Säljare till Strands Lighting Division // Borås
Oddwork Sweden AB
Företagssäljare

Strands Lighting Division är ett av Europas mest expansiva belysningsföretag inom fordonsindustrin. Med huvudkontor i Fritsla 15 minuter utanför Borås designar och utvecklar vi premiumprodukter för yrkeschaufförer, entreprenörer och entusiaster i 47 länder – och växer snabbt. Med ett starkt varumärke och ca. 200 000 följare på sociala medier, passion för innovation och 40–50 nya produkter varje år, fortsätter vi att omdefiniera hur belysning ska se ut, fungera och kännas. Tillsammans med Oddwork söker vi nu dig som vill bli en nyckelspelare i vår tillväxtresa och framtid – som säljare i vårt team i Borås. Som Säljare Hos oss är ingen dag den andra lik – men de har alla samma syfte: att skapa starka kundrelationer och driva försäljning av våra senaste innovationer. Du kommer sälja både nationellt och internationellt till återförsäljare, distributörer och OEM. Du får chansen att forma din säljprocess, identifiera nya marknader, samla in leads, och delta på mässor för att ta Strands Lighting Division in i nya länder och skapa fler affärer. För rätt person väntar en nyckelroll i ett expansivt team med högt i tak och stora ambitioner. Vi söker dig som... ...är redo att kliva in i en säljroll där du får forma din egen väg – bokstavligen. Du är driven, självgående och har ett naturligt öga för affärer. Har du redan erfarenhet av B2B-försäljning, kanske har du ett brinnande intresse för fordon och teknik – oavsett var du kommer ifrån så är det din energi, ditt driv och din vilja att utvecklas som vi värdesätter mest. Du gillar friheten i att ta eget ansvar, tycker om att vara ute hos kund och ser det som en självklarhet att bygga långsiktiga relationer. Att växa tillsammans med bolaget, ta dig an nya möjligheter och utmana både dig själv och branschen – det är något som lockar dig. För att lyckas i rollen tror vi att du: Har B-körkort och trivs med att resa – både inom Sverige och internationellt Har en god affärsförståelse och trivs i en resultatinriktad miljö Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska. Gärna ytterligare språk som tyska, franska eller spanska Är strukturerad, nyfiken och har en stark vilja att driva affärer från första kontakt till avslut och vidareutveckling Varför Strands? Hos Strands kliver du in i ett bolag som vuxit från lokalt lager till global ljusleverantör på bara några år. Med en tydlig tillväxtstrategi och en offensiv produktutvecklingstakt på 40–50 nya lanseringar per år är vi ett företag i ständig rörelse – och vi ser till att våra medarbetare rör sig med oss. Här får du möjlighet att växa tillsammans med oss, både professionellt och personligt. Rollen som säljare är inte slutmålet – det är startskottet för en karriär inom en ständigt utvecklande bransch, där du med rätt driv kan ta dig hela vägen till ledande roller. Vi tror på frihet under ansvar, på möjligheten att påverka, och på styrkan i att aldrig stanna upp. START:Enligt överenskommelse PLATS: Fritsla 15 minuter utanför Borås OMFATTNING:Heltid LÖN:Fast lön KONTAKT:Talent Manager Mattias Marberg,[email protected](för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM:Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom attklicka häreller hitta fler karriärmöjligheterhär.

83 dagar sedan
Sista ansökan:
21 september 2025
Maskinoperatör Extruder
Muovitech AB
Maskinoperatörer, plastindustri

Vi söker en maskinoperatör inom extrudering.Är du nyfiken på teknik och vill jobba i en framtidsbransch där miljö och hållbarhet står i centrum? Vi söker maskinoperatörer till vårt team i Borås – och vi letar efter dig som är engagerad, gillar att samarbeta och vill vara med och göra skillnad. Hos oss är du inte bara en kugge i maskineriet – du är en viktig del av vår resa mot en mer hållbar framtid. Vi tror på mångfald, jämställdhet och att alla ska känna sig välkomna på jobbet. Om jobbet Vad innebär jobbet? Som maskinoperatör är du en del av hjärtat i vår produktion. Du får jobba med moderna extruderingsmaskiner där teknik och noggrannhet möts. Det här är ett praktiskt, varierande och lärorikt jobb där du: Startar och övervakar våra maskiner Ser till att allt flyter på – från materialflöde till produktkvalitet Justerar maskininställningar för att få bästa resultat Gör kvalitetskontroller och underhåll enligt schema Samarbetar med ett engagerat team för att nå gemensamma må Plats: BoråsArbetstid: 2-skift Omfattning: Heltid Start: Så snart som möjligt eller enligt överenskommelse Lön: Enligt överenskommelse Anställning: 6 månaders provanställning, därefter tillsvidare Kollektivavtal: IF Metall Vem är du?Vi letar efter dig som: Är tekniskt intresserad och gillar att lösa problem Har ett öga för detaljer och kvalitet Vill utvecklas och lära dig nya saker Gillar att jobba både självständigt och i team Vill vara en del av en inkluderande arbetsplats med fokus på hållbarhet För att komma igång behöver du: B-körkort Truckkort A1–A4, B1–B4 Erfarenhet av att köra motviktstruck Svenska i tal och skrift Extra plus om du också har: Tidigare erfarenhet som maskinoperatör – men det är inget krav! Om du är redo för nya utmaningar kan detta vara rätt roll för dig. Välkommen med din ansökan redan idag!

84 dagar sedan
Sista ansökan:
21 september 2025
Group Accountant till Scandinavian Photo
SEVR Finance AB
Redovisningsekonomer

Vill du arbeta i ett företag präglat av kreativitet, entreprenörsanda och ständig utveckling? Scandinavian Photo, Nordens ledande aktör inom foto, video och ljud, söker nu en Group Accountant till vårt huvudkontor i Borås. Hos oss blir du en del av ett team där din förmåga att driva nya projekt och anpassa dig till förändringar värdesätts högt. Vi erbjuder en arbetsplats där kvalitet, kunskap och medarbetarnas utveckling står i fokus. Vi ser fram emot din ansökan! Om rollen I denna roll kommer du att bli en viktig del av vårt ekonomiteam bestående av dig och ytterligare tre kollegor inom redovisning varav en redovisningsekonom och två redovisningsassistenter samt en controller manager. Du jobbar nära och tillsammans med CFO, som du också rapporterar till. Här finns stora möjligheter till karriärsutveckling för dig som i framtiden har ambitionen att axla rollen som ekonomichef eller CFO. Som Group Accountant har du inom redovisningen ett övergripande kvalitets- och koordineringsansvar för moderbolag och koncernens dotterbolag. Scandinavian Photo bedriver verksamhet med bolag i Sverige, Finland, Norge och Danmark. Det innebär blanda annat att du kommer att ansvara för: Att upprätta bokslut (månads- och årsbokslut) samt framtagande av årsredovisning, Att upprätta koncernkonsolidering, Utföra risk- och resultatanalys av bolagets bokslut, Gruppens skatter och avgifter, Processutveckling och förbättring av rutiner inom redovisningen samt utveckling av systemstöd, Att stödja koncernens bolag samt affärsområden i redovisningsfrågor, Att ombesörja att likviditetsplanering i bolagen fungerar väl, Kontakt med revisorer, bank och andra externa intressenter, Ad hoc analyser till CFO och övrig organisation. Är det dig vi söker? Framför allt söker vi dig som vill vara en självklar del av vårt varma och genuina team! Vi arbetar tillsammans, stöttar varandra och strävar gemensamt efter framgång. Samtidigt har vi några tankar kring bakgrund och erfarenheter som vi tror är viktiga för att du ska komplettera oss – och vi dig – på bästa sätt. Är det dig vi söker? Vi ser gärna att du har en högskoleutbildning inom ekonomi/redovisning och minst några års relevant arbetslivserfarenhet, gärna med en bakgrund inom revision och/eller arbete på koncernnivå i ett ägarlett bolag. Erfarenhet av nordisk verksamhet och retail är meriterande. Vidare har du goda kunskaper inom svenska redovisnings- och skatteregler, rapportering samt en förståelse för affärssystem. Du behärskar såväl svenska som engelska, i tal och skrift. Att arbeta hos Scandinavian Photo innebär att bli en del av ett företag i ständig rörelse, som präglas av en stark vilja till utveckling och en kultur fylld av entreprenörsanda. Därför tror vi att du som person är du lugn, stabil och noggrann. Du trivs i en miljö av utveckling och förändring, är prestigelös och positiv, och har en naturlig analytisk förmåga. Det är viktigt att du kan arbeta såväl självständigt som i team och du trivs med att ta eget ansvar. Vidare är du duktig på att kommunicera och tar gärna på dig en rådgivande roll och bygger förtroende inom ditt ansvarsområde. Har du ledarambitioner är det positivt då rollen som Group Accountant på sikt kan utvecklas till en chefsroll. Om Scandinavian Photo – din framtida arbetsgivare På Scandinavian Photo har vi i över 40 år hjälpt kreativa människor att förverkliga sina visioner inom fotografi, ljud, video, film, musik, konst och teknologi. Vi brinner för både tekniken och människorna som använder den. SP genomsyras av vår värdegrund med stark laganda, hög kvalitet, tydligt kundfokus och mycket passion. Scandinavian Photo har vuxit till att vara Nordens ledande aktör inom foto, video och ljud. Det som började med ett huvudfokus på kameror och fotografering har breddats till ett stort utbud av teknikprodukter kombinerat med inspiration och utbildning i form av olika event. Bland våra kunder finns allt från nya kreatörer, entusiaster och influencers till proffs, företag och produktionsbolag. Det vi har gemensamt med våra kunder är ett brinnande intresse för kreativt skapande och teknik. Har SP har webbförsäljning i Sverige, Norge, Finland och Danmark, och butiker i Stockholm, Olso, Köpenhamn, Helsingfors, Malmö och Borås. Huvudkontor och centrallager ligger i Borås. Vi är 120 anställda och omsätter cirka en miljard kronor. Besök oss gärna på www.scandinavianphoto.se Har vi väckt ditt intresse? I den här rekryteringen samarbetar Scandinavian Photo med SEVR Finance Recruitment. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Elin Linden på [email protected] eller telefon 0721-74 66 75. Intervjuer och urval kommer att ske löpande så varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt! Vi tar inte emot ansökningar via mail. Ansök via www.sevr.se

84 dagar sedan
Sista ansökan:
21 september 2025
Teknisk Projektledare till Wioniq Nordic // Borås
Oddwork Sweden AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Wioniq Nordic är en pionjär inom smarta IoT-lösningar för vatten, energi och byggsektorerna. Med vår nya varumärkesidentitet och ambitiösa tillväxtmål fram till 2028 står vi inför en spännande framtid. Vår innovativa plattform övervakar och skyddar kritisk infrastruktur världen över, och nu söker vi dig som vill vara en del av vår resa och bidra till att utveckla nästa generations lösningar. Tillsammans med oss får du möjlighet att vara med och forma framtidens smarta och hållbara samhällen. Om rollen Du blir den naturliga länken mellan teknik, affär och människa – den som håller ihop trådarna, skapar struktur och driver arbetet framåt. Du kommer att arbeta i nära och samarbeta med flera delar av organisationen, inklusive produktutveckling, IT, försäljning och ledning, likväl som med externa kunder och leverantörer. Din förmåga att kombinera tekniskt kunnande med stark projektledarkompetens blir avgörande för projektens framgång och kundnöjdhet. Här får du inte bara leda projekt – du får vara med och påverka hur vi leder projekt. Vi ser gärna att du bidrar med nya perspektiv, förbättringsförslag och metodik som höjer nivån ytterligare. Vissa resor kan förekomma. Du kommer bland annat att: Leda, planera och följa upp projekt inom både interna och externa tekniska initiativ Säkerställa att projekt blir klara i tid, inom budget och i linje med uppsatta kvalitetsmål Koordinera och driva samarbetet med interna resurser, utvecklare, kunder och leverantörer Identifiera potentiella risker samt ta fram och implementera riskhanteringsplaner Ansvara för projektdokumentation, statusrapporter och uppföljning gentemot ledning och nyckelpersoner Kontinuerligt förbättra våra projektprocesser, arbetssätt och verktyg – för högre effektivitet och bättre resultat Vi söker dig som... … är en strukturerad och lösningsorienterad projektledare med teknisk förståelse och stark drivkraft. Du har lätt för att skapa ordning i komplexa sammanhang och trivs i en roll där du får kombinera teknik med ledarskap. Du är van att leda projekt från start till mål, hantera flera intressenter parallellt och kommunicera tydligt med både tekniska team och affärssidan. Du har ett öga för detaljer, men förlorar aldrig helhetsperspektivet. Med din nyfikenhet, samarbetsförmåga och ditt resultatfokus bidrar du till både framdrift och utveckling – i varje projekt du tar dig an. Vi ser att du har: Minst 5 års erfarenhet av teknisk projektledning, gärna i en agil miljö Eftergymnasialutbildning inom teknik, IT eller projektledning – eller motsvarande arbetslivserfarenhet God förståelse för tekniska miljöer inom hårdvara, mjukvara eller IoT Erfarenhet av projektverktyg och metoder som Agile, Scrum, Waterfall Förmåga att bygga relationer och skapa struktur i föränderliga miljöer Flytande i svenska och engelska i tal och skrift Om Wioniq Nordic Som en del av Wioniq Group, med verksamhet över hela Europa, är vi på Wioniq Nordic stolta över att vara en drivande kraft för att skapa mer hållbara och smarta städer, industrier och byggnader. Vi tror på teknikens förmåga att förenkla, förbättra och transformera – och det är precis vad vi gör. Genom våra IoT-lösningar hjälper vi redan över 400 bolag i Norden att optimera och övervaka sina kritiska system i realtid, från fjärrvärme och vatten till energiflöden och byggnadsövervakning. Vår ambition är att göra det komplexa enkelt och ge våra kunder full kontroll, där varje beslut baseras på smarta insikter. Genom en kraftfull plattform och intelligenta enheter ser vi till att våra automatiserade lösningar möter kundernas behov i alla skeden – att upptäcka avvikelser, minimera driftstörningar och skapar beslutsunderlag som sparar pengar, resurser och bidrar till en bättre miljö. På Wioniq är vi drivna av nyfikenhet, samarbete och viljan att förändra. Vi ser fram emot att välkomna fler likasinnade som vill vara med och bygga en mer hållbar och intelligent framtid för infrastrukturer runt om i världen. START: Enligt överenskommelse PLATS: Borås OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

84 dagar sedan
Sista ansökan:
21 september 2025
Teamledare inom Lager och Logistik – Borås
DFDS Professionals AB
Lager- och terminalpersonal

Om tjänsten Är du en driven och engagerad ledare med erfarenhet inom lager- och logistikbranschen? Vill du ta nästa steg i din karriär och arbeta i en dynamisk och utvecklande miljö? DFDS Professionals söker nu teamledare för kommande uppdrag hos våra kunder i Borås. Vi rekryterar både till DFDS egna terminaler och till våra externa kunder. Arbetstider och geografisk placering kan variera beroende på uppdraget – vi anpassar detta efter din erfarenhet och kompetens! Arbetsuppgifter Som teamledare inom lager och logistik kommer du att ha en nyckelroll i verksamheten och ansvara för: Ledarskap och Teamutveckling Bygga och leda ett effektivt team inom lager och logistik. Utveckla teamets kompetens och potential för att möta framtidens krav. Logistikplanering och Effektivisering Implementera och utveckla strategier för optimerad logistikhantering. Identifiera och integrera innovativa lösningar för att effektivisera processerna. Lagerhantering och Optimering Ansvara för att optimera lagerhanteringssystem och processer. Arbeta med automatiserade system för ökad effektivitet och precision. Samarbete och Kommunikation Samarbeta med olika avdelningar för att säkerställa en smidig arbetsprocess. Kommunicera och implementera förändringar på ett tydligt och effektivt sätt. Om dig Vi söker dig som har: Erfarenhet av ledarskap inom lager och logistik. Stark problemlösningsförmåga och strategiskt tänkande. Förmåga att arbeta i en föränderlig och snabbt växande miljö. Utbildning inom lagerhantering eller erfarenhet inom relaterat område (meriterande). Anställningsform Tjänsterna kan vara antingen konsultuppdrag via DFDS Professionals eller direktrekrytering till våra kunder. Vi informerar dig om detaljerna under intervjun. Ansökan Låter detta som en spännande utmaning för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi behandlar ansökningar löpande. Välkommen till DFDS Professionals! Rekryteringsprocess Som en del av vår rekryteringsprocess använder vi Hubert AI för initiala intervjuer samt Assessios personlighetstest. Detta hjälper oss att säkerställa en objektiv och träffsäker bedömning av din potential och arbetsstil. Direktrekrytering: Under den här rekryteringsprocessen samarbetar ”kunden” med DFDS Professionals. Tjänsten är en direktrekrytering till ”Kunden”. Urval sker löpande och tjänsten kan kommas att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Tjänsten är en heltidsanställning med tillträde enligt överenskommelse. Ambulerandekonsult: Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 14 000 anställda i över 20 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 3,7 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Borås | Transport | Logistik |Ledare |

84 dagar sedan
Sista ansökan:
20 september 2025
Sommarvikariat: Förvaltningskoordinator till Victoriahem i Borås
Victoriahem AB
Fastighetsförvaltare

Vill du ha ett sommarjobb där du gör skillnad varje dag? Victoriahem söker nu en strukturerad och serviceinriktad förvaltningskoordinator som vill vara en del av vårt team i Borås under sommarmånaderna. Om rollenSom förvaltningskoordinator blir du en viktig del av vårt team där du stöttar med uthyrning, visningar, administration och besiktningar. Du kommer även bemanna kontorets reception under givna öppettider och vid nyckelutlämning. I din roll som förvaltningskoordinator har du regelbunden kontakt med våra hyresgäster för att svara på frågor och ta emot synpunkter. Du är en central länk i vårt dagliga arbete och ser till att allt flyter på smidigt på kontoret. Vi söker dig som: Är noggrann, organiserad och trivs i en snabbfotad miljö Kan bemöta människor på ett serviceinriktat och professionellt sätt i olika situationer Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, i både tal och skrift Har B-körkort och tillgång till egen bil Vi erbjuder: Ett utvecklande och meriterande sommarjobb Prestigelösa och engagerade kollegor Möjlighet att få värdefull erfarenhet inom fastighetsförvaltning Övrig information Placering: Borås Startdatum: Så snart som möjligt. Även möjlighet att jobba deltid under våren. Slutdatum: 2025-08-31 Låter det intressant? Ansök redan idag! Vi går igenom ansökningar löpande. Vid frågor, kontakta Therese Riise på [email protected]. Välkommen med din ansökan!

85 dagar sedan
Sista ansökan:
20 september 2025
Larmtekniker Borås
Garda Alarm AB
Elektronikreparatörer och kommunikationselektriker m.fl.

Garda Alarm är ett snabbt växande larmföretag. Vill du vara en av oss och arbeta i ett starkt växande bolag med nyskapande tjänster och produkter? Som Larmtekniker hos oss kommer du att möta våra kunder i deras hem och leverera en högklassig trygghet genom att genomföra proffsiga installationer av nya larmsystem samt utföra service på befintliga anläggningar. Just nu behöver vi förstärka med en Larmtekniker i/runt Borås. Arbetet utgår hemifrån med arbetsfordon, du bör alltså vara boende i/runt denna plats. Om tjänsten Anställningen börjar med utbildning som består av teoretiska och praktiska moment samt avslutas med utbildning på fält tillsammans med en erfaren kollega som agerar mentor. Utbildningen gör dig redo för att sedan själv kunna driftsätta nya larmsystem samt utföra service av befintliga. Ditt fokus kommer vara att ge kunden ett förstklassigt skydd och trygghet genom att säkra upp deras hem. Det innebär också att du tillsammans med kund går igenom och utbildar kunden i användandet av vårt larmsystem och även introducerar våra appar. Målet är att inte lämna en kund med svaga säkerhetspunkter. Viktigt är att göra allt för att skänka trygghet åt kunden. Tjänsten är på 80% till att börja med men med stor chans till ökning i procent. Vad erbjuder Garda Alarm dig? Vi på Garda Alarm ser våra anställda som en av våra viktigaste resurser, därför är det extra viktigt att du ska trivas i rollen som Larmtekniker hos oss. Vi erbjuder dig en genomarbetad introduktion och utbildning som gör att du ska känna dig väl förberedd i rollen som tekniker. En attraktiv lönemodell. Kollektivavtal och grundläggande anställningsformer Väl genomarbetade vidareutbildningar inom både teknik, produktkännedom och försäljning Resor med övernattning och veckovisa arbeten på andra orter förekommer i yrket. Vem är du? Du har har B-Körkort Du är fri från anmärkningar i belastningsregistret, detta är av största vikt då vi är ett företag som levererar säkerhetslösningar till privatpersoner i deras hem Har du intresse för teknik och försäljning är det ett plus, men också något du givetvis får utbildning och coachning kring Behärskar det svenska språket väl i tal och skrift Du är serviceinriktad, Kundorienterad, Målmedveten och lägger stor vikt vid kundernas önskemål och är mån om att de uppfylls Alltså är du en person som trivs med att hjälpa människor och kan bemöta dem på ett ödmjukt och professionellt sätt. Vi arbetar med svagström, vilket innebär att du ej behöver vara behörig elektriker för att söka tjänsten. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

85 dagar sedan
Sista ansökan:
19 september 2025
Supply Chain koordinator till globalt företag i Borås!
Sway Sourcing Sweden AB
Lager- och terminalpersonal

Vi söker en engagerad och lösningsorienterad Supply Chain Support till ett spännande uppdrag i Borås. I denna roll blir du en nyckelperson för att säkerställa smidig transportplanering och proaktiv hantering av leveranskedjans dagliga utmaningar. Dina huvudsakliga ansvarsområden Övervaka och säkra planeringen av standardiserade transportförfrågningar Felsöka tekniska och funktionella problem i olika lösningar tillsammans med användare och IT-avdelning Agera snabbt på avvikelser i lösningar kopplade till inkommande transporter Ge utbildning och stöd till användare – både interna och externa Du kommer att arbeta tvärfunktionellt med många intressenter och bidra till att leveranskedjan fungerar på ett effektivt, smidigt och hållbart sätt. Din profil 2–5 års erfarenhet inom Supply Chain, logistik eller närliggande område God teknisk förståelse och förmåga att felsöka i digitala system Självständig, initiativrik och kommunikativ Van att arbeta med flera parallella arbetsuppgifter och hålla deadlines Pedagogisk – du gillar att stötta och utbilda andra Vi erbjuder Ett utvecklande uppdrag i en internationell och dynamisk miljö Möjlighet att påverka och förbättra processer i leveranskedjan Ett tight och stöttande team med högt engagemang Praktisk information: Plats: Borås, Sverige Uppdragsperiod: 7 april 2025 – 31 december 2025 Sista ansökningsdag: 7 april 2025 Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

85 dagar sedan
Sista ansökan:
19 september 2025
Old is gold. Att hyra ut pensionärer är framtiden
Goveteran KB
Företagssäljare

Vill du ha en förändring i ditt liv? Mer frihet? Mer pengar? Bestämma dina arbetstider själv? Hyr ut PENSIONÄRER! Om du funderar på att starta företag, men kanske är lite tveksam eftersom du vet att det krävs hårt arbete för att lyckas. Då har jag goda nyheter till dig! Bli säljare första tiden hos oss. Om du är framgångsrik kan du sedan få erbjudande om att ta över den lokala verksamheten. Du behöver inte kämpa ensam som säljare när du ansluter dig till oss. Vi hjälper dig på vägen så att du snabbare och enklare kan njuta av friheten av att vara företagare, hjälpa kunder och få möjligheten att tjäna pengar. TEST Ta det här testet för att se om du passar som säljare hos oss: Vill du ha både privatpersoner och företag som kunder i branschen som omsatta över 50 miljarder 2024? Ser du fördelarna med personal som är 55+? Vet du att få kan leva på sin pension? Tror du kunder uppskattar kompetens, erfarenhet och rutin? Vill du få möjligheten att tjäna bra med pengar? Gillar du att göra andra människor nöjda och glada? Svarade du JA på frågorna? GRATTIS! Det är dig vi vill ha som säljare! Hej förresten, jag heter Michael Strauss och det är jag som startade GOveteran för över 20 år sedan. Jag letar nu efter dig som vill ta ett nytt steg i livet och prova något nytt. Så här kommer dina dagar att se ut Som säljare hos oss får du hjälp att starta upp och bygga din verksamhet. Du bör vara inriktad på att arbeta med försäljning, rekrytering och ledarskap. Du kommer att bygga upp ett team av medarbetare som med hjälp från huvudkontoret ska ge våra kunder riktigt bra tjänster och kundupplevelser. Men du kommer framför allt arbeta med att skapa och bevara goda kundrelationer. Är du rätt person så kommer det här att vara roligt och lönsamt. Den här möjligheten passar lika bra för kvinnor som män i alla åldrar. Du är aldrig ensam Hos oss får du alltid hjälp med att bli så framgångsrik som möjligt. Intresserad? I så fall vill jag att du kontaktar mig så fort du kan. Varför inte göra det nu, när du har det i tankarna? Vi intervjuar löpande så ring eller maila mig redan idag så att inte den här möjligheten glider dig ur händerna. Du når mig på telefon 070- 6625464 eller så mailar du mig på [email protected]. Din ansökan ska bestå av ett personligt brev och CV. I ansökningshandlingarna ska det framgå att du vill jobba med försäljning för att bygga upp verksamheten och senare få möjlighet att äga den lokala verksamheten. Bästa hälsningar Michael Strauss

86 dagar sedan
Sista ansökan:
15 september 2025
Senior Fullstack Developer med intresse för arkitektur till Wioniq Nordi...
Oddwork Sweden AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Wioniq Nordic är en pionjär inom smarta IoT-lösningar för vatten, energi och byggsektorerna. Med vår nya varumärkesidentitet och ambitiösa tillväxtmål fram till 2028 står vi inför en spännande framtid. Vår innovativa plattform övervakar och skyddar kritisk infrastruktur världen över, och nu söker vi dig som vill vara en del av vår resa och bidra till att utveckla nästa generations lösningar. Tillsammans med oss får du möjlighet att vara med och forma framtidens smarta och hållbara samhällen. Om rollen Hos oss blir du en del av ett tight, agilt team och spelar en nyckelroll i utvecklingen av vår IoT-plattform. Arbetsuppgifterna varierar stort – från databasdesign och backend-utveckling till att bygga moderna och användarvänliga gränssnitt. Du får vara med på hela resan från idé till färdig produkt och samarbeta tätt med kollegor från produktion, teknik och andra avdelningar för att säkerställa att vi möter våra användares behov. Vi söker dig som: Är en passionerad utvecklare med en naturlig nyfikenhet för teknikens möjligheter och en förmåga att snabbt greppa nya koncept. Du älskar att lösa problem – oavsett om det handlar om att optimera en databas, eller hitta den där eleganta kodlösningen som ingen annan såg. Självgående? Absolut. Men du vet också att de bästa idéerna föds när man bollar dem tillsammans. Vi letar efter dig som är positiv och engagerad – en person som bidrar med både kunskap och energi till teamet. För oss handlar utveckling inte bara om kod – det handlar om människor, innovation och att skapa något riktigt bra för framtiden tillsammans. Vi ser att du har: Flera års erfarenhet av Node.js, SQL, Typescript Van att arbeta med ramverk som React, Angular eller Vue, där Vue är meriterande Gedigna kunskaper i Tailwind och CSS Stort plus om du även har erfarenhet av .NET/C# Ett intresse för systemarkitektur och viljan att bygga hållbara tekniska lösningar. Detaljer eller helhet? Båda, tack! Du gillar att optimera databaser lika mycket som du gillar att skapa användarvänliga gränssnitt. Eftergymnasial utbildning inom Systemutveckling Flytande i svenska och engelska i tal och skrift Om Wioniq Nordic Som en del av Wioniq Group, med verksamhet över hela Europa, är vi på Wioniq Nordic stolta över att vara en drivande kraft för att skapa mer hållbara och smarta städer, industrier och byggnader. Vi tror på teknikens förmåga att förenkla, förbättra och transformera – och det är precis vad vi gör. Genom våra IoT-lösningar hjälper vi redan över 400 bolag i Norden att optimera och övervaka sina kritiska system i realtid, från fjärrvärme och vatten till energiflöden och byggnadsövervakning. Vår ambition är att göra det komplexa enkelt och ge våra kunder full kontroll, där varje beslut baseras på smarta insikter. Genom en kraftfull plattform och intelligenta enheter ser vi till att våra automatiserade lösningar möter kundernas behov i alla skeden – att upptäcka avvikelser, minimera driftstörningar och skapar beslutsunderlag som sparar pengar, resurser och bidrar till en bättre miljö. På Wioniq är vi drivna av nyfikenhet, samarbete och viljan att förändra. Vi ser fram emot att välkomna fler likasinnade som vill vara med och bygga en mer hållbar och intelligent framtid för infrastrukturer runt om i världen. START: Enligt överenskommelse PLATS: Borås OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

87 dagar sedan
Sista ansökan:
18 september 2025