Montör / Mekaniker till större fordon
Hirely AB
Fordonsmontörer

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om företaget: Svabo Kaross har mångårig erfarenhet av att utveckla, konstruera och bygga karosser med högt ställda krav på kvalité, funktion och livslängd. Idag har de tagit tätpositionen och blivit landets ledande leverantör när det gäller kundanpassade djurbilskarosser. Deras största kunder är djurbilsåkare, åkerier samt bil- och lastbilsåterförsäljare i Sverige och internationellt, men även energiföretag, kommuner och privata företag. De är välkända för sina specialanpassade djurbilskarosser men även manskapshytter för spårgående fordon och lastbilar, verkstadsskåp, flak, liftar etc. Alla material uppfyller beställarnas höga krav på kvalitet, funktion och beständighet. De har erfarna konstruktörer som alltid ser till att kundernas önskemål uppfylls. Om tjänsten: Tjänsten som montör innebär att du utför byggnationer i enlighet med tilldelat underlag. Du monterar komponenter och inredning noggrant och effektivt enligt företagets specifikationer och utför diverse tester enligt avcheckningsdokument. Det är av stor betydelse att du följer uppsatta ledtider på projekt och jobbar aktivt med produktionens förbättringsarbete och effektivisering. Om dig: Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av elektiskt/mekaniskt arbete och kunskap inom ritningsläsning. Du behöver tidigare ha arbetat med montage på större fordon, hydraulik/luft schema/kopplingar. Som person är du ordningsam, idérik och ansvarsfull. Du gillar ordning och reda, är serviceminded och har högt kundfokus. Du tummar inte på kvalitén och håller alltid satta kvalitetskrav. Vidare är du en lagspelare som lägger vikt vid att teamet drar mot samma mål. Meriterande för tjänsten är om du har kunskap inom svets och kan läsa elscheman/kopplingar. Har truckkort, liftkort och traverskort. Övrigt: Tjänsten är en så kallad hyrrekrytering där du först anställs av PIKE Personal och jobbar som konsult hos Svabo Kaross för att sedan övergå i anställning hos Svabo Kaross om allt fungerar väl. Arbetstid: 7.00-16.00 Lön: Enligt avtal Plats: Kristianstad Alla frågor i rekryteringsprocessen hänvisas till oss på PIKE Personal. Urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan! PIKE Personal verkar som en extern HR-partner där vi bistår våra kunder med personallösningar. Vi arbetar med rekrytering och personaluthyrning för såväl tjänstemän som kollektivpersonal- från kontor till produktion.

26 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Assisterande Administratör
Hirely AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: DM TAK är ett stabilt, professionellt och sedan länge, växande företag som arbetar med högkvalitativ takläggning och takservice i Stockholmsregionen. Vi jobbar för att leverera tak som håller längre. Företaget har idag 24 anställda som i sin tur samarbetar med ca 40 underentreprenörer. Verksamheten utgår från våra lokaler i Länna Industriområde. Just nu söker vi en person som kan och verkligen vill hjälpa vår organisation att växa och bli ännu starkare. Därför söker vi nu en: SERVICEINRIKTAD ADMINISTRATIV ASSISTENT Vad innebär den här rollen? Som Administrativ Assistent arbetar du brett med att lösa det som krävs – stort som smått. Det kan röra sig om nästan vad som helst som behöver fixas för att verksamheten ska rulla på smidigt. Du är spindeln i nätet när det kommer till det praktiska. Det kan handla om att se till att datorer är uppdaterade och fungerar som de ska, att intern kommunikation fungerar effektivt, att våra bilar sköts korrekt av personalen och att säkerhetsrutiner följs. Det är ett varierande och stundtals krävande jobb där du behöver ta mycket ansvar. Med dig på plats får vi ännu mer flyt i en redan välfungerande organisation. För att lyckas i rollen behöver du: Vara riktigt duktig på datorer och digitala verktyg – någon formell utbildning krävs inte, men du måste ha högteknisk vana. Ha lätt för att slutföra uppgifter, vara lösningsorienterad och kunna organisera ditt arbete effektivt. Gilla att hjälpa människor och ha lätt för att visa det i handling. Vara ansvarstagande, driven och beredd att jobba hårt för att hjälpa teamet nå sina mål. Behärska svenska väl i både tal och skrift. Vad erbjuder vi? Du kommer jobba i ett team där vi stöttar varandra genom att alla gör sitt bästa och driver på. Du kommer jobba i ett bolag som har väldigt höga ambitioner när det gäller tillväxt och det är därför vi vill ha med dig på den här resan. Vi ger dig tydliga arbetsuppgifter med en vettig struktur, bra instruktioner och med erfarenhet blir du än mer effektiv och då väntar större ansvar om du är intresserad av det. Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Du kommer få jobba mot uppsatta och tydliga mål som följs upp. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där produktion och framgångar firas. Låter det här som ett jobb för dig? Skicka då gärna in din ansökan redan idag!

26 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Ansvarig för frukt/grönt avdelning på ICA
Hirely AB
Butikssäljare, dagligvaror

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Arbetsuppgift: ✔ Ansvara för frukt- och gröntavdelningen. ✔ Ha yttersta ansvar för personalen på avdelningen. ✔ Driva avdelningen framåt och säkerställa hög kvalitet. ✔ Vara en problemlösare och hantera dagliga utmaningar. ✔ Möjlighet till bred kompetensutveckling och karriärmöjligheter inom detaljhandeln ✔ Jour förekommer i arbetet. Anställningsform: Arbeta 40h i veckan. Tillsvidare med start omgående. Lön enligt överenskommelse. Kvalifikationer:  Tidigare varit 1:a eller 2:a på frukt och grönt avdelning. Ett stort intresse för den dagligvaruhandeln och vill vara med och skapa en förstklassig butik. Flexibilitet att arbeta butikens alla öppettider. Körkort och tillgång till bil, (krav). En serviceinriktad, positiv och ansvarsfull inställning. Tidigare erfarenhet inom dagligvaruhandel. Personliga egenskaper: Vi ser att du som söker har erfarenhet av tidigare arbete i butik, såsom plockarbete och kassaarbete på ICA. Du som person är serviceminded och positiv gentemot kunder samtidigt som du arbetar snabbt och effektivt. När du arbetar ute hos vår kund finner du dig snabbt i din roll och agerar professionellt enligt vår standard. För dig kommer service naturligt och du förstår att kunderna är de viktigaste personerna i butiken och visar det genom att bemöta dem på ett professionellt sätt. Om Storesupport by Job&Talent: Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan: Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Varmt välkommen!

26 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Idrottspedagoger
Hirely AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Stockholm Sport Academy söker nu nya idrottspedagoger med start i augusti. Vi är ett trevligt tränarteam som arbetar med barn och ungdomsträning, nybörjare till avancerad. I rollen som idrottspedagog är du med och undervisar i sporterna akrobatik och/eller parkour. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet från sporterna, men du ska ha vara öppen och ha en vilja att lära dig. Det finns möjlighet att arbeta flera dagar i veckan (2-8 timmar/vecka). Vi bedriver träningar i utvalda idrottshallar i och runt om Stockholm. Vi erbjuder: Utbildning (Idrottskoncept, HLR och metodik) Personlig utveckling med möjlighet att avancera Trevliga kollegor Möjlighet att jobba på flera platser runt om i Stockhol Ledarskapsmerit till CV Om dig Vi söker dig som har ett brinnande intresse för idrott och som vill vara med och utbilda andra inom olika sporter. Vi har inget krav på att du tidigare ska ha jobbat som tränare då du kommer få utbildning inom ledarskap och metodik från oss. Om oss Stockholm Sport Academy är Stockholms största sportskola. Vi erbjuder träning inom tennis, parkour, multisport, friidrott, akrobatik och fotboll till barn, ungdomar och vuxna. Utöver terminsträning erbjuder vi även lägerverksamhet på lov och ledighet vilket även ger dig som tränare möjlighet att jobba när det passar dig.

26 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Ekonomiadministratör
Hirely AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du strukturerad, analytisk och vill arbeta nära verksamheten? Forenom söker en ekonomiadministratör Hotell & Fastighet till Stockholm North. Logitjänst Forenom AB är en del av Forenom Group, Nordens ledande aktör inom företagsboende. Med över 20 års erfarenhet och en portfölj på fler än 8 000 lägenheter erbjuder bolaget trygga, flexibla och kostnadseffektiva boendelösningar för företag med medarbetare på resande fot. Verksamheten är etablerad i både storstäder och mindre orter och kännetecknas av ett starkt fokus på kvalitet, service och tillgänglighet. Målet är att göra det enkelt för gäster att känna sig hemma – även långt bort från det egna hemmet. Om rollen I denna roll är du navet mellan ekonomi, drift och service inom det geografiska området Stockholm North. Du arbetar nära platsorganisationen samt i tät dialog med Supervisor och Area Manager för att säkerställa att verksamheten är kostnadseffektiv, följer budget och håller hög kvalitet. Rollen passar dig som exempelvis har arbetat i en hotellmiljö, gärna inom administration eller ekonomi – och som nu vill ta ett kliv vidare mot en roll med större verksamhetsansvar och analytiskt fokus. Du har ett naturligt sinne för struktur och siffror, är noggrann och självgående, och trivs i ett högt tempo där du får möjlighet att påverka, samarbeta och bidra till förbättringar. Dina arbetsuppgifter Du kommer bland annat att: Följa upp driftskostnader och analysera dessa i relation till budget och forecast Utföra kontering och fakturahantering Identifiera kostnadsbesparingar och föreslå förbättringar i inköpsrutiner Ansvara för korrekt fakturaflöde, både internt och externt Hantera extradebiteringar till gäster vid tillkommande kostnader Arbeta med ekonomisk rapportering och uppföljning av nyckeltal kopplat till  serviceproduktion Beställa material till lagret i samråd med Supervisor och följa leverantörsavtal Rätt profil för rollen För att trivas och lyckas i rollen som ekonomiadministratör ser vi att du är en strukturerad, noggrann och självgående person med ett naturligt sinne för ordning och detaljer. Du har tidigare arbetat med ekonomiadministrativa uppgifter och är van vid att ta ansvar för uppföljning av kostnader, fakturahantering och analys i en operativ miljö. Erfarenhet från hotell, fastighet eller annan serviceintensiv verksamhet är en stor fördel – särskilt om du haft en roll nära driften. Du har god förståelse för ekonomiska flöden och trivs i en roll där du får kombinera analys och struktur med nära samarbete med både driftpersonal och chefer. Du har ett professionellt och prestigelöst bemötande, och motiveras av att bidra till förbättringar, lönsamhet och kvalitet i vardagen. Vi söker dig som: Har erfarenhet från hotell, fastighet eller annan serviceintensiv verksamhet Är strukturerad, noggrann och van att arbeta självständigt Har erfarenhet av ekonomiadministration, fakturahantering och kostnadsuppföljning Har god förståelse för ekonomiska flöden och budgetarbete Är en kommunikativ lagspelare som trivs med att samarbeta med drift och chefer Har erfarenhet av att arbeta i ekonomisystem – gärna Palette eller motsvarande Trivs i ett högt tempo och tar ansvar för att struktur och kvalitet genomsyrar arbetet Övrig information Anställningen sker via Carotte Staff, ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med inriktning mot servicebranschen. Uppdraget är förlagt hos Logitjänst Forenom AB och inleds som en uthyrning med en provanställning på 6 månader. Efter avslutat uppdrag finns möjlighet till övertag och anställning direkt hos Forenom. Tjänst: Heltid, 40 timmar/vecka Placering: Stockholm Alvik Tillträde: Omgående Välkommen med din ansökan Ansökningar hanteras löpande så skicka in din ansökan redan idag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare!

27 dagar sedan
Sista ansökan:
7 juli 2025
Lagerarbetare
Hirely AB
Lager- och terminalpersonal

Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du arbeta med övergripande hantering av lager och containrar i en företagsmiljö där ansvarstagande, samarbete och personlig utveckling står i centrum? Vi söker nu en engagerad medarbetare som vill vara med och skapa effektiva och hållbara lösningar för vårt lager- och containerflöde ute i Knäred Ansvarsområden inom lagerhantering och containeradministration Samordna och leda det dagliga arbetet med lagerhantering och containerhantering. Planera, strukturera och optimera in- och utleveranser samt organisering av varor och containrar. Följa upp, kvalitetssäkra och utveckla rutiner för lager- och containerlogistik. Samarbeta nära med såväl interna avdelningar som externa leverantörer och transportörer för effektiva arbetsflöden. Delta aktivt i förbättringsprojekt och bidra med nya idéer för förbättrad lager- och containereffektivitet och säkerhet. Kompetenser och personliga egenskaper för hantering av lager och containrar Strukturerad och lösningsorienterad med förmåga att hantera flera arbetsuppgifter parallellt. Initiativrik och självgående med fokus på att förbättra processer. God kommunikationsförmåga och samarbetsvilja, både internt och externt. Flexibel och anpassningsbar till förändringar i arbetsmiljö och arbetsflöden. Ansvarstagande, noggrann och kvalitetsmedveten. Grundläggande krav och önskad erfarenhet inom lager och containerlogistik Erfarenhet av lagerarbete, logistik eller containerhantering är meriterande. God fysisk form för att kunna hantera praktiska arbetsuppgifter. Grunder inom säkerhetsrutiner och logistikprocesser. Vana av digitala lager- och logistiksystem är ett plus. Du behärskar svenska i både tal och skrift. Vad vi erbjuder inom lager- och containerhantering Hos oss får du en inkluderande arbetsmiljö med möjlighet till professionell och personlig utveckling. Vi erbjuder konkurrenskraftiga anställningsvillkor, möjlighet till delaktighet i utvecklingsprojekt och en arbetsplats där kreativitet och engagemang värderas högt. Du blir en viktig del av vårt team och får chansen att påverka och utveckla framtidens lager- och containerhantering. Bli en del av vår framtid – bidra till smidigare och smartare lösningar för lager- och containerhantering! Ansök redan idag! Skicka in din ansökan med CV och ett personligt brev. Vi välkomnar kandidater med olika bakgrund och ser mångfald som en styrka på arbetsplatsen. Har du frågor eller särskilda behov i rekryteringsprocessen, hör gärna av dig – det är viktigt för oss att alla känner sig inkluderade och trygga genom hela processen.

27 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025
Senior Administratör
Hirely AB
Backofficepersonal m.fl.

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:   Arbetsbeskrivning Under 2025 kommer AP7 att fortsätta utveckla sin förvaltning inom alternativa investeringar. I samband med detta behöver de stärka upp med kompetens inom värdepappersadministration och hantering av alternativa investeringar, såsom fond-i-fond, fastigheter eller direkta investeringar. Inledningsvis kommer du främst att bidra genom att vara delaktig i implementeringen och optimeringen av AP7:s nya systemstöd för administration av alternativa investeringar. Därefter kommer fokus att ligga på att utveckla och förstärka processerna för att säkerställa en effektiv och säker hantering av fondens innehav, transaktioner, betalningar (capital calls/distributions) inklusive daglig värdering av innehaven. Utöver administrationen av alternativa investeringar kommer du även att vara involverad i de dagliga uppgifterna för AP7 Aktiefond och AP7 Räntefond. De dagliga arbetsuppgifterna innefattar: - Administration av alla AP7:s övriga värdepapper (aktier, räntebärande, valutor, derivat). - Avstämning av innehav och bankkonto. - Hantering av bolagshändelser (Corporate Actions). - Säkerheter, värdepapperslån, utdelningar. - Daglig fondvärdering (NAV) av de två fonderna AP7 Räntefond och AP7 Aktiefond. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har intresse och förståelse för finansmarknaden samt är nyfiken, ansvarsfull och noggrann. Erfarenhet av och intresse för systemfrågor, digitalisering och processutveckling är ett måste. Du kan den administrativa kedjan väl och är genuint intresserad av att förbättra och utveckla arbetsprocesser och systemlösningar. Du bör ha minst fem års relevant erfarenhet av administration av i huvudsak alternativa investeringar (främst private equity men även fastigheter, infrastruktur och liknande) men även aktierelaterade värdepappersaffärer, från en större kapitalförvaltning hos en bank, ett fondbolag, en treasuryfunktion eller annan kapitalförvaltare. Du är en driftig lagspelare som sätter laget före jaget och då tempot stundtals är högt är det viktigt att du har god samarbetsförmåga såväl som en god förmåga och vana av att arbeta självständigt. Arbetet innebär många externa kontakter och för rollen krävs därför en god kommunikationsförmåga på svenska och engelska, såväl i tal som i skrift. AP7 arbetar för närvarande i SimCorp Dimension varför erfarenhet av att ha arbetat i det systemet är meriterande. Andra dagligt använda verktyg är leverantörers webb-portaler, Duco, Bloomberg samt Excel. Om AP7 AP7 är en statlig myndighet med uppdrag att förvalta premiepensionsmedel åt svenska folket. AP7 är den enda statliga aktören inom premiepensionssystemet med förvalsalternativet AP7 Såfa. De som avstår från att välja premiepensionsfonder får automatiskt sina medel placerade i förvalsalternativet. Idag förvaltar AP7 premiepensionen åt fem miljoner svenskar. AP7 är idag 66 anställda, varav 7 arbetar på Fond och värdepappersadministrationen. AP7 förvaltar cirka 1300 miljarder kronor. Läs mer om AP7 här. Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok! Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden. Frågor och kontakt I denna rekrytering samarbetar AP7 med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Recruitment Manager Margaretha Palmbäck på [email protected]. Då vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan! #LI-MP1 #boff

27 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Produktionsmedarbetare
Hirely AB
Lager- och terminalpersonal

Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Nator Personal Idag är vi ett 30-tal medarbetare på Nator Personal som arbetar inom diverse yrkesområden. Att arbeta tillsammans med oss ska vara enkelt, att skapa bra relationer med våra medarbetare och kunder är och har varit nyckeln till vår framgång. Är du en person som brinner för service och är lösningsorienterad i ditt arbete är vi rätt arbetsgivare för dig! För kunds räkning söker vi nu en produktionsmedarbetare som vill arbeta inom metallåtervinning med start omgående. Vem är du? Vi söker dig som är engagerad, noggrann, ansvarstagande och har en hög arbetsmoral. Du är lösningsorienterad, trivs med att arbeta i ett högt tempo och bidrar till god stämning på arbetsplatsen. Du är socialt skicklig och gillar att kommunicera med människor i din omgivning. Din tidigare yrkesbakgrund spelare mindre roll, i denna rekrytering värdesätter vi dina personliga egenskaper. God kommunikativ förmåga på svenska är ett krav. Tjänsten Som produktionsmedarbetare kommer dina främsta arbetsuppgifter bestå av att ta emot kunder, hjälpa dem väga in sina metaller och vid tillfälle arbeta med förädling av dessa metaller. Du är därför duktig på att ge service och du räds inte fysiskt arbete. Anställningen är på heltid, arbetstider är 7-16, mån-fre, placering i norra Stockholm. Lön enligt kollektivavtal. Du blir till en början anställd av oss på Nator Personal med avsikt att efter 6 månader erbjudas en anställning hos vår kund.  Ansökan: Denna rekrytering sker löpande vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]   Jobb från jobbify.se

29 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Verksamhetschef i Göteborg
Hirely AB
Chefer inom hälso- och sjukvård

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Ågrenska är en unik, utvecklande mötesplats och ett nationellt kompetenscentrum för sällsynta diagnoser. Vi bedriver verksamheter utifrån ett helhetsperspektiv för barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättningar, deras anhöriga samt professionella. Ågrenska ligger naturskönt på Lilla Amundön, 1,5 mil söder om Göteborg och ägs av Ågrenska stiftelsen, som är en organisation utan vinstintresse. Ågrenska bedriver korttidsvistelser och daglig verksamhet, familjeverksamhet, vuxenverksamhet, personlig assistans, familjestöd samt kurser och utbildningar. Vill du vara med och göra verklig skillnad? Tillit, kompetens, samarbete och samhällsansvar är våra värdeord och något som genomsyrar hela vår verksamhet. Vi söker dig som med stort engagemang och driv vill spela en central roll i att fortsätta utveckla vår fantastiska assistansverksamhet med utgångspunkt i våra värdeord. Om uppdraget I rollen som verksamhetschef för Personlig assistans har du det yttersta ansvaret för att säkerställa att vi levererar tjänster av högsta kvalitet i enlighet med Ågrenskas mål och värdegrund. Du ansvarar för verksamhet, personal och budget och du leder genom fem enhetschefer. Du har ett stort utrymme för egna beslut och du arbetar med planering och uppföljning av verksamheten i enlighet med interna och externa krav. Ledarskapet är en mycket viktig del i arbetet och genom ett närvarande och lyhört ledarskap utvecklar och vårdar du relationer internt och även externt såsom närstående, myndigheter samt potentiella nya kunder. Som verksamhetschef är du verksamhetsansvarig hos IVO och i rollen ingår även att säkerställa att gällande lagstiftning efterlevs. Tillsammans med ledningsgruppen driver du strategisk utveckling i linje med Ågrenskas mål och värdegrund och du rapporterar till VD. Huvudsakliga ansvarsområden Strategisk ledning, utveckling och måluppföljning av verksamheten Personalansvar och arbetsmiljöansvar för hela verksamhetsområdet Budget-, resurs- och avtalsansvar Leda utvecklings- och förändringsarbete samt kvalitetssäkring Företräda Ågrenska i externa samarbeten och partnerskap, och bygga starka relationer med externa aktörer som kommuner och myndigheter såväl som privata aktörer. Vi söker dig som har Relevant akademisk utbildning, till exempel inom socialt arbete, hälso- och sjukvård, offentlig förvaltning, beteendevetenskap eller liknande Erfarenhet från personlig assistans, vård, omsorg, LSS eller annan lagstyrd verksamhet. Mycket god chefs- och ledarerfarenhet inom LSS, inklusive att ha lett andra chefer. En stark analytisk kapacitet samt beprövad förmåga att hantera ekonomistyrning, förändringsledning och verksamhetsutveckling Vana att samverka med kommuner, regioner och andra myndigheter God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska. Svenskt körkort Hos oss på Ågrenska händer det mycket, vi befinner oss i en spännande utvecklingsfas där du som verksamhetschef får en nyckelroll i att utveckla både verksamhet och arbetssätt. Det kräver att du är självgående, har ett starkt driv och trivs i en miljö där allt ännu inte är färdigbyggt. Du är en trygg och tydlig ledare med god kommunikativ förmåga och lätt för att skapa förtroendefulla relationer. Du bygger hållbara samarbeten och leder ditt team med engagemang, tillit och tydlig riktning mot gemensamma mål. I pressade situationer är du en stabil kraft som ser helheten och gör kloka prioriteringar. Med ett strategiskt helhetsperspektiv driver du förbättringsarbete som stärker verksamheten på både kort och lång sikt. Meriterande Kunskap om affärsutveckling Erfarenhet av myndighetsutövning eller juridik Intresse för AI och digital utveckling God kännedom om arbetsrätt och lagstiftning relaterad till tjänsten Vi erbjuder En meningsfull roll i en unik organisation där vi gör skillnad i människors liv – varje dag! Stor möjlighet att forma och utveckla en verksamhet där både brukare och medarbetare står i centrum Friskvårdsbidrag och friskvårdstid med möjlighet till två extra lediga dagar per år Gratis parkering och förmånligt luncherbjudande Kollektivavtal och möjlighet till löneväxling Förtroendearbetstid med balans mellan ansvar och frihet En fantastiskt vacker arbetsmiljö på Lilla Amundön i Hovås. Vi vill spegla samhällets mångfald och tror att olika perspektiv och bakgrunder berikar vår verksamhet och gör oss starkare som organisation. Vi är därför särskilt intresserade av att komma i kontakt med personer som idag är underrepresenterade i ledande positioner. Har du rätt kompetens och delar våra värderingar – då ser vi gärna att du söker, oavsett din bakgrund och vilken väg som har lett dig hit. Välkommen med din ansökan! Anställningsform: Tills vidare. Ågrenska tillämpar sex månaders provanställning. Tillträde: Snarast. Vi arbetar med löpande urval – vänta inte med att skicka in din ansökan.

29 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Lagermedarbetare - Extrajobb
Hirely AB
Lager- och terminalpersonal

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Arbetsuppgifter Som lagermedarbetare kommer din huvudsakliga arbetsuppgift att vara orderplock av livsmedel samt hushållsartiklar i storpack på Matsmarts automationslösning - Autostore. I denna effektiva framtidslösning så kommer varorna till plockarna, i motsats till den traditionella lösningen där man går runt på lagret och plockar själv. Du kommer stå vid en typ av "plockstation" och sammanställa till kunder. Arbetet är aktivt, men också väldigt monotont då du kommer att stå upp under hela arbetspasset. Vi tror att du ska trivas med bägge delar för att trivas på Matsmart! Andra arbetsuppgifter kan förekomma på lagret utifrån behov. Arbetstider och omfattning Arbetet är förlagt olika arbetstider och dagar. Några exempel kan vara: Måndag - Torsdag: Dagtid: 07:00-16:00, 07:00-12:00 eller Kväll: 16:00-22:00. Fredagar: 07:00-14:00 eller 14:00-20:00. Lördag - Söndag: 07:00 - 16:00. Tjänsten är ett flexibelt extrajobb som passar dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Vi ser gärna att du kan arbeta minst två vardagar i veckan. I samråd med ansvariga teamledare lägger du dig tillgänglig vecka för vecka, vilka dagar och tider som passar dig, och även utifrån Matsmarts behov. Ofta sker det inbokning på kort varsel hos Matsmart, vilket betyder att du kan få besked om du ska jobba eller inte dagen du lagt dig tillgänglig, innan eller tidigt samma morgon. Vi ser därför gärna att du är flexibel och kan hoppa in när det behövs! Start för tjänsten är omgående. Det kommer även finnas möjlighet till start framåt slutet av sommaren samt början av hösten.  Personliga egenskaper Vi söker dig som är driven och har förmågan att hålla tempo och fokus. I arbetet krävs det även en stor noggrannhet då produkterna i slutändan går till kunder. Vi letar även efter dig som har energi, vill komma till arbetsplatsen positiv och laddad, för att bidra till ett bra arbete. Kapabel att arbeta fysiskt då arbetet innebär många lyft samt att stå upp under hela arbetspasset. Vikt kommer även att läggas vid dina övriga personliga egenskaper. Krav För att anställas samt vara anställd i denna tjänst krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst. Eftersom säkerhetsgenomgångar, säkerhetsregler och arbetsplatsintroduktion sker på svenska behöver du behärska svenska språket. Om oss Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

29 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025