Chefsassistent till energibolag!

Om tjänsten: Som chefsassistentkommer du att spela en avgörande roll i att driva och utveckla företagets ledningsarbete. Du får möjligheten att arbeta i hjärtat av energibranschen och bidra till Stockholms vision om att bli världens första klimatpositiva huvudstad. Denna roll kräver en dedikerad och systematisk person som kan hantera en mångfacetterad arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Dina framtida arbetsuppgifter: Du kommer att ha ett övergripande ansvar för ledningsgruppens administrativa behov. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Samordning av ledningens administrativa uppgifter. Planering och koordinering av chefernas kalendrar, möten och resor. Hantering av fakturor och resekostnader. Förberedelse för och medverkan vid viktiga möten och konferenser. Ansvar för dokumentation, som årsmötesplan, agenda och protokoll. Vi söker dig som: För denna tjänst krävs det att du har en relevant eftergymnasial utbildning eller motsvarande praktisk erfarenhet. Du bör ha en stark administrativ förmåga och erfarenhet av att hantera strategiska och operativa frågor. Vi ser gärna att du har: Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Erfarenhet av projektledning. Förmågan att arbeta självständigt och proaktivt. En serviceinriktad inställning och förmågan att hantera ad-hoc uppgifter effektivt. Övrig information: Start: 06 maj 2024 Plats: Stockholm Omfattning: Heltid Anställningsform: Projektanställning till 31 december 2024 Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. Om kunden:Företaget är stadens egna energileverantör, med ansvar för att tillhandahålla värme, kyla och el till över 800 000 invånare i staden samt till viktiga samhällsinrättningar. Genom att utveckla innovativa och hållbara lösningar strävar de efter att göra staden till världens första klimatpositiva huvudstad. Om Wrknest: På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

18 april 2024
Sista ansökan:
5 oktober 2024
Ekonomiassistent på deltid till spännande bolag

Om tjänsten: Vi erbjuder en spännande möjlighet för dig som är studerande och vill tillämpa dina kunskaper i praktiken. Som ekonomiassistent får du en central roll i vår kunds team, där du stödjer CFO och bidrar till en effektiv ekonomisk hantering inom företaget. Denna roll innebär direkt samarbete med ledande positioner och chansen att verkligt göra skillnad i den dagliga verksamheten. Dina framtida arbetsuppgifter: Delta aktivt i budget- och prognosarbete. Assistera i månads- och årsbokslut. Sköta löpande bokföring och tidsrapportering. Hantera leverantörsreskontra och utföra andra administrativa uppgifter inom ekonomiavdelningen. Vi söker dig som: För närvarande studerar en ekonomisk utbildning på universitet eller högskola. Har erfarenhet från tidigare positioner inom ekonomi, exempelvis som ekonomiassistent. Behärskar svenska språket flytande i både tal och skrift. Du är en person som är driven och noggrann, med en prestigelös inställning till arbetsuppgifterna. Du trivs med att hantera varierande uppgifter och är strukturerad i ditt arbete. Övrig information: Start: Omgående. Plats: Telefonplan, med möjlighet till distansarbete. Omfattning: Deltid ca 50%. Anställningsform: Konsultuppdrag. Om kunden: Du kommer att arbeta hos ett framstående teknikkonsultbolag, kända för sin dynamiska arbetsmiljö och inkluderande företagskultur. Företaget värderar flexibilitet och erbjuder varierande arbetsuppgifter som stödjer både professionell och personlig utveckling. Om Wrknest: På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

18 april 2024
Sista ansökan:
5 oktober 2024
Ekonomiassistent på Deltid vid Telefonplan 📚

Om tjänsten: Vi erbjuder en spännande möjlighet för dig som är studerande och vill tillämpa dina kunskaper i praktiken. Som ekonomiassistent får du en central roll i vårt team, där du stödjer vår CFO och bidrar till en effektiv ekonomisk hantering inom företaget. Denna roll innebär direkt samarbete med ledande positioner och chansen att verkligt göra skillnad i vår dagliga verksamhet. Dina framtida arbetsuppgifter: Som ekonomiassistent hos oss kommer du att: Delta aktivt i budget- och prognosarbete. Assistera i månads- och årsbokslut. Sköta löpande bokföring och tidrapportering. Hantera leverantörsreskontra och utföra andra administrativa uppgifter inom ekonomiavdelningen. Vi söker dig som: För närvarande studerar en ekonomisk utbildning på universitet eller högskola. Har erfarenhet från tidigare positioner inom ekonomi, exempelvis som redovisningsassistent. Behärskar svenska språket flytande i både tal och skrift. Du är en person som är driven och noggrann, med en prestigelös inställning till arbetsuppgifterna. Du trivs med att hantera varierande uppgifter och är strukturerad i ditt arbete. Övrig information: Start: Omgående. Plats: Telefonplan, med möjlighet till distansarbete. Omfattning: Deltid, 50%. Anställningsform: Konsultuppdrag. Om kunden: Du kommer att arbeta hos ett framstående teknikkonsultbolag, kända för sin dynamiska arbetsmiljö och inkluderande företagskultur. Företaget värderar flexibilitet och erbjuder varierande arbetsuppgifter som stödjer både professionell och personlig utveckling. Om Wrknest: På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

18 april 2024
Sista ansökan:
5 oktober 2024
Redovisningsekonom på interimuppdrag till iKredit 🏦

Om tjänsteniKredit är ett kundfokuserat och affärsdrivet bolag i finanssektorn som med unikt utformade finansieringslösningar erbjuder leasing, hyra, lån och avbetalningstjänster till både slutkunder och leverantörer. Med ett nära samarbete med banker, finansinstitut och försäkringsbolag möjliggörs dessa lösningar och kunderna erbjuds investera i den bästa utrustningen utan att binda kapital eller försämra sina nyckeltal. Hos iKredit erbjuds du möjlighet att komma in i ett familjärt bolag med 10 personer som är vana att tänka utanför boxen och drivs av en stark teamkänsla. Du får arbeta med kompetenta kollegor som har lång erfarenhet inom finansiering, kreditgivning, ekonomi, administration, försäljning, bank, riskkapital och entreprenörskap. Som en väldigt entreprenöriell roll, med fokus på teamarbete snarare än individualism, kommer du erbjudas en stor frihet under ansvar avseende exempelvis arbetsplats och arbetstider. Dina framtida arbetsuppgifterVi söker nu en Redovisningsekonom som vill bli iKredits långsiktiga partner och stötta dem i arbetet med redovisningen ca20 timmar i veckan. I bolaget finns även en administratör som hanterar fakturering och reskontra, därefter tar du över och jobbar bland annatmed den löpande bokföringen, upprättar resultat- och balansrapporter samt bokslut. Rollen innefattar även en del lönehantering där det är möjligt att ta in extern hjälp vid frågor, därmed ser vi det som en fördel om duhar arbetat med löner tidigare.Därtill finns företagets Co-founder och CFO nära till hands för att stötta dig i ditt arbete.Med tiden kan rollen även utvecklas till att innefatta stöttning i andra administrativa uppgifter. Vi söker dig som har Erfarenhet från en liknande roll där du har hanterat all ekonomi inom företaget, från löpande bokföring till årsbokslut Förmåga att arbeta självständigt och driva ditt arbete framåt Vi ser det som meriterande om du Erfarenhet av lönehantering Har eget företag att fakturera Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi söker vi dig som är ansvarstagande, samarbetsvillig samt noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Övrig information Start: Omgående Plats: Stockholm, Täby Omfattning: Deltid, ca 50% Anställningsform: Konsult Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. En bakgrundskontroll kan komma att genomföras på slutkandidat. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller. Om företagetiKredit är ett kundfokuserat och affärsdrivet bolag i finanssektorn som erbjuder leasing, hyra, lån och avbetalningstjänster till både slutkunder och leverantörer. Deras personliga engagemang och genuina intresse gör tydliga avtryck i kundfokus, affärsförståelse, flexibilitet och kreativitet. Genom att på djupet förstå varje enskild affär skapar iKredit hög kundnytta och förutsättningar för nöjda kunder, leverantörer och finanspartners. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer påwww.wrknest.se.

17 april 2024
Sista ansökan:
4 oktober 2024
Studerande receptionist 💁

Om tjänsten Wrknest söker en ambitiös receptionist till ett stort managementkonsult bolag i Stockholm. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Wrknest men jobbar på uppdrag ute hos vår kund. Denna roll är perfekt för dig som för nuvarande studerar på högskola eller universitet och vill arbeta extra och få värdefull arbetslivserfarenhet på ett stort företag. Dina framtida arbetsuppgifter I rollen som receptionist kommer du att vara företagets ansikte utåt där du agerar spindeln i nätet och hjälper till med diverse administrativa uppgifter. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att svara i telefon och mejl, fixa passerkort, hantera post och bud, beställa catering, hålla koll på kontoret, ta emot gäster, förbereda rum för möten, samt eventuellt vara delaktig vid event. Detta är en perfekt roll för dig som är på jakt efter en administrativ och fartfylld roll. Du kommer vara del av en energifylld miljö och ha kontakt med i huvudsak väldigt nöjda och trevliga medarbetare Vi söker dig som har Flytande språkkunskaper i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom reception Kunskaper inom Officepaketet Påbörjad utbildning på högskola eller universitet Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig!Därför söker vi dig som äransvarstagande, lösningsorienterad, strukturerad och driven.Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Övrig information Plats: Stockholm Omfattning: Deltid vid behov Anställningsform: Konsultanställning via Wrknest Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. Innan anställning kan bli aktuell vill vi gärna att du bifogar ett utdrag från belastningsregistret, samt kunna visa ut studieintyg Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer påwww.wrknest.se.

17 april 2024
Sista ansökan:
4 oktober 2024
Är du student och är ute efter ett roligt och givande deltidsjobb inom E...

Är du student och är ute efter ett roligt och givande deltidsjobb inom Ekonomi? Skicka in din ansökan nu så kommer vi arbeta för att matcha dig mot ett uppdrag hos någon av våra kunder! Vi på Wrknest samarbetar med väldigt många spännande kunder inom tjänstemannasektorn, allt ifrån start-ups till världsledande bolag inom sin bransch. Här får du chansen att som student få foten in på någon av dessa bolag, säkra ditt deltidsjobb och kanske bygga ovärderlig arbetslivserfarenhet kopplat till din utbildning. Om du är student inom Ekonomi eller liknande eller i allmänhet är ute efter ett deltidsjobb är detta din chans att utöka ditt nätverk och sätta startskottet för din framtida drömkarriär! Visa ditt intresse och bifoga ditt CV och gärna en kort text vad du är intresserad av, så kommer vi försöka matcha dig med våra inkommande behov i sommar samt kontakta dig om det dyker upp något relevant för vad du vill göra.

15 april 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024
Redovisningskonsult till FinEasity!

Fineasity är den familjära ochlite mindre fullservicebyrån - med stor kompetens.De växer kontinuerligt och ska nu utöka sitt team med en redovisningskonsult! Som redovisningskonsult på Fineasity får du möjlighet att arbeta med både stora och små kunder. De tror starkt på att nöjda medarbetare skapar nöjda kunder, och det är därför en självklarhet att du ska trivas bra på jobbet. Som medarbetare på Fineasity erbjuds du bland annat: Flexibel arbetsmiljö med snabba beslutsvägar och frihet gällande arbetstid och arbetsplats. Högt medarbetarfokus där dina behov och önskemål tas på allvar. Goda utvecklingsmöjligheter, både genom kontinuerliga utbildningar och utmanande uppdrag. Möjlighet att arbeta specialiserat mot ett område som intresserar dig. Vi söker dig som har: - Minst två års erfarenhet som redovisningsekonom, gärna på byrå. - Flytande kunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt. Vi ser det som meriterande med: - Erfarenhet av Fortnox - Erfarenhet av Capego Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är ansvarstagande, driven och lösningsorienterad. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Övrig information Start: Efter sommaren Plats: Falkenberg Omfattning: 100%, heltid Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. Detta är en direktrekrytering till Fineasity där all initial kontakt i rekryteringsprocessen sköts av Wrknest. Om företaget Fineasity är en fullservicebyrå med en passion för att stödja sina kunders framgångar. De anpassar sina lösningar för att passa varje individuell verksamhet. Oavsett om de behöver en auktoriserad revisor, en redovisningskonsult eller en skatterådgivare, kan delita på att Fineasity löser deras behov. Där andraser problem, ser Fineasity möjligheter och strävar alltid efter att erbjuda flera alternativ för varje utmaning. Deras vision är att förenkla för företagare – Financials made easy. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer påwww.wrknest.se.

15 april 2024
Sista ansökan:
29 september 2024
AML-analytiker till spännande uppdrag 🕵️‍♂️

Om tjänstenWrknest söker nu engagerade AML-analytiker för ett utmanande konsultuppdrag inom banksektorn. Det här är din chans att bidra till samhället genom att vara en del i kampen mot penningtvätt. Genom detta uppdrag kommer du att arbeta nära kunden och ett erfaret team på en välrenommerad bank, där du får möjlighet att fördjupa din förståelse och dina kunskaper inom området. Dina framtida arbetsuppgifter Som AML-analytiker kommer ditt arbete att vara kritiskt för att identifiera och motverka finansiella brott. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Periodisk uppföljning och bedömning av företagskunders riskklasser. Utföra fördjupade kundkännedoms åtgärder baserat på kundens riskprofil. Utarbeta beslutsunderlag och dokumentation. Genomföra och förvalta riskbedömningar. Vi söker dig som Besitter minst två års relevant erfarenhet som AML-analytiker. Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller juridik. Är flytande i svenska i både tal och skrift. Personliga egenskaper som värdesätts högt i denna roll är att du är självgående, kvalitetsmedveten och resultatinriktad. Övrig information Start: 6 maj. Plats: Stockholm. Omfattning: Heltid, 4 månader. Anställningsform: Konsultuppdrag genom Wrknest. Om kundenKunden är ett globalt ledande företag inom revision, skatt, transaktioner och rådgivning. Genom att arbeta på uppdrag kommer du att få värdefull insikt och erfarenhet från en av de mest framstående aktörerna inom finansbranschen. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

12 april 2024
Sista ansökan:
29 september 2024
Redovisningskonsult till FinEasity!

Fineasity är den familjära ochlite mindre fullservicebyrån - med stor kompetens.De växer kontinuerligt och ska nu utöka sitt team med en redovisningskonsult! Som redovisningskonsult på Fineasity får du möjlighet att arbeta med både stora och små kunder. De tror starkt på att nöjda medarbetare skapar nöjda kunder, och det är därför en självklarhet att du ska trivas bra på jobbet. Som medarbetare på Fineasity erbjuds du bland annat: Flexibel arbetsmiljö med snabba beslutsvägar och frihet gällande arbetstid och arbetsplats. Högt medarbetarfokus där dina behov och önskemål tas på allvar. Goda utvecklingsmöjligheter, både genom kontinuerliga utbildningar och utmanande uppdrag. Möjlighet att arbeta specialiserat mot ett område som intresserar dig. Vi söker dig som har: - Minst två års erfarenhet som redovisningsekonom, gärna på byrå. - Flytande kunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt. Vi ser det som meriterande med: - Erfarenhet av Fortnox - Erfarenhet av Capego Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är ansvarstagande, driven och lösningsorienterad. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Övrig information Start: Efter sommaren Plats: Falkenberg Omfattning: 100%, heltid Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. Detta är en direktrekrytering till Fineasity där all initial kontakt i rekryteringsprocessen sköts av Wrknest. Om företaget Fineasity är en fullservicebyrå med en passion för att stödja sina kunders framgångar. De anpassar sina lösningar för att passa varje individuell verksamhet. Oavsett om de behöver en auktoriserad revisor, en redovisningskonsult eller en skatterådgivare, kan delita på att Fineasity löser deras behov. Där andraser problem, ser Fineasity möjligheter och strävar alltid efter att erbjuda flera alternativ för varje utmaning. Deras vision är att förenkla för företagare – Financials made easy. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer påwww.wrknest.se.

12 april 2024
Sista ansökan:
29 september 2024
Senior Designer till välkänt företag i expansionsfas

Om tjänstenThatsup City Guide är Sveriges ledande digitala plattform för att upptäcka och dela upplevelser inom restaurang, nöje, kultur och livsstil. Sajten besöks av över 500 000 unika besökare varje månad och under 2022 inledde de sininternationella expansion mot UK/London. Samtidigt förändrar de hur restauranger och andra lokala verksamheter marknadsför sig online med deras nystartade digitala byrå, Thatsup Creative Studio. Vi söker en erfaren designer som vill vara med på Thatsups resa mot deras vision, att göra det enkelt att hitta den bästa lokala upplevelsen, oavsett vem eller var du är. Du kommer du att ha en viktig roll i att skapa en stark och tydlig visuell identitet för deras varumärke och produkter. Du kommer tillhöra ett tight team bestående av två utvecklare och tre designers (inkl. dig), som arbetar med att ta fram innovativa och användarvänliga lösningar som skiljer oss från konkurrenternas. Utöver Thatsup City Guide har de ett SaaS-system (Thatsup Web), samt ett flertal spännande interna system. Vid sidan av deras egna produkter kommer du också att arbeta med att ta fram material till kunder. Du kommer att vara involverad i alla designrelaterade delar av företaget och det är således viktigt att du har en bred kompetens inom designyrket. Thatsupär ett litet företag (ca 25 anställda) och steget från idé till färdig produkt är ofta kort. Du ska därförha god förståelse för alla delar i detta led, som t.ex. wireframes, prototyp och UI-design. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom oss på Wrknest men du kommer anställas direkt hos Bredablick. Vi önskar därför att all kontakt sker via oss på Wrknest. Dina framtida arbetsuppgifter Utveckling och implementering av innovativ webbdesign Effektivisering av designprocessen med no-code verktyg, erfarenhet av t.ex. Webflow eller liknande verktyg är ett plus Skapande av printmaterial och grafisk design som kommunicerar vårt varumärke men även direkt åt våra kunder Design av UI/UX för webb och mobil som förbättrar användarupplevelsen Bidragande till och ledarskap inom designteamet genom kunskapsdelning och mentorskap Den mest ideala kandidaten kan arbeta effektivt i snabba produktionscykler och har ett intresse för hur kreativitet kan påverka våra KPI:er. Vi letar efter någon med en unik kombination av visuellt sinne och kreativt tänkande som också är passionerad om att påverka företagets prestationer. Vi söker dig som har Minst 5 års relevant erfarenhet, särskilt inom webbdesign, no-code verktyg, print, och grafisk design Erfarenhet av att arbeta med användarcentrerad design och förståelse för UX Förmåga att arbeta effektivt både självständigt och som del av ett team Behärskning av Adobe Creative Suite, Figma, eller liknande designverktyg Kunskap i motion graphics, html, css, js är önskvärt Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi söker vi dig som är kreativ, lösningsorienterad och kommunikativ. Därtill ser vi gärna att du har en passion för design och innovation samt är intresserad av restaurangbranschen för att passa in i rollen. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Övrig information Start: Omgående Plats: Stockholm Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidare Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. Enbakgrundskontroll kan komma att genomföras på slutkandidat. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer påwww.wrknest.se.

10 april 2024
Sista ansökan:
27 september 2024