Säljdriven kundtjänstmedarbetare! - Start 17/6

Är du en positiv och härlig person som lockas av att ge kunder bra service? Är du en person brinner för försäljning och har ambitioner att bli en stjärnsäljare? Då ska du söka denna tjänst! Nu söker vi kundtjänstmedarbetare med stark servicekänsla och med ett intresse att sälja till vårt kontor i Ed! Där din personlighet är viktigare än arbetslivserfarenhet! På Foundever™ tror vi att attityd och personlighet betyder mer än tidigare arbetslivserfarenhet. Därför har vi inga krav på tidigare anställningar när vi söker framtida kundtjänstmedarbetare. När du anställs hos oss kommer du att starta tjänsten med en grundutbildning på heltid. Utbildningen är 6 veckor. Under utbildningen kommer våra duktiga utbildare att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din nya arbetsroll. För att söka detta jobb måste du uppfylla följande: Ha en god kommunikativ förmåga. Tycka om att ge god service och en god kundupplevelse. Ha grundläggande datorkunskaper. Tycka om att arbeta mot uppsatta mål. Tycka om att arbeta med försäljning Dina arbetsuppgifter kommer bestå av: Svara på inkommande Norska samtal Försäljning av produkter under inkommande samtal. Enklare tekniska frågor Frågor rörande fakturor Vi erbjuder: En bra och betald grundutbildning Utvecklingsmöjligheter inom företaget Härlig arbetsmiljö Skiftarbete Grundlön efter kollektivavtal Du kan själv påverka din lön med provision I rollen som kundtjänstmedarbetare får du hjälpa kunder med information om produkter och andra kundtjänstrelaterade frågor. Som kundtjänstmedarbetare hos oss hanterar du inkommande samtal från våra kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem våra produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss. I uppdraget ingår också att erbjuda kunderna andra produkter, utifrån deras behov och önskemål. Som kundtjänstmedarbetare är du duktig på att coacha kunden till rätt lösning. Fokus ligger på att skapa nöjda kunder och att svara på deras frågor genom ett trevligt och personligt bemötande. I rollen ingår även försäljning till befintliga och nya kunder som en naturlig del, vilket innebär att du har stor möjlighet att själv påverka din lön då vi tillämpar fast grundlön med tillhörande provisionsmodell. På Foundever finns stora möjligheter att utvecklas och göra karriär. Vi ger dig en flygande start, som följs upp med utbildning, coachning och kompetensutveckling. Utifrån tydliga mål arbetar du tillsammans med dina kollegor i ett engagerat team för att leverera kundservice i världsklass. Kundtjänsten har öppet mån-fre 08.00-19.00, lör 09:00-16:00, så arbetstiderna varierar. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Foundever™ är en global ledare inom branschen för kundupplevelse (CX). Med 170 000 medarbetare över hela världen är vi teamet bakom de bästa upplevelserna för +750 av världens ledande och digitala varumärken. Våra innovativa CX-lösningar, teknologi och expertis är utformade för att stödja operativa behov för våra kunder och leverera en sömlös upplevelse till kunderna i de ögonblick som betyder något. Vårt företagskultur genomsyras av vårt syfte: Create your best moments! Arbetsplatsen är: Nössemarksvägen 12, 668 31 Ed

26 mars 2024
Sista ansökan:
11 juni 2024
Sommarvikariat inom vård och omsorg för dig som vill göra skillnad!

Dals-Eds kommun belägen i det natursköna Dalsland, "Ett Sverige i miniatyr", har cirka 4800 invånare, varav 3000 i tätorten Ed. Vi är en attraktiv arbetsgivare som erbjuder utveckling av såväl individ som organisation. Vi värdesätter tillit, trygghet och omtanke. Vår förmåga att skapa trivsel och vara en flexibel organisation avgör hur vi lyckas i framtiden. Vi erbjuder en väl fungerande service med bra kommunikationer till exempelvis Oslo och Göteborg. Visste du att vi även har goda pendlingsmöjligheter från Trollhättan, Vänersborg och Uddevalla med en restid på 40 - 60 minuter och att vi har flera medarbetare som pendlar till vår fantastiska arbetsplats varje dag. För mer information om kommunen, gå in på www.dalsed.seVi söker sommarvikarier till våra verksamheter hemtjänst, äldreboende, korttidsboende och LSS. ARBETSUPPGIFTER:  Hos oss kan du välja på flera olika arbeten inom olika verksamheter. Det kan vara inom verksamhetsområdena Hemtjänst, Äldreboende, Korttidsboende eller inom verksamhetsområdet LSS (Lag om stöd och service till vissa funktionshindrade). Du hjälper våra brukare med personlig omsorg och praktiska göromål som matlagning, städ, promenader, att komma ut på aktiviteter m.m. Det finns också arbetsuppgifter för dig som enbart vill arbeta med mer praktiska uppgifter som till exempel matlagning, gå promenader eller följa med en person som stöd till olika aktiviteter.  Det är en viktig och meningsfull uppgift där du och dina arbetskamrater kan göra skillnad.  Följ oss gärna på sociala medier:  • Facebook sök på Edsgärdet  • Instagram sök på LSSDalsed  KVALIFIKATIONER:  Vi söker dig med hjärtat på rätta stället, som tillsammans med arbetskamrater vill göra tillvaron bra för våra brukare. Du har engagemang för uppdraget samt har förmåga att samarbeta och ta egna initiativ.  Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska eller har en pågående omvårdnadsutbildning, men det är inget krav. Det är bra om du har tidigare erfarenhet av liknande arbete inom äldreomsorg, LSS eller hemtjänst, men detta är också en möjlighet för dig som är helt ny och vill testa på yrket. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi erbjuder all teoretisk och praktisk introduktionsutbildning med utsedd handledare. Detta kan se lite olika ut beroende på hur din tidigare erfarenhet, utbildning ser ut. Det finns möjlighet att börja arbeta hos oss i en individuell introduktion under våren. För att bli anställd hos oss krävs ett utdrag ur polisens belastningsregister som du beställer på polisens hemsida www.polisen.se. Du väljer registerutdraget som heter “HVB hem (familjehem)”.  Som sommarvikarie inom Hemtjänst och LSS ser vi helst att du har körkort för personbil. Varför ska Du välj att arbeta hos oss? • Du erfarenhet av att en period eller längre att arbeta med att ge livskvalitet till andra. Med hjälp av just dig kan våra brukare behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Samtidigt lär du dig mycket om omsorg om andra,  och hur man bemöter människor.  • Du kan välja mellan timanställning eller månadsanställning. • Efter sommaren har du stor chans till fortsatt anställning hos oss. • Vi följer gällande kollektivavtal vid lönesättning och gör skillnad om du har erfarenhet alt ett utbildningsbevis för en yrkesförberedande utbildning inom verksamhetsområdet.  • Vi har friskvårdsbidrag till samtlig personal oavsett anställningsform. ANSTÄLLNINGSVILLKOR:  • Tidsbegränsad anställning våren/sommaren 2024 med möjlighet till förlängning efter sommaren • Tillträde enligt överenskommelse • Sysselsättningsgrad utifrån önskemål  • Arbetet förlagt till dag, kväll, helg alt natt ÖVRIGT: Detta är en öppen ansökan, vilket innebär att den kommer att vara öppen för ansökningar under en längre tid och att vi går igenom inkomna ansökningar, bokar intervjuer och anställer löpande. Du får gärna skicka med CV och personligt brev eller om du hellre vill får du gärna skriva några rader om dig själv varför du vill jobba hos oss. Om du är en aktuell kandidat kommer vi att ta kontakt med dig för en intervju.  UPPLYSNINGAR:  Se kontaktpersoner nedan. Fackliga företrädare nås via kommunens växel 0534 - 19000. Kontaktpersoner Maria Reuter, Enhetschef LSS, 0534-19089, [email protected] Sabina Arbratt, Enhetschef LSS-boende, 0534-19582, [email protected] Åsa Sandblom, Enhetschef Särskilt boende Edsgärdet, 0534-19180, [email protected] Sarah Eriksson, Enhetschef Korttiden/Säbo, 0534-19285, [email protected] Evelina Eliasson, Enhetschef, Hemtjänsten, 0534-19231, [email protected] Christina Virevik, Enhetschef Hemtjänst Nattpatrull, [email protected] ANSÖKAN: För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen ber vi dig skicka in din ansökan tillsammans med meritförteckning etc digitalt och inte via e-post eller pappersformat. För att värna din integritet ber vi dig som sökande att undvika skyddsvärda och känsliga personuppgifter i de handlingar som du skickar till oss. Det gäller exempelvis personnummer samt information som kan kopplas till etniskt ursprung, familjesituation, religion, hälsa, politiskt eller fackligt engagemang. Du ansöker via länken *Ansök* senast 2024-05-15. Välkommen med din ansökan!  Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

23 januari 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024