Lediga jobb hos Asta Agency AB
Om företaget Asta Agency söker för kunds räkning en ekonomiadministratör med start omgående. Detta är ett konsultuppdrag i sex månader. Du blir anställd hos Asta Agency och arbetar som konsult hos företaget. Du får mer information om företaget under en första intervju. Om tjänstenI rollen som ekonomiadministratör arbetar du i en bred och varierad roll inom ekonomi, orderhantering och administration. I rollen ansvarar du för hantering av kundreskontra, inklusive orderläggning, fakturering mot kund, utskick av betalningspåminnelser och räntefakturor, inläsning av inbetalningsfiler, samt underhåll av masterdata och utbetalningar kopplade till kundreskontran. Du hanterar hela faktureringsprocessen och arbetar löpande med orderläggning och lagerkontroll. Bokföring och bokslutsuppgifter kopplade till kundreskontran ingår också i dina ansvarsområden, liksom inventory management. Du kommer att ge stöd till verksamheten i arbetet med försäljningsorder och fakturering samt bistå med olika ekonomiska och inköpsadministrativa uppgifter. Kvalifikationer och egenskaper Eftergymnasial utbildning inom ekonomi, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet Erfarenhet av arbete med kundreskontra, order, fakturering och uppföljning i ett större ERP-system Van och effektiv användare av ekonomi- och affärssystem, det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i Fortnox Meriterande med erfarenhet från lager- eller produktföretag Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Övrig information Start: Omgående Plats: Centrala Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta AgencyAsta Agency är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt tjänstemän i hela Sverige med fokus på Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi rekryterar och hyr ut specialister och generalister inom försäljning, marknad, HR, kundservice, ekonomi, administration, IT och tech. Med fokus på kvalitet, långsiktighet och smarta lösningar stöttar vi både företag och kandidater i nästa steg. Läs mer om hur vi arbetar med rekrytering, bemanning och hyrrekrytering på astaagency.se.
Om företaget TURN Energy är i framkant av förnybar och ren energi med en snabbt växande portfölj av solkraftsprojekt och siktar på att vara marknadsledande inom storskalig solelsproduktion i Sverige åren framöver. Att vara en del av TURN Energy innebär att du som anställd får en unik möjlighet att bidra till en växande och oberoende energiproducent. Du kommer vara en del av en spännande resa där dina arbetsuppgifter bidrar till att skapa såväl framgång som tillväxt. Som en del i deras utveckling framåt samarbetar vi på Asta Agency med TURN Energy i den här rekryteringsprocessen. Det är ett konsultuppdrag med god möjlighet till anställning hos dem. Du blir initialt anställd av Asta Agency och arbetar som konsult hos TURN Energy. Om tjänstenI rollen ansvarar du för att driva och genomföra djupgående finansiella analyser genom avancerad finansiell modellering och värderingstekniker med syftet att utvärdera investeringsmöjligheter. Du fungerar som modellägare och arbetar kontinuerligt med att utveckla både modeller och analysverktyg. En viktig del av arbetet innebär att löpande följa upp och analysera prestandan för både befintliga och potentiella investeringar. Du förser ledningen med regelbundna rapporter och utvecklar strategier för att maximera avkastningen, samtidigt som du aktivt bidrar till att investeringar genomförs på ett effektivt sätt. Rollen innebär även att du driver affärscase och samarbetar tätt med kollegor från olika delar av verksamheten för att identifiera nya affärsmöjligheter och förstå omvärldsförändringar. Huvudsakliga ansvarsområden: Driva och utföra grundlig finansiell analys genom att använda finansiell modellering och värderingstekniker för att utvärdera investeringsmöjligheter. Agera som modellägare och kontinuerligt utveckla modeller och arbetsverktyg. Övervaka och analysera prestandan för befintliga och framtida investeringar, tillhandahålla regelbundna rapporter till ledningen och utveckla strategier för att maximera avkastningen samt driva genomförandet av investeringsbeslut. Driva business case och gemensam utveckling av affärsmöjligheter och omvärldsfaktorer tillsammans med kollegor från olika enheter. Kvalifikationer och egenskaper Akademisk bakgrund inom finans, ekonomi, företagsekonomi eller ett relaterat område. 4-7 års yrkeserfarenhet från en liknande roll. Mycket goda eller liknande kunskaper i finansiella analysverktyg, såsom Excel, eller andra relevanta plattformar. Goda skriftliga och muntliga kommunikationsfärdigheter, med förmågan att presentera komplex information tydligt och koncist. Starka organisatoriska och tidsstyrningsförmågor, vilket gör det möjligt för dig att prioritera arbetsuppgifter och möta deadlines. Det är ett plus om du har erfarenhet av och varit involverad i investerarrelationer. Du trivs i en snabbföränderlig miljö. Proaktiv och självständig, tar egna initiativ för att uppnå goda resultat. Övrig information Start: Omgående Plats: Uppsala Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta AgencyAsta Agency är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt tjänstemän i hela Sverige med fokus på Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi rekryterar och hyr ut specialister och generalister inom försäljning, marknad, HR, kundservice, ekonomi, administration, IT och tech. Med fokus på kvalitet, långsiktighet och smarta lösningar stöttar vi både företag och kandidater i nästa steg. Läs mer om hur vi arbetar med rekrytering, bemanning och hyrrekrytering på astaagency.se.
Om företaget Torell Pump AB är en specialist inom flödesteknik med över 60 års erfarenhet i branschen. Företaget erbjuder ett brett sortiment av högkvalitativa pumpar och vattenbehandlingsutrustning till industri och VA-verk i Sverige och Norge. Torell Pump samarbetar med ledande tillverkare och har sedan starten byggt upp en stark expertis inom sitt område. Förutom försäljning tillhandahåller de även service, reparationer och förebyggande underhåll av kunders utrustning. Sedan 2011 ingår företaget i den börsnoterade koncernen Indutrade. Vi på Asta Agency samarbetar med Torell Pump i denna rekrytering och söker nu en servicechef med placering i Stockholm. Rollen innebär resor inom Sverige och Norge och är en nyckelposition i företagets tillväxt. Du rapporterar direkt till VD. Om tjänstenTorell Pump befinner sig i en expansiv fas och söker en servicechef som ska driva och utveckla företagets serviceverksamhet. Rollen är ny och innebär både operativa och strategiska ansvarsområden, som du är med och formar. Serviceavdelningen består idag av två servicetekniker med bas på företagets servicecenter i Motala. Som servicechef har du personalansvar för teamet och deltar själv i serviceuppdrag som tekniker. Du arbetar nära säljavdelningen, både i försäljning av service och i större projekt. En viktig del av rollen är att, i nära samarbete med VD, forma en långsiktig plan för serviceverksamhetens tillväxt. Det innebär att utveckla processer, stärka organisationen och identifiera nya affärsmöjligheter. Eftersom Torell Pump har kunder i hela Sverige och Norge, ingår regelbundna resor i tjänsten. Ansvarsområden: Operativt arbete i serviceuppdrag hos kunder Försäljning av service samt samarbete med säljare vid försäljning av större projekt Personalansvar för servicetekniker Strategisk planering av serviceverksamhetens tillväxt tillsammans med VD Kvalifikationer och egenskaperVi söker dig som vill ta nästa steg i din karriär och vara med och forma företagets serviceverksamhet i deras tillväxtresa. Förutom en gedigen erfarenhet av pumpservice ställer vi höga krav på dina personliga egenskaper. Som person är du prestigelös och vill utvecklas i samarbete med andra, vilket är viktigt både för dig i din roll som ledare och för organisationen. Du har en god förmåga att arbeta strukturerat och är van att driva ditt arbete självständigt samt ta stort eget ansvar. Även om du inte haft en ledarroll tidigare, söker vi dig med ledaregenskaper som motiveras av att se andra personer växa och utvecklas där du inspirerar både genom handling och ord. Därtill söker vi dig som har: Gedigen erfarenhet av en roll inom pumpservice Elbehörighet AL, alternativt minst fyra års praktisk erfarenhet från elarbeten, exempelvis som elektriker Goda kunskaper i svenska och engelska Körkort God system- och datorvana Meriterande: Kunskaper i styr- och reglerteknik Kunskaper i tyska Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta AgencyAsta Agency är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt tjänstemän i hela Sverige med fokus på Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi rekryterar och hyr ut specialister och generalister inom försäljning, marknad, HR, kundservice, ekonomi, administration, IT och tech. Med fokus på kvalitet, långsiktighet och smarta lösningar stöttar vi både företag och kandidater i nästa steg. Läs mer om hur vi arbetar med rekrytering, bemanning och hyrrekrytering på astaagency.se.
Om företaget Torell Pump AB är en specialist inom flödesteknik med över 60 års erfarenhet i branschen. Företaget erbjuder ett brett sortiment av högkvalitativa pumpar och vattenbehandlingsutrustning till industri och VA-verk i Sverige och Norge. Torell Pump samarbetar med ledande tillverkare och har sedan starten byggt upp en stark expertis inom sitt område. Förutom försäljning tillhandahåller de även service, reparationer och förebyggande underhåll av kunders utrustning. Läs mer om Torell Pump här. Sedan 2011 ingår företaget i den börsnoterade koncernen Indutrade. Läs mer om Indutrade här. Vi på Asta Agency samarbetar med Torell Pump i denna rekrytering och söker nu en chef för deras innesäljavdelning med placering på deras kontor i Hammarby Sjöstad i Stockholm. Du kommer ansvara för ett team om fyra personer och du rapporterar direkt till VD. Om tjänstenSom Chef för innesälj har du personalansvar för ett team på fyra personer som arbetar med teknisk försäljning, orderhantering och eftermarknad. Du kommer att ta ett helhetsansvar för innesäljavdelningen, både i det dagliga arbetet, personalen och i dess långsiktiga utveckling av funktionen. Torell Pump är inne i en spännande fas med fokus på tillväxt, och i rollen får du vara med och forma hur ni arbetar framåt, tillsammans med övriga i ledningsgruppen. Därtill är du delaktig i det dagliga arbetet där du ansvarar för att hantera hela kedjan från offert till order, och bidrar till att skapa smidiga, affärsmässiga lösningar tillsammans med både utesälj, leverantörer och interna produktansvariga. Ditt uppdrag: Leda och coacha teamet inom innesälj och eftermarknad Säkerställa tydliga processer för samarbete mellan innesälj, utesälj och projekt Utveckla rutiner och struktur för offertflöden, orderhantering och leverantörsdialog Ansvara för resursplanering och kompetensutveckling inom teamet Vara operativt delaktig i kunddialog, affärsstöd och offerthantering Kvalifikationer och egenskaperDu har förmåga att arbeta självständigt och driva utvecklingsarbete framåt. Med en strukturerad och lösningsorienterad inställning skapar du engagemang genom att vara lyhörd och tydlig i din kommunikation, för att nå gemensamma mål. Du trivs i nära samarbete med både kunder och kollegor och har ett intresse för såväl teknik som affärsutveckling. Samtidigt är du strukturerad och noggrann, med en stark känsla för ordning och uppföljning. Du blir en del av ett sammansvetsat team i en platt organisation där du får mycket eget ansvar, möjlighet till utveckling och en stark sammanhållning. Hos Torell Pump får du arbeta med teknik i framkant och i en vardag där du snabbt ser resultatet av dina insatser. Därtill söker vi dig som har: Eftergymnasial utbildning inom ett tekniskt område, exempelvis från en yrkeshögskola, högskola eller högre utbildning. Tidigare erfarenhet från teknisk försäljning, offertarbete eller projektledning. Flytande kunskaper i svenska och engelska, det är meriterande med kunskaper i tyska. God systemvana, det är meriterande om du har erfarenhet av affärssystemet Pyramid. B-körkort. Tidigare ledarerfarenhet är meriterande, men inte ett krav. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Hammarby Sjöstad Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Övriga förmåner: Kollektivavtal, bonus, friskvårdsbidrag, semester och hybrid arbetsplats Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan annonsen avpubliceras. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta AgencyAsta Agency är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt tjänstemän i hela Sverige med fokus på Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi rekryterar och hyr ut specialister och generalister inom försäljning, marknad, HR, kundservice, ekonomi, administration, IT och tech. Med fokus på kvalitet, långsiktighet och smarta lösningar stöttar vi både företag och kandidater i nästa steg. Läs mer om hur vi arbetar med rekrytering, bemanning och hyrrekrytering på astaagency.se.
Om företaget Torell Pump AB är en specialist inom flödesteknik med över 60 års erfarenhet i branschen. Företaget erbjuder ett brett sortiment av högkvalitativa pumpar och vattenbehandlingsutrustning till industri och VA-verk i Sverige och Norge. Torell Pump samarbetar med ledande tillverkare och har sedan starten byggt upp en stark expertis inom sitt område. Förutom försäljning tillhandahåller de även service, reparationer och förebyggande underhåll av kunders utrustning. Läs mer om Torell Pump här. Sedan 2011 ingår företaget i den börsnoterade koncernen Indutrade. Läs mer om Indutrade här. Vi på Asta Agency samarbetar med Torell Pump i denna rekrytering och söker nu en teknisk innesäljare med placering på deras kontor i Hammarby Sjöstad, Stockholm. Om tjänstenSom teknisk innesäljare är du en viktig del av säljteamet och arbetar med försäljning av pumpar, maskinell utrustning och reservdelar till kunder inom industri och offentlig sektor i Sverige och Norge. Rollen innebär mycket kundkontakt och teknisk problemlösning, då du ofta är den första kontaktpunkten för kunder med tekniska frågor eller behov. Du ansvarar för att hantera hela kedjan från offert till order, och bidrar till att skapa smidiga, affärsmässiga lösningar tillsammans med både utesälj, leverantörer och interna produktansvariga. Du kommer även ges möjlighet till kund- och leverantörsbesök vid behov, det är därför viktigt att du ser möjligheter med att få resa i tjänsten. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Orderregistrering och leveransbevakning Teknisk rådgivning, dimensionering och prissättning av produkter Ta affärer från förfrågan till färdig fakturering Vara en viktig kontaktperson för både kund och leverantör Delta i interna förbättringsprojekt och följa riktlinjer för kvalitet och säkerhet Kvalifikationer och egenskaperDu är en person som sätter kunden i fokus och har ett lösningsorienterat arbetssätt. Du trivs med att ta eget ansvar, arbetar självständigt och driver dina uppgifter framåt på ett engagerat sätt. Samtidigt är du strukturerad och noggrann, med en stark känsla för ordning och uppföljning. Du kommunicerar tydligt och samarbetar gärna med andra, både internt och externt, för att nå gemensamma mål. Du blir en del av ett sammansvetsat team i en platt organisation där du får mycket eget ansvar, möjlighet till utveckling och en stark sammanhållning. Hos Torell Pump får du arbeta med teknik i framkant och i en vardag där du snabbt ser resultatet av dina insatser. Därtill söker vi dig som har: Eftergymnasial utbildning inom ett tekniskt område, exempelvis från en yrkeshögskola, som högskoleingenjör eller högre utbildning. Tidigare erfarenhet från en roll inom innesälj, gärna med en teknisk inriktning alternativt att du har ett stort tekniskt intresse. Flytande kunskaper i svenska och engelska, det är meriterande med kunskaper i tyska. God systemvana, det är meriterande om du har erfarenhet av affärssystemet Pyramid. B-körkort. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Hammarby Sjöstad Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Övriga förmåner: Kollektivavtal, bonus, friskvårdsbidrag, semester och hybrid arbetsplats Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan annonsen avpubliceras. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta AgencyAsta Agency är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt tjänstemän i hela Sverige med fokus på Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi rekryterar och hyr ut specialister och generalister inom försäljning, marknad, HR, kundservice, ekonomi, administration, IT och tech. Med fokus på kvalitet, långsiktighet och smarta lösningar stöttar vi både företag och kandidater i nästa steg. Läs mer om hur vi arbetar med rekrytering, bemanning och hyrrekrytering på astaagency.se.
Om företaget TURN Energy är i framkant av förnybar och ren energi med en snabbt växande portfölj av solkraftsprojekt och siktar på att vara marknadsledande inom storskalig solelsproduktion i Sverige åren framöver. Att vara en del av TURN Energy innebär att du som anställd får en unik möjlighet att bidra till en växande och oberoende energiproducent. Du kommer vara en del av en spännande resa där dina arbetsuppgifter bidrar till att skapa såväl framgång som tillväxt. Som en del i deras utveckling framåt samarbetar vi på Asta Agency med TURN Energy i den här rekryteringsprocessen. Det är ett konsultuppdrag med god möjlighet till anställning hos dem. Du blir initialt anställd av Asta Agency och arbetar som konsult hos TURN Energy. Om tjänstenI rollen ansvarar du för att driva och genomföra djupgående finansiella analyser genom avancerad finansiell modellering och värderingstekniker med syftet att utvärdera investeringsmöjligheter. Du fungerar som modellägare och arbetar kontinuerligt med att utveckla både modeller och analysverktyg. En viktig del av arbetet innebär att löpande följa upp och analysera prestandan för både befintliga och potentiella investeringar. Du förser ledningen med regelbundna rapporter och utvecklar strategier för att maximera avkastningen, samtidigt som du aktivt bidrar till att investeringar genomförs på ett effektivt sätt. Rollen innebär även att du driver affärscase och samarbetar tätt med kollegor från olika delar av verksamheten för att identifiera nya affärsmöjligheter och förstå omvärldsförändringar. Huvudsakliga ansvarsområden: Driva och utföra grundlig finansiell analys genom att använda finansiell modellering och värderingstekniker för att utvärdera investeringsmöjligheter. Agera som modellägare och kontinuerligt utveckla modeller och arbetsverktyg. Övervaka och analysera prestandan för befintliga och framtida investeringar, tillhandahålla regelbundna rapporter till ledningen och utveckla strategier för att maximera avkastningen samt driva genomförandet av investeringsbeslut. Driva business case och gemensam utveckling av affärsmöjligheter och omvärldsfaktorer tillsammans med kollegor från olika enheter. Kvalifikationer och egenskaper Akademisk bakgrund inom finans, ekonomi, företagsekonomi eller ett relaterat område. 4-7 års yrkeserfarenhet från en liknande roll. Mycket goda eller liknande kunskaper i finansiella analysverktyg, såsom Excel, eller andra relevanta plattformar. Goda skriftliga och muntliga kommunikationsfärdigheter, med förmågan att presentera komplex information tydligt och koncist. Starka organisatoriska och tidsstyrningsförmågor, vilket gör det möjligt för dig att prioritera arbetsuppgifter och möta deadlines. Det är ett plus om du har erfarenhet av och varit involverad i investerarrelationer. Du trivs i en snabbföränderlig miljö. Proaktiv och självständig, tar egna initiativ för att uppnå goda resultat. Övrig information Start: Omgående Plats: Uppsala Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta AgencyAsta Agency är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt tjänstemän i hela Sverige med fokus på Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi rekryterar och hyr ut specialister och generalister inom försäljning, marknad, HR, kundservice, ekonomi, administration, IT och tech. Med fokus på kvalitet, långsiktighet och smarta lösningar stöttar vi både företag och kandidater i nästa steg. Läs mer om hur vi arbetar med rekrytering, bemanning och hyrrekrytering på astaagency.se.
Om företaget Företaget är ett globalt teknikföretag med internationell karaktär. De är idag en av de ledande aktörerna inom sitt område och erbjuder ett brett utbud av produkter och tjänster som hjälper företag att förbättra sin produktivitet och effektivitet. Med fokus på hållbarhet och innovation arbetar de för att stödja sina kunder i övergången till digitala och miljövänliga arbetsplatser, och företaget är verksamt i över 200 länder världen över. De söker nu en AV-tekniker till Göteborg och Uppsala. Mer information om företaget får du under första intervjun. Vi på Asta Agency samarbetar med företaget i den här rekryteringsprocessen. Det är ett konsultuppdrag med god möjlighet till anställning hos dem. Du blir initialt anställd av Asta Agency och arbetar som konsult hos företaget. Om tjänsten Som AV-tekniker är du ute hos kund och installerar olika typer av mötesrumslösningar. Du tillhör företagets område för communication services och arbetet handlar främst om att installera skärmar, kameror, mikrofoner och annan utrustning för videokonferens, i såväl små som stora mötesrum. Installationerna varierar i omfattning: från enklare uppdrag som tar en timme till större projekt som kräver heldagar. Du kommer att arbeta med både nyinstallationer och serviceärenden och hantera produkter från flera varumärken. Det är viktigt att du är tekniskt händig då det är avgörande för både kvalitet och helhetsintryck. Du samarbetar nära en dispatcher och supporttekniker. Du utgår hemifrån med din servicebil och planerar dina dagar tillsammans med dina kollegor. Ansvarsområden: Installation av AV- och mötesrumslösningar ute hos kund Kabeldragning och montering av teknisk utrustning Funktions- och kvalitetskontroller av installerad utrustning Felsökning i samarbete med koordinator samt support från second- och third line Serviceuppdrag hos befintliga kunder Dokumentation i företagets ärendehanteringssystem Kvalifikationer och egenskaper Som person är du kvalitetsmedveten och noggrann i ditt arbete – du ser till att varje installation håller hög standard och att allt fungerar som det ska innan du lämnar platsen. Du är flexibel och har lätt för att anpassa dig efter olika typer av uppdrag, kunder och arbetsmiljöer. Med ett serviceinriktat förhållningssätt är du mån om att skapa en positiv upplevelse för kunden och att alltid leverera med ett professionellt bemötande. Kunskap om AV teknik Erfarenhet från en liknande roll sedan innan Svenskt medborgarskap, säkerhetsprövning ingår i rekryteringsprocessen Körkort Flytande kunskaper i svenska och engelska Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Göteborg, Uppsala eller Gävle Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt tjänstemän i hela Sverige med fokus på Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi rekryterar och hyr ut specialister och generalister inom försäljning, marknad, HR, kundservice, ekonomi, administration, IT och tech. Med fokus på kvalitet, långsiktighet och smarta lösningar stöttar vi både företag och kandidater i nästa steg. Läs mer om hur vi arbetar med rekrytering, bemanning och hyrrekrytering på astaagency.se.
Om företaget FAR är en branschorganisation inom redovisning, revision och rådgivning som bland annat utvecklar tydliga spelregler, rätt kompetens och tillförlitlig information för näringsliv och samhälle. FAR är också ett av Sveriges största privata utbildningsföretag inom ekonomiområdet, med 400 utbildningstillfällen årligen. FAR Online är dessutom den ledande tjänsten för digital tillgång till regler och handledning inom ekonomiområdet. Vi är över 50 medarbetare, som arbetar i moderna lokaler centralt i Stockholm nära centralstationen. Vi söker nu en kundservicemedarbetare som ska förstärka vårt duktiga och engagerade kundserviceteam. Om tjänstenDu kommer att tillhöra Kundservice som är ett litet och varmt team. Här är vi måna om varandra och om att ha roligt på vägen mot våra mål. Vi jobbar aktivt mot uppsatta mål och vi gör det tillsammans, vi tror på laget före jaget! Tillsammans har vi på kundservice över 30 års erfarenhet av god kundservice och vi jobbar aktivt med att hitta vägar att balansera kundens behov av personlig service med kundens behov av hjälp till självhjälp och snabba svar. Dina arbetsuppgifter: Ge förstklassig service till våra kunder och medlemmar via e-post, chatt och telefon Aktivt jobba med försäljning/merförsäljning Proaktivt kontakta kunder via telefon och e-post Se till att feedback och förbättringsförslag förs vidare i organisationen Aktivt bidra med idéer om hur vi kan bli ännu bättre på kundservice och försäljning Underhålla vårt kund- och medlemsregister Orderhantering i olika ordersystem Kvalifikationer och egenskaper Du får gärna vara van att jobba med flera olika produkter samtidigt, då vi hanterar frågor om FAR Online, kurser, medlemskap i FAR och mycket annat. Du har god systemvana och har tidigare arbetat i ett ärendehanteringssystem för kundservice. Du tycker att det är roligt både att lära dig nya saker, men också att komma med nya idéer för hur vi kan effektivisera arbetet och jobba smartare. Erfarenhet av Microsoft Dynamics är meriterande men inget krav. Vi söker dig som: har minst fem års erfarenhet av kundservicearbete och/eller försäljning är van vid att möta kunder i chatt, telefon och mejl är van vid att arbeta mot uppsatta mål, så väl försäljning som andra arbetar obehindrat i flera system samtidigt uttrycker dig obehindrat i både tal och skrift är positiv, lösningsorienterad och inte räds att ta egna initiativ har god samarbetsförmåga, både med egna teamet men också med övrig organisation har ett stort driv och förändringsvilja har ett allmänt intresse för AI och digitalisering är noggrann både i kontakt med kund och när du utför administrativa sysslor har god vana att prestera i högt tempo vill ha roligt på jobbet! Övrig information Start: Enligt överenskommelse men önskvärt den 1 september Plats: Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Om företaget Servicefinder är en svensk digital marknadsplats som kopplar samman konsumenter med tjänsteföretag. De grundades 2006 med målet att göra det enkelt för privatpersoner och företag att hitta samt jämföra lokala tjänsteleverantörer inom en mängd olika branscher, såsom bygg, renovering, städning, trädgårdsarbete, flytt och mycket mer. Genom Servicefinders plattform kan användare beskriva sina behov och få offerter från kvalitetssäkrade leverantörer, vilket skapar en konkurrenskraftig process som ofta leder till lägre priser och bättre tjänstekvalitet. Med sitt fokus på enkelhet, kvalitet och trygghet strävar Servicefinder efter att vara en självklar plattform för alla som söker professionella tjänster. I Stockholm sitter de i rymliga lokaler i Sturegallerian som de delar tillsammans med Prisjakt. Om tjänstenHos Servicefinder tillhör du ett team av säljare som fokuserar på nykundsförsäljning. Teamets mål är att få affären att nå nya nivåer och de söker därför nya säljare till sitt team. Som säljare ansvarar du för hela säljcykeln inom B2B vilket innebär identifiering och analys av kunder fram till att avtalet är signerat. Försäljningen sker främst via telefon, men du har även hjälp av system och demoverktyg för att nå ut till kunderna. Du samarbetar nära avdelningen för Customer Experience som du även lämnar över kunden till efter signerad offert. Ansvar för hela säljcykeln, från kundanalys till signerat avtal. Telefon som främsta arbetsverktyg. Du arbetar med B2B-försäljning och skapar goda kundrelationer. Nära samarbete med teamet samt avdelningen för Customer Experience. Kvalifikationer och egenskaper På Servicefinder prioriteras din personlighet främst! Ditt engagemang, driv och förmåga att samarbeta effektivt med andra värdesätts högt. Vi söker dig som är en målmedveten och ansvarstagande person med en naturlig förmåga att kommunicera och skapa relationer. Du är inte rädd för att ta ”nej” som en del av processen och är alltid på jakt efter utveckling. Som en del av teamet på Servicefinder får du möjligheten att utvecklas och växa, med stöd från kollegor och ledare. Med rätt nyfikenhet, attityd och mindset har du alla förutsättningar för att utvecklas och främja din karriär. Dessutom söker vi dig som har: Tidigare erfarenhet av försäljning, det är meriterande om du har jobbat med B2B-försäljning eller med telefon som verktyg sedan innan. God system- och datorvana. Flytande kunskaper i svenska och engelska. En idrottsbakgrund (Meriterande) Övrig information Start: Augusti/September 2025 Plats: Östermalm, Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Grundlön + Provision/Bonus Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta AgencyAsta Agency är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt tjänstemän i hela Sverige med fokus på Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi rekryterar och hyr ut specialister och generalister inom försäljning, marknad, HR, kundservice, ekonomi, administration, IT och tech. Med fokus på kvalitet, långsiktighet och smarta lösningar stöttar vi både företag och kandidater i nästa steg. Läs mer om hur vi arbetar med rekrytering, bemanning och hyrrekrytering på astaagency.se.
Om företaget Företaget är ett globalt teknikföretag med internationell karaktär. De är idag en av de ledande aktörerna inom sitt område och erbjuder ett brett utbud av produkter och tjänster som hjälper företag att förbättra sin produktivitet och effektivitet. Med fokus på hållbarhet och innovation arbetar de för att stödja sina kunder i övergången till digitala och miljövänliga arbetsplatser, och företaget är verksamt i över 200 länder världen över. De söker nu en AV-tekniker till Göteborg och Uppsala. Mer information om företaget får du under första intervjun. Vi på Asta Agency samarbetar med företaget i den här rekryteringsprocessen. Det är ett konsultuppdrag med god möjlighet till anställning hos dem. Du blir initialt anställd av Asta Agency och arbetar som konsult hos företaget. Om tjänstenSom AV-tekniker är du ute hos kund och installerar olika typer av mötesrumslösningar. Du tillhör företagets område för communication services och arbetet handlar främst om att installera skärmar, kameror, mikrofoner och annan utrustning för videokonferens, i såväl små som stora mötesrum. Installationerna varierar i omfattning: från enklare uppdrag som tar en timme till större projekt som kräver heldagar. Du kommer att arbeta med både nyinstallationer och serviceärenden och hantera produkter från flera varumärken. Det är viktigt att du är tekniskt händig då det är avgörande för både kvalitet och helhetsintryck. Du samarbetar nära en dispatcher och supporttekniker. Du utgår hemifrån med din servicebil och planerar dina dagar tillsammans med dina kollegor. Ansvarsområden: Installation av AV- och mötesrumslösningar ute hos kund Kabeldragning och montering av teknisk utrustning Funktions- och kvalitetskontroller av installerad utrustning Felsökning i samarbete med koordinator samt support från second- och third line Serviceuppdrag hos befintliga kunder Dokumentation i företagets ärendehanteringssystem Kvalifikationer och egenskaper Som person är du kvalitetsmedveten och noggrann i ditt arbete – du ser till att varje installation håller hög standard och att allt fungerar som det ska innan du lämnar platsen. Du är flexibel och har lätt för att anpassa dig efter olika typer av uppdrag, kunder och arbetsmiljöer. Med ett serviceinriktat förhållningssätt är du mån om att skapa en positiv upplevelse för kunden och att alltid leverera med ett professionellt bemötande. Kunskap om AV teknik Erfarenhet från en liknande roll sedan innan Svenskt medborgarskap, säkerhetsprövning ingår i rekryteringsprocessen Körkort Flytande kunskaper i svenska och engelska Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Göteborg, Uppsala eller Gävle Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta AgencyAsta Agency är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt tjänstemän i hela Sverige med fokus på Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi rekryterar och hyr ut specialister och generalister inom försäljning, marknad, HR, kundservice, ekonomi, administration, IT och tech. Med fokus på kvalitet, långsiktighet och smarta lösningar stöttar vi både företag och kandidater i nästa steg. Läs mer om hur vi arbetar med rekrytering, bemanning och hyrrekrytering på astaagency.se.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 87 jobb