Elevassistent

Signebyns friskola är beläget strax utanför Årjäng. Vi har förskola, fritidshem samt grundskola åk f - 6. Vår profil är att arbeta utifrån det estetiska i alla dess former, rörelse och natur. Vi har egna skolbussar och erbjuder alla barn/elever från 4 års ålder skolskjuts från hemmet. Vi har många fina traditioner som vi arbetar med och utvecklar, under året har vi även börjat med en utedag i veckan och till hösten kommer eleverna att erbjudas dans i anslutning till skoldagen. Vi söker dig som vill arbeta nära eleverna i samarbete med läraren och stötta eleven i deras lärande. Du skall vara flexibel och ha lätt till samarbete. I tjänsten kommer det att ingå att vara på fritidshemmet, köra skolbussen m.m. Vi söker två elevassistenter, en på 100% och en på 50%. Deltidstjänsten kan komma att utökas till en högre tjänstgöringsgrad. Tjänsterna tillsätts utifrån att erforderliga beslut fattas.

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Lärare i grundskolan

Signebyns friskola är en skola med både tradition och nytänk. Vi ligger strax utanför Årjäng i en naturskön miljö med många möjligheter till en inspirerande lärmiljö. Signebyns friskola har förskola, fritidshem samt grundskola åk f-6. Profilen för skolan är estetiska ämnen, rörelse och naturen. Vi jobbar med en utedag i veckan och till hösten kommer eleverna att få möjlighet till att få dansundervisning i anslutning till skoldagen. Nu söker vi dig som vill komma till oss och arbeta som lärare i grundskolan, företrädesvis i åk 4-6. Då skolan är liten så arbetar vi mycket över gränserna därför är det meriterande med bred kompetens. Tjänsten är på 75% men över tid kan det förändras då vi har ett flertal pensionsavgångar. Tjänsten kommer att tillsättas utifrån att erfoderliga beslut fattas.

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Ekonomiassistent Sommarvik AB, Årjäng

Ekonomiassistent Sommarvik AB, Årjäng Sommarvik AB söker nu medarbetare till kontor/administration. Vill du bli en del av vårt team och jobba tillsammans med oss för att skapa oförglömliga semesterupplevelser för våra gäster? Sommarvik AB driver tre semesteranläggningar i Årjäng, Kristinehamn och Charlottenberg och är en av Värmlands största boendeaktörer sett till antal gästnätter. Vi söker just nu efter en ekonomiassistent vars främsta arbetsuppgifter är bokföring och leverantörs- och kundreskontran. Som en del av lönekontoret kommer du också att utgöra ett stöd för övriga medarbetare i ekonomifrågor och även delvis andra aspekter som rör den löpande verksamheten, varför det är viktigt att du även har ett stort intresse för service, turism och att jobba med människor. Ekonomiassistenten är placerad i Årjäng men arbetet rör samtliga av Sommarvik AB:s anläggningar i Årjäng, Charlottenberg och Kristinehamn. Sommarvik AB:s verksamhet kretsar framförallt kring sommarturism varför det är värdefullt att inte ha något emot att jobba under sommarhalvåret. Arbetsuppgifter: Löpande bokföring Leverantörsreskontra Kundreskontra och kravhantering Löneadministration Övriga administrativa uppgifter Kvalifikationer och erfarenhet: Du har relevant ekonomiutbildning med goda kunskaper i ekonomi och bokföring. Du har erfarenhet av bokföringssystem, ekonomiprogram (gärna Fortnox) och Microsoft Office-program (särskilt Excel). Du har god förståelse för ekonomiska processer och förmågan att arbeta noggrant och strukturerat. Du har mycket god datavana. Du kan kommunicera flytande på svenska och engelska i både tal och skrift. Erfarenhet av och kunskap om HR-processer och arbetsrätt är meriterande. Personliga egenskaper: Du är självgående och ser lösningar istället för problem vid utmanande arbetsuppgifter. Du har en god samarbetsförmåga och vill bidra till en god team-känsla och en trevlig arbetsmiljö. Du känner igen dig i värdeorden "energi, glädje, service och professionalitet" och tycker om att utveckla, förbättra och ta fram nya rutiner. Välkommen med din ansökan! Ansökan: Ansökningar via e-post till: [email protected] Bifoga: personligt brev, CV och referenser. Ange referens: Ekonomiassistent Sista ansökningsdag: 2024-05-31 Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så vänta inte med att kontakta oss. Övrigt: Tillträde: Efter överenskommelse Omfattning: 80-100% Varaktighet: Tillsvidare Antal platser: 1 Lön: Enligt överenskommelse

24 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Medarbetare

Vi vet att en anställd som trivs skapar goda gästupplevelser. Vi söker dig som gillar att jobba i direkt kontakt med våra gäster. Varför ska du välja oss? - Du får erfarenhet av vad det är att samarbeta i ett team och det kommer vara värdefullt för dig hela livet. Vi är också ganska säkra på att du träffar många nya vänner. - Du får lära dig mycket om gästservice. - Vi erbjuder flexibla arbetstider vilket gör att du kan enkelt kombinera jobbet med skola och fritidsaktiviteter. - Hos oss finns det goda karriärmöjligheter om du önskar och oavsett hur länge du väljer att stanna hos oss kommer du få värdefull arbetslivserfarenhet. - Vi erbjuder ett spännande och varierande arbete i högt tempo. - Vi erbjuder kollektivavtalsenlig lön. Som medarbetare på Burger King trivs du som gillar att jobba i team, som har en positiv attityd och som gillar en fartfylld vardag. Våra medarbetare har många olika arbetsuppgifter, de som jobbar hos oss arbetar både i kassan, i köket och ute i restaurangen.För dig som önskar att utvecklas och växa med ansvar finns det många olika karriärmöjligheter. Vi rekryterar nästan alla arbetsledare internt. Många av våra restaurangchefer och franchisetagare började också som medarbetare. Burger King® är en global kedja med mer än 16.000 restauranger i 100 länder. I Skandinavien drivs Burger King® av King Food Scandinavia som är en del av Ring International Holding, och har master franchise rättigheterna till Burger King® i Sverige, Norge och Danmark.

23 april 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Jobbe Hjemme

Søk jobben som selger hos Rojdix for å jobbe hjemme! Snakker du flytende norsk & vil jobbe hjemme? Søk jobben nå! Når du har søkt jobben, kommer du få booke en telefonintervju. Svar i tide på telefonintervjuet for å få jobben & jobbe hjemme. Søk Nå! 😃 Tilbys: ∙ Garantilønn & provisjon ∙ Jobbe hjemme/på våre kontorer ∙ Salgstrening & coaching Krav: ∙ Flytende norsk i tale & skrift ∙ Vil selge & har jobbet med salg ∙ Har PC, internett & headset

20 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Supply Chain Manager - Bano Prefab

Om tjänsten I rollen som Supply Chain Manager hos Bano Prefab är målet att bygga upp en bra struktur och sätta tydliga rutiner tillsammans med teamet runt inköp och den interna logistiken i produktionsmiljön. Du kommer ansvara för hela processen från inköp till leverans genom hela försörjningskedjan. Att ha kompetens inom produktionslogistik och vara intresserad av att göra en bra affär är en viktig del i rollen. Du är i din natur serviceinriktad i dina samarbeten både med kollegor och leverantörer och det är högst nödvändigt för att du ska lyckas i rollen. Bolaget är i tillväxt! Spännande förutsättningar som skapar härliga möjligheter att göra karriärskliv internt inom företaget. Du kommer att samarbeta och rapportera till VD samt ingå i team där du leder inköpare, teamleader och operatörer. Vidare vill du samarbeta tät med hela bredden av övriga funktioner i verksamheten. Du kan vara placerad mellan axeln Oslo-Karlstad men tjänsten förutsätter att du är på plats på fabriken i Töcksfors mestadels av tiden. Tjänsten kräver B-körkort samt svenska eller norskaoch engelska i tal och skrift. Om dig Du är motiverad och trivs som bäst när du får vara med att ”bygga från grunden”. Att påverka och utveckla samt bidra med nya idéer för att nå verksamhetens gemensamma mål och resultat skapar arbetsglädje och extra engagemang hos dig. Din positiva inställning till din omgivning gör att du har lätt för att samarbeta med andra. Du är företagsam och med din initiativförmåga utvecklar du dina ansvarsområden genom att vara framgångsrik i att involvera, implementera, följa upp och målstyra. Samtidigt är du intresserad och ser värdet i att vara på plats på fabriken för att förstå och ta del av produktionen och tillsammans med teamet ständigt jobba med förbättringar för att optimera den interna logistiken. För att lyckas; Har du erfarenhet av Supply chain Är du; Företagsam Kommunikativ Affärsmässig Strukturerad Stor vilja att lära och utveckla Om oss Bano Prefab producerar och levererar prefabricerade badrum i armerad betong med fokus på kvalitet och flexibilitet. Vi levererar badrum för många ändamål, men främst för bostäder och vårdbyggnader. Vi växer stadigt och letar efter duktiga människor som vill arbeta med en av marknadens mest spännande produkter! Bano Prefab är en del av Bano-gruppen, som består av Bano, Bano Prefab och Bano Life. Bano är ledande inom funktionell badrumsinredning för hälsosektorn, med kontor i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Benelux och Tyskland. Bano Life arbetar inom hjälpmedelssektorn och hjälper människor att leva ett aktivt och värdigt liv. Sedan 2021 har Bano-gruppen ägts av Waterland Private Equity, som har höga förväntningar och ger möjligheter för en offensiv utveckling av verksamheten. Vi har kontor i Oslo, Stockholm och Bergen. Med en fabrik längs E18, 10 minuter från den svenska gränsen, har vi en central placering både när det gäller transport och fabriksbesök. Om processen I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset där alla rekryteringskonsulter är certifierade enligt DNVs standard samt arbetar med fördomsfri rekrytering. Med hjälp av kapacitetstester och personprofilanalyser gör de en objektiv bedömning på hur du kan komma att hantera dina nya arbetsuppgifter hos oss och samtidigt minimera risken för diskriminering och särbehandling. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Ulf Holmgren på 076-307 10 29 eller Caroline Bredo 073-501 26 81. Du är varmt välkommen in med din ansökan senast den 14 april.

16 april 2024
Sista ansökan:
3 oktober 2024
Undersköterska sökes till Kvarnåsen, Vikariat, inriktning demens, Norlan...

Vill du vara med och utveckla framtidens äldreomsorg tillsammans med oss? Är du undersköterska och har ett stort engagemang och en vilja att bidra till att våra boende får en kvalitativ vård och omsorg? Då är du vår nya kollega! Vad innebär jobbet som undersköterska på Norlandia Äldreomsorg? En undersköterska inom Norlandia är en värdefull nyckelperson och vi söker dig som är skicklig i din yrkesroll och som tycker om att möte människor i olika situationer. Tillsammans i teamet med sjuksköterska, rehab och chef samverkar vi kring den boende för att ge ett gott liv varje dag. Vi söker dig med ett genuint intresse för den äldre människan där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att utforma en trygg och säker personlig vård och omsorg. Du stödjer den boende i sin tillvaro och skapar förutsättningar för en trygg och meningsfull vardag. Som undersköterska ansvarar du för att ge de boende en god vård och omsorg av hög kvalitet i enlighet med vad som har överenskommits med boende i genomförandeplanen. Detta omfattar bland annat: Arbete som kontaktman utifrån Norlandias koncept Din dag. Personlig omvårdnad och omsorg och tillvarata boendes egna resurser. Arbete utifrån Norlandias koncept Smaklig måltid för att våra boende ska uppskatta maten och att måltidsupplevelsen ger guldkant i vardagen Dokumentera enligt Socialtjänstlagen; föra social journal och upprätta samt följa upp genomförandeplan. Planera, erbjuda och genomföra dagliga aktiviteter, utevistelse, underhållning, pyssel, kulturaktiviteter, m.m. såväl individuella som gruppaktiviteter Utföra serviceuppgifter såsom städning av lägenhet, tvätt av kläder, ledsagning och inköp med mera. Ta emot och utföra delegerade arbetsuppgifter såsom till exempel läkemedelsdelegering Ta ansvar i ombudsroller. Aktivt medverka i verksamhetens kvalitets- och förbättringsarbete Om Kvarnåsens äldreboende Kvarnåsens äldreboende ligger mitt i centrum av Årjäng, alldeles intill E18. Vi har 10 avdelningar med 92 platser. Tre demensavdelningar, en psykogeriatrisk avdelning och sex med inriktning mot somatik. Vi erbjuder dagligen aktiviteter och vi har eget kök där man som anhörig eller personal kan köpa sin lunch.För mer information om vårt äldreboende besök www.norlandia.se/kvarnasen Vi erbjuder dig: Kompetensutveckling Friskvårdsbidrag Rabatter och erbjudande på våra hotell och stuganläggningar samt rabatt på Norwegianflyg Systematiskt arbeteför att nå den bästa arbetsmiljön där vi tillsammans skapar en trivsam arbetsplats med stor arbetsglädje Kollektivavtal via arbetsgivarorganisationen Almega Bransch F vilket även omfattar pensionsavsättning och försäkring Vem söker vi? För att lyckas i rollen tror vi att du är en person som vill göra skillnad och vill bidra till att skapa ett Gott Liv – Varje dag för våra boende. Vi ser gärna att du är flexibel, ansvarstagande, ödmjuk och lyhörd.Du ska trivas med att samarbeta med andra samt ha en förmåga att anpassa din kommunikation utifrån mottagaren och skapa förtroende. Du bidrar till ett positivt arbetsklimat och delar vår värdegrund. Du behöver habevis om rätt att använda yrkestiteln undersköterska från Socialstyrelsen Det är starkt meriterande omdu har tidigare erfarenhet inom vård och omsorg Du behöver ha goda kunskaper inom dokumentation Du behärskar svenska språket väl i både tal och skrift Vi ser gärna att du har god datorkunskap/datorvana Vi vill att du har god kännedom om de nationella kvalitetsregister som är aktuella för verksamheterna Om Norlandia Äldreomsorg Vi är ett familjeägt företag med mer än 15 års erfarenhet av äldreomsorg. Vi erbjuder spännande arbetsplatser från Boden i norr till Malmö i söder. I dagsläget driver vi ett 50-tal äldreboenden med huvudkontor i Stockholm och ett ekonomi- och lönekontor i Skene. Våra ledord Gott liv - varje dag innebär att våra medarbetare arbetar nyfiket, engagerat och uppmuntrande där den boendes individuella behov och önskemål ständigt är i fokus. Övrig information Anställningsform: vikariat med chans till förlängning Omfattning: deltid enligtöverenskommelse Tillträde: Enligt överenskommelse Provanställning: vi tillämpar6 månadersprovanställning Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag:2024-04-30 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Verksamhetschef: Yvonne Berlin Telefonnummer 010-761 32 30 E-postadress [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Supply Chain Manager - Bano Prefab

Om tjänsten I rollen som Supply Chain Manager hos Bano Prefab är målet att bygga upp en bra struktur och sätta tydliga rutiner tillsammans med teamet runt inköp och den interna logistiken i produktionsmiljön. Du kommer ansvara för hela processen från inköp till leverans genom hela försörjningskedjan. Att ha kompetens inom produktionslogistik och vara intresserad av att göra en bra affär är en viktig del i rollen. Du är i din natur serviceinriktad i dina samarbeten både med kollegor och leverantörer och det är högst nödvändigt för att du ska lyckas i rollen. Bolaget är i tillväxt! Spännande förutsättningar som skapar härliga möjligheter att göra karriärskliv internt inom företaget. Du kommer att samarbeta och rapportera till VD samt ingå i team där du leder inköpare, teamleader och operatörer. Vidare vill du samarbeta tät med hela bredden av övriga funktioner i verksamheten. Du kan vara placerad mellan axeln Oslo-Karlstad men tjänsten förutsätter att du är på plats på fabriken i Töcksfors mestadels av tiden. Tjänsten kräver B-körkort samt svenska eller norskaoch engelska i tal och skrift. Om dig Du är motiverad och trivs som bäst när du får vara med att ”bygga från grunden”. Att påverka och utveckla samt bidra med nya idéer för att nå verksamhetens gemensamma mål och resultat skapar arbetsglädje och extra engagemang hos dig. Din positiva inställning till din omgivning gör att du har lätt för att samarbeta med andra. Du är företagsam och med din initiativförmåga utvecklar du dina ansvarsområden genom att vara framgångsrik i att involvera, implementera, följa upp och målstyra. Samtidigt är du intresserad och ser värdet i att vara på plats på fabriken för att förstå och ta del av produktionen och tillsammans med teamet ständigt jobba med förbättringar för att optimera den interna logistiken. För att lyckas; Har du erfarenhet av Supply chain Är du; Företagsam Kommunikativ Affärsmässig Strukturerad Stor vilja att lära och utveckla Om oss Bano Prefab producerar och levererar prefabricerade badrum i armerad betong med fokus på kvalitet och flexibilitet. Vi levererar badrum för många ändamål, men främst för bostäder och vårdbyggnader. Vi växer stadigt och letar efter duktiga människor som vill arbeta med en av marknadens mest spännande produkter! Bano Prefab är en del av Bano-gruppen, som består av Bano, Bano Prefab och Bano Life. Bano är ledande inom funktionell badrumsinredning för hälsosektorn, med kontor i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Benelux och Tyskland. Bano Life arbetar inom hjälpmedelssektorn och hjälper människor att leva ett aktivt och värdigt liv. Sedan 2021 har Bano-gruppen ägts av Waterland Private Equity, som har höga förväntningar och ger möjligheter för en offensiv utveckling av verksamheten. Vi har kontor i Oslo, Stockholm och Bergen. Med en fabrik längs E18, 10 minuter från den svenska gränsen, har vi en central placering både när det gäller transport och fabriksbesök. Om processen I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset där alla rekryteringskonsulter är certifierade enligt DNVs standard samt arbetar med fördomsfri rekrytering. Med hjälp av kapacitetstester och personprofilanalyser gör de en objektiv bedömning på hur du kan komma att hantera dina nya arbetsuppgifter hos oss och samtidigt minimera risken för diskriminering och särbehandling. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Ulf Holmgren på 076-307 10 29 eller Caroline Bredo 073-501 26 81. Du är varmt välkommen in med din ansökan senast den 7 april.

28 mars 2024
Sista ansökan:
11 september 2024
Supply Chain Manager - Bano Prefab

Om tjänsten I rollen som Supply Chain Manager hos Bano Prefab är målet att bygga upp en bra struktur och sätta tydliga rutiner tillsammans med teamet runt inköp och den interna logistiken i produktionsmiljön. Du kommer ansvara för hela processen från inköp till leverans genom hela försörjningskedjan. Att ha kompetens inom produktionslogistik och vara intresserad av att göra en bra affär är en viktig del i rollen. Du är i din natur serviceinriktad i dina samarbeten både med kollegor och leverantörer och det är högst nödvändigt för att du ska lyckas i rollen. Bolaget är i tillväxt! Spännande förutsättningar som skapar härliga möjligheter att göra karriärskliv internt inom företaget. Du kommer att samarbeta och rapportera till VD samt ingå i team där du leder inköpare, teamleader och operatörer. Vidare vill du samarbeta tät med hela bredden av övriga funktioner i verksamheten. Du kan vara placerad mellan axeln Oslo-Karlstad men tjänsten förutsätter att du är på plats på fabriken i Töcksfors mestadels av tiden. Tjänsten kräver B-körkort samt svenska eller norska och engelska i tal och skrift. Om dig Du är motiverad och trivs som bäst när du får vara med att ”bygga från grunden”. Att påverka och utveckla samt bidra med nya idéer för att nå verksamhetens gemensamma mål och resultat skapar arbetsglädje och extra engagemang hos dig. Din positiva inställning till din omgivning gör att du har lätt för att samarbeta med andra. Du är företagsam och med din initiativförmåga utvecklar du dina ansvarsområden genom att vara framgångsrik i att involvera, implementera, följa upp och målstyra. Samtidigt är du intresserad och ser värdet i att vara på plats på fabriken för att förstå och ta del av produktionen och tillsammans med teamet ständigt jobba med förbättringar för att optimera den interna logistiken. För att lyckas; - Har du erfarenhet av Supply chain Är du; - Företagsam - Kommunikativ - Affärsmässig - Strukturerad - Stor vilja att lära och utveckla Om oss Bano Prefab producerar och levererar prefabricerade badrum i armerad betong med fokus på kvalitet och flexibilitet. Vi levererar badrum för många ändamål, men främst för bostäder och vårdbyggnader. Vi växer stadigt och letar efter duktiga människor som vill arbeta med en av marknadens mest spännande produkter! Bano Prefab är en del av Bano-gruppen, som består av Bano, Bano Prefab och Bano Life. Bano är ledande inom funktionell badrumsinredning för hälsosektorn, med kontor i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Benelux och Tyskland. Bano Life arbetar inom hjälpmedelssektorn och hjälper människor att leva ett aktivt och värdigt liv. Sedan 2021 har Bano-gruppen ägts av Waterland Private Equity, som har höga förväntningar och ger möjligheter för en offensiv utveckling av verksamheten. Vi har kontor i Oslo, Stockholm och Bergen. Med en fabrik längs E18, 10 minuter från den svenska gränsen, har vi en central placering både när det gäller transport och fabriksbesök. Om processen I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset där alla rekryteringskonsulter är certifierade enligt DNVs (https://www.dnv.com/se/services/certifierad-rekryterare-iso-10667-och-arbetspsykologiska-tester-56338) standard samt arbetar med fördomsfri rekrytering. Med hjälp av kapacitetstester och personprofilanalyser gör de en objektiv bedömning på hur du kan komma att hantera dina nya arbetsuppgifter hos oss och samtidigt minimera risken för diskriminering och särbehandling. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Ulf Holmgren på 076-307 10 29 eller Caroline Bredo 073-501 26 81. Du är varmt välkommen in med din ansökan senast den 7 april.

25 mars 2024
Sista ansökan:
11 september 2024
Undersköterska natt sökes till Kvarnåsen SÄBO, Årjäng, Norlandia Äldreom...

Vill du vara med och utveckla framtidens äldreomsorg tillsammans med oss? Är du undersköterska och har ett stort engagemang och en vilja att bidra till att våra boende får en kvalitativ vård och omsorg? Då är du vår nya kollega! Vad innebär jobbet som undersköterska på Norlandia Äldreomsorg? En undersköterska inom Norlandia är en värdefull nyckelperson och vi söker dig som är skicklig i din yrkesroll och som tycker om att möte människor i olika situationer. Tillsammans i teamet med sjuksköterska, rehab och chef samverkar vi kring den boende för att ge ett gott liv varje dag. Vi söker dig med ett genuint intresse för den äldre människan där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att utforma en trygg och säker personlig vård och omsorg. Du stödjer den boende i sin tillvaro och skapar förutsättningar för en trygg och meningsfull vardag. Som undersköterska ansvarar du för att ge de boende en god vård och omsorg av hög kvalitet i enlighet med vad som har överenskommits med boende i genomförandeplanen. Detta omfattar bland annat: - Arbete som kontaktman utifrån Norlandias koncept Din dag. - Personlig omvårdnad och omsorg och tillvarata boendes egna resurser. - Arbete utifrån Norlandias koncept Smaklig måltid för att våra boende ska uppskatta maten och att måltidsupplevelsen ger guldkant i vardagen - Dokumentera enligt Socialtjänstlagen; föra social journal och upprätta samt följa upp genomförandeplan. - Planera, erbjuda och genomföra dagliga aktiviteter, utevistelse, underhållning, pyssel, kulturaktiviteter, m.m. såväl individuella som gruppaktiviteter - Utföra serviceuppgifter såsom städning av lägenhet, tvätt av kläder, ledsagning och inköp med mera. - Ta emot och utföra delegerade arbetsuppgifter såsom till exempel läkemedelsdelegering - Ta ansvar i ombudsroller. - Aktivt medverka i verksamhetens kvalitets- och förbättringsarbete Om Kvarnåsens äldreboende, Årjäng Kvarnåsen är ett centralt äldreboende med 10 avdelningar med 92 boendeplatser totalt. Vi har olika inriktningar såsom demens, somatik samt psykogeriatriska funktionsvariationer. På Kvarnåsen är vi anställda på hela huset och har varje boende i centrum. För mer information om vårt äldreboende besök www.norlandia.se/arjang Vi erbjuder dig: - Kompetensutveckling - Friskvårdsbidrag via Epassi - Rabatter och erbjudande på våra hotell och stuganläggningar samt rabatt på Norwegianflyg - Systematiskt arbete för att nå den bästa arbetsmiljön där vi tillsammans skapar en trivsam arbetsplats med stor arbetsglädje - Kollektivavtal via arbetsgivarorganisationen Almega Bransch F vilket även omfattar pensionsavsättning och försäkring Vem söker vi? För att lyckas i rollen tror vi att du är en person som vill göra skillnad och vill bidra till att skapa ett Gott Liv - Varje dag för våra boende. Vi ser gärna att du är flexibel, ansvarstagande, ödmjuk och lyhörd. Du ska trivas med att samarbeta med andra samt ha en förmåga att anpassa din kommunikation utifrån mottagaren och skapa förtroende. Du bidrar till ett positivt arbetsklimat och delar vår värdegrund. - Du behöver ha bevis om rätt att använda yrkestiteln undersköterska från Socialstyrelsen - Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet inom vård och omsorg - Du behöver ha goda kunskaper inom dokumentation - Du behärskar svenska språket väl i både tal och skrift - Vi ser gärna att du har god datorkunskap/datorvana - Vi vill att du har god kännedom om de nationella kvalitetsregister som är aktuella för verksamheterna Om Norlandia Äldreomsorg Vi är ett familjeägt företag med mer än 15 års erfarenhet av äldreomsorg. Vi erbjuder spännande arbetsplatser från Boden i norr till Malmö i söder. I dagsläget driver vi ett 50-tal äldreboenden med huvudkontor i Stockholm och ett ekonomi- och lönekontor i Skene. Våra ledord Gott liv - varje dag innebär att våra medarbetare arbetar nyfiket, engagerat och uppmuntrande där den boendes individuella behov och önskemål ständigt är i fokus. Övrig information Anställningsform: Tillsvidare Omfattning: Deltid, enligt överenskommelse Tillträde: Enligt överenskommelse Provanställning: vi tillämpar 6 månaders provanställning Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag: 2024-04-30 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Verksamhetschef: bitr. VC Yvonne Berlin samt teamledare Anna Blendberg Telefonnummer: 010-761 32 30 samt till Anna 010-761 32 18 E-postadress: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

18 mars 2024
Sista ansökan:
4 september 2024