Vill du representera marknadens mest robusta pumplösningar i en roll med stor självständighet och affärsnärhet? MAF Pump söker nu en teknisk säljare till Region Mellan, en kundnära roll med ansvar för långsiktiga affärer inom kommunal och industriell VA. Dessutom får du arbeta med engagerade och trevliga kollegor i en roll med frihet förenat med ansvar. Om MAF Pump MAF Pump utvecklar och producerar den enda svensktillverkade excenterskruvpumpen på marknaden och har Nordens största lager av reservdelar inom området. Företaget är känt för sina robusta produkter, tekniska expertis och starka kundrelationer. MAF Pump är en del av WTR Group – en växande koncern med cirka 14 bolag i Europa som siktar på börsnotering inom fyra år. Verksamheten präglas av engagemang, teknisk nyfikenhet och en prestigelös laganda. Med huvudkontor i Mölndal arbetar bolaget rikstäckande och har kunder inom reningsverk, biogas, process- och massaindustri. Du erbjuds Möjlighet att arbeta med starka varumärken och tekniska lösningar med mycket gott rykte. En fri och självständig roll med tydliga förväntningar men stor flexibilitet. En företagskultur där samarbete, transparens och kunskapsdelning står i fokus. Hybridarbete med möjlighet att arbeta hemifrån eller via kontorshotell. Din roll Som teknisk säljare i region öst ansvarar du för försäljning och kundrelationer i ett geografiskt indelat distrikt. Här arbetar du främst med att skapa affär genom dialog, ofta via telefon men också genom fysiska möten. Din vardag handlar om att bygga långsiktigt förtroende, driva affärer och samordna tekniskt komplexa projekt. I rollen får du bland annat: Driva försäljning mot kommunala och industriella kunder. Leda och koordinera projekt inom exempelvis slamavvattning. Följa upp aktiviteter och ansvara för egen planering. Delta i säljmöten, strategidagar och gemensam kompetensutveckling. Du utgår med fördel från södra Dalarna, Gästrikland eller Värmland. Din profil Vi söker dig som har en teknisk bakgrund och trivs i en självständig roll med affärsfokus. Du har arbetat inom VA-branschen och är trygg i tekniska samtal med kund. Du har: Minst fem års relevant arbetslivserfarenhet. Förmåga att skapa förtroende, ta ansvar och driva försäljningsprocesser. Teknisk förståelse, gärna med kunskap om slamavvattning (meriterande). Som person är du strukturerad, självgående och samtidigt en lagspelare som gärna delar med dig av din kunskap. Ansökan I den här rekryteringen samarbetar MAF Pump med Reperio Search. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Har du frågor, kontakta rekryteringskonsult Malin Nordh på 072-325 66 96 eller Fredrik Hellström på 073-540 03 31. MAF Pump värdesätter mångfald och välkomnar alla sökande.
Är du vår framtida medarbetare? KEAB ”Klimat & Elservice i Dalarna AB” är ett privatägt bolag med sitt företagssäte i Avesta i Södra Dalarna. Vi är en leverantör av kvalitativa, användarvänliga och energieffektiva lösningar, tjänster och koncept som förbättrar byggnaders inomhusklimat. Våra tjänster och lösningar används i bostadshus, kommersiella fastigheter, inom offentlig sektor och inom industrin. Styrkan hos oss ligger i vår tekniska kompetens och våra heltäckande tjänster inom teknisk installation med fokus på kvalité och energieffektivitet. Verksamheten består idag av 35 medarbetare för att serva våra kunder och över 100 serviceavtal. Vill du vara med och utveckla KEAB? Just nu söker vi Servicetekniker. Ta chansen att bli en del av vårt team med engagerade och kunniga medarbetare.. Vi går mot en spännande framtid och bygger ett team som består av en sammansvetsad grupp med nära samarbete till varandra. Vi har en lång erfarenhet och bred kompetens inom flera teknikdiscipliner såsom ventilation, el, styr, kyla och vs. Arbetsbeskrivning: Som servicetekniker hos KEAB arbetar du med både förbyggande och avhjälpande underhåll, reparation, felsökning och mindre installationsarbete hos våra befintliga och nya avtalskunder. Våra kunder är både stora och små industrier, fastighetsägare, kommuner och kommersiella fastigheter. Hos oss kommer du få ett självständigt och engagerande arbete där resultatet av ditt arbete hos våra kunder leder till väl underhållna anläggningar med sänkta energi- och driftkostnader. I rollen ingår: - Arbeta med service och underhåll inom något av våra teknikområden; ventilation, kyla, styr & regler, el samt värme - Merförsäljning genom att se möjligheter och föreslå förbättringar - Skapa goda kundkontakter. - Planering av eget arbete - Genomföra felsökningar - Medverka vid planeringen av förebyggande underhållsarbete - Uppföljning och återrapportering - Utföra mindre ventilations projekt tex. ombyggnad Vi kan erbjuda dig: - Ett spännande, stimulerande och utmanande jobb i en grupp av engagerade och drivna medarbetare. Vi värnar om våra anställdas utveckling och satsar på både interna och externa utbildningar för våra medarbetare. Vi har korta beslutsvägar och du har möjlighet att kunna påverka din vardag. Som anställd hos oss kan du räkna med tryggheter som kollektivavtal, utvecklingsmöjligheter, friskvård och företagshälsovård. Kompetenskrav: - Vi söker dig som har god teknisk kunskap och intresse samt minst ett par års erfarenhet som servicetekniker. - Grundläggande kunskap för att arbeta med EL (svagström) är meriterande. - Vi ser gärna att du har kunskaper inom ventilation, kyla och/eller styr & regler. - Utbildning och erfarenhet från VVS-, kyl-, energi- och/eller miljöteknik är meriterande, men inte ett krav. - B-körkort är ett krav. - Gymnasial utbildning inom el och energiprogrammet är meriterande men inte ett krav. Personliga egenskaper: - För att lyckas i rollen som servicetekniker vill vi att du är ansvarstagande, ödmjuk, serviceinriktad som person. Du är lyhörd för våra kunders behov och har en förmåga att bygga förtroende hos dem. Du är nyfiken och uppdaterad inom ny teknik och är en kreativ problemlösare. Som person är du målmedveten, strukturerad och självgående och gillar utmaningar. Du drivs av att överträffa kundens förväntningar. Kontakt och ansökan: Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Operativ chef Service: Mathias Söderman, 073-3310354, [email protected] - Sista ansökningsdag 2025-08-01 - OBS: Skicka gärna in din ansökan redan idag då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. - Arbetets omfattning: Heltid - Arbetstider: Måndag-torsdag 06.50 - 16.20, fredag 06.50-13.20 - Start enligt överenskommelse. - Tjänsten utgår ifrån Borlänge. - www.ke-ab.se/jobba-hos-keab KEAB genomför säkerhetsprövning med registerkontroll på sin personal enligt kraven ur säkerhetsskyddslag (2018:585). Drogtest utan anmärkning är en förutsättning för anställning
Trafikverket söker en erfaren systemutvecklare för att förstärka teamet inom DPC-projektet och förvaltningen av DetektorPC. Systemet spelar en avgörande roll i att identifiera fordonsfel och förebygga allvarliga driftproblem, såsom urspårningar och skador på kontaktledningar. Rollen är placerad i Borlänge, med möjlighet till distansarbete upp till 40 %. Som konsult hos Centric erbjuds du en trygg anställning samtidigt som du bygger värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef finns där för att stötta dig i din karriärutveckling, och du får möjlighet att kontinuerligt bredda din kompetens och erfarenhet – en utmärkt plattform för att ta nästa steg i din yrkesresa. Arbetsuppgifter Som erfaren systemutvecklare på nivå 3 blir du en nyckelperson i arbetet med att: - Utveckla och underhålla programkod samt kravdokumentation - Skapa lösningsförslag tillsammans med kunden och förvaltning av befintliga system - Lösa driftproblem och delta i integrationsarbeten med andra projekt I rollen ingår att delta i regelbundna möten, både fysiskt och via Skype, samt att hantera supportärenden vid behov. Din profil och kvalifikationer Vi söker dig som har: - Minst 4 års erfarenhet av systemutveckling i Microsoft .NET och Visual Studio - Gedigen erfarenhet av SQL Server 2019 eller nyare samt XML-utveckling - Flytande svenska i både tal och skrift Det är meriterande om du har erfarenhet av detektorsystem, RFID eller realtidsprogrammering. Visst låter detta intressant? Urval sker löpande så tveka inte att registrera din ansökan redan idag. Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi sätter stort värde på att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande och roliga aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under trevliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, och med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras kollektivavtal med Unionen. Mathias Gyllander +46 734159368 [email protected]
Är du en driven redovisningsekonom som söker nästa steg i karriären? Vill du vara en del av en snabbväxande ekonomikonsultbyrå där utveckling, flexibilitet och arbetsglädje står i fokus? Då kan du vara den vi söker! Om rollen I rollen som redovisningskonsult hos oss kommer du att arbeta nära våra kunder och bli en nyckelperson i deras ekonomihantering. Du kommer att arbeta med löpande bokföring och ekonomiska avstämningar, moms- och skatteredovisning samt deklarationer. Du ansvarar även för att upprätta månadsbokslut, årsbokslut och årsredovisningar enligt K2 och K3. Rådgivning till kunder kring ekonomistyrning, skatteoptimering och budgetplanering är en viktig del av rollen. Du kommer att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och hjälpa dem att fatta välgrundade ekonomiska beslut. Din expertis kommer att vara en trygghet för kunderna – oavsett om det handlar om att tolka rapporter, navigera nya regelverk eller hantera myndighetskontakter. Om dig Vi söker dig som har en utbildning inom ekonomi, exempelvis från högskola, YH eller motsvarande, samt arbetslivserfarenhet av redovisning, bokslut och årsredovisning. Du har god kunskap om ekonomisystem och aktuella regelverk inom redovisning, skatt och bolagsrätt. Har du dessutom erfarenhet av att arbeta som konsult är det en stark fördel. Som person är du lösningsorienterad, analytisk och har en naturlig förmåga att skapa struktur. Du är flexibel och ödmjuk inför kunders och kollegors utmaningar, samtidigt som du har en stark egen drivkraft. Då rollen innebär mycket kundkontakt behöver du också vara en skicklig kommunikatör som kan förklara ekonomi på ett enkelt och tydligt sätt. Om oss BusinessGroup Dalarna är en dynamisk och växande ekonomikonsultbyrå som har haft en stark utveckling sedan starten 2015. Vi är idag 19 engagerade medarbetare som tillsammans har en gedigen erfarenhet inom ekonomi, strävar efter att erbjuda det lilla extra till våra kunder. Vårt arbete bygger på våra värdeord: flexibla, personliga och professionella. Vi skapar skräddarsydda lösningar för varje kund och erbjuder allt från löpande bokföring och betalningar till bokslut, årsredovisning och avancerad ekonomistyrning. Hos oss kombineras en trygg helhetslösning med en personlig touch – och det är precis därför vi fortsätter att växa! Nu söker vi erfarna redovisningsekonomer som vill bli en viktig del av vår framgångsresa och bidra till vår positiva och energifyllda arbetsmiljö. Vad vi erbjuder Hos oss får du en arbetsplats med högt i tak, härlig energi och ett starkt teamfokus. Du får möjlighet att utvecklas professionellt och personligt i takt med vår tillväxt, och du erbjuds en omväxlande och stimulerande roll där du får arbeta med kunder från olika branscher. Vi ser till att du trivs genom roliga personalaktiviteter och en inkluderande arbetsmiljö där vi värdesätter att ha kul tillsammans. Vill du vara med på vår resa och skapa framtidens ekonomikonsultbyrå? Välkommen att söka och bli en del av vårt framgångsrika team i Borlänge! Vi tillämpar löpande urval så passa på att skicka in din ansökan till oss!
* Du bör ha god erfarenhet inom sushi och japansk matlagningskonst. Du skall vara ambitiös, älska sushi och vara passionerad för det japanska köket. *Du har känsla för kvalitet och vet att god mat och noggrann rengöring hänger tätt samman *Du drivs av att vara delaktig i att alltid leverera en smak- och restaurangupplevelse *Du brinner för att sätta gästen i centrum *Du har god samarbetsförmåga och en positiv utstrålning *Du tycker om att verka i ett företag som ständigt utvecklas *Du kan ta eget ansvar *Du kan hantera stress/högt tempo Processer matsäkerhet Vi lägger stor vikt vid personkemi, yrkesstolthet och att du har ett öga för detaljer. Vidare är du utåtriktad och engagerad samt vill göra ditt bästa i alla lägen. Sedvanliga arbetsuppgifter: *Tillagning av sushi och vissa asiatiska rätter *Kassa och servering *Renhållning, städning och diskhantering
Älskar du fordon, ny teknik och att hjälpa människor? Vi söker kundfokuserade kvinnor och män som vill bli en del i vårt team av bärgare. Assistansbolaget är marknadsledande inom vägassistansförsäkringar med över 300 000 kunder i Sverige. Vi ersätter nu den traditionella värdekedjan med ett helt digitalt ekosystem som effektiviserar och eliminerar all administration så du kan fokusera på ditt uppdrag att hjälpa våra kunder. VEM ÄR DU OCH VAD KRÄVS Som bärgare hos oss möter du varje dag människor som är i behov av hjälp. Vi ser därför att du är serviceminded och sympatisk med god förmåga att hjälpa människor på ett lugnt och ansvarsfullt sätt. Eftersom alla våra medarbetare är ambassadörer för Assistansbolaget sätter vi stor vikt vid din personlighet. Du arbetar självständigt med dina uppdrag men är en del av ett dedikerat och professionellt team. Vi söker dig som redan har ett C-körkort och YKB. Kanske har du läst fordonsprogrammet, arbetat som mekaniker, verkat inom transport eller som bärgare. Som person älskar du fordon, är teknikintresserad och har hög digital kompetens. Det är inte ett krav men meriterande om du har erfarenhet av yrket sedan tidigare. Du kommer uteslutande att arbeta med den senaste tekniken när du utför dina uppdrag – ett helt nytt digitalt ekosystem där allt sker digitalt, kundvänligt och enkelt. Denna transformation tar bärgningsyrket till en helt ny nivå. Vår höga förändringstakt kräver att du är förändringsbenägen, handlingskraftig och att du motiveras av att ge god kundservice. KRAV PÅ ERFARENHET OCH KOMPETENS Körkortsbehörighet C och YKB Goda fordonskunskaper Intresserad av teknik och har en hög digital kompetens Serviceinriktad, ansvarsfull och stresstålig Trivs med att arbeta självständigt men att vara en del av ett team God svenska i tal och skrift God förståelse för engelska VI ERBJUDER Helt ny klimatvänlig fordonsflotta Digitala verktyg för att eliminera administration, allt sker digitalt En del av en stark företagskultur med ett team som arbetar motiverat och engagerat Självständigt arbete med frihet under ansvar God lön och förmånliga villkor. ANSTÄLLNING Tillsvidareanställning med provanställning om 6 månader. ARBETSTIDER Arbetstider med skift både dagtid och nattetid med jour. LÖN Vi erbjuder fast lön. Varmt välkommen in med din ansökan! Observera att vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Är du en driven redovisningsekonom som söker nästa steg i karriären? Vill du vara en del av en snabbväxande ekonomikonsultbyrå där utveckling, flexibilitet och arbetsglädje står i fokus? Då kan du vara den vi söker! Om rollen I rollen som redovisningskonsult hos oss kommer du att arbeta nära våra kunder och bli en nyckelperson i deras ekonomihantering. Du kommer att arbeta med löpande bokföring och ekonomiska avstämningar, moms- och skatteredovisning samt deklarationer. Du ansvarar även för att upprätta månadsbokslut, årsbokslut och årsredovisningar enligt K2 och K3. Rådgivning till kunder kring ekonomistyrning, skatteoptimering och budgetplanering är en viktig del av rollen. Du kommer att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och hjälpa dem att fatta välgrundade ekonomiska beslut. Din expertis kommer att vara en trygghet för kunderna – oavsett om det handlar om att tolka rapporter, navigera nya regelverk eller hantera myndighetskontakter. Om dig Vi söker dig som har en utbildning inom ekonomi, exempelvis från högskola, YH eller motsvarande, samt arbetslivserfarenhet av redovisning, bokslut och årsredovisning. Du har god kunskap om ekonomisystem och aktuella regelverk inom redovisning, skatt och bolagsrätt. Har du dessutom erfarenhet av att arbeta som konsult är det en stark fördel. Som person är du lösningsorienterad, analytisk och har en naturlig förmåga att skapa struktur. Du är flexibel och ödmjuk inför kunders och kollegors utmaningar, samtidigt som du har en stark egen drivkraft. Då rollen innebär mycket kundkontakt behöver du också vara en skicklig kommunikatör som kan förklara ekonomi på ett enkelt och tydligt sätt. Om oss BusinessGroup Dalarna är en dynamisk och växande ekonomikonsultbyrå som har haft en stark utveckling sedan starten 2015. Vi är idag 19 engagerade medarbetare som tillsammans har en gedigen erfarenhet inom ekonomi, strävar efter att erbjuda det lilla extra till våra kunder. Vårt arbete bygger på våra värdeord: flexibla, personliga och professionella. Vi skapar skräddarsydda lösningar för varje kund och erbjuder allt från löpande bokföring och betalningar till bokslut, årsredovisning och avancerad ekonomistyrning. Hos oss kombineras en trygg helhetslösning med en personlig touch – och det är precis därför vi fortsätter att växa! Nu söker vi erfarna redovisningsekonomer som vill bli en viktig del av vår framgångsresa och bidra till vår positiva och energifyllda arbetsmiljö. Vad vi erbjuder Hos oss får du en arbetsplats med högt i tak, härlig energi och ett starkt teamfokus. Du får möjlighet att utvecklas professionellt och personligt i takt med vår tillväxt, och du erbjuds en omväxlande och stimulerande roll där du får arbeta med kunder från olika branscher. Vi ser till att du trivs genom roliga personalaktiviteter och en inkluderande arbetsmiljö där vi värdesätter att ha kul tillsammans. Vill du vara med på vår resa och skapa framtidens ekonomikonsultbyrå? Välkommen att söka och bli en del av vårt framgångsrika team i Borlänge! Vi tillämpar löpande urval så passa på att skicka in din ansökan till oss!
Aktuellt Behov Big Care söker ssk till bemanningsuppdrag heltid i Borlänge kommun. Korttids/SÄBO. Kvalifikationskrav Svenskt sjuksköterskelegitimation Två års dokumenterad yrkeserfarenhet som sjuksköterska Kommunal arbetserfarenhet Adekvat svenska i tal såväl som skrift Meriterande Specialisering Du som söker bör vara trygg i din yrkesroll samt ha lätt för att anpassa dig till nya arbetssituationer och rutiner.
Sjuksköterskor jour till HSV/SÄBO 250616-250817 - Borlänge kommun Vi söker nu legitimerade sjuksköterskor för ett eftertraktat sommaruppdrag i Borlänge kommun inom hemsjukvård och SÄBO Detta är ett perfekt uppdrag för dig som är trygg i din roll, har minst 3 års erfarenhet inom hemsjukvård/kommunal vård/SÄBO – och som söker ett meningsfullt och flexibelt sommaruppdrag! Plats: Borlänge Period: 250616-250817 Sista svarsdatum: 22 april 2025 Omfattning: Upp till 100% (75–100%) Arbetstider: jour dagtid Kravprofil Minst 3 års erfarenhet inom hemsjukvård, SÄBO och kommunal vård Körkort för manuellt växlad bil Erfarenhet av journalsystemet Treserva Hälsoärende Tillgänglig hela perioden 250616-250817 Giltigt SITHS-kort Goda kunskaper i svenska Uppdaterat CV Utdrag från HOSP och IVO (max 6 månader gammalt) Referenser från chef/överordnad Kontrollerad mot belastningsregistret Vi söker just dig som vill arbeta med trygghet och frihet i sommar! Skicka din intresseanmälan med CV till: [email protected] Frågor? Ring/SMS: 070-302 12 20 Vi erbjuder våra konsulter uppdrag över hela Sverige som avtalsleverantör i regionernas nationella avtal. Vi har även avtal med hälften av Sveriges kommuner och en del privata vårdgivare. Uppdragen kommer in löpande. Att vara en del av Cura Vårdbemanning och vårt team som Sjuksköterska innebär att du väljer en arbetsplats som värdesätter ditt bidrag till samhället och jobbar för en hållbar vård och omsorg. Vi strävar efter att skapa en miljö där din passion för att hjälpa andra får utrymme och där du kan bidra med positiv förändring. Vill du ha hjälp att hitta ett uppdrag som passar just dig eller om du har några frågor så är du välkommen att kontakta oss. 0703021220 [email protected] Detta erbjuder Cura vårdbemanning dig som konsult: • Attraktiv ersättning som speglar din kompetens och uppdragets karaktär • Trygga villkor • En kontaktperson som arbetar för dig och dina önskemål under hela processen • Resor och boende vid uppdrag på annan ort • Flexibiliteten • Möjlighet att forma arbetslivet så att det passar dig • Unika möjligheter till kompetensutveckling och nya karriärmöjligheter • Tillgång till rabatter och erbjudanden från samarbetspartners • Mängder av uppdrag över hela landet från olika uppdragsgivare Vi är med dig hela vägen Oavsett om du är ny som konsult eller saknar tidigare erfarenhet är du varm välkommen. Hos Cura Vårdbemanning har du en dedikerad konsultchef som stöttar dig och ger en grundlig introduktion till ditt nya uppdrag, vilket gör att du är i trygga händer hos en engagerad och seriös arbetsgivare. Vi är ett team och finns med dig hela vägen. Hos oss är du en del av Cura Vårdbemanning och vår gemenskap! Om du är redo att ta nästa steg i din karriär eller bara vill utforska nya möjligheter inom vården, tveka inte att kontakta oss. Vi är här för att stödja dig på din resa och matcha dig med spännande möjligheter som passar dina färdigheter.
Bartender hos O’Learys Borlänge Om tjänsten: Som bartender hos oss på O’Learys Borlänge är du huvudsakligt ansvarig för servering till gästerna i våra barer. Du ansvarar för att skapa och servera dryck till våra gäster utifrån önskemål och ge gästerna en härlig upplevelse genom trevligt bemötande och hundraprocentig service. Som bartender är du även behjälplig till flera delar som berör restaurangen såsom servis, aktiviteter, disk etc vid behov. Tillsammans med baransvarig ansvarar ni för att skapa en trivsam och rolig miljö i barerna samt driva och utveckla barerna framåt för att våra barer ska fungera så optimalt som möjligt! Om dig: Vi letar efter dig som värderar likabehandling och respekt gentemot både kollegor och gäster. Vi söker dig som är flexibel, har ett öppet sinne, är lyhörd och uppmärksam mot vad som händer runtomkring dig, är bra på att skapa goda relationer och gillar att jobba som en del av ett team. Din passion för mat, service och att skapa minnesvärda gästupplevelser kommer att vara avgörande för din roll hos oss. Vi söker dig som kommer vara stolt medlem i O’Learys-familjen och som strävar efter att upprätthålla en hög standard och kvalitet i allt du gör, både individuellt och som en del av vårt team. I arbetsuppgifterna ingår att: Motta och kvalitetssäkra de varor som levereras till baren Ansvara för att göra drycker som beställs till baren och följa recept Servera bargäster med passande drycker och leverera trevligt bemötande till gästerna Aktivt arbeta med merförsäljning till gästerna Använda mätglas till den sprit som hälls upp Följa rutiner, checklistor och manualer för baren Hålla rent och snyggt i barområdet, inklusive ytor och utrustning Ansvara för att inte servera minderåriga eller gäster som är för berusade enligt alkohollagen Rapportera överservering till ansvarig eller vakt Ansvara för att hålla sig uppdaterade kring nya recept och trender inom bar samt att implementera och efterleva dessa tillsammans med baransvarig Assistera i andra delar av verksamheten, såsom disk, servis och vid spelreception/bowlingdator Önskad erfarenhet och egenskaper: Erfarenhet från ett serviceyrke, meriterande från restaurang/bar samt kassavana Relationsskapande och gillar att arbeta som en del av ett team Flytande tal och skrift i svenska samt har goda kunskaper i engelska Flexibel, serviceminded och lyhörd Låter det här som något för dig? Tveka inte att söka tjänsten redan idag, intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta Jacob Aurell-Dahlberg ([email protected]). Vi ser fram emot att höra från dig! Vad erbjuder vi dig? Personlig utveckling Möjlig karriärstege Kollektivavtal Start: Enligt överenskommelse Omfattning: 50-75% Arbetstider: Kvällar, natt och helger. Plats: Borlänge Om O’Learys O’Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ’s, band och artister. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.
Välj ett jobb för att visa detaljer