Lediga jobb i Ale

Sök totalt 89 lediga jobb i Ale

Löneadministratör / Ekonom till Axel Christiernsson
Poolia Sverige AB
Löne- och personaladministratörer

Vill du bli en nyckelperson inom lön och ekonomi i en internationell industriverksamhet? Hos Axel Christiernsson får du en central och varierad roll där du bidrar till struktur, kvalitet och arbetsglädje i ett engagerat team. Här kombineras högt tempo med god gemenskap – och att ha roligt på jobbet! Uppdraget har start i augusti och sträcker sig till årsskiftet, med goda möjligheter till förlängning. Det fina kontoret ligger i Nol, med smidiga pendlingsmöjligheter tack vare goda tågförbindelser. Om tjänsten Vi söker en Löneadministratör / Ekonomiassistent som vill ta ett tydligt ägandeskap i både löne- och redovisningsfrågor. Du får en nyckelroll i ett viktigt projekt kring outsourcing av lönehantering och fungerar som en viktig länk mellan interna avdelningar och externa leverantörer. Du rapporterar till Ekonomichefen och samarbetar nära med kollegor inom HR, ekonomi samt internationella kontakter i bland annat Estland och Storbritannien. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Dina arbetsuppgifter i huvudsak: • Leda och koordinera projekt för outsourcing av lönefunktion • Sammanställa och kvalitetssäkra löneunderlag för Sverige, Estland och Storbritannien • Granska reseräkningar, traktamenten och utlägg • Beräkna semesterskuld och hantera förmåner (t.ex. tjänstebil) • Rapportera AGI och hantera kontakter med myndigheter • Bokföra löner, sociala avgifter och semesterskuld • Löpande bokföring och kontoavstämningar • Ansvara för kundreskontra: fakturering, inbetalningar, krav och påminnelser • Arbeta med internationell moms (EU/export) • Delta i bokslutsarbete Vem är du? Vi söker dig som är strukturerad, självgående och lösningsorienterad med en stark känsla för ordning och kvalitet. Du trivs i en dynamisk miljö med många kontaktytor och har god samarbetsförmåga och ett serviceinriktat förhållningssätt. För att lyckas i rollen har du : • 5–10 års erfarenhet inom ekonomi och lön • Tidigare erfarenhet av outsourcingprojekt inom lönehantering • God förståelse för kollektivavtal och löneprocesser • Erfarenhet av systembyten inom lön • Mycket god förståelse för redovisningsprinciper • Goda kunskaper i affärssystem, gärna Iptor och SAP • Erfarenhet av Flex HRM eller andra lönesystem • Hög kompetens i Excel och Teams • Flytande svenska och engelska, i tal och skrift Om verksamheten Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal och försäkringar.

Idag
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Sales Specialist - Fast timlön + marknadens bästa bonusprogram!
Key Solutions AB
Företagssäljare

Som B2B-säljare på Key Solutions representerar du några av Sveriges mest välkända varumärken och skapar affärsmöjligheter som driver tillväxt. Arbetsuppgifter: I rollen som säljare driver du ditt eget arbete och gör allt från att prospektera nya kunder till att slutföra affärer.  Du ansvarar för att boka, förbereda och genomföra kundmöten. Du kommer till en början arbeta med nykundsbearbetning och med tiden utveckla och vårda långvariga kundrelationer. Till din hjälp har du dedikerade kollegor och en Team Manager som stöttar dig i din utveckling. Uppföljning och feedback får du på dagsbasis med fokus på hur du kan växa i din arbetsroll. Vi erbjuder rätt person: - Möjligheten till att vara en del av en snabbt växande internationell koncern - En meriterad arbetsplats med lång och framgångsrik historik inom försäljningsbranschen - Spännande karriärmöjligheter med möjlighet att lära dig nytt och växa i din roll - En lönemodell med fast grundlön som trygghet samt möjlighet till att påverka din lön - Prisbelönt utbildningsprogram med personlig coaching Vi söker dig som drivs av energi, människor och möjligheter: Om orden målinriktad, energisk och utåtriktad beskriver ditt sätt att arbeta är du precis vad vi söker!  Du har god kommunikationsförmåga och ett genuint intresse för att arbeta med människor. Du är en person som både kan arbeta självständigt och i team.  Du kan vara erfaren inom försäljningsyrket eller i början av din karriär, det viktigaste är att du har en stark vilja att utvecklas professionellt och har inställningen att ingenting är omöjligt för dig. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Plats: Centrala Göteborg (vid Liseberg) Lön: Fast lön samt marknadens bästa bonusprogram! Vi hanterar alla ansökningar löpande, välkommen med din ansökan! Om Key Solutions: Key Solutions koncernen består idag över 200 ambitiösa medarbetare som dagligen hjälper några av Sveriges största och mest välkända företag med att öka sin försäljning. Vi är i varje månad kontakt med fler än 250 000 kunder och har 13 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges bästa arbetsplatser av Great Place to Work Institute.

Igår
Sista ansökan:
17 juli 2025
Är du vår tillförordnade Redovisningschef?
Ale kommun
Ekonomi- och finanschefer

Vi söker dig som vill vara med och forma morgondagens Ale. Hos oss är du med och levererar service och tjänster av bästa kvalitet till Aleborna. Tillsammans skapar 2 500 medarbetare ett Ale, kommunen som fokuserar på invånarna och deras behov. Bli en av oss! Om arbetsplatsen Redovisningsenheten är en enhet inom ekonomiavdelningen. Enheten består av 5 medarbetare och som ansvarar bland annat för kommunens löpande redovisning, in och utbetalningar, bankärenden, kommunens ekonomisystem samt årsredovisning och delårsbokslut. Arbetet leds av redovisningschefen. Gruppen är välfungerande och självgående. Inom ekonomiavdelningen, som leds av kommunens ekonomichef, finns också enheterna budget och controller, upphandling samt digitalisering. Arbetsuppgifter Arbetet består i att leda redovisningsenheten i det dagliga arbetet. Tillsammans med kommuncontrollern och ekonomer upprätta kommunens årsredovisning samt delårsrapporter. Vara en expertroll inom redovisningsområdet. I Ale kommun är arbetet med att ständigt utveckla och förbättra verksamheten central så att vi använder varje skattekrona så effektiv som möjligt. Som redovisningschef har man en viktig del i det. Kvalifikationer Gedigen erfarenhet av redovisningsarbete och gärna i ledande befattning såsom redovisningsansvarig/chef. Övrigt Då vår nuvarande redovisningschef kommer att vara föräldraledig under ca 1,5 år från okt/nov 2025 till mars 2027 behöver vi en person som kan gå in i hennes ställe. Har du skyddade personuppgifter ska du INTE söka via systemet utan kontakta rekryteringsansvarig för hantering av din ansökan. För att underlätta rekryteringsarbetet ber vi dig att bifoga relevanta intyg och betyg för tjänsten du söker samt vid eventuell intervju ha möjlighet att uppvisa giltig ID-handling. Vi har endast möjlighet att ta emot ansökningar via Varbi. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv.  Dina personuppgifter behandlas i Varbi under rekryteringsprocessen och i den utsträckning detta är nödvändigt för att uppfylla lagstiftningen. Ansökan raderas 24 månader efter avslutande av rekrytering. Om du har ett Varbi-konto kan du använda redigeringen av din profil för att radera, ladda upp och redigera information. Kontakta annars Ale kommun. Vi vill upplysa om att din ansökan är en offentlig handling enligt offentlighetsprincipen.

Igår
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Ekonomiassistent med lönekompetens till internationellt bolag i Nol
SJR in Sweden AB
Löne- och personaladministratörer

Har du erfarenhet av både kundreskontra och löneadministration och trivs i en bred roll där du får växla mellan daglig redovisning och koordination av löneprocesser? Nu söker vi en trygg konsult till ett internationellt bolag med placering i Nol, norr om Göteborg. Om tjänsten I denna roll får du arbeta brett inom ekonomi och lön i ett bolag med cirka 60 medarbetare i Sverige och ytterligare 25 i moderbolaget. Du ingår i ett mindre team tillsammans med redovisningsekonom och ekonomichef och arbetar brett med kundreskontra och lön. Arbetet innefattar kundreskontra, hantering av kundinbetalningar, uppföljning av avvikelser och kontakt med andra avdelningar för att säkerställa korrekta underlag. Du arbetar även med fakturering, främst till koncernens dotterbolag inom EU, vilket kräver god förståelse för internationell moms och EU-handel. Vidare följer du upp kundkrav och stänger kundreskontran i samband med bokslut. Utöver detta har du även ansvar för att koordinera löneprocessen. Du arbetar nära outsourcade löneleverantörer både i Sverige och internationellt och ansvarar för att sammanställa löneunderlag, kontrollera lönespecifikationer, rapportera frånvaro till Försäkringskassan samt hantera reseräkningar, traktamenten, förmåner och eventuella tjänstebilar. Detta är initialt ett konsultuppdrag via SJR med start i augusti. Uppdraget är på heltid och förväntas pågå i sex månader. För dig som är intresserad av en långsiktig anställning kan det även finnas möjlighet till det. Du utgår från företagets kontor i Nol, norr om Göteborg. Lämplig bakgrund Vi söker dig som har erfarenhet av såväl kundreskontra som lön och som kan arbeta självständigt i en ansvarsfull roll. Du känner dig trygg i att arbeta med bokföringsordrar och kontoavstämningar och har dessutom erfarenhet av internationell handel och EU-moms. För att lyckas i rollen har du även arbetat med löneadministration och hela löneflödet tidigare. Vi ser gärna att du är van vid att arbeta brett på ett medelstort bolag, har god systemvana och behärskar både svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Personliga egenskaper För att lyckas i rollen ser vi att du är strukturerad, självgående och noggrann. Du trivs med att ta ansvar, är prestigelös och har lätt för att växla mellan olika typer av arbetsuppgifter, både dagliga rutiner och mer komplexa moment. Vidare har du lätt för att ta egna initiativ, är trygg i din kompetens och kan ifrågasätta. Du arbetar lösningsorienterat, kommunicerar tydligt och har en god samarbetsförmåga. Vi ser dessutom gärna att du har lätt för att snabbt sätta sig in i nya system och arbetsrutiner.    Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Sofia Erikson på [email protected] eller Frida Dalevik på [email protected]. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling. #Bildlänk https://media.sjr.se/wp-content/uploads/2023/12/konsult_interim__natur_annons-59-1.png

2 dagar sedan
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Grovstädare/ fönsterputsare

Nu söker vi en heltidsarbetare som vill börja hos oss på Lindén städ & entreprenad AB. Vi har ett gott gäng i vårt arbetslag och behöver nu utöka till en extra person, är du en framåt och positiv tjej eller kille som gillar att jobba självständigt eller i lag så skriv gärna några rader om dig själv.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Lärare SFI till Komvux, vikariat
Ale kommun
Övriga pedagoger med teoretisk specialistkompetens

Vi söker dig som vill vara med och forma morgondagens Ale. Hos oss är du med och levererar service och tjänster av bästa kvalitet till Aleborna. Tillsammans skapar 2 500 medarbetare ett Ale, kommunen som fokuserar på invånarna och deras behov. Bli en av oss! Om arbetsplatsen Inom utbildningssektorn arbetar vi med tillitsbaserad styrning. Det innebär att vi minskar på rapporterandet och att vi möts i dialogform över alla nivåer i styrkedjan. Det gör vi för att vi tror på kraften i mötet och kraften i allas engagemang. Vuxenutbildningen i Ale kommun erbjuder Aleborna möjligheter till utbildning för nyanlända som behöver lära sig svenska (SFI), grundläggande vuxenutbildning, yrkesutbildningar lokalt och inom Göteborgsregionen samt de som har rätt till att läsa in en gymnasieexamen/läsa upp sina gymnasiebetyg. Vi har behov av en vikarie inom SFI. Arbetsuppgifter Vi söker en medarbetare med erfarenhet från SFI spår 1. Du kommer att undervisa i en 1 C/D-grupp.  Du kommer att ingå i vårt SFI-arbetslag. Kvalifikationer Du är legitimerad lärare och har behörighet att undervisa inom SFI. Erfarenhet av alfabetiseringsundervisning är meriterande. Vi söker dig som har en god förmåga att samarbeta och en flexibel syn på undervisning för att möta eleverna på ett individuellt sätt. Allt enligt förordningen för vuxenutbildningen. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet som att du är målinriktad, har en god pedagogisk förmåga och kan inspirera och engagera våra elever. Övrigt Tjänsten är ett vikariat med start 14 augusti till 31 december 2025 med eventuell möjlighet till förlängning.   Har du skyddade personuppgifter ska du INTE söka via systemet utan kontakta rekryteringsansvarig för hantering av din ansökan. För att underlätta rekryteringsarbetet ber vi dig att bifoga relevanta intyg och betyg för tjänsten du söker samt vid eventuell intervju ha möjlighet att uppvisa giltig ID-handling. Vi har endast möjlighet att ta emot ansökningar via Varbi. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv.  Dina personuppgifter behandlas i Varbi under rekryteringsprocessen och i den utsträckning detta är nödvändigt för att uppfylla lagstiftningen. Ansökan raderas 24 månader efter avslutande av rekrytering. Om du har ett Varbi-konto kan du använda redigeringen av din profil för att radera, ladda upp och redigera information. Kontakta annars Ale kommun. Vi vill upplysa om att din ansökan är en offentlig handling enligt offentlighetsprincipen.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juli 2025
Specialpedagog
Ahlafors Fria Skola Ekonomisk Fören
Speciallärare och specialpedagoger m.fl.

Specialpedagog till Ahlafors Fria Skola. Ahlafors Fria Skola är en Montessoriinspirerad skola belägen i Alafors i Ale Kommun. Här går elever som gjort ett aktivt val och därmed har höga förväntningar på sin skola. Vår skola är en liten och trivsam skola med elever från förskoleklass till skolår 9, 290 elever fördelade på 12 undervisningsgrupper samt fritidshem och skolklubb före och efter skoltiden. Skolan är mån om att förena teori med praktik och därför har vi profilinriktning på vår skola. Dessa profiler är skapande och idrott. Närheten till natur och idrottsanläggningar gör att många aktiviteter äger rum utomhus. Se även vår hemsida www.ahlaforsfriaskola.se ARBETSUPPGIFTER Till vår skola söker vi nu en erfaren specialpedagog. Nu söker vi dig som har ett stort engagemang för att tillsammans med andra medarbetare och rektor skapa en modern organisation där vi har fokus på att: * öka kvaliteten i undervisningen för att öka elevers lärande * skapa tydligare ansvar, styrning och ledning för att öka elevers kunskapsresultat Som specialpedagog på Ahlafors Fria Skola kommer du att ingå i skolans elevhälsa och ha ansvar för det specialpedagogiska helhetsperspektivet. Arbetet innebär nära samarbete med våra pedagoger samt att handleda och stödja personal i specialpedagogiska frågor på olika sätt. Det kan handla om kartläggning, pedagogiska utredningar, att vara behjälplig vid upprättande av åtgärdsprogram, att tillsammans med lärare ansvara för föräldrar och andra kontakter, samt arbeta med enskilda elever eller grupper med elever. Rollen är bred, utmanande och din roll som specialpedagog är avgörande för att vi ska kunna erbjuda den höga kvalitet som våra elever förtjänar. Du är väl förtrogen och insatt i skolans arbete och dess styrdokument. Du håller dig uppdaterad inom det specialpedagogiska fältet. Hoppas att du vill bli en i vårt team! Tjänsten är på deltid 75 % KVALIFIKATIONER För att vara kvalificerad för tjänsten har du en specialpedagogisk examen med grundskollärarutbildning i grunden. Du har även erfarenhet av liknande arbete med elever i behov av särskilt stöd. Det är viktigt att du är trygg som person och i din roll då det är du som har ansvar för det specialpedagogiska helhetsperspektivet och den som ska driva detta arbete framåt. Du trivs i mötet med andra och ser vikten av ett gott samarbete och har lätt för att skapa relationer med elever, föräldrar och kollegor. Då rollen är komplex och emellanåt kräver högt tempo krävs att du trivs med dessa utmaningar. Meriterande är om du har erfarenhet av kartläggningar och utredningar i t.ex. Logos. Likaså att du har god dokumentationsvana ex i Prorenata. Hoppas att ovanstående beskrivning stämmer överens med din kompetens samt önskemål om hur du vill arbeta. Välkommen med din ansökan redan idag till; Malin Luukinen, skolchef/rektor [email protected]

3 dagar sedan
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Skolkurator

Kurator till Ahlafors Fria Skola Ahlafors Fria Skola är en Montessoriinspirerad skola belägen i Alafors i Ale Kommun. Här går elever som gjort ett aktivt val och därmed har höga förväntningar på sin skola. Vår skola är en liten och trivsam skola med 290 elever från förskoleklass till skolår 9, fördelade på 12 undervisningsgrupper. På skolan finns också ett fritidshem och skolklubb med verksamhet före och efter skoltiden. Vi är måna om att förena teori med praktik och har två profilinriktningar, skapande och idrott. Närheten till natur och idrottsanläggningar gör att många aktiviteter äger rum utomhus. Titta gärna in på vår hemsida www.ahlaforsfriaskola.se för mer information. Ahlafors Fria Skola har som mål att genom tydlig ansvarsfördelning, styrning och ledning öka kvaliteten i undervisningen för elevernas lärande kommer du som kurator ha en viktig roll i vårt skolutvecklingsarbete. ARBETSUPPGIFTER: Söker du ett varierat och meningsfullt arbete med stor möjlighet att göra skillnad? Då är tjänsten som kurator på Ahlafors Fria skola något för dig! Som kurator ingår du i skolans elevhälsoteam och bidrar med psykosocial kompetens på organisations-, grupp-, och individnivå. I elevhälsan samverkar du med skolans skolsköterska, specialpedagog, skolpsykolog och rektor. Teamets uppdrag är att tillsammans med rektor och arbetslag arbeta hälsofrämjande och förebyggande för att stärka barn och ungdomars möjligheter att uppnå kunskapsmålen och må bra. I dina arbetsuppgifter ingår exempelvis att delta i skolans kontinuerliga värdegrunds- och trygghetsarbete, stödsamtal, samverka med och stödja vårdnadshavare, konsultation med personal och insatser i grupp/ klass. Du kommer även att göra skolsociala utredningar samt vara delaktig i vidareutvecklingen av vårt närvarofrämjande arbete. Du samverkar också med externa aktörer såsom socialtjänst, habilitering, UPH och BUP. Tillsammans med skolans pedagogiska personal, elever, skolledning och vårdnadshavare bidrar du till att skapa förutsättningar för ett optimalt lärande för varje elev. Du deltar och leder samverkansmöten tillsammans med skolans pedagogiska personal i syfte att skapa goda förutsättningar för lärande och måluppfyllelse. Vi jobbar med EHM som modell för samverkan och främjande arbete. KVALIFIKATIONER Krav Vi söker dig som har socionomexamen eller annan högskoleutbildning arbetsgivaren bedömer relevant. Du har god kännedom om Socialtjänstlagen och Skollagen och förmåga att formulera dig väl i tal och skrift då du kommer dokumentera ditt arbete i Prorenata. Meriterande Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete som skolkurator samt erfarenhet av arbete med barn och unga. Erfarenhet av arbete inom socialtjänsten, erfarenhet av främjande och förebyggande insatser och utbildning i samtalsmetodik/handledning är också meriterande. Personliga kompetenser Som person är du stabil, empatisk, prestigelös och trygg i din yrkesroll. Du har ett stort engagemang för barn och ungdomars psykosociala situation och har förmåga att möta människor i olika livssituationer. Du möjliggör barns berättande och medverkar till att elevernas delaktighet och perspektiv lyfts fram. Du har lätt för att skapa relation och är professionell och respektfull i ditt bemötande av elever, vårdnadshavare och kollegor. Du behöver ha ett intresse av att arbeta i en pedagogisk miljö och i team med olika professioner. I ditt arbete är du strukturerad och tydlig och har förmåga att ta initiativ och beslut inom ramen för ditt uppdrag. Du prioriterar också dina insatser tillsammans med rektor och övrig elevhälsa. Yrkesrollen kräver en hög grad av självständighet, samarbetsförmåga och personlig mognad. Du trivs med att arbeta med komplexa frågor, ser möjligheter och är kreativ, Du behåller lugnet i svåra situationer och kan fatta välgrundade beslut under tidspress.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Programmerare inom CNC
AB Ramax Mekaniska Verkstad
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Är du redo för nya utmaningar? Då söker vi dig! Vi söker en driven och kunnig CNC-programmerare som vill ta ett helhetsansvar för vår helt nya automatiserade produktionscell. Cellen består av två Mazak C-600 kopplade till ett avancerat palettsystem med 70 paletter, med planerad driftstart i januari 2026. För att få en smidig uppstart ser vi gärna att du börjar tidigare, så att du hinner lära känna vår verksamhet, våra produkter och arbetssätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av programmering i Mastercam, riggning, effektivisering samt löpande förbättringsåtgärder för att vi ska få ett smidigt flöde i cellen. Du kommer även ha tätt samarbete med både ledning som verkstadschef. Vi söker dig som har väldigt god vana vid programmering i Mastercam. Trivs med att ha ett stort ansvar och arbeta på ett strukturerat sätt. Vi ser även att du har bra kommunikationsförmåga, och tycker om att arbeta både självständigt som i grupp. Att du har mångårig erfarenhet av fräsning och verkstad är ett måste för att klara arbetet. Vi erbjuder en chans att vara med från start i helt nya maskiner, där du har stort egen ansvar för produktionen och har goda möjligheter att få vara med och påverka samt utveckla processen. Vi erbjuder även förmånligt friskvårdsbidrag, samt en viss bonus när företaget går bra. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
30 september 2025
myNanny barnvakt Ale nanny/barnpassning, 1-2 gånger/vecka
YCLA AB
Övrig hemservicepersonal m.fl.

Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 2 Ålder: 2 respektive 9 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Är minst 15 år gammal Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg

7 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025