Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om företaget/kunden Vår kund är ett producerande företag med bred expertis kring sten och dess bearbetning. De har egen personal som ritar, producerar och levererar snabbt och säkert efter deras kunders önskemål. Deras kunder är privatpersoner, köksåterförsäljare, byggfirmor och stenhuggerier. De mäter, tillverkar och monterar, allt för bästa kvalité. Kundservice och tillgänglighet med egen butik och produktion, ger våra kunder exklusiva produkter, anpassade efter deras önskemål, i hela Sverige Deras vision är att i alla lägen vara det första alternativet för våra kunder. Genom att hålla oss i framkant och följa utvecklingen på marknaden ska de fortsätta ligga i täten och erbjuda sina kunder ett stort sortiment av natursten från hela världen med tillhörande exklusiv service. Arbetsbeskrivning Du kommer att vara delaktig i montering av bänkskivor, fönsterbänkar, vaskar mm. Mätning ute hos kund, kundservice se till att slutkunden är nöjd och att vi levererat enligt förväntningar. Om kunden inte är nöjd hitta en lösning fortast möjligt. I dina arbetsuppgifter så ingår det att ta hand och emballage, städning och återställande ute hos kund, fogning, bilvård mm. Självständigt jobb med att mäta kunders behov av stenskivor och kundservice. Viktigt med mycket god fysik då skivor kan väga över 100 kg. Erfarenheter och utbildning 2-3 års arbetsplatserfarenhet att arbetat inom olika roller inom service och montering. Meriterande erfarenhet från stenbänkstillverkning Körkort klass B. God svenska i tal och skrift. Personliga egenskaper Självständig Driftig Engagerad Serviceinriktad Vilja utvecklas Problemlösare Strukturerad Välkommen att registrera ditt intresse på vår hemsida careers.jobbarenan.se eller via e-mail [email protected] Urvalet sker löpande viket innebär att vi behöver din ansökan så fort som möjligt. Om JobbArenan JOBBARENAN är ett företag som arbetar med kompetensförsörjning inom bl. a. rekryterings- bemanningstjänster i södra Sverige. Våra huvudmarknader är Malmö, nordöstra och nordvästra Skåne. Vi är mycket kunniga inom chefer/ledare, verkstad/industri, administration/ekonomi, IT/Media, bygg/anläggning, serviceyrken och transport/lager. Där vi skräddarsyr olika lösningar för våra kunder. Ledningen har arbetat i ledande befattningar inom arbetsledning, rekrytering, uthyrning och försäljning sedan 1994. Vi skapar en bättre vardag för små och mindre företag.
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Great Security är inne i en mycket expansiv fas med ett antal spännande uppdrag mot kunder med höga säkerhetskrav. Just nu söker vi framför allt flera flexibla och kunniga säkerhetstekniker som skall jobba främst mot en av våra stora kunder med väldigt höga säkerhetskrav. VAD DU KOMMER ATT GÖRA Som säkerhetstekniker hos oss för denna kund kommer du framför allt arbete med service och kundanpassningar, vilket kan innebära arbete på samma ställe under perioder upp till ett år. Det avser främst säkerhetssystem som inbrottslarm och passerkontrollsystem, men kan även innefatta kameraövervakningssystem samt mekaniska och elektriska låsinstallationer. Som säkerhetstekniker hos oss för denna kund kommer du att stöta på nya tekniska problem, vilket vi hoppas att du - precis som vi – tycker är triggande. Du arbetar mycket individuellt och är vårt ansikte utåt och är många gånger den som får vara kundens kontaktväg för frågor. VEM DU ÄR Först och främst är du en lugn och trygg person som klarar av att jobba självständigt och som sedan tidigare har skaffat dig gedigen kunskap genom erfarenhet som säkerhetstekniker inom områdena inbrottslarm, passersystem eller CCTV. Eftersom du är vårt ansikte utåt tror vi att du behöver vara bra på att skapa god relation med kunden genom att förstå kundens behov och vara lyhörd. Vi ser gärna att du har teknisk kompetens inom Larm i ARX, Pacom/Sentrion/Unison, SPC, RCO, och har goda kunskaper gällande regler, normer och lagar som styr våra säkerhetsinstallationer. B-körkort, flytande svenska i tal och skrift samt en godkänd säkerhetsprövning är ett krav för att klara tjänsten och vi ställer även höga krav på tillgänglighet och flexibilitet. VARFÖR SKA DU VÄLJA OSS Du kommer till ett glatt och kompetent gäng, som trivs bra ihop och känner en stolthet över jobben vi efterlämnar och över att tillhöra Great Security. Du får arbeta med roliga och högprofilerade projekt och avancerade tekniska lösningar. Vi anpassar oss efter kundens behov, vilket medför att vi lär oss något nytt varje dag. Vi satsar på vår personal och om du vill, kommer du att erbjudas goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer snabbt få chansen att ta ansvar och leverera. När du blivit varm i kläderna är vår strävan att du ska känna dig framgångsrik och stolt över att arbeta hos oss. Våra värdeord är Smart, Engagerad och Kundorienterad och det tror vi att du också är. ÖVRIGT Utgångsposition för denna tjänst kommer vara Sickla. Beredskapstjänstgöring kan i framtiden komma att ingå i tjänsten. Tjänsten är säkerhetsklassad. Säkerhetsprövning innefattande bakgrundskontroll, registerkontroll, säkerhetsprövningssamtal och särskild personutredning vilket kan utföras innan/inför anställning för slutkandidaten. För tjänsten ställs krav på svenskt medborgarskap.
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du leda och utveckla produktionen i ett av Sveriges ledande etikettryckerier? Nordvalls Etikett AB söker en Operations Manager till våra anläggningar i Sjöbo, Bjuv och Mölnlycke. I denna roll får du ett övergripande ansvar för våra avdelningar inom produktion, prepress och fastighet. Ditt uppdrag Som Operations Manager leder du ett kompetent team och skapar en organisation som präglas av struktur, utveckling och ständiga förbättringar. Du ansvarar för att fördela arbetet, driva effektiviseringar och utveckla våra medarbetare. Rollen innefattar personalansvar, lönesättning, medarbetarsamtal samt att säkerställa att säkerhet, miljökrav och kvalitetsstandarder efterlevs. Du är en viktig medlem i vår ledningsgrupp och rapporterar direkt till VD. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Leda och utveckla produktionen i nära samarbete med produktionschefer och teamledare Säkerställa månatlig uppföljning av KPI:er och resultat Planera, organisera och följa upp avdelningarnas budget Driva projekt inom investeringar, underhåll och processförbättringar Arbeta aktivt med att minska ställtider och produktionsrelaterade reklamationer Ansvara för arbetsmiljö, säkerhet och efterlevnad av ISO/GMP-standarder Initiera och driva förbättringsprojekt inom produktion och produktflora Säkerställa att arbetsinstruktioner är tydliga och aktuella Vi söker dig som: Har erfarenhet som Operations Manager eller Produktionschef, gärna från tillverkningsindustri Är van att arbeta med Lean och ständiga förbättringar Är en tydlig, strukturerad ledare med förmåga att inspirera och engagera Har erfarenhet av personalledning och utvecklingssamtal Har en god analytisk förmåga och ett starkt resultatfokus Talar och skriver svenska och engelska obehindrat Ditt ledarskap Vi söker dig som ser människor och vet att resultat skapas genom ett starkt lagarbete. Ditt ledarskap kännetecknas av lyhördhet, tydlighet och närvaro. Du bygger tillit, skapar delaktighet och är ett föredöme för den kultur vi vill leva varje dag – där våra värderingar är vägledande: Gemenskap – Du skapar ett klimat där samarbete, öppenhet och respekt är en självklarhet. Passion – Du visar engagemang i allt du gör och motiverar andra att vilja göra sitt bästa. Service – Du sätter både kund och medarbetare i centrum och arbetar lösningsorienterat för att överträffa förväntningar. Vi erbjuder: En nyckelroll i ett framgångsrikt och expansivt företag En arbetsplats med starkt engagemang och korta beslutsvägar Möjlighet att påverka och driva förändring i en miljö som värdesätter kvalitet, innovation och hållbarhet Placeringsort: Sjöbo samt regelbundna besök i Bjuv och Mölnlycke Tillträde: Enligt överenskommelse Vill du bli en del av Nordvalls? Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande och vi stänger rekryteringen när vi hittat rätt person. För frågor om tjänsten, kontakta vår samarbetspartner i denna rekrytering, Jenny Månsson på [email protected], tel 0703-318506.
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du arbeta med internationell försäljning, bygga relationer och vara med och forma framtidens lösningar inom industrin? Söker du ett arbete där du får växa, påverka och utmanas, på riktigt? Då kan rollen som Area Sales Manager hos MannTek Solutions vara det du letar efter. Som Area Sales Manager blir du en viktig del av ett engagerat team som arbetar globalt med att sälja tekniska helhetslösningar. Du är med från första kontakt till färdig affär – alltid med fokus på att förstå kundens behov, skapa värde och bygga långsiktiga relationer. Hos oss får du arbeta nära en chef som är närvarande, genuin och passionerad i sitt ledarskap. Här får du inte bara utrymme att ta ansvar, utan också möjlighet att växa, både som person och i din roll. Vi tror på att utvecklas tillsammans, och du kommer få ta del av mycket kompetens, stöttning och ett lag som vill framåt. Du har med dig en teknisk bakgrund, gärna inom industrin eller från liknande tekniskt komplexa miljöer. Det viktigaste är dock att du har ett starkt intresse för teknik, systemförsäljning och att förstå kundens behov. Du är nyfiken, har ett affärsdriv och motiveras av att skapa värde genom smarta och hållbara lösningar. DIN VARDAG Du kommer ha ett omväxlande och dynamiskt arbete där ingen dag är den andra lik. Rollen är internationell, men du utgår från vårt kontor i Mariestad, där du har nära till både kollegor, kunder och teknisk expertis. I din vardag kommer du att: Identifiera nya affärsmöjligheter och bygga upp kundrelationer världen över Ta fram kundanpassade lösningar tillsammans med projektteam och specialister Driva hela säljprocessen - från första möte till offert, förhandling och avslut Representera företaget på mässor, seminarier och kundevent Vara en naturlig brygga mellan teknik, kund och marknad Resa internationellt i samband med mässor, seminarier och kundevent VEM ÄR DU? Vi söker dig som är trygg i mötet med människor och har ett naturligt affärstänk. Du gillar att ta initiativ, bygga relationer och skapa resultat tillsammans med andra. Du är nyfiken, snabbfotad och trivs i en roll där tempot ibland är högt – men där glädje, lojalitet och laganda alltid är grunden. Vi tror att du har: Minst tre års erfarenhet av försäljning, affärsutveckling eller kundrelationer God kommunikativ förmåga, både muntligt och skriftligt – på svenska och engelska Ett intresse för teknik och system, gärna med förståelse för industrins vardag En vilja att växa – både professionellt och personligt Förmåga att se helheten och tänka långsiktigt i det du gör Men framför allt söker vi dig som har en passion för försäljning och en stark drivkraft att utvecklas, tillsammans med oss. VILL DU VETA MER? I den här rekryteringen samarbetar MannTek tillsammans med Nexer Recruit. Kontakta gärna ansvarig rekryterare Amanda Eksell via e-post: [email protected]. telefon 070-7434173. Vi arbetar med löpande urval, så skicka in din ansökan så fort som möjligt, dock senast 2025-06-18. OM MANN TEKNIK AB MannTek är världsledande inom sina produktområden med säte i Mariestad. Företaget omsätter cirka 400 Mkr, har 130 medarbetare och dotterbolag i Kina, Indien och UAE samt säljkontor i bl.a. Tyskland, Holland, Spanien, England och Argentina. Exportandelen är 99 %. Vi tillverkar utrustning för säker och spillfri hantering av bränslen, kemikalier och gaser, där LNG är ett växande segment. MannTek är marknadsledande på kompletta bunkringssystem för fartyg, inklusive installation och global service. Expansionen omfattar även automation, slangar, säkerhetskopplingar och system för framtida bränslen som vätgas, metanol och ammoniak. Vi leder utvecklingen inom system för hantering av flytande vätgas (LH2) och är först i världen med sådan utrustning för bl.a. fordonstillverkning, rymdindustrin och skeppsbyggnad. Vi är stolta över vår företagskultur och är fullständigt övertygade om att kultur slår strategi. Vi tror på en stark gemenskap och att allas insatser är lika mycket värda. Vill du ha ett jobb där du kan utveckla dina idéer och få utlopp för din framåtanda och kreativitet då är möjligheterna obegränsade. Hos oss får du vara med på en resa där du lär dig mycket, får stort ansvar och blir en viktig del av ett lag som jobbar nära varandra. Vi är stolta över det vi gör - och ännu stoltare över hur vi gör det.
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: AQ Enclosure i Sollefteå AB är ett ledande företag inom utveckling, tillverkning och försäljning av kapslingar och skåp samt en systemleverantör inom mekaniskt och elektroniskt montage. Kunderna finns främst inom branscherna kraft, säkerhet och miljö. Många av kunderna finns i Sverige, men ca 15 % av omsättningen går till övriga Europa och ca 15 % levereras utanför Europa. AQ Enclosure Sollefteå AB har en organisation med korta beslutsvägar och stora möjligheter för den anställde att påverka verksamheten. För rätt person finns goda möjligheter till fortsatt utveckling inom företaget och även inom koncernen. AQ Enclosure Sollefteå AB ingår i AQ Group AB som är en av Sveriges ledande leverantörer av komponenter och system till krävande industrikunder. Koncernen har 9000 anställda i Sverige, Bulgarien, Estland, Litauen, Ungern, Polen, USA, Kanada, Brasilien, Finland, Tyskland, Kina, Indien, Mexiko och Italien. AQ Group grundades 1994 och är noterat på Nasdaq-börsen. Årsomsättningen uppgår till 9 miljarder SEK. AQG har högsta kreditvärdighet AAA. Se även www.aqgroup.com för mer information. Vi växer och förstärker organisationen med en produktionsledare Arbetsuppgifter: Den huvudsakliga uppgiften är att tillsammans produktionschefen och medarbetarna jobba för att möta produktionsmålen samt att driva förbättringar och effektiviseringar av produktionen för att öka produktivitet och kvaliteten. Rollen som produktionsledare innebär att du är underställd produktionschefen och i samarbete med honom: - Arbetsleda produktionspersonalen inom ditt ansvarsområde - Aktivt driva förbättringsarbetet i produktionen - Utveckla, och resursplanera produktionspersonalen inom ditt ansvarsområde. - Säkerställa att företagets kvalitets-, miljö- och säkerhetsarbete genomförs och vara delaktig i utvecklingen av detta arbete. - Samarbeta med övriga funktioner inom företaget. Din profil/kompetens: Du är en god kommunikatör, kan skapa förtroende, har förmågan att lyssna och har bra självförtroende. Du klarar av att parallellt arbeta med flera frågor och i vardagen ta de beslut som krävs. Du har ett stort ledarskapsintresse, teknikintresse och sätter laget före jaget. Du är en naturlig ledare som har förmågan att skapa ett positivt, utvecklingsinriktat arbetsklimat som lägger grunden för måluppfyllelse och långsiktig utveckling. Du är analytisk och strukturerad och kan snabbt få vana i vårt affärssystem Monitor. Meriterande är om du har: - dokumenterad ledarerfarenhet. - erfarenhet från tillverkande industri och/eller montagearbete. På AQ är vi stolta över vår arbetsmetodik och vårt varumärke. Vi uppfattas av våra kunder som kompetenta, nytänkande och med kundens affär i fokus. Våra medarbetare är vår största tillgång i vår relation med kunderna. Det är därför viktigt för oss att arbeta långsiktigt och med hela hjärtat med i varje situation. Vi har ofta sociala aktiviteter där vi stärker gemenskapen och bygger relationer både internt och med våra kunder. Det bidrar till en engagerad och positiv anda där våra medarbetare hjälps åt för att lösa kundens uppdrag på bästa sätt. Det ger dig och oss en stimulerande och trivsam företagskultur att utvecklas i. På AQ har vi kul på jobbet, hjälper varandra och har en härlig stämning, vi ser gärna att du blir en del av den. AQ:s värdegrund: Kunden i Fokus, Enkelhet, Entreprenörsanda, Kostnadseffektivitet, Mod & Respekt. Din ansökan: Urval sker löpande därför uppskattar vi om du skickar in din ansökan så snart som möjligt dock senast 30 augusti . Frågor om tjänsten besvaras av rekryterande Hamoud Alderi via e-post: [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi söker dig som är en engagerande ledare med ett starkt fokus på att bygga och utveckla ett sammansvetsat team. Som Platschef får du en nyckelroll där du leder och coachar din personal till framgång, samtidigt som du driver försäljningen och affärsutvecklingen framåt. Du rapporterar till regionchef Stockholm. Euromaster har ständigt säkerhet i fokus och en viktig förutsättning för det är att som ledare skapa en säker och inkluderande arbetsmiljö där alla trivs och kan utvecklas. Med ett skarpt öga för affärer kommer du också att vårda och utveckla våra kundrelationer, samt säkerställa att filialen når sina mål. Om du brinner för att motivera, inspirera och se ditt team utvecklas, då är det här rätt utmaning för dig. Som platschef har du en central roll där du: Driver försäljning och kundrelationer: Ansvarar för att utveckla försäljningen, inklusive merförsäljning, och bygga starka relationer med både lokala och nationella kunder. Leder och utvecklar personal: Har fullt personalansvar, från rekrytering och introduktion till löpande utveckling och coachning. Du säkerställer en trygg och hälsosam arbetsplats i enlighet med gällande lagar och vår ledarskapsmodell, och arbetar aktivt för mångfald och inkludering i teamet. Ansvarar för resultat och drift: Planerar, leder och fördelar arbetet proaktivt för att säkerställa att filialen når sina mål och budget. Du hanterar även viktiga administrativa uppgifter som tidrapporter, inventering och fakturering. I Järfälla servar vi såväl tunga som lätta fordon och erbjuder bilservice, hjulinställning, däckhotell och beredskap. Vi arbetar med en del större kundavtal där du i egenskap av platschef har ett ansvar för dialog, koordinering och uppföljning kring vissa av dessa avtal. Till hjälp har du ett engagerat team i Järfälla som tillsammans bygger upp den kompetens som behövs för att fortsätta kunna leverera bra resultat och nöjda kunder. Låter detta som du, tveka inte att söka. Urval sker löpande.
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om oss På Capio i Simrishamn har vi samlat all vår kunskap under samma tak, vilket gör att vi skapar en stark och kompetent personalgrupp med många års erfarenhet av närsjukvård. Vi är ett härligt gäng på 40 medarbetare som tillsammans gör skillnad för våra ca 9600 listade patienter – idag och genom hela livet. Vårdcentralen har i dag sina nyrenoverade och ljusa lokaler på Simrishamns sjukhus och goda parkeringsmöjligheter för dig som kör bil. Vi har läkarmottagning, sjuksköterskemottagning, distriktssköterskemottagning, astma/kol mottagning, diabetesmottagning, demensmottagning, äldremottagning, blodtrycksmottagning, eget lab, barnmorskemottagning, barnavårdscentral, familjecentral, psykolog, kurator och dietist. Vi har även en stor rehab med fysioterapeuter och en egen bassäng med diverse verksamhet. Din roll Vi behöver nu förstärka vårt team med ytterligare en sjuksköterska. Capio vårdcentral i Simrishamn erbjuder dig att arbeta i en trygg och utvecklande miljö. Hos oss värdesätter vi engagerade medarbetare där vi tillsammans gör skillnad. I rollen som sjuksköterska får du ett omväxlande och stimulerande arbete där du tillsammans med kollegor ansvarar för att ge högkvalitativ vård till våra patienter. Arbetsuppgifterna omfattar självständiga bedömningar och prioriteringar samt rådgivning via telefon, chatt och mottagning. Du möter patienter i alla åldrar och situationer. Arbetet är till stor del självständigt vilken innebär att kunna göra egna bedömningar och fatta egna beslut. Vi arbetar dagligen med rond/sambedömning där du som sjuksköterska tillsammans med läkare och övrig personal gör en medicinsk bedömning av icke akuta patienter. Capio erbjuder dig ett spännande och varierande arbete med möjlighet till utveckling. Då relationsskapande och hög tillgänglighet med låga trösklar är viktiga delar av arbetet, strävar vi hela tiden för en utveckling som ska gagna medborgarna. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig en positiv och utvecklande arbetsplats med tydligt patientfokus. Vår organisation bygger på den lokala enhetens självstyre med engagemang och delaktighet från medarbetare, vilket leder till korta beslutsvägar. Samtidigt finns en större organisation i bakgrunden som ger stöd och möjlighet till utveckling och erfarenhetsutbyte. Dessutom erbjuder vi även följande: • Kollektivavtal • Närvarande chef • Kompetensutveckling, både internt och externt • Friskvårdsbidrag • Frukost varje dag • Nätverk inom ditt område • En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra Om dig Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med några års erfarenhet, är du legitimerad distriktssköterska är detta meriterande likaså om du har erfarenhet av att arbetat på vårdcentral tidigare. Du är trygg i både person och profession samt har ett patientfokuserat arbetssätt. Du är noggrann i ditt arbete, har förmåga till flexibilitet och kan anpassa tempo och arbetsmetoder efter vad varje situation kräver. Vi värdesätter laganda och förmåga att ta initiativ. Som person är du tydlig och förtroendeingivande samt har god förmåga att strukturera och prioritera. Du är engagerad och noga med att alltid hålla hög kvalitet i ditt arbete. Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, vi jobbar med fortlöpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Inför tillsvidareanställningar tillämpar vi alltid provanställning. Varmt välkommen med din ansökan! Publicerat: 2025-06-04 Sista ansökningsdag: 2025-07-06 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Nu söker vi en Second line Supporttekniker till vår kund i Solna. Drivs du av att hjälpa kunder och jobba med tekniskt problemlösande? Arbetsplats: Solna Omfattning: Heltid. Du kommer initialt att arbeta som konsult genom oss på EdZa med ambition att bli överrekryterad av kund. Om rollen Som Second line supporttekniker kommer du primärt att arbeta med vår kunds IT lösningar. I arbetsuppgifterna ingår ärendehantering, felsökning av avancerade problem hitta lösningar på problem och att åtgärda. Genom att hjälpa deras kunder är du en nyckelspelare i hur kunden upplever servicen och leveransen från oss. Du ser det som en självklarhet att alltid sätta kunden i fokus och göra ditt bästa i alla lägen. Vidare är du en sann representant för bolaget och anser att nöjda kunder är av högsta prioritet. I din roll som Second line supporttekniker kommer du bland annat att arbeta med applikationer som: Office 365 Azure Active Directory Meraki RDP SharePoint PowerShell Om dig Du har arbetat med IT-support eller motsvarande tidigare Du har lätt för att sätta dig in i tekniska problem och lösa dem Du har erfarenhet av Microsoft baserade IT system Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska Som person har du ett starkt tekniskt intresse och är serviceminded. Du är social och trivs i mötet med andra människor. Du har en god känsla för service och logiskt tänkande och vill utveckla dina kunskaper. Du är en lagspelare och tänker på teamets bästa. Jobbet innebär planering av dina egna dagar och du bör ha en god känsla för hur du ska prioritera för att upprätthålla en hög servicegrad och effektivitet. Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Nu finns en unik möjlighet att ta nästa kliv i din servicekarriär! Som Head of Service på detta uppdrag erbjuder vi dig en möjlighet till ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du är anställd som servicekonsult på Middlepoint och arbetar hos vår kund, ett multinationellt teknik-och industriföretag i Solna. Som Head of Service har du det övergripande ansvaret för att säkerställa både leverans och utveckling av serviceverksamheten, liksom för den administrativa hanteringen och den dagliga driften av kontoret. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomna medarbetare och kunder i receptionen Övergripande ansvar för dagliga driften av kontoret och receptionen Telefon och mail Hantering av konferens-och mötesrum samt övriga kontorsytor Diverse administrativa uppgifter Vem är du? För att trivas och lyckas i denna roll tror vi att du har ett genuint intresse för att skapa positiva och professionella möten med människor. Du har en naturlig positiv utstrålning och ser alltid till att möta både medarbetare och besökare med ett leende. Du är en tydlig och ansvarstagande kommunikatör och har förmågan att ta initiativ när det behövs. Vidare har du en proaktiv inställning där du snabbt identifierar vad som behöver göras för att bidra till en smidig och effektiv verksamhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av administrativt arbete och är van vid att hantera olika typer av serviceuppgifter. Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Om Anställning Anställning: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning Start: 1 september Arbetstider: Måndag till fredag ca kl 08-17, heltid Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten I denna roll som receptionist får du vara med och utveckla ett serviceuppdrag i ett av Göteborgs populäraste köpcentrum! Frölunda Torg invigde sin fina informationsdisk under 2022 där du som receptionist är en del av shoppingupplevelsen för besökare och en naturlig kontakt för medarbetare i centrumet. Tillsammans med din kollega kommer du vara köpcentrumets ansikte utåt, vilket kräver en god kommunikativ förmåga, lyhördhet och ett gott humör. Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb i en trevlig miljö med glada och serviceinriktade kollegor. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar bland annat att hänvisa besökare, svara på frågor, sälja presentkort, kontakt med leverantörer och centrumledning samt övriga kundärenden. Vidare kommer du att ha ett övergripande ansvar för det dagliga administrativa arbetet samt den dagliga driften av receptionen och Infocenter. Vem är du? Du är en riktig servicestjärna som brinner för att ge exceptionell service och överträffa besökarnas förväntningar. Du har ett flexibelt arbetssätt där du tar dig an de utmaningar som uppstår på ett lösningsorienterat och prestigelöst sätt. Vidare trivs du bra med att jobba i team och skapar tillsammans med din kollega en välkomnande och professionell miljö för samtliga i köpcentret. Tidigare erfarenheter Du har tidigare erfarenhet av att jobba med service, reception eller liknande Du talar flytande svenska och engelska Du har erfarenhet av Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Erfarenhet av att arbeta i CMS-verktyg (ex. Wordpress) är meriterande Anställningen Anställningsform: Vikariat, juli-oktober Sysselsättningsgrad: 100% Start: 18 juli Arbetstider: måndag till fredag 09:00-17:30 eller 11:45-20:10 (varannan vecka). Bakgrundskontroll tas inför anställning som en del av rekryteringsprocessen. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
Välj ett jobb för att visa detaljer