Vi behöver förstärkning till vår kundtjänst! Du kommer vara ansiktet utåt och den som våra kunder vänder sig till för att få service och svar på frågor. Du kommer även att jobba nära oss som kollegor och vara en del av att utveckla vår verksamhet mot nya mål. I din roll på kundservice hanterar du både inkommande och utgående samtal samt kommunikation med kunder via e-post och sociala medier. Vi hanterar allt från frågor kring fakturor och avtal, teknisk felsökning men också bokning av service och installationer. Ditt fokus är att vårda våra kunder på allra bäst sätt. Din arbetstid är förlagd till vardagar 8–17. Är du den vi söker? Du lär dig lätt nya saker och gillar varierande arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du trivs med att jobba strukturerat, att du är serviceinriktad, nyfiken och prestigelös. Du har inga svårigheter med att växla fokus samt tempo då uppgifterna varierar. Du har lätt för att samarbeta och har förmågan att vara flexibel. Du är en person som sprider god energi var du än går och är engagerad i att ge varje kund för bästa möjliga kundupplevelse. I denna roll är din personlighet viktigare än din erfarenhet. Formella krav: Avslutad gymnasieutbildning. Du har god datorvana. Du kan det svenska språket flytande i både tal & skrift. Du har goda kunskaper i engelska och kan kommunicera obehindrat i tal och skrift. Erfarenhet från kundservicerelaterade arbeten är meriterande. Westra Security är en larmcentral som grundades 2019 i samband med ett förvärv av Bonsoc AB, och är nu ett bolag inom Secits-koncernen Westra är en av få fullt certifierade larmcentraloperatörer med helhetserbjudanden både för företags-och privatkunder och med flertalet olika affärsben, vi är även ett auktoriserat bevakningsbolag. Vi jobbar med ny teknik och erbjuder har ett brett utbud av helhetslösningar speciellt framtagna för kunder med höga krav på säkerhet och pålitlighet. Från 2022 är Westra en del av Secits koncernen tillsammans med Säkra Larm. SÄKRA LARM i Sverige, AB, har funnits på marknaden sedan 2003. Vi levererar smarta larmlösningar, skydd mot vattenskador, yttre bevakning och larmuppkoppling med kundens behov i fokus. Säkra Larm finns idag på 14 orter runt om i landet och fortsätter att växa. Bolaget blev 2014 samt 2015 utsett till DI gasellföretag. Vi arbetar i en positiv miljö med glada och ambitiösa medarbetare. Företaget består av drivna människor som sprider positiv energi, vi gillar att jobba hårt för att uppnå våra mål samtidigt som vi har roligt på jobbet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut, så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Är du redo för en spännande och varierande arbetsmiljö där varje dag är unik? Vi söker engagerade och ansvarsfulla larmoperatörer för att stärka upp vårt team på vår larmcentral. Som larmoperatör är du hjärtat i vår verksamhet och spelar en avgörande roll i att ge stöd och hjälp till våra kunder i deras mest kritiska ögonblick. Vi behöver förstärkning till vår Larmcentral och söker sommarvikarier och timanställda. Larmcentralen är bemannad dygnet runt 365 dagar om året, jobbet förutsätter att du kan jobba både kvällar, nätter och helger. Hos oss hanteras alla typer av larm, allt från tekniska larm till skarpa inbrotts-och överfallslarm. Du agerar på larm och vidtar åtgärder där du har kontakt med såväl kunder som polis och väktare. Din arbetsuppgift är att koordinera och samarbeta för att säkerställa snabba och effektiva insatser. Det är viktigt att du prioriterar och kan multi-taska för att hantera flera situationer samtidigt medan du följer de regler och rutiner som finns inom företaget. Är du den vi söker? Vi söker dig som tycker om att jobba med människor och som snabbt kan växla fokus och tempo i ditt arbete. Du är snabb, noggrann och har lätt att fatta beslut. Du arbetar med kund i fokus och är mån att leverera service i toppklass. Det är meriterande om du har erfarenhet av att jobba som väktare eller om du har arbetat med liknande uppgifter tidigare. Kanske har du en bakgrund inom kundservice eller jobbat med kundkontakt i andra sammanhang. För anställning krävs att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserad Larmcentral. Uppdraget börjar med utbildning på plats där du får lära dig jobbet tillsammans med erfarna operatörer. Kvalifikationer: Flytande svenska och engelska i tal och skrift Fullständig gymnasieutbildning Datorvana Erfarenhet av kundservice och telefonbaserat arbete är meriterande Förmåga att behålla lugnet och fokusera under pressade situationer Stark kommunikationsförmåga och förmåga att etablera förtroendefulla relationer Förmåga att arbeta i skift och vara flexibel med arbetstider Ansökan Skicka in din ansökan snarast möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot att välkomna en ny kollega till vårt team! Välkommen att skicka in din ansökan! Westra Security är en larmcentral som grundades 2019 i samband med ett förvärv av Bonsoc AB och är nu ett bolag inom Secits-koncernen. Westra är en av få fullt certifierade larmcentraloperatörer med helhetserbjudanden både för företags-och privatkunder och med flertalet olika affärsben, vi är även ett auktoriserat bevakningsbolag. Vi jobbar med ny teknik och erbjuder ett brett utbud av helhetslösningar speciellt framtagna för kunder med höga krav på säkerhet och pålitlighet. Från 2022 är Westra en del av Secits koncernen tillsammans med Säkra Larm
Nu söker vi jour- och familjehem i hela Sverige! Trygga barn är en familje- och jourhemsverksamhet som tar emot placeringar av barn utsatta för olika typer av våld, allt från anknytningstrauma till akuta skyddsbehov. Barnen som placeras hos oss är i behov av att komma till en trygg och kärleksfull familj som står kvar vid barnets sida oavsett vad. Barnen som placeras hos oss kan uttrycka trauma och psykisk ohälsa på olika sätt, allt från självdestruktivt beteende, traumadiagnoser, otrygg anknytning och panikångest. Trygga Barn är den första familjehemsverksamheten i Sverige där alla barn som placeras hos oss får ett barnombud. Ett barnombud har sekretess mot familjehemmet för att tillgodose barnet god familjehemsvård och förhindra missförhållanden. Vi är också den första verksamheten i landet som har specialistkunskap om narcissistiskt våld och känslomässigt våld. I vår verksamhet utbildas alla familjehem utifrån certifierade utbildningar om olika typer av våld, barns känsloreaktioner vid våld, traumadiagnoser, psykosocialproblematik, barnkonventionen och mycket mer! Hos oss får alla familj kontinuerliga utbildningar, handledning samt avlastning i form av kontaktperson. Om uppdraget Nu söker vi engagerade människor som är villiga att öppna upp sitt hem för barn och vuxna i behov av ett kärleksfullt och tryggt hem för att tillgodose en gynnsam utveckling för den placerade.Vi arbetar utifrån mod, engagemang, självbestämmande, trygghet och kontinuitet. Vi är nu i behov av att rekrytera familjer som önskar att vara en del av en förändring för ett bättre Sverige för landets alla barn. Du som sökande behöver inte ha tidigare erfarenhet av uppdraget utan kommer handledas och utbildas av socionomen och verksamhetschefen Rebecca Lysholm som har flera års erfarenhet av våld i nära relationer Oavsett om du vill bli jourhem eller familjehem så garanterar Trygga Barn dig att du kommer erhålla ny kunskap och möjlighet till självutveckling. Vi tar emot alla typer av familjekonstellationer, både kärnfamiljer, ensamstående, stjärnfamiljer, samkönade par och familjer som redan har barn eller inte har haft barn! Vi har som krav att barnet kan få ett eget sovrum oavsett om ni vill ta emot ett spädbarn. För oss är barns integritet viktigt. Om det krävs att du ska vara tjänsteledig så kommer vi kompensera dig för inkomstbortfallet. Alla sökande familjehem genomgår en familjehemsutredning för bedömning av lämplighet. Om det framkommer utvecklingsområden ska sökande tillsammans med verksamhetschef skapa en planering för att utbildas och få stöd inom dessa områden. Familjehem Ett familjehem är ett hem som ett barn kan bo hos under en kortare tid eller resten av uppväxten. Ett familjehem är en familj som kan erbjuda en stabil och trygg tillvaro för det placerade barnet. Vi värdesätter mångfald och samtliga familjekonstellationer och åldrar (minst 18 år gammal) kan bli familjehem i vår verksamhet. Familjehemmet har friheten att bestämma vilken målgrupp familjehemmet önskar att ta emot samt komplexiteten på ärendet. Har du ingen tidigare erfarenhet av uppdraget får du möjlighet att successivt samla erfarenhet. Att vara familjehem innebär utmaningar och där av värdesätter vi kontinuerlig handledning och tillgång till stöd från verksamhetschef alla tider på dygnet. Dina personliga egenskaper bör vara att du är kärleksfull och har tillgång till dina känslor, motivation att utvecklas, självmedveten, prestigelös samt en trygg vuxen. En av de viktigaste uppgifterna för ett familjehem är att samarbeta med verksamhetschef, barnet, ursprungsfamiljen, socialtjänsten och andra viktiga aktörer i barnets liv. Jourhem Ett jourhem är ett hem som kan ta emot ett barn med kort varsel, oftast akutplaceringar. Det kan exempelvis handla om ett barn som har blivit omedelbart omhändertaget på grund av att socialtjänsten har fått information om att det förekommer fysiskt våld i hemmet. För att bli jourhem behöver du kunna erbjuda en trygg person som kan vara hemma på heltid, en egen stabil situation, plats i hemmet, ha körkort och inte förekomma i något register. Vissa jourhem väljer att gå över till att bli familjehem om socialtjänsten bedömer att barnet ska vara familjehemsplacerat under en längre tid. Alla jour- och familjehem får arvode för uppdraget samt omvårdnadskostnader för det placerade barnet. För att kunna bli familjehem/jourhem hos oss behöver du inlämna belastningsregister, misstankeregister, socialregister, LOB register samt register från Försäkringskassan och Kronofogden. Vid behov kan familjehemsutredaren begära in andra intyg om det finns behov av det. Familjehemmet ska även kunna tillgodose barnet skolgång och kontakt med vårdinsatser vid behov. Familjehemmet ska erbjuda barnet ett eget rum till det placerade barnet under placeringen. Vill du veta mera eller har frågor kan du alltid kontakta oss på [email protected] Med vänliga hälsningar Trygga barn Vivant
Nu söker vi jour- och familjehem i hela Sverige! Trygga barn är en familje- och jourhemsverksamhet som tar emot placeringar av barn utsatta för olika typer av våld, allt från anknytningstrauma till akuta skyddsbehov. Barnen som placeras hos oss är i behov av att komma till en trygg och kärleksfull familj som står kvar vid barnets sida oavsett vad. Barnen som placeras hos oss kan uttrycka trauma och psykisk ohälsa på olika sätt, allt från självdestruktivt beteende, traumadiagnoser, otrygg anknytning och panikångest. Trygga Barn är den första familjehemsverksamheten i Sverige där alla barn som placeras hos oss får ett barnombud. Ett barnombud har sekretess mot familjehemmet för att tillgodose barnet god familjehemsvård och förhindra missförhållanden. Vi är också den första verksamheten i landet som har specialistkunskap om narcissistiskt våld och känslomässigt våld. I vår verksamhet utbildas alla familjehem utifrån certifierade utbildningar om olika typer av våld, barns känsloreaktioner vid våld, traumadiagnoser, psykosocialproblematik, barnkonventionen och mycket mer! Hos oss får alla familj kontinuerliga utbildningar, handledning samt avlastning i form av kontaktperson. Om uppdraget Nu söker vi engagerade människor som är villiga att öppna upp sitt hem för barn och vuxna i behov av ett kärleksfullt och tryggt hem för att tillgodose en gynnsam utveckling för den placerade.Vi arbetar utifrån mod, engagemang, självbestämmande, trygghet och kontinuitet. Vi är nu i behov av att rekrytera familjer som önskar att vara en del av en förändring för ett bättre Sverige för landets alla barn. Du som sökande behöver inte ha tidigare erfarenhet av uppdraget utan kommer handledas och utbildas av socionomen och verksamhetschefen Rebecca Lysholm som har flera års erfarenhet av våld i nära relationer Oavsett om du vill bli jourhem eller familjehem så garanterar Trygga Barn dig att du kommer erhålla ny kunskap och möjlighet till självutveckling. Vi tar emot alla typer av familjekonstellationer, både kärnfamiljer, ensamstående, stjärnfamiljer, samkönade par och familjer som redan har barn eller inte har haft barn! Vi har som krav att barnet kan få ett eget sovrum oavsett om ni vill ta emot ett spädbarn. För oss är barns integritet viktigt. Om det krävs att du ska vara tjänsteledig så kommer vi kompensera dig för inkomstbortfallet. Alla sökande familjehem genomgår en familjehemsutredning för bedömning av lämplighet. Om det framkommer utvecklingsområden ska sökande tillsammans med verksamhetschef skapa en planering för att utbildas och få stöd inom dessa områden. Familjehem Ett familjehem är ett hem som ett barn kan bo hos under en kortare tid eller resten av uppväxten. Ett familjehem är en familj som kan erbjuda en stabil och trygg tillvaro för det placerade barnet. Vi värdesätter mångfald och samtliga familjekonstellationer och åldrar (minst 18 år gammal) kan bli familjehem i vår verksamhet. Familjehemmet har friheten att bestämma vilken målgrupp familjehemmet önskar att ta emot samt komplexiteten på ärendet. Har du ingen tidigare erfarenhet av uppdraget får du möjlighet att successivt samla erfarenhet. Att vara familjehem innebär utmaningar och där av värdesätter vi kontinuerlig handledning och tillgång till stöd från verksamhetschef alla tider på dygnet. Dina personliga egenskaper bör vara att du är kärleksfull och har tillgång till dina känslor, motivation att utvecklas, självmedveten, prestigelös samt en trygg vuxen. En av de viktigaste uppgifterna för ett familjehem är att samarbeta med verksamhetschef, barnet, ursprungsfamiljen, socialtjänsten och andra viktiga aktörer i barnets liv. Jourhem Ett jourhem är ett hem som kan ta emot ett barn med kort varsel, oftast akutplaceringar. Det kan exempelvis handla om ett barn som har blivit omedelbart omhändertaget på grund av att socialtjänsten har fått information om att det förekommer fysiskt våld i hemmet. För att bli jourhem behöver du kunna erbjuda en trygg person som kan vara hemma på heltid, en egen stabil situation, plats i hemmet, ha körkort och inte förekomma i något register. Vissa jourhem väljer att gå över till att bli familjehem om socialtjänsten bedömer att barnet ska vara familjehemsplacerat under en längre tid. Alla jour- och familjehem får arvode för uppdraget samt omvårdnadskostnader för det placerade barnet. För att kunna bli familjehem/jourhem hos oss behöver du inlämna belastningsregister, misstankeregister, socialregister, LOB register samt register från Försäkringskassan och Kronofogden. Vid behov kan familjehemsutredaren begära in andra intyg om det finns behov av det. Familjehemmet ska även kunna tillgodose barnet skolgång och kontakt med vårdinsatser vid behov. Familjehemmet ska erbjuda barnet ett eget rum till det placerade barnet under placeringen. Vill du veta mera eller har frågor kan du alltid kontakta oss på [email protected] Med vänliga hälsningar Trygga barn Vivant
Är du redo för en spännande och varierande arbetsmiljö där varje dag är unik? Vi söker engagerade och ansvarsfulla larmoperatörer för att stärka upp vårt team på vår larmcentral. Som larmoperatör är du hjärtat i vår verksamhet och spelar en avgörande roll i att ge stöd och hjälp till våra kunder i deras mest kritiska ögonblick. Vi behöver förstärkning till vår Larmcentral och söker sommarvikarier och timanställda. Larmcentralen är bemannad dygnet runt 365 dagar om året, jobbet förutsätter att du kan jobba både kvällar, nätter och helger. Hos oss hanteras alla typer av larm, allt från tekniska larm till skarpa inbrotts-och överfallslarm. Du agerar på larm och vidtar åtgärder där du har kontakt med såväl kunder som polis och väktare. Din arbetsuppgift är att koordinera och samarbeta för att säkerställa snabba och effektiva insatser. Det är viktigt att du prioriterar och kan multi-taska för att hantera flera situationer samtidigt medan du följer de regler och rutiner som finns inom företaget. Är du den vi söker? Vi söker dig som tycker om att jobba med människor och som snabbt kan växla fokus och tempo i ditt arbete. Du är snabb, noggrann och har lätt att fatta beslut. Du arbetar med kund i fokus och är mån att leverera service i toppklass. Det är meriterande om du har erfarenhet av att jobba som väktare eller om du har arbetat med liknande uppgifter tidigare. Kanske har du en bakgrund inom kundservice eller jobbat med kundkontakt i andra sammanhang. För anställning krävs att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserad Larmcentral. Uppdraget börjar med utbildning på plats där du får lära dig jobbet tillsammans med erfarna operatörer. Kvalifikationer: Flytande svenska och engelska i tal och skrift Fullständig gymnasieutbildning Datorvana Erfarenhet av kundservice och telefonbaserat arbete är meriterande Förmåga att behålla lugnet och fokusera under pressade situationer Stark kommunikationsförmåga och förmåga att etablera förtroendefulla relationer Förmåga att arbeta i skift och vara flexibel med arbetstider Ansökan Skicka in din ansökan snarast möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot att välkomna en ny kollega till vårt team! Välkommen att skicka in din ansökan! Westra Security är en larmcentral som grundades 2019 i samband med ett förvärv av Bonsoc AB och är nu ett bolag inom Secits-koncernen. Westra är en av få fullt certifierade larmcentraloperatörer med helhetserbjudanden både för företags-och privatkunder och med flertalet olika affärsben, vi är även ett auktoriserat bevakningsbolag. Vi jobbar med ny teknik och erbjuder ett brett utbud av helhetslösningar speciellt framtagna för kunder med höga krav på säkerhet och pålitlighet. Från 2022 är Westra en del av Secits koncernen tillsammans med Säkra Larm
Nu söker vi en engagerad arbetsterapeut! Är du lyhörd, handlingskraftig och bra på att hitta individbaserade lösningar? Då kan det här vara jobbet för dig. Nu söker vi dig som är legitimerad arbetsterapeut och som motiveras av att se människor utvecklas! För att trivas i rollen ser vi att du strukturerat och kreativt vill arbeta med att identifiera människors bäst lämpade vägar ut på arbetsmarknaden. Ditt arbete kommer utföras inom ramarna för tjänsten ”Steg till arbete”, där en grupp deltagare får bl.a. praktisk vägledning och arbetsmarknadskunskap genom både individuella samtal samt gruppaktiviteter. En meningsfull och varierande roll där du verkligen kan göra skillnad för människor. Dina främsta arbetsuppgifter Samordna och genomföra bedömningar av arbetsförmåga Vägleda deltagare till en passande yrkesbana och hjälpa dem att hitta en lämplig arbetsprövning/arbetsplats Hantera administrativt arbete kopplat till uppdraget Bidra till utvecklingen av verksamheten och dess metoder Skapa en positiv upplevelse för deltagarna och bidra till trivsel och motivation Vi söker dig som Är legitimerad arbetsterapeut Har kompetens av att arbeta med de arbetsterapeutiska instrumenten: MOHOST, DOA, WRI, AWC, AWP Har god arbetsmarknadskunskap och lokalkännedom Har mycket god svenska i både tal och i skrift Är strukturerad, lyhörd och målinriktad Vi erbjuder Nya spännande utmaningar varje dag Härliga och hjälpsamma kollegor En hög tillit till anställdas kompetens och förmågor En öppen arbetsplats, högt i tak och gott samarbete En möjlighet att göra skillnad för människor På Arbetslivsresurs hjälper vi människor att hitta vägar till ny sysselsättning. Vi består bl.a. av socionomer, sociologer, arbetsterapeuter, hälsovetare och beteendevetare som eftersträvar att skapa goda förutsättningar för människor att få ett långsiktigt och hälsosamt arbetsliv. När dessa individuella behov tillgodoses, bidrar det inte bara till välmående på individnivå utan även till en positiv samhällsutveckling. När människan mår bra, mår samhället bra. Sedan starten 2005 har vi byggt upp gedigen erfarenhet av att stärka, utveckla och identifiera behov hos både individer och organisationer - över hela Sverige. Låter det här som en lämplig tjänst för dig? Ansök gärna redan idag! Vi intervjuar kandidater löpande allt eftersom ansökningar kommer in, därför kan anställningsprocessen avbrytas om vi hittar personen vi söker. Vid frågor kontakta: Pål Lassen Gruppchef Telefon: 072 6014092
Om tjänsten Nu söker vi en driven och engagerad registrerad mäklare som delar vår passion för att skapa fantastiska kundrelationer och lyckade affärer.Vi söker dig som är redo att ta nästa steg i karriären och har ambitionen att bli partner. Tillsammans strävar vi efter att göra vår bobutik till Arvikas ledande mäklarteam. Bobutiken i Arvika är i en spännande expansionsfas med en hög efterfrågan på våra tjänster. För att möta framtidens behov satsar vi stort på att bygga ett starkt team med rätt kompetens och driv. Hos oss sätter vi alltid kunden i fokus och arbetar för att överträffa förväntningar i varje affär. Om ArvikaArvika är en charmig småstad som kombinerar kultur och naturnära livsstil. Här finns mysiga butiker, caféer och restauranger samt en stadspark och flera gallerier. Med närhet till friluftsområden är Arvika perfekt för familjer och individer som uppskattar en harmonisk och aktiv vardag. Med närhet till både Oslo, Karlstad och Göteborg är Arvika en idealisk plats för den som söker småstadens lugn men vill ha storstadens puls inom räckhåll. Arvika är en mäklarmässigt mångfacetterad kommun där vi förmedlar allt från villor och gårdar till fritidsboenden och nyproduktion. Variationen är fantastisk, och vi ser varje uppdrag som en chans att leverera bästa tänkbara resultat. Vi står alltid till tjänst, inget uppdrag är för litet och inget uppdrag är för stort för oss. Vi som mäklare är stolta över att hjälpa nya ägare att hitta hem och kunna överträffa våra säljares förväntningar. Vi söker dig som: Är registrerad mäklare med fastighetsmäklarutbildning. Har lyckats med att driva igenom framgångsrika försäljningar. Har ambitionen att bli partner och bidra till att göra vår bobutik till Arvikas ledande mäklarteam. Innehar körkort. Vi erbjuder Möjlighet att arbeta i ett snabbt växande och lönsamt område med stor variation av objekt. Stödet från en stark organisation med ett välkänt varumärke och över 85 års branscherfarenhet. Tillgång till marknadens största kundregister och moderna digitala system. Kontinuerlig kompetensutveckling och en framgångsrik försäljningsmetod. En arbetsmiljö som präglas av samarbete, gemenskap och höga ambitioner. Om oss Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi erbjuder löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten till delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se. KontaktÄr du nyfiken och vill veta mer om tjänsten? Kontakta gärna Franchisetagare Anna-Karin Wallinder på [email protected] eller TA-Partner Sofia Lundberg på [email protected], 076-771 92 32. Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt.
Vi expanderar och söker nu en auktionsmäklare med placering i Arvika med omnejd. Läs mer om rollen nedan. Mer om rollen Rollen som auktionsmäklare innebär att sälja in vår tjänst genom att etablera och utveckla samarbeten med partners inom ditt försäljningsdistrikt. Vi riktar oss främst mot företag, men storleken på bolag och även typer av branscher kan variera mycket. En av de bästa delarna med rollen är variationen och friheten. Nedan ger vi exempel på vilka arbetsuppgifter som ryms i rollen. Du arbetar självständigt men ingår i ett team med aktivt stöd från våra olika roller på Blinto. Det är tillsammans vi lyckas! Du kommer dagligen vara på resande fot inom ditt distrikt med såväl inbokade som spontana kundbesök. När du får in ett uppdrag är det du som gör objektdokumentationen, där du tydligt beskriver objektet genom text, foto och film. Under auktionens gång jobbar både du som mäklare men även teamet på kontoret för att våra säljare och budgivare ska få en så bra upplevelse som möjligt. Vid de fall en auktion inte når det satta reservationspriset är det din uppgift att få till en affär som alla parter är nöjda med. Detta görs genom en förhandling mellan säljaren och högsta budgivaren. Sammanfattande kan man säga att du följer dina kunder genom hela auktionsprocessen, från start till mål. Din profil Vi söker dig som har jobbat med någon form av försäljning tidigare där du är van vid att bearbeta kunder via telefon, spontanbesök och genom befintligt nätverk. Du behöver ha B-körkort samt tala och skriva svenska flytande. Du behöver också ha goda kunskaper i engelska då vi har många utländska köpare. Det är meriterande om du har ett befintligt kontaktnät inom fordons-, åkeri- eller entreprenadbranschen. För att trivas på Blinto tror vi att du har ett driv och disciplin för att kunna genomföra det antal kundbesök som behövs för att nå dina och Blintos mål. Utöver det är du ansvarstagande, engagerad, positiv och har en förmåga att bygga och behålla trygga kundrelationer. Vi gillar att utvecklas, dels genom att bli större men även genom att bli bättre på det vi gör. Det är viktigt att du delar denna nyfikenhet, det vill säga att du gillar att utvecklas och att testa dig fram. Vi är ett modernt företag som använder flera olika tekniska lösningar och hjälpmedel för att kunna genomföra, men framförallt underlätta vårt arbete. Det är därför av stor vikt att du inte har några problem med att jobba i olika tekniska system. Mer info Tjänsten utgår från hemmet Du kommer få tillgång till tjänstebil Lönen är en fast lön med provision Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 61 till 68 av 68 jobb