Platschef Hotell Erikslund
Burgsvik Kulturrestauranger AB
Hotell- och konferenschefer

Brinner du för ledarskap, gästupplevelser och att driva lönsam verksamhet? Vi söker nu en Platschef med helhetsansvar för vår unika anläggning som kombinerar hotell, restaurang, relax och träning i en harmonisk miljö. Om rollen:Som Platschef har du det övergripande ansvaret för verksamheten. Du leder, inspirerar och utvecklar personal och våra avdelningsansvariga inom hotell, restaurang, spa och service. Rollen innebär ett strategiskt och operativt ansvar, där du säkerställer att våra gäster får en upplevelse i världsklass – varje dag. Både helger och kvällar förekommer beroende på bokningsläge. Du brinner för service, vill vara med där det händer och kommer att vara delaktig i driften. Du ansvarar för: - Ekonomiskt resultat och budgetarbete - Personalansvar och arbetsmiljö tillsammans med avdelningsansvariga - Strategisk planering och verksamhetsutveckling - Kvalitetssäkring av gästupplevelsen - Samarbete med externa partners och leverantörer Vi söker dig som:- Har dokumenterad erfarenhet av ledarskap inom hotell-, restaurang- eller besöksnäringen - Är affärsdriven och trygg i att arbeta mot uppsatta mål och nyckeltal - Har ett genuint intresse för människor, service och marknadsföring - Har erfarenhet av personalledning, rekrytering och medarbetarutveckling - Är van vid att arbeta med budget och ekonomisk uppföljning Erfarenhet från liknande helhetsansvar inom en större anläggning är meriterande. Vi erbjuder:- En nyckelroll i en dynamisk och utvecklande miljö - Möjlighet att påverka och sätta din prägel på verksamheten - Ett engagerat team med starkt fokus på kvalitet och service - En inspirerande arbetsmiljö i trevliga lokaler Låter det här som din nästa utmaning?

37 dagar sedan
Sista ansökan:
7 november 2025
Labbassistent /QC Assistent Ängelhom

Är du intresserad av att arbeta med laboratorie-och kvalitetsarbete? Är du strukturerad och ansvarstagande, då kan detta vara tjänsten för dig! Om tjänsten: Som Labbassistent är du delaktig i det dagliga laboratorie- och kvalitetsarbetet. Arbetet sker i nära kontakt med två kollegor på kvalitetsavdelningen. Tjänsten är ett vikariat på 3månader, med chans till förlägning. Huvudsakliga arbetsuppgifter för tjänsten: Re-validera analysmetoder för HPLC/UPLC Utföra och dokumentera validering Utföra analyser enligt uppsatta krav Vara behjälplig på flera arbetsmoment inom området. Vem är du? Som person är du noggrann, strukturerad, målorienterad och strävar efter att skapa förbättringar. Andra viktiga egenskaper är du är ansvarstagande och har ett stort öga för detaljer. Krav för tjänsten: Relevant arbetslivserfarenhet från laborativt arbete Erfarenhet inom HPLC / UPLC Körkort och tillgång till bil (kollektivtrafik är ej möjlig) Meriterande: Erfarenhet inom Waters & Empower Validering av analysmetoder Högskoleutbildning inom relevant område För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. Omfattning: Heltid, långsiktigt behov, arbetet sker dagtid. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se.

37 dagar sedan
Sista ansökan:
2 november 2025
Maskinoperatör - Torekov
Processbemanning Svenska AB
Maskinoperatörer, plastindustri

Vi söker dig som vill arbeta som maskinoperatör hos en av våra kunder i Torekov – ett företag med modern och automatiserad produktion inom plastindustrin. Har du ett starkt tekniskt intresse, en vilja att utvecklas och en nyfikenhet på maskinhantering? Då kan det här vara rätt tjänst för dig! Du kommer att vara en viktig del av tillverkningsprocessen och bidra till ett kvalitativt och effektivt produktionsflöde. Det är meriterande om du har erfarenhet av att delta i förbättringsarbete och vill bidra till att utveckla processer och arbetsrutiner. Vi tror att du är en noggrann, kvalitetsmedveten och flexibel person som trivs med att arbeta i team. Du uppskattar ordning och reda och har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Din initiativförmåga och vilja att lära dig nytt kommer vara viktiga för att lyckas i rollen.  Arbetstiderna är förlagda på: 2-skift, nattskift och helgarbete.  2-skift:  - Förmiddag (mån-tors) 06.00-15.00, fredag 06.00-13.06 - Eftermiddag (mån-tors) 14.48-00.00, fredag ledig Nattskift: (mån-tors) 23.48-06.12, söndag 21.18-06.12 Helgskift: fredag 13.00-22.00, (lör-sön) 10.00-22.00 Krav för tjänsten:  - Truckkort - Körkort & tillgång till bil - Gymnasieutbildning - Svenska i tal och skrift Meriterande: - Tidigare erfarenheter av 5S - Utbildning inom industri - Tidigare arbetat inom plastindustri eller motsvarande - Erfarenhet av arbete med robotar/automatiserad produktion  Du kommer inledningsvis bli anställd genom Processbemanning med goda möjligheter till en direkt anställning hos kund på sikt.  Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se

37 dagar sedan
Sista ansökan:
7 november 2025
Vi söker nästa stjärna? B2C
Säljpitch AB
Telefonförsäljare m.fl.

Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Teamet säljer mobilabonnemang för operatören 3. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildar och coachar våra medarbetare dagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Är du i tankarna på att ta nästa steg i karriären eller vill veta mer om oss så tveka inte på att höra av er.

38 dagar sedan
Sista ansökan:
6 november 2025
Personlig assistent sökes i Ängelholm
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Hej, jag vill gärna hitta en assistent som vill förgylla min vardag. Jag är en kvinna mitt i livet som bor i villa med med sambo och barn. Uppskattat vore att få hjälp med förflyttningar (jag är rullstolsburen), toalettbesök, dusch, städ, matlagning,träning, inköp samt lättare trädgårdsarbete. Vill gärna komma utomhus en sväng varje dag. Jag är intresserad av kost, träning och du får gärna vara likasinnad och även allmänbildad så vi kan ha givande diskussioner. Vi ser gärna att du är rökfri och med erfarenhet av personlig assistans. Då det finns ett barn i hemmet så behöver vi ett belastningsregister. Arbetstider ca: 8-12, 14-17 varje dag, ibland kan kvällar förekomma 21-22.  Omfattning: Timvikariat/extra vid behov Tillträde: Enligt överrenskommelse.  Tänker du att detta passar in på just dig tycker jag att du ska söka tjänsten - gärna redan idag. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag!  Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.  Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

39 dagar sedan
Sista ansökan:
10 oktober 2025
Studiehandledare i Swahili
Ängelholms kommun
Grundskollärare

Ängelholm gör det omöjliga möjligt – det är vår vision som ligger till grund för vår framtida utvecklingsresa. Vi vågar tänka och testa annorlunda, göra det unika och oväntade. Vi vet att vi är bäst tillsammans och att det är genom gränsöverskridande samarbete vi når längst. Vi vet också att Ängelholm är en plats med unika möjligheter för fortsatt utveckling. Med utgångspunkt i vår agila organisationsstruktur siktar vi framåt och uppåt. Vill du vara med och bidra på vår resa? Modersmålslärare och studiehandledare i Ängelholms kommun organiseras under Språkcentrum. Modersmålsundervisningen sker i kommunens grundskolor och gymnasieskolan. Studiehandledning beställs utifrån skolans behov och genomförs på olika skolenheter i kommunen. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som vill arbeta som studiehandledare med språket swahili. I dina arbetsuppgifter som studiehandledare ingår att stödja eleverna i deras modersmål utifrån skolans verksamhet. I dina arbetsuppgifter som studiehandledare på modersmålet ingår att i samarbete med elevernas övriga lärare och pedagoger, handleda nyanlända elever utifrån kursplaner och kunskapskrav i skolans samtliga ämne. Vid behov är du även behjälplig med översättning under elevmöten samt vid överförande av information mellan skola och elev/hem. Du förväntas ta en aktiv del i det vardagliga arbetet samt bidra till arbetslagens och elevernas utveckling för att nå högre måluppfyllelse. Du ska vara väl insatt i skolans styrdokument och kunna omsätta dessa i det praktiska arbetet. Flexibilitet är av stor vikt då schema och elevunderlag kan ändras under terminen. Undervisningen sker på olika skolor i Ängelholms kommun. KVALIFIKATIONER Vi ser gärna att du har lärarexamen och goda kunskaper i svenska såväl muntligt som skriftligt. Mycket goda kunskaper muntligt och skriftligt i modersmålet är ett krav. Då arbetet sker ute på många olika skolenheter behöver du ha en god samarbetsförmåga och lätt att skapa kontakter. Du förväntas att ta en aktiv del i utvecklingsarbetet kring modersmålsundervisningen och studiehandledningen via Språkcentrum. Du har god datorvana. Körkort och egen bil krävs. Tjänstens omfattning är 36%. ÖVRIGT För att bli aktuell för tjänsten måste du uppvisa utdrag ur belastningsregistret. Har du erhållit företrädesrätt i Ängelholms Kommun, ska du ange detta i din ansökan. Tjänsten tillsätts under förutsättning av erforderliga beslut. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen hos Ängelholms kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen. I samband med intervju behöver du styrka ditt medborgarskap. Det kan du göra med pass alternativt personbevis tillsammans med ID-handling. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du uppvisa att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

39 dagar sedan
Sista ansökan:
30 september 2025
Juniora revisionskonsulter | Ängelholm
Ernst & Young AB
Revisorer m.fl.

Are you ready to shape the future with confidence? Vi söker nu revisionskonsulter till våra kontor i Helsingborg och Ängelholm med start i augusti 2025 eller i januari 2026 och riktar oss mot dig som är nyutexaminerad eller har något års erfarenhet. Här på EY får du chansen att skapa en exceptionell upplevelse. Vi erbjuder dig den senaste teknologin, omger dig med högpresterande team och tillhandahåller den globala räckvidd samt den mångsidiga och inkluderande kultur som krävs för att du ska kunna upptäcka din fulla potential. Genom våra coachnings- och utbildningsprogram kommer du att utveckla de färdigheter som behövs för att förbli relevant både idag och i framtiden – samtidigt som du bygger ett nätverk av kollegor, mentorer och ledare som kommer att stödja dig på din resa, både inom EY och utanför. Möjligheten: ditt nästa äventyr väntar på dig Som revisionskonsult tillhör du vårt största affärsområde Assurance som idag består av cirka 2000 medarbetare runt om i landet. Du ingår i ett team med juniora och seniora kollegor som ger dig stöd och vägledning från dag ett. I rollen kommer du att tillbringa en stor del av din tid ute hos våra kunder vilket innebär att du får en värdefull inblick i en mängd olika branscher. Din uppgift består av att vara kundens ”detektiv” genom att identifiera och lösa komplexa revisionsfrågor, genomföra intervjuer med olika nyckelpersoner för att förstå de finansiella transaktionsflödena, utvärdera interna kontroller och ge förslag på förbättringar som kan utveckla deras processer. Med de utökade kraven på hållbarhetsrapportering är även detta ett område som kommer vara i fokus inom våra revisioner. Vi eftersträvar en digital revision där dataanalys och AI är ledord. Som revisionskonsult får du bred kunskap om olika risker och nyckelfaktorer för ett företags framgång. Kvalifikationer Universitets-/högskoleexamen som ekonom eller motsvarande Intresserad av finansiell revision och vill utvecklas i en roll som revisor Är en teamplayer som är bra på att bygga goda relationer med både kollegor och kunder Har ett kritiskt tänkande och analytiska färdigheter för att identifiera och lösa problem Goda akademiska meriter, relevant arbetslivserfarenhet, utlandsstudier och/eller engagemang utanför studierna är meriterande Vad vi erbjuder dig Utveckla dina tekniska färdigheter och transformativa ledarskapsförmågor genom framtidsinriktade kurser och utvecklingsprogram.  Bredda dina perspektiv genom att arbeta i högintegrerade team över hela världen och samarbeta med personer från olika bakgrunder – både professionellt och kulturellt.  Ta fram det bästa i dig själv genom att kontinuerligt investera i ditt personliga välbefinnande och din karriärutveckling.  Utveckla ditt eget personliga värde och hjälp oss skapa ett positivt inflytande på våra team, verksamhet, kunder och samhället i helhet.  Är du redo att ”Shape your future with confidence”? Ansök idag. Då är du varmt välkommen att söka tjänsten. Skicka in din ansökan senast den 31 maj, urval och intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontaktar du Danielle Jönsson på danielle [email protected]. Vid frågor om rekryteringsprocessen kontaktar Julia Frejd på [email protected]. Observera att en bakgrundskontroll kommer att genomföras som en del av rekryteringsprocessen. På EY värdesätter vi mångfald och uppmuntrar ansökningar från individer från olika bakgrunder. Om du har frågor, behöver stöd, eller anpassning av rekryteringsprocessen på grund av en funktionsnedsättning, tveka inte på att kontakta oss på [email protected]. Vi finns här för att stötta dig. EY | Building a better working world EY is building a better working world by creating new value for clients, people, society and the planet, while building trust in capital markets. Enabled by data, AI and advanced technology, EY teams help clients shape the future with confidence and develop answers for the most pressing issues of today and tomorrow. EY teams work across a full spectrum of services in assurance, consulting, tax, strategy and transactions. Fueled by sector insights, a globally connected, multi-disciplinary network and diverse ecosystem partners, EY teams can provide services in more than 150 countries and territories.

42 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Lokalvårdare

Vi är ett litet städbolag som söker dig som kan tänka dig att jobba några timmar i veckan till en början, men med stora utsikter till mer jobb framöver. Vi städar framför allt privathem, men har även uppdrag i ett par butiker och kontor. Vårt kundområde sträcker sig från Torekov/Båstad till Vejbystrand, Ängelholm vidare till Helsingborg. Vi söker dig som är: *punktlig och pålitlig *villig att jobba både i par/grupp och självständigt. *serviceinriktad Körkort och tillgång till egen bil är ett krav då du efter hand kommer få uppdrag där du självständigt tar dig till kunder. Vidare vill vi att du behärskar svenska språket väl i tal och skrift.

42 dagar sedan
Sista ansökan:
1 juli 2025
Labbassistent /QC Assistent Ängelhom

Är du intresserad av att arbeta med laboratorie-och kvalitetsarbete? Är du strukturerad och ansvarstagande, då kan detta vara tjänsten för dig! Om tjänsten: Som Labbassistent är du delaktig i det dagliga laboratorie- och kvalitetsarbetet. Arbetet sker i nära kontakt med två kollegor på kvalitetsavdelningen. Tjänsten är ett vikariat på 3månader, med chans till förlägning. Huvudsakliga arbetsuppgifter för tjänsten: Re-validera analysmetoder för HPLC/UPLC Utföra och dokumentera validering Utföra analyser enligt uppsatta krav Vara behjälplig på flera arbetsmoment inom området. Vem är du? Som person är du noggrann, strukturerad, målorienterad och strävar efter att skapa förbättringar. Andra viktiga egenskaper är du är ansvarstagande och har ett stort öga för detaljer. Krav för tjänsten: Relevant arbetslivserfarenhet från laborativt arbete Erfarenhet inom HPLC / UPLC Körkort och tillgång till bil (kollektivtrafik är ej möjlig) Meriterande: Erfarenhet inom Waters & Empower Validering av analysmetoder Högskoleutbildning inom relevant område För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. Omfattning: Heltid, långsiktigt behov, arbetet sker dagtid. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se.

42 dagar sedan
Sista ansökan:
2 november 2025
Timanställd Sjuksköterska Humana LARO
Humana AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du ha ett utvecklande och spännande arbete där du bidrar till människors välbefinnande varje dag? Vill du dessutom arbeta på ett företag med engagemang, glädje och ansvar som ledord? Då kan du söka tjänsten som timanställd sjuksköterska till Humana LARO i Ängelholm. Om oss Vi är en del av koncernen Humana som är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg, LSS och LARO verksamheter. Humana LARO i Ängelholm är en medelstor mottagning som ligger centralt med närhet till kollektivtrafik. För oss är en rolig och utvecklande arbetsplats med hög kvalitet och stor respekt för patienterna och varandra viktigt. På så sätt kan vi också erbjuda våra patienter högkvalitativ vård. Med samlad kompetens jobbar vi för att ge våra patienter bästa möjliga vård utifrån varje patients individuella mål och förutsättningar. För att uppnå vårt mål jobbar vi nära varandra i team med sjuksköterskor, undersköterskor/skötare, läkare, psykolog, kurator och sekreterare. Om tjänsten Vi sökerdig som ärlegitimeradsjuksköterskamed erfarenhet från beroendevården/psykiatrin som önskar ett meningsfullt arbete hos oss.Det ärviktigt att du har arbetslivserfarenhet,är trygg i dinyrkesroll samt har kunskap och förståelse för beroendeproblematik. Det är också viktigt att du delar vår vision, att ”Alla har rätt till ett bra liv”. Tillträde:Omgående eller enligt överenskommelse Lön: Individuelllönesättning, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal Arbetstid: Vi arbetar 08:00-16:30 vardagar, helgdagar är arbetstiden 08:30-13:00 Arbetsuppgifter De dagliga arbetsuppgifterna består av praktiskt patientarbete, agera stöd till övrig personal i kliniska bedömningar, rondarbete, läkemedelshantering och stödsamtal med patienterna. Samverkan och vårdflätor tillhör vardagen och som sjuksköterska har du en viktig roll i detta. Vad vi kan erbjuda dig Vi tror på samverkan, teamarbete, hög patientsäkerhet och utveckling i det dagliga arbetet. Vi kan erbjuda dig en god arbetsmiljö, utvecklingsmöjligheter och hög grad av medbestämmande i teamet. Flexibilitet och ansvarskänsla är ett motto. Vidare erbjuder vi bra och konkurrenskraftig lön och goda arbetsförhållanden. Vi arbetar utifrån värdegrunden, glädje, engagemang och ansvar. Vi kombinerar en nära relation till våra samarbetspartner och patienter med styrkan i att vara ett stort modernt nordiskt bolag med många utvecklingsmöjligheter. Privat ägarform och decentraliserad organisation ger korta beslutsvägar, stort mandat och eget ansvar. Hos oss deltar, påverkar och medverkar du till din egen arbetsmiljö och till ständiga förbättringar. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter Josefine Kaschner, [email protected]

42 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025