Lediga jobb i Burlöv

Sök totalt 77 lediga jobb i Burlöv

Bibliotekschef

Burlöv är en spännande kommun i tillväxtregionen mellan Malmö och Lund. Vi har en nära organisationskultur som möjliggör och betonar samarbete, innovation och ett hållbart arbetsliv. Tillsammans utvecklar vi verksamheten och skapar värde för våra medborgare. Vill du vara med och bygga det attraktiva, tillgängliga, hållbara och trygga Burlöv? Kultur och Fritid har uppdraget att främja ett rikt kultur-, fritids- och föreningsliv. Vi arbetar utifrån en gemensam strategi där vi fokuserar på att skapa tillgänglighet och innanförskap, delaktighet och medskapande samt bredd och spets. Genom personliga upplevelser och mötesplatser bygger vi en attraktiv och hållbar kommun. ARBETSUPPGIFTER Är du redo att leda Burlövs bibliotek in i framtiden genom att främja demokrati, läsning och kulturella aktiviteter? Har du erfarenhet av att leda förändring och är en ledare med stort fokus på bemötande och service? Då kan du vara den vi letar efter! Burlövs kommun söker en bibliotekschef som vill vara med och forma vår biblioteksverksamhet. Som bibliotekschef kommer du att ha en nyckelroll i att utveckla och driva våra bibliotek framåt genom att skapa inkluderande och meningsfulla mötesplatser för invånarna. Folkbiblioteket är en del av verksamheten Kultur och fritid i Burlövs kommun. Verksamheten arbetar utifrån en gemensam Kultur och fritidsstrategi och satsar på att utbudet inom kultur och fritid ska vara enkelt att delta i för alla kommuninvånare oavsett bakgrund, ålder eller kön. Att erbjuda en bredd och spets av aktiviteter där skapande, rörelseglädje, frivilligt engagemang och kultur är en självklar del av livets meningsfullhet. Vi söker dig som vill fortsätta utveckla detta arbete tillsammans med oss! Ditt uppdrag blir att leda folkbiblioteken i Burlöv. Enheten driver två biblioteket, huvudbiblioteket finns i Arlöv och i Åkarp pågår en process med att bygga ett nytt folkbibliotek på Möllegården Kultur, planerad öppning 2024/2025. I Åkarp kommer folkbiblioteket finnas i samma lokaler som utställningar, öppna evenemang, café, kulturskola och kulturverkstäder. Folkbiblioteken i Burlöv bedriver även en aktivt uppsökande verksamhet till andra mötesplatser, skolor, föreningar och vid evenemang. Tillsammans med dina kollegor och medarbetare arbetar du med att planera och genomföra läsfrämjande aktiviteter, evenemang och utställningar som engagerar och inspirerar kommuninvånarna. Du utvecklar samarbeten med skolor, föreningar och andra aktörer för att främja lärande och kultur i kommunen. I rollen ingår även att vara en drivande kraft i den digitala utvecklingen för att säkerställa att biblioteket är en modern och tillgänglig resurs för alla invånare samt att vara ansvarig för att skapa en välkomnande och inkluderande atmosfär på biblioteket med fokus på bemötande och service. Som enhetschef i Burlövs kommun har du personal, budget och arbetsmiljöansvar för de medarbetare som arbetar inom enheten. Du är ansvarig för det leda och fördela arbetet samt att kommunicera, systematiskt utveckla och följa upp verksamhetens mål och budget. Du ingår i ledningsgruppen för Kultur och fritid. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är duktig på att samarbeta och tänka kreativt gällande utveckling av aktiviteter utifrån den övergripande målbilden i verksamheten. Vi kommer lägga stor vikt vid att du har en förmåga att tillsammans med dina medarbetare entusiasmera, skapa bra sammanhållning, hög servicenivå samt framåtanda utifrån kommuninvånarnas bästa. Vidare ser vi gärna att du har förmåga att driva och implementera nya idéer och initiativ. Du har ett nära och tillitsbaserat ledarskap som skapar bästa möjliga förutsättningar för organisationen, där du är; • en god relationsskapare • kommunikativ och inspirerande • genuin och trygg i din roll • modig • utvecklingsorienterad utifrån ett helhetsperspektiv För att bli aktuell för tjänsten krävs det att du har erfarenhet från offentlig verksamhet samt har formell erfarenhet som chef inom bibliotek eller kulturverksamhet. Adekvat universitets-/högskoleutbildning krävs för uppdraget. Vi erbjuder dig en stimulerande och utvecklande tjänst där du får möjlighet att påverka och göra verklig skillnad för invånarna samt en dynamisk arbetsmiljö med gott samarbete internt, engagerade kollegor och medarbetare. Första tider för intervjuer är bokade till eftermiddagen den 28 och 29 maj. ÖVRIGT Vill du veta mer om Burlövs kommun välkomnar vi dig till www.burlov.se. Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. Om du har skyddade personuppgifter, kontakta ansvarig för rekryteringen enligt annonsen för besked om hur du ska gå till väga för att skicka in dina ansökningshandlingar.

25 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Studenter sökes för terminalarbetare på ett välkänt företag Malmö i sommar!

Är du ute efter ett extraarbete vid sidan av dina studier vill jobba extra på en av Sveriges största terminaler under terminerna och sommar? Trivs du med att arbeta med kroppen och i högt tempo? Då har vi tjänsten för dig! Just nu söker vi efter studenter som är ute efter ett spännande extrajobb under sommaren med chans att hoppa in vid behov även under terminerna. Arbetet är inom en av Sveriges största terminaler och ligger i Toftanäs, Malmö. Kanske ska du börja studera till höst och känner att du vill kombinera dina studier med arbete? Arbetsuppgifter: Vanliga arbetsuppgifter kommer mesta dels bestå utav att hantera både gods och paket. Utöver dessa arbetsuppgifter kan det även förekomma administrativa arbetsuppgifter i from av registrering och scanning i kundens system. Arbetstiderna kommer vara förlagda på vardagsmornar under hela sommaren; måndagar 05:45-09.45 och tis-fre 06.00-09:30. Tjänsten är på ca 45% över sommaren och vi ser att ni ska kunna jobba dessa tider alla vardagar under hela sommaren (juni, jul + augusti). Din profil Vi ser gärna att du som söker tidigare har jobbat som terminalarbete eller på ett lager. Det är inget krav men vi ser det som ett plus. Som person är du någon som trivs med att arbeta med kroppen och att du gillar att arbeta i högt tempo. Vi ser gärna att du har en positiv inställning och att du kan arbeta bra både i grupp men även självständigt. Arbetet ställer även krav på stresstålighet och att du är motiverad till att jobba snabbt och effektivt. Du är noggrann, flexibel och trivs att jobba i ett härligt arbetslag! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Redovisningsansvarig

Arbetsbeskrivning Här är tjänsten för dig som känner dig trygg i redovisning och är redo att ta dig an redovisningsfrågor i en miljö med många internationella kontaktytor! Vi söker för kunds räkning en redovisningsansvarig på 75-80%. Den nuvarande ekonomiansvariga kommer att ta sig an nya arbetsuppgifter i bolaget och lämnar över redovisningen till dig i denna nya roll. Detta är ett konsultuppdrag med mycket goda möjligheter att utvecklas och växa i takt med företaget och för rätt person finns möjlighet till anställning hos kund. Ansvarsområden Som redovisningsansvarig kommer du att arbeta i en bred och spännande roll. Löpande redovisning samt vara självständig i bokslut Kassabokningar Kundreskontra Bokslutstransaktioner Allmänt kring kassa, bank (in- och utbetalningar bolagets konton) Intercompany avstämningar Kundreskontra, inkl. påminnelsehantering Fakturering av omkostnader Rapportering till koncernen: daglig, veckovis och månatliga rapporter Projektredovisning Andra vanligt förekommande arbetsuppgifter inom redovisning kan även ingå. Kvalifikationer För att trivas i rollen ser vi att du har en examen inom ekonomi och minst fem års relevant arbetslivserfarenhet. Du är bokslutssjälvständig och van vid många kontaktytor. Som person är du strukturerad, prestigelös, flexibel och tycker om att arbeta mot deadlines. Din nyfikenhet är en tillgång i denna roll och samtidigt ser vart du kan bidra, likaså ditt driv och din förmåga att snabbt skapa dig en helhetsbild. Du trivs i en roll med stort eget ansvar och att arbeta med olika system ser du som en självklar del i ditt arbete. Arbetet innebär många internationella kontakter vilket innebär att du måste vara bekväm att kommunicera obehindrat på engelska i såväl tal som skrift. Kan du även tyska så är det meriterande.  Erfarenhet Engelska Redovisning Microsoft Excel Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

25 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Kurator, vikariat, till Vuxenpsykiatrimottagning i Arlöv

Gör skillnad. Varje dag. Är du socionom och nyfiken på att prova en ny arbetsplats med allmänpsykiatriska diagnoser? Sök då till oss på Vuxenpsykiatrimottagningen i Arlöv! Mottagningen har en stabil personalgrupp som arbetar med ett brett behandlingsutbud och erbjuder utredningar, farmakologisk behandling, stödsamtal, krisbearbetning, samtalsbehandling med psykodynamisk, kognitiv eller beteendeterapeutisk inriktning, samt gruppbehandling med olika inriktningar. Vi tillhör Verksamhetsområde Lund men vänder oss till invånarna i Burlöv och Staffanstorps kommuner och finns på Elisetorpsvägen 11 B i Arlöv. Hos oss har vi cirka 20 kompetenta medarbetare där det förutom kuratorer även ingår sjuksköterskor, psykologer, läkare, medicinska sekreterare, arbets- samt fysioterapeut. ARBETSUPPGIFTER En av våra medarbetare ska gå på föräldraledighet och vi vill nu välkomna en kollega för ett vikariat på 12 månader till vår mottagning! I rollen som kurator arbetar du både självständigt och i olika teamkonstellationer med övriga professioner. I arbetet kan det förekomma individuella behandlingar, deltagande i teamkonferenser och yrkesgruppsträffar. En viktig del i kuratorsrollen är samverkan och som en del av det har du gemensamma möten med patientens övriga nätverk, både inom psykiatrin (till exempel våra slutenvårdsavdelningar) och externa aktörer (till exempel socialtjänsten). Som kurator hos oss har du också ett ansvar för att bevaka barnperspektivet. I tjänsten ingår även handledning av studenter, deltagande i konsultationer, att vara fast vårdkontakt och att upprätta vårdplaner och att tillsammans med övriga kuratorer vara rehabkoordinator. KVALIFIKATIONER Krav: • Du är utbildad socionom. • Du har språkkunskaper i svenska motsvarande lägst nivå C1 enligt Europarådets nivåskala. Meriterande: • Vi ser gärna att du har erfarenhet av socialt arbete och/eller kliniskt arbete inom psykiatrisk öppenvård så som bedömning, utredning och behandling. • Det är önskvärt om du har en vidareutbildning inom psykoterapi och är legitimerad hälso- och sjukvårdskurator. Du som söker är trygg i din yrkesroll och har förmåga att arbeta självständigt såväl som i team. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och söker dig som är lyhörd, drivande och engagerad. Vi vill även att du värdesätter samarbete för att erbjuda patienten bästa möjliga vård. Utdrag ur misstanke- och belastningsregistret sker innan eventuell anställning. Välkommen med din ansökan redan idag då vi tillämpar löpande tillsättning! ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Psykiatri, habilitering och hjälpmedel är den näst största förvaltningen med verksamheter runt om i hela Skåne. Vi har ett brett uppdrag där många olika kompetenser tillsammans ger våra patienter den bästa vården och omsorgen. Med nyfikenhet och stort intresse satsar vi också på utveckling och forskning. Uppdraget inom psykiatri är att bedriva specialiserad vård i den offentligt drivna barn-, vuxen- och rättspsykiatrin. Habiliteringen bedriver habilitering och rehabilitering inom den offentligt drivna barn-, ungdoms- och vuxenhabiliteringen. Hjälpmedel har i uppdrag att hantera hjälpmedel som föreskrivs till patienter i Skåne. Inom förvaltningen finns också syn-, hörsel och dövverksamhet och ungdomsmottagningarna i Skåne. På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

25 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Lärare i fritidshem/Fritidspedagog

Burlöv är en spännande kommun i tillväxtregionen mellan Malmö och Lund. Vi har en nära organisationskultur som möjliggör och betonar samarbete, innovation och ett hållbart arbetsliv. Tillsammans utvecklar vi verksamheten och skapar värde för våra medborgare. Vill du vara med och bygga det attraktiva, tillgängliga, hållbara och trygga Burlöv? Burlöv är en utbildningskommun där vi med kreativitet och glädje för lärandet skapar goda förutsättningar för framtiden. Vi har ett nära samarbete med sverigeledande forskare gällande undervisningsutveckling i både förskola, grundskola och vuxenutbildning. Vi är modiga och testar nya innovativa idéer såsom VR i undervisningen. Vi tänker rörelse vid både nybyggnation, utveckling av utemiljöer och erbjuder rörelseanalys till vår personal. Vi genomför tidiga insatser tillsammans med socialtjänst och har ett gemensamt mobilt team för att hjälpa elever med problematisk frånvaro. Vi följer upp måluppfyllelsen på riktigt och agerar på våra resultat. Vi arbetar för att bli duktiga på det tillitsbaserade ledarskapet och har ett nära ledarskap med få medarbetare per chef. Tågarpskolan i västra Arlöv är en fin F-6 skola med två och tre paralleller. Vi har cirka 350 trevliga elever fördelade på 17 klasser. Vi har fyra fritidshemsavdelningar, F-klasserna, åk 1, åk 2, samt åk 3–5. Att vi som arbetar på Tågarpskolan är välutbildade, engagerade och goda vuxenförebilder är en självklarhet. Vårt mål är alltid att tillsammans ge våra elever en bra lärmiljö med spännande utbildning som bygger på stor delaktighet och en längtan att lära i enlighet med gällande styrdokument. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som är fritidspedagog/lärare i fritidshem. Till hösten står nya fräscha, ändamålsenliga lokaler klara och till jul är även vår nya fina skolgård färdigställd som är planerad tillsammans med elever och personal. Vi arbetar efter vårt pedagogiska årshjul där vi tillsammans planerar aktiviteter. Fokus ligger på rastverksamhet med aktiviteter som skapar en rolig och trygg miljö för våra elever. Du deltar i nätverksträffar med andra fritidspedagoger i kommunen som en del av din fortbildning. Som fritidspedagog på Tågarpskolan har du gott om planeneringstid både individuellt och gemensamt med dina kollegor. Vi rekryterar fortlöpande. Välkommen med din ansökan! KVALIFIKATIONER Utbildad Fritidspedagog eller motsvarande. Meriterande om du arbetat med rastverksamhet tidigare. ÖVRIGT Vill du veta mer om Burlövs kommun välkomnar vi dig till www.burlov.se. Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. Om du har skyddade personuppgifter, kontakta ansvarig för rekryteringen enligt annonsen för besked om hur du ska gå till väga för att skicka in dina ansökningshandlingar.

25 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Resande Eventsäljare | Din biljett till karriärsmöjligheter & äventyr

Vi söker nu dig som vill ta klivet in i en stor säljorganisation men samtidigt vara med och utveckla och bygga upp ett helt nytt team tillsammans med dina kollegor. Ni kommer att få besöka många olika platser runtom i Sverige, träffa många olika härliga människor och utvecklas inom försäljning. Vi har alltid ett enormt tryck på ansökningar till den här typen av roll och det finns endast ett fåtal platser i detta nystartade team - så se till att skicka in din ansökan direkt för att få höra mer! VI SÖKER DIG SOM: Älskar att skapa kontakter och trivs med utmaningen att möta nya människor. Har en oövervinnerlig vilja och motiveras av ständig personlig och professionell utveckling. Tar ansvar för din egen framgång och har en flexibel inställning till äventyr och variation. VI GER DIG: Spännande arbetsdag:Variera din vardag genom att vara ansiktet utåt för några av Sveriges största aktörer, resande från plats till plats. Karriärsmöjligheter:I och med vår nuvarande expansionresaöppnar vi upp möjligheter till större och mer ansvarsfulla roller. Motiverande arbetsmiljö:Omge dig med engagerade kollegor och njut av en gemenskap där varje individ strävar mot framgång. Attraktiv lönesättning:Trygghet med en fast lön och möjligheten att boosta din inkomst genom en attraktiv provisionsstruktur. Kontinuerlig utveckling:Ge dig själv verktygen till framgång genom regelbundna utbildningar inom försäljning och retorik. IMPRESSIVE RELATIONS ERBJUDER: Gemenskap & Målmedvetenhet:Hos Impressive Relations är vi inte bara kollegor; vi är ett sammansvetsat team som strävar mot gemensamma mål. Varje individ spelar en nyckelroll, och vi vinner och växer tillsammans. Karriärsmöjligheter:Vårt företag är i expansionsfas, vilket skapar spännande möjligheter för personlig och professionell tillväxt. Ta kontroll över din egen framtid och utvecklas till ledande roller inom organisationen. Unik Företagskultur:Inspirerad av idrottsvärlden tror vi på laganda och att varje individ är en viktig del av vårt framgångsrika "lag." Vi tar hand om varandra och strävar alltid efter att göra saker annorlunda och bättre. Attraktiv Lönestruktur:Bortom en stabil grundlön erbjuder vi en attraktiv provisionsmodell som belönar din framgång. Ju mer du presterar, desto mer tjänar du – här finns ingen gräns för din ekonomiska potential. Kontinuerlig utbildning och coachning:Vi investerar i din framgång genom kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik. Du kommer att få verktygen och stödet för att uppnå din fulla potential och överträffa dina mål. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, ochvi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander076-425 35 70 [email protected]

25 april 2024
Sista ansökan:
12 oktober 2024
Säljare | Grundlön + Provision

Impressive Relations Vi är företaget som värdesätter din utveckling. Med hjälp av vårt etablerade och starka team ser vi till att du alltid har de förutsättningar du behöver för att växa. Impressive Relations är en fullservicebyrå som erbjuder olika tjänster inom affärsområdena försäljning, detaljhandel och bemanning. Efter över 12 år i branschen ägnar vi oss nu åt försäljningsuppdrag över hela landet. Det ständiga drivet efter bättre prestationer ger oss en härlig sammanhållning, och tillsammans står vi starka inför framtidens utmaningar. TjänstebeskrivningFörsäljning är kärnverksamheten hos Impressive och just nu erbjuder vi chansen att arbeta med oss i vårt äldsta och mest framgångsrika projekt. Du kommer att arbeta med face-to-face försäljning i köpcentrum, matbutiker och varuhus. Arbetsuppgifterna innebär främst att maximera försäljningen gentemot privatpersoner. Du blir en del av vårt befintliga säljteam där du kommer att vara ansiktet utåt för vår samarbetspartner, Postkodlotteriet. Våra säljare har alltid ett starkt engagemang och en positiv inställning. Arbetet kräver hög social kompetens och förmågan att hantera motgångar med flit. Om du vill arbeta med oss och vara med på vår resa framåt behöver du ha ambitioner att växa och bli lite bättre varje dag! Självklart erbjuder vi dig en skräddarsydd utbildning så att du får de verktyg du behöver för att leverera bra resultat och utvecklas tillsammans med Impressive. Kompetens- & erfarenhetskrav: Positiv Samarbetsvillig Ansvarstagande Målmedveten & driven Talar svenska obehindrat Starkt meriterande med tidigare erfarenhet inom försäljning Vi erbjuder dig: Heltidsanställning Grundlön + Provision Kontinuerliga AW’s, teamaktiviteter och priser Mycket goda utvecklingsmöjligheter till ledarpositioner Meriterande utbildningar inom försäljning och kommunikation På Impressive Relations får du som anställd en harmonisk arbetsplats även om tempot varierar varje dag. Som säljare i detta projekt kommer du kunna känna trygghet med en grundlön samt en attraktivprovision som du själv kommer kunna påverka. Säljutbildning sker löpande med hjälp av duktiga coacher på plats. Du som älskar att utvecklas och vill ta nya steg i karriären kommer kunna få möjlighet att växa och få stöttning för att nå nya höjder. Vi erbjuder dig en roll där du själv är med påverkar din egen verklighet och där beslutsvägarna är korta. En kultur som drivs av en stark teamkänsla, resultat och ett högt engagemang i allt vi gör. Vi ser fram emot din ansökan!

25 april 2024
Sista ansökan:
12 oktober 2024
Ekonomiassistent sökes till Abkati under sommarperioden!

Är du en självgående, noggrann och nyfiken person? Studerar du ekonomi och är intresserad av ett meriterande sommarjobb? Då har vi den perfekta tjänsten för dig! Abkati söker just nu en ekonomiassistent som kan arbeta heltid under sommarperioden i ungefär sex veckor, med start i juni. Arbetstiderna är 8-16 måndag-fredag, med viss möjlighet till distansarbete en dag i veckan. Du kommer vara anställd av StudentConsulting men arbeta på plats hos Abkati som har sitt kontor i Arlöv. Som ekonomiassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara: - Huvudansvarig för bankavstämning (In- och utbetalningar) - Kontering och distribution av leverantörsfakturor i systemet - Löpande bokföring - Kontakt med kundcenter berörande kundfakturor Din profil Du är relativt ny på ekonomiområdet men har erfarenhet från ekonomiarbete genom tidigare praktik eller arbete -Du har erfarenhet av bankhantering, fakturahantering samt grundläggande bokföring -Du är flytande i svenska och engelska Meriterande: -Du har erfarenhet av att arbeta i Visma Business och DocBox Vi ser gärna att du är en social och strukturerad person med ett extra öga för detaljer. I rollen kommer du behöva hantera flera arbetsuppgifter samtidigt och ta stort eget ansvar. Därför ser vi att du är flexibel och har förmågan att arbeta självständigt. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper för denna tjänst. Låter detta som en tjänst för dig? Passa på att sök redan idag! Vi hanterar alla ansökningar löpande. Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

24 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
myNanny barnvakt Arlöv, nanny/barnpassning 1-2 gånger/vecka

Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 2 Ålder: 2 & 6 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg

23 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Planeringssekreterare

Burlöv är en spännande kommun i tillväxtregionen mellan Malmö och Lund. Vi har en nära organisationskultur som möjliggör och betonar samarbete, innovation och ett hållbart arbetsliv. Tillsammans utvecklar vi verksamheten och skapar värde för våra medborgare. Vill du vara med och bygga det attraktiva, tillgängliga, hållbara och trygga Burlöv? Vård och omsorg består av biståndshandläggning, LSS och särskilt boende. För att hitta de bästa individuella lösningarna arbetar vi i tvärprofessionella team. I utvecklingsarbetet ligger fokus på digitala lösningar som förenklar vardagen för medarbetare och hjälper till att säkerställa en god kvalité för medborgarna. Vill du vara med och utveckla omsorgen så att vi tillsammans kan möta morgondagens utmaningar? ARBETSUPPGIFTER Som planeringssekreterare utgör du ett stöd till chefer inom Vård och omsorgs ledningsgrupp. Du får dina uppdrag från verksamhetschefen och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av planering, utredning, samordning, genomförande, uppföljning och analys. I rollen ingår det att arbeta med verksamhetsnära frågor i dialog med ledningsgruppens chefer. Du kommer även att vara delaktig i framtagande och revidering av verksamhetens rutiner, implementering av nya arbetssätt/metoder samt att driva utvecklingsarbete framåt. Du utgör ett stöd till chefer vid presentation och kommunikation i och för verksamheten. Dina närmaste samarbetspartners är enhetschefer, planeringssekreterare och verksamhetsutvecklare i förvaltningen och kommunen. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med en för uppdraget relevant akademisk examen och som med fördel har aktuell erfarenhet av liknande kvalificerade arbetsuppgifter. Du har goda kunskaper inom offentlig verksamhet och erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation. Du är van vid att skriva rapporter, göra sammanställningar, ta fram beslutsunderlag, presentationer och har arbetat med utvecklingsarbete inom offentlig verksamhet. Då arbetet innebär mycket kommunikation och dokumentation är det ett krav att du kan uttrycka dig mycket väl i svenska språket i såväl tal som skrift. Tjänsten ställer även krav på goda datorkunskaper och vana av att arbeta i Office-paketet. Om du har tidigare erfarenhet av arbete inom Vård och omsorg är det meriterande. Det är även meriterande om du har erfarenhet av Lifecare, Procapita, Qlikview, Grade och Stratsys. Som person ser vi att du som söker tjänsten har ett stort intresse för utvecklingsarbete och administration. Du är strukturerad, självgående, analytisk och initiativtagande. Du trivs med att arbeta självständigt samt söker aktivt utmaningar och utvecklingsmöjligheter. Då uppdraget ställer krav på samarbete med interna och externa samarbetspartners anses god samarbetsförmåga vara en förutsättning för att lyckas i uppdraget. Du har en god kommunikativ förmåga och tycker att det är roligt att prata inför grupper. Du behöver kunna planera ditt arbete och hålla uppsatta deadlines. Arbetet kräver samtidigt en flexibilitet, att du trivs med att arbeta i ett högt tempo och att du vid behov kan prioritera mellan dina uppgifter för att hantera plötsligt uppkomna situationer. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Vill du veta mer om Burlövs kommun välkomnar vi dig till www.burlov.se. Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. Om du har skyddade personuppgifter, kontakta ansvarig för rekryteringen enligt annonsen för besked om hur du ska gå till väga för att skicka in dina ansökningshandlingar.

23 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024