Undersköterska- Bli en av oss!
Attendo Sverige AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Välkommen till Attendo där du kan göra skillnad Attendo Tunagården är ett äldreboende med 80 trivsamma lägenheter i Tunaslätten som kommer stå klart efter sommaren 2025. Attendo har ingått ett avtal med Borlänge kommun. Attendo utför driften av Tunagården enligt avtal, Borlänge kommun är huvudman. Vi öppnar dörrarna till det nyrenoverade boendet den första September i år. Nu söker vi söker dig som drivs av att arbeta med människor och göra verklig skillnad för kunderna varje dag. Du har en förmåga att stärka och stödja kunderna i alla delar av vardagen. Som person är du noggrann och engagerad i kunderna och deras närstående. Du har lätt för att samarbeta, har ett pedagogiskt förhållningssätt och bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats. Beskrivning av tjänsten Det är meriterande om du har erfarenhet från omsorgsarbete i äldreomsorgen. demensvård samt delegering. Vi söker dig med undersköterskeutbildning och som har erfarenhet av omvårdnadsarbete. Undersköterskeutbildning om minst 1350p. Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska. Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift) God datorkunskap/datorvana Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för vård av äldre och kan se individens behov. Att ha en arbetsledande roll är stimulerande och du gillar att handleda dina kollegor i hälso- och sjukvårdsfrågor. Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag! Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, via samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-06-30 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

108 dagar sedan
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Jobba som Personlig Assistent i Borlänge i sommar!

Våra Assistansanvändare runt om i hela Sverige söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

115 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Jobba som bartender på Freaks Borlänge
JP Borlänge AB
Bartendrar

Är du vår nya stjärna i baren? Det viktigt för oss att hitta rätt person, med rätt attityd och som har den där magiska fingertoppskänslan. Vi letar efter någon som kan arbeta självständigt i baren men som också förstår vikten av teamkänslan i restaurangen i sin helhet. Vi behöver någon som inte bara levererar välsmakande drinkar utan också har förmågan ge vår gäster ett glatt och personligt bemötande. Som bartender på Freaks kommer din roll även att innefatta arbete som servitör. På Freaks är pulsen hög och vi gör våra drinkar från grunden med bra råvaror och med kvalitet. Du behöver vara stresstålig och tycka om att arbeta under tryck. Tidigare erfarenhet från bar eller restaurang är ett krav Du kommer få en utbildning av oss i vår meny och vi förväntar oss att du är lättlärd och har inställningen att du aldrig kan vara fulllärd! Vi kan erbjuda dig stora möjligheter att utvecklas som bartender ett nytt innovativt koncept en meny under ständig utveckling fantastiska kollegor! en riktigt rolig arbetsplats För att passa bra hos oss tror vi att du har tidigare erfarenhet från restaurangbranschen kan prestera i en miljö med högt tempo är snabb, noggrann och effektiv förstår vikten av att ge personlig service är bra på att säkerställa kvalitet sprider positiv energi omkring dig alltid gör ditt yttersta för att göra gästen nöjd uppskattar att våra drinkar tillagas efter recept Låter det som något för dig? Skynda dig att söka!

118 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Sommarens roligaste jobb? - Vi söker Hallvärd till Forsbergs i Borlänge

Visste du att varannan svensk kan tänka sig att semestra med husbil eller husvagn? Vår marknad har inte bara växt de senaste åren, vår kundgrupp har också breddats - och idag ser vi likväl pensionärer, småbarnsfamiljer eller inbitna golfare som våra kunder och under alla årstider. Vår bransch är i förändring och vi på Forsbergs Fritidscenter vill leda den utvecklingen. Är du redo att vara med? Vi söker en positiv och driven Hallvärd till vårt center i Borlänge! Tycker du om att arbeta med människor, är lösningsorienterad, drivs av ordning och reda samt att arbeta mot tydligt uppsatta mål? Då passar du in hos oss. Som Hallvärd på Forsbergs… … är du en viktig del i Forsbergs möte med kund. Du arbetar med försäljning, lagerhantering, inköp och sortimentsexponering gällande artiklar som berör tillbehörsavdelningen. Du ser till att kunderna blir behjälpta på bästa sätt och att våra kundytor ser trevliga, säljande och inbjudande ut. Då du arbetar både med interna kollegor samt externa kunder, förväntas du kunna kommunicera på ett bra sätt och vara handlingskraftig för att skapa effektiva processer och en förstklassig kundupplevelse. Du förväntas därtill ta eget ansvar i att säkerställa att du under arbetats gång ser till att hela tiden lära dig så att du har rätt kunskap och de verktyg du behöver för att representera Forsbergs på bästa sätt och bidra till att uppnå företagets mål. Det finns väldigt många tillbehör och reservdelar till en husvagn/husbil och du blir aldrig fullärd! Du ingår i Eftermarknadsavdelningen och rapporterar till Regional Försäljningschef. På plats i Borlänge har du både Fordsonstekniker och ett gäng Säljare som närmsta kollegor och ni samarbetar över avdelningarna Eftermarknad och Försäljning för att få till en så sömlös och smidig kundresa som möjligt. Utöver kollegorna på centret i Borlänge får du ett stort gäng duktiga kollegor på våra andra 6 center samt huvudkontoret. Vi söker dig som... ... är nyfiken, handlingskraftig och serviceminded. Du är inte rädd för att ha flera bollar i luften samtidigt och du ser det som en självklarhet att hjälpa våra kunder och dina kollegor på bästa möjliga sätt med ett leende på läpparna och en positiv attityd, oavsett om det handlar om en reklamation, ta betalt i kassan, ett råd kring en liten reservdel eller ett större inköp av ett nytt tält. Du är noggrann och organiserad, tycker om att lära dig nya saker och söker ständiga förbättringar och effektiviseringar i vardagen. Ett affärsmässigt tänk och förmågan att se vad som behöver göras och hjälpa till där det behövs kommer naturligt för dig. Praktisk information om tjänsten: Tjänsten som Hallvärd är en säsongsanställning för att täcka upp bemanningen under vår högsäsong. Arbetstiden är förlagd dagtid samt helg och anställningen sträcker sig mellan 1 april - 31 oktober 2025 enligt nedan tjänstgöringsgrad: 1/4-20/6 Helger och eventuellt några vardagar 21/6-15/8 100% 16/8-31/10 Helger och eventuellt några vardagar Då tjänsten ska täcka upp bemanningsbehovet när vi har som mest att göra och under semesterperiod förväntas du kunna arbeta 100% under hela perioden 21/6-15/8, då vi inte kommer kunna bevilja någon längre ledighet under denna period. Låter det som ett jobb för dig? Vi arbetar med löpande urval, sök därför redan idag! För frågor om tjänsten, kontakta Jörgen Sjuls, på [email protected] Varför Forsbergs Fritidscenter? På Forsbergs lever vi våra gemensamma värderingar; Nytänkande, Omtänksamma, Drivande och Enkla. Vi hjälper varandra och våra kunder, och vi ser att det är tillsammans som vi kan bli snabbare, starkare och bättre. Vi strävar efter att vara lite bättre idag än vad vi var igår och vet att en god idé är en god idé oavsett vem som levererar den. Vi har ett bra kollektivavtal, ett schysst förmånspaket och titt som tätt bjuds det på olika personalevenemang. Forsbergs Fritidscenter är Sveriges största importör och återförsäljare av husbilar och husvagnar. Vi har en bred produktportfölj med starka varumärken som Hobby, Frankia, Niesmann Bischoff, Polar, Pilote, Sunlight och Concorde. Vi har funnits i 30 år och finns idag på sju orter i landet. Totalt är vi strax under 100 anställda och stolt del av KVD-koncernen. Läs gärna mer om oss på www.forsbergsfritidscenter.se Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan". Ansökningar per e-post kan vi tyvärr inte beakta. I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag. Urvalsarbetet kan kompletteras med personlighets- och logiktester. Som ett kvalitativt led i vårt sedvanliga rekryteringsarbete genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll samt ett drogtest innan eventuellt avtal om anställning träffas, detta för att öka kännedomen om våra framtida medarbetare, trygga arbetsmiljön för våra medarbetare och möta regelkrav.

120 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Teamledare till HomeMaid i Borlänge
Homemaid AB (Publ)
Städledare och husfruar

Är du Teamledaren som gör oss Bättre tillsammans? En grupp som samarbetar mot gemensamma mål: det är väl ett team? Javisst. Men våra team är så mycket mer. Med våra Teamledare i ryggen delar vi kunskap med varandra och sprider arbetsglädje. Vi stöttar varandras utveckling, både som människor och yrkespersoner. Vi visar uppskattning genom beröm och konstruktiva samtal om hur vi kan bli bättre tillsammans. För "Bättre tillsammans" är visionen som präglar allt vi gör inom HomeMaid. Kunskap och karriär, arbetsvillkor och ledarskap, servicekänsla och kvalitet — allt blir bättre när vi gör det tillsammans. Din roll: Teamets coach och kundens trygghet Som arbetande Teamledare i Borlänge med omnejd har du en viktig roll. Du är ansiktet utåt och en coachande ledare som stöttar, utbildar och vägleder våra Serviceassistenter. Samtidigt arbetar du själv operativt med städning och kvalitetsuppföljning, vilket gör att du alltid har en nära förståelse för ditt teams vardag. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Coacha, stötta och utbilda Serviceassistenter Säkerställa och följa upp kvaliteten på utförda tjänster Planera och fördela arbetet inom teamet Utföra operativa arbetsuppgifter inom städning Viss administration kopplad till personal och kunduppdrag Arbetet sker både självständigt och i nära samarbete med dina kollegor och kunder. Är du vår nästa Teamledare? För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du: Är en tydlig, noggrann och lösningsorienterad ledare Har en pedagogisk och coachande inställning Är ansvarsfull och trivs med att arbeta självständigt Är engagerad, positiv och serviceinriktad Har tidigare erfarenhet av städning Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Har B-körkort och tillgång till egen bil att använda i tjänst Om tjänsten Anställningsform: Tillsvidareanställning, 100% (6 månaders provanställning) Arbetstider: Måndag-fredag, dagtid (vissa helger kan förekomma) Placering: Borlänge med omnejd Det bästa med jobbet (enligt våra Teamledare): "Arbetskamraterna! Vi har kul på jobbet, man lär sig massor och får möta så många fantastiska människor." Ansökan Tillträde: Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansök senast: 2025-03-31 Varmt välkommen med din ansökan! Om HomeMaid Sedan 1997 har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare och mer trivsam vardag genom hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Idén om att göra vardagen lättare för våra kunder visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Idag finns HomeMaid från Skåne i söder till Sundsvall i norr, med huvudkontor i Halmstad. Bolaget är börsnoterat sedan 2005 och som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågor om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och arbetar tillsammans med ca 1000 medarbetare för en värderingsstyrd arbetsplats där vi blir Bättre tillsammans. Läs mer på homemaid.se.

120 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Sommaranställning hos HomeMaid i Borlänge

Vi söker personal till hemstäd Just nu söker vi nya sommarkollegor för vårt team i Borlänge. Vi kallar oss Serviceassistenter, eftersom vårt uppdrag går ut på att hjälpa våra kunder att göra rent och fint hemma, så att de kan få tid över till att göra annat istället. Som Serviceassistent har du en viktig roll, både i vårt team och för våra kunder. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning och moppning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet. Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Putsa fönster Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig … som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi jobbar med en intern skola, HomeMaid Academy, för att alla våra medarbetare ska få utvecklas i sin yrkesroll och vi har flera olika karriärmöjligheter inom företaget. Många av våra kollegor har varit anställda hos oss länge och startade som Serviceassistenter för att därifrån gå vidare till roller som Teamledare, Områdesansvariga och Distriktschefer. Vi tror att vi är som bäst när vi jobbar tillsammans och bygger vår arbetsplats med visionen – bättre tillsammans. För att passa in i den här rollen hos oss vill vi att Du… Förstår och pratar svenska Har körkort och tillgång till egen bil Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering:Borlänge med omnejd Anställning:Timanställning Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

120 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Serviceassistent i Borlänge

Vi söker personal till hemstäd Just nu söker vi nya kollegor till vårt team i Borlänge. Vi kallar oss Serviceassistenter, eftersom vårt uppdrag går ut på att hjälpa våra kunder att göra rent och fint hemma, så att de kan få tid över till att göra annat istället. Som Serviceassistent har du en viktig roll, både i vårt team och för våra kunder. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning och moppning. Du jobbar i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet. Som serviceassistent jobbar du i privata hem med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig … som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi jobbar med en intern skola, HomeMaid Academy, för att alla våra medarbetare ska få utvecklas i sin yrkesroll och vi har flera olika karriärmöjligheter inom företaget. Många av våra kollegor har varit anställda hos oss länge och startade som Serviceassistenter för att därifrån gå vidare till roller som Teamledare, Områdesansvariga och Distriktschefer. Vi tror att vi är som bäst när vi jobbar tillsammans och bygger vår arbetsplats med visionen – bättre tillsammans. För att passa in i den här rollen hos oss vill vi att du… Förstår och pratar svenska Har körkort och tillgång till egen bil Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering:Borlänge med omnejd Anställning:50-75% med 6 månader provanställning Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

120 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Team Manager
Instabee Group AB
Arbetsledare inom lager och terminal

Om Instabee I slutet av 2022 grundades Instabee efter kombinationen av Budbee, Instabox och Porterbuddy. Instabee erbjuder miljontals konsumenter över hela Europa med smidiga leveranser och är på väg att bli den ledande partnern till den europeiska e-handelsmarknaden. Alltid med kunden i fokus. På Instabee är du välkommen precis som du är, så länge du drivs av att ständigt utmana marknaden tillsammans med oss. Vi letar nu efter en Team Manager till vår terminal i Borlänge. Om rollen I rollen som Team Manager i Borlänge kommer ditt fokus att vara på våra medarbetare som varje dag arbetar för att sortera och leverera våra paket. Du kommer att ha personalansvar som bland annat innebär uppföljning av KPI:er och medarbetarnas kompetensutveckling. Rollen är både operativ och strategisk för att driften av terminalen ska fungera optimalt. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: Personalansvar samt kompetensutveckling och medarbetarsamtal. Schemaläggning och bemanningsplanering. Säkerställa så att verksamheten fortskrider utan hinder genom att noggrant se till så att gods kommer in och ut ur terminalen enligt tidtabell. Kontinuerligt följa upp, utvärdera och förbättra processer och kvalitet. Stöd till övriga funktioner som verksamheten kräver. Om dig som söker Vi tror att du som Team Manager är en naturlig problemlösare som sporras av utmaningar och har förmågan att motivera teamet omkring dig och är ett föredöme för både övriga ledare och medarbetare. Som person är du uthållig och har en nyfikenhet på att lära dig nya saker. Du är även en god kommunikatör med förmåga att ta beslut och skapa klarhet och struktur i en snabbrörlig organisation. Tidigare erfarenhet av ledande roll med personalansvar. Du har förståelse för att plötsliga avvikelser i arbetet kan förekomma, därför lägger vi stort värde vid flexibilitet och en förmåga att prioritera och prestera i en snabbrörlig miljö. Tidigare erfarenhet av schemaläggning samt att arbeta enligt KPI:er. Flytande i svenska och engelska, både muntligt och i skrift. B-Körkort. Övrigt Denna rekryteringsprocess består av personlighets- och logiktest via Alva Labs samt bakgrundskontroll via Verifiera för granskning av tidigare offentliga kriminalregister. Resultatet är offentlig information som hanteras konfidentiellt. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser på Instabee i Sverige.

126 dagar sedan
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Regional Operationschef för region mitt!
Isolerab AB
Driftchefer inom bygg, anläggning och gruva

Isolerab växer och söker nu en driven Regional Operationschef för region mitt! Isolerab är en ledande helhetsleverantör inom isolering, ventilation och mögelbehandling. Vår affärsidé är att erbjuda friskare inomhusklimat och lägre energikostnader till våra kunder och vi har verkligen lyckats. Med flera tusen nöjda kunder i Dalarna, Gästrikland, Västmanland, Uppsala, Örebro, samt både Södra och Norra Stockholm är vi stolta över våra första 14 år. Vi har haft en snabb tillväxt och ser fram emot en fortsatt positiv utveckling på både befintliga och framtida marknader. Om tjänsten: Vi söker vi nu en engagerad och erfaren Regional Operationschef. I denna nyckelroll kommer du att vara ansvarig för att leda och utveckla våra installationsavdelningar i region mitt. Du är ytterst ansvarig för all installation, kundhantering & fakturering som sker i dina 4 lokala kontor. Du ansvarar för att leda & följa upp företagets uppsatta faktureringsmål, nyckeltal och värdegrund. Du är personalansvarig & därmed säkerställer du medarbetarnas trivsel & arbetsmiljö genom ett systematiskt arbetsmiljöarbete. Du ansvarar för processen on-off- re-boarding av dina medarbetare. Vi erbjuder dig: Kontinuerlig utbildning inom ledarskap och personlig utveckling. Stor utvecklingspotential inom vårt växande företag Förmånsbil Kollektivavtal Roliga event och motiverande tävlingar Friskvårdsbidrag Vem söker vi? Vi söker en person med erfarenhet av att leda och driva team. Vi ser gärna att du har erfarenhet från en liknande bransch. Som person är du en naturlig ledare med goda kommunikativa egenskaper och besitter förmågan att skapa resultat genom andra Du tycker om att se andra lyckas/ växa i sin roll och teamets resultat och mående är viktigt för dig. Du har en positiv inställning, är lyhörd & ser utmaningar som något positivt där du använder ditt driv till att vilja lösa dem. Vi ser att du är kommunikativ, målmedveten och har en god förmåga att strukturera och organisera ditt arbete. Du har förmågan att bygga långsiktiga relationer och motivera dina team till att uppnå sina mål. Vi söker dig som trivs med att jobba i ett högt tempo där dagen inte alltid blir som man planerat. Du har en strävan efter att få utvecklas och ta ansvar och ser dig som en del av Isolerabs ansikte utåt. Kriterier: Mångårig erfarenhet av ledande befattning inom byggbranschen Erfarenhet av ekonomisk analysering Starka ledarskapsförmågor och erfarenhet av coaching och personalutveckling B-körkort (obligatoriskt) Flytande svenska i tal och skrift Merit om du har erfarenhet & förståelse av B2C direktförsäljning eller B2B-försäljning Goda kunskaper av rekrytering Utbildning i ledarskap Goda kunskaper i Officepaketet Urval och intervjuer för tjänsten sker löpande, så ansök redan idag för din chans att bli en del av vår framgångsrika organisation! Hos oss ansöker du snabbt och enkelt via mobil eller dator. Vi ser fram emot att höra från dig!

127 dagar sedan
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Arbetsterapeut till Attendo Tunagården
Attendo Sverige AB
Arbetsterapeuter

Är du arbetsterapeut med ett intresse för äldreomsorgen och som helhjärtat vill ge trygghet och omsorg till de som behöver stöd i vardagen? Då har du kommit rätt! Vi på Attendo, söker nu en arbetsterapeut till vår verksamhet Tunagården i Borlänge. Attendo Tunagården är ett äldreboende med 80 trivsamma lägenheter i Tunaslätten som kommer stå klart efter sommaren 2025. Attendo har ingått ett avtal med Borlänge kommun. Attendo utför driften av Tunagården enligt avtal, Borlänge kommun är huvudman. Vi öppnar dörrarna till det nyrenoverade boendet den första September i år och söker nu efter dig som kommer att bli arbetsterapeut och en del av ledningsgruppen på Tunagården. Om rollen I din roll som arbetsterapeut på Attendo Tunagården ansvarar du för utprovning av hjälpmedel, gör förflyttning- och fallriskbedömningar, utbildar samt handleder omvårdnadspersonalen. En fördel är om du är utbildad handledare i förflyttningsteknik. Extra meriterande om du har vårdhund, samt erfarenhet av att dokumentera i Lifecare. Förutom att du är legitimerad arbetsterapeut är det även en extra merit om du har några års erfarenhet av att arbeta på äldreboende. Flexibilitet och god samarbetsförmåga är personliga egenskaper som värderas högt. Rollen kan också innebära andra arbetsuppgifter exempelvis att planera och genomföra aktiviteter på boendet. Vi erbjuder dig ett omväxlande och självständigt arbete i ett företag som eftersträvar hög kvalité. Som arbetsterapeut inom Attendo är du betydelsefull och din kompetens värdesätts högt. Arbetet är självständigt samtidigt som du har tillgång till många kompetenta kollegor i våra rehab nätverk. Du är en del av laget som arbetar för att stärka individen. Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, i samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-04-30 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Sammanfattning Roll: Arbetsterapeut Anställningsform: Tillsvidare Tjänstgöringsgrad: Heltid Arbetstid: Dagtid Tillträde: Enligt överenskommelse, önskvärt 2024-07-01 Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

129 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025