Service- och Underhållstekniker till Öhlins Racing 🏍️

Om tjänsten Öhlins Racing är en ikon inom motorsportvärlden med nästan ett halvsekel av innovation och framgång. Vi söker nu en Service- och underhållstekniker till deras avdelning Produktionsteknik i Upplands Väsby. Detta är din chans att arbeta med högkvalitativa produkter i en miljö som präglas av passion för teknik och prestanda. Hos Öhlins kommer du att vara en nyckelspelare i att upprätthålla och förbättra vår produktionseffektivitet genom expertunderhåll av vår maskinpark. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom oss på Wrknest men du kommer anställas direkt hos Bredablick. Vi önskar därför att all kontakt sker via oss på Wrknest. Dina framtida arbetsuppgifterinkluderar bland annat Planera och genomföra service och underhåll av maskinpark och verktyg Delta i utvecklingen av nya processer och utrustningar Ansvara för inköp av reservdelar Minimera stopptid i produktionen genom förebyggande underhåll Vi söker dig som Har minst fem års erfarenhet av service och underhåll av komplexa maskiner inom industri Har god förståelse förmekanik, elektronik,hydraulik och styrsystem Kan läsa och tyda schematiska ritningar för mekanik och elsystem Är van vid att arbeta i styrsystem och mjukvarorförSiemens, Omron och/eller Mitsubishi PLC/HMI Kan köra manuell supportsvarv/fräs och andra verkstadsmaskiner Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift Meriterande kvalifikationer inkluderar el-behörighet, erfarenhet av vakuumteknik och automationsteknik.Vi ser även att du harett gediget intresse för teknik, mekanik och underhåll samt en vilja attutveckla och effektivisera processer för att passa i rollen. Övrig information Start: Omgående Plats: Upplands Väsby Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidare, med inledande provanställning Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. Om företaget Öhlins Racing är en världsledare inom produktion av fjädringssystem för motorsport. Med över 400 världsmästartitlar och ett starkt fokus på innovation och kvalitet, är Öhlins en eftertraktad arbetsplats för teknikentusiaster. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se. En bakgrundskontroll kan komma att genomföras på slutkandidat. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller.

10 april 2024
Sista ansökan:
27 september 2024
Teknisk samordnare till SPM

Om tjänsten SPM Instrument är en framstående aktör inom utveckling, produktion, marknadsföring och försäljning av avancerad utrustning för tillståndskontroll av maskiner. De är ett av de ledande företagen inom branschen och har närvaro på över sextio exportmarknader runt om i världen. Med en växande produktportfölj och kunder inom en mängd olika branscher runt om i världen befinner sig SPM instrument i en expansiv fas. SPM Instrument är ett företag med en stabil grund och ett stort fokus på medarbetarnas trivsel och välmående tillsammans med en kultur av korta beslutsvägar och där varje individ får stor möjlighet att vara med och påverka. I denna roll kommer du att utgå från huvudkontoret i Strängnäs. Detta är en direktrekrytering till SPM Instrument, där Wrknest håller i rekryteringsprocessen. Dina framtida arbetsuppgifter Som teknisk samordnare hos SPM Instrument kommer du att spela en central roll där du stöttar ledningen iforskning- och utvecklingsavdelningen inom olika områden. Rollen erbjuder en bred variation av arbetsuppgifter och ansvarsområden där huvuduppgiften är att stötta SPM:s tekniska chef i det dagliga arbetet, bland annat kommer du att: Planera, driva och utvärdera olika projekt Ta fram och förbereda material inför möten och konferenser Delta i produktutveckling och utvecklingsarbete Administrera och strukturera i det dagliga arbetet Samordna och presentera information till kollegor och chefer Vi söker dig som Har en bakgrund inom teknik, helst med en ingenjörsutbildning Har erfarenhet inom projektledning Är pedagogisk, strukturerad och har en överblick i vad som behöver göras härnäst Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som har en positiv och problemlösande inställning, god kommunikationsförmåga och samarbetsförmåga.Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Strängnäs Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidareanställning Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. En bakgrundskontroll kan komma att genomföras på slutkandidat. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller. Om SPM InstrumentSPM Instrument AB är världsledande inom tillståndskontroll. De har levererat lösningar med överlägsen prestanda till industrier världen över i 50 år och brinner för det de gör. De fokuserar helt på utveckling av produkter i världsklass, för driftsäkerhet och underhåll i världsklass, vilketskiljer dem från andra. Huvudkontoret ligger i Strängnäs, ca 60 minuter från Stockholm. Där ligger även forskning och utveckling, produktionsanläggning, marknadssupport och SPM Academy. Strängnäs är ävenbas för den svenska försäljningsorganisationen. Koncernen SPM har ungefär 200 anställda, varav ca 80 arbetar på huvudkontoret. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se .

10 april 2024
Sista ansökan:
27 september 2024
Account Manager at Mimbly 🌍

About the role: Stepping into an ambitious phase, Mimbly is eager to enter international markets and is looking for an Account Manager to join their journey. In this role, pivotal for expansion, the focus is on broadening client bases and managing distribution networks beyond Sweden. Mimbly, known for its innovative water recycling and microplastic filtrationtechnology, is at an excitingpoint where your contribution can significantly impact a sustainable future. This is a chance to join a team where innovation meets purpose, creating eco-friendly solutions for global challenges. Your future responsibilities: As the forefront of Mimbly's international ambitions, you'll among other: Secure new clients and distribution partners globally. Strengthen relationships with international distributors. Ensure product innovations are effectively communicated to clients, aligning closely with R&D. Navigate through extended sales processes strategically, from negotiations to value propositions. We're looking for someone who: Is experienced in international sales and distribution, ideally within sectors like laundry, hotel, healthcare, or facility management. Can boast a robust international distributor network with a technical interest to bridge R&D and clients. Communicates flawlessly in English; additional European languages are a plus. Is outgoing, collaborative, and driven, thriving in a dynamic, flat organizational structure. Additional information: Start: Flexible. Location: Based in Gothenburg, with the possibility of working remote occasionally. Scope: Full-time Type of Employment: Permanent, starting with a probation period. About Mimbly: At Mimbly we design and develop sustainable laundry solutions. We want to have an impact on the world by saving water(s), energy and microplastics. Mimbly’s first product, the Mimbox is a connected device and add-on solution for professional laundry machines that saves energy, recycles water and stops the microplastics released when washing textiles from entering our waterways and oceans. We believe that sustainable solutions will become a part of our everyday lives, it is up to us to develop new concepts to be better than the products of today. We want to have an impact by saving water, energy and microplastics all around the world. We're a passionate team of 13 and growing, and we are committed to building a world-class team to scale with us. About Wrknest: At Wrknest, we take a different approach. Believing in constant innovation and the pursuit of new opportunities, we set out to redefine recruitment. In an era of rapid digital evolution, staying relevant means being adaptable. We look beyond resumes, focusing on potential and offering tailored upskilling to meet the needs of the moment. Discover more about how we match unique talents with opportunities at www.wrknest.se.

9 april 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
AML-analytiker till EY:s spännande projekt 🕵️‍♂️

Om tjänsten I samarbete med Ernst & Young (EY) söker Wrknest nu engagerade AML-analytiker för ett utmanande konsultuppdrag inom banksektorn. Det här är din chans att bidra till samhället genom att vara en del i kampen mot penningtvätt. Genom detta uppdrag kommer du att arbeta nära med både EY och ett erfaret team på en välrenommerad bank, där du får möjlighet att fördjupa din förståelse och dina kunskaper inom området. Dina framtida arbetsuppgifter Som AML-analytiker kommer ditt arbete att vara kritiskt för att identifiera och motverka finansiella brott. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Periodisk uppföljning och bedömning av företagskunders riskklasser. Utföra fördjupade kundkännedomsåtgärder baserat på kundens riskprofil. Utarbeta beslutsunderlag och dokumentation. Genomföra och förvalta riskbedömningar. Vi söker dig som Besitter minst två års relevant erfarenhet som AML-analytiker. Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller juridik. Är flytande i svenska i både tal och skrift. Personliga egenskaper som värdesätts högt i denna roll är att du är självgående, kvalitetsmedveten och resultatinriktad. Övrig information Start: 6 maj. Plats: Stockholm. Omfattning: Heltid, 4 månader. Anställningsform: Konsultuppdrag genom Wrknest. Om kunden Ernst & Young (EY) är ett globalt ledande företag inom revision, skatt, transaktioner och rådgivning. Genom att arbeta på uppdrag hos EY kommer du att få värdefull insikt och erfarenhet från en av de mest framstående aktörerna inom finansbranschen. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

9 april 2024
Sista ansökan:
26 september 2024
Platschef inom mark- & anläggning till Entreprenad i Mälardalen👷🏽‍♀️

Om tjänsten Vi hjälper just nu vår kundinom entreprenad att hitta sin nästa Platschef. Kundenär ett växande företag inom VA- och infrastrukturbranschen med en stabil grund sedan starten 2016. Med fokus på kvalitet och nöjda kunder strävar de alltidefter att vara en pålitlig aktör i sina projekt. Teamet består av dedikerade medarbetare som delar en gemensam passion för att driva och slutföra projekt på bästa möjliga sätt. Som platschef här får dumöjlighet att vara med på en spännande resa där du har ansvar för att leda och genomföra projekt från start till mål. Företaget erbjuder en ledande roll med goda förmåner, där du gesmöjlighet att påverka din egen utveckling. Dina framtida arbetsuppgifter Ansvara för ett eller flera projekt vilket omfattar att utförande, riskhantering, budget, ritningshantering, tid- och resursplanering samt kundkontakt utförs enligt kontrakt och interna överenskommelser Bedriva arbetet i enlighet med gällande lagar, förordningar, avtal och föreskrifter vilka berör projekten Leda teamet på arbetsplatsen och tar ansvar för att ni tillsammans genomför ett lyckat projekt Som platschef leder du produktionen, samarbetar nära beställare, säkerställer att projektet följer tidplanen och uppfyller beställarnas krav och förväntningar. Rollen innebär även att organisera material och personal, läsa och tolka ritningar, samt att vara delaktig i anbudsprocessen och upprättandet av ÄTOR. Vi söker dig som har Några års erfarenhet som platschef inom mark- och/eller anläggningsarbeten där duansvarat för hela eller delar av projekt inom väg, vatten och avlopp B-körkort Kunskap om entreprenadjuridik och arbete med AB04 och AMA Flytande språkkunskaper i svenska och engelska Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid kandidatens personliga egenskaper. Vi söker dig som trivs med ansvar, har god ledarskapsförmåga och kan arbeta självständigt. Du är driven, noggrann och har en stark vilja att leverera hög kvalitet i ditt arbete. Du har förmåga att se helheten i projekten och är bra på att prioritera. Övrig information Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats:Mälardalen, med utgångspunkt från hemmet Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidareanställning Sök gärna så snart som möjligt då företaget jobbar med löpande urval. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer påwww.wrknest.se.

9 april 2024
Sista ansökan:
26 september 2024
Junior mötesbokare till ledande solcells- & batteriföretag! 🌱

Om tjänsten Wrknest söker nu en Junior Mötesbokare till Soldags härliga team på Medborgarplatsen!Soldags är ett snabbväxande bolag med drygt 60 personer i den börsnoterade Soltech-koncernen.De erbjuder en inkluderande arbetsplats med en välkomnande känsla, hög kompetens och en utvecklande arbetsmiljö.Bolaget har de senaste åren expanderat kraftigt och står inför nästa tillväxtfas. Därför söker Soldags sin nästa mötesbokare som vill utveckla och utvecklas med bolaget, jobba med förnybar energi och bidra till elektrifieringen av Sverige. Du kommer att vara en viktig del av den gröna omställningen som just nu pågår i Sverige och världen. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom oss på Wrknest men du kommer anställas direkt hos Soldags. Dina framtida arbetsuppgifter I dennaroll kommer du att vara ansvarig för att ta kontakt med potentiella kunder och boka in möten åt företagets rådgivare. Ditt huvudsakliga fokus kommer att ligga på att skapa och hantera din egen försäljningstratt, där du arbetar för att konvertera leads till kunder. Dessutom kommer du att spela en aktiv roll i att utveckla säljavdelningen genom att bidra med nya idéer och strategier för att öka försäljningen och expandera kundbasen. Vi söker dig som Har tidigare erfarenhetav service och försäljning. Kommunicerar flytande på svenska och engelska. Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är driven och engagerad. Som person är du ocksåmålmedveten, drivs av försäljning ochtrivs i en miljö där arbetet mot uppsatta mål är centralt! Övrig information Start:Omgående. Plats:Medborgarplatsen, Stockholm. Omfattning:Heltid. Anställningsform:Tillsvidareanställning med inledande provanställning. Om företaget Soldags, en del av Soltech-koncernen, är en framträdande aktör inom förnybar energi i Sverige. Företaget erbjuder avancerade solenergilösningar som stöder en hållbar och ekonomisk energiomställning för både privatpersoner och företag. Med en stark tillväxt och en klar vision bidrar Soldags aktivt till den gröna omställningen, vilket skapar en meningsfull arbetsplats för dess team. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer påwww.wrknest.se. Nyckelord:SDR, Sales Development Representative, Mötesbokare, SeniorMötesbokare, Bokningsansvarig, Appointment Setter

9 april 2024
Sista ansökan:
26 september 2024
Servicetekniker till framstående bolag inom lantbrukssektorn 🚜

Om tjänsten Vi söker nu efter en servicetekniker till vår samarbetspartneri Eskilstuna. Detär en framstående aktör inom lantbrukssektorn som specialiserar sig på import, försäljning av lantbruksmaskiner och reservdelar samt tillhandahåller högkvalitativ verkstadsservice. Totalt är deomkring 800 anställda spridda över hela Sverige, på så sättskapar de skillnad och nu behöver de dig för att stärka deras team!Här blir du en del av ett större sammanhang där du erbjuds ett varierat arbete som planeras utifrån dagens händelser. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom oss på Wrknest men du kommer anställas direkt hos kund. Vi önskar därför att all kontakt sker via oss på Wrknest. Dina framtida arbetsuppgifter I denna mångsidiga roll kommer du att arbeta både i verkstaden nära kollegoroch ute på fältet hoskunder. Dina dagliga uppgifter kommer att variera från enklare service och underhåll till mer avancerade reparationer och felsökningar på olika typer av lantbruks- och entreprenadmaskiner. Du kommer att arbeta med både planerat underhåll och akuta reparationer. Vi söker dig som Har en fordonsteknisk utbildning och/eller praktisk erfarenhet av arbete med tunga fordon Har goda kunskaper inom el/hydraulik och du kan läsa schema av dessa Besitter god datavana Innehar lägstB-körkort Kommunicerar flytande på svenska och behärskar engelska. Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är tycker om att utmana dig själv, är ordningsam, ansvarstagande och en duktig problemlösare!Som person är du även noggrann i ditt arbete och såklart serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Övrig information Start:Enligt överenskommelse Plats: Eskilstuna Omfattning: 100% Anställningsform:Tillsvidare med inledande provanställning Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. I rekryteringsprocessens sista steg ingår referenstagning och bakgrundskontroll. Då arbetsmiljö och säkerhet är av högsta prioritet för kunden utförs även drogtest innan kontraktsskrivning. Detta utförs på anläggningen genom salivprov där ett test som visar positivt för icke receptbelagda narkotikaklassade substanser utgör hinder för anställning. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer påwww.wrknest.se.

5 april 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Data Coordinator till stor bank🏦

Om tjänsten: I rollen som Data Coordinator hos Handelsbanken kommer du att spela en nyckelroll i bankens arbete med GDPR och registerutdrag. Detta innebär en unik möjlighet att bidra till en viktig del av bankens efterlevnad av dataskyddslagar och samtidigt skydda kundernas personuppgifter. Du kommer att vara en del av Group Privacy Office inom avdelningen för Information Security and Data Privacy, där du får möjlighet att utveckla och finjustera arbetsprocesser för dataskydd. Dina framtida arbetsuppgifter: Genomföra kartläggning och insamling av kunddata från bankens olika system och tjänster. Bedöma vilka uppgifter som kan och inte kan delas med kunden, med möjlighet att få stöd från teamet. Maskera känslig information som inte bör delas. Förbereda och skicka svarsbrev till kunden, med stöd från kollegor vid behov. Utveckla rutinbeskrivningar, mallar och identifiera möjligheter för processförbättringar, inklusive automatisering. Vi söker dig som: Har erfarenhet av datainsamling och analys, gärna inom områden som GDPR eller AML. Besitter god IT-vana och är bekväm med att navigera i olika system. Är strukturerad, noggrann, och analytisk i ditt arbetssätt. Har utbildning inom relevant område och 1-3 års erfarenhet, gärna från liknande uppdrag. Kan arbeta självständigt inom definierade ramverk och samtidigt bidra till teamets framgång. Övrig information: Start: 24 april 2024 Plats: Stockholm, på kundens kontor Omfattning: Heltid (100%) Anställningsform: Konsultuppdrag till 24 oktober 2024 Ansökningsprocess: Skicka in CV, svar i kravmallen, och motivering till hur du matchar rollen. Ange även tillgänglighet och önskat arvode. Om kunden: Handelsbanken är en av Sveriges ledande banker med en stark tradition av kundnära service och personligt engagemang. Genom Group Privacy Office arbetar banken proaktivt med att skydda personuppgifter och säkerställa efterlevnaden av GDPR. Som en del av detta team får du möjlighet att bidra till bankens fortsatta framgång och integritetsskydd. Om Wrknest: På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

5 april 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Bli en Nyckelspelare i Vårt Team som Koordinator 🌟

Om tjänsten Vi på Wrknest söker en driven och organiserad koordinator som trivs i en roll där de får planera, strukturera och effektivisera våra dagliga rutiner. I denna centrala roll kommer du att vara en ovärderlig resurs för vårt team genom att hantera kalendrar, e-post, möten och resor, samtidigt som du säkerställer att vårt kontor är en välkomnande och trevlig plats för alla. Dina framtida arbetsuppgifter Du kommer att spela en avgörande roll i att hålla vårt team organiserat och fokuserat på våra mål. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Hantera och underhålla kalendrar och e-post, optimera tid genom proaktiv planering. Förbereda möten, dagordningar, hålla protokoll och följa upp åtgärdspunkter. Organisera externa och interna möten samt evenemang. Äga och utveckla den årliga mötesstrukturen. Boka affärsresearrangemang, inklusive flyg, transport och logi. Stödja chefen med vissa personliga behov. Vi söker dig som är en mästare på att organisera och prioritera i en snabbföränderlig miljö. Du har tidigare erfarenhet av liknande administrativa roller och är van vid att hantera olika uppgifter samtidigt. Kunskaper inom ekonomi och erfarenhet av att hantera kommunikationskanaler är meriterande. Som person är du proaktiv, har ett öga för detaljer och är utmärkt på att kommunicera med olika intressenter på alla nivåer. Att kunna anpassa sig snabbt och hantera förändringar med ett leende är egenskaper som värderas högt. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Plats: Stockholm, med möjlighet till flexibelt arbete. Omfattning: Heltid. Anställningsform: Tillsvidare med provanställning. Om kunden Vår kund är ett framstående företag som ständigt strävar efter att förbättra och effektivisera sina interna processer. De värdesätter samarbete och öppenhet och ser sina anställda som sin största tillgång. I denna roll får du möjlighet att arbeta nära ledningen och bidra till företagets framgång. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

4 april 2024
Sista ansökan:
21 september 2024
Auktoriserad revisor till Uddevalla & Tanum!

Vi söker för vår kunds räkning en auktoriserad revisor i Uddevalla eller Tanum! Nu ges möjligheten för dig som är auktoriserad revisor att bli en del av ett familjärt bolag beläget i Uddevalla och Tanum. Du erbjuds en flexibel arbetsplats med medarbetarfokus och god kultur. Kunderna varierar från små till medelstora bolag, vilket ger dig chansen att skapa och fördjupa goda relationer med dina kunder! På sikt kan delägarskap bli aktuellt. Start: Enligt överenskommelse Plats: Uddevalla, Tanum Anställningsform: Tillsvidareanställning, direkthos vår kund. Sök gärna så snart som möjligt då vi arbetar med löpande urval. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer påwww.wrknest.se.

2 april 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024