Pizzabagare

Pizzabutik Amigo ligger i Arvika och serverar pizza, kebab sallader och hamburgare. Vi söker nu pizzabagare för omgående anställning. Dina arbetsuppgifter kommer att vara pizzabakning, grilla hamburgare, kassa, disk, städ mm.

2 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Produktionsmedarbetare Vestre

Om tjänsten Vestre Production AB i Torsby har investerat i en ny kantpressmaskin och behöver utöka sitt operatörs team. Du kommer att tillhöra ett team som ansvarar för plåtbearbetning av förädlade ståldetaljer som är en betydelsefull process för kvalitén av Vestres hållbara utemöbler. Teamet ansvarar tillsammans för kantpressning, valsning och rörbockning. Ni arbetar vid olika maskiner där ni riggar, lägger upp program och kvalitetssäkrar processen. Du kommer att tillhöra ett välfungerade och lättsamt team som har en stolthet för Vestres produktion och som tar ansvar för sin arbetsplats. Målet inom Vestre är att skapa en inkluderande arbetsplats med stora möjligheter att kunna utvecklas i självgående team. Stort fokus ligger på säkerhet, hälsa, miljö samt kvalitet och leverans. Dina arbetstider är 2-skift och Vestres utökade behov är en heltidstjänst tillsvidare. Du arbetar i Vestres fina produktionsanläggning i Torsby. I din roll som produktionsmedarbetare på Vestre kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Kantpressnig - Valsning - Problemlösning - Kvalitetskontroll - Teamarbete Om dig Då du är praktiskt lagd har du lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter, du är intresserad av produktion och har en god problemlösningsförmåga. Du är en målmedveten och resultatorienterad person som är drivande samtidigt som du har eftertanke med högt kvalitetstänkt och noggrannhet. Att säkerställa mått och kvalité längs processen är en självklarhet för dig. Vidare är du lättlärd med en vilja att lära och utvecklas, du är en enkel och positiv person som trivs med att arbeta självständigt och vara en del av ett arbetslag där du bidrar till arbetsglädje. Du är en lojal person med hög arbetsmoral som förstår vikten av att vara närvarande och nå produktionsmål i en produktionsverksamhet. Att ta initiativ, visa nyfikenhet, intresse och engagemang för ditt arbete är naturligt för dig. Viktigt för tjänsten är: - Praktiskt förmåga och intresse för produktion - Ansvarstagande - Lagspelare - Kvalitetsmedveten - Ritningsläsning eller god förmåga att lära sig Om Vestre Vestre är en av Europas mest framgångsrika tillverkare av sociala och hållbara utemöbler. Vi arbetar tillsammans med välkända skandinaviska designers och har mottagit ett brett utbud av designpriser. All produktion sker i Skandinavien baserad på förnybar energi och hållbara material. Vi siktar på att bli erkända som världens mest hållbara möbeltillverkare. På Vestre tror vi att var och en av oss kan rädda världen. Lite grann. Vestre har huvudkontor i Oslo, produktion i Torsby och Magnor samt försäljningskontor i Stockholm, Berlin, London, New York, Austin och Los Angeles. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Mattias Olsson, 073- 684 72 97, [email protected] Frida Wiman, 073 – 684 72 24, [email protected] Välkommen med din ansökan!

2 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Jobbe Hjemme

Søk jobben som selger hos Rojdix for å jobbe hjemme! Snakker du flytende norsk & vil jobbe hjemme? Søk jobben nå! Når du har søkt jobben, kommer du få booke en telefonintervju. Svar i tide på telefonintervjuet for å få jobben & jobbe hjemme. Søk Nå! 😃 Tilbys: ∙ Garantilønn & provisjon ∙ Jobbe hjemme/på våre kontorer ∙ Salgstrening & coaching Krav: ∙ Flytende norsk i tale & skrift ∙ Vil selge & har jobbet med salg ∙ Har PC, internett & headset

31 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Traineeprogram Beredningstekniker – Arvika

Har du några års arbetslivserfarenhet inom teknik, konstruktion eller energi och vill ta en ny riktning i karriären? Vill du vara med i utvecklingen av Sveriges elnät och arbeta i en nyckelposition med stora möjligheter i en växande bransch? Då är detta rätt chans för dig! Hela energibranschen upplever stor brist på Beredningstekniker och därför väljer ONE Nordic, som en ledande aktör i branschen, att i augusti 2024 starta upp ett nio månaders traineeprogram för att säkerställa långsiktig försörjning av medarbetare inom detta område. ONE Nordic är en av Sveriges största leverantörer av både tekniska konsulttjänster och underhåll och entreprenad inom energisektorn. ONE Nordics ambition är att alltid ligga i täten när det gäller att bistå energiproducenter, distributörer och energianvändare. Vi bygger, underhåller, digitaliserar och optimerar våra kunders anläggningar. Det är vårt ansvar att de följer de senaste miljö-, kvalitets-, och lagkraven samt att de är så effektiva som möjligt. Vi arbetar med kunder över hela landet inom flera olika verksamhetsområden inom energisektorn såsom elnät, vattenkraft, vindkraft, energimätning. Som trainee hos oss får du möjlighet att arbeta inom flera av områdena i spännande kundprojekt med de mest kända och största aktörerna på marknaden. Några av våra största kunder är E.ON, Ellevio, Vattenfall, Fortum, Trafikverket och Stockholms stad. Vad gör en Beredningstekniker? Tjänsten som Beredningstekniker är ofta varierande med olika arbetsuppgifter och många kontaktytor. Du arbetar i team tillsammans med projektledare, montörer och projektadministratörer och ni tillsammans ansvarar för att driva projekten på ett säkert och lönsamt sätt. Som Beredningstekniker tar du fram beslutsunderlag, utreder och projekterar nybyggnations- och underhållsprojekt inom Sveriges elnät. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Utföra el-utredning, fältmätning och markundersökning Upprätta materialspecifikation, arbetskarta och andra beredningshandlingar som behövs för arbetets utförande Bistå med konstruktion, förberedande tekniska underlag (montagehandlingar) och tidsuppskattning inför produktionen Bistå med tekniska lösningar, nätberäkningar och ekonomiska kalkyler Hålla kontakt med markägare, kunder och myndigheter Säkerställa dokumentation och uppföljning Som trainee på ONE Nordic blir du anställd hos en av Sveriges största leverantörer av tekniska tjänster, underhåll och entreprenad inom energisektorn. Vi erbjuder: En anställning på en av våra lokala avdelningar Marknadsmässig ingångslön Genomarbetat program för hela traineeperioden som kombinerar ordinarie arbete med ett påkostat utbildningsprogram Stöd av en handledare under hela programmet Vidareutbildningar efter traineeprogrammets slut för att bli certifierad Beredningstekniker Brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter och personlig utveckling i en starkt växande bransch Vem kan söka till Traineeprogrammet? Vi söker dig som har en relevant utbildning inom el tillsammans med några års arbetslivserfarenhet gärna med inriktning mot el, teknik, konstruktion och/eller energi. Då rollen som Beredningstekniker innebär ett nära samarbete med såväl kollegor som kunder och andra intressenter är det viktigt att du har god kommunikativ förmåga och trivs i en roll med många kontaktytor. Noggrannhet, driv och god struktureringsförmåga är också viktiga egenskaper för att lyckas i rollen. Som entreprenör värdesätter vi att du arbetar bra såväl självständigt som i grupp samt är serviceinriktad med stort affärsfokus. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta ute i fält sedan tidigare. Ansökan och frågor Ansök genom att kontakta rekryterare Lina Sahlberg på 073-079 53 99 eller [email protected]. Vi kommer att intervjua löpande och programmet kan vara fullsatt innan sista ansökningsdag.Fackliga kontakter: Ola Skogström, 0705-64 84 92 (Unionen) Bengt Persson, 0705–925110 (Ledarna)

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Arbetsterapeut till projekt - Steg till Arbete!

Arcus är ett utbildning- och jobbförmedlingsföretag som utför tjänster till både offentliga verksamheter, privata kunder och är en leverantör till Arbetsförmedlingen. I över 25 år har vi levererat våra tjänster och finns idag på över 100 orter i Syd- och Mellansverige redo att stötta våra deltagare ut i arbete eller mot vidare studier. Arcus vision är att sänka arbetslösheten och minska utanförskapet genom att stötta och vägleda människor mot ett varaktigt arbete! Vi vill vara det självklara valet inom vår bransch och den leverantör som alltid överträffar kundens förväntningar. Vårt engagemang, vårt driv och vårt professionella förhållningssätt hjälper oss att nå våra mål och vara den goda och erkända leverantör vi önskar. Arcus bygger broar för ett bättre samhälle – för alla! Arcus är sedan 2022 en del av YA koncernen där vi tillsammans är ca. 900 medarbetare i hela Sverige. Är du redo för en stimulerande och meningsfull utmaning som inte bara utvecklar dig själv utan också gör en positiv skillnad för enskilda individer och samhället som helhet? Nu är din chans här! Vi expanderar vår personalstyrka och söker nu ytterligare Arbetsterapeuter med anställningsstart omgående. Om du besitter kompetens, brinner för att göra skillnad och är ivrig att växa och utvecklas, då är det här din möjlighet att bli en del av vårt team och bidra till att stödja våra deltagare på deras resa mot arbetsmarknaden. Som arbetsterapeut kommer du att vara en värdefull medlem i ett team bestående av arbetsterapeuter och arbetskonsulenter. I Steg till Arbete fokuserar vi på aktivitetsbaserade utredningsplatser, meningsfulla och utvecklande aktiviteter samt arbetsprövning. Vårt mål är att stödja och stärka våra deltagare för att närma sig en hållbar anställning eller studier med stöd från Arbetsförmedlingen. Kom och vara en del av den positiva förändringen! Det är meriterande om du tidigare har arbetat med målgruppen arbetssökande och har erfarenhet av aktivitetsbaserade utredningar. Avtalet kräver att man arbetar med följande arbetsterapeutiska verktyg: • AWC • AWP • MOHOST • DOA • WRI Vi arbetar på uppdrag av Arbetsförmedlingen och en stark kommunikativ förmåga på svenska, både i tal och skrift, är avgörande för att lyckas hos oss. Vi söker dig som trivs både med att arbeta självständigt och i team. Flexibilitet, struktur och ansvarstagande är egenskaper vi sätter högt värde på. Dessutom är förmågan att bygga och underhålla relationer med människor av stor vikt, både med deltagare och kollegor, samt våra kunders kontaktpersoner. Tjänsten är på heltid, men vi är öppna för att diskutera möjligheten till deltidsarbete om så behövs. Vi går igenom ansökningar löpande och uppmanar dig att inte vänta med din ansökan. Vi välkomnar alla sökande med öppna armar. Legitimation som Arbetsterapeut är ett krav för att kvalificera sig för denna roll! Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-04-30. Om du känner att du är rätt person så sökt tjänsten omgående då intervjuer hålls löpande och tillsättning av tjänsten kan komma att ske innan sista ansökningsdatum. Pga. GDPR tas ansökningar inte emot via mejl, vänligen skicka in din ansökan på vår hemsida. Bifoga följande dokument till din ansökan CV Tjänstgöringsintyg Examensbevis eller betyg Legitimationsbevis från socialstyrelsen Anställningsform Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Omfattning 100 % Tjänstgöringsort Arvika Kontaktpersoner Områdeschef: Linda Hall Mail: [email protected] Välkommen med din ansökan!

28 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Bilförsäljare Arvika

Är du en person som brinner för försäljning och är redo för att ta nästa steg i din karriär? Helmia Bil i Arvika söker nämligen sin nästa bilförsäljare! Helmia bygger på ett ömsesidigt förtroende mellan kunder, medarbetare, leverantörer och ägare. Därför är det viktigt för oss att du är en person som drivs av att bygga långsiktiga relationer och är mån om att ge kunden bästa tänkbara service. Känns detta som du? Tveka inte på att skicka in din ansökan till oss redan idag! Arbetsuppgifter Tjänsten som bilförsäljare innebär bearbetning av befintliga kunder samt potentiella privat- och företagskunder. Till det vardagliga arbetet hör bland annat att demonstrera bilar, offerera, skapa order, leveransbevaka samt leverera bilen till kund med högsta kundnöjdhet i fokus. Då du arbetar mot egen uppsatt budget förutsätter det att du är målinriktad som person. Vidare kommer du i rollen att självständigt ansvara för att planera och strukturera upp ditt arbete för att nå dina uppsatta mål. Samtidigt som du behöver vara självgående är det också viktigt att du trivs med att vara en del av ett team. Närmast dig kommer du ha en säljledare som kommer att stötta dig i din vardag. Vem söker vi? Som person söker vi dig som brinner för kundmötet där du bygger långa välmående kundrelationer. Genom att du är en duktig kommunikativ relationsbyggare som älskar mötet med kunden. Vi lägger stor vikt vid att du behöver ha ett eget driv där proaktiv bearbetning av kunder är en självklarhet för dig. Vi söker dig som har erfarenhet från antingen försäljning eller arbete med kundrelationer där ditt resultatfokus lyser igenom. B-körkort är ett krav. Har du erfarenhet från bilbranschen ser vi det som meriterande. Vidare ser vi att du har god affärsförståelse och triggas av att arbeta mot egen budget/mål. Ditt lösningsfokus och höga driv gör att du alltid är på tå och ser möjlighet till affär i alla möten. Sista ansökningsdag: 2024-05-03 Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum då vi arbetar med löpande urval. Har du frågor om tjänsten kontakta gärna Mikaela Eriksen, mailto:[email protected]  Om Helmia Helmia ägs och drivs av familjen Walfridson. Koncernen har sitt säte i Sunne och är idag ett av de större bolagen i Värmland som fortfarande har kvar sitt huvudkontor i länet. Helmia har cirka 400 medarbetare och omsätter över 2,1 miljarder kronor. All verksamhet bedrivs i Värmland. I koncernen ingår fem helägda dotterbolag, Helmia Bil, Helmia Lastbilar, Helmia Fastigheter, ICA Toria och Helmia Motorsport. Av den totala omsättningen utgörs 90 procent av fordonsrelaterad verksamhet.

25 mars 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Ekonom/Administratör

Om tjänsten LJ Fastigheter är en av Arvikas större aktörer inom fastigheter och de är nu i behov av en ekonom/administratör. Du arbetar i nära samarbete med bolagets ekonomichef där du arbetar med leverantörsreskontra, bokningar av betalningar, löpande bokföring och andra ekonomiadministrativa arbetsuppgifter. Vid behov kommer du även bemanna växeln, besvara samtal och registrera ärenden. Fastighetsbranschen är en spännande bransch som är i ständig förändring. Tjänsten som ekonom/administratör har start omgående och är ett vikariat till 31 augusti. Kontorstider med flextid. Om dig Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av ekonomiska arbetsuppgifter eller har arbetat administrativt. Du är en duktig ekonom eller administratör som har en god förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du har en god analytisk egenskap där du är eftertänksam och noggrann i ditt ekonomiska arbete. Gillar du att arbeta brett med ekonomi och administration som kräver mer tankeverksamhet än knapptryckning kommer du att trivas här och göra goda resultat. Meriterande är om du har erfarenhet eller kunskap kring momsregistrering i fastighetsbranschen eller har ett intresse att utvecklas inom området. Om LJ Fastigheter LJ Fastigheter är en av Arvikas större aktörer inom fastigheter och har varit så sedan mer än 30 år tillbaka. Merparten av deras fastigheter är renoverade hus av äldre karaktär med centrala lägen. Deras vision är att vara förstahandsvalet för dem som söker boende eller lokal i Arvika. Detta ska de uppnå genom standardisering, lyhördhet och återbruk. Verksamheten präglas av ett stort kundfokus, fantastiska fastigheter samt kärlek till Arvika! Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Frida Wiman – 073 – 684 7224, [email protected] Välkommen med din ansökan!

22 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Personlig assistent sökes till aktiv kille i Arvika!

OM TJÄNSTEN Vi söker dig som vill jobba som sommarvikarie på fast schema hos en av våra kunder i Arvika. Kunden är en glad, social och aktiv kille på 15 år som bor hemma med sin familj. Som assistent ska du hjälpa och stötta vår kund med all sin omvårdnad och kommunikation i vardagen. Hans intressen är ridning, musik, bad, promenader och att vara ute i naturen. Tillträde sker enligt överenskommelse. ARBETSTIDER Dag/eftermiddag och kvälls pass. VEM SÖKER VI? Vi söker dig som delar kundens intressen och som är en glad, aktiv och social person. Då arbetsplatsen är i kundens hem krävs det även att du är lyhörd, noggrann, ansvarsfull och initiativtagande. KRAV - Körkort - Utdrag ur belastningsregistret för arbete med barn med funktionsnedsättning. UTDRAG UR BELASTNINGSREGISTER Innan anställning kan påbörjas måste utdrag ur belastningsregistret lämnas. Det är en fördel om du inför en intervju har förberett med att beställa registerutdrag från polisen. Blanketten du ska välja heter "arbete med barn med funktionsnedsättning". BESTÄLL HÄR. (https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/) ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

14 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Kökschef till framgångsrik restaurang

Är du ansvarsfull, kreativ och har gästen i fokus. Din förmåga är att driva medarbetare, flera verksamheter och hitta synergier för effektivisering. Är du personer som sätter ledarskap och andra människor i centrum med ditt engagemang, närvaro och medvetenhet. Då ska du läsa vidare. Spontanansökan med oss redan idag ROLLEN Som köksmästare ser du till att leda den dagliga driften, är närvarande och tar dina beslut kopplade till företagets värderingar och framtidsvisioner. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för gäst och medarbetarresan. Du är strukturerad, ordningsam, kvalitetssäkrar processer och ser till att högsta kvalitet hålls i alla led. Du kommer att arbeta aktivt med hållbarhet. Den cirkulära hållbarhetsresan avspeglar vårt fotavtryck både socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Nöjda och motiverade medarbetare driver företagets utveckling. DET HÄR ÄR DU BRA PÅ Laga mat Driva utveckling Driva team Menyplanering ‍♀️ Logistik 🔐 Konceptuella färdigheter Schema och bemanning DU HÄR FÅR DU Trygghet i din anställning Friskvårdsbidrag Ett hållbart schema Härliga relationer med samarbetspartners, leverantörer och gäster Pension osv. DET HÄR FÅR VI ✅ - Är duktig på att driva andra människor - Noggrann - Coachande Ledarskap - Hungrig på nya utmaningar VID FRÅGOR Magnus Olsson [email protected] OM PROGRESSIO ❤️ Vi skapar innovation med kreativa lösningar och närvaro hos våra partners. Vi finns inte bara för att hjälpa företag inom besöksnäringen med tillsättningar för nuet, utan för långt in i framtiden skapa utveckling tillsammans. Det genom att förstå vilka vägar som kan vandras, behöver förändras, för att sticka ut i sitt employer brand på arbetsmarknaden, men även för att du som kandidat ska veta vad som ingår i din anställning, få rätt förutsättningar att lyckas framåt i tiden. Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och growth mindset, tillsammans kommer ta oss längre. Vi styrs av värderingar där hållbarhet är centralt för utveckling i alla dess tidigare. People, Planet och Profit. Vi är ett personligt och engagerat rekryteringsföretag som värdesätter dig som person. Transparent dialog och öppenhet. Framtidens funktion som sätter data, dialog, attityd och framtidsvisioner i förarsätet. Vilket gör att vi får fram ditt absolut bästa 👊🏼

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Sommar- samt extrajobb, Go Banana

Butiksmedarbetare SOMMAR till Go Banana Arvika Datum: 2024-03-10 Butiksmedarbetare Sommar samt extra vid behov. Vi söker dig som vill jobba hos oss i sommar samt gärna jobbar extra när vi är i behov av det. Gillar du bra service, är organiserad, kan ta instruktioner men även komma med egna initiativ? Då är det kanske just dig vi letar efter! Platser: 1 plats Omfattning: Sommarjobb samt upplärning och extrajobb vid behov innan samt efteråt. Arbetstider: Varierande arbetstider, dag/Kväll/helg. Ansök senast: Urval kommer att ske löpande. Sök omgående! Arbetsbeskrivning: Som butiksmedarbetare har du en otroligt viktig funktion. Det är du som är ansiktet utåt, som tillsammans med dina kollegor ska se till att butiken är fin och att kunden får en positiv upplevelse av sitt besök! Du kommer att arbeta med olika typer av uppgifter varje arbetspass. Allt ifrån skyltning, beställningar av varor, kassaarbete, pakethantering, leveransmottagning, kundbemötande till varupåfyllning samt såklart även att hålla rent och snyggt i butiken! Kvalifikationer: -Du ska vilja jobba! - Du har hög servicekänsla där kunden alltid är i fokus. - Du ska ge kunderna ett glatt och trevligt bemötande så de känner sig välkomna åter. -Du är en frisk fläkt som tycker om att ha roligt på jobbet! -Du är lojal och tar ditt arbete på stort allvar. - Du är stresstålig och ser när det är dags att lägga i nästa växel. - Du behärskar det svenska språket på ett sätt så att du kan kommunicera med kunder, kollegor och andra intressenter, både i tal och skrift. - Du har lätt för att samarbeta samt för att ta och följa instruktioner. Har du tidigare jobbat inom handeln, kanske i förbutik, så är detta meriterande! -Du bor i eller i närheten av Arvika Om Go Banana Butikskedjan Go Banana erbjuder stort utbud av kvalitétsgodis av utvalda märken och regelbundna specialerbjudanden, för att göra oss till den enda godisbutiken du kommer behöva besöka när du letar efter kvalitét till rimliga priser. Butikerna erbjuder visst utbud av service och tjänster, från spel och tobak till pakettjänster. Kalasgrejer och heliumballonger. Varje butik är expert på sitt område och anpassar sitt utbud efter människorna som lever där. Kedjan drivs framåt och utvecklas snabbt! Detta mycket tack vare butikernas starka engagemang och kunskap. Lösgodis, chokladaskar, TikTok-trender, snacks, tobak, lotter, samt ett stort utbud av dryck. Vi har alltid extremt bra erbjudanden. ANSÖKAN TAS ENDAST EMOT VIA E-POST, Skicka CV, personligt brev samt bild till: [email protected] Skriv i ämnesraden: Arvika SOMMAR Vi tar alltså inte emot ansökningar gjorda på andra vis än detta.

10 mars 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024