Lärare i fritidshem
Bjuvs kommun
Fritidspedagoger

Du har säkert fått frågan "Vad jobbar du med?". I Bjuvs kommun ställer vi istället frågan "Vad jobbar du för?" Vi arbetar för utveckling, hållbarhet, jämlikhet och framtiden för att tillsammans forma ett helt samhälle. Vad jobbar du för? På Brogårdaskolan, en av kommunens fyra grundskolor, går strax över 400 elever i årskurs F-6 och här arbetar en engagerad personalgrupp med elevernas bästa för ögonen. På Brogårdaskolan arbetar vi utifrån varje elevs förutsättningar att nå kunskapsmålen och för att skapa välbefinnande och utveckla varje individ till en självständig och nyfiken person.  En av våra medarbetare kommer att gå vidare till en ny utmaning och till läsåret 25/26 söker vi därför en lärare med inriktning mot arbete i fritidshem.  Är du en engagerad erfaren, eller nyutexaminerad, lärare i fritidshem som vill bli en del av Brogårdaskolan? Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER I uppdraget som lärare i fritidshemmet på Brogårdaskolan kommer din främsta uppgift att vara arbete på fritidshemmet men även uppdrag som resursperson i klass eller i vår särskilda undervisningsgrupp ingår i tjänsten. Genom att planera, genomföra och följa upp din undervisning ger du eleverna möjlighet att utvecklas både socialt och kunskapsmässigt. Du arbetar för att stärka deras kreativitet, nyfikenhet och självkänsla genom tex. lek, skapande och rörelse.  Tillsammans med dina kollegor planerar du och följer upp fritidshemsverksamheten baserat på dina val av pedagogiska och didaktiska strategier och metoder, anpassade efter elevernas behov och förutsättningar. Du möter varje elev i sin kunskapsprogression, och bidrar till att utveckla lärmiljöer som uppmuntrar elevers lärande, delaktighet och inflytande. Det är viktigt att du skapar en god relation till elever, vårdnadshavare och kollegor, som karaktäriseras av ömsesidig respekt och ett förtroendefullt förhållningssätt samt positiva och höga förväntningar. KVALIFIKATIONER Jag söker dig som är legitimerad, alternativt inväntar din lärarlegitimation, som lärare med inriktning mot arbete i fritidshem. Meriterande är om du har erfarenhet av att arbeta på fritidshem och med elever i åk F-6.  Du förväntas vara väl insatt i skolans och fritidshemmets styrdokument och uppdrag. Du trivs i samarbete med kollegor och bidrar aktivt till att utveckla verksamheten på olika sätt. Du har en god struktur i ditt arbete och kan anpassa undervisningen utifrån elevernas behov och skolans mål.  Din syn på elever präglas av respekt och en tro på att alla barn kan och vill utvecklas. Du har höga förväntningar på eleverna och arbetar aktivt för att de ska trivas i skolan och i fritidshemmet.  Som person är du mycket engagerad, ansvarstagande och lyhörd. I ditt ledarskap är du trygg och tydlig. Arbetet ställer krav på flexibilitet samt att du besitter en god förmåga att planera och prioritera bland dina arbetsuppgifter. Du behöver vara lösningsorienterad och ha förmåga att snabbt hantera oförberedda situationer som kan uppstå i den dagliga verksamheten.  Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum har passerat. Tjänsten tillsätts under förutsättning att tjänsten inte behöver tas i anspråk för redan tillsvidareanställda medarbetare i kommunen.  Om du blir erbjuden tjänst inom förskola/skola ska du uppvisa giltigt utdrag från polisens belastningsregister. Se därför till att beställa utdrag ur belastningsregistret snarast efter att du blivit erbjuden anställning. Bjuvs kommun är en del av Familjen Helsingborg. Familjen Helsingborg är människor som möts, platser som stimulerar och sammanhang som utvecklar. Här växer både människor och företag. Känslan skapar Familjen Helsingborg. Vi är: Bjuv, Båstad, Helsingborg, Höganäs, Klippan, Landskrona, Perstorp, Svalöv, Åstorp, Ängelholm och Örkelljunga. familjenhelsingborg.se

14 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Sommarjobb som truckförare-Bjuv

För kunds räkning söker vi en erfaren truckförare/logistikmedarbetare till företagets anläggning i Bjuv. Du kommer att vara en viktig del av teamet och arbeta med att säkerställa ett effektivt och noggrant materialflöde i verksamheten. Arbetsuppgifter: Dagligt arbete med plocklistor och orderplock Truckkörning med skjutstativtruck In- och utlastning av gods Placering av material på rätt platser i lagret Inplastning av gods inför transport Uppdatering av lager- och ordersystem Kontakt med chaufförer och hantering av bokningar Samverkan med andra avdelningar inom företaget Krav: Erfarenhet från lagerarbete Truckkort A1–A2, B1 och B3 B-körkort och tillgång till bil (begränsad kollektivtrafik till arbetsplatsen) Personliga egenskaper: Noggrann och strukturerad Positiv och lättsam Stresstålig och självgående Tjänsten är en heltidstjänst på dagtid, förlagd mellan v27-34. För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se

14 dagar sedan
Sista ansökan:
29 november 2025
Skolintendent
Bjuvs kommun
Skolassistenter m.fl.

Du har säkert fått frågan "Vad jobbar du med?". I Bjuvs kommun ställer vi istället frågan "Vad jobbar du för?" Vi arbetar för utveckling, hållbarhet, jämlikhet och framtiden för att tillsammans forma ett helt samhälle. Vad jobbar du för? På Brogårdaskolan, en av kommunens fyra grundskolor, går strax över 400 elever i årskurs F-6 och här arbetar en engagerad personalgrupp med elevernas bästa för ögonen. På Brogårdaskolan arbetar vi utifrån varje elevs förutsättningar att nå kunskapsmålen och för att skapa välbefinnande och utveckla varje individ till en självständig och nyfiken person.  I början av höstterminen går vår skolintendent vidare till nya utmaningar efter 14 års trogen tjänst på skolan och jag behöver därför hitta en ny administrativ stjärna! Är du en engagerad och erfaren skolintendent eller skoladministratör som vill bli en del av Brogårdaskolan? Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Som skolintendent på Brogårdaskolan är du en ambassadör för skolan och ett av våra ansikten utåt. Du är också en ambassadör för Bjuvs kommun och förväntas arbeta för utveckling, hållbarhet, jämlikhet och med ett framtidsperspektiv. Dina arbetsuppgifter är varierande och består i huvudsak av att stödja skolledningen och att samarbeta med övrig personal på skolan. Du är även många gånger en första kontakt för vårdnadshavare och externa aktörer som kontaktar eller kommer till skolan. Arbetet är varierande och ställer höga krav på flexibilitet, förmåga att självständigt prioritera och strukturera arbetet. Du kommer arbeta tätt tillsammans med mig som rektor och skolans biträdande rektor i ditt dagliga arbete. I ditt uppdrag ingår ansvar för vikarieanskaffning och samordning i STELLA (verktyg för incident och kränkningsrapportering) men också tex:  • ansvar för samordning, framförhållning och struktur i det administrativa uppdraget.  • ansvar för fakturahantering och vara ett stöd i budgetarbete i samarbete med skolledning och förvaltningsekonom.  • hantera och utveckla ekonomirutiner samt ta fram ekonomiska underlag och prognoser, statistik och analysunderlag.  • ansvar för upphandling och inköpsfrågor. • ansvar för SCB rapportering. • vara administrativt stöd i säkerhets- och lokalfrågor. • ansvar för att inventera/analysera verksamhetens behov för kommande investeringar. • ansvar för beställning av inventarier efter godkännande av rektor.  • ansvar för frånvarorapporteringen genom att följa upp och säkerställa den dagliga frånvaron.  • vara ett administrativt stöd till vårdnadshavare utifrån användandet av InfoMentor, ny inloggning, problem med app etc.  • ansvar för att driva och utveckla skolans sociala medier. • övergripande ansvar för kontakter med fastigheter, skolskjutsar och skolmåltider. • administrativt ansvar för bla. Edlevo, Självservice och InfoMentor.  • att vara behjälplig för skolledning vid information som ska till vårdnadshavare och personal. KVALIFIKATIONER Jag söker dig som har yrkeserfarenhet av skoladministration och är van att arbeta i system som tex. Edlevo, Winlas, Visma ekonomi, Visma självservice, Google Workspace, Office, InfoMentor och Skola24. Önskvärt är att du har eftergymnasial utbildning med inriktning mot administration, förvaltning eller ekonomi. Du ska kunna uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift och behöver ha goda IT-kunskaper. Meriterande är om du haft ansvar för och/eller varit delaktig i schemaläggning.  Jag förväntar mig att du är snabblärd, flexibel och har lätt för att se möjligheter i samordning och mönster. Du har god digital kompetens och har lätt för att lära dig nya system. Du är lyhörd, kommunikativ och mycket lösningsorienterad. Du är strukturerad, ansvarsfull och noggrann i ditt arbete. Därtill har du förmåga att se verksamheten utifrån ett helhetsperspektiv.  Du har en hög grad av servicekänsla och ett professionellt bemötande. Du trivs med att dagen innehåller omväxlande uppgifter. Det är viktigt för mig att du är självgående och gillar att arbeta i en omväxlande miljö med både vuxna och barn omkring dig. Jag kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper. ÖVRIGT Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum har passerat. Tjänsten tillsätts under förutsättning att tjänsten inte behöver tas i anspråk för redan tillsvidareanställda medarbetare i kommunen.  Om du blir erbjuden tjänst inom förskola/skola ska du uppvisa giltigt utdrag från polisens belastningsregister. Se därför till att beställa utdrag ur belastningsregistret snarast efter att du blivit erbjuden anställning. Bjuvs kommun är en del av Familjen Helsingborg. Familjen Helsingborg är människor som möts, platser som stimulerar och sammanhang som utvecklar. Här växer både människor och företag. Känslan skapar Familjen Helsingborg. Vi är: Bjuv, Båstad, Helsingborg, Höganäs, Klippan, Landskrona, Perstorp, Svalöv, Åstorp, Ängelholm och Örkelljunga. familjenhelsingborg.se

15 dagar sedan
Sista ansökan:
26 juni 2025
Städare/lokalvårdare

Vi söker dig som har erfarenhet av städning och tycker om att göra ett bra jobb. Då Städfirma RVL Rasa AB mest har privatkunder, ska du gilla kundkontakter och kunna arbeta självständigt. Du bör vara mycket noggrann, ansvarsfull, pålitlig och behärska antingen svenska eller engelska språket. Städfirma RVL Rasa AB är ett företag som erbjuder städning och supporttjänster med stil till privata företagskunder. Vi sätter kvalitet främst och lägger mycket stor vikt vid uppföljning och att skapa långvariga affärsrelationer med våra kunder. För oss är varje kund unik. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Specialistläkare i allmänmedicin till Vårdcentralen Söderåsen i Bjuv
REGION SKÅNE
Specialistläkare

Gör skillnad. Varje dag. Välkommen till Vårdcentralen Söderåsen i Bjuv en arbetsplats med gemenskap, utveckling och patientfokus! Nu söker vi två specialistläkare i allmänmedicin som vill bli en del av vårt engagerade team. Hos oss får du arbeta i en trivsam miljö med korta beslutsvägar, god kollegial stämning och ett tydligt fokus på kvalitet och kontinuitet i vården. Bjuv är en vackert belägen ort omgiven av natur med närhet till både Söderåsen, kusten och stadsliv. Goda buss- och tågförbindelser gör det enkelt för dig som pendlar ungefär hälften av personalen pendlar från Helsingborg eller Ängelholm, som bara ligger två mil bort. På vårdcentralen är vi cirka 20 medarbetare med goda och breda kompetenser. Vi erbjuder läkarmottagning med specialister i allmänmedicin och psykiatri, distriktssköterskemottagning, specialistmottagningar, dietist och kurator. Vi har också ett rehabiliteringsteam bestående av fysioterapeuter och arbetsterapeut. Vi har en familjecentral där vår Barnavårdscentral (BVC) ingår. Vi är glada att meddela att Vårdcentralen Söderåsen kommer inom kort bli en filial till den välrenommerade Vårdcentralen Åstorp som ligger cirka 1 mil norr om Bjuv. Detta spännande samarbete innebär att vi ska kunna erbjuda ännu bättre tillgänglighet och service till våra patienter. Vi erbjuder god tillgänglighet med hög kvalitet och professionellt bemötande. Vårt mål är att bidra till en god hälsa och livskvalitet för våra patienter. Detta uppnår vi genom att försäkra att de med hög kontinuitet kommer i kontakt med rätt person och får rätt vård. Vi har ett bra samarbete professioner emellan och ett strukturerat rehabiliteringsarbete tillsammans med rehabiliteringskoordinator. ARBETSUPPGIFTER Vi välkomnar två specialistläkare i allmänmedicin som är intresserad av ett stimulerande och varierande arbete där möjlighet finns att ta sig an uppdraget som medicinskt ledningsansvarig läkare. I tjänsten ingår sedvanliga arbetsuppgifter som specialistläkare i allmänmedicin på en vårdcentral, med möjlighet till extra ansvarsområden utifrån dina intressen, som till exempel ansvar för BVC, patienter med insatser inom Hälso- och sjukvårdslagen (HSL) såsom exempelvis särskilt boende eller patienter i ordinärt boende. Då utbildningsläkare är av stort värde i vår verksamhet önskar vi att du har intresse för handledning av utbildningsläkare. Vi satsar på fortbildning och kompetensutveckling och är flexibelt inställda till att du själv ska kunna påverka och forma ditt tjänsteinnehåll. Som medicinskt ledningsansvarig läkare driver du tillsammans med verksamhetschefen arbetet med att utveckla vårdcentralens arbetssätt för en god medicinsk kvalitet. Du är en del i en ledningsfunktion på enheten och skall bistå verksamhetschefen i ledning, styrning och utveckling av verksamheten med betoning på medicinsk kvalité, prioriteringsfrågor och åtgärdsförslag. Du deltar i medicinska rådgivningsmöten och vidareförmedlar information därifrån till läkargruppen och enheten. Samtidigt bistår du verksamhetschefen i att utveckla och vidmakthålla en god patientsäkerhetskultur samt det lokala ledningssystemet för patientsäkerhet och kvalité i vården. På enheten pågår ett kontinuerligt arbete med verksamhetsutveckling. Vi vill därför att du ska vara intresserad av kreativt nytänkande och vara en del i utvecklingsarbetet med fokus på att erbjuda våra patienter bästa möjliga vård. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad läkare med behörighet att verka inom svensk sjukvård samt med specialistkompetens i allmänmedicin. Språkkunskap i svenska lägst motsvarande nivå C1 enligt Europarådets är ett krav, likaså giltigt B-körkort eftersom resor förekommer i tjänsten. Vidare ser vi det som meriterande om du har handledarkompetens och/eller erfarenhet av journalsystemet PMO. Vi söker nu passionerade och engagerade medarbetare som vill vara en del av denna spännande resa när Vårdcentralen Söderåsen blir filial till Vårdcentralen Åstorp. Du kommer ha stor del i att kunna påverka detta utvecklingsarbete genom innovativa lösningar. Du är flexibel med en förmåga att snabbt ställa om när situationen kräver det. Du har hög medicinsk kompetens som ser vinsten i att arbeta tvärprofessionellt och i team. Du har en god kommunikativ förmåga och bidrar aktivt till ett gott arbetsklimat. Om du är intresserad av att arbeta i en dynamisk och framåtblickande miljö, tveka inte att höra av dig! Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Primärvården Skånes syfte är att skapa god hälsa och bästa möjliga patientupplevelse för alla i Skåne. För hela människan. Genom hela livet. Vi erbjuder hälso- och sjukvård till alla som bor i eller besöker Skåne. Vi ansvarar för de offentligt drivna vårdcentralerna, barnmorskemottagningarna, barnavårdscentralerna samt kvälls- och helgmottagningarna i hela Skåne. I primärvården finns även ungdomsmottagningar, dietistverksamhet, palliativ vård och avancerad sjukvård i hemmet (ASIH), familjecentraler, barnhälsovårdspsykologer, Palliativt utvecklingscentrum och Centrum för primärvårdsforskning (CPF). Vi är cirka 4 300 medarbetare i förvaltningen. Välkommen! På http://www.skane.se/rekryteringsstatus kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
7 juli 2025
Lärare MaNO åk 7-9
Bjuvs kommun
Grundskollärare

Du har säkert fått frågan "Vad jobbar du med?". I Bjuvs kommun ställer vi istället frågan "Vad jobbar du för?" Vi arbetar för utveckling, hållbarhet, jämlikhet och framtiden för att tillsammans forma ett helt samhälle. Vad jobbar du för? ARBETSUPPGIFTER Du kommer att undervisa i MaNO åk 7-9. I tjänsten ingår ett mentorskap samt ansvar för planering, genomförande och utvärdering av undervisning. Du kommer att vara en del av ett arbetslag och ett ämnesnätverk åk 4-9. Förutom att ansvara för din egen undervisning förväntas du vara med och utveckla Ekeby skola på olika sätt. Du förväntas vara delaktig i olika utvecklingsprocesser och aktivt delta i ett kollegialt lärande. På Ekeby skola arbetar vi med tre verksamhetsideér; ett språk- och kunskapsutvecklande förhållningssätt, en tillgänglig lärmiljö och en bred studie- och yrkesvägledning. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som: • är legitimerad lärare i matematik och NO • är väl förtrogen med styrdokumenten • har ett tydligt ledarskap och arbetar för goda relationer med elever, kollegor och vårdnadshavare • reflekterar över undervisning och lär av framgångar och motgångar • ser varje elevs behov och tar hänsyn till individuella förutsättningar så att varje elev kan utvecklas och lyckas  Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Rekrytering sker fortlöpande ÖVRIGT Om du blir erbjuden tjänst inom förskola/skola ska du uppvisa giltigt utdrag från polisens belastningsregister. Se därför till att beställa utdrag ur belastningsregistret snarast efter att du blivit erbjuden anställning. Bjuvs kommun är en del av Familjen Helsingborg. Familjen Helsingborg är människor som möts, platser som stimulerar och sammanhang som utvecklar. Här växer både människor och företag. Känslan skapar Familjen Helsingborg. Vi är: Bjuv, Båstad, Helsingborg, Höganäs, Klippan, Landskrona, Perstorp, Svalöv, Åstorp, Ängelholm och Örkelljunga. familjenhelsingborg.se

17 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Lagerarbetare
Hirely AB
Lager- och terminalpersonal

Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du arbeta med övergripande hantering av lager och containrar i en företagsmiljö där ansvarstagande, samarbete och personlig utveckling står i centrum? Vi söker nu en engagerad medarbetare som vill vara med och skapa effektiva och hållbara lösningar för vårt lager- och containerflöde ute i Knäred Ansvarsområden inom lagerhantering och containeradministration Samordna och leda det dagliga arbetet med lagerhantering och containerhantering. Planera, strukturera och optimera in- och utleveranser samt organisering av varor och containrar. Följa upp, kvalitetssäkra och utveckla rutiner för lager- och containerlogistik. Samarbeta nära med såväl interna avdelningar som externa leverantörer och transportörer för effektiva arbetsflöden. Delta aktivt i förbättringsprojekt och bidra med nya idéer för förbättrad lager- och containereffektivitet och säkerhet. Kompetenser och personliga egenskaper för hantering av lager och containrar Strukturerad och lösningsorienterad med förmåga att hantera flera arbetsuppgifter parallellt. Initiativrik och självgående med fokus på att förbättra processer. God kommunikationsförmåga och samarbetsvilja, både internt och externt. Flexibel och anpassningsbar till förändringar i arbetsmiljö och arbetsflöden. Ansvarstagande, noggrann och kvalitetsmedveten. Grundläggande krav och önskad erfarenhet inom lager och containerlogistik Erfarenhet av lagerarbete, logistik eller containerhantering är meriterande. God fysisk form för att kunna hantera praktiska arbetsuppgifter. Grunder inom säkerhetsrutiner och logistikprocesser. Vana av digitala lager- och logistiksystem är ett plus. Du behärskar svenska i både tal och skrift. Vad vi erbjuder inom lager- och containerhantering Hos oss får du en inkluderande arbetsmiljö med möjlighet till professionell och personlig utveckling. Vi erbjuder konkurrenskraftiga anställningsvillkor, möjlighet till delaktighet i utvecklingsprojekt och en arbetsplats där kreativitet och engagemang värderas högt. Du blir en viktig del av vårt team och får chansen att påverka och utveckla framtidens lager- och containerhantering. Bli en del av vår framtid – bidra till smidigare och smartare lösningar för lager- och containerhantering! Ansök redan idag! Skicka in din ansökan med CV och ett personligt brev. Vi välkomnar kandidater med olika bakgrund och ser mångfald som en styrka på arbetsplatsen. Har du frågor eller särskilda behov i rekryteringsprocessen, hör gärna av dig – det är viktigt för oss att alla känner sig inkluderade och trygga genom hela processen.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025
Trädgårdsmästare/trädgårdsarbetare

Vi är ett familjärt trädgårdsanläggningsföretag som ständigt växer och behöver fler medarbetare. Idag består företaget av ca 12-15st medarbetare. Företaget bedriver skötsel och anläggning av grönytor, trädgårdar och utemiljöer åt privatpersoner, kommuner, företag och föreningar. På företaget värdesätter vi trivsel, kvalité och engagemang högt. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av allt möjligt trädgårdsarbete. Rabattskötsel, beskärning, häckklippning, gräsklippning, plantering m.m. Du ska ha erfarenhet av liknande arbete tidigare och vara självgående till att kunna sköta en trädgård själv. Du kommer både att arbeta själv och i grupp. B-körkort är ett krav. Kunskap och erfarenhet av trädbeskärning är ett plus. Trädgårdsmästarutbildning är meriterande. Intervjuer och rekrytering sker löpandes. Tjänsten kan starta omgående.

21 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Produktionsmedarbetare, Extra
Logent AB
Lager- och terminalpersonal

Vill du arbeta extra inom livsmedelsbranschen? Sök då till oss på Logent! Vi söker dig som är intresserad av att arbeta extra som produktionsmedarbetare hos vår kund i Bjuv. Arbetet utförs i ett kyllager. Vi erbjuder dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% (annat arbete, studier, eget företag) att bli en del av vår arbetsstyrka några dagar i veckan. Arbetstiderna är dagtid klockan 06:00-15:00 och 09:00-18:00. Anställningen är på Logent Bemanning. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Packa matkassar med hjälp av systemet pick by light Behandla leveranser och lager Utföra generellt lagerarbete Vad söker vi? Du är tillgänglig 2-3 dagar per vecka Flexibel och kan komma in till arbetet med kort varsel Du är positiv och har en god arbetsmoral Ordningsam och håller tider Krav: Behärska svenska och/eller engelska i tal och skrift B körkort och tillgång till bil Annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% (annat arbete, eget företag, studier) Vi erbjuder: Trevlig arbetsmiljö med bra team Lön och villkor enligt kollektivavtal  Utvecklingsmöjligheter internt Intresserad av tjänsten? Skicka din ansökan med CV och personligt brev så snabbt som möjligt. Urval och intervjuer sker löpande och positionen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ta chansen och ansök till ditt nästa jobb hos oss på Logent, vi ser fram emot din ansökan!

21 dagar sedan
Sista ansökan:
1 juli 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Bjuv. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på vårt apotek i Bjuv kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket Bjuv är ett mindre apotek med ett sammansvetsat team på fyra medarbetare som ser fram emot att välkomna en till kollega till gänget. Apoteket ligger centralt i Bjuv och har en stabil verksamhet med nöjda kunder.  Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 10.00-18.00, lördagar 10.00-13.00 & söndagar stängt.  Välkommen till Apoteket!

21 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025