Rutinerad serviceelektriker i Västeråstrakten?

Vi söker nu efter en rutinerad serviceelektriker till Koteko, en del av Prevas Västerås. Här har du en viktig och självständig roll som elektriker inom industri, där arbetsveckan också innefattar en del administrativa arbetsuppgifter. Du planerar dina arbetsdagar själv och åker ut på egen hand till kund. Arbetsdagen kommer innehålla allt från orderhantering, administration, felsökning till mindre installationer. Det ges här möjlighet att arbeta hemifrån eller på företagets kontor för de administrativa delarna. Men du utgår oftast ifrån kontoret som är beläget i Västerås, därför bör du vara bosatt i närheten. Du som nu söker ska ha dokumenterad tidigare erfarenhet av att arbeta som just serviceelektriker och helst inom industri då det främst är inom den sektorn projekten ligger. Du bör också vara en utåtriktad person som trivs med den dagliga kundkontakten. Checklista för tjänsten, stämmer följande in på dig...? * Utbildad elektriker med ecy-cert * Dokumenterad tidigare erfarenhet av serviceelektriker-rollen * B-körkort * Kommunikativ * Ansvarstagande och bra på att planera * Tillgänglig för att arbeta i Västerås med omnejd Sök då tjänsten direkt, så tar vi kontakt med dig! Vill du veta mer om Koteko, en del av Prevas? Länk: https://www.koteko.se/om-koteko/ https://www.koteko.se/om-koteko/

8 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Handledare/jobbcoach till Rusta och Matcha 2

Är du en engagerad handledare och entreprenör? Då är Ability redo att samarbeta med just dig för att skapa en bättre värld! Vi söker samarbetspartners för att stödja oss i att utföra tjänsten "Rusta och Matcha 2" på uppdrag av Arbetsförmedlingen. Vi är särskilt intresserade av individer som är villiga att verka på platser där Ability för närvarande inte är etablerade. För att se vart kontoren redan finns, besök gärna vår webbplats: https://www.ability.se/kontor-rustamatcha/ Som samarbetspartner kommer du att arbeta nära Abilitys erfarna ledare och kollegor för att skapa en trygg och stödjande arbetsmiljö. Du kommer även få stöd inom bland annat administration och ekonomi. I rollen kommer du att ansvara för att leda och driva verksamheten på ditt/dina kontor med stort självständigt handlingsutrymme. Du ges möjligheten att utvecklas och nå en hög kompetensnivå inom tjänsten, och du kommer att ingå i ett omfattande nätverk som sträcker sig över hela landet. Tillsammans strävar vi efter att bli Sveriges största och bästa leverantör inom tjänsten Rusta och Matcha. Vi är redan på rätt väg, och med din medverkan kommer Ability att nå sina ambitiösa mål. Ta chansen att bli en del av ett framgångsrikt team och bidra till att forma framtiden för arbetsmarknadsintegration! Personliga egenskaper • Målinriktad • Strukturerad • Kommunikativ • Driven Bakgrund Vi ser gärna att du har ett starkt lokalt nätverk med ingångar till såväl arbetsgivare som civilsamhället. Det är också positivt om du har erfarenhet av tidigare ledande roller eller av att driva eget företag. Stor vikt kommer dock att läggas vid personlig lämplighet, tidigare erfarenhet och goda referenser. Det är viktigt att du uppfyller kraven som Arbetsförmedlingens (AF) ställer för handledning/matchning i tjänsten Rusta och Matcha 2: Alternativ 1: Utbildning: Högskoleutbildning om minst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt det tidigare systemet). Leverantören har befogenhet att själv bestämma den mest lämpliga studieinriktningen för att uppnå målet med tjänsten. Arbetslivserfarenhet: Minst två (2) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Även deltid kan godkännas om den sammanräknade arbetstiden motsvarar heltid under två (2) år. Alternativ 2: Utbildning: Minst ett (1) års heltidsstudier på eftergymnasial nivå med minst godkänt resultat. Arbetslivserfarenhet: Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid inom något eller några av följande yrken eller arbetsuppgifter: Arbetsledning med personalansvar, rekrytering, omställningsarbete för arbetssökande, studie- och yrkesvägledning, handläggning i personalfrågor (ej enbart personaladministration), arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor, samt arbete med social och gruppsykologi, karriärvägledning. Även deltidsarbete kan godkännas om den ackumulerade arbetstiden motsvarar heltid under tre (3) år. Välkommen med din ansökan! Har du frågor om tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Annika Anderstedt på Ability som hanterar denna rekrytering. [email protected] 073-787 98 22

8 april 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024
Projektingenjör till Saab i Arboga!

Vill du arbeta med flygplanssystem i världsklass och vara med och skapa framtidens lösningar inom civil och militär luftfart? Är du en teknikintresserad person som drivs av utmaningar och lärande? Då har Saab Aeronautics en spännande möjlighet för dig! Som projektingenjör får du arbeta med varierande och stimulerande arbetsuppgifter inom utveckling, leverans och avveckling av flygunderhållsutrustningar. Välkommen med din ansökan! Arbetsuppgifter: I rollen som projektingenjör blir du en del av affärsområdet Aeronautics som är en innovativ leverantör av flygplanssystem med ett brett utbud av supportlösningar inom civil och militär luftfart. Du kommer att ha varierande arbetsuppgifter och du får möjlighet att vara delaktig inom många områden från utveckling till avveckling av flygunderhållsutrustningar. Du kommer att ha många kontaktytor till flera stödfunktioner som tex. inköp, konstruktion och kvalitet. Du kommer även att vara teknisk support till kunder och brukare av Saabs GSE-produkter. Vidare innefattar rollen tekniska utredningar, framtagande av teknisk specifikation och information, inköp, granskning av ritningar samt test av gränssnitt mot flygplan. Din profil: Vi söker dig som är driven, har en god initiativförmåga och ett stort teknikintresse. Oavsett bakgrund behöver du ha en förmåga och vilja att lära dig nya saker. Du är en lagspelare som fungerar bra att arbeta både självständigt och i team. Krav: •Utbildning inom relevant område alternativt motsvarande erfarenhet •God teknisk förståelse •Svenska och engelska i tal och skrift •Grundläggande kunskaper i Officepaketet •Körkort B •Svenskt medborgarskap Meriterande: •Erfarenhet av FMV-system •Erfarenhet från försvarsindustrin Om arbetsplatsen: Affärsområdet Saab Aeronautics är en innovativ leverantör av flygplanssystem i världsklass och har ett brett utbud av supportlösningar inom civil och militär luftfart. Inom affärsområdet bedrivs forskning, utveckling och produktion av militära flygplanssystem. Du blir en del av en organisation som präglas av mångfald, samarbete och inkluderande medarbetarskap, där ständigt lärande och balans i livet värderas högt. Du får arbeta i en innovativ och kreativ arbetsmiljö där du har möjlighet att bygga en långsiktig och givande karriär. Tjänsten är placerad i Arboga och du kommer att tillhöra avdelningen Ground Support Equipment. Du blir en del av ett dynamiskt team som stöttar och delar med sig av sin kunskap där du får möjligheten att planera din arbetsdag samtidigt som du får vara med att utveckla gruppens arbetssätt. Om Framtiden AB: Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos företaget. Villkor: Startdatum: Enligt överenskommelse Placering: Arboga Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse

8 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

6 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Tjäna 32 000 SEK/M

Sök jobbet som säljare på Aldovo för att tjäna 32 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 32 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 32 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

6 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Jobba Som Innesäljare

Sök jobbet som säljare på Aldovo för att jobba som innesäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som innesäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som innesäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

5 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Tjäna 32 000 SEK/M

Sök jobbet som säljare på Aldovo för att tjäna 32 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 32 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 32 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

4 april 2024
Sista ansökan:
4 maj 2024
Jobba Som Innesäljare

Sök jobbet som säljare på Aldovo för att jobba som innesäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som innesäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som innesäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

4 april 2024
Sista ansökan:
4 maj 2024
Operatör Ytbehandling kväll -nattskift

Som Operatör hos oss arbetar man med olika arbetsuppgifter, där alla ska kunna hantera allt för de olika stationerna . Vi utbildar löpande på plats med en grundutbildning som genererar i ett Certifikat Det finns även möjlighet till vidareutbildning Vi arbetar i team tillsammans mot samma mål. Varje position är lika viktig, utan en så fungerar inte resten av kedjan. Som operatör, tar du emot gods, registrerar det som inkommande, kontrollerar vilken ytbehandling godset skall ha och talar om för Produktionsplaneraren vad som har kommit in. Du hänger och säkrar det gods om skall köras i line, arbetar aktivt i line. Samt tar del i att kvalitetsgranska, packa godset till kunden med en tydlig noggrannhet försäkra att det är rätt ytbehandling, rätt antal och paketerat efter kundens önskemål enligt vår policy. Vi arbetar 3-skift. Varje team är på 4-6 personer. Just nu söker vi kväll och nattskifts personal För denna roll krävs kunskap och erfarenhet av att vara Operatör, industriarbetare, ha erfarenhet av kvalitetsgranskning, gärna då i från metall- ytbehandlings industrin. Man har ansvar för att godset håller företagets policy om kvalitet och kvantiteten vid leverans till kund. För att klara yrket krävs det att man är noggrann, stresstålig och duktig på att följa instruktioner samt arbeta i team. Man skall kunna vara delaktig i att planera flödet för vilka detaljer som skall behandlas och i vilken ordning. Svenska, Engelska, truck-kort A1-4 B 1-4 samt datakunskaper, är ett krav För att klara arbetet är det viktigt att man är intresserad, förstår utbildningen och villig att fortsätta utvecklas i sin roll För den som är intresserad och lyhörd finns stora potentiella möjligheter att växa inom företaget ................................................................................. As an Operator with us, you work with different tasks, where everyone must be able to handle everything for the different stations. We train continuously on site with a basic training that generates a Certificate. There is also the possibility of further training We work as a team together towards the same goal. Each position is equally important, without one the rest of the chain does not work. As an operator, you receive goods, register them as incoming, check which surface treatment the goods should have and tell the Production Planner what has arrived. You hang and secure the goods if they are to be driven in line, work actively in line. As well as taking part in checking the quality, packing the goods for the customer with a clear accuracy, ensuring that it is the right surface treatment, the right number and packaged according to the customer's wishes according to our policy. We work 3 shifts. Each team consists of 4-6 people, For the moment we are looking for for people for evening and night shifts. For this role, knowledge and experience of being an Operator, industrial worker, experience in quality inspection, preferably in the metal surface treatment industry is required. You are responsible for the goods meeting the company's policy on quality and quantity when delivered to the customer. In order to succeed in the profession, you need to be meticulous, stress-resistant and good at following instructions and working in a team. You must be able to participate in planning the day's flow for which details are to be processed and in which order. Swedish, English, truck card A1-4 B 1-4 and computer skills are a requirement In order to cope with the work, it is important that you are interested, understand the training and willing to continue developing in your role For those who are interested and responsive, there are great potential opportunities to grow within the company

4 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Restaurangbiträde Arboga

Är du sugen på nya utmaningar, en karriär inom restaurangbranschen och ett företag där det går snabbt att växa? Eller vill du bara ha ett extra jobb vid sidan? Vilka är Brödernas?Brödernas bedriver med framgång sin verksamhet i hela Sverige från Umeå i norr till Malmö i söder. Brödernas expanderar i en rasande takt med visionen att bli känt även utanför Sveriges gränser. Vår ambition är att Brödernas ska associeras med god kvalité och fantastisk service. Det viktiga för oss är att oavsett vilket mål du har för framtiden så har vi garanterat en plats för dig. Hos oss är det dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vad innebär jobbet som Reastaurangbiträdehos oss?Tjänsten innebär att dujobbar både i köket samt servisenoch roterar mellan stationerna. Du ser till att det är rent i köket, att matsäkerheten följs genom att se till attegenkontroller följs. Du jobbar för att varje gäst ska känna sig sedd och få sina behov uppfyllda vid deras besök. Gästupplevelsen är av största vikt och vi ser därför att du besitter stor förmåga och kunskap om gästbemötande och service.Vem är du?Vi söker dig som gillar ett högt arbetstempo, är serviceinriktad och älskar att jobba med människor. Du tycker om att jobba med andra och vill ha en karriär i restaurangbranschen. RekryteringsprocessenNär du har sökt tjänsten så kommer du att få tillgång till en länk för en digital intervju med roboten Hubert som tar ca 20 - 30 minuter. Syftet med att Hubert-intervjun är vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Vi ser gärna att du svarar på denna inom 48 - 72 timmar för att snabbt komma vidare i processen.Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju. Vi ser fram emot att höra från dig! Intervjuer sker löpande så tveka inte! Sök! Are you eager for new challenges, a career in the restaurant industry and a company where you can grow fast? Or do you just want an extra job alongside your studies? Then you have come to the right place! Who are the Brödernas? Brödernas successfully conducts its operations throughout Sweden from Umeå in the north to Malmö in the south. Brödernas are expanding at a rapid pace with the vision of becoming known even outside Sweden's borders. Our ambition is for Brödernas to be associated with good quality and fantastic service. We currently have over 80 opened units in Sweden and we open new units every month. The important thing for us is that no matter what goal you have for the future, we have guaranteed a place for you. With us, it is your own ambitions and results that determine how far you can go. What does the job as a Kitchen staff with us mean? The service means that you work in the kitchen and rotate between stations such as frying tables, frying and salad. You make sure that the kitchen is clean and that self-checks are followed. As a kitchen staff at Brödernas, you work in teams and it is therefore important that you are a team player and understand the importance of communication and group collaboration. Who are you? We are looking for you who like a high work pace, are service-oriented and love working with people. You enjoy working with others and want a career in the restaurant industry. What do we offer? We offer a fast-paced workplace that is in the middle of a major expansion, which means very good opportunities to develop with the company. The recruitment process Once you have applied for the job, you will have access to a link for a digital interview with the robot Hubert, which takes about 20-30 minutes. The purpose of the Hubert interview is to give all candidates the opportunity to tell more about themselves and for us to ensure that all candidates are judged in the same way, regardless of gender, age and ethnicity. We are happy to see that you respond to this within 48 - 72 hours to quickly move forward in the process. You will then be contacted by one of our recruiters if you become relevant for a second interview. We look forward to hearing from you! Interviews are ongoing, so do not hesitate! Apply!

4 april 2024
Sista ansökan:
21 september 2024