Redovisningsekonom pĂ„ interimuppdrag till iKredit 🏩

Om tjĂ€nsteniKredit Ă€r ett kundfokuserat och affĂ€rsdrivet bolag i finanssektorn som med unikt utformade finansieringslösningar erbjuder leasing, hyra, lĂ„n och avbetalningstjĂ€nster till bĂ„de slutkunder och leverantörer. Med ett nĂ€ra samarbete med banker, finansinstitut och försĂ€kringsbolag möjliggörs dessa lösningar och kunderna erbjuds investera i den bĂ€sta utrustningen utan att binda kapital eller försĂ€mra sina nyckeltal. Hos iKredit erbjuds du möjlighet att komma in i ett familjĂ€rt bolag med 10 personer som Ă€r vana att tĂ€nka utanför boxen och drivs av en stark teamkĂ€nsla. Du fĂ„r arbeta med kompetenta kollegor som har lĂ„ng erfarenhet inom finansiering, kreditgivning, ekonomi, administration, försĂ€ljning, bank, riskkapital och entreprenörskap. Som en vĂ€ldigt entreprenöriell roll, med fokus pĂ„ teamarbete snarare Ă€n individualism, kommer du erbjudas en stor frihet under ansvar avseende exempelvis arbetsplats och arbetstider. Dina framtida arbetsuppgifterVi söker nu en Redovisningsekonom som vill bli iKredits lĂ„ngsiktiga partner och stötta dem i arbetet med redovisningen ca20 timmar i veckan. I bolaget finns Ă€ven en administratör som hanterar fakturering och reskontra, dĂ€refter tar du över och jobbar bland annatmed den löpande bokföringen, upprĂ€ttar resultat- och balansrapporter samt bokslut. Rollen innefattar Ă€ven en del lönehantering dĂ€r det Ă€r möjligt att ta in extern hjĂ€lp vid frĂ„gor, dĂ€rmed ser vi det som en fördel om duhar arbetat med löner tidigare.DĂ€rtill finns företagets Co-founder och CFO nĂ€ra till hands för att stötta dig i ditt arbete.Med tiden kan rollen Ă€ven utvecklas till att innefatta stöttning i andra administrativa uppgifter. Vi söker dig som har Erfarenhet frĂ„n en liknande roll dĂ€r du har hanterat all ekonomi inom företaget, frĂ„n löpande bokföring till Ă„rsbokslut FörmĂ„ga att arbeta sjĂ€lvstĂ€ndigt och driva ditt arbete framĂ„t Vi ser det som meriterande om du Erfarenhet av lönehantering Har eget företag att fakturera Vid denna rekrytering lĂ€gger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, dĂ„ de Ă€r avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi söker vi dig som Ă€r ansvarstagande, samarbetsvillig samt noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Övrig information Start: OmgĂ„ende Plats: Stockholm, TĂ€by Omfattning: Deltid, ca 50% AnstĂ€llningsform: Konsult Sök gĂ€rna sĂ„ snart som möjligt dĂ„ vi jobbar med löpande urval. En bakgrundskontroll kan komma att genomföras pĂ„ slutkandidat. Vi anvĂ€nder bakgrundskontroller frĂ„n SRI. HĂ€r kan du lĂ€sa mer om hur en bakgrundskontroll gĂ„r till: Vanliga frĂ„gor och svar om bakgrundskontroller. Om företagetiKredit Ă€r ett kundfokuserat och affĂ€rsdrivet bolag i finanssektorn som erbjuder leasing, hyra, lĂ„n och avbetalningstjĂ€nster till bĂ„de slutkunder och leverantörer. Deras personliga engagemang och genuina intresse gör tydliga avtryck i kundfokus, affĂ€rsförstĂ„else, flexibilitet och kreativitet. Genom att pĂ„ djupet förstĂ„ varje enskild affĂ€r skapar iKredit hög kundnytta och förutsĂ€ttningar för nöjda kunder, leverantörer och finanspartners. Om Wrknest PĂ„ Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror pĂ„ att hela tiden vĂ„ga se nya möjligheter och tĂ€nka nytt. NĂ€r vi startade var det för att utmana gamla sĂ€tt att rekrytera pĂ„. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. DĂ€rför gĂ€ller det att kunna stĂ€lla om snabbt. Det hĂ€r gör att vi inte enbart tittar pĂ„ kandidatens CV vid en rekrytering. IstĂ€llet ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. PĂ„ sĂ„ vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. LĂ€s mer pĂ„www.wrknest.se.

17 april 2024
Sista ansökan:
4 oktober 2024
Studerande receptionist 💁

Om tjĂ€nsten Wrknest söker en ambitiös receptionist till ett stort managementkonsult bolag i Stockholm. Detta Ă€r ett konsultuppdrag dĂ€r du blir anstĂ€lld av Wrknest men jobbar pĂ„ uppdrag ute hos vĂ„r kund. Denna roll Ă€r perfekt för dig som för nuvarande studerar pĂ„ högskola eller universitet och vill arbeta extra och fĂ„ vĂ€rdefull arbetslivserfarenhet pĂ„ ett stort företag. Dina framtida arbetsuppgifter I rollen som receptionist kommer du att vara företagets ansikte utĂ„t dĂ€r du agerar spindeln i nĂ€tet och hjĂ€lper till med diverse administrativa uppgifter. Dina arbetsuppgifter kommer bestĂ„ av att svara i telefon och mejl, fixa passerkort, hantera post och bud, bestĂ€lla catering, hĂ„lla koll pĂ„ kontoret, ta emot gĂ€ster, förbereda rum för möten, samt eventuellt vara delaktig vid event. Detta Ă€r en perfekt roll för dig som Ă€r pĂ„ jakt efter en administrativ och fartfylld roll. Du kommer vara del av en energifylld miljö och ha kontakt med i huvudsak vĂ€ldigt nöjda och trevliga medarbetare Vi söker dig som har Flytande sprĂ„kkunskaper i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom reception Kunskaper inom Officepaketet PĂ„börjad utbildning pĂ„ högskola eller universitet Vid denna rekrytering lĂ€gger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, dĂ„ de Ă€r avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstĂ„r att man inte kan allting frĂ„n början – men du ska ha en vilja att lĂ€ra dig!DĂ€rför söker vi dig som Ă€ransvarstagande, lösningsorienterad, strukturerad och driven.Som person Ă€r du Ă€ven noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Övrig information Plats: Stockholm Omfattning: Deltid vid behov AnstĂ€llningsform: KonsultanstĂ€llning via Wrknest Sök gĂ€rna sĂ„ snart som möjligt dĂ„ vi jobbar med löpande urval. Innan anstĂ€llning kan bli aktuell vill vi gĂ€rna att du bifogar ett utdrag frĂ„n belastningsregistret, samt kunna visa ut studieintyg Om Wrknest PĂ„ Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror pĂ„ att hela tiden vĂ„ga se nya möjligheter och tĂ€nka nytt. NĂ€r vi startade var det för att utmana gamla sĂ€tt att rekrytera pĂ„. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. DĂ€rför gĂ€ller det att kunna stĂ€lla om snabbt. Det hĂ€r gör att vi inte enbart tittar pĂ„ kandidatens CV vid en rekrytering. IstĂ€llet ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. PĂ„ sĂ„ vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. LĂ€s mer pĂ„www.wrknest.se.

17 april 2024
Sista ansökan:
4 oktober 2024
Är du student och Ă€r ute efter ett roligt och givande deltidsjobb inom E...

Är du student och Ă€r ute efter ett roligt och givande deltidsjobb inom Ekonomi? Skicka in din ansökan nu sĂ„ kommer vi arbeta för att matcha dig mot ett uppdrag hos nĂ„gon av vĂ„ra kunder! Vi pĂ„ Wrknest samarbetar med vĂ€ldigt mĂ„nga spĂ€nnande kunder inom tjĂ€nstemannasektorn, allt ifrĂ„n start-ups till vĂ€rldsledande bolag inom sin bransch. HĂ€r fĂ„r du chansen att som student fĂ„ foten in pĂ„ nĂ„gon av dessa bolag, sĂ€kra ditt deltidsjobb och kanske bygga ovĂ€rderlig arbetslivserfarenhet kopplat till din utbildning. Om du Ă€r student inom Ekonomi eller liknande eller i allmĂ€nhet Ă€r ute efter ett deltidsjobb Ă€r detta din chans att utöka ditt nĂ€tverk och sĂ€tta startskottet för din framtida drömkarriĂ€r! Visa ditt intresse och bifoga ditt CV och gĂ€rna en kort text vad du Ă€r intresserad av, sĂ„ kommer vi försöka matcha dig med vĂ„ra inkommande behov i sommar samt kontakta dig om det dyker upp nĂ„got relevant för vad du vill göra.

15 april 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024
Redovisningskonsult till FinEasity!

Fineasity Ă€r den familjĂ€ra ochlite mindre fullservicebyrĂ„n - med stor kompetens.De vĂ€xer kontinuerligt och ska nu utöka sitt team med en redovisningskonsult! Som redovisningskonsult pĂ„ Fineasity fĂ„r du möjlighet att arbeta med bĂ„de stora och smĂ„ kunder. De tror starkt pĂ„ att nöjda medarbetare skapar nöjda kunder, och det Ă€r dĂ€rför en sjĂ€lvklarhet att du ska trivas bra pĂ„ jobbet. Som medarbetare pĂ„ Fineasity erbjuds du bland annat: Flexibel arbetsmiljö med snabba beslutsvĂ€gar och frihet gĂ€llande arbetstid och arbetsplats. Högt medarbetarfokus dĂ€r dina behov och önskemĂ„l tas pĂ„ allvar. Goda utvecklingsmöjligheter, bĂ„de genom kontinuerliga utbildningar och utmanande uppdrag. Möjlighet att arbeta specialiserat mot ett omrĂ„de som intresserar dig. Vi söker dig som har: - Minst tvĂ„ Ă„rs erfarenhet som redovisningsekonom, gĂ€rna pĂ„ byrĂ„. - Flytande kunskaper i svenska, bĂ„de muntligt och skriftligt. Vi ser det som meriterande med: - Erfarenhet av Fortnox - Erfarenhet av Capego Vid denna rekrytering lĂ€gger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, dĂ„ de Ă€r avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstĂ„r att man inte kan allting frĂ„n början – men du ska ha en vilja att lĂ€ra dig! DĂ€rför söker vi dig som Ă€r ansvarstagande, driven och lösningsorienterad. Som person Ă€r du Ă€ven noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Övrig information Start: Efter sommaren Plats: Falkenberg Omfattning: 100%, heltid Sök gĂ€rna sĂ„ snart som möjligt dĂ„ vi jobbar med löpande urval. Detta Ă€r en direktrekrytering till Fineasity dĂ€r all initial kontakt i rekryteringsprocessen sköts av Wrknest. Om företaget Fineasity Ă€r en fullservicebyrĂ„ med en passion för att stödja sina kunders framgĂ„ngar. De anpassar sina lösningar för att passa varje individuell verksamhet. Oavsett om de behöver en auktoriserad revisor, en redovisningskonsult eller en skatterĂ„dgivare, kan delita pĂ„ att Fineasity löser deras behov. DĂ€r andraser problem, ser Fineasity möjligheter och strĂ€var alltid efter att erbjuda flera alternativ för varje utmaning. Deras vision Ă€r att förenkla för företagare – Financials made easy. Om Wrknest PĂ„ Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror pĂ„ att hela tiden vĂ„ga se nya möjligheter och tĂ€nka nytt. NĂ€r vi startade var det för att utmana gamla sĂ€tt att rekrytera pĂ„. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. DĂ€rför gĂ€ller det att kunna stĂ€lla om snabbt. Det hĂ€r gör att vi inte enbart tittar pĂ„ kandidatens CV vid en rekrytering. IstĂ€llet ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. PĂ„ sĂ„ vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. LĂ€s mer pĂ„www.wrknest.se.

15 april 2024
Sista ansökan:
29 september 2024
AML-analytiker till spĂ€nnande uppdrag đŸ•”ïžâ€â™‚ïž

Om tjĂ€nstenWrknest söker nu engagerade AML-analytiker för ett utmanande konsultuppdrag inom banksektorn. Det hĂ€r Ă€r din chans att bidra till samhĂ€llet genom att vara en del i kampen mot penningtvĂ€tt. Genom detta uppdrag kommer du att arbeta nĂ€ra kunden och ett erfaret team pĂ„ en vĂ€lrenommerad bank, dĂ€r du fĂ„r möjlighet att fördjupa din förstĂ„else och dina kunskaper inom omrĂ„det. Dina framtida arbetsuppgifter Som AML-analytiker kommer ditt arbete att vara kritiskt för att identifiera och motverka finansiella brott. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Periodisk uppföljning och bedömning av företagskunders riskklasser. Utföra fördjupade kundkĂ€nnedoms Ă„tgĂ€rder baserat pĂ„ kundens riskprofil. Utarbeta beslutsunderlag och dokumentation. Genomföra och förvalta riskbedömningar. Vi söker dig som Besitter minst tvĂ„ Ă„rs relevant erfarenhet som AML-analytiker. Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller juridik. Är flytande i svenska i bĂ„de tal och skrift. Personliga egenskaper som vĂ€rdesĂ€tts högt i denna roll Ă€r att du Ă€r sjĂ€lvgĂ„ende, kvalitetsmedveten och resultatinriktad. Övrig information Start: 6 maj. Plats: Stockholm. Omfattning: Heltid, 4 mĂ„nader. AnstĂ€llningsform: Konsultuppdrag genom Wrknest. Om kundenKunden Ă€r ett globalt ledande företag inom revision, skatt, transaktioner och rĂ„dgivning. Genom att arbeta pĂ„ uppdrag kommer du att fĂ„ vĂ€rdefull insikt och erfarenhet frĂ„n en av de mest framstĂ„ende aktörerna inom finansbranschen. Om Wrknest PĂ„ Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror pĂ„ att hela tiden vĂ„ga se nya möjligheter och tĂ€nka nytt. NĂ€r vi startade var det för att utmana gamla sĂ€tt att rekrytera pĂ„. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. DĂ€rför gĂ€ller det att kunna stĂ€lla om snabbt. Det hĂ€r gör att vi inte enbart tittar pĂ„ kandidatens CV vid en rekrytering. IstĂ€llet ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. PĂ„ sĂ„ vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. LĂ€s mer pĂ„ www.wrknest.se.

12 april 2024
Sista ansökan:
29 september 2024
Redovisningskonsult till FinEasity!

Fineasity Ă€r den familjĂ€ra ochlite mindre fullservicebyrĂ„n - med stor kompetens.De vĂ€xer kontinuerligt och ska nu utöka sitt team med en redovisningskonsult! Som redovisningskonsult pĂ„ Fineasity fĂ„r du möjlighet att arbeta med bĂ„de stora och smĂ„ kunder. De tror starkt pĂ„ att nöjda medarbetare skapar nöjda kunder, och det Ă€r dĂ€rför en sjĂ€lvklarhet att du ska trivas bra pĂ„ jobbet. Som medarbetare pĂ„ Fineasity erbjuds du bland annat: Flexibel arbetsmiljö med snabba beslutsvĂ€gar och frihet gĂ€llande arbetstid och arbetsplats. Högt medarbetarfokus dĂ€r dina behov och önskemĂ„l tas pĂ„ allvar. Goda utvecklingsmöjligheter, bĂ„de genom kontinuerliga utbildningar och utmanande uppdrag. Möjlighet att arbeta specialiserat mot ett omrĂ„de som intresserar dig. Vi söker dig som har: - Minst tvĂ„ Ă„rs erfarenhet som redovisningsekonom, gĂ€rna pĂ„ byrĂ„. - Flytande kunskaper i svenska, bĂ„de muntligt och skriftligt. Vi ser det som meriterande med: - Erfarenhet av Fortnox - Erfarenhet av Capego Vid denna rekrytering lĂ€gger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, dĂ„ de Ă€r avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstĂ„r att man inte kan allting frĂ„n början – men du ska ha en vilja att lĂ€ra dig! DĂ€rför söker vi dig som Ă€r ansvarstagande, driven och lösningsorienterad. Som person Ă€r du Ă€ven noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Övrig information Start: Efter sommaren Plats: Falkenberg Omfattning: 100%, heltid Sök gĂ€rna sĂ„ snart som möjligt dĂ„ vi jobbar med löpande urval. Detta Ă€r en direktrekrytering till Fineasity dĂ€r all initial kontakt i rekryteringsprocessen sköts av Wrknest. Om företaget Fineasity Ă€r en fullservicebyrĂ„ med en passion för att stödja sina kunders framgĂ„ngar. De anpassar sina lösningar för att passa varje individuell verksamhet. Oavsett om de behöver en auktoriserad revisor, en redovisningskonsult eller en skatterĂ„dgivare, kan delita pĂ„ att Fineasity löser deras behov. DĂ€r andraser problem, ser Fineasity möjligheter och strĂ€var alltid efter att erbjuda flera alternativ för varje utmaning. Deras vision Ă€r att förenkla för företagare – Financials made easy. Om Wrknest PĂ„ Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror pĂ„ att hela tiden vĂ„ga se nya möjligheter och tĂ€nka nytt. NĂ€r vi startade var det för att utmana gamla sĂ€tt att rekrytera pĂ„. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. DĂ€rför gĂ€ller det att kunna stĂ€lla om snabbt. Det hĂ€r gör att vi inte enbart tittar pĂ„ kandidatens CV vid en rekrytering. IstĂ€llet ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. PĂ„ sĂ„ vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. LĂ€s mer pĂ„www.wrknest.se.

12 april 2024
Sista ansökan:
29 september 2024
Senior Designer till vÀlkÀnt företag i expansionsfas

Om tjĂ€nstenThatsup City Guide Ă€r Sveriges ledande digitala plattform för att upptĂ€cka och dela upplevelser inom restaurang, nöje, kultur och livsstil. Sajten besöks av över 500 000 unika besökare varje mĂ„nad och under 2022 inledde de sininternationella expansion mot UK/London. Samtidigt förĂ€ndrar de hur restauranger och andra lokala verksamheter marknadsför sig online med deras nystartade digitala byrĂ„, Thatsup Creative Studio. Vi söker en erfaren designer som vill vara med pĂ„ Thatsups resa mot deras vision, att göra det enkelt att hitta den bĂ€sta lokala upplevelsen, oavsett vem eller var du Ă€r. Du kommer du att ha en viktig roll i att skapa en stark och tydlig visuell identitet för deras varumĂ€rke och produkter. Du kommer tillhöra ett tight team bestĂ„ende av tvĂ„ utvecklare och tre designers (inkl. dig), som arbetar med att ta fram innovativa och anvĂ€ndarvĂ€nliga lösningar som skiljer oss frĂ„n konkurrenternas. Utöver Thatsup City Guide har de ett SaaS-system (Thatsup Web), samt ett flertal spĂ€nnande interna system. Vid sidan av deras egna produkter kommer du ocksĂ„ att arbeta med att ta fram material till kunder. Du kommer att vara involverad i alla designrelaterade delar av företaget och det Ă€r sĂ„ledes viktigt att du har en bred kompetens inom designyrket. ThatsupĂ€r ett litet företag (ca 25 anstĂ€llda) och steget frĂ„n idĂ© till fĂ€rdig produkt Ă€r ofta kort. Du ska dĂ€rförha god förstĂ„else för alla delar i detta led, som t.ex. wireframes, prototyp och UI-design. TjĂ€nsten Ă€r en direktrekrytering vilket innebĂ€r att rekryteringsprocessen sker genom oss pĂ„ Wrknest men du kommer anstĂ€llas direkt hos Bredablick. Vi önskar dĂ€rför att all kontakt sker via oss pĂ„ Wrknest. Dina framtida arbetsuppgifter Utveckling och implementering av innovativ webbdesign Effektivisering av designprocessen med no-code verktyg, erfarenhet av t.ex. Webflow eller liknande verktyg Ă€r ett plus Skapande av printmaterial och grafisk design som kommunicerar vĂ„rt varumĂ€rke men Ă€ven direkt Ă„t vĂ„ra kunder Design av UI/UX för webb och mobil som förbĂ€ttrar anvĂ€ndarupplevelsen Bidragande till och ledarskap inom designteamet genom kunskapsdelning och mentorskap Den mest ideala kandidaten kan arbeta effektivt i snabba produktionscykler och har ett intresse för hur kreativitet kan pĂ„verka vĂ„ra KPI:er. Vi letar efter nĂ„gon med en unik kombination av visuellt sinne och kreativt tĂ€nkande som ocksĂ„ Ă€r passionerad om att pĂ„verka företagets prestationer. Vi söker dig som har Minst 5 Ă„rs relevant erfarenhet, sĂ€rskilt inom webbdesign, no-code verktyg, print, och grafisk design Erfarenhet av att arbeta med anvĂ€ndarcentrerad design och förstĂ„else för UX FörmĂ„ga att arbeta effektivt bĂ„de sjĂ€lvstĂ€ndigt och som del av ett team BehĂ€rskning av Adobe Creative Suite, Figma, eller liknande designverktyg Kunskap i motion graphics, html, css, js Ă€r önskvĂ€rt Vid denna rekrytering lĂ€gger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, dĂ„ de Ă€r avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi söker vi dig som Ă€r kreativ, lösningsorienterad och kommunikativ. DĂ€rtill ser vi gĂ€rna att du har en passion för design och innovation samt Ă€r intresserad av restaurangbranschen för att passa in i rollen. Som person Ă€r du Ă€ven noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Övrig information Start: OmgĂ„ende Plats: Stockholm Omfattning: Heltid AnstĂ€llningsform: Tillsvidare Sök gĂ€rna sĂ„ snart som möjligt dĂ„ vi jobbar med löpande urval. Enbakgrundskontroll kan komma att genomföras pĂ„ slutkandidat. Vi anvĂ€nder bakgrundskontroller frĂ„n SRI. HĂ€r kan du lĂ€sa mer om hur en bakgrundskontroll gĂ„r till: Vanliga frĂ„gor och svar om bakgrundskontroller. Om Wrknest PĂ„ Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror pĂ„ att hela tiden vĂ„ga se nya möjligheter och tĂ€nka nytt. NĂ€r vi startade var det för att utmana gamla sĂ€tt att rekrytera pĂ„. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. DĂ€rför gĂ€ller det att kunna stĂ€lla om snabbt. Det hĂ€r gör att vi inte enbart tittar pĂ„ kandidatens CV vid en rekrytering. IstĂ€llet ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. PĂ„ sĂ„ vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. LĂ€s mer pĂ„www.wrknest.se.

10 april 2024
Sista ansökan:
27 september 2024
Service- och UnderhĂ„llstekniker till Öhlins Racing đŸïž

Om tjĂ€nsten Öhlins Racing Ă€r en ikon inom motorsportvĂ€rlden med nĂ€stan ett halvsekel av innovation och framgĂ„ng. Vi söker nu en Service- och underhĂ„llstekniker till deras avdelning Produktionsteknik i Upplands VĂ€sby. Detta Ă€r din chans att arbeta med högkvalitativa produkter i en miljö som prĂ€glas av passion för teknik och prestanda. Hos Öhlins kommer du att vara en nyckelspelare i att upprĂ€tthĂ„lla och förbĂ€ttra vĂ„r produktionseffektivitet genom expertunderhĂ„ll av vĂ„r maskinpark. TjĂ€nsten Ă€r en direktrekrytering vilket innebĂ€r att rekryteringsprocessen sker genom oss pĂ„ Wrknest men du kommer anstĂ€llas direkt hos Bredablick. Vi önskar dĂ€rför att all kontakt sker via oss pĂ„ Wrknest. Dina framtida arbetsuppgifterinkluderar bland annat Planera och genomföra service och underhĂ„ll av maskinpark och verktyg Delta i utvecklingen av nya processer och utrustningar Ansvara för inköp av reservdelar Minimera stopptid i produktionen genom förebyggande underhĂ„ll Vi söker dig som Har minst fem Ă„rs erfarenhet av service och underhĂ„ll av komplexa maskiner inom industri Har god förstĂ„else förmekanik, elektronik,hydraulik och styrsystem Kan lĂ€sa och tyda schematiska ritningar för mekanik och elsystem Är van vid att arbeta i styrsystem och mjukvarorförSiemens, Omron och/eller Mitsubishi PLC/HMI Kan köra manuell supportsvarv/frĂ€s och andra verkstadsmaskiner Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, bĂ„de tal och skrift Meriterande kvalifikationer inkluderar el-behörighet, erfarenhet av vakuumteknik och automationsteknik.Vi ser Ă€ven att du harett gediget intresse för teknik, mekanik och underhĂ„ll samt en vilja attutveckla och effektivisera processer för att passa i rollen. Övrig information Start: OmgĂ„ende Plats: Upplands VĂ€sby Omfattning: Heltid AnstĂ€llningsform: Tillsvidare, med inledande provanstĂ€llning Sök gĂ€rna sĂ„ snart som möjligt dĂ„ vi jobbar med löpande urval. Om företaget Öhlins Racing Ă€r en vĂ€rldsledare inom produktion av fjĂ€dringssystem för motorsport. Med över 400 vĂ€rldsmĂ€startitlar och ett starkt fokus pĂ„ innovation och kvalitet, Ă€r Öhlins en eftertraktad arbetsplats för teknikentusiaster. Om Wrknest PĂ„ Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror pĂ„ att hela tiden vĂ„ga se nya möjligheter och tĂ€nka nytt. NĂ€r vi startade var det för att utmana gamla sĂ€tt att rekrytera pĂ„. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. DĂ€rför gĂ€ller det att kunna stĂ€lla om snabbt. Det hĂ€r gör att vi inte enbart tittar pĂ„ kandidatens CV vid en rekrytering. IstĂ€llet ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. PĂ„ sĂ„ vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. LĂ€s mer pĂ„ www.wrknest.se. En bakgrundskontroll kan komma att genomföras pĂ„ slutkandidat. Vi anvĂ€nder bakgrundskontroller frĂ„n SRI. HĂ€r kan du lĂ€sa mer om hur en bakgrundskontroll gĂ„r till: Vanliga frĂ„gor och svar om bakgrundskontroller.

10 april 2024
Sista ansökan:
27 september 2024
Teknisk samordnare till SPM

Om tjĂ€nsten SPM Instrument Ă€r en framstĂ„ende aktör inom utveckling, produktion, marknadsföring och försĂ€ljning av avancerad utrustning för tillstĂ„ndskontroll av maskiner. De Ă€r ett av de ledande företagen inom branschen och har nĂ€rvaro pĂ„ över sextio exportmarknader runt om i vĂ€rlden. Med en vĂ€xande produktportfölj och kunder inom en mĂ€ngd olika branscher runt om i vĂ€rlden befinner sig SPM instrument i en expansiv fas. SPM Instrument Ă€r ett företag med en stabil grund och ett stort fokus pĂ„ medarbetarnas trivsel och vĂ€lmĂ„ende tillsammans med en kultur av korta beslutsvĂ€gar och dĂ€r varje individ fĂ„r stor möjlighet att vara med och pĂ„verka. I denna roll kommer du att utgĂ„ frĂ„n huvudkontoret i StrĂ€ngnĂ€s. Detta Ă€r en direktrekrytering till SPM Instrument, dĂ€r Wrknest hĂ„ller i rekryteringsprocessen. Dina framtida arbetsuppgifter Som teknisk samordnare hos SPM Instrument kommer du att spela en central roll dĂ€r du stöttar ledningen iforskning- och utvecklingsavdelningen inom olika omrĂ„den. Rollen erbjuder en bred variation av arbetsuppgifter och ansvarsomrĂ„den dĂ€r huvuduppgiften Ă€r att stötta SPM:s tekniska chef i det dagliga arbetet, bland annat kommer du att: Planera, driva och utvĂ€rdera olika projekt Ta fram och förbereda material inför möten och konferenser Delta i produktutveckling och utvecklingsarbete Administrera och strukturera i det dagliga arbetet Samordna och presentera information till kollegor och chefer Vi söker dig som Har en bakgrund inom teknik, helst med en ingenjörsutbildning Har erfarenhet inom projektledning Är pedagogisk, strukturerad och har en överblick i vad som behöver göras hĂ€rnĂ€st Vid denna rekrytering lĂ€gger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, dĂ„ de Ă€r avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstĂ„r att man inte kan allting frĂ„n början – men du ska ha en vilja att lĂ€ra dig! DĂ€rför söker vi dig som har en positiv och problemlösande instĂ€llning, god kommunikationsförmĂ„ga och samarbetsförmĂ„ga.Som person Ă€r du Ă€ven noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: StrĂ€ngnĂ€s Omfattning: Heltid AnstĂ€llningsform: TillsvidareanstĂ€llning Sök gĂ€rna sĂ„ snart som möjligt dĂ„ vi jobbar med löpande urval. En bakgrundskontroll kan komma att genomföras pĂ„ slutkandidat. Vi anvĂ€nder bakgrundskontroller frĂ„n SRI. HĂ€r kan du lĂ€sa mer om hur en bakgrundskontroll gĂ„r till: Vanliga frĂ„gor och svar om bakgrundskontroller. Om SPM InstrumentSPM Instrument AB Ă€r vĂ€rldsledande inom tillstĂ„ndskontroll. De har levererat lösningar med överlĂ€gsen prestanda till industrier vĂ€rlden över i 50 Ă„r och brinner för det de gör. De fokuserar helt pĂ„ utveckling av produkter i vĂ€rldsklass, för driftsĂ€kerhet och underhĂ„ll i vĂ€rldsklass, vilketskiljer dem frĂ„n andra. Huvudkontoret ligger i StrĂ€ngnĂ€s, ca 60 minuter frĂ„n Stockholm. DĂ€r ligger Ă€ven forskning och utveckling, produktionsanlĂ€ggning, marknadssupport och SPM Academy. StrĂ€ngnĂ€s Ă€r Ă€venbas för den svenska försĂ€ljningsorganisationen. Koncernen SPM har ungefĂ€r 200 anstĂ€llda, varav ca 80 arbetar pĂ„ huvudkontoret. Om Wrknest PĂ„ Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror pĂ„ att hela tiden vĂ„ga se nya möjligheter och tĂ€nka nytt. NĂ€r vi startade var det för att utmana gamla sĂ€tt att rekrytera pĂ„. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. DĂ€rför gĂ€ller det att kunna stĂ€lla om snabbt. Det hĂ€r gör att vi inte enbart tittar pĂ„ kandidatens CV vid en rekrytering. IstĂ€llet ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. PĂ„ sĂ„ vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. LĂ€s mer pĂ„ www.wrknest.se .

10 april 2024
Sista ansökan:
27 september 2024
Account Manager at Mimbly 🌍

About the role: Stepping into an ambitious phase, Mimbly is eager to enter international markets and is looking for an Account Manager to join their journey. In this role, pivotal for expansion, the focus is on broadening client bases and managing distribution networks beyond Sweden. Mimbly, known for its innovative water recycling and microplastic filtrationtechnology, is at an excitingpoint where your contribution can significantly impact a sustainable future. This is a chance to join a team where innovation meets purpose, creating eco-friendly solutions for global challenges. Your future responsibilities: As the forefront of Mimbly's international ambitions, you'll among other: Secure new clients and distribution partners globally. Strengthen relationships with international distributors. Ensure product innovations are effectively communicated to clients, aligning closely with R&D. Navigate through extended sales processes strategically, from negotiations to value propositions. We're looking for someone who: Is experienced in international sales and distribution, ideally within sectors like laundry, hotel, healthcare, or facility management. Can boast a robust international distributor network with a technical interest to bridge R&D and clients. Communicates flawlessly in English; additional European languages are a plus. Is outgoing, collaborative, and driven, thriving in a dynamic, flat organizational structure. Additional information: Start: Flexible. Location: Based in Gothenburg, with the possibility of working remote occasionally. Scope: Full-time Type of Employment: Permanent, starting with a probation period. About Mimbly: At Mimbly we design and develop sustainable laundry solutions. We want to have an impact on the world by saving water(s), energy and microplastics. Mimbly’s first product, the Mimbox is a connected device and add-on solution for professional laundry machines that saves energy, recycles water and stops the microplastics released when washing textiles from entering our waterways and oceans. We believe that sustainable solutions will become a part of our everyday lives, it is up to us to develop new concepts to be better than the products of today. We want to have an impact by saving water, energy and microplastics all around the world. We're a passionate team of 13 and growing, and we are committed to building a world-class team to scale with us. About Wrknest: At Wrknest, we take a different approach. Believing in constant innovation and the pursuit of new opportunities, we set out to redefine recruitment. In an era of rapid digital evolution, staying relevant means being adaptable. We look beyond resumes, focusing on potential and offering tailored upskilling to meet the needs of the moment. Discover more about how we match unique talents with opportunities at www.wrknest.se.

9 april 2024
Sista ansökan:
14 september 2024