Lediga jobb i Alingsås
Sök totalt 132 lediga jobb i Alingsås
Är du en grym truckförare som är van vid att köra otympligt material? Är du på jakt efter nya utmaningar och vill spendera dagen med härliga kollegor? Då har vi tjänsten för dig! Vår samarbetspartner behöver förstärka sitt arbetslag med ytterligare en truckförare. Arbetet kommer vara varierat med både plockning och iordningställande av kundorder, hantering av byggmaterial/virke samt att förse material till produktionen. Vår samarbetspartner är ett välmående företag som är aktiva inom träproduktion där de tillverkar hus i fabrik. Start: Omgående – ansök redan idag! Urval sker löpande. Ort: Strax utanför Alingsås Omfattning: Heltid, mån-tors 06:30-16:15 fre: 06.30-13.15 Anställningsform: Detta är initialt ett konsultuppdrag. För rätt person finns möjlighet att gå över till vår samarbetspartner förutsatt att allting fungerar bra Din profil Krav: • Truckkort A1-A4 + B1-B4 • Dokumenterad erfarenhet av truckkörning i minst 6 månader • Svenska flytande i tal och skrift • Körkort och tillgång till bil Meriterande: • Erfarenhet av större truckar/lastmaskiner • Erfarenhet av arbete inom träproduktion Vi söker dig som är en van truckförare och trivs med ett fysiskt krävande arbete. Du har tidigare erfarenhet av arbete inom logistik inom träindustrin och genomför ditt arbete med hög kvalité. Vi ser gärna att du är en praktiskt lagd person som är strukturerad och initiativtagande i ditt arbetssätt. Vidare egenskaper vi efterfrågat i denna tjänst är att du kan arbeta både i grupp och självständigt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet i denna process. Om LN Personal AB LN Personal är ditt lokala val av bemannings- och rekryteringsföretag vid ett ökat personalbehov. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som är anslutna till Almega och verksamma i Västsverige. Vi erbjuder dig en trygg anställning hos oss med schyssta villkor och kollektivavtal. Mitt i prick är vårt motto och med det menar vi att vi matchar rätt person till rätt plats i rätt tid. Detta uppnår vi genom egna erfarenheter från många olika tjänsteområden och att vi lägger ett stort personligt engagemang i varje enskild kontakt med såväl kunder som konsulter för att bygga långsiktiga och hållbara relationer.
Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 350 gym och ett antal Padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och inte minst pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar, har över 450 000 medlemmar och fortsätter vår expansionsresa framåt. Nu letar vi efter fler ihärdiga, viljestarka och inspirerande entreprenörer, som hjälper oss med spridningen av träningsglädje i rollen som Personlig Tränare till våra klubbar i Alingsåsmed omnejd. Vill du anta utmaningen? Låt oss berätta mer! Att vara Personlig Tränare på Nordic Wellness Något av det bästa du vet är att sprida känslan vidare av ett bra träningspass. Vad är ett bra träningspass? Ingen kan förklara det bättre än du! För du vet att vissa uppmuntras bäst av ett tydligt mål, att bara riktigt hårt arbete är vägen till ett nytt personbästa. Och du vet att andra försöker hitta träningsglädjen för första gången och behöver en lugnare väg för att hitta sin plats på gymmet. När du börjar jobba på Nordic Wellness är vår förhoppning att det finns medlemmar som är där och tränar, om inte bara, så till stor del för att just DU är deras personliga tränare. Ibland kanske det till och med är dina marknadsföringsknep som gör att de hittar vår klubb från första början. Dina egenskaper att knyta kontakter och skapa relationer till kunder och medarbetare är uppskattade här. Och din förmåga att själv administrerar och på egen hand sälja dina tjänster är vad som kommer få dig att trivas extra bra hos oss. Vad söker vi hos dig? Vi söker dig som har gått en personlig tränarutbildning hos ett godkänt utbildningsföretag och kan stolt visa ditt väl förvärvade certifikat. Ditt egna ansvar kommer sättas på prov. Du brinner för försäljning och drivs av att sätta mål – extra mycket av att slå dom. Du får givetvis hjälp genom att synas på vår hemsida och i säljande material på klubben, men det är din drivkraft och engagemang som kommer vinna dina kunders hjärtan. Du ser det som en självklarhet att hjälpa dina kollegor med att hålla klubben fräsch, du höjer servicegraden hos oss och gör det lilla extra för att lyfta träningsupplevelsen för våra medlemmar. Din känsla för ordning märks också i ditt sätt att föra journaler och rapporter. Du gör det förstås för att du vet att dina kundrelationer kräver omsorg, att kunderna litar på att du leder dem mot resultat de inte hade klarat nå utan din hjälp. Tjänsten är en timanställning, har du möjlighet att jobba allt från några timmar i veckan till heltid är det av intresse. Du kommer att arbeta både dagar, kvällar och helger. Kan du dessutom visa oss dokumenterad kunskap inom kost och hälsa utöver din PT-utbildning är vi än mer övertygande om att du kommer göra ett fantastiskt jobb hos oss! Att jobba på Nordic Wellness Träningsbranschen växer fortfarande och du kommer snabbt att förstå att Nordic Wellness inte är något undantag. Att fler och fler vill ha hjälp med att nå sin träningspotential är lika självklart som att fysisk aktivitet är bra för människan. Här erbjuds du en stimulerande arbetsplats med flera års erfarenhet av yrket. Du får en introduktion för att komma igång och stöttning i försäljning längst vägen. Bered dig på ett utmanande, energirikt och ständigt utvecklande företag. Bifogat i din ansökan vill vi få med din licens eller certifikat. Vänta inte med din ansökan, vi vill få in vår nya stjärna så snart vi hittar dig!
Jag är just nu i behov av en ny assistent som kan arbeta hos mig, är DU den jag söker? Det här är jag: Mitt namn är Herman. Jag är en social och levnadsglad kille på 23 år som bor i ett eget litet hus i Gråbo (Lerum), angränsande till Alingsås. Jag har en medfödd muskelsjukdom vilken innebär att jag har behov av personlig assistans dygnets alla timmar. Just nu utbildar jag mig till pastor. På fritiden tycker jag om att umgås med familj och vänner, titta på fotboll och vara ledare i olika ungdomsgrupper. Jag gillar att ha många bollar i luften och har ett aktivt liv! Mitt hjälpbehov: Som assistent till mig assisterar du mig vid på-och avklädning, hygien, uppgifter kring matsituationer och sjuk- och andningsgymnastik. Vidare hjälper du mig med att fixa & dona i mitt hushåll. Kvalifikationer hos dig som söker: Jag ser gärna att du som söker tjänsten som person är positiv, lyhörd, ansvarstagande, pålitlig, trygg och ser möjligheter! Trygghet och förtroende är grundläggande i min assistans, därför läggs stor vikt vid personlig lämplighet. Vårdutbildning och erfarenhet av tidigare arbete som assistent är inget krav, men meriterande. Körkort däremot är ett krav och det är viktigt att du behärskar det svenska språket. Tjänstens omfattning: Omfattning: ca 75% Arbetstider: Varierande schema; dag, kväll och natt. Tjänstens tillträde är 2025-01-01, men bredvidgång/intro per omgående eller så snart som möjligt. Lön enligt gällande kollektivavtal. Passal Assistans erbjuder ett givande och varierat arbete med goda anställningsvillkor, utbildningar och friskvårdsbidrag. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Du kommer också få bra stöttning och kontakt med assistansansvarig. Passal Assistans arbetar med personlig assistans och drivs av personer med stort engagemang och lång erfarenhet av arbete med människor med funktionsvariation. På Passal Assistans är det viktigt att alla känner sig som en del av helheten, att alla inser sin betydelse. Vår vision är ett samhälle och en vardag där alla har friheten att leva fullt ut. Vi ser personlig assistans som en möjlighet att nå den visionen. Välkommen att ansöka! Annonsens ref.nr: 1156A Ansvarig rekryterare: David Henriksson
Vi söker nu dig som älskar att städa och hålla ordning och reda. Du kanske alltid har varit pedanten i familjen eller vänskapskretsen? Eller så jobbar du redan med detta och vill ha nya utmaningar eller vidga dina vyer. Kanske är du en som trivs med ditt nuvarande jobb men aldrig får en chans att utvecklas eller får en fast tjänst. Vi söker dig som är social och tycker om att jobba med andra människor. Du kommer att ha kollegor och kommer träffa många kunder. Vi har vår lokal på Norra Strömgatan 56B i Alingsås Där utgår vi ifrån och åker sen runt i hela Alingsås med omnejd och servar de kunder vi har som är både företag och privatkunder. Firmabilar har vi till alla anställda. Har du erfarenhet av att jobba professionellt med städ är det mycket meriterande men det viktigaste för oss är att du tycker om jobbet och känner att det här är vad du vill syssla med. Fissa & Feja AB är ett företag som har funnits sen 1988. Vi jobbar idag över hela Sjuhäradsområdet med fokus på Alingsås, Borås, Lerum och Bollebygd med omnejd. Vi utför all sort städning i både privata hem och på företag. Fissa & Feja söker en till medarbetare till teamet i Alingsås. Jobbet innefattar mestadels städ av privata hem men vi utför alla sorter av städ så som kontor, trappstäd, byggstäd, flyttstäd, fönsterputs m.m. Det är meriterande om ni har tidigare städerfarenhet. Men det viktigaste är att du älskar att städa och har öga för detaljer. Gillar att hålla ordning och reda och tycker det är roligt med kundkontakter. Den sociala kompetensen är mycket viktig i detta arbetet då man träffar många utav kunderna. Vi söker just nu en 75-90 % tjänst som kan övergå till heltidstjänst om allt fungerar. Har du inte rätt kompetens, erfarenhet eller körkort kan vi inte erbjuda dig något jobb mer möjligtvis timanställning. Det viktigaste för oss är att du är rätt person. Vi arbetar måndag till fredag med arbetstid mestadels kl. 08.00- 16.30. Tiderna kan dock variera lite beroende på uppdrag. Tjänsten innebär att du arbetar själv men kan omfatta städ i par med annan kollega vissa dagar så det är viktigt att du kan arbeta tillsammans med andra men även att du är självständig. Vi lägger stor vikt vid att du är noggrann, positiv, flexibel, stresstålig, och har god känsla för service och kundbemötande. Det är ett krav att Ni har B-körkort och behärskar det svenska språket i tal och skrift, Utgångsort är Alingsås Tillträde snarast eller efter överenskommelse Vi har kollektivavtal med Fastighetsanställdas Förbund och Byggnads och lön utgår enligt avtal. #jobbjustnu
Eventpersonal.se är en tjänst för rekrytering av personal till alla typer av events. Vi rekryterar informatörer, värdinnor, demonstratörer, samplare, säljare och produktionsledare. Här kommer information om ett nytt uppdrag vi har i Alingsås, 14 december. Vår kund har ett event i Gallerian Storken och behöver hjälp på plats av två personer som kan agera maskot och ledsagare. Man turas alltså om att vara "Stella Stork" och leda maskoten under dagen. Vi ser att du älskar event, service och kan bjuda på dig själv. Dagar, datum och tider: Lördag, 14 dec, kl.10.30-15.00 Lön: 180kr/h (Ink OB och semesterersättning) Om du kan och vill jobba så ansöker du på följande vis: 1. Maila med rubriken "Alingsås -24" till [email protected] 2. Skriv vad du gjort tidigare inom event och och service med annan relevant bakgrund 3. Bifoga CV och ett nytaget foto 4. Skriv ditt aktuella mobilnummer 5. Motivera varför detta uppdrag skulle passa dig och hur du är tillgänglig under perioden Om du inte redan finns registrerad som personal på vår hemsida, så lägg gärna upp en profil. Då kommer vi att kontakta dig gällande framtida jobbförfrågningar direkt via mail. Ansök direkt då vi tillsätter tjänsten snarast.
Kliv in i vår bubbla av rörelseglädje! Vi skapar magiska lektioner inom dans och idrott. Därför söker vi magiska ledare. Vi kallar oss Sportys. Är du en av oss? Om Be Sporty Vi är Nordens största kursarrangör för barn. I över 20 år har vi spridit rörelseglädje. Med branschens bästa villkor får du: 300 kr/klass Betald utbildning Gedigen ledarskapsutbildning Coaching, utveckling och vidareutbildning Ett community med good vibes only Om jobbet Du arbetar oftast i team 2 och 2. Ni leder barngrupper i våra dans eller idrottskoncept. Dans Funkykidz- Barndans 2-6 å Funkylinas Balettskola 4-6 år Bliss Dance Academy 6-11 år Idrott Flipkidz- Gymnatik 2-8 år Trix Bollskola- Fotboll 2-6 år Sporty Tigers - Prova på idrott 2-6 år Våra kurser pågår under höst och vårtermin, 10 veckor per termin. Du behöver kunna leda klasser över minst 2 terminer. Du arbetar ca 2-8h/veckan Är du en Sporty? Du behöver älska barn och kunna skapa magi med ditt sätt att leda och vara Ha en bakgrund inom dans eller idrott Bli en del av @besportylife Kika in på instagram för att följa livet i den blå bubblan. Som Sporty hos oss får du bli en figur som strösslar ut sprallig energi, en magnet som barnen ser upp till. Vi har stora hjärtan och är någon att lita på. Du hör själv, du blir en del av en speciell community. Exempel på tidigare meriterande arbetsområden: arbete på förskola, fritids, nöjespark, utbildning inom pedagogik, idrott eller dans alt. bakgrund som gymnastikledare, fotbollstränare, danslärare, barnpassare eller gruppträningsinstruktör.
Trivs du med snickaryrket och känner att du vill fortsätta utvecklas inom det? Då har vi jobbet för dig! Vi söker fler snickare till vår samarbetspartner som arbetar med att tillverka hus i fabrik. I denna tjänst kommer man att arbeta som snickare i deras produktion och arbetsuppgifterna innebär bland annat att bygga stommar, gipsa väggar, sätta isolering och installera fönster och dörrar. Allt arbete sker efter ritning och man arbetar i lag på olika produktionslinor. Start: Omgående. Ansök redan idag, urval sker löpande Ort: Strax utanför Alingsås Omfattning: Heltid, mån-tors 06:30-16:15 fre: 06.30-13.15 Anställningsform: Detta är initialt ett konsultuppdrag. För rätt person finns möjlighet att gå över till vår samarbetspartner förutsatt att allting fungerar bra Din profil Krav: • Erfarenhet från snickeriyrket • Verktygsvana • Körkort B • Svenska flytande i tal och skrift Meriterande: • Traverskort • Erfarenhet av arbete inom träproduktion • Ritningsläsning Vi söker dig som är en positiv lagspelare och trivs med att samarbeta med andra. Du värdesätter att genomföra ditt arbete med hög kvalité och kan arbeta självgående. Det är meriterande om du arbetat som servicetekniker, montör eller har annan teknisk kompetens. Eftersom vi strävar efter en jämn könsfördelning ser vi gärna sökande från båda kön. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet i denna process. Om LN Personal AB LN Personal är ditt lokala val av bemannings- och rekryteringsföretag vid ett ökat personalbehov. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som är anslutna till Almega och verksamma i Västsverige. Vi erbjuder dig en trygg anställning hos oss med schyssta villkor och kollektivavtal. Mitt i prick är vårt motto och med det menar vi att vi matchar rätt person till rätt plats i rätt tid. Detta uppnår vi genom egna erfarenheter från många olika tjänsteområden och att vi lägger ett stort personligt engagemang i varje enskild kontakt med såväl kunder som konsulter för att bygga långsiktiga och hållbara relationer.
Välkommen till Alingsås! Som medarbetare i vår kommun har du alla möjligheter att vara med och utveckla verksamheten och din arbetsplats. Med nära 4000 anställda är vi tillräckligt stora för att driva förändring och samtidigt tillräckligt små för att var och en ska kunna påverka och få utrymme för sina idéer. Här finns plats för nytänkare. Tillsammans skapar vi Alingsås! Kultur- och utbildningsförvaltningens verksamheter omfattas av gymnasieskola, vuxenutbildning, fritidsgårdar, kulturskola, kulturhus, bibliotek, museum, konsthall, turisminformation, evenemangsverksamhet, anläggningar, Nolhaga lantgård, Nolhaga Parkbad, Nolhaga Ishall samt föreningsstöd. Inom hela förvaltningen arbetar idag cirka 420 medarbetare. Våra två stora anläggningar är Nolhaga Parkbad och Nolhaga Ishall som båda ligger i hjärtat av Nolhagaparken. Här erbjuder vi bland annat upplevelsebad, motionssimning, vattenträning, relax, utegym samt isyta för både föreningar och allmänhet. Alla våra anläggningar är till för kommuninvånarna och de olika målgrupper vi möter i våra verksamheter. När du börjar hos oss så erbjuder vi dig: -En trygg anställning -Möjlighet till semesterväxling -En kompetensutvecklingsplan -Föräldrapenningtillägg -Friskvårdsbidrag och förmånliga rabatter via E-passi Välkommen att bli en del av vårt team på Fritidsenheten! ARBETSUPPGIFTER Nu söker vi dig som vill ha en kombinerad tjänst hos oss på Fritidsenheten där du arbetar både på Nolhaga Parkbad och på våra övriga anläggningar. Du kommer i huvudsak att arbeta som badpersonal på Nolhaga Parkbad (75%). Här får du en varierad roll med arbetsuppgifter inom simhallens olika områden. I grunden arbetar du som badpersonal men även som simlärare och i receptionen. I rollen som badpersonal/badvärd arbetar du för att alla våra gäster ska känna sig välkomna och du bemöter gästerna utifrån deras behov. Du och dina kollegor arbetar tillsammans med att bevaka simhallen, simundervisning samt städ och bemanning i receptionen. Du följer och utvecklar våra säkerhetsrutiner och ger ett gott bemötande och en god service till alla våra gäster. Du kommer också att arbeta som idrottsplatsarbetare på våra övriga anläggningar (25%) med fokus på Nolhaga Ishall (invigs våren -25). Här får du arbeta med erfarna kollegor med allt från att utföra isvård, städ och vaktmästeri i ishallen, sköta om bryggor på våra badplatser, sköta drift och underhåll av våra konstgräsplaner och övriga utomhusanläggningar. Du möter besökare från både föreningsliv och allmänheten där du ofta blir ansiktet utåt i vår verksamhet. KVALIFIKATIONER Krav för tjänsten är slutförd gymnasieutbildning, god datorvana i Officepaketet samt att du behärskar svenska och engelska såväl muntligt som skriftligt. Du bör ha en god grundfysik eftersom det i båda rollerna ingår till viss del fysiskt krävande arbete. B-körkort är ett krav. Meriterande för tjänsten är tidigare erfarenhet av arbete i simhall samt att vara simlärarutbildad enligt Svenska livräddningssällskapets riktlinjer eller motsvarande utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Meriterande är också erfarenhet av arbete i ishall samt drift/skötsel av fritid- och friluftsanläggningar. För att lyckas i rollen tror vi att du är serviceinriktad och älskar att ge ett trevligt bemötande och service av högsta kvalitet. Att sätta kunden i fokus känns helt naturligt för dig. Du har ett välkomnande sätt, ett sinne för ordning och reda, är ansvarsfull samt har en förmåga att skapa en positiv stämning hos såväl kunder som kollegor. Vi ser också att du är flexibel och har lätt för att samarbeta. Du drivs av att skapa relationer och utgår från en helhetssyn där service, kvalitet och verksamhetens uppdrag står i fokus. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet ÖVRIGT Arbetet sker enligt schema och kan innebära både dag-, kvälls- och helgpass. Har du skyddade personuppgifter ska du INTE söka via systemet utan kontakta ansvarig rekryterande chef för hantering av din ansökan. För att underlätta rekryteringsarbetet ber vi dig att bifoga relevanta intyg och betyg för tjänsten du söker samt vid eventuell intervju ha möjlighet att uppvisa ID-handling. Vi har endast möjlighet att ta emot ansökningar via Visma Recruit. Vi har gjort våra val av annonskanaler och vill ej ha kontakt med försäljare eller rekryterings- och bemanningsföretag.
Är du en självgående redovisningsekonom med några års erfarenhet som vill vara en nyckelspelare i en dynamisk och växande verksamhet? Då har vi jobbet för dig! Sök idag, vi arbetar med löpande urval. Vi ser fram emot din ansökan. OM TJÄNSTEN Som redovisningsekonom hos vår kund i Alingsås ansvarar du för hela det ekonomiska flödet för 5–7 kliniker, där du hanterar allt från dagliga bankavstämningar och bokföring till skatter, moms och bokslutsavstämningar – med undantag för löneadministration. Vissa delar är manuella, vilket gör noggrannhet och struktur extra viktigt. Du kommer också att bidra till att effektivisera deras processer och skapa nya rutiner i en spännande tillväxtfas. Här trivs du som tycker att redovisning inte bara är ett jobb, utan också något som kan vara riktigt roligt! När vill vi att du börjar? Helst så snart som möjligt, gärna innan årsskiftet eller i januari. De har fullt upp och ser fram emot att ha dig ombord när de startar det nya året. Du erbjuds - Flexibilitet: Du kan arbeta både digitalt och fysiskt, det som passar dig bäst. - Långsiktighet: Det finns goda chanser till att på sikt bli en permanent spelare hos vår kund. s - Utmaningar och utveckling: Du blir en viktig del av deras spännande resa där de ständigt förbättrar och förändrar. VI SÖKER DIG SOM - Har några års erfarenhet av bokföring, leverantörsfakturor och avstämningar i bokslut. - Har goda systemkunskaper och ett extra intresse för effektivisering och förbättring av processer - arbetet sker i Business Central - Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska - krävs i arbetet - Är positiv, lösningsorienterad och gillar förändringar – det händer mycket hos kunden! - Inte är rädd för att testa nya arbetssätt. - Gillar att arbeta både självständigt och i nära samarbete med andra. Det är meriterande om du har - Erfarenhet av att skapa effektiva ekonomiska processer. - En slutförd eftergymnasial utbildning inom ekonomi. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Målmedveten - Ordningsam - Ansvarstagande Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn!Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet. Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen. Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning från personalen på Active Academys kontor. Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper. Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 5, 2025 Vi erbjuder 4 kurser per år, två under vårterminen och två under höstterminen Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna. Mer info kommer vid en eventuell intervju. VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 132 jobb