Sommarjobbare Kundtjänst på Werksta

Om dig Som person är du social, driven och lösningsorienterad. Vi söker en sommarjobbare till vår Kundtjänst under veckorna 28,29,30 och 31. Du är en självgående, ansvarsfull, noggrann och ger kunderna högklassig service. Tidigare erfarenhet av kundservicearbete ser vi som meriterande men är inget krav. Du har god förmåga att uttrycka dig i svenska språket, i både tal och skrift. Även god datorvana Arbetsuppgifter Som kundtjänstmedarbetare kommer du att vara ansiktet utåt för våra kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara: - Hantera inkommande samtal för samtliga anläggningar - Hantera centrala mailkorgar - Tidsbokning av skadebesiktning för samtliga anläggningar Arbetstider -Dagtid vardagar Du kommer att arbeta på vårt ljusa kontor i Danderyd. Möjlighet till att jobba hemifrån erbjuds också Vid frågor om tjänsten kontakta gärna Denice Griberg, 08-506 141 03. Läs mer om vad vi kan erbjuda på vår karriärsida och läs mer om våra verkstäder på vår hemsida. Koncernen Werksta Werksta ärSveriges ledande fristående skadeverkstadskedja. Sedan starten i juni 2015 har Werksta vuxit snabbt i Sverige och räknar idag till totalt 30 verkstäder med ca 600 anställda. Med starka positioner i de större städerna repareras årligen över 40 000 bilar. Vi vill med hög tillgänglighet och god service leverera branschens högsta kundnöjdhet och vara såväl försäkringsbolagens som slutkundernas förstahandsval vid skada. I Werksta ingår även Autoklinikka, Finlands ledande skadeverkstadskedja med ca 60 verkstäder samt 13 verkstäder i Norge. Werkstas huvudägare är investeringsfonden Procuritas.

16 april 2024
Sista ansökan:
3 oktober 2024
Supporttekniker

Vi söker en med erfarenhet 1-2 år inom IT support och drift som gillar att hjälpa och jobba med människor. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

16 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
OLearys Mörby söker Servispersonal

OLearys, stans största nöjescentrum, söker servispersonal med passion för gästupplevelsen! Vi söker dig som Har minst ett års arbetslivserfarenhet som servispersonal i restaurang/bar, och har god kassavana. Du har gymnasieutbildning, talar och skriver svenska obehindrat och har goda kunskaper i engelska.Som person är du glad, utåtriktad, gillar att träffa nya människor och brinner för att ge den absolut bästa kundupplevelsen till gästerna. Du är problemlösare, är flexibel, är bra på att skapa goda relationer och gillar att jobba som en del av ett team. Vi ser även att du är duktig på hantera stress och ger ett proffesionellt och trevligt bemötande till alla våra gäster oberoende av om det är lugnt i lokalen eller om vi har 600 sittande gäster. Arbetsuppgifter Din yttersta roll som servitris hos O'Learys är att se till att våra gäster får en fantastisk upplevelse när de besöker oss. Detta innebär att ständigt ha full fokus på gästerna, välkomna och uppmärksamma varje gäst, vara inlyssnande och hjälpsam samt på ett proffesionellt sätt bemöta gästens önskemål! Du hjälper gästerna till bords, presenterar menyn och tar beställningar, serverar mat och dryck samt ger gästerna bra service under hela sitt besök hos oss. Som Servis kan du du även bli tilldelad följande roller: Hovmästare - Detta innebär att du har ansvaret för hovmästarrollen och hovpulpeten för att bemöta alla gäster, kontrollera bokningar och hjälpa gästerna vidare till bords/aktivitet/annat. Du är alert, pigg, glad och välkomnar alla gäster på ett trevligt och familjärt sätt samt hänvisar dem in i restaurangen utifrån gästens syfte med sitt besök. Greeter - Detta innebär att du har ansvaret att bemöta alla gäster i dörren/fronten av restaurangen och välkomna dem. Du är alert, pigg, glad och välkomnar alla gäster på ett trevligt och familjärt sätt samt hänvisar dem in i restaurangen utifrån gästens syfte med sitt besök. Aktivitetsansvar - Detta innebär att du stöttar/agerar aktivitetsansvarig för kvällen, mottar gäster i spelreceptionen, visar gästerna till sina aktiviteter och startar igång aktiviteten, förklarar spelregler osv. Du är alert, pigg, glad och välkomnar alla gäster på ett trevligt och familjärt sätt samt hänvisar dem till rätt aktivitet. Om O'Learys O'Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjenalla dagar i veckan. Som anställd på O’Learys är du en del av en gemenskap och ett team. Tillsammans stärker och utvecklar vi O’Learys för att ge våra gäster bästa möjliga upplevelse. Din personlighet, din erfarenhet och ditt engagemang är de största tillgångarna för O’Learys som varumärke. Därför söker vi dig som har passion för mat, dryck, sport och människor. Sök tjänsten genom att skicka in din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan! START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: 30-75% ARBETSTIDER: Dag/Kvällar/Helger PLATS: Mörby VI ERBJUDER DIG: En häftig arbetsmiljö, ett härlig team och goda chanser till vidareutbildning inom företaget.

16 april 2024
Sista ansökan:
27 juni 2024
OLearys Mörby söker Skiftledare

I augusti öppnar O'Learys sin nya restaurang i Mörby centrum - en härlig sportbar och restaurang som även kommer erbjuda bowling, shuffleboard, arkadspel, uteservering och mycket mer! Nu söker vi nya medarbetare som vill vara med i etableringen av nya O'Learys Mörby - välkommen med din ansökan! Vi söker dig som Har minst tre års arbetslivserfarenhet som skiftledare/områdesansvarig i restaurang/bar och har god kassavana. Vi ser att du har bred erfarenhet inom restaurangyrket och har arbetat både som bartender och servis under flera år och söker nu en ledarroll inom restaurangyrket. Du har gymnasieutbildning, talar och skriver svenska obehindrat och har goda kunskaper i engelska. Som person är du glad, utåtriktad, gillar att träffa nya människor och brinner för att ge den absolut bästa kundupplevelsen till gästerna. Du är mångsidig, lyhörd och uppmärksam på vad som behöver göras i restaurangen samt är snabb på att hjälpa till där det behövs. Du är en naturlig ledare, problemlösare och en förebild för personalen när det kommer till hur man agerar och sköter sig i samtliga delar i restaurangen. Du är även en duktig och ödmjuk projektledare som delegerar uppgifter på ett tydligt sätt under både lugna och stressiga förhållanden. Vi ser även att du är bra på att skapa goda relationer, både med gäster och personal, och gillar att jobba som en del av ett team. Arbetsuppgifter Din yttersta roll som Skiftledare är att stötta Platschef/Restaurangchef genom att leda personalen under ditt skift och se till att verksamheten rullar på felfritt innefattande servis, bar, kök, aktiviteter, lokaler, gäster etc. Du delegerar uppgifter, coachar personalen och kvalitetssäkrar samtliga områden under drift. Du arbetar själv i driften, är flexibel och arbetar där det behövs såsom i servisen, som bartender eller som aktivitetsansvarig. Som Skiftledare kommer du exempelvis att: Coacha och kvalitetssäkra personalen under ditt skift Ansvara för att checklistor ges ut, delegeras, samlas in och kontrolleras Arbeta själv i drift där det behövs såsom i servis, hov, bar, aktivitet, spelreception etc Ser till att kassasystem, betalningsterminaler och övrig teknik fungerar under drift Ansvara för att lösa problem som kan uppkomma under drift och koppla in de parter som behövs vid behov Huvudsakligt ansvar för gästnöjdhet under ditt skift Huvudsakligt ansvar för att öppnings- & stängningsrutiner följs om inte Platschef eller Restaurangchef är på plats Om O'Learys O'Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjenalla dagar i veckan.Som anställd på O’Learys är du en del av en gemenskap och ett team. Tillsammans stärker och utvecklar vi O’Learys för att ge våra gäster bästa möjliga upplevelse. Din personlighet, din erfarenhet och ditt engagemang är de största tillgångarna för O’Learys som varumärke. Därför söker vi dig som har passion för mat, dryck, sport och människor. Sök tjänsten genom att skicka in din ansökan redan idag Välkommen med din ansökan! START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: 50-100% ARBETSTIDER: Dag/Kvällar/Helger PLATS: Mörby Centrum VI ERBJUDER DIG: En häftig arbetsmiljö, ett härligt team och goda chanser till vidareutbildning inom företaget.

16 april 2024
Sista ansökan:
3 oktober 2024
Sommarjobb - Fast månadslön - Ingen erfarenhet krävs!

Tar du studenten 2024 och vill utvecklas inom försäljning? Nu öppnar vi upp för fler unga talanger som vill kickstarta sin karriär! Är du vår nästa stjärna? Vilka är Key Solutions? - Årets #1 Partner enligt Telia, Eon och Global Connect - Team på +200 människor från ~35 nationaliteter, fördelade på 5 kontor i landet - Utsedda till en av Sveriges och Europas Bästa Arbetsplatser 12 år i rad (av Great Place to Work) - Ett av Sveriges största företag på Tiktok med +30 000 följare Vi arbetar i en ung miljö med glada och ambitiösa medarbetare, korta beslutsvägar och högt i tak. Företaget består av intelligenta och drivna människor som sprider positiv energi runt omkring sig. Vi arbetar hårt samtidigt som vi har väldigt roligt tillsammans på jobbet! Vad erbjuder vi? Fast timlön + marknadens bästa bonusar Kontor i världsklass (kika på vår Instagram) Goda chanser att klättra och göra karriär inom företaget Konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika Prisbelönt säljutbildning i Key Business School Tjänstebil och andra förmåner Vi ser gärna att du som söker.. - Har god social kompetens och gillar att söka kontakt med nya människor - Är en person som gillar att bidra med sin positiva och glada personlighet - Är målinriktad och har en stark vilja att ständigt bli bättre - Pratar svenska obehindrat Har du ingen tidigare erfarenhet? Ingen fara! Då vi har några av Sveriges absolut bästa säljare och coacher till förfogande, samt erbjuder säljutbildning i Key Business School, så har vi inget krav på tidigare säljerfarenhet. Vi tar ansvaret för att ge dig de bästa verktygen för att lyckas inom din karriär.

16 april 2024
Sista ansökan:
23 april 2024
Almia söker sjuksköterska till Ortopedavdelning i Stockholm

Är du intresserad av nytt jobbuppdrag? I skrivande stund söker vi dig som är legitimerad sjuksköterska för uppdrag i Danderyd.  Om uppdraget: Tjänsten är på visstid och omfattar arbete på en ortopedavdelning.  Period: 1 juni 2024 (v. 22) – 31 aug. 2024 (v.35), Stor chans till förlängning! Kvalifikationer: Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med minst två års erfarenhet. Arbetsuppgifter: Sedvanliga sjuksköterskeuppgifter på ortopedavdelning. Personliga egenskaper: Du är en engagerad och positiv kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och ha god förmåga att arbeta såväl självständigt som tillsammans med andra. För att lyckas i rollen ser vi också att du som person är ödmjuk, prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du är också en social person som har goda kunskaper i det svenska språket, tilltalas av utmaningar och nya utvecklingsmöjligheter.  Vi erbjuder dig: Din egen personliga konsultchef Karriär- och utvecklingsmöjligheter Friskvårdsbidrag Mingelträffar med andra sjuksköterskor Bra betalt och fördelaktiga förmånspaket Stort utrymme och frihet att styra över din tillvaro, bland annat flexibel schemaläggning Om Almia - Familjära, engagerade, professionella: Almia är ett litet, personligt och familjärt bolag som förmedlar vårdjobb över hela Sverige, allt från enstaka arbetspass till uppdrag som sträcker sig över flera år framåt. Vi har ett starkt engagemang för våra anställda och vet att trivsel på arbetsplatsen är en nyckelfaktor för bra resultat. Därför bryr vi oss lite extra om hur du mår och trivs. Hos oss på Almia får du ta del av en kultur med högt i tak där kvalitet och långsiktighet är ledorden i alla våra åtaganden och där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. Vi ger dig helt enkelt alla förutsättningar du behöver för att ta hand om andra.  Om Stockholm Vår vackra huvudstad bjuder på fantastiska möjligheter! Vad sägs om Fotografiska, Kungliga Slottet, ABBA The Museum, mängder med shoppingstråk, 1000-tals restauranger och en magisk skärgård? Det är bara en bråkdel av allt som finns att uppleva. Året runt kan du hitta något att göra i Stockholm och denna otroligt vackra stad är lika makalös vinter som sommar.  Sista svarsdag:  21.10.2023 - Urval görs löpande så tjänsten kan tillsättas innan sista svarsdag.  http://Almia.se

16 april 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024
Psykiatri Nordväst söker intagningssamordnare!

Vi bygger nu upp vår intagningssamordnarfunktion och söker därför tre undersköterskor. Tillsammans kommer man att arbeta med klinikens överläkare och bakjour och ha det yttersta ansvaret att fördela patienter, planera inflödet till kliniken samt hitta vårdplatser för akuta patienter. Du kommer att vara en mycket viktig funktion för att vårdarbetet på avdelningarna ska flyta på så smidigt som möjligt. Arbetsuppgifter: Som intagningssamordnare är ditt huvudsakliga uppdrag att säkerställa att patienterna som kommer till kliniken blir placerad på rätt avdelning. Du kommer att ha ett nära samarbete med överläkarna och sjuksköterskorna på de åtta avdelningarna. Detta arbete innebär att: Fördela akuta patienter utifrån patientens behov och aktuellt vårdplatsläge. Patienten läggs i första hand in på den avdelning vars uppdrag svarar mot patientens behov. Fördela patientflödet jämnt över vårdenheterna och omfördela patienterna mellan vårdavdelningarna i förekommande fall. Hålla sig à jour om platsläget på de åtta vårdavdelningarna. Att utveckla och svara för intagningsprocessen till heldygnsvården. Andra administrativa arbetsuppgifter kommer att tillkomma vartefter funktionen utvecklas. Kvalifikationer: Vi söker dig som är utbildad undersköterska med skyddad yrkestitel. Flerårig erfarenhet av arbete inom den psykiatriska sjukvården är ett krav.  Det är meriterande om du, utöver undersköterskeutbildning, även har en administrativ utbildning. Personliga egenskaper: Vi söker dig som har en mycket god organiseringsförmåga, en uttalad god samarbetsförmåga och lätt för att skapa goda relationer med kollegor, både internt och externt. Du är kommunikativ och diplomatisk samtidigt som du inte räds att fatta beslut och kan prioritera i stressiga situationer. Som person är du ödmjuk och positiv, trivs när det händer mycket omkring dig och vågar ta egna initiativ och kunna prioritera. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningsform: 2 tillsvidaretjänster utlyses med tjänstgöringsgrad 100% (37 h / v) 1 vikariat utlyses med tjänstgöringsgrad 100% (37h/v) dock kan tjänstgöringsgrad diskuteras om man önskar arbeta deltid. Dag / kväll och 2 helger av 5. Vi tillämpar löpande urval och tjänsterna kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Övrigt: Provanställning på 6 månader kan komma att tillämpas. Vi tillämpar flextid och sedvanliga friskvårdsförmåner. Varmt välkommen med din ansökan! Psykiatri Nordväst är en universitetsklinik i nordvästra delen av Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO). Kliniken ska tillhandahålla psykiatrisk vård på specialistnivå i öppen och heldygnsvård till alla personer 18 år och äldre folkbokförda i Stockholms län. Kliniken har ca 550 anställda fördelade på åtta vårdavdelningar, tre allmänpsykiatriska öppenvårdsmottagningar, två psykosmottagningar, fem subspecialiserade enheter och en mobil akutenhet. Våra vårdavdelningar är lokaliserade på Danderyds sjukhus (sex avd.) och S:t Görans sjukhus (två avd.). Inom heldygnsvårdssektionen pågår flera spännande utvecklingsprojekt. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering, enligt gällande regelverk. Vid patientnära arbete inom Stockholms läns sjukvårdsområde: - tillämpas registerkontroll före beslut om anställning enligt gällande riktlinje. - ska medarbetare som kommer att ha patientkontakt genomgå nyanställningsundersökning, enligt gällande direktiv, vilket sker genom företagshälsovården innan anställning. - krävs, förutom svensk yrkeslegitimation, goda kunskaper i svenska språket motsvarande nivå C1 enligt den gemensamma europeiska referensramen (GERS). Samma krav är vägledande vad gäller icke-legitimerad personal med patientkontakt. Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) är en av Sveriges största vårdgivare med 11 600 medarbetare. Vi erbjuder hälso- och sjukvård i Region Stockholms regi inom psykiatri, primärvård, geriatrik, ASIH, närakuter, somatisk specialistvård, habilitering och hälsa samt hjälpmedel. I samverkan med Karolinska Institutet bedriver vi forskning, utbildning och utveckling. https://www.slso.sll.se/. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb

16 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Mötesbokare B2B | Vasastan

MÖTESBOKNING B2B Drivs du av att bygga relationer och skapa affärschanser? Som Mötesbokarefår du möjligheten att påverka företagets tillväxt genom att öppna dörrar till värdefulla affärsmöten. Ta chansen att utveckla din försäljningskompetens, påverka din inkomst och vara en nyckelspelare i affärsutveckling – allt genom konsten att boka möten. DIN ROLL INNEBÄR: Prospektering & behandling av kundbas Driva din försäljning mot din & teametsbudget. Jobba tätt ihop med drivna & engagerade kollegor. VI SÖKER DIG SOM: Har 1-3 års erfarenhet inom Försäljning. Vill påverka din egen framtid och ta ansvar för din lön. Besitter god social kompetens och kan hantera invändningar. Är ansvarstagande och karriärsdriven. VI ERBJUDER DIG: Generös Fastlön + Provision. Heltid: Mån - Fre kl.08-17 Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar. Karriärsmöjligheter inom bolaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på att en stadig tillväxt och pålitliga relationer är nyckeln till framgång. De affärsområden vi jobbar inom: Event, Bemanning och Försäljning ger möjligheten till alla våra medarbetare att ha en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget. Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag!

16 april 2024
Sista ansökan:
3 oktober 2024
"Vi söker en Områdesförsäljningschef till vårt team!"

På Piab Group förbättrar vi våra kunders produktivitet, hållbarhet och säkerhet genom utvecklande industriell automation, ett åtagande vi har upprätthållit sedan 1951. Piab står i framkant av automationstekniken, skapar innovativa lösningar som förvandlar hur industrier fungerar. Från e-handel till bilindustri, via gör arbetet säkrare, snabbare och mer effektivt över hela världen. Vi föreställer oss en automatiserad värld där resurser bevaras och människors säkerhet är av yttersta vikt. Sedan 2018 har Piab Group varit en del av Patricia Industries, under Investor AB. Utvecklar oss själva. Utvecklar dig. Utvecklar automation. Varför du kommer att älska att arbeta på Piab Med en årlig försäljning på cirka 3 miljarder SEK, över 1200 anställda och en global närvaro i mer än 100 länder, förbättrar vi våra kunders verksamhet dagligen. Att vara i frontlinjen för innovation: Engagera dig i den senaste tekniken inom pulvertransport och bidra till projekt som omdefinierar branschstandarder. Globalt miljöarbete: Gå med i ett team som är hållbarhetsorienterad, med fokus på miljövänliga lösningar och metoder. Dynamisk kultur: Briljera i en miljö som främjar kreativitet, teamwork och kontinuerligt lärande. Som Area Sales Manager – ASM, kommer du att stödja tillväxten av lönsam försäljning och marknadsandel i Piabs vakuumtransportavdelning, med fokus på utvecklingen av våra systemintegratörer och slutanvändare. Du kommer att utgå från Danderyd men den största kontakten kommer att ske med resten av Team VC Nordics i Helsingborg.” Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera men inte begränsas till: Kommunicera med befintliga och potentiella kunder genom alla våra medier och kanaler. Aktivt delta i utvecklingen av kundlösningar och projektmöten inom vår VC-region. Samarbeta med all intern personal angående efterfrågan från VC-marknaden, både lokalt och regionalt. Upprätthålla och utveckla vår position som ledande leverantör av vakuumtransportsystem i Norden, i nära samarbete med våra systemintegratörer och andra intressenter. Du kommer att vara ansvarig för Mälardalen-Stockholmsregionen och områdena västerut. Resa 2-3 dagar per vecka, med cirka 3-5 nätter på hotell per månad. Vad vi förväntar oss av dig: Teknisk kunskap och intresse. Erfarenhet inom försäljning. En teknisk examen är en fördel. Tävlingsinriktat mindset - hands-on. Teamarbete och samarbetsinriktad inställning. Viss baskunskap i att använda ett CAD-system för enklare layout och sammanställning Kunskap i MS Office. Kunskap om styrsystem och pneumatik är en fördel. Bra att ha: Bekantskap med automationsindustrin/Pulverhantering/Materialhantering/Pharma/Processindustri/Maskinbyggare/Systemintegratörer inom industrin/Filtrering. Varför vänta? Om du har ytterligare frågor, vänligen kontakta Recruitment Specialist Katarzyna Kucaj på [email protected] eller Team Manager VC Sales Sweden Melvin Zetterberg, [email protected] På Piab värderar vi anställda som är redo att kavla upp ärmarna och förvandla idéer till verklighet. Vi leder genom exempel, engagerade i våra kunders framgång när automationsvärlden fortsätter att utvecklas. Här kommer du inte bara att arbeta med projekt; du kommer att forma framtiden för automation! Vi är engagerade i att skapa ett mer rättvist, inkluderande och mångsidigt företag och uppmuntrar alla kvalificerade sökande av alla kön, åldrar, etniciteter, kulturer, förmågor, sexuella läggningar och livserfarenheter att ansöka. Gå med oss på Piab, där ditt arbete spelar roll, din tillväxt stöds och dina bidrag formar framtiden för automation. Låt oss innovera tillsammans.

16 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Skoladministratör till Danderyds gymnasium

Var med och gör Sveriges bästa kommun ännu bättre. Danderyds kommun erbjuder gemenskap, utveckling och delaktighet på jobbet. Vi gör skillnad och skapar värde i vardagen i dialog med alla som lever, bor och verkar här. Genom närhet och korta beslutsvägar får du möjlighet att ta ansvar och jobba med både delar och helhet i ditt yrke. Här växer vi tillsammans med engagerade invånare, företag och kompetenta kollegor i trädgårdsstadens vackra miljö. Ta steget till ett utvecklande och hållbart arbetsliv i en lagom stor kommun nära allt. Danderyds gymnasium är en av Stockholms största gymnasieskolor med cirka 1400 elever och 150 medarbetare. Danderyds gymnasium är en attraktiv skola med många sökande till ett stort utbud av utbildningar. Våra elever är studiemotiverade och når goda resultat. Vi har höga målsättningar för eleverna och de allra flesta går sedan vidare till högre studier. Hos oss genomsyras verksamheten av ambition, engagemang och gemenskap. Genom en god lärandemiljö, aktivt arbete med hållbar utveckling och ett vetenskapligt förhållningssätt skapar vi förutsättningar för ett livslångt lärande. Uppskattar du ett gott samarbete med lärare och skolledningen? Har du ett stort intresse för aktivt arbete med att främja elevers lärande? Varmt välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER I rollen som skoladministratör kommer du att vara en viktig del av vår stab med en omfattande uppsättning arbetsuppgifter. Det innebär att du kommer att behöva vara flexibel och anpassa dig efter de löpande behoven. Det kan till exempel innebär att du behöver hoppa in som vikarie för olika ämnena eller vara med och starta upp en lektion vid behov. Ditt arbete kommer att innefatta samordning av administrationen för schemaläggning och bemanning. Du kommer också att vara involverad i nära samarbete med skolledningen samtidigt som du dagligen har kontakt med både medarbetare och elever. Som en del av staben kommer du att arbeta på plats i skolan och erbjuda stöd och assistans till elever och personal i olika ärenden. Den största delen av rollen innebär att vikariera för lärare. Vi samarbetar i olika konstellationer för att effektivt lösa uppdrag som uppstår under verksamhetens gång. Dina uppgifter kan innefatta att besvara frågor kring våra tekniska system, administrera provtillfällen och lovskolor, hantera arkivfrågor samt kontinuerligt uppdatera information till både medarbetare och elever. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som: • Har relevant utbildning, alternativt erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. • Har tidigare erfarenhet av arbete med elever i skolmiljö. • Har god förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift. • Har goda systemkunskaper och erfarenhet av digitala miljöer samt lätt för att sätta dig in i nya system. • Har goda kunskaper i Google drive. Det är meriterande om du: • Har tidigare erfarenhet av att studiehandleda elever inom olika ämnen. Vi söker dig som arbetar strukturerat då du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete väl och håller deadlines. Du är van att arbeta i parallella projekt samtidigt. Vidare trivs du med att arbeta på plats i en stödorganisation och är flexibel samt serviceinriktad i ditt förhållningssätt. Som person är du stabil och har förmåga att snabbt göra en handlingsplan när problem uppkommer. I rollen som Skoladministratör behöver du ha mycket god samarbetsförmåga och du ska kunna agera prestigelöst. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Med hänvisning till skollagen måste den som erbjuds denna tjänst uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan anställningsavtal kan upprättas. Beställning av ett sådant kan göras på www.polisen.se. ÖVRIGT Danderyds kommun strävar efter en personalsammansättning som speglar samhällets mångfald. Vi erbjuder en spännande arbetsplats med många trevliga och kunniga medarbetare. Besök gärna vår jobbportal https://www.danderyd.se/ovriga-verksamheter/jobb/ om du vill veta vad våra chefer säger om kommunens uppdrag och utvecklingen framåt. Här kan du också samla information, bland annat om våra förmåner. Mer information om vår verksamhet hittar du på www.danderyd.se. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Danderyds kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande önskar vi att du skickar in din ansökan digitalt enligt ovan. Betyg och övriga handlingar tar du med vid en eventuell intervju. Varmt välkommen med din ansökan! Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

16 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024