Städare trappor & ramp i Torekov

Vi söker en självgående, noggrann person som kan och tycker om att arbeta ensam. Arbetsuppgifterna är städning av samtliga trappor till bryggorna och handikapprampen i Torekov. Du måste vara i vattnet för att rengöra trapporna. Det är ett fysiskt arbete där du skrapar bort algerna för hand. Arbetet omfattar cirka 10 timmar/vecka och passar den som vill styra sina egna arbetstider. Arbetet gäller perioden 1 juni tom 31 augusti. Anställning kan ske under söktiden, så skicka in din ansökan snarast.

2 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Timmis och sommarvikarie dygnspass

Pigg och glad assistent sökes för DYGNSPASS till en superhärlig kille i 30 års åldern. Vår härliga medlem söker nu en personlig assistent som kan arbeta när någon av de ordinarie assistenterna har förhinder. I sommar behöver vi någon som kan täcka semesterperioden, även det dygnspass. Vår kille bor i eget boende utanför Ängelholm. För att arbeta hos honom behöver du ha körkort och tåla pälsdjur eftersom han rider. Du behöver inte ha en lång erfarenhet inom yrket men det krävs att du är pålitlig, kan passa tider, har humor och ett glatt humör, härlig energi, tålamod och ett lågaffektivt bemötande. Gillar du shopping, hitta på aktiviteter, långa promenader och har ett intresse för hästar så vore det toppen. Vi ser gärna att du har fyllt 30 år. Det här är en medlem som har en trogen assistentkår som trivs och tycker mycket om sin brukare. Vi välkomnar dig till en härlig arbetsplats! Vi behöver dig ganska så omgående så vänta inte, utan skicka in ditt CV tillsammans med ett personligt brev så fort du har möjlighet. Varmt välkommen! Övrigt: Lön, ersättning och förmåner. Kollektivavtal finns mellan Fremia och kommunal. Ansökan ska innehålla: -personligt brev -meritförteckning -referenser -eventuella lönekrav. Före erbjudande om anställning önskas att ett utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. Skicka din ansökan till [email protected] och ange refnr: 218/ 2024 i din ansökan.

2 maj 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
PROCESSTEKNIKER TILL TOREKOV OCH ÄNGELHOLM

Vill du vara med och driva framtidens produktionsteknik? Då är detta din chans! Vi söker en ambitiös processtekniker som vill vara en nyckelspelare i vår framgångsrika produktionsprocess. Med möjligheten att påverka och optimera våra processer kommer du vara en viktig del i vår strävan efter hög kvalitet och effektivitet. Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Läs mer och ansök nu för att bli en del av vårt innovativa team! Om tjänsten En Processtekniker hos oss är en händig, driven och självgående person som har ett stort intresse för tillverkning och formsprutning. Detta är en utvecklande roll med varierande och spännande arbetsuppgifter. Du ingår i ett team med Processtekniker och samarbetar med många på företaget, bl a vår underhållsavdelning, kvalitetsteamet och självklart våra produktionsteam. Dina arbetsuppgifter kommer innefatta; * Bistå vid framtagning av produktionstekniska lösningar i våra projekt * Ansvara för prov/inkörning/PPAP av nya verktyg/material * Ansvara för framtagning av prototyper och modifierade produkter * Ansvara för inkörning av maskiner och utrustning * Viss programmering av robotar * Dokumentera processinställningar * Medverka till lösningar av produktionstekniska problem i våra vardagliga processer * Utbildning av produktionspersonalen inom området produktionsteknik * Bistå underhållspersonal med kompetens Tjänsten är på heltid med placering i Torekov men vid behov kommer du även stötta produktionen i Ängelholm. Körkort och tillgång till bil krävs. DEN DU ÄR IDAG Du har minst teknisk gymnasial utbildning och det är ett krav att du har god erfarenhet av formsprutning. Erfarenhet av automation är meriterande. Du har goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift, och önskvärt är även goda engelskkunskaper. Du behöver vara strukturerad och ha god vana att använda dator för att dokumentera inställningar och processer. Eftersom du kommer ha många kontaktytor inom vår verksamhet så söker vi någon som är bra på att samarbeta och har social kompetens för att därmed kunna bidra till att skapa en positiv teamkänsla. Om du dessutom är resultatorienterad och har ett stort intresse för att utveckla och förbättra metoder, rutiner och maskiner för att öka effektiviteten, då är du precis den vi behöver! Är du van vid att komma med kreativa förslag på jobbet? Perfekt, för det är något vi värdesätter högt och vi ser fram emot ett möte med dig! VAD DU BLIR EN DEL AV Nolato Polymer erbjuder en mångkulturell och förtroendefull arbetsmiljö med möjligheter till utveckling. Vi arbetar med att kontinuerligt vidareutbilda vår personal. Du kommer vara en del av en arbetsplats med god arbetsmiljö, trevliga kollegor och bra förmåner med bland annat möjlighet till frukost, subventionerade luncher, friskvårdsbidrag, kaffe, frukt och andra uppskattade personalaktiviteter. Vi har naturligtvis kollektivavtal. Läs gärna mer här: https://www.nolato.com/nolatopolymer-jobb Om företaget I våra två anläggningar i Torekov och Ängelholm arbetar Nolato Polymer AB med formsprutning av plast till framför allt svensk industri. Husqvarna och Kinnarps är exempel på stora kunder. Vi är cirka 100 medarbetare i bolaget, omsätter runt 250 miljoner kronor och ingår i affärsområdet Engineered Solutions. Verksamheten inom Engineered Solutions bygger på starka och individuella entreprenörsbolag som kontinuerligt satsar på kompetenshöjning och löpande investeringar i spjutspetsteknologier. Vi erbjuder ett intressant och omväxlande arbete i ett framgångsrikt företag som ingår i den börsnoterade Nolato-koncernen. ANSÖK I denna rekrytering samarbetar Nolato Polymer AB med Jefferson Wells, en del av ManpowerGroup, med lång erfarenhet av rekrytering av chefer och specialister. Vid frågor ta kontakt med rekryteringskonsult Niclas Fagerlund på 0721-850106 alternativt [email protected] Tjänsten söker du via ansökningslänken. Vi tar inte emot ansökningar via e-post! Urval sker löpande, skicka därför in din ansökan snarast. Välkommen med din ansökan! Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

27 april 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
Sommarjobbare inom lager och produktion till Båstad

Om oss Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden. Vad vi erbjuder dig Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef flera dagar i veckan. Arbetsuppgifter Just nu söker vi sommarjobbare inom lager och produktion till vår kund i Båstad. Arbetet sker på ett lager där din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara lagerarbete och produktion. Huvudsakliga arbetsuppgifter består av: Arbeta med plock och pack, notering av dörrar och fönster. Vanligt förekommande arbetsuppgifter kring lager och produktion. OMFATTNING: Heltid (begränsad anställning, sommarjobb) PLACERING: Båstad ARBETSTID: mån - fre, 7-16 LÖN: Enligt kollektivavtal START: Från och med vecka 25 till och med vecka 33 VARAKTIGHET: 9 veckor Din profil För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha erfarenhet av att arbeta på lager. Då tempot kan vara mycket högt är det viktigt att du har en förmåga att arbeta effektivt och noggrant. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet och vi ser därför gärna att du har lätt för att samarbeta, har en positiv attityd, är väldigt flexibel samt trivs med ett fysiskt arbete. För att vara aktuell för tjänsten behöver du: - Truckkort, - Kvalitetskänsla - Aluminium, trä, glas, - Om man har arbetat med montering av dörrar, fönster är ett plus, - Om man har arbetat med CNC maskiner också ett plus - Skall ha jobbat på lager innan - Självgående - Hjälpsam - Pålitlig - Öppen för snabba förändringar, - I arbetet kan förekomma tunga lyft (några gång/dag), men då är vi 2 st. som hjälps åt, - Datavana och scannervana. Vidare ser vi det meriterande om du: - B-körkort och tillgång till bil. Låter detta som en tjänst för dig eller någon du känner? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan idag! Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Undersköterska, vikariat, till Vårdcentralen Förslöv

Gör skillnad. Varje dag. Är du undersköterska och drivs av att arbeta med varierande arbetsuppgifter tillsammans med engagerade och kunniga kollegor? Är ett empatiskt förhållningssätt och fokus på patienten självklarheter för dig? Tveka då inte att söka till oss på Vårdcentralen Förslöv! Förslöv är beläget på natursköna Bjärehalvön i nordvästra Skåne. Vårdcentralen Förslöv växer och vi har nu cirka 6000 listade patienter och är 25 engagerade medarbetare som arbetar i team för patientens bästa. Även våra lokaler har byggts ut och verksamheten bedrivs i helt nyrenoverade lokaler sedan hösten 2022. Vi erbjuder god tillgänglighet med hög kvalitet och professionellt bemötande. Vårt mål är en god hälsa och livskvalitet för våra patienter där vi ser till att de kommer i kontakt med rätt person och får rätt vård. Vi erbjuder läkarmottagning, barnavårdscentral (BVC), distriktssköterskemottagning samt specialistmottagningar så som diabetes, astma/KOL och äldremottagning. Hos oss arbetar även fysioterapeuter, kurator, arbetsterapeut och dietist. ARBETSUPPGIFTER Vi ser fram emot att välkomna en ny undersköterska till vårt härliga team för ett längre vikariat med möjlighet till förlängning. Du blir en del av en spännande och lärande organisation där vi kontinuerligt utvecklar vår verksamhet. I arbetet hos oss som undersköterska ingår sedvanliga arbetsuppgifter såsom provtagning på labb, att assistera vid mindre ingrepp, rektoskopier och gynekologiska undersökningar. I arbetsuppgifterna ingår även mottagningsarbete såsom blodtryckskontroller, såromläggningar och suturtagning. Är du nyfiken på att höra mer om hur det är att jobba hos oss? Då är du varmt välkommen att kontakta oss! KVALIFIKATIONER Nu välkomnar vi dig som är utbildad undersköterska med inriktning akutsjukvård/sjukvård enligt tidigare programstruktur, eller är utbildad undersköterska inom den nya programstrukturen som har läst samtliga inriktningar. Du har några års yrkeserfarenhet som undersköterska och goda språkkunskaper i svenska i såväl tal som skrift. Vi ser det som positivt om du har erfarenhet av arbete på vårdcentral/ inom primärvården och med journalsystemet PMO. Vi söker en kollega som är trygg i sin yrkesroll och är bekväm med att arbeta såväl enskilt som tillsammans med kollegor i andra yrkeskategorier. Viktigt är att du arbetar för att alla patienter ska få ett bra bemötande, ett professionellt omhändertagande samt att du är flexibel och positiv till förändringsarbete. Vidare värdesätter vi att du har god kommunikativ förmåga, ett intresse för primärvård och att du kan vara flexibel när situationen kräver det. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. I denna rekrytering tillämpas löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan redan idag. Vi ser fram emot att lära känna dig! ÖVRIGT Den 1 juli 2023 blev titeln undersköterska en skyddad yrkestitel. Det innebär att du kommer att behöva ett bevis från Socialstyrelsen för att få använda titeln undersköterska inom vård och omsorg. Om du idag har en tillsvidareanställning som undersköterska och blir erbjuden en ny tjänst kan du behålla din titel undersköterska fram till 30/6 2033. Vid eventuell intervju/anställning behöver du kunna visa upp bevis om skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen eller ett intyg att du var tillsvidareanställde den 1 juli 2023. Om du idag inte har ett yrkesbevis från Socialstyrelsen eller omfattas av övergångsbestämmelserna innebär det att titeln i ditt anställningsavtal kommer att vara omvårdnadsassistent och inte undersköterska. Läs mer om skyddad yrkestitel för undersköterskor och övergångsbestämmelserna här: https://legitimation.socialstyrelsen.se/skyddad-yrkestitel-for-underskoterska/information-om-skyddad-yrkestitel/ Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Primärvården Skånes syfte är att skapa god hälsa och bästa möjliga patientupplevelse för alla i Skåne. För hela människan. Genom hela livet. Vi erbjuder hälso- och sjukvård till alla som bor i eller besöker Skåne. Vi ansvarar för de offentligt drivna vårdcentralerna, barnmorskemottagningarna, barnavårdscentralerna samt kvälls- och helgmottagningarna i hela Skåne. I primärvården finns även dietistverksamhet, palliativ vård och avancerad sjukvård i hemmet (ASIH), familjecentraler, barnhälsovårdspsykologer, Palliativt utvecklingscentrum och Centrum för primärvårdsforskning (CPF). Vi är cirka 4 300 medarbetare i förvaltningen. Välkommen! På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
CNC-operatör för uppdrag hos kund!

TopWork söker nu CNC-operatörer för uppdrag hos kunder i Båstad med omnejd! Vi söker CNC-operatörer med erfarenhet av svarv och fräs. Du behöver inte kunna båda metoderna men det är självklart ett plus i kanten om så är fallet! Vi söker dig som är utbildad CNC-operatör och har hunnit samla på dig arbetslivserfarenhet inom yrket. Vidare ser vi att du är van vid att ställa in och köra CNC-svarvar/fräsar då detta är en förutsättning för att bli en nyckel hos våra kunder!   Som person ser vi att du är samarbetsvillig, ansvarstagande och en problemlösare! Arbetet sker nära övriga kollegor men med mycket eget ansvar.   Dina arbetsuppgifter: Ställa in CNC- svarvar/fräsar Köra CNC- svarvar/fräsar Dagligt underhåll av maskinerna Ritningsläsning Måttkontrollera Kan du programmera och/eller har truckkort/traverskort är det meriterande.  Arbetstiderna kan vara under dagen såväl som på kvällen. Vi ser gärna att du som söker har B-körkort och tillgång till bil för att smidigt kunna ta dig till ditt framtida arbete! Vid fler frågor är du välkommen att ringa till mig så pratar vi om det!   Låter detta som din nästa utmaning? Välkommen med din ansökan redan idag! Rekryteringsarbetet sker löpande.   Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.

26 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Trädgårdsarbte

vi söker en kunnig trädgårdsarbetare för att utöka vår personalstyrka. du behöver maskin vana inom gräs och andra verktyg provanställning på 6 månader och därefter över till fastanställning. måste kunna svenska i tal och skrift

25 april 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Kyrkogårdsföreståndare med fastighetsansvar 100%

Se annons på lediga tjänster Lunds stift. Du har personalansvar Du är fastighetsansvarig Du leder och fördelar arbetet på kyrkogårdar och kyrkor mm

25 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Key Account Manager

ICU Scandinavia AB är ett privatägt företag verksamma inom områden såsom loggning, övervakning och kvalitestsäkring Vi säljer automatiska loggsystem för olika parametrar till olika områden inom Life Science, till olika enheter inom sjukhus, till forskning och läkemedelsbolag där våra kunder ställer höga krav på dokumentation och spårbarhet. Vi erbjuder även skräddarsydda lösningar som är anpassade efter våra kunders villkor, deras applikationer och branscher. Vårt huvudkontor finns i Täby, Stockholm och ett utvecklingskontor i Båstad, men våra kunder och partners är spridda över hela världen. Vilket är ICU Scandinavias nästa steg? ICU Scandinavia är ett bolag som varit representerat på marknaden i över 30år och har idag ca 700 installationer. Sverige är vår absolut största marknad men tack vara flera av våra unika funktioner växer vi snabbt och idag är företaget representerat i 25 olika länder. Vi är nu i en expansionsfas där flertalet av våra kunder behöver uppgradera sina befintliga system, såväl hårdvara som mjukvara men vi har också en stor potential i att hitta nya kunder. Vem är du som blir vår nästa kollega på ICU Scandinavia? Vi söker en Key Account Manager som är utåtriktad, ansvarstagande och framför allt resultatorienterad. Vi tror att du verkligen gillar att göra affärer, brinner för försäljning, är mycket målorienterad och vågar utmana dig själv. Du är lite av en entreprenör med stort intresse för teknik som inte är rädd för att testa nya metoder. Vi ser att du har flera års dokumenterad säljerfarenhet och med fördel inom Hälso & sjukvård, Life science och liknande. Tjänsten placering är antingen på vårt HK i Täby eller på vårt kontor i Båstad – Skåne. Vad erbjuder vi dig? Du kommer få stora möjligheter att utvecklas i ett företag som de närmaste åren kommer vara mycket expansivt. På ICU Scandinavia finns de fördelar som ett mindre bolag för med sig i form av flexibilitet, kreativitet, snabba beslut och lösningar samt möjlighet att påverka. Samtidigt som vi har support, service och administration i företaget. Arbetsuppgifter i korthet: Största delen av arbete utförs ute hos kund. (3–4 dagar/vecka) Ska driva affären från start till mål. I samband med anställningsstart erbjuds du en grundlig utbildning på såväl SW, integrationslösningar, hårdvara och dom tjänster ICU Scandinavia marknadsför. Du förväntas ha en kort startsträcka där du på ett för kundens nytta enkelt kan förklara företagets system och tjänsters, beskriva USP. Stort ansvarstagande. Din Profil Du har kort startsträcka och stort ansvarstagande. Du har ett stort tekniskt intresse och har lätt för att lära. Om du har en bakgrund inom och har erfarenhet av Medtech eller IT i någon form är det ett plus. Kvalifikationer Stark prioriteringsförmåga Flytande svenska och engelska i både tal och skrift Förmåga att arbeta självständigt och samarbeta i projekt God teknisk förståelse för nätverk, internet, appar Dokumenterad säljerfarenhet Meriterande Azure/Office 365 ISO rutiner Marknadsförning Provanställning på 6 månader som löper över i en tillsvidareanställning på 100% om båda parter så vill. I takt med att tillsvidareanställningen fortlöper som både du och företaget önskar får du ta mer ansvar för både nykundsbearbetningen och ta några av företagets sedan tidigare större konton. Mer om ICU Scandinavia ICU utvecklar och marknadsför system för kvalitetssäkring som bygger på mjukvaran, Boomerang. Boomerang utvecklas helt och hållet på basis av vilken funktionalitet som efterfrågas, inte baserat på vilken teknik som finns att tillgå. Vi är stolta över att kunna säga att alla nya funktioner i Boomerang härstammar från idéer från våra kunder som använder systemen. Även hårdvaran (sensorer mm) som samlar in data är en del av det system som vi erbjuder våra kunder, en sensors utseende och funktionalitet ser olika ut beroende på var och vad som ska övervakas. Antal kunder som använder Boomerang för kvalitetssäkring ökar ständigt och idag används våra system över hela världen och har mer än 50 000 mätpunkter fördelat på ca 700 kunder. Omfattning och förutsättningar Tillsvidareanställning på 100% med placering i Täby eller Båstad. Tillträde sker enligt överenskommelse, Vi ser fram emot din ansökan omgående, så länge annonsen är publicerad är du välkommen med din ansökan. Urval och intervjuer genomför vi löpande och tjänsten kan därför tillsättas med kort varsel under processen, så vänta inte med att söka! Läs mer på: www.icuscandinavia.se

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Hållbarhetskoordinator

Vi söker nu dig som vikarierande hållbarhetskoordinator, där vi behöver en driven och social lagspelare till vår produktavdelning för ventilationsprodukter. Är du strukturerad, kommunikativ och har ett intresse för hållbarhet? Stimuleras du av att ta ansvar och att arbeta med flera uppgifter parallellt? Då har vi tjänsten för dig! Om Jobbet Tillsammans med vårt team för Product Management Ventilation Products kommer du att agera som spindeln i nätet gällande hållbarhetsfrågor, underhåll av produktsortiment samt support till våra Business Units. Rollen erbjuder varierande arbetsuppgifter där du kommer att arbeta både rent administrativt samt koordinerande med aktiviteter och information som finns kopplat runt produkterna. Allt för att skapa ett mervärde till våra produkter och göra dom säljbara. Huvudsakliga arbetsuppgifter/ansvarsområden: Ansvara för att upprätta och underhålla produktdokumentation till exempel olika typer av certifikat, intyg, miljödokument och produktdeklarationer. Säkerhetsställa att Lindabs produkter representeras korrekt i externa produktdatabaser som Byggvarubedömningen, BASTA och Svanens Supply Chain Declaration Portal. Koordinera och administrera aktiviteter mellan inköp, marknadsavdelning, produktion, säljbolag etc. avsseende miljö- och hållbarhetsdokumentation. Behjälplig med att ta fram internt kommunikations- och utbildningsmaterial för hållbarhetsfrågor och certifieringar. Din bakgrund Du har en relevant utbildning inom miljövetenskap eller motsvarande, gärna i kombination med några års arbetslivserfarenhet. Tidigare erfarenhet fråm teamorienterat arbete kommer även värderas högt. Du är datorvan och behärskar Officepaketet obehindrat. Erfarenhet av att upprätta byggvarudeklarationer och arbete med externa produktdatabaser som Byggvarubedömningen, BASTA och Nordic Ecolabelling är meriterande. Det är även fördelaktigt om du har erfarenhet av att ta fram EPD:er (Environmental Product Declarations). Du har utmärkta kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, och ytterligare språkkunskaper kan också vara meriterande. Du som person Vi lägger stort värde vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som i grunden har ett intresse för miljö- och hållbarhetsfrågor. Då du kommer att ha många kontaktytor i din roll så ser vi att det är viktigt att du är serviceminded och uppskattar sociala relationer, där du kan skapa förtroende och knyta hållbara relationer. Du är jordnära och har ett ödmjukt förhållningssätt i din roll och till dina kollegor. Du stimuleras av att arbeta mål- och resultatinriktat och har en drivkraft och vilja att utvecklas och ständigt lära dig nya saker. En hög ambitionsnivå med en förmåga att arbeta självständigt likväl som i grupp samt i högt tempo är en förutsättning för tjänsten. Vårt erbjudande  Vi erbjuder dig en roll på ett marknadsledande företag med bra arbetsvillkor, goda utvecklingsmöjligheter, samtidigt som du bidrar till att motverka de globala klimatförändringarna. Vår företagskultur präglas av hållbarhet, prestigelöshet och kreativitet. Vi månar om din personliga utveckling, där du som anställd själv kommer att få vara en del i utformningen av din roll och arbetssituation. Vi är en arbetsplats med Omtanke och Hållbarhet i fokus som du ska kunna känna dig stolt över att jobba på!   Övrig information   Start: Enligt överenskommelse   Placering: Grevie  Lön: Enligt överenskommelse   Omfattning: heltid, föräldravikariat 15 månader  Vill du veta mer om tjänsten Kontakta Annelie Malmström, Ansvarig för Product Management Ventilation Products Tel 0431-85333, eller via mail: [email protected] Välkommen med din ansökan Vi har löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sista ansökningsdagen är dock: 2024-05-19 Samtal från annonserings- och rekryteringsföretag undanbedes.

25 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024