Erfaren socialsekreterare till Mottag Vuxen

Vill du ha meningsfulla arbetsuppgifter som gör skillnad i människors liv? Välkommen till kommunen som är långt ifrån lagom! Botkyrka kommun är den sjätte största kommunen i Stockholms län och består av kommundelarna Alby, Fittja, Hallunda, Norsborg, Tullinge, Tumba, Vårsta och Grödinge. Botkyrka kommun har cirka 95 000 invånare och drygt 6 400 medarbetare. Socialförvaltningen ger stöd till Botkyrkaborna och ansvarar för myndighetsutövning, i första hand enligt socialtjänstlagen. Stödet är både för individ och närstående. Socialförvaltningen har ett särskilt ansvar för barn, unga och vuxna i behov av stöd enligt sociallagstiftningen. Vi är ungefär 500 medarbetare som med styrkebaserade arbetssätt ger stöd till Botkyrkaborna på ett jämlikt, rättvist och tryggt sätt. Beskrivning Vill du vara ansiktet utåt för socialtjänsten i Botkyrka? Vill du vara den första våra medborgare möter när de kontaktar oss? Ta iså fall chansen att söka till oss på Mottag vuxen! På Mottag Vuxen är du den första personen som medborgare 18 år och äldre möter vid behov av stöd vid missbruk eller psykisk ohälsa och/eller ansökan om ekonomiskt bistånd. På enheten arbetar ett sammansvetsat och energiskt team där en dag aldrig är lik den andra! Teamet består av 16 socialsekreterare, tre 1:e socialsekreterare, 3 administratörer samt två enhetschefer. Vår arbetsplats ligger ett stenkast bort från pendeltågsstationen Tumba, och lika nära Tumba C där du hittar ett urval av restauranger, butiker och mataffärer. Tjänsten och arbetsuppgifterna I Botkyrka kommun är det sociala arbetet av stor betydelse, och klientkontakt utgör en betydande del av dina arbetsuppgifter. Vi lägger stor vikt vid att säkerställa rättssäker handläggning, vilket innebär att du ansvarar för att utreda och fatta beslut om försörjningsstöd i enlighet med gällande lagstiftning. Vi prioriterar att stärka relationerna och främja samarbete med våra kollegor, både inom och utanför vår organisation.  I rollen som socialsekreterare är du myndighetsutövare, det innebär att du har befogenhet och ansvar att fatta beslut baserat på gällande lagstiftning och riktlinjer. Du agerar som en representant för kommunen och har mandat att utreda, bedöma och fatta beslut om försörjningsstöd utifrån klientens behov, förmåga samt förutsättningar. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig arbete i en arbetsgrupp med mycket humor och engagemang för våra medborgare! Teamkänslan är stark och vi hjälper varandra i alla lägen. Efter arbetstid finns möjlighet att fortsätta umgås för de som vill, trivselgruppen anordnar roliga aktiviteter med jämna mellanrum! Hos oss startar din anställning med en introduktion där en dedikerad introduktionsansvarig socialsekreterare ser till så att du hamnar on-board. Här hittar du en trevlig och engagerad arbetsgrupp med nära ledarskap och ett stort kollegialt stöd och samarbete både i klientarbetet och i det självständiga arbetet. En gång i månaden får du individuell coachning av förste socialsekreterare i dina ärenden, ett tillfälle som våra socialsekreterare uppskattar! Vi erbjuder metodstöd och extern handledning. Vi ger också möjlighet till distansarbete, vilket gör att du får möjlighet att kombinera arbets- och privatlivet! Du som söker till oss Vi söker dig som har socionomexamen eller likvärdig högskoleutbildning med kompletterande socialrätt och kurser i socialt arbete ingår. Vi vill att du har praktisk arbetslivserfarenhet med myndighetsutövning av ekonomiskt bistånd, med fördel i en mottagningsfunktion. Du behärskar svenska i tal och skrift obehindrat då arbetet innehåller dokumentation, administration och personliga möten. Du ska vara väl bekant med aktuell lagstiftning såsom socialtjänstlagen och förvaltningslagen. Som person har du en utpräglad ansvarskänsla, ett noggrant och strukturerat arbetssätt och god dokumentationsförmåga. Du kan hantera utmanande situationer och vara pedagogisk och ge ett gott bemötande till våra medborgare, även under pressande omständigheter. Vidare förmedlar du på ett empatiskt och tydligt sätt vad socialförvaltningen kan göra och inte kan göra för den enskilde medborgaren. Det är viktigt att du är lojal med enhetens åtaganden och kan hantera stress på ett konstruktivt sätt. Stor vikt kommer läggas på personlig lämplighet. För tjänster på Socialförvaltningen i Botkyrka kommun kommer du som blivande medarbetare att genomgå en bakgrundskontroll. Läs mer om bakgrundskontroller här: https://www.botkyrka.se/bakgrundskontroll

29 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Medicinsk fotterapeut/fotvårdare

Medicinsk Fotterapeut 1 plats. Vi söker medicinsk fotterapeut som vill arbeta ute hos kund/ vård- och omsorgsboende i Botkyrka kommun. Ett bra komplement till sin egna verksamhet/ klinik, då man oftast inte har fullbokat 5 dagar/ vecka. Du ska tycka om att arbeta med gamla som unga människor, vara serviceinriktad, social, noggrann, flexibel och lojal. Vänligen kontakta oss via mail, [email protected]. Vänligen maila och berätta lite kort om dig själv. Ring gärna vid frågor.

29 april 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Lastbilschaufför till AT Åkeri (Sommarvikariat Juni till Augusti)

AT Åkeri grundades år 2019 och har sedan dess arbetat med distribution i Storstockholmsområdet.Genom att erbjuda våra kundersnabb service och hög-kvalité ochleveransprecision har vi etablerat oss som en pålitlig partner för stora aktörer inom branschen. Företaget har vuxit fint de senaste åren men visträvar också efter att utvecklas i en sund takt där viinvolverar alla anställda i företagets tillväxt och framgång. Företaget växer och vi söker vi en Distributionsförare för ett sommarvikariat från första Juni till sista Augusti med chans till förlängning. Du kommer vara en av 17 chaufförer i företaget och kommer arbeta direkt mot VD. Vi erbjuder dig en stabil arbetsplats med schyssta värderingar där vi tar hand om varandra. Som Distributionsförare kommer du bland annat: Med handledning från vår lastsamordnare, lasta bilen med palldragare. Köra olika typer av gods framförallt på EU pall, kartonger och ADR- klassat material kan förekomma. Du harmellan 15-20 stopp under en typisk arbetsdag och levererar till framförallt företagskunder men också vissa privatkunder. Använda en handdator för att hantera och dokumentera leveranser. Arbeta i samklang med den interna trafikledningen för att effektivt hantera rutten och tidsplanen. Önskad profil: C körkort YKB Tidigare arbetslivserfarenhet av att arbeta med distribution Svenska eller engelska (kommunicera med trafikledning och kund) Vi söker dig som: Noggrann ochPunktlig; eftersom vi är stolta över vår fantastiska leveransprecision. Serviceminded och Trevlig; eftersom du kommer vara ansiktet utåt för företaget. Meriterande om du: Har ADR- certifikat Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: Måndag till fredag7-16. Menarbetstiderna varierar beroende på din effektivitet och arbetsbördan för dagen.När du är klar med din rutt lämnar du bilen i Länna och avsluta dagen vilket betyder att du ibland slutar tidigare. Anställningsform: Heltid,sommarvikariat. Från första Juni till sista Augusti med chans till förlängning. Rekryteringengörs i samarbete med Tillväxt Botkyrka.Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan.

29 april 2024
Sista ansökan:
16 oktober 2024
Erfarna och blivande säljare sökes i Tumba

Att ha jobbat med försäljning har alltid varit en bra språngbräda i karriären, oavsett vad du har för planer för framtiden. Givetvis ser vi ett stort värde i alla som stannar och gör livslång karriär i vårt företag, men flera chefer och ledare i andra branscher har fått sina jobb tack vare den meriterande säljutbildningen de fått hos oss. Vi erbjuder Dig: En grundlig säljutbildning Förbokade kundbesök av vår bokningsavdelning Anpassat flexibelt arbetsschema Löpande vidareutbildning Feedback och stimulans Motiverande tävlingar och företagsresor (Vi ser gärna att ditt pass är uppdaterat, då vi ofta åker till varmare platser!) Goda möjligheter att avancera inom företaget Teambuilding och Kick-offer Du kommer att marknadsföra multimaskinen Clear Sky, ett av världens mest hälsosamma och miljövänliga luftreningssystem. Man kan även skura golv, putsa fönster, kemtvätta helt utan kemikalier, mm. Gå gärna in på vår hemsida och läs mer. Du har körkort & tillgång till egen bil. Villkor, lön och förmåner Inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. Därför har säljarna hos Bright Nature AB: * Heltidslön på 24 500 kr i månaden * En av marknadens högsta provisioner ovanpå grundlönen * Trygghetsförsäkring * Tjänstegrupplivförsäkring * Provanställning i 6 månader som övergår i en tillsvidareanställning om inget annat överenskommes Ett par röster om jobbet ”Vi får mycket stöd och tips på hur vi kan förbättra oss. Man har daglig kontakt med säljcoach/gruppledare som checkar in och kollar läget om man behöver hjälp med något, vilket gör att man känner sig sedd.” – Angelica, 30 år ”Jag var själv nöjd kund till företaget i flera år innan jag sökte jobbet och har nu jobbat här i över 10 år. Jag gör bara nån demo per dag och har anpassat schemat för att hinna med min yoga och övriga fritidsintressen.” – Pernilla, 67 år Om Clear Sky Clear Sky tillverkas och monteras helt för hand på sin egen fabrik i Tyskland. Clear Sky har en mängd olika funktioner och användningsområden. Den är i grunden en portabel luftrenare med många olika användningsområden. Den kan bl.a. rekonditionera bilen invändigt, rengöra mattor, tvätta fönster, m.m utan kemikalier. I samtliga moment renar den samtidigt luften upp till 99,9996%. Produkten är 100 % återvinningsbar och är mycket energisnål, en kvalitetsprodukt med en av marknadens bästa garantier. Den har funnits på marknaden i över 20 år och säljs idag i 49 länder över hela världen med drygt 10 000 medarbetare och en årlig omsättning på ca 7,5 miljarder kr. Välkommen in med din ansökan redan idag! Sökord Säljare, flexibelt schema, grundlön, hög provision, tävlingar, miljövänligt

29 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
Produktionschef

Hållbar textilservice för kunder med höga krav på service, kvalitet och hygien. Med Textilia blir våra kunders vardag enklare. Vi ser till att de alltid har rena och hela textilier av hög kvalitet – på rätt ställe, i rätt mängd, i rätt tid. Men vi nöjer oss inte där. Genom engagemang, transparens och innovation strävar vi alltid efter att hitta den allra bästa lösningen för varje enskild kund. Framför allt strävar vi efter att tillsammans med våra kunder hitta de mest hållbara lösningarna. Vi kan inte längre kompromissa med klimatet – att skapa en renare morgondag är vår mission och vårt allra viktigaste uppdrag. Idag är vi 950 medarbetare runt om i Sverige. Textilia är dessutom en del av den danska koncernen, så totalt sysselsätter vi närmare 2200 personer. Tack vare vår gemensamma värdegrund utvecklas vi tillsammans och strävar alla mot samma mål. Vi vill att våra medarbetare ska känna sig stolta över att arbeta på Textilia. Därför är engagemang, nytänkande, och affärsfokus ord som är otroligt viktiga för oss, både som leverantör och som arbetsgivare. Rollen I rollen som produktionschef ingår att, tillsammans med platschef och lokal ledningsgrupp, definiera mål och strategier för produktionsutvecklingen samt att säkerställa att budgeterade mål uppnås. Som produktionschef leder, motiverar och förvaltar du vår produktionsorganisation i alla avseenden. Du utvecklar och driver förändringsarbete samt integrerar företagets övergripande planer och aktiviteter. Du ansvarar vidare för att organisationen når och överträffar sina övergripande mål. Dina fokusområden innefattar: - Övergripande ledning av produktion, personal och samarbete med andra funktioner - Förbättringsarbete kring säkerhet, kvalitet och produktivitet - Att säkerställa att arbetet bedrivs på ett kostnadseffektivt sätt - Motivera och utveckla personalen för att tillsammans nå företagets mål - Rapportering och uppföljning av nyckeltal - Arbetsmiljöfrågor och SBA - Samarbete med branschorganisationer - Samarbete med hyresvärden gällande bygg- och anläggningsunderhåll   Din profil Som person är du engagerad, har en övertygande personlighet och arbetar med ett tydligt ledarskap. Du är även en lyhörd ledare som vet hur man inspirerar sina medarbetare att nyttja sin fulla potential. Du har god samarbetsförmåga och är van att arbeta mot gemensamma mål. Då Textilia agerar i en föränderlig värld ser vi att du är en trygg beslutsfattare även då alla detaljer inte finns på plats, samt att du agerar lösningsorienterat. Du är en målinriktad, självgående och gillar mixen av operativa och strategiska arbetsuppgifter. Du har hög förmåga att driva och utveckla processerna inom ditt ansvarsområde. Vi tror att du som söker har erfarenhet av att driva förbättringsprojekt samt har erfarenhet från processindustrin inom produktion, teknik eller logistik. Du drivs av produktionsutveckling och får energi av att vara ute på golvet. Du behärskar svenska och engelska väl i både tal och skrift. Tar du tidigare erfarenhet av Lean och projektledning är det meriterande.    Vi ser gärna att du - Erfarenhet från teamleader/arbetsledare/produktionsledare inom produktion - Är analytisk, strukturerad och lösningsorienterad - Är energisk och självständig - Har god kommunikationsförmåga i tal och skrift - Har erfarenhet utav personalansvar och rekrytering VI STÅR FÖR ETT ÖPPET OCH MÅNGKULTURELLT SAMHÄLLE På Textilia är vi stolta över många saker. Men vi är extra stolta över att vara en mångkulturell arbetsplats. Vi ser dagligen hur mångfald bidrar till en positiv utveckling - för individen, för Textilia som företag och för ett hållbart och öppet samhälle med plats för alla. Välkommen in i värmen.

29 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Erfarna dryckeschaufförer/distributionschaufförer till Tumba sökes!

Vi letar nu efter en erfaren lastbilschaufför med C-behörighet som inte bara är mästare på vägen, utan också delar vår strävan efter kvalitet och kundnöjdhet. Vi söker fleraC-chaufförer tillettdryckesföretag på södra sidan av Stockholm!På denna arbetsplats är kvalité och service av högsta vikt. Det är viktigt att ta väl hand om fordonet du ska köra, men även godset du levererar. Dessutom är det viktigt att du är en person som tycker om att röra på sig mycket.Tunga lyft förekommer därav söker vi dig som är i god fysisk form. ArbetsuppgifterArbetstiderna kan komma att variera, men vanligast är dagtid med start mellan 05:30-06:00 och man arbetar 8h om dagen, måndag till fredag. I rollen utgår du från vår kundsterminal i Tumba och levererar dryck till olika kunder, samt säkerställer att leveransen sker på ett effektivt och säkert sätt inom angiven tid.Du kommer att leverera drycker till olika pubar och restauranger, vilket innebär att du kommer att köra en del i Stockholms innerstad men även i Stockholms närområde.Arbetstiderna kan komma att variera, men vanligast är dagtid med start mellan 05:30-06:00 och man arbetar 8h om dagen, måndag till fredag. Krav: Svenskt C-körkort YKB och färdskrivarkort Tidigare erfarenhet av distribution Vana av handdator God förståelse i svenska språket Truckkort ADR 1.3 God lokalkännedom Meriterande: Tillgång till egen bil Tidigare erfarenhet avdryckesdistribution Egenskaper Vi konsultchefer på Rekryteringsgruppen brinner för att ständigt visa stort personligt engagemang till våra anställda och kunder och det engagemanget hoppas vi förmedlas vidare till dig som är ute på vägarna och arbetar. Vi ser därför att du som söker jobbet är just det - personligt engagerad och därmed har en positiv inställning, är nyfiken, flexibel och har en genuin vilja att göra ett bra jobb! Känner du igen dig och är redo att ta på dig olika arbetsuppgifter och utmaningar? Då kan det här jobbet vara rätt för dig. Vi som anställer dig tror på dig och det vill vi att du också gör! Kvalifikationer Vi söker dig som har tidigare erfarenhet avdistribution och dig som har levererat alkohol tidigare.Du är självgående, flexibel med tider och platser, ansvarstagande och har förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsmiljöer och arbetsuppgifter. Vad kan Rekryteringsgruppen erbjuda dig som anställd? Vi tar hand om dig som anställd och erbjuder alla våra medarbetare trygga anställningsförhållanden med marknadsmässiga löner, tjänstepension, semester- och övertidsersättning samt försäkringar enligt kollektivavtal. Som konsult har du även förmånen att ha en dedikerad konsultchef som är tillgänglig för dig under hela din anställningstid. Konsultchefens huvudsakliga ansvar är att matcha dig med lämpliga kunduppdrag och skapa en miljö där du känner dig bekväm och motiverad i ditt arbete. Tillträde: Omgående.Lön: Fast enligt avtal Arbetstider: Arbetsdagar: Måndag till fredag Arbetstid: Kl. 06:00-15:00 Plats: Tumba Låter detta som något för dig? Ansök redan idag! Skicka din ansökan via Teamtailor "Sökord: Arbetare, ambulerande, distribution, drickeschaufför, lediga jobb, lastbilschaufför, c-chaufför, Botkyrka, Tumba, Sotckholm." Om Rekryteringsgruppen Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom fyra olika affärsområden, transport, lager/industri och kontor. Vårt kontor är beläget i Stockholm. Vi tillsätter en stor variation av tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller högsta servicenivå och att vi alltid sätter kunden i fokus.Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag.Läs mer om oss på www.rekryteringsgruppen.com

29 april 2024
Sista ansökan:
16 oktober 2024
JENSEN förskola Kvarnsjön söker barnskötare

JENSEN förskola Kvarnsjön har en egen gård och direkt närhet till naturen. I nybyggda, skräddarsydda lokaler erbjuder vi plats för 160 barn och lägger grunden för barnens livslånga lärande. Vi på JENSEN förskola Kvarnsjön vill förmedla att kunskap är både viktigt och roligt genom att skapa intresse, nyfikenhet och engagemang hos barnen inom olika områden. Genom lek, upplevelser, fakta och glädje lär barnen och våra engagerade pedagoger tillsammans. Nu söker vi en engagerad barnskötare som vill bli en del av vårt härliga gäng. Träning för verkligheten och bildning som mål är den röda tråden i hur vi utbildar våra elever/barn. Vår företagskultur präglas av höga ambitioner, professionalitet, hälsoprofil och även en uttalad dresscode. Vi har en positiv teamkänsla där alla medarbetare bidrar i att ta ansvar för helheten. På vår senaste nationella medarbetarenkät rekommenderar hela 93% JENSEN som arbetsplats! Bildningsresan börjar här  På JENSEN förskola står barnens kunskap, hälsa och trivsel i centrum och vår ambition är att barnens bildningsresa börjar hos oss. Trygghet & självkänsla är grunden för hur vi arbetar med alla barn och vår egen utbildningsmodell med minilektioner sätter barnens kunskaper i fokus. Vi arbetar med en uttalad hälsoprofil och rikligt med utepedagogik –  för barnens välmående. Vi är mycket stolta över att 96% av våra tusentals föräldrar under de senaste fem åren har rekommenderat JENSEN förskola i regelbundna enkäter.  Vi erbjuder dig Hos oss får du ett tydligt och närvarande ledarskap, två timmars reflektionstid varje vecka samt möjlighet till extra lediga dagar från 40 års ålder - allt för att ge dig så goda förutsättningar som möjligt i ditt arbete. Du får även arbetskläder. Kvalifikationer Vi ser gärna att du är utbildad barnskötare eller har erfarenhet av pedagogiskt arbete. Vi söker dig som trivs med att jobba i team och ger energi till både barn, vårdnadshavare och kollegor för att skapa en positiv arbetsmiljö för alla. Kunskaper inom idrott, konst, musik eller hantverk är meriterande. Vi lägger stor vikt vid att alla pedagoger bidrar till barnens språkutveckling, därför är mycket goda kunskaper i svenska språket ett krav i såväl tal som skrift. Eftersom vi har en tydlig hälsoprofil är du troligtvis inne på samma spår. Anställningsform Tjänsten är en tillsvidareanställning på 75%. Start enligt överenskommelse. Placering på JENSEN förskola Kvarnsjön. För den här tjänsten tillämpar vi 6 månader provanställning Din ansökan Du ansöker genom att registrera din profil och bifoga ett personligt brev och CV i vårt rekryteringssystem. Vi tar enbart emot ansökningar via webben, ansökningar som kommer in på annat sätt behandlas inte. Skicka gärna din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Mer information om vår rekryteringsprocess hittar du på vår hemsida under lediga jobb. Första steget i vår rekryteringsprocess är att genomföra två arbetspsykologiska tester (Mint och Matrigma). Testlänkar skickas på mail direkt efter inskickad ansökan och du får återkoppling på testerna direkt efter att du har genomfört dem. Håll gärna utkik i skräpposten om du inte får testerna i inkorgen. Inom förskolan måste du enligt lag (2000:873) visa upp ett utdrag från belastningsregistret. Beställningsblanketten kan hämtas på www.polisen.se. Beställ ditt utdrag redan idag, det tar upp till 14 dagar att få utdraget. Kontaktuppgifter Vill du veta mer om tjänsten och hur det är att arbeta hos oss, vänligen kontakta Rektor Monica Nyberg på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan! Om JENSEN JENSEN education är ett av Sveriges största privata utbildningsföretag med förtroendet att utbilda drygt 17 000 elever inom fem olika områden – förskola, grundskola, gymnasium, vuxenutbildning samt yrkeshögskola. JENSEN grundades 1996 av Håkan Jensen, företagets vd och ägare, och står för långsiktighet, kvalitet och ansvarstagande. Utbildningskonceptet ”Träning för verkligheten och bildning som mål” genomsyrar all verksamhet.

29 april 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024
Reparatörschef

Botkyrkabyggen är ett av landets större allmännyttiga bostadsföretag med ca 10 700 hyresbostäder och 150 anställda. Vi arbetar för att vara landets mest kundorienterade företag med ledorden nära-engagerade-pålitliga. Botkyrkabyggen arbetar för att skapa inkluderande arbetsplatser, en ökad mångfald, en jämn könsfördelning av kvinnor och män i olika åldrar och med spridning i etnisk bakgrund hos personalen. Vi strävar efter att skapa blandade arbetslag på alla nivåer och inom alla yrkeskategorier, vårt ledord är hållbarhet. Vi söker en Chef till vår Reparatörsavdelning som ingår i Förvaltningen. Chefen ansvarar för att tillsammans med sina medarbetare i reparatörsteamet ta hand om våra fastigheter och kunder på bästa sätt. Reparatörsteamet jobbar i hela beståndet men utgår från vårt områdeskontor i Storvreten. Som Chef för Reparatörerna rapporterar du till Förvaltningschefen samt leder och utvecklar avdelningen som idag består av 18 reparatörer och en teamledare. Rollen och ansvarsområden Som Chef för Reparatörsavdelningen ingår ett chefs- och personalansvar som inkluderar resultat- och budgetansvar för avdelningens verksamhet samt bidra med bolagets utveckling och övergripande frågor. I rollen ingår att säkerställa lagefterlevnad, uppföljning av mål samt vårda och utveckla kontakter med upphandlade entreprenörer samt kvalitetssäkra entreprenörsarbeten. Tjänsten innebär därutöver att leda och fördela arbetet kring dokumentation och åtgärder av inkomna fel samt ett övergripande ansvar för beställningar och uppföljningar av utförda arbeten i våra fastigheter. Reparatörsteamet arbetar främst med VVS-, vitvaru-, snickeri- och elarbeten. Kravprofil Vi söker dig som har relevant utbildning inom fastighetsförvaltning dock lägst gymnasieutbildning samt har flera års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som chef. Vi ser också gärna att du har teknisk kompetens inom fastigheter. Du är strukturerad, kvalitetsmedveten, resultatinriktad och är självgående att driva processer vidare. För att lyckas i rollen bör du vara en naturlig ledare som motiverar, entusiasmerar och utvecklar dina medarbetare. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. B-körkort är ett krav. Vårt erbjudande Botkyrkabyggen erbjuder dig att bli en del i ett dynamiskt och utvecklingsorienterat företag. Här finns utrymme för handlingskraft och innovation och som en del av chefsgruppen har du möjlighet att påverka och utveckla verksamheten. Vi erbjuder ett generöst friskvårdsbidrag, sjukvårdsförsäkring, flexibla arbetstider och ett gott arbetsklimat. Botkyrkabyggen är en rökfri arbetsplats. Ansökan Välkommen att skicka din ansökan med CV och personligt brev senast 17 april 2024. Urval och intervjuer sker löpande. För mer information, kontakta gärna Förvaltningschef Lotta Dannefalk tel. 070 162 93 56 eller besök vår hemsida; www.botkyrkabyggen.se.

29 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
TermoRör AB söker Montör

TermoRör grundades år 2007. Vi är ett etablerat VVS-företag som söker en erfaren, engagerad och självgående VVS-montör.Uppdrag kan variera från mindre entreprenader till underhållsåtgärder. Vi erbjuder en miljö där det finns möjlighet att utvecklas för dem som visar initiativ. Arbetsuppgifterna är mångfacetterade och du kommer att få chansen att växa tillsammans med oss. Du förväntas arbeta både självständigt och i team, vilket skapar en dynamisk arbetsmiljö som främjar personlig och professionell utveckling. Vi söker dig med branschcertifikat och erfarenhet inom VVS. Vi värdesätter om du är serviceinriktad och har ansvarskänsla samt är noggrann och har vilja ”göra det lilla extra”. Om du kan bidra med erfarenhet, ett driv och en framåtanda – Tveka inta att höra av dig. Som Montör kommer du bland annat att: Sedvanliga arbetsuppgifter som en certifierad VVS:are. Arbeta som montör på mindre entreprenader såsom kontorsutrymmen, lägenheter, brandskador och försäkringsärenden. Arbeta med diverseserviceuppdrag åt både privatpersoner och företag. Krav: VVS-certifikat. B-körkort. Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift. Vi kommer även att begärautdrag ur belastningsregistret. Vi söker dig som: Är självgående och tar eget ansvar; för att du förväntas kunna arbeta ensam i vissa projekt. Har en positiv attityd och hög arbetsmoral; eftersom det är något som alla på företaget har gemensamt. Har förmågan att gå den extra milen; för vi tror på att belöna det lilla extra engagemanget med något extra tillbaka. Meriterande om du har: Erfarenhet inom el. Heta arbeten. Kunskaper i ytterligare språk utöver svenska. Certifiering inom Säker vatten. Liftkort. Övrigt: Start: Omgående. Arbetstider: 7-16. Placering: Skyttbrink, Tumba. Anställningsform:Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

29 april 2024
Sista ansökan:
16 oktober 2024
Truckförare Slagsta

Om tjänsten För detta jobb söker vi dig med tidigare erfarenhet av lager och truckkörning, främst ledstaplare (A2). Du ska vara bekväm med tungt arbete. Intervjuer sker löpande och start är omgående. Anställningen är 3-6 månader med möjlighet till förlängning vid bra utfört arbete. Dina arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta: -Truckkörning -Orderplockning -Godsmottagning -Lagerpåfyllnad -Avstämning mellan leverans och inköpsorder Pokayoke kommer att hjälpa dig till att utvecklas i ditt arbete och stötta dig i ditt arbete så att du når goda resultat. Vad vi söker Pokayoke söker truckförare till uppdrag i Slagsta. Vi söker just dig som vill arbeta i ett snabbväxande företag och som som har tidigare erfarenhet av att köra skjutstativtruck. Du kommer att arbeta med orderplock samt inleveranser. Som person ska du vara effektiv, noggrann och ge ett positivt intryck till dina arbetskollegor. Du gillar att ha många bollar i luften och att arbeta i ett högt tempo. Kvalifikationer: -Behärskar svenska i tal och skrift -Truckkort A1-A4 och B1-B4 -Minst 1års erfarenhet av A-truckar -Erfarenhet av orderplock Detta jobb är en bemanningsanställning via Pokayoke AB. Om Pokayoke Pokayoke är ett kompetensbolag inom logistik med bemanning som kärnverksamhet. Vi består av logistikspecialister och med vår långa erfarenhet i branschen finns det inte en logistikutmaning vi inte stått inför. Detta är en kunskap vi nu vill dela med oss av. Pokayoke är medlem i Kompetensföretagen Almega vilket innebär att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal.

29 april 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024