Stödpedagog till Trollgårdsgatan 1
Nytida AB
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Vill du ha ett utmanande och givande jobb i en hemlik miljö? Nu söker vi en stödpedagog till en heltidstjänst på Trollgårdsgatan 1 i Borås Om rollen Som stödpedagog arbetar du tillsammans med dina kollegor i det direkta arbetet med brukarna. Därutöver ingår att driva och tillämpa Nytidas ramverk för pedagogik och bidra i utformningen av personlig pedagogik för brukarna. Detta för att stötta brukarna i att nyttja sin kognitiva och sociala förmåga, stärka deras självkänsla och möjliggöra ett hälsofrämjande liv genom att agera förebild och motivera till friskvård. Tillsammans med övriga medarbetare arbetar du med målet att göra dagen meningsfull och innehållsrik och utför därav omsorgsnära arbete, säkerställer trivsamma lokaler och deltar i aktiviteter med brukarna. Du kommer även handleda och stötta medarbetare i social dokumentation och genomförandeplaner, handleda nyanställda samt samverka med enhets-/verksamhetschefen i utvecklingsprojekt. Du rapporterar till verksamhetschef. Att bli chef kan även vara en framtida karriärmöjlighet för dig. Arbetstiden är förlagd dagtid, kvällstid, helger samt sovande jour. Om enheten Trollgårdsgatan är ett gruppboende för personer med intellektuella funktionshinder. Tillhör personkrets 1, LSS. Verksamheten ligger i stadsdelen Sjöbo, Borås. Din erfarenhet och kunskap Du är utbildad stödpedagog på yrkeshögskola eller har relevant högskoleutbildning. Du har god datorvana, erfarenhet av dokumentation samt goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Ytterligare krav är erfarenhet av arbete med målgruppen LSS. Som person har du en positiv grundsyn och ett starkt engagemang för människor. Du är ansvarstagande, noggrann och trivs med att jobba i team. Du delar gärna med dig av dina erfarenheter och stöttar kollegor i pedagogik, dokumentation och bemötande. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Det här får du hos oss: Grundutbildning när du tillsvidareanställs inom Nytida via vår utbildningsorganisation Lära En gemensam pedagogik för att ge den bästa omsorgen och stödet till våra brukare Karriär- och utvecklingsmöjligheter Förmånsportal med rabatter och erbjudanden Ledarskapsutbildade chefer nära dig Friskvårdsbidrag och skobidrag Kollektivavtal och försäkringar Övrigt Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-03-14 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behöver uppvisas inför en eventuell anställning För mer information kontakta: Valmir Tahiri Verksamhetschef 073-530 69 23 [email protected] Facklig kontakt: Vision, [email protected] Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se

113 dagar sedan
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Uppdrag för sjuksköterskor inom kommunen frihet, trygghet och hög lön!
VårdIX AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du ha mer flexibilitet, högre lön och en arbetsgivare som verkligen bryr sig? Som sjuksköterska hos VårdIX får du möjlighet att själv styra din arbetssituation och ta del av branschens bästa villkor. Vi erbjuder bemanningsuppdrag inom kommunal vård, inklusive särskilda boenden och hemsjukvård. Här får du en trygg anställning och ett engagerat team som stöttar dig genom hela uppdraget. Därför ska du välja VårdIX: Konkurrenskraftig lön – individuell lönesättning baserad på erfarenhet och uppdrag Trygga anställningsvillkor – vi erbjuder tjänstepension, sjuklön och försäkringar Frihet och flexibilitet – arbeta när och var det passar dig bäst Resor och boende – vi löser det praktiska så att du kan fokusera på jobbet Utbildningar och utveckling – håll dig uppdaterad med relevanta kurser Personlig kontakt – en engagerad konsultchef som alltid finns där för dig Bli en del av VårdIX – bemanningsföretaget som sätter vårdpersonalen i första rummet! Hör av dig till oss redan idag. Ring oss på 030 444 999 eller ansök direkt via länken: https://vardixse.recman.page/sign-up Välkommen till VårdIX – där din kompetens och trivsel står i fokus! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

113 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Technical Solutions Specialist – Energy till Wioniq Nordic // Borås
Oddwork Sweden AB
Drifttekniker, IT

Wioniq Nordic är en pionjär inom smarta lösningar för vatten, energi och byggsektorerna. Med vår nya varumärkesidentitet och ambitiösa tillväxtmål fram till 2028 står vi inför en spännande framtid. Vår innovativa plattform övervakar och skyddar kritisk infrastruktur världen över, och nu söker vi dig som vill vara en del av vår resa och bidra till att utveckla nästa generations lösningar. Tillsammans med oss får du möjlighet att vara med och forma framtidens smarta och hållbara samhällen. Om rollen Som Technical Solutions Specialist inom vårt affärsområde Energy blir du en nyckelspelare i vårt tekniska team då du är vår yttersta expertis inom området. Du är med och bygger upp vårt pre & after sales team och här får du supporta, utveckla och optimera våra smarta lösningar för energibranschen. Du arbetar tätt med kunder och partners, erbjuder teknisk expertis och säkerställer att våra system fungerar felfritt – från pre-sales till after-sales. Genom ditt arbete stärker vi vår marknadsposition och hjälper våra kunder att utveckla sina affärer. Dina uppgifter varierar från att analysera tekniska krav och implementera lösningar till felsökning, systemoptimering och kundutbildning. Du bidrar även till produktutveckling genom att samarbeta med våra tekniker och utvecklingsteam. Det kommer att förekomma resor inom Sverige och Europa för att stötta kunder och projekt på plats. Arbetsuppgifterna varierar brett, du kommer bland annat arbeta med – Pre-sales support – Stödja säljteamet som teknisk expert vid kundmöten, demonstrationer och kravanalys för att säkerställa att våra lösningar uppfyller kundernas behov. After-sales support – Säkerställa en smidig drift genom teknisk support och rådgivning till kunder och partners. Teknisk implementation – Installera, konfigurera och anpassa lösningar utifrån kundspecifika krav, både på plats och via fjärrsupport. Felsökning & problemlösning – Analysera och lösa tekniska problem i våra olika system för fjärrvärmeövervakning. Kundutbildning & rådgivning – Genomföra utbildningar och workshops för kunder och partners för att maximera nyttan av våra lösningar. Produktutveckling & förbättring – Samverka med produktchef och utvecklingsteam för att bidra med förbättringsförslag baserade på kundfeedback och marknadsbehov. Dokumentation – Hjälpa till med att uppdatera teknisk dokumentation, såsom installationsmanualer, användarguider och felsökningsguider. Vi söker dig som Är en tekniskt driven och lösningsorienterad person med ett genuint intresse för tekniska system, sensorer, mjukvara och support. Du är analytisk, pedagogisk och trivs med att arbeta nära kunder och partners för att förstå deras behov och hitta den bästa tekniska lösningen. Självgående? Absolut. Men du vet också att de bästa resultaten uppnås genom samarbete. Du gillar att ta initiativ, arbeta strukturerat och är lika bekväm med att felsöka ett system som att förklara komplex teknik på ett enkelt sätt för att öka kundernas affär. Vi ser att du har: Teknisk högskoleutbildning inom energi, elektronik, IT eller motsvarande erfarenhet. Ett par års erfarenhet av tekniska smarta lösningar (IoT), energisystem (t.ex. fjärrvärme) där fastighetsautomation är meriterande. Förmåga att felsöka och lösa tekniska problem med ett strukturerat sätt. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Tyska är kraftigt meriterande. Körkort är ett krav. Om Wioniq Nordic Som en del av Wioniq Group, med verksamhet över hela Europa, jobbar vi varje dag för att göra städer, industrier och byggnader smartare och mer hållbara. Vi tror på teknikens kraft att förenkla och förbättra – och det är precis det vi gör. Våra smarta lösningar hjälper redan över 400 energibolag i Norden att hålla koll på sin infrastruktur i realtid, från fjärrvärme och vatten till energiflöden och byggnadsövervakning. Vårt mål är att göra det komplexa enkelt. Med våra intelligenta enheter och en kraftfull plattform ger vi våra kunder full kontroll över det som händer under ytan – bokstavligen. Vi skapar smarta, automatiserade lösningar som gör det lättare att upptäcka avvikelser, minimera driftstörningar och fatta beslut som sparar både resurser och miljö. Vi drivs av nyfikenhet, samarbete och en vilja att förändra – och vi ser fram emot att välkomna fler likasinnade som vill vara med och forma framtidens infrastruktur. START: Enligt överenskommelse PLATS: Borås OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson – [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

114 dagar sedan
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Junior Test Engineer with hands-on experience
Nexer Tech Talent AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Did you recently graduated with a degree in mechatronics and want to work with verification? We are now looking for a junior mechatronics engineer with an interest in hands-on trouble shooting. By starting your career with a talent program you will get the ultimate transition between studies and working life. Nexer Tech Talent future proof career! Working as junior Test Engineer We are seeking for a junior Test Engineer in the AD & ADAS track testing team. For this position you will use state-of-the-art equipment such as driverless steering robots and self-propelling soft targets to develop new world leading vehicle functions. The area of AD, ADAS and V2X testing is very congested and growing and new functionality is developed continuously. You will be a part of a social and helpful team with great opportunity for self-development as well as initiate and lead development of future test methods, test systems and components. There will also be possibilities to participate in research and investment projects. Main responsibilities: Plan, prepare and carry through tests on the test track You will have technical, operational and safety responsibility for the test setup and test procedure including rigs and equipment You will be involved in improvement and maintenance of our test equipment to fulfill existing and new testing and rating standards Work in close collaboration with the stakeholders participate in the development of new test methods Development of test equipment and digital tools within the area, often in collaboration with other You should like to work with hardware since the work involves handling a lot of advanced measuring equipment, securing measurement accuracy and being able to do fault trace and fixes during testing when needed Being a consultant at Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent specialize in giving young tech talents the ultimate start in their careers. For this role, you will be employed by Nexer Tech Talent and work at the client, location in Hällered. You will be coached by a mentor at the client and by a consultant manager at Nexer Tech Talent. As a consultant, you will be well taken care of. We often invite our consultants to group activities such as lectures, after works and lunch meetings. After successful completion of the consulting assignment, the intention is that you will be offered employment with the customer. Desired qualifications: Are at the start of your career and hold a M.Sc. or experienced B.Sc. in Mechatronics, Electronics or similar education and good skills in Electronics, Control and Automation You have some experience in programming, preferably in Python As a person you are a team-oriented and innovative person with a positive and proactive attitude You are also structured and well organized with a sense for quality and customer focus Has good knowledge in signal processing, for example Vector tools as CANalyzer, CANoe Fluent in English (spoken and written) Swedish driving license B Application Does this sound like you? We are constantly screening resumes, therefore please submit your application as soon as possible. If you have any questions, you are welcome to contact Tech Recruiter Johanna Norman at [email protected] We are looking forward to hearing from you! About Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent is part of the Nexer Group – a tech company with deep roots in Swedish entrepreneurship and innovation. Together, we are over 2500 employees in 15 countries who, for more than 35 years, have helped our clients stay ahead strategically, technologically, and communicatively. Learn more about Nexer Tech Talent here.

115 dagar sedan
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Flexibel assistent med stor känsla för integritet sökes
Vår Omtanke Sverige AB
Personliga assistenter

Timvikarie som personlig assistent Vill du arbeta som personlig assistent och göra skillnad i någon annans liv genom ditt arbete som personlig assistent? Nu söker jag timvikarier som kan arbeta när mina ordinarie assistenter är sjuka eller lediga av annan orsak, tex semester. Jag söker dig som med kort varsel kan ändra dina planer när behov av timvikarie uppstår hos mig, vilket oftast är vid akut frånvaro. Vem är då jag? Kvinna med ryggmärgsskada, vilket gör att jag sitter i permobil/rullstol, plus har en hel del andra hjälpmedel. Jag har assistans dygnet runt med viss tid väntetid (sovande jour) under natten. Det betyder att du som söker behöver kunna jobba dygn (24 tim). Eftersom jag bor ensam är det extra viktigt att du som timvikarie kan komma in med kort varsel när något akut uppstår. Det gör att min stress vid akut frånvaro minimeras. Jag är en person som vill leva mitt liv på mina villkor vilket ställer höga krav på mina assistenter att förstå att det är jag som bestämmer vad som händer och hur jag vill ha det. Du som assistent är min styrka och ibland röst. Kriterier för att söka denna tjänst: Kvinna 25 + Vaccinerad mot Covid (pga riskgrupp) Svenska obehindrat i tal och skrift (assistansbehovet kräver det) Kunna arbeta med kort varsel och 24 tim I din ansökan vill jag att du beskriver vem du är som person och varför just du skulle passa för detta uppdrag. Välkommen med din ansökan!

115 dagar sedan
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Studenter - SE HIT!
Tranpenad AB
Lager- och terminalpersonal

Är du en fysiskt stark person som drivs av att jobba med omväxlande arbetsuppgifter? Vill du dessutom dryga ut studentkassan och få arbetslivserfarenhet på köpet? Då tycker vi du ska läsa vidare! Om tjänsten Vi söker studenter som vill ha ett sommarjobb och sedan jobba extra vid behov inom lager vid sidan av sina studier till en stor e-handelskund i Borås. Arbetsuppgifter Orderplock Truckkörning Returhantering Om dig som söker Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning! Du ska vara tillgänglig för jobb cirka 1-3 dagar i veckan, och förstår vikten av att passa tider. Du gillar att arbeta i högt tempo och har inga problem att hugga i! Krav Du måste ha fyllt 18 år Att du är studerande på minst 50 % Kunna föra dig på svenska i tal och skrift Meriterande Körkort B Tidigare erfarenhet av arbete inom lager Truckkort A+B Eftersom du kan bli bokad på arbetspass med kort varsel är det till stor fördel om du är flexibel med dina tider. Vad vi kan erbjuda digTranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. AnsökanSkicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.

115 dagar sedan
Sista ansökan:
20 augusti 2025
DFDS Professionals söker containerlossare på deltid för kommande uppdrag!
DFDS Professionals AB
Lager- och terminalpersonal

Om tjänsten Vi söker efter dedikerade och effektiva containerlossare till kommande uppdrag i och runt om Borås! Vill du ha ha ett extrajobb vid sidan av studierna eller arbetar redan deltid idag? Perfekt! Då är du kvalificerad att söka tjänsten. Vi söker både till DFDS egna terminaler men också till våra externa kunder. Beroende på uppdraget kan arbetstiderna och geografiska platsen variera för olika uppdrag. Detta går vi såklart igenom när vi har hittat ett uppdrag som matchar just med dig! För att vara aktuell för tjänsten behöver du studera eller ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Önskvärt vore om har minst ett år kvar av dina studier eller ett deltidsjobb som innefattar minst 50%. Vi ser gärna att du kan arbeta ca 1-3 dagar i veckan. Vi söker dig som: Är du redo att ta steget in i en dynamisk arbetsmiljö och har ett genuint intresse för lager- och logistikbranchen? Då är det kanske dig vi letar efter! Vi behöver pålitliga och noggranna containerlossare som kan hjälpa oss att leverera enastående service till våra kunder. Vem är du? Har tidigare erfarenhet av lager- eller containerlossning. Har truckkort A1-4 B1-4 Är tillgänglig dagtid mellan 07.00-16.00 Är självgående och har förmågan att arbeta i ett högt tempo. Är noggrann och har öga för detaljer. Har en positiv attityd och är redo att bidra till ett positivt arbetsklimat. Ambulerandekonsult: Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 10 000 anställda i 25 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 2,0 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Göteborg | Transport | Logistik |Borås

115 dagar sedan
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Konstruktör inom Fastighetsautomation
Borås Elektrokyl-Energiteknik AB
Civilingenjörsyrken inom bygg och anläggning

Är du redo att ta nästa steg i din karriär hos en ledande aktör inom energiteknik? Elektrokyl Energiteknik söker nu en driven konstruktör med passion för ny teknik och hållbar utveckling. Om rollen: Som Konstruktör inom Fastighetsautomation hos oss kommer du att spela en nyckelroll i att utveckla och implementera energieffektiva lösningar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Projektering och konstruktion: Utforma och programmera system för fastighetsautomation. Materialhantering: Ta fram materialbeställningar för projekten. Samarbete: Arbeta nära projektledare och kollegor för att säkerställa högkvalitativa och energieffektiva anläggningar. Testning och driftsättning: Testa program, skapa dynamiska bilder och bistå vid driftsättning, både på plats och på distans. Övervakning: Arbeta med webbaserade övervakningssystem för att säkerställa optimal drift. Projektledning: Säkerställa att projekten följer uppsatta tidplaner och kvalitetsmål. Hållbarhet: Beakta energi- och klimatpåverkan för att skapa hållbara fastigheter. Kvalifikationer: Relevant teknisk utbildning och erfarenhet inom konstruktion eller liknande område. Innovativ och ständigt på jakt efter förbättringar och effektiviseringar. Förmåga att ta ansvar och fatta självständiga beslut. Starkt intresse för energi- och miljöfrågor. Vi erbjuder: Möjlighet att arbeta i spännande projekt med den senaste tekniken. En stabil arbetsplats med långsiktig vision. Konkurrenskraftiga villkor och goda utvecklingsmöjligheter. Ansökan: Vi genomför intervjuer löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Bli en del av vårt team och hjälp oss att skapa energieffektiva lösningar för en hållbar framtid. Skicka in din ansökan idag!

118 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Serviceelektriker till Elektrokyl Energiteknik
Borås Elektrokyl-Energiteknik AB
Installations- och serviceelektriker

Elektrokyl Energiteknik söker nu en driven och erfaren Serviceelektriker för att stärka vårt team. Vi söker dig med ett genuint teknikintresse och en vilja att bidra till utveckling inom energiteknik. Vi erbjuder en dynamisk och utvecklande arbetsmiljö där du kan växa och utvecklas. Om rollen:Som Serviceelektriker hos oss kommer du att ha en nyckelroll i att säkerställa hög kvalitet och tillförlitlighet i våra styrsystem. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera: Systemoptimering: Analysera och optimera befintliga system för att förbättra effektivitet och prestanda. Elinstallationer: Installera och driftsätta lösningar med fokus på kvalitet och energieffektivitet. Service och felsökning: Lösa akuta problem och genomföra förbättringsåtgärder på kunders anläggningar. Dokumentation: Ansvara för att upprätthålla korrekt dokumentation och rapportering som stöd för våra projekt. Driftsättning och injustering: Säkerställa att våra installationer fungerar enligt checklistor och kundens önskemål. Kvalifikationer: Relevant utbildning inom el, gärna med erfarenhet av styr- och reglerteknik. God kunskap inom el och automation, gärna med erfarenhet från energitekniksektorn. Problemorienterad och analytisk med förmåga att lösa tekniska utmaningar. Stark kommunikationsförmåga och vana att samarbeta med olika intressenter. Körkort B är ett krav. Kunskaper inom energieffektiva installationer och felsökning är meriterande. Vi erbjuder: Möjlighet att utvecklas inom ett företag som värdesätter både hållbarhet och innovation. En trygg arbetsmiljö med starkt fokus på teamkänsla och gemenskap. Varierande arbetsuppgifter som ger dig chansen att växa i din roll. Är du redo för en spännande och utmanande roll som Serviceelektriker hos Elektrokyl Energiteknik? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt framgångsrika team!

118 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Junior Transport & Logistik Administratör till Borås!
Sway Sourcing Sweden AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Transport & Logistik Administratör – Bli en del av vårt dynamiska team! Är du en organiserad och serviceinriktad person med intresse för transport och logistik? Vill du arbeta i en internationell miljö där du får möjlighet att hantera transportlösningar både lokalt och globalt? Då kan detta vara möjligheten för dig! Om rollen: Vi söker en Transport & Logistik Administratör som vill bli en viktig del av vårt team. I denna roll kommer du att ansvara för att boka och koordinera transportlösningar för våra leveranser inom Sverige och internationellt. Du kommer att arbeta med både land-, sjö- och flygtransporter samt hantera transportofferter och andra logistikrelaterade uppgifter. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera: Boka transport via lastbil, båt och flyg för att säkerställa effektiva leveranser. Inhämta och hantera transportofferter för att optimera kostnader och service. Arbeta nära interna team för att koordinera transportlösningar. Bidra till att förbättra logistikprocesser och leveranskedjan. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av transport- och logistikarbete. Har kunskap i SAP eller är villig att lära dig. Är serviceinriktad och trivs med att samarbeta i team. Är noggrann, strukturerad och har en lösningsorienterad inställning. Är flytande i svenska och engelska. Vad vi erbjuder: En spännande roll i en internationell arbetsmiljö. Möjlighet att utveckla dina färdigheter inom transport och logistik. En engagerad och stöttande arbetsgrupp. En tillsvidareanställning på 100% med placering i Ryssby eller Borås. Praktisk information: Uppdragsperioden: 2 mars 2025 -2 september 2025 Placering: Ryssby eller Borås (ej distansarbete) Omfattning: Heltid, 100& Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan omgående vi arbetar med löpande urval och intervjuer. Vi ser fram emot att välkomna en ny kollega till vårt team! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

118 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025