Forma framtidens mobilitet med Hedin AutomotiveSom en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Personbilssäljare på vår anläggning i Borås. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. Om rollenSom Personbilsäljare hos oss får du chansen att arbeta medett brett utbud av det marknadsledandebilmärket Ford. Din huvudsakliga uppgift blir att guida kunder genom hela försäljningsprocessen – från första kontakten till att leverera nycklarna till deras nya bil. Du hjälper kunder att hitta rätt lösningar genom att presentera våra modeller, ge råd om tillbehör och finansieringsalternativ, samt säkerställa att varje kund får en upplevelse som överträffar förväntningarna. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med försäljningsteamet och rapportera till Platschefen. Vem är du?Vi tror att du har ett genuint intresse för att bygga långsiktiga relationer, där du skapar förtroende hos både kunder och kollegor genom din lyhördhet och förmåga att lösa problem. Du är målinriktad och trivs med att ta ansvar. Med din prestigelösa inställning drivs du av att hitta nya affärsmöjligheter och överträffa kundernas förväntningar. Vidare ser vi att du har: Några års erfarenhet av försäljning. Vana av att arbetastrukturerat och inte lämnar något åt slupen. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vana att arbeta självständigt men även i team och bidrar till enpositiv arbetsmiljö. B-körkort med manuell behörighet. Tidigare erfarenhet av bilbranschen är ett stort plus. Vi erbjuder dig: En dynamisk arbetsmiljö med engagerade kollegor. Trygg anställning med kollektivavtal, friskvårdsbidrag och många andra personalförmåner. Möjlighet att utvecklas och växa i din roll. Fast + rörlig lön Mer om tjänsten Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och vi tillämpar sex månaders provanställning. I tjänsten ingår helgjobb enligt schema. Varför jobba med oss?Som arbetsgivare är vi bra på att tillvarata på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldralön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se
Lindströms Bil är ett familjeägt företag med över 50 år som auktoriserad återförsäljare för Toyota och Lexus. Vi har fullserviceanläggningar på sju orter – Falköping, Skövde, Alingsås, Trollhättan, Borås, Jönköping och Värnamo. På Lindströms Bil arbetar vi dagligen med att bevara den familjära känslan samtidigt som vi strävar efter att leva upp till våra värderingar. Både i Toyota Way och Lindström Way – något vi kallar för BRiT: Best Retailer in Town!Vi är stolta vinnare av ”Ichiban 2024 – Best Retailer in Town” i Sverigeoch fått utmärkelsen som “An Employer of Choice” i Europa. I den här rollen är du en viktig spelare i vårt säljteam och du skapar förutsättningar för våra säljare att lyckas. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: Annonsera begagnade bilar till försäljning, vilket innebär fotografering, varudeklarering och publicering av annonser Utföra kompletta inbytes och konditionstester Säkerställa ett effektivt internt flöde av begagnade bilar Säkerställa och upprätthålla kontroll på bilarnas status Säkerställa en gästvänlig bilutställning Ta emot gäster i bilhallen Vi tror att du är en person som trivs med ett varierat arbete, som brinner för att skapa resultat tillsammans med andra människor och är en servicegivare ut i fingerspetsarna. Du behöver tycka om att arbeta i en affärsdriven miljö och får energi i möten med andra människor. Du behöver inte ha jobbat med bilar sedan tidigare men för att lyckas behöver du ha ett intresse av att lära dig nya saker, vara bekväm i mötet med kunder och ha ett utpräglat ordningssinne. Vi drivs av det som i Toyotavärlden heter Kaizen - ständiga förbättringar - och vill att du gör desamma. Avslutad gymnasieutbildning, b-körkort och mycket goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftlig är ett krav. Vi förutsätter att du har god datavana. I den här rollen förekommer arbete på helger. Vi erbjuder dig En familjär arbetsplats med tydlig företagskultur - Lindströms Bil är ett familjeföretag och vi värnar om att behålla den familjära känslan. Trygghet - Bilbranschen befinner sig i ständig förändring och med Toyota och Lexus som varumärken ger det oss en stark position och trygg framtid. Utveckling - Genom Toyota & Lexus genomför vi löpande kompetenshöjande utbildningar som utvecklar oss både personligt och professionellt. Friskvårdsbidrag - Att du ska må bra är en självklarhet för oss, därför erbjuder vi bland annat friskvårdsbidrag. Din egna förmånsportal - Som anställd hos oss får du tillgång till ett generöst utbud av förmåner genom Benify - marknadens ledande plattform för förmåner och därigenom skapar du ditt alldeles egna förmånspaket utifrån vad som är viktigt för just dig. Försäkringar och pension - Vi är anslutna till kollektivavtal och du omfattas automatiskt av våra kollektivavtalade försäkringar och pension. Pensionsrådgivning - Att vara anställd hos oss ska vara en investering för framtiden. Alla våra anställda har möjlighet till personlig pensionsrådgivning. Ett förmånligt bilägande - Som anställd erbjuder vi dig förmåner som innebär ett enkelt och prisvärt bilägande. Vad säger våra kollegor? ”Det bästa med Lindströms bil är den goda sammanhållningen mellan kollegorna! Dessutom är det en förmån att få jobba med Toyota – ett avväldens främsta varumärke!” säger Elias Diar, Försäljningschef i Boråspå Lindströms Bil. Vi har R-licensR-licens är en etisk kvalitetsmärkning som identifierar företag vilka har ett rekommendabelt etiskt förhållningssätt. Företag som aktivt vill arbeta med och uppmärksamma etiken inom sin organisation. Licensmärkets R står för rekommenderat företag.
Från var som helst till vem som helst. Och tvärtom. PostNord är Sveriges och Nordens mest anlitade leverans- och logistikpartner för privatpersoner och företag. Vår vision är att vara favoritleverantören i norden och vårt syfte är att göra vardagen enklare för alla i Sverige. Nu söker vi en ansvarstagande lastbilschaufför till Borås. Du & Vi & Jobbet Som lastbilschaufför hos PostNord är du den viktiga länken mellan våra kunder och mottagare. Vi tar ansvar från norr till söder, från landsbygd till storstad, och spelar en avgörande roll för hela nordens logistikkedjor. Vi är stolta över att våra transporter är Svanen-märkta och vi har ett ambitiöst mål - att bli fossilfria till år 2030. Den här tjänsten är en tillsvidareanställning med en sysselsättningsgrad på 100%. Anställningen startar omgående. Dina arbetstider kommer att vara förlagda på dagtid/kvällstid - förmiddag och eftermiddag, måndag till fredag. Du kommer att utgå från Borås. Vad du kommer att göra • Lastning, lossning och leverans av paket, pall och post • Distributionskörning• Möta våra kunder; ombud, privatkunder och företagskunder Vem du är • Ordningsam och självgående: Du lastar smart och dina förberedelser är grunden för att leveranserna kommer fram i tid • Har god fysik: Även om du är stillasittande under färd, så behövs en god styrka och rörlighet vid lastning och lossning • Ansvarstagande och lösningsorienterad: Du tar ansvar för ditt arbete och är flexibel när oförutsägbara händelser inträffar • Serviceinriktad: Du trivs med att ge god service och har en bra kommunikationsförmåga • Du är unik: Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper Vad du tar med dig • C-körkort (CE är meriterande)• Giltigt YKB • Giltigt digitalt färdskrivarkort • Truckkort är inget krav, men meriterande.• Svenska i tal och skrift Varför vi finns PostNord är ett av Sveriges äldsta och största företag och vi har ett viktigt samhällsuppdrag, att säkerställa postservice till företag och privatpersoner i hela Sverige. Vi är i en ständig transformation och arbetar konsekvent med att utveckla både vårt erbjudande och våra medarbetare. Som den ledande leverantören av kommunikationslösningar till, från och inom Sverige förenklar vi vardagen för människor. Hos oss arbetar människor med olika bakgrund och erfarenheter och du blir en del av en arbetsplats som aktivt arbetar med mångfald. Vi är PostNord – ett fantastiskt företag att jobba och växa med. Läs mer på postnord.se Välkommen med din ansökan! Du ansöker genom att klicka på ”Ansök nu” här i annonsen och bifoga ditt CV. Om du har frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten, kontakta oss på [email protected] . Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Rekrytering för denna tjänst sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. För fackliga kontaktpersoner se Facklig kontakt | PostNord. Dygnet runt är vi på väg – från en människa till en annan, från ett företag till ett annat. Varje dag levererar vi över 4,5 miljoner brev och 600 000 paket. Varje försändelse är viktig – post, paket och logistik möjliggör relationer och affärer. Här får du vara med och påverka! PostNord är den ledande leverantören av paket- och logistiktjänster till, från och inom Norden. Vi är över 26 500 medarbetare och som en av Nordens största arbetsgivare tar vi ett stort socialt ansvar. Vi erbjuder en attraktiv och utvecklande arbetsplats där medarbetarna kan växa och trivas. Hos oss får du schyssta arbetsvillkor enligt kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och andra förmåner via vår egen personalstiftelse PostNord Plus. Vi prioriterar både våra kunder och våra medarbetare där vi tror att utvecklings- och karriärmöjligheter är grunden för att vara en attraktiv arbetsplats för anställda och helhetsleverantör för våra kunder. Vi leder branschen in i den koldioxidsnåla ekonomin, med målet att bli fossilfria till 2030. Vi arbetar kontinuerligt med att minska vår miljöpåverkan genom att investera i fossilfria transporter och utveckla hållbara lösningar för våra kunder och medarbetare. Med vår expertis och vårt unika distributionsnät utvecklar vi förutsättningar för framtidens kommunikation och handel.
Sanda Assistans grundades i Sandared av vår VD Betty Olsson. Vi har blivit något större med åren men hjärtat sitter kvar på rätt ställe. Grunden till vår vision är att "alla är lika olika och olika lika" och därför krävs rätt matchning av assistenter. Vi söker därför dig som vill göra skillnad i en annan persons vardag. Som person är du ansvarstagande, ärlig och lösningsfokuserad. Uppdraget kräver att du är serviceinriktad och flexibel samt har förmågan att bemöta kunden på ett bra sätt. Hos oss på Sanda Assistans får du chansen att verkligen hjälpa andra och skapa en meningsfull vardag för personer som är i behov av stöd. Vi tror på att trivsel och en bra arbetsmiljö skapar de bästa förutsättningarna för alla. Därför arbetar vi ständigt med att se till att du har en positiv arbetsmiljö där du kan känna dig stolt över ditt jobb och dina insatser. Givetvis har vi kollektivavtal mm. Vad roligt att du vill jobba hos oss! Hittar du ingen tjänst du vill söka? Skicka in en spontanansökan här så ser vi om vi kan matcha dig med något intressant jobb! Glöm inte skriva i vilken stad du vill jobba!
Trivs du i rollen som spindeln i nätet och har ett intresse för mäklaryrket? Vill du vara en viktig del av vårt engagerade team och ge våra kunder den bästa upplevelsen på marknaden? Svensk Fastighetsförmedling i Borås söker nu en mäklarkoordinator - välkommen med din ansökan! Svensk Fastighetsförmedling har sedan starten 1937 växt till ett av landets största mäklarföretag och förmedlar idag allt från bostäder till skog & lantbruk. Vi är därmed Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. I vår bobutik i Boråsvärdesätter vi en öppen atmosfär och skapar en plattform för att stödja din personliga utveckling. Vi uppmuntrar gemenskap och ett engagerat arbetsklimat. Om tjänsten Som mäklarkoordinator kommer du att ha en nyckelroll i vår bobutik. Dina huvudsakliga uppgifter inkluderar att stötta mäklarna i försäljningsprocessen och att ge våra kunder en service utöver det vanliga. Du kommer också att ansvara för administrativa uppgifter, hantera kundkontakter, delta i inköpsprocesser och marknadsföring via sociala medier.Utöver det ansvarar duför att hålla bobutiken representativ och i gott skick. För att trivas i rollen tror vi att du är en stresstålig och resultatinriktad person som älskar att möta nya människor och värdesätter ett professionellt och positivt bemötande. Du har lätt för att arbeta i högt tempo och är skicklig på att hantera flera uppgifter parallellt. Din flexibilitet, drivkraft och förmåga att ta egna initiativ är viktiga egenskaper för att lyckas och trivas i rollen. Om du känner igen dig i detta och vill vara en del av ett engagerat team, ser vi fram emot att få höra från dig! Vi söker dig som: Bor i Borås med omnejd Har gymnasial utbildning Har B-körkort Har erfarenhet av att arbeta med administration Meriterande: Eftergymnasial utbildning för mäklarassistent eller fastighetsmäklare Arbetat som fastighetsmäklare eller mäklarkoordinator Kanske är du nyexaminerad fastighetsmäklare och ser detta som en möjlighet att komma in i branschen. Som mäklarkoordinator får du värdefull erfarenhet av yrket och kan samtidigt bygga upp din kompetens och förståelse för hela försäljningsprocessen. Denna roll kan vara ett utmärkt första steg för dig som på sikt vill utvecklas vidare och börja arbeta som fastighetsmäklare hos oss. Om oss:Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi är stolta över att flera år i rad ha utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare erbjuds du löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten till delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se. Kontakt:Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten? Du är varmt välkommen att kontakta Franchisetagare Victoria Reichel på [email protected] ellerTA-Partner Vendela Ejdenwik på [email protected] att alla ansökningar sker via annonsen av GDPR-skäl. Vi ser fram emot att få din ansökan snarast då urvalet kommer att ske löpande. Start för tjänsten är enligt överenskommelse. Välkommen in med din ansökan! Läs mer om oss här https://jobb.svenskfast.se/ https://www.facebook.com/svenskfastkarriar/ https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/
Vill du göra skillnad genom att utnyttja dina tekniska färdigheter för att skapa innovativa betallösningar? På TF Bank och Avarda har du chansen att vara en del av en spännande resa där vi bygger en toppmodern plattform som förändrar hur e-handlare hanterar betalningar. Som Senior Backend Engineer kommer du att ha en nyckelroll i design och utveckling av våra backend-system med fokus på skalbarhet och prestanda. Varför ska du joina oss?Vi erbjuder mer än bara en teknisk utmaning – du blir en del av ett team som bygger framtidens betallösningar med modern och enhetlig teknik. Hos oss kan du växa både tekniskt och kulturellt, då vi formar starkare arbetsprocesser och utvecklar innovativa lösningar för framtida produkter. Vi bygger en modern plattform som stöder både befintliga och framtida produkter, och du kommer att vara med och skapa en starkare företagskultur och effektivare arbetssätt. Vår backend-plattform är baserad på .NET-mikrotjänster, huvudsakligen driftad i Azure. Kärnan i vårt system är Corniche, ett API-drivet kärnbanksystem som hanterar alla finansiella transaktioner. Vi har ett distribuerat teknikteam med medarbetare i Borås, Stockholm, Gdansk, Malaga samt en partner i Tjeckien. Våra betal- och korttjänster används på 13 europeiska marknader, och resor kan förekomma. Dina ansvarsområden: Designa och utveckla mikrotjänster och deras arkitektur med .NET Core. Arbeta med molnbaserade lösningar och säkerställ robusta och tillförlitliga tjänster med hjälp av Azure Cloud Native. Säkerställ kontinuerlig integration, leverans och distribution med Kubernetes, Docker och Azure Pipelines. Optimera system och applikationer för hög prestanda och tillförlitlighet. Implementera logging och observability med OpenTelemetry. Coacha juniora utvecklare och delta aktivt i tekniska och arkitektiska beslut. Vi tror att du har: Minst 7 års erfarenhet av mjukvaruutveckling, särskilt inom C#, .NET Core, och Azure. Dokumenterad erfarenhet av att arbeta med transaktionsintensiva system och agila utvecklingsprocesser. Djup kompetens inom systemarkitektur, med erfarenhet av att designa och underhålla mikrotjänster. Erfarenhet av att arbeta med distribuerade team och integration av komplexa tekniska system. Erfarenhet inom e-handel, betalningslösningar eller finans är meriterande, samt kännedom om system som Corniche, Mambu eller liknande.
Om jobbet Är du Avardas nya Customer Service AdvisorAvarda är en del av TF Bank AB, noterat på Nasdaq OMX, med kontor i Sverige, Norge, Finland, och Tyskland. Vi är en utmanare i betalbranschen, där vi sticker ut genom att erbjuda butiker möjligheten att marknadsföra sitt eget varumärke under hela kundresan. Med vår ”real white label”-strategi hjälper vi butiker att stärka sin varumärkesidentitet och bygga långsiktiga kundrelationer. Bland våra kunder hittar du ledande varumärken som Boozt.com, Bubbleroom, Beijer Bygg, Däck 365 och Wakakuu. Avarda växer snabbt i Norden och söker nu lösningsorienterade och serviceinriktade medarbetare för att stärka vårt Customer Service Team. Vi söker dig som behärskar finska, norska eller svenska och är intresserad av heltid, deltid eller tidsbestämd anställning Varför Avarda? På Avarda erbjuder vi en unik möjlighet att arbeta i ett företag i stark tillväxt, där du blir en viktig del av vår resa mot att leverera "Best In Class" kundupplevelser. Vårt kontor i ljusa och moderna lokaler i centrala Boråserbjuder en inspirerande arbetsmiljö med närhet till andra avdelningar, vilket ger dig en djupare förståelse för e-handel och hur en verksamhet fungerar som helhet. För rätt kandidat finns goda möjligheter till både utveckling och inflytande i rollen, samt att arbeta brett inom Customer Operations. Vad innebär rollen? Som Customer Service Advisor kommer du att: Besvara kundärenden via e-post, telefon och chatt. Utföra administrativa uppgifter kopplade till kundärenden. Aktivt arbeta med att förbättra kundupplevelser och säkerställa hög servicekvalitet. Identifiera och föreslå förbättringar för att effektivisera arbetssätt och processer. Stötta andra avdelningar och bidra till samarbete inom organisationen. Vem söker vi? Vi söker dig som är: Serviceinriktad med en förmåga att hantera olika kundsituationer med professionalism. Lösningsorienterad, målinriktad och orädd att ta dig an nya utmaningar. En stark kommunikatör med god förmåga att uttrycka dig väl på både svenska och engelska, i tal och skrift. Meriterande: Flytande kunskaper i finska eller norska. Övriga kvalifikationer: Grundläggande kunskaper inom e-handel och ekonomi. Ett genuint intresse för att lära dig nya saker och utvecklas. Vad erbjuder vi? Möjligheten att bli en del av ett snabbt växande företag med starkt fokus på innovation och service. En arbetsmiljö som präglas av samarbete och utveckling. Möjlighet att bidra med idéer och påverka arbetet i en dynamisk miljö. Flexibla anställningsformer: heltid, deltid eller tidsbegränsad anställning. Låter det som något för dig?Ansök redan idag och bli en del av Avardas framgångssaga!
Senior Accountant till TF Bank TF Bank är en snabbväxande bank som erbjuder digitala konsumentkrediter, inlåningstjänster samt lösningar inom e-handel och kortbetalningar i flera europeiska länder. Med huvudkontor i Borås och verksamhet i över tio länder strävar vi efter att kombinera modern teknologi med lokal expertis för att leverera enkla och transparenta finansiella lösningar. Vi är nu i en spännande tillväxtfas och söker en erfaren Senior Accountant för att stärka vår ekonomifunktion ytterligare. Rollen är flexibel och kan anpassas till rätt kandidat med placering antingen i ett av våra dotterbolag eller i moderbolaget, beroende på personens erfarenhet och styrkor. Som Senior Accountant kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa korrekt och pålitlig finansiell rapportering samt bidra till att förbättra våra ekonomiska processer. Rollen omfattar både operativa och strategiska arbetsuppgifter och är avgörande för att stödja organisationens fortsatta tillväxt och lönsamhet. Ansvarsområden Delaktig i/ansvara för arbetet med månads-, kvartals- och årsrapporter. Hantera löpande bokföring inklusive avstämningar, periodiseringar och bokslut. Stödja budget- och prognosprocesserna. Samarbeta med externa revisorer under revisionsprocessen. Identifiera och genomföra förbättringar av ekonomiska processer och system. Ge stöd och vägledning till mer juniora kollegor i ekonomiteamet. Kvalifikationer och erfarenhet Universitets- eller högskoleexamen i redovisning, ekonomi eller närliggande område; ytterligare certifieringar (t.ex. auktoriserad revisor) är meriterande. Minst fem års erfarenhet av kvalificerad redovisning, gärna inom bank, finans eller annan reglerad verksamhet. God kunskap om redovisningsprinciper och rapportering (t.ex. IFRS eller K3). Erfarenhet av att arbeta i ERP-system (t.ex. Dynamics) och god kompetens i Excel. Förmåga att självständigt hantera komplexa redovisnings- och rapporteringsuppgifter. Färdigheter Analytisk förmåga och problemlösningsförmåga. Organisationsförmåga och ett öga för detaljer. Kommunikationsförmåga, både skriftligt och muntligt, med förmåga att förklara finansiell information för icke-ekonomer. Teknisk kompetens inom ekonomisystem och processförbättringar. Egenskaper Proaktiv och självgående med en hög grad av ansvarstagande. Samarbetsinriktad lagspelare som trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Flexibel och anpassningsbar, med fokus på att leverera resultat inom givna tidsramar. Professionell och etisk i alla arbetsrelaterade aspekter. Välkommen att bli en del av vårt team i Borås och bidra till TF Banks fortsatta framgång!
Ägs av kommuner – drivs av engagemang! I över 20 år har Gryning erbjudit HVB- och öppenvård för barn, ungdomar och familjer, jour- och familjehem, beroendevård, lägenheter med stöd, insatser mot hedersrelaterat våld och förtryck samt LSS-boende. Vi erbjuder rådgivning och utbildning samt hjälper till med placeringar. Gryning ägs av kommunerna i Västra Götaland via de fyra kommunalförbunden. ARBETSUPPGIFTER Konsulentstödda jour- och familjehem Som konsulentstött jour- eller familjehem tar ni emot barn och ungdomar för en kortare eller längre tid. Ni får en ekonomisk ersättning som gör det möjligt för en vuxen att vara hemma på hel- eller deltid. Därutöver får ni kontinuerligt stöd av Grynings medarbetare och extern handledning, regelbunden fortbildning, tillhörighet i en grupp av andra jour- och familjehem och möjlighet till avlastning. Innan ni blir ett jour- eller familjehem inom Gryning genomgår ni en utredning. KVALIFIKATIONER Vem kan bli jour- eller familjehem? Ett jour- eller familjehem är en familj som vill öppna sin dörr och famn för någon annans barn. Familjesituationen är inte avgörande. Det som är viktigt är livserfarenhet, personlig mognad samt en trygg och stabil livssituation. Tidigare uppdrag eller erfarenhet av arbete med barn eller ungdomar är meriterande. Det är en fördel om ni är 30 år eller äldre. Ni kan inte förekomma i polisens brotts- och misstankeregister, försäkringskassans register avseende längre sjukperioder eller kronofogdens register och det ska finnas ett ledigt, möblerat sovrum till det placerade barnet. En viktig uppgift är att stödja barnets relationer till sin biologiska familj. ÖVRIGT Ersättning och stöd Våra familjer erhåller en ekonomisk ersättning för uppdraget. Ersättningen utgörs av omkostnad, som ska täcka de utgifter för barnet samt arvode som är en ersättning för utfört arbete. Låter detta intressant? Kontakta Sofia Eriksson, familjehemskonsulent, för mer information. Innan anställning hos oss görs utdrag ur misstanke- och belastningsregistret. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 511 till 519 av 519 jobb