Vi söker personal till hemstäd Just nu söker vi nya kollegor till vårt team i Borlänge med omnejd vilket betyder att du i din roll behöver ha körkort och tillgång till egen bil. Vi kallar oss Serviceassistenter, eftersom vårt uppdrag går ut på att hjälpa våra kunder att göra rent och fint hemma, så att de kan få tid över till att göra annat istället. Som Serviceassistent har du en viktig roll, både i vårt team och för våra kunder. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning och moppning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet. Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Flyttstäda Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig … som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi jobbar med en intern skola, HomeMaid Academy, för att alla våra medarbetare ska få utvecklas i sin yrkesroll och vi har flera olika karriärmöjligheter inom företaget. Många av våra kollegor har varit anställda hos oss länge och startade som Serviceassistenter för att därifrån gå vidare till roller som Teamledare, Områdesansvariga och Distriktschefer. Vi tror att vi är som bäst när vi jobbar tillsammans och bygger vår arbetsplats med visionen – bättre tillsammans. För att passa in i den här rollen hos oss vill vi att Du… Förstår och pratar grundläggande svenska eller engelska Har körkort och tillgång till egen bil i tjänsten Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering:Borlänge med omnejd Anställning:50-75% med 6 månader provanställning Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.
Har du ett hjärta av guld? Om du ofta får höra… att du är snäll. En omtänksam person. Och noggrann. Då är det nog dig vi söker! Vi jobbar nämligen med omtanke när vi städar fram en enklare, renare vardag åt våra kunder. Och vi gör det med hjärtat. För vi vet att vårt arbete får kunden att trivas och må bra, och det gör oss glada. Nu söker vi en serviceassistent, som tillsammans med teamet på vårt Borlänge-kontor ska fortsätta att sprida omtanke och få kunder att trivas. Vi tror att det kan vara du! Det är inte svårt. Men viktigt. Som Serviceassistent på HomeMaid har du en viktig roll: du får kunderna att längta efter att komma hem. Det gör de, när du ger dem bästa möjliga service genom våra städtjänster. Du arbetar självständigt ute hos kunderna. Det är inte svårt, men det innebär ett stort eget ansvar. Som Serviceassistent jobbar du med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig … som tycker om att arbeta självständigt, men som också är en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Du har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Krav för anställning: Du förstår och pratar grundläggande svenska Har körkort och tillgång till egen bil Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 8 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering:Borlänge Anställning:Tidsbegränsad timanställning Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Ansök senast: 2025-04-20 Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.
Vi söker personal till hemstäd Just nu söker vi nya kollegor till vårt team i Borlänge med omnejd, vilket betyder att du behöver ha körkort och tillgång till egen bil i tjänsten. Vi kallar oss Serviceassistenter, eftersom vårt uppdrag går ut på att hjälpa våra kunder att göra rent och fint hemma, så att de kan få tid över till att göra annat istället. Som Serviceassistent har du en viktig roll, både i vårt team och för våra kunder. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning och moppning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet. Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Flyttstäda Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig … som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi jobbar med en intern skola, HomeMaid Academy, för att alla våra medarbetare ska få utvecklas i sin yrkesroll och vi har flera olika karriärmöjligheter inom företaget. Många av våra kollegor har varit anställda hos oss länge och startade som Serviceassistenter för att därifrån gå vidare till roller som Teamledare, Områdesansvariga och Distriktschefer. Vi tror att vi är som bäst när vi jobbar tillsammans och bygger vår arbetsplats med visionen – bättre tillsammans. För att passa in i den här rollen hos oss vill vi att Du… Förstår och pratar grundläggande svenska eller engelska Har körkort och tillgång till egen bil Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering:Borlänge med omnejd Anställning:50-75% med 6 månader provanställning Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.
Är du en positiv och serviceinriktad lönekonsult som söker en flexibel och utvecklande arbetsmiljö? Då kan det här vara rätt möjlighet för dig! Hos oss står arbetsglädje, samarbete och professionell utveckling i fokus. Om jobbet Som lönekonsult hos oss ansvarar du för hela lönehanteringsprocessen för våra kunder inom olika branscher. Du säkerställer att lagar och regler efterlevs och fungerar som ett stöd och en rådgivare inom löneområdet. Dina arbetsuppgifter innefattar allt från insamling av löneunderlag till utbetalning samt administration av pensioner, förmåner och kollektivavtal. Du hanterar även beräkning av semesterskulder och slutlöner samt rapporterar till relevanta myndigheter. Dessutom fungerar du som ett bollplank för chefer och anställda i lönerelaterade frågor och arbetar aktivt med att utveckla och effektivisera våra löneprocesser. Om dig Vi söker dig som har ett intresse för löneadministration och trivs i en roll där du får ta ansvar och arbeta självständigt. Du har en eftergymnasial utbildning inom lön, ekonomi eller ett liknande område, samt erfarenhet av löneadministration – gärna i en konsultroll. Vi ser gärna att du har god kunskap om lagar och regler inom löneområdet samt erfarenhet av lönehanteringssystem. Oavsett om du är i början av din karriär och vill utvecklas i en trygg och lärorik miljö eller om du har lång erfarenhet och vill bidra med din kompetens och driva förbättringsarbete, så är du varmt välkommen till oss! Det viktigaste är att du har en serviceinriktad och lösningsorienterad inställning, ett genuint engagemang för löneprocesser och en vilja att skapa värde för både kunder och kollegor. Du arbetar strukturerat, har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt och trivs i en roll där noggrannhet och effektivitet går hand i hand. Om oss BusinessGroup Dalarna är en dynamisk och växande ekonomikonsultbyrå som har haft en stark utveckling sedan starten 2015. Vi är idag 19 engagerade medarbetare med bred erfarenhet inom ekonomi och lön. Vi strävar efter att alltid erbjuda det lilla extra för våra kunder och arbetar utifrån våra värdeord: flexibla, personliga och professionella. Vi skapar skräddarsydda lösningar för varje kund och erbjuder allt från löpande bokföring till bokslut, årsredovisning och avancerad ekonomistyrning samt servar våra kunder med helhetslösningar inom lön. Hos oss kombineras en trygg helhetslösning med en personlig touch – och det är precis därför vi fortsätter att växa! Nu söker vi fler engagerade lönekonsulter som vill vara en del av vår framgångsresa och bidra till vår positiva och energifyllda arbetsmiljö. Vi erbjuder dig En arbetsplats med högt i tak, härlig energi och starkt teamfokus Möjlighet att utvecklas professionellt och personligt i takt med vår tillväxt En varierad och stimulerande roll där du får arbeta med kunder från olika branscher En inkluderande arbetsmiljö där vi värdesätter samarbete, trivsel och arbetsglädje Roliga personalaktiviteter och ett team som stöttar och inspirerar varandra Vill du vara med på vår resa? Välkommen att söka och bli en del av vårt team i Borlänge! Ansök redan idag – vi ser fram emot att höra från dig! Bra att veta Har du frågor om tjänsten? Vänligen kontakta vår rekryterare Sofia Wester på 073-934 43 94. Vi tillämpar löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag den 4 maj 2025 – så vänta inte med din ansökan!
Vi söker en besiktningstekniker till Carspect Borlänge. Arbetsuppgifter Som besiktningstekniker hos oss är du en viktig person för företagets fortsatta utveckling och varumärke. Du genomför grundliga kontroller av fordon för att se om de uppfyller de säkerhetskrav som är uppställda av våra myndigheter. Tillsammans med dina kollegor ser du till att besiktningsprocessen fungerar smidigt. Du träffar hela tiden nya kunder och arbetstempot är tidvis högt. Vem är du Vi söker främst dig som redan är certifierad besiktningstekniker eller har haft certifikat tidigare. Om du inte redan är certifierad besiktningstekniker kan vi erbjuda dig utbildning. För att bli certifierad besiktningstekniker krävs: - Dokumenterad erfarenhet eller lämplig utbildning inom området - B-körkort utan begränsning - Teknisk fordonskunskap - Grundläggande datakunskaper Med din professionalism, yrkesstolthet och vilja att sätta kunden i centrum kommer du att påverka kundernas val av station idag och i framtiden. Du är ansvarsfull, noggrann och kan förmedla information på ett trevligt och tydligt sätt. Du är van att ibland arbeta i en hektisk miljö. Du har mycket goda kunskaper i svenska. Vi erbjuder - En betydelsefull roll där din insats gör skillnad för kollegor och kunder. - Ett utåtriktat arbete med många kundkontakter. - Ett arbete i en humanistisk arbetsmiljö där mjuka värden uppskattas. Förutom marknadsmässig lön har du möjlighet till bonus. Vi har kollektivavtal som bland annat inkluderar pensionsavsättning, grupplivförsäkring, arbetsskadeförsäkring och extra lön vid föräldraledighet. Vi har dessutom arbetstidsförkortning om 58 timmar/år och friskvårdsbidrag. Välkommen med din ansökan! Carspect öppnade sin första besiktningsstation 1 juli 2010, samma datum som den svenska besiktningsmarknaden öppnade för konkurrens. Vi utför omkring en miljon besiktningar per år på våra drygt 118 besiktningsstationer runt om i landet. Utöver kontroll -och registreringsbesiktningar av lätta fordon erbjuder vi frivilliga tester. Vi mäter kontinuerligt kundnöjdhet och våra kunder är mycket nöjda med oss. Carspect har omkring 330 anställda som representerar en stor etnisk och kulturell mångfald samt ett brett åldersspann. Vi främjar en jämn könsfördelning. Våra anställda får kontinuerlig fortutbildning, exempelvis utbildning i nya föreskrifter som påverkar företaget och teknisk fortbildning. Välkommen att växa med Carspect!
Drömmer du om ett arbete där du kan njuta av den friska luften och skapa trivsel i utomhusmiljöer? Nu söker vi dig med god initiativförmåga och gedigen ansvarskänsla som vill arbeta med traditionell park- & fastighetsskötsel. Arbetet är varierande och belagt i utomhusmiljö, oavsett väder. Vi tror att du som söker den här tjänsten gillar god ordning, drivs av att se förbättring och är serviceinriktad. Du arbetar effektivt och har god arbetsmoral. Arbetsuppgifter: Gräsklippning och trimning Klippning och beskäring av buskar Rensa ogräs Blåsning av sand/löv KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har utbildning inom området mark, park och trädgårdsskötsel eller har förvärvat dig motsvarande kunskaper inom området genom din arbetslivserfarenhet. Du har arbetslivserfarenhet i närtid av mark, park och trädgårdsarbeten. B-körkort för manuellt växlad bil är ett krav Det är meriterande för tjänsten om du även har arbete på väg 1 & 2 och röjsågskörkort RA. Arbetstiderna för denna tjänst sträcker sig mellan klockan 7 och 16, men det kan förekomma beredskap under vintersäsongen. Låter detta som något för dig? Skicka din ansökan med CV och personligt brev redan idag. Intervjuer sker löpande, så vänta inte med att söka! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Är du en lösningsorienterad och serviceinriktad IT-konsult med erfarenhet av support och drift? Vi söker nu flera IT-konsulter på olika nivåer till en av våra myndighetskunder, där behovet varierar över tid. Behovet är löpande, vilket innebär att vi kontinuerligt söker kompetenta medarbetare för olika roller inom IT-support och drift. Ibland efterfrågar kunden drifttekniker med fokus på infrastruktur och underhåll, medan det vid andra tillfällen behövs supporttekniker som kan hantera användarsupport och incidenthantering. Oavsett roll kommer du att arbeta i en samhällsviktig verksamhet och bidra till en stabil och säker IT-miljö. Vill du vara en del av detta viktiga arbete? Läs vidare och ansök redan idag! Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter I denna roll i Borlänge arbetar du med IT-support och/eller drift inom en myndighetsorganisation. Du blir en del av ett team som ansvarar för att säkerställa att IT-miljön fungerar smidigt och effektivt. Arbetsuppgifterna varierar beroende på vilken roll du har men kan innefatta bland annat: - Felsökning och hantering av incidenter inom IT-support - Drift och underhåll av IT-system och infrastruktur - Installation, konfigurering och uppgradering av mjuk- samt hårdvara - Hantering av användarkonton och behörigheter - Dokumentation av processer och lösningar Din profil och kvalifikationer För att vara aktuell för tjänsten ska du ha arbetat med liknande arbetsuppgifter i minst ett år och vi ser helst att det var ditt senaste jobb. Du har en förmåga att arbeta självständigt och strukturerat. Vidare har du en serviceinriktad inställning och god kommunikationsförmåga. Krav - Minst ett års dokumenterad erfarenhet av arbete inom Windows-miljöer, Active Directory och Office 365 - Erfarenhet av IT-support och/eller IT-drift, gärna inom offentlig verksamhet - Erfarenhet av klienthantering och felsökning - Flytande svenska i både tal och skrift Meriterande - Erfarenhet av ITIL-processer - Erfarenhet av arbete i en säkerhetsklassad miljö Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Hollie Van de Ruit +46734159374 [email protected]
Skiftledare hos O’Learys Borlänge Om tjänsten: Vi söker nu en erfaren och engagerad skiftledare som vill vara med och driva framgången för O’Learys Borlänge. Rollen innebär att stötta restaurangchef/platscehd genom att leda personalen under skift, hjälpa till efter behov och kvalitetssäkra verksamhetens samtliga delar innefattande service, bar, kök och aktiviteter. I rollen ingår även att säkerställa att alla rutiner och manualer följs för att garantera en positiv gästupplevelse. Du arbetar själv i driften, är flexibel och arbetar där det behövs såsom i servisen, som bartender eller som aktivitetsansvarig. Om dig Vi letar efter dig som värderar likabehandling och respekt gentemot både kollegor och gäster. Din passion för mat, service och att skapa minnesvärda gästupplevelser kommer att vara avgörande för din roll hos oss. Vi söker dig som kommer vara stolt medlem i O’Learys-familjen och som strävar efter att upprätthålla en hög standard och kvalitet i allt du gör, både individuellt och som en del av vårt team. I arbetsuppgifterna ingår att: Stötta Restaurangchef/Platschef genom att leda personalen under ditt skift och se till att verksamheten fungerar effektivt innefattande servis, bar, kök, aktiviteter, lokaler, gäster m.m. Ansvara för att checklistor följs och kontrolleras under skift + signeras av dig som skiftledare Planera och förbereda lokalen och personalen för kommande bokningar, innefattande bordsuppställning och bemanningsplanering Coacha och kvalitetssäkra personalen inom alla verksamhetsområden under skift Ansvara för ljud, bild och musik i hela lokalen samt att rätt sportsändningar visas på skärmarna Arbeta aktivt i driften och är flexibel, utförande arbetsuppgifter som servis, bartender eller aktivitetsansvarig efter behov Säkerställa fungerande kassasystem, betalningsterminaler och annan teknik under drift Ansvara för att lösa och hantera eventuella problem som uppstår under drift och kopplar in relevanta parter vid behov Ansvara för gästnöjdhet och kompensation under skift Ansvara för öppnings- och stängningsrutiner följs om inte Restaurangchef är på plats Hantera telefon och bokningar samt säkerställa korrekta kassor och dagsavslut i frånvaro av Restaurangchef Rapportera avvikelser, genomföra utbildningar, ansvara för gästers välbefinnande, bestämma personalens raster och vid behov skicka hem personal om inte Restaurangchef är på plats Aktivt arbeta med utbildning och feedback av övrig personal. Önskad erfarenhet och egenskaper: Erfarenhet som skiftledare/områdesansvar i restaurang/bar och har god kassavana Arbetat som bartender och servis under flera år Flytande tal och skrift i svenska samt har goda kunskaper i engelska Naturlig ledare, problemlösare, relationsskapande och besitter starka projektledningsfärdigheter Utmärkta muntliga kommunikationsfärdigheter. Låter det här som något för dig? Tveka inte att söka tjänsten redan idag, intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta Jacob Aurell-Dahlberg, [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Vad erbjuder vi dig? Personlig utveckling Möjlig karriärstege Kollektivavtal Friskvårdsbidrag Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Minst 80% Arbetstider: Dag, Kväll och Helger Plats: Borlänge Om O’Learys O’Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ’s, band och artister. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.
Vi söker personal till hemstäd Just nu söker vi nya kollegor till vårt team i Borlänge med omnejd. Vi kallar oss Serviceassistenter, eftersom vårt uppdrag går ut på att hjälpa våra kunder att göra rent och fint hemma, så att de kan få tid över till att göra annat istället. Som Serviceassistent har du en viktig roll, både i vårt team och för våra kunder. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning och moppning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet. Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Flyttstäda Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig … som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi jobbar med en intern skola, HomeMaid Academy, för att alla våra medarbetare ska få utvecklas i sin yrkesroll och vi har flera olika karriärmöjligheter inom företaget. Många av våra kollegor har varit anställda hos oss länge och startade som Serviceassistenter för att därifrån gå vidare till roller som Teamledare, Områdesansvariga och Distriktschefer. Vi tror att vi är som bäst när vi jobbar tillsammans och bygger vår arbetsplats med visionen – bättre tillsammans. För att passa in i den här rollen hos oss vill vi att Du… Förstår och pratar grundläggande svenska Har körkort och tillgång till egen bil i tjänsten Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering:Borlänge med omnejd Anställning:50-75% med 6 månader provanställning Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.
Är du en serviceinriktad och noggrann person som vill arbeta hos oss i sommar? Vi på Svensk Fastighetsförmedling Borlänge söker en mäklarkoordinator för veckorna 26-33. För att du ska få en bra start kommer du att ha upplärning under två veckor i maj. OM ROLLEN Som mäklarassistent kommer du ha en av de viktigaste funktionerna i våra team där din främsta uppgift kommer vara att stötta mäklarna i försäljningsprocesserna och ge våra kunder service utöver det vanliga. Vi tror att du som person har en hög servicekänsla, arbetar proaktivt och självständigt med en genuin glädje för att möta nya människor! Arbetsuppgifterna kommer att innefatta svara i telefon, ringa våra kunder, boka tillträden, ta extravisningar åt mäklarna, göra visningsmaterial, boka besiktning och fotografering samt ansvara för marknadsföring lokalt med mera. Därför tror vi att du kommer trivas som bäst om du är en positiv, social person som gillar högt tempo, omväxlande arbete och att ta stort eget ansvar. OM DIG Som mäklarassistent är det viktigt att du är noggrann och har ett sinne för ordning. Du behöver inte tidigare ha erfarenhet av en liknande roll. Du behöver vara lösningsorienterad, noggrann, förstå vad bra service innebär och är duktig på att ha direktkontakt med våra kunder. Har körkort och tillgång till egen bil Är serviceinriktad och trivs i en social roll Har ett strukturerat arbetssätt och kan hantera administrativa uppgifter Kan arbeta samtliga veckor, 26-33 OM OSS Vi är marknadsledande i Leksand och i Gagnef och i båda bobutikerna är vi två mäklare och en assistent. Totalt är vi 23st medarbetare i Dalarna med lokala kontor i Avesta, Hedemora, Säter, Hedemora, Borlänge. Gagnef, Vansbro och Rättvik. I denna tjänst kommer du att utgå från kontoret i Leksand och Gagnef. OM SVENSK FASTIGHETSFÖRMEDLING Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi arbetar aktivt för att du ska trivas och utvecklas och vi flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Hos oss erbjuds du som medarbetare löpande utbildningar, unika verktyg och delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se KONTAKT Urval sker löpande. Har du frågor om rollen? Kontakta ansvarig TA-partner Vendela Ejdenwik på [email protected]. Välkommen in med din ansökan! Läs mer om oss här Svensk Fastighetsförmedling Instagram
Välj ett jobb för att visa detaljer