Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du kickstarta din karriär inom försäljning i ett av Nordens snabbast växande health tech-bolag? OneLab hjälper över 75 000 medarbetare globalt och mer än 500 företagskunder att identifiera hälsorisker i tid – och följa upp med medicinska experter via våra digitala verktyg. Nu söker vi drivna och ambitiösa talanger till vårt Sales Executive Trainee Program, med start under 2025. Detta är en unik möjlighet för dig som vill växa snabbt i en kommersiell roll, få insikt i en techdriven försäljningsorganisation och lära dig grunderna i B2B-försäljning – samtidigt som du bidrar till att skapa friskare arbetsplatser. Om rollen Under programmets gång får du: Praktisk erfarenhet av prospektering och outbound sales: Du lär dig identifiera rätt målgrupper, ta första kontakten och på ett professionellt och engagerande sätt skapa dialog med beslutsfattare som HR-chefer, VD:ar och CFO:er – med målet att boka kvalificerade möten och väcka intresse för OneLabs lösningar. Samarbete med våra Sales Executives: Du arbetar nära erfarna säljare för att maximera affärsmöjligheter och driva försäljningen framåt. Mentorskap och coaching: Du får löpande stöd och feedback av vår försäljningschef Oscar Karlsson (8+ år på OneLab) och resten av teamet, med fullt fokus på din utveckling. Träning i moderna försäljningsverktyg och strategier: Du får praktisk utbildning i effektiva tekniker och system som används inom modern B2B-försäljning. Insikt i en snabbväxande SaaS-verksamhet: Du får en unik inblick i hur försäljning fungerar i ett datadrivet och snabbväxande techbolag. Möjlighet att påverka på riktigt: Du bidrar till faktiska affärer och får snabbt känna effekten av ditt arbete – både för OneLab och för människors hälsa. Efter avslutat traineeprogram finns goda möjligheter till fast anställning som t.ex. Sales Development Representative (SDR) eller Sales Executive, beroende på din utveckling och ambition. Vad du får En plats i ett passionerat och stöttande säljteam. En konkret väg in i techförsäljning och B2B. Gedigen onboarding, coaching och säljutbildning. Moderna, energifyllda lokaler på Torsgatan 13 i hjärtat av Stockholm. Möjligheten att göra skillnad – både för våra kunder och människors hälsa. Vem du är Vi söker dig som vill inleda din karriär inom försäljning och har ett naturligt driv, ett nyfiket sinne och en stark vilja att utvecklas. Vi ser gärna att du: Är målinriktad, självgående och trivs i en tempofylld miljö. Har ett professionellt sätt och en trygg kommunikationsstil. Är orädd för att ta kontakt med nya människor. Har tidigare erfarenhet av service, kundkontakt eller försäljning (meriterande men ej ett krav). Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Du tror på att lära genom att göra, är inte rädd för att misslyckas – och ännu mindre för att försöka igen. Praktisk information Plats: Torsgatan 13, centrala Stockholm Omfattning: Heltid Start: Enligt överenskommelse Vi intervjuar löpande – skicka in din ansökan så snart som möjligt!
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Arbetsbeskrivning Under 2025 kommer AP7 att fortsätta utveckla sin förvaltning inom alternativa investeringar. I samband med detta behöver de stärka upp med kompetens inom värdepappersadministration och hantering av alternativa investeringar, såsom fond-i-fond, fastigheter eller direkta investeringar. Inledningsvis kommer du främst att bidra genom att vara delaktig i implementeringen och optimeringen av AP7:s nya systemstöd för administration av alternativa investeringar. Därefter kommer fokus att ligga på att utveckla och förstärka processerna för att säkerställa en effektiv och säker hantering av fondens innehav, transaktioner, betalningar (capital calls/distributions) inklusive daglig värdering av innehaven. Utöver administrationen av alternativa investeringar kommer du även att vara involverad i de dagliga uppgifterna för AP7 Aktiefond och AP7 Räntefond. De dagliga arbetsuppgifterna innefattar: - Administration av alla AP7:s övriga värdepapper (aktier, räntebärande, valutor, derivat). - Avstämning av innehav och bankkonto. - Hantering av bolagshändelser (Corporate Actions). - Säkerheter, värdepapperslån, utdelningar. - Daglig fondvärdering (NAV) av de två fonderna AP7 Räntefond och AP7 Aktiefond. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har intresse och förståelse för finansmarknaden samt är nyfiken, ansvarsfull och noggrann. Erfarenhet av och intresse för systemfrågor, digitalisering och processutveckling är ett måste. Du kan den administrativa kedjan väl och är genuint intresserad av att förbättra och utveckla arbetsprocesser och systemlösningar. Du bör ha minst fem års relevant erfarenhet av administration av i huvudsak alternativa investeringar (främst private equity men även fastigheter, infrastruktur och liknande) men även aktierelaterade värdepappersaffärer, från en större kapitalförvaltning hos en bank, ett fondbolag, en treasuryfunktion eller annan kapitalförvaltare. Du är en driftig lagspelare som sätter laget före jaget och då tempot stundtals är högt är det viktigt att du har god samarbetsförmåga såväl som en god förmåga och vana av att arbeta självständigt. Arbetet innebär många externa kontakter och för rollen krävs därför en god kommunikationsförmåga på svenska och engelska, såväl i tal som i skrift. AP7 arbetar för närvarande i SimCorp Dimension varför erfarenhet av att ha arbetat i det systemet är meriterande. Andra dagligt använda verktyg är leverantörers webb-portaler, Duco, Bloomberg samt Excel. Om AP7 AP7 är en statlig myndighet med uppdrag att förvalta premiepensionsmedel åt svenska folket. AP7 är den enda statliga aktören inom premiepensionssystemet med förvalsalternativet AP7 Såfa. De som avstår från att välja premiepensionsfonder får automatiskt sina medel placerade i förvalsalternativet. Idag förvaltar AP7 premiepensionen åt fem miljoner svenskar. AP7 är idag 66 anställda, varav 7 arbetar på Fond och värdepappersadministrationen. AP7 förvaltar cirka 1300 miljarder kronor. Läs mer om AP7 här. Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok! Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden. Frågor och kontakt I denna rekrytering samarbetar AP7 med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Recruitment Manager Margaretha Palmbäck på [email protected]. Då vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan! #LI-MP1 #boff
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du arbeta i en ICA-butik? Då efterfrågan är stor hos våra ICA kunder i både Lund och Malmö söker vi dig som vill arbeta mellan 30-40 h/v på Bake-off avdelningen eller i delikatessen! Tjänst i Bake-off I rollen som Bake-off medarbetare kommer du vara den mest aktiva personen i den dagliga driften i Bake-off avdelning. Du kommer se till att hyllorna är välfyllda och säljande. Du kommer ansvara för uppgifter såsom bakning, mottagning av leveranser, påfyllning, prissättning och beställning. Ditt fokus kommer att vara att hålla avdelningen inbjudande och se till att den alltid är lockande för våra kunder. Vi förbereder och bakar jäs och förjästa produkter. Tjänst i delikatessen Vi söker dig som trivs att arbeta i en manuell avdelning och dagliga möten med kunden i fokus. Du strävar alltid efter att göra det lilla extra för att överträffa kundens förväntningar. För tjänsten behöver du kunna kombinera ett högt tempo med stor noggrannhet. Det krävs att du har en god samarbetsförmåga då man tillsammans med butikens medarbetare ska skapa en säljande och inspirerande avdelning. Butiken har ett noga utvalt sortiment inom delikatess och chark samt att alla regler kring livsmedelshygien och egenkontrollprogram efterlevs. Egenskaper Du är serviceminded som person och möter alltid kunden med ett leende. Du är kommunikativ, prestigelös och ödmjuk lagspelare. Som person är du ansvarstagande, ordningsam och har en positiv inställning. Du arbetar effektivt, är stresstålig, social och utåtriktad. God kommunikations- och samarbetsförmåga. Vikten av noggrannhet och ytterst förståelse för matsäkerhet är en självklarhet för dig. Du har flexibel inställning till dina arbetsuppgifter och är behjälplig även på andra avdelningar. Meriterande Tidigare erfarenhet av ICA, Coop, Willys, Hemköp och City Gross. Du har tidigare arbetat inom restaurang, café, kallskänk, delikatess eller bageri. Anställning Lön enligt avtal. Tjänsterna är på ca ca 30-40h/v, varannan helg, start omgående. Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast! Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning & Rekrytering AB ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Rosénssons är företaget som bemannar och rekryterar utan att tumma på kvaliteten. Vi gör våra kunders vardag lite enklare. EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Vi söker nu en driven och serviceinriktad butikssäljare till en väletablerad butik i Norrtälje. Vår kund är en ledande leverantör av produkter och tjänster till professionella användare inom bygg, industri, transport och verktyg. Som butikssäljare kommer du att vara en viktig del av teamet och ansvara för att leverera hög service till kunderna. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta: Möta och assistera kunder i butiken Ge professionell rådgivning och produktinformation Kassahantering Varuplock Hålla butiken ren och organiserad Personliga egenskaper Du som person är självgående, ansvarsfull och gillar ett serviceinriktat arbete i en liten arbetsgrupp. Som person brinner du för service och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Det är viktigt för oss att du har visat intresse för butikens produkter inom verktyg och maskiner och arbetar för att driva butiken framåt. Tidigare erfarenhet från arbete inom detaljhandeln/sällanköpshandeln är mycket meriterande. Anställningsform Tjänsten är en visstidsanställning mellan veckorna 29-33. Arbetstiden är förlagd till dagtid, måndag till fredag, kl. 09:00–17:00. Du kommer att vara anställd av Storesupport by Job&Talent och arbeta på uppdrag hos vår kund. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen!
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi på Submit söker nu efter en Maskintekniker till vår samarbetspartner i Kungsängen. Vem är du? För att trivas i rollen som maskintekniker hos oss ser vi att du har god erfarenhet av maskinarbete. Du är lyhörd, flexibel och är en problemlösare. Du kan arbeta bra under stress och är van att arbeta under eget ansvar. Du fungerar bra i grupp och kan kommunicera bra med kollegor. Vi erbjuder ett självständigt arbete där du kommer att ingå i underhållsteamet. De huvudsakliga arbetsuppgifterna är: Utföra felsökning, service och reparationer av snusmaskiner, etiketteringsmaskiner och packugnar i vår produktion. Vara delaktig i fortlöpande förbättringsarbeten. Delta i underhållsrelaterade arbeten och projekt. Rapportering av genomfört underhållsarbete i produktionen. Krav: Tidigare erfarenhet av maskintekniskt arbete. Kunna felsöka och ha kunskap om komplexa maskiner. Körkort B Meriterande: Kunskap om GD Snusmaskiner, operatörserfarenhet. Kännedom om Ettiketto och Smipack. Erfarenhet av Mainter Underhållssystem. Plats: Kungsängen Start: V33 Lön: Enligt ÖK. Arbetstid: 23.00 - 06.00 Om oss: Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: ATT JOBBA PÅ JOB&TALENT På Job&Talent tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Job&Talent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna. ARBETSBESKRIVNING Utföra produktionsarbete enligt gällande instruktioner och rutiner. Övervaka maskiner och produktionslinjer. Utföra enklare korrigeringar och felsökningar. Arbete i en industriell arbetsmiljö. Arbete förlagt på skift. DINA KVALIFIKATIONER Erfarenhet av industri eller lagerarbete, och vet att du trivs i denna miljö. Goda kunskaper i svenska, båda i tal och skrift. Flexibilitet och kunna arbete skift. Vi ser gärna att du har körkort samt tillgång till egen bil, då det inte är säkert att det finns kollektivtrafik att tillgå. MERITERANDE Erfarenhet av skiftgång. Erfarenhet som maskinoperatör eller processoperatör. Truckkort A+B. DIN PROFIL För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du: har viljan att utvecklas och vara en god ambassadör för Job&Talent. söker ett långsiktigt uppdrag att utvecklas inom. är en god lagspelare med god kommunikationsförmåga. är ansvarsfull har god känsla för detaljer. är strukturerad och noggrann då arbetet innehåller flera, ibland komplicerade, moment. Stor vikt läggs på dina personliga egenskaper. ANSÖKAN Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev. Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! OM JOB&TALENT Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Job&Talent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen. Jobb från jobbify.se
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: På Olivia arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare kollegor för att stötta upp till vårt team, är det du? Om tjänsten Nu söker vi fler timvikarier som kan arbeta vid behov med våra kunder i Stockholmsområdet. Passa därmed på att söka till oss för en chans till arbete med start nu alternativt till hösten. Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Oberoende av din ålder, livssituation och bakgrund kan du vara just den assistent vi söker. En tjänst hos någon av våra kunder kan även innebära att du får chansen att testa på arbete under olika tider på dygnet, såsom dag, kväll eller natt under vardag samt helg. Arbetsuppgifter Som personlig assistent är du en viktig del av din kunds vardag, och du är med och bidrar till en meningsfull och trygg tillvaro. Arbetsuppgifterna kan variera beroende på kunden, men kan till exempel vara: Hjälpa till med dagliga rutiner såsom förekommande hushållssysslor Assistera vid förflyttningar, personlig hygien, av- och påklädning, samt vid måltider Följa med på aktiviteter, träning eller hitta på roliga saker tillsammans Hjälpa till med förflyttningar och hjälpmedel Meriterande är om du: Har erfarenhet av arbete inom omsorg eller personlig assistans Kan arbeta varierande arbetstider För att underlätta processen vid eventuell anställning krävs att du har ett BankID och godkänner att använda detta i tjänsten samt att du uppvisar ett aktuellt utdrag ur polisens belastningsregister, vilket du snabbt kan beställa här och ta med till intervjutillfället. Registret du ska beställa heter "Arbete med barn med funktionsnedsättningar", vilket vi använder för alla våra anställningar. Omfattning: Timvikarier vid behov eller varierande sysselsättningsgrad utifrån de enskilda uppdragens behov Tillträde: Enligt överenskommelse. Genomgång av ansökan sker löpande och matchas du till någon av våra kunder så kommer du att bli kontaktad. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Vid frågor kontakta oss här via mejl Om rekryteringsprocessen: Din ansökan kommer att hanteras av medarbetare på Olivia samt av kund / brukare och eventuell anhörig, god man eller annan. Om du ger ditt samtycke kan vi dela din profil med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Att tänka på inför din ansökan: En förutsättning för att påbörja en anställning hos på Olivia är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med Bank-ID genom via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Om kollektivavtal och förmåner hos Olivia Som medarbetare omfattas du av kollektivavtal och självklart är du försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Förutom friskvårdsbidrag och en rad andra förmåner anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Förmåner inkluderar bland annat tillgång till rabatterade produkter och tjänster hos ett antal samarbetsbolag. Jobb från jobbify.se
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Erfarna lastbilschaufförer sökes till Upplands Väsby (Distribution) Vi söker lastbilschaufförer för ett sommarvikariat V27-V32 med möjlighet till förlägning, med C-kort, förarkort och YKB som kör på ett lugnt och säkert sätt, till vår kund som är en stor matgrossist. Du hämtar lastbilen i Upplands Väsby och levererar fina råvaror till alla typer av kök, och träffar trevliga människor. Lastbilen har kylaggregat. Det är viktigt att du kan jobba alla dagar V27-V32. Vi söker någon som har: Tidigare erfarenhet av lastbilskörning YKB och förarkort Hög servicekänsla Energi och initiativförmåga Noggrannhet som ledstjärna ...och kör på ett lugnt och säkert sätt? Då är det dig vi letar efter! Vi söker någon som är: Glad, proper och tycker att det är viktigt att hålla tider Trevlig mot både produkter, kollin, kunder och kollegor Ansvarsfull och pigg Arbetstider: Måndag–fredag, 05:00–14:00 eller 09:00–18:00 Ansökan Vi erbjuder dig en glad, engagerad och närvarande konsultchef som hjälper dig på bästa sätt. Har du frågor om rollen så tveka inte att kontakta Morten, [email protected] Vi Bemannar.nu är ett företag i Rosersberg som är verksamt inom bemanning och rekrytering med kollektivavtal och schyssta villkor. Vi brinner för att erbjuda lokal kompetens till våra kunder. Vi som jobbar på Vi Bemannar.nu har lång erfarenhet av rekrytering och tycker att det är väldigt givande och kul att träffa alla olika typer av människor med olika kompetens och att hjälpa dessa till arbete. Låter detta som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Välkommen med din ansökan! Jobb från jobbify.se
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Ågrenska är en unik, utvecklande mötesplats och ett nationellt kompetenscentrum för sällsynta diagnoser. Vi bedriver verksamheter utifrån ett helhetsperspektiv för barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättningar, deras anhöriga samt professionella. Ågrenska ligger naturskönt på Lilla Amundön, 1,5 mil söder om Göteborg och ägs av Ågrenska stiftelsen, som är en organisation utan vinstintresse. Ågrenska bedriver korttidsvistelser och daglig verksamhet, familjeverksamhet, vuxenverksamhet, personlig assistans, familjestöd samt kurser och utbildningar. Vill du vara med och göra verklig skillnad? Tillit, kompetens, samarbete och samhällsansvar är våra värdeord och något som genomsyrar hela vår verksamhet. Vi söker dig som med stort engagemang och driv vill spela en central roll i att fortsätta utveckla vår fantastiska assistansverksamhet med utgångspunkt i våra värdeord. Om uppdraget I rollen som verksamhetschef för Personlig assistans har du det yttersta ansvaret för att säkerställa att vi levererar tjänster av högsta kvalitet i enlighet med Ågrenskas mål och värdegrund. Du ansvarar för verksamhet, personal och budget och du leder genom fem enhetschefer. Du har ett stort utrymme för egna beslut och du arbetar med planering och uppföljning av verksamheten i enlighet med interna och externa krav. Ledarskapet är en mycket viktig del i arbetet och genom ett närvarande och lyhört ledarskap utvecklar och vårdar du relationer internt och även externt såsom närstående, myndigheter samt potentiella nya kunder. Som verksamhetschef är du verksamhetsansvarig hos IVO och i rollen ingår även att säkerställa att gällande lagstiftning efterlevs. Tillsammans med ledningsgruppen driver du strategisk utveckling i linje med Ågrenskas mål och värdegrund och du rapporterar till VD. Huvudsakliga ansvarsområden Strategisk ledning, utveckling och måluppföljning av verksamheten Personalansvar och arbetsmiljöansvar för hela verksamhetsområdet Budget-, resurs- och avtalsansvar Leda utvecklings- och förändringsarbete samt kvalitetssäkring Företräda Ågrenska i externa samarbeten och partnerskap, och bygga starka relationer med externa aktörer som kommuner och myndigheter såväl som privata aktörer. Vi söker dig som har Relevant akademisk utbildning, till exempel inom socialt arbete, hälso- och sjukvård, offentlig förvaltning, beteendevetenskap eller liknande Erfarenhet från personlig assistans, vård, omsorg, LSS eller annan lagstyrd verksamhet. Mycket god chefs- och ledarerfarenhet inom LSS, inklusive att ha lett andra chefer. En stark analytisk kapacitet samt beprövad förmåga att hantera ekonomistyrning, förändringsledning och verksamhetsutveckling Vana att samverka med kommuner, regioner och andra myndigheter God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska. Svenskt körkort Hos oss på Ågrenska händer det mycket, vi befinner oss i en spännande utvecklingsfas där du som verksamhetschef får en nyckelroll i att utveckla både verksamhet och arbetssätt. Det kräver att du är självgående, har ett starkt driv och trivs i en miljö där allt ännu inte är färdigbyggt. Du är en trygg och tydlig ledare med god kommunikativ förmåga och lätt för att skapa förtroendefulla relationer. Du bygger hållbara samarbeten och leder ditt team med engagemang, tillit och tydlig riktning mot gemensamma mål. I pressade situationer är du en stabil kraft som ser helheten och gör kloka prioriteringar. Med ett strategiskt helhetsperspektiv driver du förbättringsarbete som stärker verksamheten på både kort och lång sikt. Meriterande Kunskap om affärsutveckling Erfarenhet av myndighetsutövning eller juridik Intresse för AI och digital utveckling God kännedom om arbetsrätt och lagstiftning relaterad till tjänsten Vi erbjuder En meningsfull roll i en unik organisation där vi gör skillnad i människors liv – varje dag! Stor möjlighet att forma och utveckla en verksamhet där både brukare och medarbetare står i centrum Friskvårdsbidrag och friskvårdstid med möjlighet till två extra lediga dagar per år Gratis parkering och förmånligt luncherbjudande Kollektivavtal och möjlighet till löneväxling Förtroendearbetstid med balans mellan ansvar och frihet En fantastiskt vacker arbetsmiljö på Lilla Amundön i Hovås. Vi vill spegla samhällets mångfald och tror att olika perspektiv och bakgrunder berikar vår verksamhet och gör oss starkare som organisation. Vi är därför särskilt intresserade av att komma i kontakt med personer som idag är underrepresenterade i ledande positioner. Har du rätt kompetens och delar våra värderingar – då ser vi gärna att du söker, oavsett din bakgrund och vilken väg som har lett dig hit. Välkommen med din ansökan! Anställningsform: Tills vidare. Ågrenska tillämpar sex månaders provanställning. Tillträde: Snarast. Vi arbetar med löpande urval – vänta inte med att skicka in din ansökan.
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi söker lagspelare som är vana att ta i och vill arbeta med kroppen. En idrottsbakgrund ser vi som ett stort plus, då ett intresse för träning och hälsa är betydelsefullt i det här jobbet! Vi söker främst dig som är Diplomerad massör och som vill utvecklas i vårt koncept. Till dig som ännu inte har utbildning men som drömmer om att bli massör kan vi erbjuda utbildning till diplomerad massör. Tjänsterna på 75% innefattar dagtid, kvällstid och varannan eller var tredje helg i ett rullande schema. Vi söker även dig som tex studerar och vill ha extra arbete varannan helg eller någon kväll i veckan. Besök gärna vår Instagram för att få en inblick i av vår vardag! Många av våra anställda har läst till massageterapeut, hälsopedagog, hälsopromotion, personlig tränare eller liknande och detta ser vi som en stor fördel då du har stor nytta av dina kunskaper i din roll hos oss. Anställningsform/Lönevillkor Vi har seriösa avtal med 6-6,5 timmars arbetsdag (våra tjänster är 126tim/månad) fast månadslön samt en bonusdel som ger dig ökad motivation samt extra tillägg. Vi har självklart semesterlön, OB, sjuklön och följer LAS. Ingångslönen sätts utifrån ålder, erfarenhet samt utbildning. Erfarenhet Ingen erfarenhet som massör krävs men erfarenhet inom service eller idrott är ett plus. Viktigaste är personlighet och lämplighet för tjänsten och andra arbetserfarenheter. Varaktighet Tjänsten beräknas starta efter överenskommelse. Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Flex-konceptet Vi arbetar med ett koncept som du får utbildning i och som gör det enklare för dig som massör att kunna arbeta hållbart och skonsamt med djupgående massage. Vi ger dig även betald utbildning genom FLEX-ACADEMY så att du känner dig trygg i konceptet innan du startar din anställning. Utbildningen ger dig fördjupning inom massage med nya tekniker, bindvävsmassage, gravidmassage samt våra tekniska system så som bokningssytem, intranät och kassahantering. Alla mottagningar har öppet alla dagar i veckan. Vi besöker även ett 30-tal företagskunder på plats hos dem. Vi är i expansion och kommer att utöka vår verksamhet med fler företagskunder samt mottagningar framöver så tveka inte att skicka din ansökan till Göteborgs största men personliga massagekedja. Välkommen att bli en del av vårt team i Mölndal! Vi ser fram emot din ansökan! Jobb från jobbify.se
Välj ett jobb för att visa detaljer