Stödassistenter sökes till LSS gruppbostad i Arlöv
Attendo LSS AB
Vårdare, boendestödjare

Om Unika Arwidius väg Unika LSS Omsorg driver två gruppboenden på Arwidius väg i Arlöv, belägna sida vid sida. Verksamheten riktar sig till personer inom personkrets 1 enligt LSS, och i varje hus bor tre brukare. Gruppbostäderna ligger en bit utanför centrala Arlöv i ett lantligt område med en hästgård som närmsta granne. Som stödassistent arbetar du nära brukarna i deras vardag, med fokus på individuellt anpassat stöd utifrån varje persons behov, förmågor och genomförandeplan. Det kan handla om allt från personlig omvårdnad till stöd i sociala sammanhang, aktiviteter och praktiska sysslor i hemmet. Om rollen Som stödassistent hos oss arbetar du med att ge individuellt anpassat stöd till personer med olika funktionsvariationer. Ditt uppdrag är att bidra till att varje individ når så hög självständighet och livskvalitet som möjligt. Du stödjer brukarna i deras dagliga rutiner, fritidsaktiviteter och sociala sammanhang – alltid med deras personliga genomförandeplan som utgångspunkt. Vårt arbetssätt Vi utgår från ett salutogent och pedagogiskt förhållningssätt, där fokus ligger på individens styrkor, resurser och möjligheter. Genom tydliggörande pedagogik och lågaffektivt bemötande skapar vi struktur, trygghet och förutsägbarhet i vardagen för våra brukare. Kvalifikationer Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. God datorvana och erfarenhet av dokumentation i social journal. Erfarenhet från arbete inom vård och omsorg Gymnasial utbildning, exempelvis barn- och fritidsprogrammet eller vård- och omsorgsprogrammet. Meriterande är eftergymnasial utbildning såsom stödpedagog, socialpedagog eller högskoleutbildning inom ett relevant område. B-körkort är ett krav. Meriterande om du därtill har Erfarenhet av psykiatri, AKK, lågaffektivt bemötande samt utagerande och självskadande beteende. Arbetat med komplexa stödbehov. Personliga egenskaper Du har ett genuint intresse för människor och ett empatiskt förhållningssätt. Du är ansvarstagande, flexibel och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. Du tror på varje människas rätt till ett självbestämt och värdigt liv. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. AnställningsvillkorAnställningsform: timanställning  Arbetstid: Här arbetar man dagtid, kväll eller vaken natt Tillträde: Snarast Kollektivavtal: Vi är kollektivavtalsbundna till Vårdföretagarna/Kommunal, Bransch E. Vad kan vi erbjuda dig?Unika (en del av Attendo)är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal AttendoPlus, i samarbete med Benifex. Om rekryteringsprocessenFöre eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.  Om Attendo/UnikaUnika är en del av Attendo, som är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom LSS. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan!Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta:  Sheri Sylejmani [email protected]

8 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Stödassistenter sökes till LSS gruppbostad i Arlöv
Attendo LSS AB
Vårdare, boendestödjare

Om Unika Arwidius väg Unika LSS Omsorg driver två gruppboenden på Arwidius väg i Arlöv, belägna sida vid sida. Verksamheten riktar sig till personer inom personkrets 1 enligt LSS, och i varje hus bor tre brukare. Gruppbostäderna ligger en bit utanför centrala Arlöv i ett lantligt område med en hästgård som närmsta granne. Som stödassistent arbetar du nära brukarna i deras vardag, med fokus på individuellt anpassat stöd utifrån varje persons behov, förmågor och genomförandeplan. Det kan handla om allt från personlig omvårdnad till stöd i sociala sammanhang, aktiviteter och praktiska sysslor i hemmet. Om rollen Som stödassistent hos oss arbetar du med att ge individuellt anpassat stöd till personer med olika funktionsvariationer. Ditt uppdrag är att bidra till att varje individ når så hög självständighet och livskvalitet som möjligt. Du stödjer brukarna i deras dagliga rutiner, fritidsaktiviteter och sociala sammanhang – alltid med deras personliga genomförandeplan som utgångspunkt. Vårt arbetssätt Vi utgår från ett salutogent och pedagogiskt förhållningssätt, där fokus ligger på individens styrkor, resurser och möjligheter. Genom tydliggörande pedagogik och lågaffektivt bemötande skapar vi struktur, trygghet och förutsägbarhet i vardagen för våra brukare. Kvalifikationer Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. God datorvana och erfarenhet av dokumentation i social journal. Erfarenhet från arbete inom vård och omsorg Gymnasial utbildning, exempelvis barn- och fritidsprogrammet eller vård- och omsorgsprogrammet. Meriterande är eftergymnasial utbildning såsom stödpedagog, socialpedagog eller högskoleutbildning inom ett relevant område. B-körkort (krav) Personliga egenskaper Du har ett genuint intresse för människor och ett empatiskt förhållningssätt. Du är ansvarstagande, flexibel och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. Du tror på varje människas rätt till ett självbestämt och värdigt liv. Meriterande om du därtill har Erfarenhet av psykiatri, AKK, lågaffektivt bemötande samt utagerande och självskadande beteende. Arbetat med komplexa stödbehov. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. AnställningsvillkorAnställningsform: timanställning  Arbetstid: Här arbetar man dagtid, kväll eller vaken natt Tillträde: Snarast Kollektivavtal: Vi är kollektivavtalsbundna till Vårdföretagarna/Kommunal, Bransch E. Vad kan vi erbjuda dig?Unika (en del av Attendo)är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal AttendoPlus, i samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessenFöre eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.  Om Attendo/UnikaUnika är en del av Attendo, som är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom LSS. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan!Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta:  Sheri Sylejmani [email protected]

8 dagar sedan
Sista ansökan:
4 december 2025
Deltidspersonal till lager sökes
Scania Bemanning AB
Lager- och terminalpersonal

Vår vision är simpel. Med starka samarbetspartners och en gedigen erfarenhet i branschen arbetar vi på Scania Bemanning mot att bli den mest självklara lokala aktören inom bemanning, rekrytering och konsultation. Arbetsuppgifter I rollen kommer du att arbeta med varierade arbetsuppgifter beroende på behov och säsong. Allt från plock och pack, truckkörning, terminalarbete, lossning och lastning mm. Krav • Ha annan huvudsaklig sysselsättning på 50% eller mer • Vara tillgänglig minst 3 vardagar/vecka • Truckkort A+B+D1 och ha kört D1an innan • Erfarenhet av plock och pack samt lossning och lastning • God fysik då det kan förekomma tunga lyft • Positivt inställd och god koncentrationsförmåga • Pålitlig och ansvarstagande • Goda kunskaper i svenska och/eller engelska, både i tal och skrift Villkor Start: Enligt överenskommelse Ort: Arlöv Arbetstider: 2-Skift, M-F: 07.00-16.00 / 09.00-18.00 Omfattning: Deltid, behöver vara tillgänglig minst 2 vardagar/vecka. Din profil Vi ser att du har minst två års erfarenhet inom lager tidigare. Som person behöver du vara lyhörd, noggrann och samarbetsvillig. Med rätt vilja och engagemang tror vi att man kommer långt. Du behöver även kunna hantera viss stress och hålla ett snabbt arbetstempo då det ibland är tidspressade uppgifter som ska utföras. Ansökan Vi träffar kandidater löpande, sök därför tjänsten redan idag med ditt CV och personliga brev. Varmt välkommen med din ansökan!

9 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
Sommarjobb med möjlighet till fortsatt anställning i Åkarp
Bright Nature i Sweden AB
Företagssäljare

Vill du arbeta med en produkt som gör skillnad för både hälsa och miljö? Om tjänsten: Vi söker en driven och engagerad säljare som vill vara med och marknadsföra Clear Sky NTS – ett av världens mest hälsosamma och miljövänliga luftreningssystem. Med vår innovativa multimaskin kan du inte bara rena luften utan även skura golv, putsa fönster och kemtvätta helt utan kemikalier. Tjänsten ger dig möjlighet att arbeta med en unik och framtidssäkrad produkt som gör skillnad i våra kunders liv. Arbetsuppgifter: Som säljare på Bright Nature AB kommer du att: Marknadsföra och sälja Clear Sky NTS till både privatpersoner och företag. Arbeta självständigt med kundbesök och försäljning. Få förbokade kundmöten från vår bokningsavdelning. Genomföra rådgivande samtal och demonstrationer av produkten. Arbeta mot uppsatta mål och vara en del av ett sammansvetsat team. Vi söker dig som: Har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, då detta är nödvändigt för det dagliga arbetet. Har körkort och tillgång till egen bil. Har erfarenhet av försäljning, gärna inom B2C, men vi ser också att du har ett intresse och vilja att lära dig försäljning. Är målinriktad, självgående och har en positiv attityd. Är intresserad av långsiktig karriärutveckling, då vi gärna ser att våra säljare stannar och växer med företaget. Vi erbjuder dig: En fast lön plus rörlig En av marknadens högsta provisioner ovanpå din fasta lön. Trygghetsförsäkring och tjänstegrupplivförsäkring. En grundlig certifierad säljutbildning som gör dig redo för rollen. Förbokade kundbesök av vår bokningsavdelning, så du kan fokusera på försäljning. Flexibla arbetstider som passar din livsstil. Löpande vidareutbildning och kontinuerlig feedback. Motiverande tävlingar och företagsresor, där vi ofta åker till varmare destinationer. Goda möjligheter att avancera inom företaget. Teambuilding och kick-offer för att stärka laget. Om Bright Nature AB: Bright Nature AB är ett företag som specialiserar sig på miljövänliga och effektiva lösningar för bättre inomhusmiljö. Vår produkt Clear Sky NTS renar upp till 99.9996% av alla partiklar i inomhusluften och erbjuder en rad funktioner som rengöring av golv, fönster, fordon och mycket mer, helt utan kemikalier. Vi har ett starkt engagemang för hållbarhet och erbjuder produkter som både är effektiva och miljövänliga. Villkor och anställning: Provanställning på 6 månader, som övergår i en tillsvidareanställning om inget annat överenskommes. Heltidstjänst med en fast lön plus en rörlig Låter det som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan och bli en del av vårt framgångsrika team. Vi ser fram emot att höra från dig!

10 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Vi söker dig Leg. Barnmorska till Burlövs nya Barnmorskemottagning!
N & M Medical AB
Barnmorskor

Vi söker dig – Leg. Barnmorska till Burlövs nya Barnmorskemottagning! Är du en erfaren och engagerad barnmorska som vill vara med och bygga upp en helt ny verksamhet från grunden? Då kan det vara dig vi söker till vår nyöppnade barnmorskemottagning i Burlöv! Heltid eller deltid – omfattningen kan diskuteras. Om tjänsten Som leg. Barnmorska hos oss kommer du att spela en central roll i uppstarten av Burlövs nya barnmorskemottagning, med planerad öppning den 1 oktober. Du blir en nyckelperson i att forma och driva mottagningen framåt, och din kompetens och erfarenhet är högt värderad i detta spännande skede. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta sedvanliga barnmorskearbetsuppgifter, bland annat: Graviditetskontroller Gynekologiska undersökningar Preventivmedelsrådgivning Cellprovtagning Övriga uppgifter som förekommer på en barnmorskemottagning  Om dig Vi söker dig som är legitimerad barnmorska med minst två års erfarenhet från arbete vid en barnmorskemottagning inom Region Skåne. Du är trygg i din yrkesroll och har en god förmåga att arbeta självständigt samtidigt som du är en lagspelare. Att vara drivande, strukturerad och ha ett stort engagemang för patienterna är egenskaper vi värdesätter högt. Du är flexibel och ser möjligheter i en föränderlig miljö, vilket är viktigt i en uppstartsfas. Om oss Vårdcentralen Burlöv är en modern och dynamisk vårdcentral belägen i Burlöv centrum, en naturlig knytpunkt med goda kommunikationer. Hos oss får du möjlighet att arbeta i en stimulerande miljö med en bred kompetensmix av kollegor inom olika områden. Vår barnmorskemottagning kommer att ligga i nära anslutning till vårdcentralen och en BVC som också planeras öppna under hösten, vilket skapar goda förutsättningar för samverkan och ett helhetsperspektiv för våra patienter. Vi erbjuder dig en unik möjlighet att vara med och forma en ny mottagning från grunden, med goda möjligheter till personlig och professionell utveckling. Ansökan Är du redo att ta dig an denna spännande utmaning? Skicka in din ansökan med CV och personligt brev så snart som möjligt, då urval och intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan!

12 dagar sedan
Sista ansökan:
14 juli 2025
Lager Personal/Sortering/Planering
QS Tjänster AB
Lager- och terminalpersonal

Hej Nu söker vi Lager personal I Malmö. Arbetsuppgifter är Sortering och lastning av Goods/Packet Vi söker duktiga lager personal. Det ör bara att skicka CV så ringer vi upp för att vi behöver folk som kan börja jobba omgående

13 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juli 2025
Fritidsledare till Burlöv kommun
Burlövs kommun
Fritidsledare m.fl.

Burlöv är en spännande kommun i tillväxtregionen mellan Malmö och Lund. Vi har en nära organisationskultur som möjliggör och betonar samarbete, innovation och ett hållbart arbetsliv. Tillsammans utvecklar vi verksamheten och skapar värde för våra medborgare. Vill du vara med och bygga det attraktiva, tillgängliga, hållbara och trygga Burlöv? Kultur och Fritid har uppdraget att främja ett rikt kultur-, fritids- och föreningsliv. Vi arbetar utifrån en gemensam strategi där vi fokuserar på att skapa tillgänglighet och innanförskap, delaktighet och medskapande samt bredd och spets. Genom personliga upplevelser och mötesplatser bygger vi en attraktiv och hållbar kommun. ARBETSUPPGIFTER I Burlövs kommun arbetar enheten Ung i Burlöv med att skapa meningsfull fritid för kommunens ungdomar. Den huvudsakliga verksamheten bedrivs på fritidsgårdarna Magneten i Arlöv och Å-karpen i Åkarp, som har invigning i september 2025. Enheten står inför en spännande utveckling, där du som ny medarbetare får möjlighet att vara tongivande och avgörande för att vi ska nå våra mål att erbjuda en meningsfull fritid till alla ungdomar. Verksamheten präglas av ungdomsdelaktighet, informellt lärande, verksamhetsutveckling samt samverkan inom både vår egen organisation och övriga delar av kommunen. Vi söker dig som vill vara med och ta Ung i Burlöv till nästa nivå och en självklar plats för ungdomar att spendera sin fritid på! Arbetet består av att planera och genomföra fritidsaktiviteter tillsammans med dina kollegor och ungdomar i åldern 10-18 år. En viktig del i uppdraget är att skapa relationer med ungdomar och coacha dem i att utveckla aktiviteter som stärker deras sociala färdigheter, ansvarstagande och självbild. Det finns stora möjligheter till att få utlopp för din kreativitet, allt från skapande verksamhet till rörelse, fysisk hälsa till att arrangera events och andra tillställningar. I rollen ingår även att ha kontakt med skolor, vilket innebär att planera och genomföra skoluppsökande verksamhet samt ha en nära dialog med elevkoordinatorer för att bidra till en god samverkan mellan fritidsverksamheten och skolmiljön. Du ingår i ett team med sex fritidsledare, en närvarande arbetsledare samt enhetschef, tillsammans med timanställda som bemannar fritidsgårdarna. Arbetet kan även förläggas på andra platser i kommunen, som exempelvis idrottshallar eller skolor. Viktigt fokus för verksamheten är att locka fler ungdomar till fritidsgårdarna, få fler unga tjejer att bli en del av verksamheten och öka sin rörelseförståelse, samt att utveckla rutiner för att öka ungdomsdelaktigheten i kommunen. Tillsammans tar ni vara på rollen som förebilder för ungdomarna ni möter och förstår vilken inverkan fritiden har på ungdomars möjligheter att utveckla sina sociala förmågor och bli demokratiska medborgare. Du ser också värdet i gott samarbete, tydliga rutiner och ett respektfullt bemötande av alla du möter i arbetet. KVALIFIKATIONER För att vara aktuell för tjänsten krävs att du har en eftergymnasial utbildning som fritidsledare eller fritidspedagog. Det är även ett krav att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med ungdomar och med att skapa aktiviteter för målgruppen. Det är meriterande om du tidigare har arbetat på en fritidsgård. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att coacha ungdomar och arbeta med att stärka deras delaktighet i sin fritid och personliga utveckling. Det är också meriterande om du tidigare har arbetat med slutna grupper och anordnat aktiviteter riktade till tjejer, samt har erfarenhet av att använda bakning och matlagning i ett pedagogiskt syfte. Vi söker dig som är kreativ och nytänkande i ditt arbete på ett sätt som kan omsättas i praktiken. Du gillar att planera och organisera utifrån verksamhetsmålen och ditt uppdrag. Du samarbetar bra, har god organisationsförmåga och ser fram emot att vara en betydande del i utvecklingsarbetet. Du ser möjligheter i förändringar och anpassar ditt arbetssätt utifrån ungdomarnas behov. Du sätter ungdomarna i första rummet och engagerar dig för det som engagerar dem. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Tjänsten är på 100% och arbetstiden är förlagd till dagtid, kvällar och helger samt lov enligt rullande schema. Utdrag ur belastningsregistret behöver uppvisas vid anställning. Provanställning kan komma att tillämpas. Urval till intervju sker löpande, så vänta inte med din ansökan! Vill du veta mer om Burlövs kommun välkomnar vi dig till www.burlov.se. Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. Om du har skyddade personuppgifter, kontakta ansvarig för rekryteringen enligt annonsen för besked om hur du ska gå till väga för att skicka in dina ansökningshandlingar.

14 dagar sedan
Sista ansökan:
26 juni 2025
Legitimerad optiker - Arlöv, Burlöv

Motiveras du av att hjälpa människor med deras syn och arbeta kliniskt med kvalitetsoptik som alla kan ha råd med? Nu söker vi på Synoptik en legitimerad optiker till vår butik i Arlöv! Vill du arbeta på hela Sveriges folkoptiker där vi varit experter på optik sedan 1931? Sök då tjänsten redan idag! På Synoptik brinner vi för att dela med oss av vårt kunnande och vår passion för optik. Vår mission är att alla ska ha råd med kvalitetsoptik. Vi är ett värderingsstyrt bolag som lever våra värderingar varje dag. Som legitimerad optiker på Synoptik erbjuder vi dig: ➜ Möjlighet att kombinera synundersökningar i butik med våra distansundersökningar ➜ Schemalagd administrationstid samt catch up tid ➜ Möjlighet att påverka dina arbetstider i samråd med din butikschef ➜ Omfattande synundersökningar i alla våra butiker; tryckmätning, funduskamera, synfältsmätare ➜ Möjlighet att arbeta med torra ögon ➜ 30 minuters undersökningar i fullt utrustade undersökningsrum ➜ Samarbete med Aleris ögonklinik samt vår interna kliniska support ➜ Delat journalsystem så du enkelt kan hjälpa kunder ➜ Regelbundna möten och utbildningar med dina optikerkollegor i regionen ➜ Ett brett kursutbud i vår utbildningsplattform samt Synoptiks treåriga utbildningsprogram för optiker som genererar minst 36 CET poäng per tre år   Sök tjänsten redan idag! Vi söker dig som är legitimerad optiker idag och som känner att ögonhälsa är något som ligger dig allra närmast hjärtat. Som legitimerad optiker hos oss vägleder du kunden för att hitta bästa lösning. Du arbetar enligt kvalitetsnormen och för att främja kundens ögonhälsa. Anställningen är tillsvidare och på heltid, alternativt deltid, med tillträde enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten eller hur det är att arbeta på Synoptik är du välkommen att kontakta vår butikschef Lidia Lukian på 040-43 12 00. I alla våra rekryteringsprocesser tillämpar vi bakgrundskontroll av slutkandidat. Välkommen med din ansökan! ⭐ Följ oss gärna på sociala medier, vi finns på LinkedIn och Instagram

14 dagar sedan
Sista ansökan:
10 september 2025
Fysioterapeut till Vårdcentralen Burlöv
N & M Medical AB
Fysioterapeuter och sjukgymnaster

Vi söker en engagerad och självständig fysioterapeut till vårt team på Vårdcentralen Burlöv! Om oss: Vårdcentralen Burlöv är en väletablerad enhet med drygt 4700 listade patienter. Vi finns i fräscha, nyrenoverade lokaler mitt i köpcentret, med goda kommunikationer och gratis parkering. Här arbetar vi i ett kompetent och sammansvetsat team bestående av läkare, sjuksköterskor, en distriktsköterska, en arbetsterapeut, dietist, en psykolog och undersköterskor. Om tjänsten: Som fysioterapeut hos oss kommer du att spela en viktig roll i patienternas rehabilitering, rörelseförmåga och funktionsförbättring. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Genomföra fysioterapeutiska bedömningar och behandlingar. Planera och följa upp rehabiliteringsinsatser utifrån patientens behov. Utprovning och förskrivning av hjälpmedel. Utarbeta individuella träningsprogram och handleda patienter i deras träning. Samverka med övriga yrkesgrupper i teamet kring patientens vård. Vid intresse finns möjlighet att ta rollen som rehabkoordinator. Vi erbjuder: En dynamisk arbetsplats med korta beslutsvägar och god samverkan mellan professioner. Möjlighet att utveckla fysioterapin inom primärvården och påverka arbetssätt. Fräscha lokaler i ett centralt läge med gratis parkering. Vi söker dig som: Är legitimerad fysioterapeut med erfarenhet från primärvård. Har god förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Är serviceinriktad och trivs med att samarbeta i team.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Industrimontör med erfarenhet
Sameca AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Sameca AB är ett företag som arbetar med att producera och utveckla sittbadkar både inom Sverige och till utlandet. Vi söker en erfaren montör som kan arbeta självständigt med att montera ihop olika komponenter på sittbadkar såsom blandarpaket och mekaniska komponenter. Du ska ha kännedom om svarvning och svetsning och att arbeta med produkter inom glasfiberarmerad plast. Du ska vara ansvarsfull och noggrann då varje badkar som lämnar Sameca AB ska vara av toppkvalitet. Du ska ansvara för att prova badkarets funktion före leverans. Du ska kunna arbeta självständigt och vara en problemlösare. Du kommer att få klara instruktioner om hur arbetet ska utföras så det är viktigt att du kan prata och förstå svenska. Du kommer att ansvara för lager och vara en allt i allo. Arbetet är omväxlande och kräver att du har förmågan att vara en viktig kugge i företaget. Om du är äldre är det inget problem och att du har erfarenhet att arbeta självständigt. Vi ser fram emot att få din ansökan och att du kan börja din anställning snarast.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025