficiently and cost-effectively, in accordance with contract specifications, quality standards, and safety requirements Contributing to the planning and implementation of commissioning activities Supporting and coordinating installation activities with the Installation Supervisor / Site Manager Implementing commissioning design changes and providing mark-ups for as-built project documentation Supporting continuous improvement of project processes, product, and system design Participating in internal project review meetings and providing input on commissioning activities Conducting tests, selecting and adapting equipment and procedures as needed Troubleshooting and repairing equipment, applying knowledge and experience to resolve complex technical issues Recording, compiling, and analyzing data to optimize commissioning operations Requirements for the job Minimum two 2 years of experience or a special combination of education and experience and/or demonstrated accomplishments Experience in commissioning work in plants of different sizes, complexities, and technologies Ability to work according to relevant legislation and standards while maintaining a pragmatic and solution-oriented approach Knowledge of MACH systems is a merit Previous experience in HVDC, FACTS, or AC high-voltage stations is preferred Strong ability to maintain good relationships with internal and external suppliers Fluent in English, both written and spoken Please note that for this role, a Swedish citizenship, European passport, or Permanent Residency is required due to the nature of the position, which involves occasional travel to various sites. This requirement is necessary for compliance with local regulations and security protocols. Does this position sound like an interesting opportunity for you? Don't hesitate to apply today! We apply an ongoing selection process. Other Start: As per agreement Location: Ludvika, when you are not commissioning. Employment type: You will work as a consultant for 12 months with the ambition to be employed directly by the client thereafter. A-hub is an equal opportunity employer and is committed to creating a diverse working environment. All qualified candidates will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, gender identity, national origin, age or disability. By submitting your application for this job, you are consenting to A-hub using your personal information in accordance with our GDPR compliance policy.
Om företaget Vill du vara en del av ett företag där innovation, personlig utveckling och hållbara energilösningar står i centrum? Hos APP Start Up AB skapas morgondagens kraft- och energilösningar genom att kontinuerligt utvecklas, både för att möta kunders behov och genom att drivas av den egna nyfikenheten. APP Start Up AB firar 30 år som verksamma i år, och har vuxit till över 70 medarbetare genom att rekrytera personer med hög teknisk kompetens och ett starkt engagemang. Nu söker vi en Elkraftsingenjör som vill bidra till den fortsatta framgångsresan. Projekten sträcker sig över hela världen, men du kommer att ha basen i Sverige och möjlighet att arbeta med ledande teknik inom elkraft. Som Elkraftsingenjör kommer du att: Utföra provning och idrifttagning av energi och industrianläggningar, både vid nybyggnation och ombyggnadsprojekt. Ge tekniskt stöd och vara en kompetent partner för våra kunder. Arbeta med underhållsprovning, installation och konfigurering av reläskydd. Självständigt driva projekt från start till mål. Resa i tjänsten för att slutföra spännande projekt Vi ser gärna att du: Har jobbat med elkraft i industriella miljöer, som t ex ställverk eller energianläggningar Gillar att arbeta praktiskt med saker som provning, idrifttagning eller felsökning Har koll på reläskydd och mätutrustning – eller är nyfiken på att lära dig Trivs ute på plats, nära tekniken och i kontakt med kund Är öppen för resor i tjänsten Har B-körkort och god svenska i tal och skrift En förutsättning för anställning är att du behöver genomgå och klara en säkerhetsklassning. Denna klassning är ett krav för att kunna utföra arbetsuppgifterna och få tillgång till vissa känsliga informationer och system. Meriterande Erfarenhet av selektivberäkning och dimensionering. Tidigare erfarenhet av att leda elkraftsprojekt. Personliga egenskaper Teknisk nyfikenhet Uthållighet Prestigelös Övrig information Anställningsform: Du blir anställd hos APP Start Up AB Start: Enligt överenskommelse med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: Heltid, måndag-fredag, 8-17. Resor: Resor i tjänsten förekommer, ca 1 gång i månaden. Plats: Stockholm/Uppsala/Mälardalsområdet Den här rekryteringsprocessen hanteras av A-hub, och mail angående tjänsten går genom A-hub. Ansök genom att klicka på "Ansök" nedan. Tänk på att vi lägger stor vikt vid din motivation och intresse för tjänsten. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, men om du har specifika frågor om tjänsten kommer ansvarig rekryterare att svara på dem. Rekryteringsprocessen hos A-hub ser ut som följande Löpande urval av CV Intervjuer med A-hub Intervju hos Start-Up AB Referenstagning Bakgrundskontroll + säkerhetsprövning Erbjudande
VÅR KUND Stena Recycling är ett av Europas ledande återvinningsföretag och erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster. Med ett långsiktigt perspektiv på människor och miljö erbjuder vår kund hållbara lösningar varje dag för såväl kunder som för samhället i stort. Deras företagskultur präglas av innovationskraft, nyfikenhet och ambition att i nära samarbete med deras kunder driva utvecklingen i branschen. Vår kund erbjuder en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Dessutom satsar de mycket på kompetenshöjande insatser och som en del av en större koncern finns många möjligheter för dig som vill växa, både individuellt och tillsammans med Stena Recycling. Här får du jobba i en framtidsbransch! OM ROLLEN Som Logistiksupport arbetar du mycket administrativt i affärssystem med exempelvis kontroller av avtal, avvikelser, orders, priser och vikter. Du kommer också ha en daglig dialog med transportörer samt delta på och hålla i transportmöten för att säkra och utveckla samarbetet med dem. Proaktiv kunddialog är också en viktig uppgift för att förbättra kundernas logistiklösningar. Du har därmed stor del i att säkra vår lönsamhet och kommer även stötta interna funktioner vid frågor som rör transporter. Att ha intresse av och helhetsförståelse för företagets affär är en viktig del i rollen. Stena Recycling arbetar ständigt med utveckling och förbättringar av rutiner och arbetssätt, där du förväntas vara en drivande deltagare! I din roll kommer du även vara en del i ett team som är de första som kunder och chaufförer har dialog med när de kommer in till filialen med material. Teamet ansvarar för att ta emot och väga in inkommande och utgående materialet på flera filialer och deltar även i arbetet med utleveranser, allt i nära samarbete med produktionspersonalen. Vi söker dig som vill förstärka verksamheten under kundens pågående systembyte. OM DIG Vi tror att du som söker är en självständig person som trivs i en serviceinriktad roll där du kommer vara ansiktet utåt mot företagets kunder. Du är bra på att samarbeta, både vad gäller kunder och kollegor internt men har också förmågan att vara tydlig och kravställa när det behövs. Du arbetar gärna proaktivt där du själv tar egna initiativ till att driva på förbättringar och ligga steget före vad gäller utmaningar inom transport. Vidare ser vi att du har en bra kommunikativ förmåga som särskilt syns i att du har lätt för att prata med olika personer och förstå deras perspektiv. På företaget är det högt tempo, en händelsestyrd och föränderlig verksamhet så din förmåga att snabbt hantera och prioritera bland arbetsuppgifter är avgörande. KVALIFIKATIONER För att passa och trivas i rollen ser vi att du har tidigare arbetslivserfarenhet inom service med god vana av kundkontakt och där du trivs med att bygga och förvalta relationer. Erfarenhet från kundtjänst med både inkommande och utgående samtal är därför mycket meriterande. För att vara aktuell behöver du även ha: Avslutad gymnasieutbildning Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift B-körkort ÖVRIG INFORMATION Start: Omgående Plats: Arbetet sker från Stenas filial på Bangårdsgatan 3 i Linköping. Omfattning: Heltid, vardagar med arbetstider förlagda 07-16 Anställningsform: Visstidsanställning och konsultuppdrag via A-hub fram till 8/8, med goda möjligheter till förlängning!
Om rollen Vi söker en engagerad projektledare till en global aktör inom energilösningar och automation. I denna roll blir du en nyckelperson i att driva och leda projekt inom lågspänningsställverk och kontrollutrustningar i Sverige. Ditt arbete bidrar till att leverera högkvalitativa och hållbara lösningar som överträffar kundernas förväntningar. Som projektledare ansvarar du för hela projektcykeln, från planering och genomförande till avslut. Du kommer hantera flera projekt parallellt, med varierande storlek och komplexitet där du säkerställer att alla aktiviteter uppfyller kvalitetskrav, tidsramar och budget. Dina arbetsuppgifter: Du definierar och upprättar dokument som omfattar teknisk klarering, ekonomi, tidplan och riskhantering Du övervakar projektens framsteg, resursutnyttjande och ekonomi samt kontrollerar faktureringsstatus, kostnader, utgifter och kassaflöde Du identifierar, kvalificerar, kvantifierar och hanterar risker, samtidigt som du säkerställer att möjligheter identifieras och utnyttjas Du ansvarar för projektens avslut, inklusive formella godkännanden och kundtillfredsställelse, och säkerställer att kundens krav och förväntningar uppfylls Du ansvarar för inköp av tjänster, material och utrustning från både externa och interna leverantörer samt bygger och underhåller relationer med intressenter Du säkerställer att projekten genomförs enligt arbetsmiljöpolicy och företagets riktlinjer, samtidigt som du främjar företaget värderingar kring säkerhet och integritet Vi söker dig som: Har en relevant högskoleutbildning med examen inom elkraft, elektroteknik eller likvärdigt Har erfarenhet från elkraftsbranschen och är van vid att ha kundkontakt i samband med leveranser. Det är ett extra plus om du har god kännedom om elkraftsentreprenader Har dokumenterad bakgrund inom projektledning där du hanterat projektens omfattning, kostnader, tidplaner samt samverkat med leverantörer och entreprenörer inom tekniska projekt Har goda kunskaper i SAP och MS Office Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Som person ser vi att du har lätt för att samarbeta och har ett lösningsfokuserat synsätt. Du kommunicerar tydligt och engagerat, och för att trivas i rollen är det viktigt att du är en pålitlig lagspelare som uppskattar att jobba nära både kollegor, kunder och leverantörer i projektmiljö. Övrigt Placering: Västerås Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Anställningsform: Du kommer att arbeta som konsult i 12 månader, med ambitionen att därefter bli anställd direkt av kunden A-hub is an equal opportunity employer and is committed to creating a diverse working environment. All qualified candidates will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, gender identity, national origin, age or disability. By submitting your application for this job, you are consenting to A-hub using your personal information in accordance with our GDPR compliance policy.
Om kunden Vår kund, en global och världsledande aktör inom sitt område, har en stark tro på HVDC-teknikens (High Voltage Direct Current) långsiktiga hållbarhet. Denna teknik möjliggör energitransport med likström vid höga spänningar, vilket gör den lämplig för att överföra energi över långa avstånd och koppla samman elnät med minimala förluster. För havsbaserad vindkraft eller långväga undervattensöverföringar är likström det mest realistiska alternativet för energitransmission. Om rollen Som mekanikkonstruktör kommer du att arbeta i projektform med att utveckla och konstruera verktyg och utrustning för transformatorproduktion. Det handlar om allt från handhållna lyftverktyg till maskinmonterade lösningar, där målet är att förbättra, förenkla och effektivisera produktionsflödet. Du kommer att vara delaktig i hela kedjan, från behovsanalys till färdig lösning, och ha tät kontakt med både operatörer, montörer och andra tekniska team. Rollen är produktionsnära, vilket innebär att du regelbundet är ute i verksamheten, lyssnar in behov och testar lösningar i verkligheten. Arbetet är varierande och innebär ofta flera parallella projekt i olika faser. Dina arbetsuppgifter: Utveckla verktyg och utrustning för transformatorproduktion Skapa 3D-modeller och ritningar i CAD Samarbeta tätt med produktion, montage och övriga konstruktörer Leda och driva egna projekt från idé till färdig lösning Genomföra analyser och utvärdera lösningar Säkerställa att lösningarna uppfyller lagkrav, CE-märkning och interna standarder Vi söker dig som: Har minst 2 års erfarenhet inom mekanikkonstruktion och design Har en masterexamen i maskinteknik eller motsvarande, alternativt annan teknisk utbildning med lång erfarenhet Har god kännedom om olika tillverkningsmetoder och material Är bekväm i CAD-miljöer och har erfarenhet av Creo/ProE Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska Trivs i produktionsmiljö och är inte rädd för att ta initiativ eller be om feedback Erfarenhet av CE-märkning och maskinsäkerhet är meriterande Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas i rollen tror vi att du är nyfiken, självgående och har ett prestigelöst förhållningssätt. Du gillar att ha flera projekt igång samtidigt och att hitta kreativa lösningar på tekniska utmaningar. Övrigt Placering: Ludvika Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Anställningsform: Du kommer att arbeta som konsult i 12 månader, med ambitionen att därefter bli anställd direkt av kunden
Vill du arbeta i ett internationellt växande produktbolag där du får leda produkter som påverkar hundratals industrier världen över? Söker du en roll där du kombinerar strategiskt arbete, teknik och affär i en kultur som genomsyras av expertis och innovation? Då kan du vara den vi söker! Nu söker vi en Produktchef till MaintMaster, en global ledare inom molnbaserade underhållssystem (CMMS) och mjukvara inom produktionseffektivitet (OEE). OM ROLLEN Som Produktchef på MaintMaster får du ett strategiskt och operativt ansvar för att leda produktutvecklingen av verksamhetens SaaS-erbjudande. I rollen kommer du att ansvara för produkten inom OEE. Du blir en nyckelperson i att forma produktvision, driva roadmaps framåt och prioritera initiativ baserat på kundinsikter, tekniska möjligheter och affärsmål. MaintMasters OEE-produkt ansluter direkt till kundernas maskiner och samlar in realtidsdata automatiskt. Det ger kunderna full koll på vad som exakt händer i produktionen. Med hjälp av realtidsdata hjälper MaintMaster således deras kunder att lösa problem innan maskinerna stannar. Du kommer tillhöra ett produktledningsteam tillsammans med en CPO och ytterligare en produktchef. I rollen kommer du även samarbeta tätt med utvecklingsteamet samt övriga delar av organisationen för att säkerställa att MaintMaster fortsätter leverera produkter i världsklass. Fokus är ett framtidssäkrat och enhetligt erbjudande, både ur användarperspektiv och teknisk hållbarhet. Exempel på ansvarsområden är: Driva insamling och analys av kund- och marknadsinsikter Utveckla och kommunicera produktens roadmap Prioritera backlog utifrån affärsnytta och teknisk genomförbarhet Arbeta nära utvecklingsteam för att hantera exempelvis teknisk skuld och skalbarhet Säkerställa att lösningarna håller hög kvalitet gällande säkerhet, tillförlitlighet och prestanda VEM ÄR DU? Du är en nyfiken, lösningsorienterad och kommunikativ person som gillar att leda i gränslandet mellan teknik, affär och användarupplevelse. Du har ett systemtänk och trivs i en roll där du får göra skillnad, både strategiskt och operativt. Vi tror att du har: Flera års erfarenhet av produktledning inom mjukvara/SaaS Teknisk förståelse och erfarenhet av att arbeta nära utvecklingsteam Erfarenhet av molnbaserade system och agila arbetsmetoder Starka kommunikationsfärdigheter, både i engelska och svenska Vana vid tvärfunktionellt samarbete Det är meriterande om du har: Kunskaper eller erfarenhet inom CMMS och/eller OEE Erfarenhet från tillverkningsindustrin Du fattar pragmatiska beslut baserat på data, kundinsikter och teamets kapacitet. Du trivs i en miljö där du både får bygga långsiktig strategi och vara delaktig i dagliga beslut. VI ERBJUDER På MaintMaster får du en nyckelroll i ett snabbväxande SaaS-bolag med globala ambitioner. Du får arbeta med en produkt som är avgörande för kundernas operativa effektivitet och du gör det tillsammans med ett kompetent, engagerat och hjälpsamt team. Du erbjuds även: Möjligheten att påverka produktens riktning och användarupplevelse En kultur präglad av innovation, ansvar och laganda En internationell miljö med stark lokal förankring Flexibla arbetsformer med god balans mellan arbete och fritid Kontinuerlig kompetensutveckling och kunskapsdelning OM MAINTMASTER MaintMaster är en ledande leverantör av moderna molnbaserade lösningar för underhållshantering (CMMS) och övergripande produktionseffektivitet (OEE). Vårt system hjälper över 600 industrikunder i cirka 40 länder att minimera stillestånd, förlänga maskinlivslängd och förbättra produktivitet. Vi är ett snabbväxande bolag med huvudkontor i Linköping och kontor i ytterligare fem länder. Med cirka 80 medarbetare och en stark företagskultur präglad av samarbete, domänexpertis och en användarcentrerad filosofi är MaintMaster en nyckelspelare inom Industry 4.0. MaintMaster är en viktig del av våra kunders framgång – nu kan du bli en viktig del av oss! ÖVRIGT Placering: På MaintMasters kontor i centrala Linköping, alternativt på andra orter där MaintMaster är representerade. Start: Omgående eller enligt överenskommelse. Anställning: Anställning direkt hos MaintMaster. A-hub hjälper till med rekryteringsprocessen och vid eventuella frågor kontakta Sebastian Dejler på [email protected]
Vi söker nu en erfaren ASIC-utvecklare för ett spännande konsultuppdrag hos ett av världens ledande teknikföretag inom telekom. Uppdraget är placerat i Stockholm och erbjuder dig möjligheten att arbeta i en dynamisk och tekniskt avancerad miljö där innovation står i centrum. Om rollenSom ASIC-utvecklare kommer du att vara en nyckelspelare i utvecklingen av avancerade systemkretsar. Fokus ligger på verifiering av komplexa ASIC-lösningar inom IP, sub-system och chip-nivå. Du kommer att utforma och driva verifieringsstrategier som säkerställer hög kvalitet i varje steg av utvecklingskedjan. I rollen kommer du att: Utforma och genomföra avancerade verifieringsplaner Skapa och förbättra högpresterande verifieringsmiljöer Utveckla och underhålla UVC:er (Universal Verification Components) Leda både slumpmässig och riktad testning för att identifiera dolda fel Använda avancerade coverage-tekniker för att säkerställa verifieringsdjup Driva innovation och förbättring inom kvalitet, effektivitet och arbetsflöden Din profil Vi söker dig som har en stark bakgrund inom ASIC eller FPGA-verifiering och är väl insatt i moderna tekniker såsom SystemVerilog UVM. Du är noggrann, initiativtagande och har ett öga för detaljer – samtidigt som du gärna samarbetar och delar din expertis med andra. Vi ser gärna att du har: Minst 5–8 års erfarenhet av ASIC- eller FPGA-verifiering Djupgående kunskap inom SystemVerilog UVM Praktisk erfarenhet av att designa UVM-baserade testmiljöer Högskole- eller civilingenjörsexamen, gärna master, inom elektronik, datateknik eller närliggande område Ett nyfiket och innovativt förhållningssätt till problemlösning Förmåga att arbeta både självständigt och i team Mycket god kommunikationsförmåga på svenska och engelska Om uppdraget Du blir en del av ett globalt teknikbolag med ett starkt fokus på forskning och utveckling. Företaget leder utvecklingen av framtidens kommunikationsteknik och du får möjlighet att arbeta med avancerade projekt tillsammans med internationella experter. Vad vi erbjuderSom konsult via A-hub får du: En trygg anställning med kollektivavtal och goda villkor Tillgång till ett stort nätverk inom tekniksektorn Stöd från engagerade rekryterare och konsultchefer Möjligheten att utvecklas i några av Sveriges mest innovativa teknikmiljöer Övrigt Start: Enligt överenskommelse Placeringsort: Stockholm Omfattning: Heltid, med möjlighet till flexibilitet i arbetet.
Är du en erfaren ledare inom produktion och vill vara med och utveckla ett framstående företag? Wenmec i Laxå söker en produktionschef som kommer spela en central roll i att optimera deras produktionsprocesser och säkerställa högsta kvalitet och effektivitet. Här får du chansen att ta ett stort ansvar och bidra till en säker och trivsam arbetsmiljö i ett dynamiskt team. Om rollen Wenmec i Laxå söker nu en erfaren och driven produktionschef. I denna viktiga roll kommer du att vara en nyckelperson i företagets produktion. Du kommer att leda och utveckla produktionsprocesserna, säkerställa hög kvalitet och effektivitet, samt bidra till att upprätthålla en säker och trivsam arbetsmiljö. Dina arbetsuppgifter Leda och stötta produktionsteamet för att säkerställa effektivitet och kvalitetsnivåer Optimera produktionsprocesser och implementera förbättringar Arbeta med kvalitetskontroll för att säkerställa att produkter uppfyller krav och standarder Planera och organisera arbetsflödet för att möta produktionsmål och deadlines Bidra aktivt till arbetsmiljöarbetet genom att identifiera risker och föreslå åtgärder Driva kontinuerliga förbättringar inom produktionen Vem är du? För att lyckas i denna roll ser vi att du har en ingenjörsutbildning eller motsvarande erfarenhet och minst fem års erfarenhet inom produktion, där minst två av dessa år har varit i en ledande roll. Du har en djup förståelse för produktionsprocesser och kvalitetskontroll och trivs med att kommunicera effektivt för att motivera och leda ditt team framåt. Vi söker dig som är självgående, initiativrik och flexibel i en föränderlig arbetsmiljö. Du har också förmågan att analysera komplexa situationer och hitta effektiva lösningar. Ett starkt engagemang för arbetsmiljö och säkerhet är viktigt, och du behärskar både svenska och engelska flytande, i tal och skrift. Meriterande Certifikat inom LEAN eller Six Sigma Kunskap i Monitor G5 Erfarenhet av ISO 9001 och ISO 14001 Om Wenmec Wenmec i Laxå är ett väletablerat verkstadsföretag som arbetar som legotillverkare och bearbetar detaljer för kunds räkning. De erbjuder svarvning och slipning av detaljer och bedriver en kundorderstyrd produktion där de prioriterar miljö, säkerhet, kvalitet, leveranssäkerhet och ekonomi. Företaget har långsiktiga relationer och tar ett helhetsansvar för hela kedjan, från produktion till leverans. Wenmec i Laxå består av 15 medarbetare och är ett av två dotterbolag till Wenmec AB i Kil, där Wenmec Nanjing i Kina också är ett dotterbolag. Totalt har Wenmec-gruppen 130 medarbetare. Övrigt Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, tillsvidare Placering: Laxå Denna rekrytering sker i samarbete med A-hub, och om du blir erbjuden tjänsten kommer du att bli direktanställd hos vår kund. Vi på A-hub hanterar rekryteringsprocessen och finns här för att guida dig genom varje steg på vägen till din nya roll.
Om rollen Wenmec söker en strukturerad och engagerad innesäljare som vill vara en del av ett mindre, men stabilt och väletablerat bolag inom tillverkningsindustrin. Här får du en varierad vardag där du kombinerar försäljningsarbete med administrativa uppgifter och kundsupport. Din insats blir avgörande för att säkerställa en smidig process från order till leverans. Dina huvudsakliga ansvarsområden Bygga och utveckla långsiktiga kundrelationer Identifiera kunders behov och erbjuda anpassade lösningar Administrativa uppgifter som dokumentation och uppföljning av kundärenden Arbeta i affärssystem och hantera leveranser och kundorder Hantera offert- och orderprocesser samt fakturering Vem är du? För att lyckas i denna roll tror vi att du är en serviceinriktad och strukturerad person med god förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Du har en naturlig förmåga att skapa förtroende hos kunder och gillar att arbeta självständigt i en ansvarsfull roll. Som person är du kommunikativ, strukturerad och initiativtagande. Du trivs i en dynamisk miljö och uppskattar flexibilitet i arbetet. Vi söker dig som Har en genomförd gymnasieutbildning, alternativt erfarenhet vi bedömer som likvärdig Har erfarenhet av försäljning och administration, gärna inom tillverkningsindustrin Har en stark försäljningsförmåga och förmåga att identifiera kunders behov Har god datorvana och kunskap i Office-paketet Är flytande svenska och engelska i tal och skrift Har erfarenhet av att arbeta i Monitor G5 är meriterande Om Wenmec Wenmec är ett väletablerat bolag inom tillverkningsindustrin som arbetar med kundorderstyrd produktion. De prioriterar långsiktiga relationer och tar ett helhetsansvar från produktion till leverans. Här blir du en del av ett mindre team där samarbete, kvalitet och kundfokus står i centrum. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Laxå Denna rekrytering sker i samarbete med A-hub, och om du blir erbjuden tjänsten kommer du att bli direktanställd hos vår kund. Vi på A-hub hanterar rekryteringsprocessen och finns här för att guida dig genom varje steg på vägen till din nya roll.
Trivs du i en roll som kombinerar administration och kommunikation med kunder? Kanske har du haft ditt första jobb inom service och vill prova ett nästa steg? Är du dessutom nyfiken på försäkringsbranschen och vill växa i en framstående organisation? Om svaret är "JA" - häng med! Om Van Ameyde och teamet Van Ameyde Sweden är ett globalt, ledande konsultföretag inom skadereglering, med passionerade medarbetare på kontoren i Kallinge, Malmö, och Stockholm. Deras team växer och därför söker A-hub efter dig som vill växa in i rollen som Skadeadministratör hos Van Ameyde. Läs gärna mer om Van Ameyde här. Du erbjuds En möjlighet att utvecklas professionellt inom administration och ärendehantering som en del av ett sammansvetsat team. Värdefull erfarenhet inom skadereglering i försäkringsbranschen. En energigivande arbetsmiljö med sunda företagsvärderingar. Uppdraget som Skadeadministratör Som Skadeadministratör hos Van Ameyde har du ansvar för att säkerställa en smidig skadeprocess. Du kommer att vara en kontaktpunkt för kunder och ha ansvar för att hantera inkommande skadeärenden. Genom dessa ansvarsområden kommer du att vara viktig del i servicen gentemot kunderna. Vanligt förekommande uppgifter i kundprojekten innefattar: Ta emot skadeanmälningar över telefon. Registrera skador i skadesystem. Administration och kundkontakt (över telefon och mail). Vem vi tror att du är Vi letar efter dig som effektivt planerar och utför ditt arbete, som engagerar dig i kunders ärende och som samarbetar prestigelöst och lättsamt med dina kollegor. Du trivs med kundkontakten och uppskattar den administrativa delen av rollen. Du är effektiv, gillar att ta ansvar och trivs när du får arbeta med administration i stor utsträckning. Du har stor datorvana och gillar att ha mycket att göra. Du har obehindrade språkfärdigheter både i svenska och engelska då vissa samtal ibland sker även i det engelska språket. För den här rekryteringen så lägger vi stor vikt vid dina personliga kompetenser eftersom de har en direkt påverkan på matchningen för rollen och teamets framgång. Praktisk information Start: 21 april 2025. Arbetstider: 08:00-16:45. Anställningsform: Konsult via A-hub i 3-6 mån med möjlighet till förlängning och/eller överrekrytering. Placering: Kallinge eller Malmö
Välj ett jobb för att visa detaljer